Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2019 în toate secţiunile
-
234.000 KM - revizie totala facuta (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru combustibil) + constatare si per total am iesit ok - va trebui sa fac geometria pentru ca volanul nu sta drept (asta stiam de cand am luat masina) Am achizitionat si capacul de la janta dreapta spate care lipsea si l-am si montat. Am refacut mansonul din piele de la schimbator (piele neagra + cusatura albastra). Am cumparat nuca schimbator de B6, dar din pacate nu sta cum trebuie, asa ca nu am mai montat-o In rest, toate bune. Mai astept sorturile de noroi spate, un cd player nou, alarma, debadge pe spate si tipsul dublu (toate astea urmand sa fie finalizate in cursul lunii Decembrie). Cateva poze, inainte si dupa spalare. P.S. Ce-i mai place benzinaaaaaaaa3 points
-
Am trecut de la VW OEM LL 3 la Mobil 1 ESP. Dupa 4000 km, pot sa spun urmatoarele: - zgomotul motorului e la fel - nu zic eu, ci decibelmetrul care imi arata aceleasi valori, si la rece dar si la cald (nu stiu de ce m-am obosit, motorul oricum nu-l auzi la masinuta asta). - acceleratie, putere si consum.... cine poate sa masoare obiectiv astea? Eu nu! - DAR, aici vine mare diferenta: temperatura motorului pe aceleasi drumuri si in aceleasi ritmuri e cu vreo 5-7 grade mai mica. Una peste alta - hai ca merge bine!2 points
-
Stiu ca nu imi era adresata intrebarea dar... "The DL501 is the strongest S-tronic (=DSG) gearbox on the market. Audi designed this gearbox to handle up to 1000Nm of torque at an engine speed of 10.000 rpm. Despite this, the DSG has a lot of issues, especially those produced between 2009 and 2013. The issues are fixable, after some modifications your gearbox should be problem free." ~550PS/650Nm duce fara probleme doar cu soft, gasesti multe exemple pe grupuri din state.2 points
-
Salut, Vad ca ai optat pentru parbriz incalzit. Acum ca a venit iarna, sigur ai mers pe timp de noapte. Cum ti se pare firele acelea in farurile masinilor de pe contrasens? Personal pot spune ca ma seaca, stralucesc intr-un fel de X. La fel si becurile iluminatului stradal! Ma intreb doar daca toate fac asa sau am avut eu ghinion cu parbrizul. Cred ca as fi primul care renunta la un parbriz incalzit si il schimba cu unul normal, dar nu sunt departe de acel moment Dealer-ul m-a pacalit ca este cu nu-stiu-ce folie, ca firele sunt tehnologia veche...2 points
-
Salut, Am zis ca incerc sa adaug si eu cateva detalii si poze cu masina mea.( Cineva intr-o postare spunea ca sunt foarte putine B8 prezentate pe forum). Masina in cauza e si primul meu diesel. Achizitionata in Sep 2019. O mica istorie : Pana la Passat am avut numai benzinare : - 3 Golfuri 4 - 1.6 si 2 GTI - Audi A4 - 2TFSI - Polo - 1.2 (Asta a fost capatul) VW Passat B8 : - An 2017 - Motor 2TDI 150 cp - km : 180 K - cutie manuala Cateva dotari de mentionat : - ACC - Farurii full led adaptive (senzationale) - Stopuri led - Interior piele cu alcantara - Clima 4 zone - Jante 18" Momentan adaug cateva poze si revin cu planuri si mici modificari facute. .1 point
-
@dadu Repeta masuratorile dupa 5-6 mii km. Toate uleiurile “suna” bine in primii 3-5 mii km1 point
-
Iahim-ce treaba are cheia...recodare...daca are immo off? Porneste si cu surubelnita....acum. @koma....da-mi un mesaj maine si-ti scot diagramele.Ce cod motor ai?1 point
-
Incearca sa faci immo off...si vezi dupa,cum se manifesta...eu zic ca problema e in ceasuri.Nu are treaba contactul,daca ceasurile se aprind,martori...etc..1 point
-
1 point
-
Pai merita sa stai la coada doar pt un schimb de roti pe care il faci singur in jumatatea timpului petrecut la vulcanizare?1 point
-
In acelasi timp, nu te opreste nimeni sa iti repari masina pe CASCO; iar compania care iti asigura CASCO sa se "certe" cu cei de la RCA. Am avut si eu un astfel de incident (tamponare cu cineva care avea RCA la Carpatica - cand era in plin scandalul cu platile intarziate) si am ales sa merg pe CASCO, iar acestia prin "regres" au luat banii de la Carpatica.1 point
-
I-am schimbat recent kit-ul de ambreiaj, i-am pus SACHS plus cauciucuri de iarna si acum ruleaza fin. Ulei-ul de asemenea l-am schimbat cu Liqui Moly 10W40, motorul este mai silentios si nici nu mai consuma, mentionez ce cel vechi 5W30 imi consuma cam 500ml la 6000km cand il si schimbam pentru ca incepea sa miroasa urat plus culoare de pacura.Am pus acest grad de ulei la recomandarile mecanicului dar am gasit pe niste forumuri straine postari de prin 2005-06 in care oamenii spuneau ca masina a venit din fabrica cu 10W40 si tot asa pun si ei. Ca si concluzie, e o masina comfortabila pentru o persoana de 1.70m, nu foarte scumpa la intretinere. Am vazut la cineva niste jante pe 15 care mi-au placut dar am cautat cred cateva luni pana cand am gasit exact modelul, sunt jante de 15 de Audi.1 point
