Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.12.2019 în toate secţiunile

  1. Dupa ce-am fost fan cutie manuala mai mult de 10 ani, acum pot spune cu mana pe inima ca nici prin gand nu mi-ar mai trece sa iau manuala in detrimentul S-Tronic-ului, mi se pare experienta net superioara (vorbesc evident de experienta subiectiva a condusului sportiv, partea de comfort la mers normal prin oras e de la sine inteleasa, p-aia nu cred ca o contesta nimeni). Eu sunt acum la 460CP si 550Nm si nu am probleme de niciun fel. Also, din ce vad prin afara si pe la tuneri, limita e mult mai departe de-atat, sunt oameni prin state cu dual pulley (modificarile pe pulley cresc f mult cuplul in mid range) care o duc la drag saptamanal si par sa nu aiba probleme. Deci doar pentru un soft si eventual un single pulley eu nu mi-as face griji.
    4 points
  2. Salut, @alex.1983 Am mers pe timp de noapte destul de mult timp dar nu mă deranjează acele fricele. Se vad si la mine dar cred că depinde de fiecare cum percepe. Tehnologia fara acele fricele se pune pe Kodiaq si Superb din cate stiu. Poti sa te interesezi daca există ceva AM fara acele fricele si eventual il poți schimba pe casco. Iar despre masina mea, am trecut de 14k km fara probleme, am facut un schimb de ulei si filtre la Avia, cost 1170 lei cu 6l ulei Mobil 0w-20. Filtrele de aer si polen destul de imbacsite cu toate că peste 70% din km au fost făcuți extraurban. Ulei in cei 14k km nu mi se pare ca a consumat, uleiul pe joja era la fel ca la început. Pentru iarna am ramas cu jantele Trius 17 cu anvelope Contiental TS860 iar pentru vară am achiziționat o pereche de jante SH, Pictorius 18 pe care le-am reconditionat in culoarea neagră (vezi poza). La anvelope pentru vară încă nu m-am hotărât ce sa iau, probabil Continental sau Goodyear dar dupa ce voi vinde cele pe 17 de vară.
    3 points
  3. Dar nu mai mult de 50% din valorea mașinii.
    2 points
  4. Sincer, nu ar fi rau sa intri puțin in detalii! Poate sunt chestii utile! Clienții au instalații Prins sau alte mărci?
    2 points
  5. Dupa aprox 6 saptamani de asteptare, azi a fost ziua cea mare. Comanda data pe 28.02, ajunsa la dealer pe 12.04 si ridicata azi 15.04. Dupa un an jumatate cu 1.4 cutie manuala, m-am hotarat sa o schimb cu 2.0 TSI 4x4 190CP DSG7 DQ381 echipare Style cu urmatoarele dotari: Adaptive Cruise Control + Front Assistant Airbag-uri laterale spate Blocuri optice spate TOP LED Conexiune USB pentru locurile din spate Driving Mode Selection Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Faruri cu tehnologie LED KESSY Oglinzi exterioare pliabile electric cu efect antiorbire Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth si comanda vocala Scaune fata / spate incalzite Senzori parcare fata/spate Bolero + Smartlink Virtual cockpit Volan incalzit multifunctional cu padele DSG Spatare scaune fata Stergator luneta Jante Trius 17 antracit (cu anvelope Dunlop Sport Maxx, DOT 2019, Made in Germany) Deocamdata am facut un drum de 250 km, DN + autostrada, masina s-a comportat excelent iar DSG-ul e wow. Nu am condus DSG decat la test drive si este uimitor ce plus de confort aduce iar combinatia cu ACC este excelenta. Incerc sa fac un rodaj cat mai eficient si in afara orasului pe cat posibil. Mi-am propus sa nu depasesc 2000 rpm pana la 1000 Km, dupa care incep sa cresc turatia progresiv. De cateva luni am tot cautat informatii despre aceasta configuratie si nu am gasit mare lucuru iar pe Youtube absolut nimic. De exemplu nu stiam ca 4x4 vine cu evacuare dubla iar rezervorul este de 55 litri. Totodata am ramas placut surprins de consumul pe autostrada. La 110 km/h aveam consum instant de 4.8/5.5 litri. Sincer, ma asteptam la mai mult fiind si 4x4. Consumul de azi a iesit la 5.9 cu o medie de 58 km/h, mers usor pe DN cu 70 - 80 km/h, pe autostrada 100 - 110 km/h si putin in oras la plecare si la sosire. Am urcat si cateva poze facute pe repezeala, vor urma si altele pe parcurs cu mai multe detalii.
