Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.12.2019 în toate secţiunile

  1. @Mualte, diferenta de pret este destul de maricica din punctul meu de vedere. Sonax este la 750 ml cu 48 lei, la Real (hypermarket). In schimb Rim Decon de 500 ml este 49 lei. Eu iau Sonax de 500 ml in ambalaj original cu 25 lei de la un magazin de piese (deci are si el adaos). Business-ul o fi Romanesc, dar produsul nu este. Scrie si pe sticla "made in Germany" Si as sustine oricand un business romanesc daca nu ar fi hapsani dupa castiguri. Nu am treaba cu Pro Detailing dar preturile lor mi se par foarte umflate fata de concurenta sau piata. Motiv pentru care n-am luat niciodata de la ei. Produsele ce le iau sunt pentru ingrijirea masinilor personale. N-am nici o legatura cu domeniul detailing-ului, deci sa nu se considere ca arunc cu noroi. Doar scriu ce am observat in cautarile mele de produse.
    3 points
  2. Știi, noi suntem ceva de genu:dacă aveam eu 12mii de e pai îmi luam nuș ce passat sau nuș ce bmw cu extra Pele cu trimatronic, și faruri laser frate...,, dar când muncești sa aduni aia 12mii parca te gândești de 2 ori pe ce vrei sa dai banii. Și tu vii cu logan în parcare și trage vecinu lângă tine cu un golf 7 cu xenoane și "toate alea" și zice ca a dat tot ca tine vreo 12mii ca tine, dar după vreo 3 luni(nu-ți mai zice vecinu "ca doar are mașina de jermania" ca a schimbat egr, poate ambreiaj+volant poate vreo pompa de înalte) sau poate pur și simplu are noroc și mai face încă fo' 200k km fără nicio problema și atunci tu ramai "găină" cu logan în parcare? Pana la urma cum zicea și un coleg: e vb de buget, preferințe, mofturi, cum crezi ca te vede lumea.. (ca la noi e plin de asa ceva) Când am cumpărat exeo un prieten și-a cumpărat a4 b7 tdi și povestea altui prieten : " ce bă, cum te dai jos din Audi?! Și cum te dai jos din seat?! Între timb el a schimbat ambreiaj+volant, ii cârâie ceva pe la direcție, turbina e pe ducă... Eu am băgat bani în jante, anvelope, leduri, xenoane, uleiuri bune... Ma uitam și pe motortalk.de și nemții au oarecum aceleași întrebări: sh sau un lowcost nou. Și ce sa vezi își vând bmw-urile și vw-urile care au km bineînțeles și își cumpără dacia! La care se gândesc ca aprox 5 ani nu vor avea probleme. Și noi le cumpărăm lor sh-urile.
    2 points
  3. Se poate gasi lovita zgariata si cand ai garajul tau..asta in caz ca o scoti in oras sau in tara si nu o tii doar pe post de ornament inchisa in casa
    2 points
  4. Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.
    1 point
  5. Gata, am terminat și această operațiune. Am scăpat de pocnituri prin înlocuirea bucsei și de griji prin înlocuirea butucului . Asteptam primăvara și o dată cu ea vor urma schimbul de consumabile și distribuție. Până in martie-aprilie sper doar să circulăm și să o alimentam și atât, fără alte incidente. @MyKe: așa este, montajul a fost rapid. Demontarea s-a dovedit a fi mai dificilă din cauza ruginii din zonă.
    1 point
  6. Dupa o vara si o iarna cu allseason-uri pot spune ca nu iarna m-au "deranjat". Masina se simte la fel ca si cu cele de iarna (de drept ca am un mic ajutor la puntea spate). Insa diferenta considerabila am simtit-o vara - limita de aderenta este ceva mai jos decat la cele strict de vara, insa se simte la mers "tare". In utilizare normala sunt super ok. Chiar aseara vorbeam cu sotia - cam un an cred mai tin uniroyalurile de pe Bora (fac 5 ani in primavara) - apoi allseasonuri voi pune si pe masina asta.
