Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2019 în toate secţiunile

  1. Ieri am vrut să montez stergatoarele Bosch și nu au mers azi le-am luat pe celelalte SWF și sistemul de prindere era puțin diferit. Am incercat să le montez și nu am vrut să forțez, că ținea la 3/4 din cursă. La magazin tipul mi-a dat dreptate că era puțin diferit sistemul de prindere și am mers la service-ul lor, unde tipul de acolo le-a forțat puțin stânga-dreapta și au intrat. L-am rugat să îl și scoată și după ce mi-a arătat, cel de la pasager l-am montat eu. Acum parbrizul e șters impecabil. Am luat cu această ocazie și butucul, care vine cu tot cu rulment, pentru "montare mai ușoară" de parcă vreun producător se gândește la așa ceva și nu la profit. Luni din nou în service și sper să nu mai fac lucruri trăznite ?. weekend plăcut tuturor!
    3 points
  2. Eu le-as face unora si permis de mers pe strada.
    3 points
  3. Soot mass calculated - este calculat de catre ECU (la baza are o functie stabilita experimental de catre producator pentru fiecare tip de motor in parte si pentru calitatea de combustibil pentru care a fost proiectat acesta) prin citirea mai multor parametri in timpul functionarii (grad incarcare DPF cu oil ash, procent recirculare EGR, temperatura motor, temperatura gaze evacuate, consum de combustibil, debit de aer, exces de aer, temperaturi in timpul regenerarii, timpul petrecut in regenerare, etc.). A fost gandit ca un parametru supervizor al functionarii sistemului de curatare DPF. Singurul parametru care se poate modifica in functie este gradul de incarcare a DPF cu oil ash. Soot mass measured - calculat pe baza masurarii presiunilor pe DPF. Cand exista valori mari negative dupa o regenerare completa inseamna ca trebuie calibrat senzorul (se face numai dupa efectuarea unei regenerari complete, cand avem cea mai mare valoare cu minus posibila). Este normal sa apara diferente intre cele doua valori datorita modului in care sunt calculate.
    2 points
  4. Ia cateva spray-uri de curat frane si aplici doar in zonele unde ai nevoie
    2 points
  5. Fiecare isi sustine propria cauza. Eu sunt de parere ca masina pe care ti-o permiti trebuie sa iti ofere si un confort psihologic, nu numai fizic. Adica sa iti permiti un casco la ea, o revizie autorizata, niste cauciucuri premium. Degeaba ne dam noi bombardieri ca dam altfel cand coboram din q7, ca ne vad vecinii, ca stau altfel pe sosea la 200 km/ora, pe cand nu ii faci un casco, revizia o faci la nu stiu ce garaj fara factura ca e mai ieftin.
    2 points
  6. Am spus ca nu as da peste 10.000 euro pe o mașină cu 200.000 km în bord indiferent cum o cheamă și ce dotări are, Seatul l-am cumpărat cu 8400 euro în 2012 la 82.000 km si vândut cu 3000 euro și 183.000 km, sigur va necesita recondiționarea turbinei in 1-2 ani (KKK originală) și intervenții la electromotor, noul proprietar știe asta fiind mecanicul care a întreținut-o , dar la banii ăștia este foarte mulțumit ca motorul și cutia merg impecabil. Cu logica de mai sus nu am băgat bani în niciuna, doar consumabile, distribuție și ambreiaj la Leon. Cordoba a halit 45.000 km intr-un an jumătate, inlocuit doar discuri și plăcute. Ce sens are sa dai 10-15.000 euro pe o mașină "preferată" la care descrierea începe cu sistemul de sunet și pe care de fapt nu ți-o permiți din moment ce o cumperi uzata bine (da, după 200.000 km toate mașinile cer bani indiferent pe ce norișor occidental au rulat) în care apoi sa mai investești încă 5-6.000 euro în 1-2 ani și sa stai cu emoții la drumuri lungi ca mai pica una alta? Unde mai pui ca petreci mai mult timp uitându-te sub capota decât conducând-o. Dar nah, ai Passat/BMW/Audi. Forumurile, olx și YouTube sunt pline de povesti cu mașini "aduse" la care lista de reparații și piese schimbate este lunga, iar faptul ca au venit pe roti Germania - România o performanta demna de lauda ? Pentru mine o mașină bună este aia care știi sigur ca te tine un drum de 2000-3000 km indiferent de condiții. De asta prefer cea mai buna combinație motor-an-km pe care mi-o permit, niciodată mașina mai veche de 5 ani. Cazan (mașina peste 200.000 km) mi-aș lua doar dacă este mai ieftin de 5000 euro și as sti ca eu sunt capătul de linie, dacă pica prea multe îl dau la rabla și nu ma oftic. Pe scurt, sper ca RAR și politia vor ieși serios la strada sa verifice frâne, direcție, noxe și sa tragă pe dreapta texanii de BG căci prea am ajuns groapa de gunoi auto a Europei.