    1 point
  6. 1 point
  7. Am schimbat azi bateria la masina. A tinut 5 ani si 6 luni. Am observat ca dimineata invarte greu, si ii trebuie 4-5 invartiri ca sa o ia, am fost si la service si au confirmat ca e defecta. A costat 750 lei cu tot cu montaj. Am luat una Exide de 70 amperi. Originala era 1700
    1 point
  8. La mici modificari as adauga : 5. Vopsire etrieri fata 6. Vopsire etrieri spate + Schimbat placute 7. Schimbare capac rezervor lichid - cel de silicon de la Skoda. 8. Eliminare suport numere si lipire cu dublu adeziv 9. Eliminare logo motorizare si vopsire Passat - Negru + rezpozitionare.
    1 point
  9. Suspensia nu mi s-a parut foarte rigida. Pentru mine a fost compromisul perfect. Poate in viitor un GTI - 1.8T pentru weekend si mestereala. Audi a fost frumos. Pacat ca cineva s-a gandit sa mi-l faca acordeon. Bine ca am scapat sanatosi (vinovatul nu prea...) Importanta a fost siguranta , de aceea mi-am dorit o masina la fel de mare, mai noua si sigura. Bineinteles intr-un buget dat. Passat-ul a intrunit toate cerintele si se potriveste perfect.
    1 point
  10. Mai completăm capitolul led cu becurile de semnalizare din faruri. Acum atât la interior cât și în exterior totul este pe led. sunt foarte mulțumit de lumina lor, acum partea cu semnalizarea este plină toată nu 3 sferturi. Nu dau eroare și au costat 6.5$ perechea pe Aliexpress. Au venit anulatoarele de erori pentru faza lungă și acum după ce le-am montat, nu mai am erori. Aștept noile leduri H1 precum și anulatoarele de erori H1 pentru a scăpa de martorul luminos din bord. E adevărat că s-a cam umplut compartimentul din spatele becului de fază lungă și bănuiesc că același lucru se va întâmpla și cu cel de pe scurtă dacă noile leduri vor sa erori. Important însă este că, atât cablurile, anulatoarele și driverele ledurilor rămân în interior și nu trebuue să găuresc carcasa sau capacul.
    1 point
  11. Eu am incercat solutia de la Pro-detailing pe un disc de frana ruginit, comparativ cu Sonax, ca sa vad daca este vreo diferenta in cata rugina dizolva fiecare. Mie s-a parut cu solutia de la Pro-detailing a lasat fierul mai curat decat Sonax (mai putine puncte rosiatice). Sonax: IMG_4299 by toni.pieleanu, on Flickr Pro-detailing: IMG_4298 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  12. Mersi frumos. Trecerea a fost ok . Motorul e destul de rafinat (generatie mai noua) plus ca se simte diferenta de cuplu. Desi compar Audi A4 din 2004 cu Passat din 2017 as putea spune ca sunt foarte apropiate ca "feeling" , antifonare si calitatea. Audi un pic peste chiar daca vorbim de o masina de 15 ani. Per ansamblu sunt foarte incantat de alegerea facuta.
    1 point
  13. Da , ma gandeam la altele , nici nu am citit atent ce ai scris , scuze , m-am uitat in manualul de 7P standard
    1 point
  14. Situatia mea de pana acum 2-3 ani. Cand faceam rca alegeam o firma medie, nici cea mai ieftina, nici cea mai scumpa, deci in general uniqa, asirom, cu gandul de a fii totul ok in cazul in care gresesc. Dupa care, intr-o seara cu o zi inainte de craciun ma trezesc cu masina lovita tare de un sofer fara asigurare rca. In cazul meu, deoarece masina e veche iar valoarea ei mica a iesit usor dauna totala din cauza valorii reparatiei, nu ca ar fi fost sasiu stramb, airbaguri sarite sau din astea. De atunci am renuntat la a alege un rca mai scump. Deci, dupa un caz ca al meu, cum ma poti convine pe mine si pe ceilalti 3 pagubiti in acelasi accident in care vinovatul nu are rca sa aleg o asigurare la o firma mai scumpa? Un motiv pt o firma mai ok ar fi decontul direct cand sa zici ca ai un avantaj daca cel care te loveste are rca la euroins iar tu la allianz de ex, dar daca vinovatul nu are rca tot nu te ajuta cu nimic.