    1 point
  7. Ai facut-o prea faina! O sa iti fie mila sa o bagi pe coclauri...
    1 point
  8. La cum arata inainte - l-ai facut foarte fain!
    1 point
  9. Aici zice 47 https://www.lochkreisdaten.de/auto/Volkswagen/Golf 6 (2008 - 2012)/
    1 point
  10. Update: Gata, bateria a fost schimbata la dealer, pe garanție.
    1 point
  11. Dupa frumoasa experienta cu Leon ST am trecut la B8 Variant 1.6 tdi DSG 7 dq 200. Luat in primire la 160.xxx si pentru ca au ramas niste banuti de la negocierea din Olanda am zis sa pornesc la drum cu toate consumabilele schimbate. Etapa I - distributie Rola intinzator curea transmisie GATES T39292 - 172 lei Curea transmisie cu caneluri GATES 6PK1025 - 262 lei Kit distributie GATES K015678XS - 444 lei Total 678lei Etapa II - kit ambreiaje 0AM (desi nu patina, discul K1 era la limita de uzura) 1 x volant LuK 415 0545 09 - 1559.99 Lei 1 x Set ambreiaj LuK 602 0007 00 - 1549.99 Lei 2l Ulei pt cutie, nu mechatronic - 155 lei 3109.98 Lei + 750 manopera Consumabilele de calitate pentru o revizie la 15k nu costa mai mult de 350 lei. Desi alimentez cu cea mai buna si mai ungureasca motorina, la fiecare revizie schimb si filtrul combustibil - 54 lei (obicei de pe vremea Leonului) VCDS pentru joaca si adaptari - priceless
    1 point
  12. Eu respect pe toti care cumpara masini noi ptr ca datorila lor , piata auto are oferta mare la masini second Dar avand o singura viata , prefer sa conduc ce imi place , in viata asta ... Masina noua este si cea mai scumpa Si daca imi place o masina de 60.000 euro pe care o pot lua in stare buna second la 15.000~20.000 , nu am nicio ezitare in alegere Dar nu ii critic pe cei care isi iau Duster , sau masini cu 1-2 ani vechime sau cu km putini , etc Nu le fac masinile cazane nici daca arata ca niste cazane Asta vroiam sa ii explic colegului cu Yeti Eu il inteleg ca este bucuros ca si-a luat Yeti ptr ca nu si-a permis Tiguan , dar nu e vina noastra Am avut Sorento luata la 50.000 km , deci practic ...noua ... vorba vine , noua e doar noua , in rest e second Atunci cand am luat-o nu imi permiteam altceva Degeaba Nici nu se compara cu Touareg 7P la 200.000 km Cine zice altfel se pacaleste singur
    1 point
  13. Meamm..frate...ce fixatii si idei preconcepute..cumpara tu km si nu masini, apoi mai vedem cine e fraierul.. crezi ca toate masinile se autodistrug la 210.000 km si oricare e troaca si nu iti mai ofera siguranta..esti pierdut in alta lume..fiecare isi cumpara ce vrea, dar a alege intre 2 masini identice, una cu 120.000 km SH din 2015 si alta cu 220.000 tot din 2015, si sa crezi ca vreuna iti ofera siguranta unor 2-3000 km rulati continuu iar cealalta nu, esti de'a dreptul caraghios. Oricand te poate lasa o parte electrica pe care nu ai cum sa o previi indiferent de nr de km..iar diferenta de pret la achizitie intre ele, un golf 7 sa zicem, in aceeasi varianta de echipare ar fi de ~ 2-3000€. Daca ambele sunt intretinut corespunzator, crezi ca bagi in cea cu 230k km 3000 ? Si in cealalta ai garantia ca nu bagi nimic? Ca tu rulezi o masina 100k km si o tii ca pe o toroapa si se devalorizeaza si o dai la un pret de nimic ca sa bucuri pe altul ca are motorul si cutia ok, ansamble ce tin 4-500.000 km....nu stiu care din noi conduce cazane. Pe langa asta , o masina in principiu nu iti da batai de cap din toate pdv pana pe la 100k km. Apoi, cum ti'o fi norocul. Dar intre 100-250k km pica foarte multe consumabile. De la ambreiaj, turbina, egr, pompe, poate