    2 points
  7. Azi a venit rândul Tiguanului la pregătirea pentru iarnă. Am vrut să schimb stergatoarele, dar cele pe care le-am primit de la magazin, Bosch, nu se potrivesc, deși sunt pentru Tiguan. Le-am dus înapoi și mâine voi primi altele, ca si cele de pe mașină. Intors acasă, am pus un bidon de 5 litri cu lichid de spălat parbrizul de iarnă și am trecut la schimbatul roților de iarnă. Când am scos prima janta de vară, am văzut cam multă rugină pe distanțiere, așa că le-am scos, pe rând, le-am frecat cu peria de sârmă și le-am curățat cu WD40. Doar că n-am realizat, la timp, că am pus tot prezoanele lungi și după ce am terminat de strâns toate prezoanele am vrut să scot mașina din curte. Surpriză, după 5cm s-a auzit un pac și nu am putut pleca de pe loc. M-am gândit că am ceva sub mașină, m-am dat jos și m-am uitat, nu era nimic. M-am urcat la volan și... am realizat ce prostie am făcut. Am pus repede cricul si am scos fiecare roată, să pun distantierele la loc și să rămân pe prezoanele lungi. La spate stânga totul ok, dar, la roata stânga față, un prezon a ieșit foarte foarte greu. În capăt are o spiră pe un sfert desprinsă, dar ... filetul de la butuc l-am stricat... ce era la gura mea..... Ok, am prins roata in 4 prezoane și am trecut mai departe. La restul a fost in regulă. Așa că am completat comanda la magazin cu un butuc. O să vorbesc mâine cu mecanicul pentru programare, poate mă primește luni, voi schimba bucșa de la brațul stânga față și butucul de la roata stânga față. Concluzia: când faceți o treabă, nu vă mai apucați și de altceva, cum am făcut eu, pentru că există riscuri, se pare. . Not my day today!
    2 points
  8. Nu are nimic uleiul. Nu este normal sa tiuie ca nu ai presiune de ulei de vreme ce motorul nu a pornit? Este normal sa fie presiunea scazuta ca si turatia la pompa de ulei este scazuta. Nu te arunca sa schimbi pompa. A mers perfect pana ai fost curios ca sa vezi de ce merge. Nu s-a putut strica ca ai aruncat o privire pe acolo. Uite ca au mai patit si altii exact ce ai patit tu, si iata care a fost rezolvarea (poti sa te duci direct la topicurile din 01.sept.2018 ca vezi mai pe larg discutia. Oricum, esentialul este aici):
    1 point
  9. Da,este siguranta 51.Tot ea raspunde si de oglinzile incalzite.Este de 20 A.
    1 point
  10. Am aflat de ce se aprinde martorul de poluare: este stricat senzorul de pe o bujie; rezolvare - se inlocuieste bujia cu senzor; pret 798 lei bujia si 144 montajul. Oricare alta bujie ar fi costat 198 lei in afara de aceasta...
    1 point
  11. Chiar e ușoară montarea, nu mai ai nevoie de presă să schimbi butucul (când oricum stricai rulmentul), acum fac corp comun și e prins de fuzetă cu cele 4 șuruburi.