    1 point
  15. @dadu Repeta masuratorile dupa 5-6 mii km. Toate uleiurile “suna” bine in primii 3-5 mii km
    1 point
  16. @Mualte, diferenta de pret este destul de maricica din punctul meu de vedere. Sonax este la 750 ml cu 48 lei, la Real (hypermarket). In schimb Rim Decon de 500 ml este 49 lei. Eu iau Sonax de 500 ml in ambalaj original cu 25 lei de la un magazin de piese (deci are si el adaos). Business-ul o fi Romanesc, dar produsul nu este. Scrie si pe sticla "made in Germany" Si as sustine oricand un business romanesc daca nu ar fi hapsani dupa castiguri. Nu am treaba cu Pro Detailing dar preturile lor mi se par foarte umflate fata de concurenta sau piata. Motiv pentru care n-am luat niciodata de la ei. Produsele ce le iau sunt pentru ingrijirea masinilor personale. N-am nici o legatura cu domeniul detailing-ului, deci sa nu se considere ca arunc cu noroi. Doar scriu ce am observat in cautarile mele de produse.
    1 point
  17. Gata și această operațiune, am scăpat de scârțâieli și trosnituri, pe care le auzeam uneori la virajele de pe loc. Păcat că nu a fost cald afară, aș fi vopsit etrierii și discul de protecție. Bineînțeles că am uitat să comand și lichid dr frână, dar l-am luat dimineață în drum spre mecanic. O dată ajuns acasă am vrut să nontez noile achiziții: leduri H7 pe faza scurtă. Montajul a fost simplu, se scoate baza și se introduce în locașul becului, se asigură în locaș după care se introduce ledul și se poziționează . Am renunțat la semnalizarea de pe DRL și am păstrat doar DRL-ul alb, pe care le-am legat la contact. Faza scurtă și poziția aprinsă și faza lungă pornită Becul cu led împreună cu droserul intră foarte bine în locașul farului, astfel încât nu îmi rămâne nimic afară din far. Din păcate, deși sunt "error free" dau eroare. . Aștept să mai vină un set de leduri H1 canbus și un set de anulatori de eroare pentru H1 și mă mai joc cu ele, poate scap și de eroarea din bord. Între timp am luat și un covoras de plastic pentru portbagaj și acum stau mai liniștit cu lucrurile puse acolo sau cu pungile de gunoi . În încheiere am schimbat și roțile de iarnă și cred că două persoane au sughițat azi @Muale când mă uitam cum au rugit jantele și @Doomy când scoteam pietricele din șanțurile anvelopelor . Urmează să le schimb și la Tiguan roțile de iarnă, iar săptămâna viitoare și bocșa de la braț.