un injector, senzori, amortioare, rulmenti, toata bucsaraia, posibil alternator / electromotor....etc...ai sanse ca o masina trecuta de pragul de 200k km sa fie la a2a tinerete si daca a fost intretinuta corespunzator si nu a fost lasata sa ajunga in paragina si vanduta pe cel mai mic pret cum deduc din ceea ce spui tu ca nu a vrut proprietarul sa bage bani in ea sa te mai duca mult si bine fara investitii...depinde in primul rand de felul in care a fost intretinuta masina, de problemele de fabricatie specifice modelului / motorizarii, de drumurile pe care a rulat, ca una e sa rulezi 90% urban cu 100.000 de porniri, opriri, sa freci cutia si ambreiajul in trafic infernal bara la bara pe drumuri proaste in care strangi ore de functionare ca un utilaj, si alta e sa rulezi 100k la drum intins unde motorul isi mentine temperatura de lucru si faci 1000 km dintr'o bucata. Felul in care pun samsarii problema cand vand o masina nu reflecta starea acesteia..fiecare face cum il duce capul, si majoritatea se aliniaza la cerintele romanului pretentios, care vrea masini dotate si cu km sub 200k. Du'te afara si ia'ti o masina de la un dealer apreciat, la un pret corect, cu istoric la reprezentanta, si vezi care e diferenta in istoric intre o masina rulata corespunzator si una rulata pe drumurile noastre. Ar mai fi si altele de zis..dar consider ca mi'am pierdut destul timp sa scriu aceste randuri pt cei pe care i'ai fi putut dezinforma..
    1 point
  14. Buna dimineata! Retrofiturile la Skoda Octavia 3 VRS continua... De aceasta data am montat trimurile de la uși pentru Ambient Lighting. In continuare va detaliez de ce aveți nevoie pentru acest retrofit: 1. BCM varianta Facelift (terminatiile ...084CQ/DD/DH) 2. Trim uși (codurile pentru varianta carbon VRS sunt: 5E0867061 SI7, 5E0867062 SI7, 5E0867067 SI7, și 5E0867068 SI7 ; 3. Conector 4 canale x 4 buc Cod: 8E0971832; 4. Șaibă metalică 28 buc cod: WHT006661; 5. pini conectare uși/mufa/BCM (nu știu codurile) 6. Fire; 7. Schema Pentru orice alte întrebări va stau la dispoziție in limita timpului disponibil
    1 point
  15. Cred ca am găsit răspunsul la activarea rain closing. In primul rând : “Rain Close can drain your Battery since the Car won't go into Sleep mode, that's why it is not used anymore.” nu se mai folosește deoarece mașina nu mai intra in sleep mode și Descarcă bateria. in al doilea rând: “Rain closing working only in module 5Q0955547 for 2015 MY, but it not working an another RLS module-example 5Q0955547A...” funcționează doar cu senzori fără index ( A sau B). Mașinile după MY 2015 au senzor cu index. P. S. Scuze dacă in postul anterior am dat informații incomplete sau gresite. Erau informații de pe forumul Ross Tech ( care credeam ca e 100% de încredere ), forum in care e o harababura totala, acum înțeleg de ce tin admini și moderatorii la respectarea regulilor pe acest forum. ? Am pus burta pe carte, am cercetat și am găsit. ?
    1 point
  16. Mulțam fain. Deci trebuie să caut una mai pe la sfârșitul anului
    1 point
  17. @TheOne06 Eu am padele de fabrica , nu e un retrofit care sa se merite , dupa parerea mea , nici nu le folosesc ?
    1 point
  18. Deranjand linistea Scotiei. P.s-Nu am ajuns la viteze care sa depaseasca limita legala pe acea portiune de drum, scopul a fost sunetul. VID-20190925-WA0000.mp4
    1 point
  19. 8 proprietari, wow. Lumea pe-aici strâmbă din nas de la 2 în sus. E bună de ţinut pentru nepoţi, te vor iubi maxim.
