Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2019 în toate secţiunile
-
A venit vremea sa schimb si EGR-ul. Daca la inceput am primit semnale timide care apareau doar la scanare, dupa un timp s-a lasat cu check engine in bord chiar si de 2 ori pe saptamana. Fiind o lucrare complicata am ales o reprezentanta, totul pe original. Dupa operatie am planificat o vizita la Catalin, caruia ii multumesc si pe aceasta cale, pentru revizie la 4motion : diferentiale si haldex plus alte interventii. Eu am venit cu masina, Catalin cu piesele si atentia?. Plecat multumit si cu siguranta ca totul a iesit perfect. Sa vina zapada?.4 points
-
3 points
-
Îl pe colegul de forum Ady desper din Arad care face super volane ! Eu am retapitat la el vreo 3 volane și super calitative de fiecare data ! ? Legat de mașina per total e “never ending story” un fel de tânăr și neliniștit ep. 6214! Congratz !2 points
-
Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.1 point
-
Da,diferenta e semnificativa . Am luat eu placute trw si placute originale care erau tot trw ,le-am desfacut si le-am comparat ,nu au nimic in comun ,nici macar scrisul TRW nu e acelasi. Cele OE au un canal de curatare pe diagonala ,cele AM nu,.... Cele OE made in Mexic ,cele AM made in EU (au o fabrica la Roman )1 point
-
Am pus pe spate discuri si placute originale pentru vw. Nu am nici o problema cu incalzit, scartait, zgomot sau alte chestii citite pe aici. Am curatat bine, am gresat ce trebuie, am soalat cu spray special. Nici o problema. Voi schimba si pe fata, discuri si placute tot originale. Nu ma complic cu teste si incercari de n firme.1 point
-
Tot din seria #NuMaiFacNimicLaMasina, vineri seara mi'am demontat volanul si l'am reconditionat eu cu vopsea pe baza de apa pt piele, dupa ce mi'a crapat tot in urma vopsirii cu sprai la un " meserias " de pe olx..mai exact cel care mi'a polisat si farurile. Trecand peste faptul ca m'am intors la el de 3 ori sa il refaca (mai mult din ambitie), am reusit sa ii scot o mare parte din crapaturi si sa il fac sa arate decent. Oricum, la vara il voi imbraca, am vorbit deja cu cineva, dar a fost mai mult o curiozitate ca sa vad daca ma descurc mai bine decat altii care " au experienta ". Pot sa spun ca daca inainte era de nota -3, acum arata de un 8. Daca il faceam eu de prima data arata perfect, dar asa, s'a deteriorat la fiecare reincercare si a fost mai mult de munca. Azi am umblat putin si la evacuare, i'am facut resonator delete dupa ce am ascultat saptamana asta vreo 10-15 videouri pe youtube, si ma declar multumit de cum se aude. Are un zgomot frumos si nu mi se pare deranjant. O sa atasez si un video, dar sunetul din clip nu prea are legatura cu realitatea.1 point
-
Nu strica și camera sa o ai in portofoliu Nu mai intrasem de mult prin zona, dar mașina ta arată superb in continuare ! Și devine incet visul oricărui pasionat de GTi sau Golf mk6, așadar devine și visul meu ! ? Congratz !1 point
-
Nu are nimic uleiul. Nu este normal sa tiuie ca nu ai presiune de ulei de vreme ce motorul nu a pornit? Este normal sa fie presiunea scazuta ca si turatia la pompa de ulei este scazuta. Nu te arunca sa schimbi pompa. A mers perfect pana ai fost curios ca sa vezi de ce merge. Nu s-a putut strica ca ai aruncat o privire pe acolo. Uite ca au mai patit si altii exact ce ai patit tu, si iata care a fost rezolvarea (poti sa te duci direct la topicurile din 01.sept.2018 ca vezi mai pe larg discutia. Oricum, esentialul este aici):1 point
-
1 motoras clima defect,probleme la broastele usilor,kilometri ,,manariti", incalzire oglinda dreapta,probleme la broasca hayon....cam multe. Sterge-le si vezi ce ramane..1 point
-
Am schimbat pe marsarier, vechiul cod este 655351 point
-
Fiecare isi sustine propria cauza. Eu sunt de parere ca masina pe care ti-o permiti trebuie sa iti ofere si un confort psihologic, nu numai fizic. Adica sa iti permiti un casco la ea, o revizie autorizata, niste cauciucuri premium. Degeaba ne dam noi bombardieri ca dam altfel cand coboram din q7, ca ne vad vecinii, ca stau altfel pe sosea la 200 km/ora, pe cand nu ii faci un casco, revizia o faci la nu stiu ce garaj fara factura ca e mai ieftin.1 point
-
Try something like this https://www.aliexpress.com/item/32956417374.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3ed8743aG4mAqe&algo_pvid=e50bc7c4-f617-4456-983f-1e5df622327a&algo_expid=e50bc7c4-f617-4456-983f-1e5df622327a-51&btsid=50316af1-3937-411b-bb5b-bdef1177ab45&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_52 Si eu am aceeasi problema la golf si ma bate gandul sa imi iau si eu iar cand va fi mai cald ma apuc de treaba.1 point
-
Sincer ma uit si ma minunez. Ceva nu se leaga. Cum se face ca Golful a cam fost mereu cel mai scump din clasa fata de competitori, mai putin cei premium, iar acum vine ID.3 cu un pret mult sub restul lumii ( daca ne raportam la capacitatea bateriei si dimensiunile masinii). Lasam deoparte interiorul de Dacie, ca asta e sa fim corecti, dar cu autonomie de 420km WLTP si 36.000E este chiar bomba si cu optionalele respective. Pai e-Golful cum am luat ( nu va ganditi ca-mi pare rau, stiam si auzisem de ID.3 si ce preturi se prefigurau) este cu pret de pornire 33.000E si una peste alta nu are optionalele din ID.3. De asemeni E-up, cum se face ca ii pun o baterie dublu ca si capacitate si ii mai taie si din pret. Eu unul nu inteleg sau ajung sa inteleg daca vor face magarii, iar aici puteti vedea ce surprize sunt cu noul Zoe, asa zis de 52kwh capacitate baterie si in realitate e doar de vreo 42kwh. Adica la acelasi pret cu modelul precedent si specificatii imbunatatite doar pe hartie. Sper sa ma insel eu, dar cum ii stiu eu pe astia de la VW, pomeni de genul asta nu prea dau asa usor. Sa nu mai spun, Golful si Upul sunt niste adaptari ale unor proiecte existente, ID.3 este un proiect nou, care presupune o cheltuiala ce trebuie recuperata intr-un fel sau altul. Acum astia chiar produc bateriile astea cu costuri de nimic si ne-au prostit pana acum ca de fapt ce scumpe sunt si au vandut actualele modele cu profit fara numar ori ceva e putred cu noile modele, ca doar din plasticele de interior nu au redus ei asa drastic din costuri.1 point
-
Am schimbat. Pe spate am pus discuri originale si placute originale VW. Pret total 1020 lei. Manopera a fost in regie proprie.1 point
-
Pot sa confirm ca se innegresc jantele din cauza lor dar ca franare, fata de stock, le iubesc! Am senzatia ca e exact ce lipsea masinii. Nu percep zgomote ciudate dar la manevre de parcare, cand da autohold-ul drumul, se aude cum musca din discuri. De asemenea, momentan, nu apre sa prinda pe ele rugina prea repede dupa ploaie. Pret pt tot kitul: spate - 550 lei si fata - 900 lei. Sper sa ajute informatiile!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00