-
10,00 EUR transport Trimite prin posta lor, la noi ajunge cu Urgent Cargus. 37,90 EUR = 2x1l + 10E transport1 point
-
La Logan crezi ca e mai putin? In afara de motorizarile vechi MPI, Dacia nu mai este demult ieftina la piese. Unele sunt cu adevarat piperate - senzori, servomotoare, elemente de caroserie, plastice etc. De asemenea, detalierea pieselor este slaba, pentru un oring cumperi toata teava, de ex, si asa cresc costurile. De ex un burduf de planetara exterior OE e 200 si ceva de lei, trebuie sa schimb eu unul...1 point
-
Cu 9000 euro cumperi un Megane 4 .2016 sub 90.000km. cu dotari destul de avantajoase, clima, navi, interior semipiele, 1,6 dci 130cp. euro 6. jante magneziu, privaci glass, plus alte nebunii la media, pilot automat, proiectoare, geamuri si oglinzi electrice, senzori de ploaie lumini..... Nu as lua Logan nici daca ar fi 3000 nou. Se gasesc variante mult mai bune si de alta calitate.1 point
-
@Mualte, diferenta de pret este destul de maricica din punctul meu de vedere. Sonax este la 750 ml cu 48 lei, la Real (hypermarket). In schimb Rim Decon de 500 ml este 49 lei. Eu iau Sonax de 500 ml in ambalaj original cu 25 lei de la un magazin de piese (deci are si el adaos). Business-ul o fi Romanesc, dar produsul nu este. Scrie si pe sticla "made in Germany" Si as sustine oricand un business romanesc daca nu ar fi hapsani dupa castiguri. Nu am treaba cu Pro Detailing dar preturile lor mi se par foarte umflate fata de concurenta sau piata. Motiv pentru care n-am luat niciodata de la ei. Produsele ce le iau sunt pentru ingrijirea masinilor personale. N-am nici o legatura cu domeniul detailing-ului, deci sa nu se considere ca arunc cu noroi. Doar scriu ce am observat in cautarile mele de produse.1 point
-
In plus loganul nu ofera siguranta,din mai toate accidentele serioase nu se scapa cu viata.Am avut mai multe,Dacia tot conserva ramane,chiar daca e noua sau veche.Am inceput cu berlina si continuat cu logan,nimic nu e schimbat in afara unor motoare care chiar au fost reusite.Dar atat,in rest e o masina slaba,ii lipsesc multe ,in plus au si ei motorizari cu probleme .A compara logan(chiar si nou) cu golf sh e aiurea,comparam mere cu pere.Mai corect e sa comparam megane,focus cu golf si atunci ar fi corect.1 point
-
Merci de info ! macar acum stiu ca nu iau teapa... Am vazut bujie cu senzor Champion si la 1800 RON... Asa ca 800 mi se pare decent ptr oem.1 point
-
As zice ca e senzorul de temperatura, daca la lichid nu s-a umblat si are ceva km facuti sigur s-a aerisit singura. Am vazut termistori care o iau razna doar pe o valoare de temperatura si nu tot timpul.1 point
-
1 point
-
Da,diferenta e semnificativa . Am luat eu placute trw si placute originale care erau tot trw ,le-am desfacut si le-am comparat ,nu au nimic in comun ,nici macar scrisul TRW nu e acelasi. Cele OE au un canal de curatare pe diagonala ,cele AM nu,.... Cele OE made in Mexic ,cele AM made in EU (au o fabrica la Roman )1 point
-
Este un comportament normal, este ptr preincalzirea catalizatorului.1 point
-
Am comandat si eu kitul de amortizoare insa nu sunt prea multumit de ele. Amortizoarele sunt mult prea tari incat chiar si unul singur sustine capota. Din cauza asta, cand vrei sa o inchizi flexeaza tabla pe care sta balamaua. In plus, amortizorul apasa in jos pe garnitura de cauciuc care ar trebui sa se aseze pe dosul capotei. In consecinta le-am dat jos imediat1 point
-
Vali circula cu 1.8bar si tot i se pare rigida. Bag de seama ca ai anvelope Dunlop dar nu sunt XL/ranforsate. Asa stau ele la 2.3 bar, au flancul mai moale si par lasate. Tot de acolo e si flexarea pe curbe. Daca doresti o imbunatatire pe partea de ruliu, incearca niste anvelope ranforsate, dar vezi ca sunt mega rigide la gropi.1 point
-
Incearca metoda asta : 1- apesi butonul de deschis 2- pui contactul 3- cand se stinge imobilizatorul iei contactul 4- scoti cheia 5- apesi butonul de deschis Daca ai cheile invatate deja pe masina - treaba de mai sus functioneaza / schimbarea bateriei de la telecomanda trebuie sa o faci intr-un timp anume / Sa ne anunti daca ti-a reusit.1 point
-
S-ar parea ca e pe la esapament. Cand decelerezi, motorul se misca in tampoane si isi schimba pozitia si misca si traectul de evacuare. Pune si tu un pitic sa stea acolo cand faci treaba asta ca sa afli exact de la ce e :)) :offtopic:1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00