    1 point
  12. Eu sustin ca cea mai buna masina este cea pe care iti permiti sa o intretii, nu cea pe care o poti cumpara. Mai ales cand vorbim de SH, deoarece cu 7000€ iti poti lua logan, megane, golf, passat, A4, 320, tiguan, c200, etc, toate euro 5. Costurile de intretinere la un golf nu se compara cu bmw. Pe langa asta, in achizitia unei masini tii cont de mai multi factori..buget achizitie, buget intretinere, nevoi, mofturi, devalorizare, taxe, impozite, consum..unii sunt dispusi sa faca compromisuri ( ca mine ), altii aleg calea mai simpla si merg pe variante bullet proof fara probleme de fabricatie, altii vor premium si guitza cand e de schimbat un kit de brate sau un senzor..fiecare isi asuma decizia, dar cand intra omul sa citeasca o parere pe forum, nu mi se pare ok sa fie dezinformat cum ca peste 200.000km trebuie sa fii lovit la cap sa ai o masina..ca din cauza asta probabil jumatate din populatia tarii fan dieselari au kilometrajul ca la oferta de black friday (1/3 )..dar daca nu stii nu te afecteaza..problema nu sunt km multi daca o masina e buna, ci pretul corect pe care il platesti pt acea masina.
    1 point
  13. Foarte bine punctat de colegul @qwk doar ca in realitate multi isi dau toti banii pe masini si apoi se uita in portofel cand sa faca revizia ...si masina se duce incet incet In rest , nu ne sustinem cauze , ne dam cu parerea fara sa jignim masinile altora , mai putin colegul Pantera Roz care considera ca noi avem cazane Referitor la topic - pentru majoritatea dintre noi cea mai buna solutie este masina dorita care se incadreaza in bugetul pe care il avem Si uneori e masina noua , alteori second Mereu vor fi argumente pro si contra care difera de la om la om
    1 point
  14. Schimbi can-ul sau update.
    1 point
  15. Ce treaba are Casco sau unde-ti faci revizia ? N-am avut niciodata Casco la masinile conduse de mine. Am facut casco doar la masinile conduse de altii (soferii firmei si masini de zeci de mii de euro). Si de 15 ani, doar o singura data pot spune ca as fi avut nevoie de Casco la masinile personale, dar la ce valoare a avut reparatia, nu simt ca am pierdut nimic. Si in continuare n-am in plan sa fac Casco. Legat de revizie. Ce treaba are unde-ti faci revizia ? De ce sa merg la reprezentanta sa platesc de 2-3 ori pretul ? Am trecut prin asta cand am avut masina in garantie. Revizia era 1200 lei la reprez. (acum 7-8 ani) si dupa ce a iesit din garantie, mi-o faceam cu 450 lei piesele (Motul + Mahle) si sa mai adaugam 100 lei manopera (dar mi-o fac singur). Nu e mare filozofie sa schimbi un ulei si filtre. Si vorbim de un amarat de Polo 6R 1.6 TDI. Masina are acum peste 225 000 km si merge perfect, chit ca are 170 CP de vreo 60 000 km. Din punctul meu de vedere, trebuie sa-ti permiti masina si eventualele reparatii cand o iei SH. Fie ca are 20 000 km, fie ca are 400 000 km. Amalgamul asta de fiare + electrica se pot strica oricand. Fie ca o iei noua, fie ca o iei SH. Daca o iei noua, nu ai cheltuieli in plus, cat e in garantie. Dar masina tot poate sta prin service cu saptamanile/lunile pana se repara. Tot te poate lasa in drumul spre concediu. Exact ca si una SH. Nu ma intelegeti gresit, nu am o preferinta pentru masinile SH sau noi. Fiecare cumpara dupa buget si preferinte. Ambele optiuni vin cu avantaje si dezavantaje. Viitorul cumparator trebuie sa stie ce vrea de la masina, ce-i permite bugetul, etc.
    1 point
  16. A inceput si productia la Mlada Boleslav: https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/production-of-new-skoda-octavia-begins-at-main-plant-in-mlada-boleslav/ Ce este interesant: primele saptamani produc doar Break iar motoarele noi hybride mai asteapta putin.
    1 point
  17. Baieti conform procedurilor de service ale celor de la grupul VAG adaptari se fac doar dupa inlocuirea ambreiajelor sau a mecatronicului !!! Restul sunt povesti si efectuarea adaptarilor cateodata mai si dauneaza bunului mers al cutiei !!! Cat despre inlocuirea volantei, de ce ar trebui adaptari facute ambreiajului ? Doar pentru ca sunt unul langa altul ? in cel mai bun caz asta este o chichita a unor mecanici de a va lua ceva bani in plus, deci este up to you daca vreti sa-i dati ??? In rest, drumuri bune ?