    1 point
  18. da, cam 15-16 e media de la plin la plin in Bucuresti, e decent. Cand incepi sa-l alergi se schimba situatia Legat de turbina, nu stiu cata are 2.8-ul tau da' al meu n-are deloc
    1 point
  19. Eu n-am observat sa apara vreo schimbare in cazul cand stationez mai mult, voi mai testa... Intre timp, am revenit la emblema originala (fostul proprietar o inlocuise cu cea negru mat):
    1 point
  20. Acum ca am facut aproape 2 luni de cand am masina, am apucat sa merg mai mult si in oras, si in afara si pe drumuri virajate si mi-am creat o parere destul de completa. Comparatia principala o voi face cu fosta masina (A4 B8 3.0TDI 240cp quattro cu soft stage1+ la ~290cp si ~600Nm). Stiu ca nu e teribil de corecta comparatia din perspectiva faptului ca A4 era softat iar S5-ul este stock dar asta este. In mod evident, nu pot sti acum cum e S5-ul cu soft si nici A4 fara nu-mi mai amintesc. Overall, masina este un daily absolut excelent (probabil niste jante de maxim 18" ar fi recomandate daca vrei sa stai fara griji). Trecand peste confortul suspensiei (care, evident, va fi putin mai ferma decat o masina normala dar nu ceva de speriat, mai ales cu suspensiile adaptive din Audi Drive Select), masina este semnificativ mai confortabila decat fostul A4. Mai liniste in interior, daca mergi calm si o lasi pe ea sa schimbe cum vrea nici nu stii ca ai motorul pornit (schimba pe la 1800rpm), se incalzeste infinit mai repede (cu pretul unui consum mai mare, bineinteles), mult mai smooth atat pentru sofer cat si pentru pasageri din perspectiva schimbarii de viteze (la A4 de fiecare data cand acceleram asa un 50%, la schimbarile de viteza vedeam pasagerul cu coada ochiului cum se duce fata/spate cand se oprea acceleratia pentru ca apasam ambreiajul si cand pornea iar). Este aproape incredibil modul cum se transforma masina la o apasare mai ferma a acceleratiei. Dintr-o masina extrem de civilizata si de linistita iese brusc un huligan care te infige in scaun, urla ca un nebun si scoate niste zgomote pe evacuare la schimbarea vitezei care te fac sa razi ca prostul de unu singur. Dar sa le luam pe rand: Detalii tehnice generale: Motor: 3.0TFSI V6 24V supercharged (compresor) Putere: 333cp @ 5500-7000rpm (mai toti cei care au pus motorul asta pe dyno au obtinut o putere reala in jur de 355cp (folosind benzina de 100), aparent cei 333cp sunt calibrati pentru benzina de 91 disponibila in US, inclusiv pe capacul rezervorului scrie "minim 91, recomandat 95"). Cuplu: 440Nm @ 2900-5300rpm ~400Nm @ 2000rpm ~110cp @ 2000rpm ~185cp @ 3000rpm ~250cp @ 4000rpm ~310cp @ 5000rpm 0-100 km/h: 5.1s S-Tronic 7 trepte, dublu ambreiaj, launch control 4x4 permanent cu 60% pe spate Suspensie sport cu duritate reglabila Evacuare cu valve controlate electronic pentru modificarea sunetului Motorul: Doua lucruri ies imediat in evidenta cand calci mai hotarat acceleratia: instantaneitatea raspunsului si sunetul. Prima nu prea am cu ce alt motor sa o aseman, n-am mai vazut asa ceva pe nicio masina. Probabil doar un aspirat de capacitate mare ar mai putea avea genul asta de raspuns la pedala. Nu numai ca nu exista notiunea de lag deloc dar toata puterea ceruta e disponibila dintr-o data, nu ai acel moment in care simti cum turbina se incarca si masina trage din ce in ce mai tare. Practic atunci cand calci hotarat acceleratia, masina te zmuceste in scaun, nu te impinge progresiv. Revenind la sunetul motorului si al evacuarii, este parte a sistemului Audi Drive Select si are deci 2 optiuni, confort sau dynamic. Diferenta intre ele este complet insesizabila la mers calm sau la cruising pe autostrada la viteze gen 130km/h insa este foarte semnificativa la accelerare medie si puternica si la cruising la viteze mari. Practic in momentul cand calci acceleratia hotarat nu ai niciun dubiu in privinta modului in care te afli. Acum sa nu se inteleaga ca pe confort e tacuta ca o pisicuta pentru ca nu e cazul. Un avantaj foarte mare