    1 point
  20. Vreau sa las si eu un review legat de Madalin. O sa incep cu faptul ca am lucrat cu succes cu el multi ani, de cand am masina( Martie 2016 ) numai la el am fost, exceptand vizita la Eexcalade si skoda team service ca nu puteam misca masina , doar cu el am lucrat. Am facut la Madalin urmatoarele: revizii, schimb de amortizoare, schimbat epurator de gaze, diverse parti de articulatie, schimbat volant si ambreiaj, etc. In fine , in Ianuarie anul acesta am avut un eveniment nefericit si am lovit un VW Sharan ( eu am fost vinovat ) si masina mea a iesit sifonata: bara fata , capota, trager, ventilatoare, faruri, aripi si diverse plastice. Si pentru ca aveam incredere in Madalin ( mai ales ca i-am trimis cativa prieteni si am reparat 2 masini de munca la el ) am zis sa merg pe retetea care stiu ca functioneaza, numai ca nu a fost chiar asa . Dupa ce i-am trimis masina, am zis sa il las 2 -3 saptamani sa se apuce de treaba, numai ca din 3 saptamani s-au facut 3 luni si el tot nu spunea nimic . Dai si suna, apeluri peste apeluri, mesaje peste mesaje si tot nu spunea deloc mecanicul meu. Abia la insistentele mele am primit o lista cu piesele care trebuie inlocuite ( dupa mai bine de 3 luni ). Treaba e ca Madalin nu imi raspundea nicioadata la telefon, desi cand sunam eram in asteptare. Dupa zeci de apeluri abia imi raspundea si imi spunea ca se apuca Luni si cand sunam sa intreb care e statusul masinii , nu imi raspundea la telefon. Daca la telefon nu imi raspundea, la mesaje pe whatsapp imi raspundea si am zis ca asta e modalitatea de relationare cu el. Ajunsesem sa ma rog cu bani doar sa imi termine masina, eu ma rugam de el sa imi dea un cont ceva sa ii dau bani sa se apuce de masina, doar doar o sa imi recuperez si eu masina. Se face jumatatea lunii Iunie si imi spune ca masina mea e aproape gata, moment in care incepe sa imi raspunda la telefon, numai ca pretul reparatiei a crescut cu 20% din cauza unor lucruri care au scapat la verificare si ca nu imi merge AC ul pentru ca am un scurt undeva. Fericit ca e gata,ma duc sa imi iau masina fara ac functional. Ridic cheia de la poarta pentru ca el nu era acolo ,ma urc in masina si nu puteam sa o mut pentru ca aveam placutele aproape lipite de discuri dar am ales sa plec asa cu ea cu gandul ca le curat eu pana acasa. Trec 3 saptamani in care eu incerc sa curat discurile dar speranetele mele sunt spulberate dupa un drum de 300km in care masina tremura periculos de tare pe franare( mai ales la viteze de peste 80km/h ) asa ca sun un prieten sa imi recomande pe cineva sa imi faca o constatare si ghici ce: discurile mele montate in ianuarie 2018 sunt ovalizate pentru ca masina a stat mai bine de 6luni de zile. Il sun pe Madalin si ii spun sa ajugem la o cale de mijloc ca doar e culpa comuna, aiurea. Ii propun sa o facem 50%-50%, eu ca sunt prost ca am dus masina acolo si el ca a stat 6 luni pana facut ceva la ea, numai ca al meu mecanic imi spune ca nu e vina lui, ca eu sunt de vina ca nu i-am spus ca am nevoie de masina in 2 zile , in conditiile in care el nu imi raspundea la telefon si tot eu am tras de el zile intregi ca sa imi dea un cont. Mai am de mentionat ca masina am luat-o cu panze de paianjen, recipientul pentru lichid de parbriz era neconectat si a curs totul pe jos, spalatorul de far nefunctional, un proiector nefunctional , martor de Oil Sensor Workshop, fara AC functional, pierderi de antigel si discurile mai sus mentionate. Cu toate acestea el inca predintea sa ii platesc restul de bani , adaosul de 20%. Stiu ca are prieteni pe acest forum dar nu ma feresc de nimeni. Chiar nu stiu ce s-a intamplat cu tine Madalin, dar imi pare sincer rau ca din acel tip super implicat ai ajuns sa faci reparatii la misto si nu iti face cinste. Spor !