    1 point
  18. Eu respect pe toti care cumpara masini noi ptr ca datorila lor , piata auto are oferta mare la masini second Dar avand o singura viata , prefer sa conduc ce imi place , in viata asta ... Masina noua este si cea mai scumpa Si daca imi place o masina de 60.000 euro pe care o pot lua in stare buna second la 15.000~20.000 , nu am nicio ezitare in alegere Dar nu ii critic pe cei care isi iau Duster , sau masini cu 1-2 ani vechime sau cu km putini , etc Nu le fac masinile cazane nici daca arata ca niste cazane Asta vroiam sa ii explic colegului cu Yeti Eu il inteleg ca este bucuros ca si-a luat Yeti ptr ca nu si-a permis Tiguan , dar nu e vina noastra Am avut Sorento luata la 50.000 km , deci practic ...noua ... vorba vine , noua e doar noua , in rest e second Atunci cand am luat-o nu imi permiteam altceva Degeaba Nici nu se compara cu Touareg 7P la 200.000 km Cine zice altfel se pacaleste singur
    1 point
  19. Sa zicem ca iti permiti sa intretii un Rolls-Royce, iti permiti sa platesti service, chiar si platforma la nevoie, dar daca ajungi pe platforma cand mergi in concediu iti convine? Nu-i vorba ca-ti permiti sau nu, este vorba ca unii nu au nervi sa stea prin service (poate au bani, dar nu nervi), si atunci de banii cu care si-ar lua un Touareg cu +200.000 Km, isi iau Duster. Totusi, cea mai buna masina este masina noua.
    1 point
  20. @Marceliviu Ai blocat pompa. Scoti capacul de plastic negru ,desfaci surubul cu o inelara E ,stergi toate piesele ,pui la loc si o sa porneasca la prima cheie.
    1 point
  21. Dupa aproape 19.000 km am facut inspectia si schimbul de ulei cu filtrele...
    1 point
  22. eu tot stau si ma intreb cum naiba tu ca etalon in clasa ta faci niste chestii aiurea ( telescop capota, capac la zona de pahare, etc) si "copilului tau" skoda - no offense dai mina libera si face exact ceea ce nu are g8.
    1 point
  23. Try something like this https://www.aliexpress.com/item/32956417374.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3ed8743aG4mAqe&algo_pvid=e50bc7c4-f617-4456-983f-1e5df622327a&algo_expid=e50bc7c4-f617-4456-983f-1e5df622327a-51&btsid=50316af1-3937-411b-bb5b-bdef1177ab45&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_52 Si eu am aceeasi problema la golf si ma bate gandul sa imi iau si eu iar cand va fi mai cald ma apuc de treaba.
    1 point
  24. In urma logului in mers, multumesc @Audifan pentru priceperea si devotamentul lui fata de munca pe care o presteaza, am constatat ca presiunea in turbo, in toate treptele de viteza, este mult mai mare fata de normal, de aici si limp mode. In urma acestei constatari, urmeaza sa ajung cu turbina la avd turbo pt reparatii. O sa revin cu rezultatul final.
    1 point
  25. @Doomy mersi, ne inspirăm, reciproc (sper) Am profitat de câteva zile de concediu și de vreme și am tras o fugă la Sinaia. Am ajuns de sâmbătă și după ce ne-am acomodat cu orașul, cazarea și locurile de mâncat și vizișit, a doua zi am plecat până la cota 1.400. Drumul sinuos e o plăcere pentru condus. Ajunși la cota 1.400, am decis să urcăm puțin, deși nu eram chiar echipați de munte. Încet, încet am trecut de 1.500, 1.600 și de 1.700m, după care nu a mai fost posibilă întoarcerea, panta fiind destul de abruptă (cam 62° apreciez) și coborârea foarte dificilă. Așa că, am luat-o în sus, uneori ajutandu-ne în escalada noastră de imâini și de arba (uscată) înaltă. Dar priveliștile au meritat pe deplin efortul nostru. Singurul semn de întrebare a fost al celor de la stația telecabinei de la cota 2.000, când i-am întrebat de unde luăm bilete. Și răspunsul lor a fost "De la cota 1.400. Dar cu ce ați urcat?". Pe jos, le-am răspuns și se uitau destul de mirați la noi Luni, a fost ceață și burnița în Sinaia, așa că am decis să plecăm spre Rașnov și Brașov. După cetate, am plecat spre Brașov. Ajunși în Piața sfatului, soția mi-a spus că la precedenta vizită nu a urcat pe Tâmpa, pentru că nu mai mergea