dupa parerea mea al S-Tronic-ului pe acest motor, din perspectiva sunetului, il reprezinta zgomotele pe care le scoate pe upshift si downshift. De fiecare data cand schimbi mai sus de 3000-3500rpm si ai acceleratia calcata macar un 50-60%, face un "fart" pe evacuare care te lasa razand singur ca prostu' in masina (gen https://www.youtube.com/watch?v=CIDo2DKAMfk&t=4m45s). In mod similar, la downshift, daca pici macar in 3000rpm in treapta inferioara, scoate un "latrat" absolut fabulos cand sare turatia brusc (practic ECU ii da un "spritz" ca sa faca rev-matching). Din punct de vedere al comportamentului si al modului cum trage (din nou, comparat cu un 3.0TDI chipuit la 290cp si 600Nm), masina e destul de diferita: Avantaje zero lag, incepe sa traga mai brusc si mai puternic decat diesel-ul suna intr-un mare fel semnificativ mai rafinat incalzire f rapida mai rapid cand folosesti toata banda de rpm Dezavantaje evident, consumul, undeva la 50% mai mare la mers normal iar diferenta creste cand o alergi nu prea mai ai posibilitatea sa faci depasiri "linistit". Cu diesel-ul cand mergeai cu familia pe DN si voiai sa depasesti, plecai de la un 2500rpm, o calcai si zburai pe langa. Cu asta ai doua "probleme": daca vrei sa obtii aceeasi acceleratie, va trebui evident sa urci mai mult in ture. Daca incerci sa faci acelasi sprint "relaxat" gen 2500-4000rpm evident ca nu vei fi lent (vorbim totusi de o putere medie de 200cp pe zona asta) dar comparativ, diesel-ul te va manca. nu mai exista notiunea de depasire "in liniste". Indiferent ca ai evacuarea pe confort sau dynamic, cand depasesti in forta va stii toata lumea S-Tronic: Dupa 14 ani de condus manuala (holy shit, I'm old ) am decis sa fac trecerea la S-Tronic. TL;DR-ul ar fi ca (cel putin pan-acum) a fost alegerea absolut corecta si nu ma vad intorcandu-ma la manuala vreodata. Cutia este absolut senzationala, are limitarile ei ca orice computer care incearca mereu sa prevada ce ai de gand sa faci, nu o va nimeri 100% din cazuri dar o va face suficient de des incat sa fie ok. Exista un learning curve pana te lamuresti ce face si cum face (in principiu sa intelegi cand va tine pregatita treapta superioara si cand va tine pregatita treapta inferioara). Dupa ce ai invatat-o, e destul de usor sa o faci sa faca in 99% din cazuri ce vrei tu. Daca nu-ti bati capul insa sa intelegi de ce se intampla ceea ce se intampla si te vei multumi cu un "baga-mi-as in ea de cutie", atunci probabil te va frustra din cand in cand, spre exemplu daca vii cu 60km/h spre o curba mergand linistit, franezi pana la 20km/h usor si in mijlocul curbei dintr-o data (cand cutia e in a 4a la 900rpm) iti vine ideea "ia sa o calc acum", e, ghinion Not gonna happen. Daca S-Tronicul ar putea vorbi, mi-l imaginez in momentele alea zicand ceva de genul "CE?! TALPA?! ACUM??? Pffff, pai acu' zici?!?!... hai sa vad daca gasesc vreo viteza pe-aici, ai rabdare....". Lasand gluma la o parte, cutia este superba daca intelegi cum sa o folosesti si ca "las-o pe automat ca stie ea" nu are cum sa mearga perfect pentru absolut orice situatie, mai ales la schimbari foarte bruste de ritm. Pentru situatiile de genul asta exista padelele. Daca e sa le luam pe toate pe rand: Avantaje: confort incomparabil schimba f smooth, nu mai zgudui pasagerii la fiecare schimbare daca accelerezi ceva mai tare absolut niciun fel de intrerupere a tractiunii in timpul schimbarii vitezelor. Chiar ma uitam la vitezometru cand accelerezi mai tare si se misca repede, efectiv nu vezi nimic in momentul cand schimba, acul nu se opreste, nu incetineste, nu nimic. E absolut seamless. dupa cum ziceam si la capitolul motor, ofera ocazia evacuarii sa te distreze cu diverse sunete la upshift/downshift foarte usor de scapat de momentele cand face altceva decat vrei tu dupa ce ai inteles cum functioneaza. schimbari din padele aproape instantanee atata vreme cat ii ceri treapta pe care o avea pregatita. launch control - absolut