    1 point
  21. Eu zic ca va "cocsati" prea tare....? ca "m-a depasit Hiluxu' " sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse. De aia 1.2TSI are 110 cai si 1.2 TCE are 130, sau 1.5 TSI are 150 si 1.5 de la Honda are 182 de cai, etc. Probabil se puteau scoate si din TSI mai multi cai /cuplu dar ar fi fost probleme cu emisiile, consumul, bla bla bla... Sau poate...CULMEA...alte motoare sunt mai reusite ca TSI-ul ?...asta e viata... de ce credeti ca un Golf de 150 de cai tre' sa fie "cea mai tare masina de pe strada" ? ? bucurati-va mai mult de masini, de comfort, de motoare, "asa prapadite" cum sunt ele... Ca idee , eu am 1.2 TSI si nu am nicio problema la depasiri sau la mers mai alert. E adevarat ca ma mai "face" cate un Hilux din cand in cand sau un A6 4.2 Bi-turbo, sau un Maseratti, sau .... un Logan grabit si nervos ! da' acu' serios...asta va preocupa ?
    1 point
  22. Nu am zis ca nu e buna. Stiu foarte bine despre motorizarile de la Peugeot, am un 307 SW 1.6 HDi. Tu sigur glumesti cand scrii ca 4x4 e moft, dar las' ca e bun Grip Control-u'... Pe acelasi principiu putem spune ca 95% din timp, toate masinile sunt un moft, Dacia Logan face acelasi lucru, restul sunt bani aruncati. Chiar si Loganul e scump daca ma gandesc mai bine, si Olticul ma ducea la destinatie..
    1 point
  23. Salutare!Aceeași problema o am si eu portiera de la șofer face figuri atunci când e foarte frig afara.am dat și eu cu wd40 dar se pare că degeaba! Dacă descoperiți rezolvarea postati.Noroc!
    1 point
  24. Sal nu mi se mai deschid incuietorile la usi,si cum sa procedez sa le doblochez?iarna nu am probleme!da de cateva luni nu mi se mai deschide din cheie da portbagajul il pot deschide!ast rsp.Multumesc
    1 point
  25. Am mers zilele trecute cu un logan din 2015 parca, cu vreo 200k km, break, masina de firma, de 90 cp ; pot sa spun ca se misca impresionant de bine si consuma putin ; silentioasa, insa se uzeaza repede cam orice plastic in interior ; pe langa asta, scaunele alea sunt infecte, si buretele era foarte lasat pe ambele scaune...ti`as recomanda la banii aia sa iei in calcul un megane NOU 1.2 TCE 116 cp, pe care cu rabla si in varianta de echipare business il iei cu ~12,5k, sau un megane 1.5 dci din 2016/2017 cu < 150.000 km, pe care le gasesti la preturi foarte bune si care, dpmdv sunt un compromis pefect intre logan si golf, iar 1.5 dci este un motor foarte bun, fara absolut nicio problema de fiabilitate de dupa 2014 din ce m`am documentat si eu. Pe langa asta, megane il vei gasi cu optiuni mai bune si este o masina ok din toate pdv in raport calitate / pret. Daca vrei sa alegi strict intre logan si golf, iti recomand logan decat un 1.6 tdi cu 200k km cu care ai in plan sa mai rulezi nica 150k. Cu siguranta costurile de intretinere nu vor fi mici, desi vei avea confort si toate cele pe care le`ai enumerat si tu..
    0 points
  26. Offtopic: La bulgari aglomerat a fost doar in zona Burgas/ Nessebar, la intoarcere, in zona de munte a fost foarte liber, nu'mi pare rau de alegerea facuta Ontopic: masina a trecut de 28.5k km, va urma revizia de 30k in curand Ptr ca pe Forester au efect, ieri am montat si pe Ateca folie anti-ploaie pe oglinzi
    -1 points
  27. Nu vreau sa facem offtopic aici, am putea sa mutam discutia in topicul de achizitie T-Roc. Cred ca are mare importanta cu ce il compari. Daca o faci cu Passat, atunci clar este sub la multe capitole. Daca in schimbi il compari cu masini asemanatoare de la concurenta (Arona, Captur, CHR sau cine mai este in aceeasi clasa) atunci poate ca merita sa discutam Spun asta pt ca in viitor si eu vreau sa achizitionez un astfel de crossover, T-Cross sau T-Roc si sunt interesat de acestea.