IN-CRE-DI-BIL cum poate lansa masina LC-ul, este freakin' ridiculous treapta 7 pt cruise foarte lunga, 130km/h @ 2000rpm, permite mersul cu viteze mari in liniste. Dezavantaje: intretinere mai scumpa, posibilitate mai mare de probleme o chestie care ma cam enerveaza este ca nu schimba din D2 in D1 decat cand aproape te-ai oprit complet. Daca inca mai ai 4-5km/h, o lasa in D2 ceea ce inseamna ca atunci cand vii la o intersectie si te opresti aproape complet sa te asiguri, cand vei pleca o va face in treapta a 2a si evident o va face ceva mai lent dacat ar face-o in D1. Este de asemenea singura situatie cand override-ul din padela este ignorat. Degeaba dau minus, tot in D2 ramane, nu mi-e clar de ce. Singura solutie e sa arunci repede schimbatorul in dreapta pe full manual si apoi sa dai minus (din padela sau din schimbator). Nu e big deal dar ar fi fost dragut sa asculte padela si in situatia asta. Tinuta de drum: Desi nu am apucat sa fac asa multe drumuri unde sa pot testa asta, am prins insa vreo 2 drumuri pe serpentine si mi-am facut o idee. Desi stiu ca e stupid sa o compar la capitolul asta cu fostul A4, diferenta insa m-a uimit maxim, nu m-asteptam sa fie atat de mare. In locurile unde A4 se simtea ca era la limita, dracia asta era chiar lejer. Dar ce m-a impresionat f placut la capitolul asta a fost pachetul complet. Pe drumuri bune virajate, totul era "ca la el acasa". Motorul, cutia, sunetul, modul cum schimba directia... pur si simplu conduci si razi ca prostul
    1 point
  21. Ai reusit sa pui bine inapoi termostatul? l-ai prins bine in urechile de la carcasa lui?
    1 point
  22. Din materialele disponibile se pare ca avem in Octavia IV cea mai completa masina compacta. Motoare, tractiune integrala, siguranta, confort, climatizare, etc. Mai mult, apar si cateva optiuni din clasa medie sau de semi-premium: clima tri-zona, masaj in scaune, perdelute geamuri spate, etc. Chiar si trucul ieftin cu telescoapele de la capota arata ca vor sa pozitioneze masina cat mai sus in varful gamei compacte. Nu imi este clar cum va fi imperecheat DSG7 DQ200 pe motorizarile mici, evident in sensul de a evita aceste combinatii. La PHEV este clar ca avem DSG6, la 2.0 litri este DSG7 DQ300+. La Mild-Hibrid nu imi dau seama. La pret va urca cu aprox 3000 Euro in primele luni, pana apar reducerile CleverPack, asta am inteles de la dealer. Este deja prima optiune pentru mine in 2020 si doar SUV-ul electric de la Skoda (care va fi prezentat in forma finala dealerilor peste cateva zile) o poate da mai jos in lista.
    -1 points
  23. Pai merita sa stai la coada doar pt un schimb de roti pe care il faci singur in jumatatea timpului petrecut la vulcanizare?
    -1 points
  24. Am trecut de la VW OEM LL 3 la Mobil 1 ESP. Dupa 4000 km, pot sa spun urmatoarele: - zgomotul motorului e la fel - nu zic eu, ci decibelmetrul care imi arata aceleasi valori, si la rece dar si la cald (nu stiu de ce m-am obosit, motorul oricum nu-l auzi la masinuta asta). - acceleratie, putere si consum.... cine poate sa masoare obiectiv astea? Eu nu! - DAR, aici vine mare diferenta: temperatura motorului pe aceleasi drumuri si in aceleasi ritmuri e cu vreo 5-7 grade mai mica. Una peste alta - hai ca merge bine!
    -1 points
  25. Se pare că dimensiunea anvelopelor va urca o treaptă față de O3. Pe un forum din Germania au observat că O4 are pe 19" anvelope de 225/40R19 față de O3 cu 225/35R19. Regula ar trebui în mod normal să se repete pe toate mărimile de jantă. Partea bună e că o să avem mai mult „cauciuc”. Asta înseamnă siguranță mai mare pentru jantă și foarte probabil confort mai mare la amortizare. Partea proastă e pentru cei ce ar fi dorit poate să păstreze anvelopele de la O3. Pentru jante nu am reușit să găsesc informații, probabil v-or avea aceeași prindere. Sper, fiindcă de la O2 la O3 au trecut totuși de la 110 la 112 între șuruburi, dacă îmi aduc eu bine aminte.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!