    -1 points
  28. Yeti a ajuns acasă, echiparea era Ambient, nu style, cu adaos sistemul media, acum sa obțin cheia pt Smartlink, probabil de la reprezentanta. Mașinuța arata și miroase a nou, sa vedem fiabilitatea în timp. Interesanta cutia dsg, de 2 ori am călcat cu stângul în gol ? M-am jucat și cu butonul off-road, se simte diferența pe urcare, iar dacă iei piciorul de pe accelerație, mașina îngheață, la coborâre o tine la vreo 10 km/h. Foarte spațioasă, mai puțin urata in realitate (argintie arata decent), scaune foarte comode și poziție ok la volan. In curbe se tine bine, nu le pot aborda ca și cu Seatul (recunosc, le tăiam cu viteză într-o veselie, NFS style), dar nici nu cred ca este fizic posibil. Per ansamblu, o consider o mașină multifuncțională reușită, fără compromisuri majore. Chiar le-a ieșit celor de la Skoda, Karoq probabil este un upgrade, dar nu cred ca diferențele justifica prețul dublu pt aceeași pereche motor + transmisie (un karoq echivalent, dar din 2018, cu același nr de km în bord - 27.000). Urâțenia este un avantaj, devalorizarea fiind semnificativa pt o mașină relativ nouă (preț 1/2 in 3 ani).
    -1 points
  29. Depinde ce pitici pe creier are omul. Eu am cumparat 4 masini pana in prezent, intre 2 si 5 ani vechime in momentul achizitiei, minim 46.000 km (Seat Cordoba 1.9 TDI), maxim 82.000 km (Seat Leon 1.9 TDI). Nu as da peste 10.000 euro pe o masina cu 200.000 km in bord (pardon, psihologicul 18x.xxx sau 19x.xxx) indiferent de dotari (Audi A3 este un Seat Leon mai scump si posibil mai manarit) si nu cred in mituri cu masini din Germania vandute in Romania cu pret mai mic decat cele cu nr de km similar de pe mobile.de, asta in cazul in care nu au trecut prin faza de dauna totala. Rationamentul meu cand am cumparat masini a fost sa nu platesc marca, sa le pot tine macar 5 ani (estimat 100.000 km) fara investitii majore si sa le pot instraina la randul meu in stare buna (fiind ok, toate le-am dat la cunoscuti in cateva zile). Leonul a fost singurul care nu s-a conformat planului, l-am tinut 7 ani ca mi-a placut foarte mult. Ca idee, pretul unei masini nepurtatoare de sigla Audi/BMW scade la 1/2 dupa 3-4 ani de la data productiei (exceptie Renault, devalorizare mult mai rapida). De ex mașina de mai jos, trebuie sa îți lipsească o serie de țigle sa dai mai mult de 5000 euro pe ea ??? https://www.olx.ro/oferta/passat-2015-IDd3zwU.html
    -1 points
  30. Am spus ca nu as da peste 10.000 euro pe o mașină cu 200.000 km în bord indiferent cum o cheamă și ce dotări are, Seatul l-am cumpărat cu 8400 euro în 2012 la 82.000 km si vândut cu 3000 euro și 183.000 km, sigur va necesita recondiționarea turbinei in 1-2 ani (KKK originală) și intervenții la electromotor, noul proprietar știe asta fiind mecanicul care a întreținut-o , dar la banii ăștia este foarte mulțumit ca motorul și cutia merg impecabil. Cu logica de mai sus nu am băgat bani în niciuna, doar consumabile, distribuție și ambreiaj la Leon. Cordoba a halit 45.000 km intr-un an jumătate, inlocuit doar discuri și plăcute. Ce sens are sa dai 10-15.000 euro pe o mașină "preferată" la care descrierea începe cu sistemul de sunet și pe care de fapt nu ți-o permiți din moment ce o cumperi uzata bine (da, după 200.000 km toate mașinile cer bani indiferent pe ce norișor occidental au rulat) în care apoi sa mai investești încă 5-6.000 euro în 1-2 ani și sa stai cu emoții la drumuri lungi ca mai pica una alta? Unde mai pui ca petreci mai mult timp uitându-te sub capota decât conducând-o. Dar nah, ai Passat/BMW/Audi. Forumurile, olx și YouTube sunt pline de povesti cu mașini "aduse" la care lista de reparații și piese schimbate este lunga, iar faptul ca au venit pe roti Germania - România o performanta demna de lauda ? Pentru mine o mașină bună este aia care știi sigur ca te tine un drum de 2000-3000 km indiferent de condiții. De asta prefer cea mai buna combinație motor-an-km pe care mi-o permit, niciodată mașina mai veche de 5 ani. Cazan (mașina peste 200.000 km) mi-aș lua doar dacă este mai ieftin de 5000 euro și as sti ca eu sunt capătul de linie, dacă pica prea multe îl dau la rabla și nu ma oftic. Pe scurt, sper ca RAR și politia vor ieși serios la strada sa verifice frâne, direcție, noxe și sa tragă pe dreapta texanii de BG căci prea am ajuns groapa de gunoi auto a Europei.
    -1 points
  31. Ce treaba are Casco sau unde-ti faci revizia ? N-am avut niciodata Casco la masinile conduse de mine. Am facut casco doar la masinile conduse de altii (soferii firmei si masini de zeci de mii de euro). Si de 15 ani, doar o singura data pot spune ca as fi avut nevoie de Casco la masinile personale, dar la ce valoare a avut reparatia, nu simt ca am pierdut nimic. Si in continuare n-am in plan sa fac Casco. Legat de revizie. Ce treaba are unde-ti faci revizia ? De ce sa merg la reprezentanta sa platesc de 2-3 ori pretul ? Am trecut prin asta cand am avut masina in garantie. Revizia era 1200 lei la reprez. (acum 7-8 ani) si dupa ce a iesit din garantie, mi-o faceam cu 450 lei piesele (Motul + Mahle) si sa mai adaugam 100 lei manopera (dar mi-o fac singur). Nu e mare filozofie sa schimbi un ulei si filtre. Si vorbim de un amarat de Polo 6R 1.6 TDI. Masina are acum peste 225 000 km si merge perfect, chit ca are 170 CP de vreo 60 000 km. Din punctul meu de vedere, trebuie sa-ti permiti masina si eventualele reparatii cand o iei SH. Fie ca are 20 000 km, fie ca are 400 000 km. Amalgamul asta de fiare + electrica se pot strica oricand. Fie ca o iei noua, fie ca o iei SH. Daca o iei noua, nu ai cheltuieli in plus, cat e in garantie. Dar masina tot poate sta prin service cu saptamanile/lunile pana se repara. Tot te poate lasa in drumul spre concediu. Exact ca si una SH. Nu ma intelegeti gresit, nu am o preferinta pentru masinile SH sau noi. Fiecare cumpara dupa buget si preferinte. Ambele optiuni vin cu avantaje si dezavantaje. Viitorul cumparator trebuie sa stie ce vrea de la masina, ce-i permite bugetul, etc.
    -1 points
  32. Totul tine de buget asa cum s-a mai spus Si oricum e la fel daca e masina noua sau second - daca nu ai curtea ta , garajul tau , la fel o vei gasi dimineata zgariata in parcare , conteaza cat de mult pui la suflet
    -1 points
  33. Cu 9000 euro cumperi un Megane 4 .2016 sub 90.000km. cu dotari destul de avantajoase, clima, navi, interior semipiele, 1,6 dci 130cp. euro 6. jante magneziu, privaci glass, plus alte nebunii la media, pilot automat, proiectoare, geamuri si oglinzi electrice, senzori de ploaie lumini..... Nu as lua Logan nici daca ar fi 3000 nou. Se gasesc variante mult mai bune si de alta calitate.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!