telecabina la ora respectivă. Și nici luni se pare că nu merge , așa că am plecat pe Cararea serpentinelor în sus pe Tâmpa. După aproximativ o oră și jumătate de urcat am ajuns sus, unde sunt scrise literele Brașov și se vede tot orașul de sus. Următoarea zi am plecat spre Babele și Sfinx. Transbucegi, este spus impropriu, pentru că nu traversează Bucegii, dar ajungeți până la complexul Piatra Arsă în cele mai bune condiții. Asfaltul proaspăt turnat, drumul virajat, destul de îngust pe alocuri, priveliștea superbă au fost o plăcere pentru condus. Ajunși la barieră am luat-o la pas si cam intr-o oră și 15 minute am ajuns la cabana Babele (2.206um) și am savurat priveliștea, am admirat iar Babele și Sfinxul. După ce am coborât la mașină am plecat spre lacul de acumulare Bolboci, drumul are cateva sectoare in lucru, dar iarăși aveți o priveliște deosebită, mai împădurită, cam cum e urcarea spre Rânca dinspre Sibiu. Spre surprinderea mea, consumul instant pentru traseul Sinaia - Piatra Arsă - Bolboci - Sinaia a fost de 5.9l/100km. Vremea super s-a terminat în ziua când am plecat, burnița transformându-se în ploaie, ce ne-a însoțit până la Brăila. Mâine e ziua de făcut plinul ambelor mașini și sper să imi ajungă până după anul nou. Am castigat un far la o licitație pe ebay.de și cum se îmbunătățește puțin vremea de afară am să mai incerc o dată să scap de eroarea de la AFS. Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  26. Comportamentul pe care l-ai descris este din bratele acelea in S, flansele fata nu dau instabilitate in directie. Este vorba de reperul 13, insist sa verifici in lista de piese sa vezi daca le-ai schimbat si daca da cu ce brand.
    1 point
  27. Eu cand am spus ca nu pot sa recomand la nimeni cu buna credinta sa isi cumpere motorizarea asta (CAVD) fara sa schimbe distributia si pistoanele cu cele de pe CTHD nu m-a luat nimeni in seama... Ma repet pentru a 10-a oara: Eu cand mi-am pus pistoanele forjate masina nu consuma exagerat de mult ulei relativ la ce povesti sunt aici si aveam compresie perfecta (facusem test cu cateva saptamani inainte) iar la demontare mecanicul mi-a spus ca segmentii nu mai aveau multe zile. Un set de pistoane KS e 1500 lei, originale ~1000E, idem forjate, manopera nu ar trebui sa treaca de 2000 lei. Nu vad de unde cifra de 3kE "minim". Daca exista damage colateral pui motor SH si schimbi pistoanele oricum.
    1 point
  28. Mulțumesc pentru recomandari Gelu, Pentru cei mai mulți pare simplu sa umbli la regulator și probabil ca așa este, dar am sesizat unele rezerve din partea specialiștilor pe care i-am consultat și am renunțat și eu. Am gasit piliitura în filtru in doua randuri, inclusiv după ce l-am schimbat și am tras concluzia ca e suficient ca sa fiu de acord ca pompa produce span. De altfel ce informații noi ar fi putut sa aducă prezenta unor particule metalice la valva de matering. Am întârziat mult sa iau masuri fiindca legat de subiectul acestui topic apar multe informații diferite sau contradictorii. De exemplu, în postarea anterioara, imi atragi atenția ca dacă umblu la regulator ar trebui sa amorsez instalația cu VAG COM, aspect contrazis în alte postari care arata ca instalația nu este dezamorsata. În mod similar informațiile sunt contradictorii vis a vis de utilitatea/oportunitatea de a curata injectoarele, a înlocui / curăta rampă comuna, pompa intemediara de carburant sau conducte, senzori etc. Astăzi am mai fost la un sevice situat în apropiere, multimarca dar cu recenzii bune, unde am aflat ca trebuie sa schimb inclusiv cureaua de distributie intrucat în timpul operației se detensioneaza și nu mai poate funcționa în parametrii dacă este utilizata în continuare. Atât timp cât nu am pe aproape oameni care au dobândit un bun renume precum colegii de la Bacău sau Timișoara , încerc sa pun și eu cap la cap toate informații pe care le obțin ca sa mă feresc de "Dorei" sau snapani, ori sa cheltuiesc o mica avere pentru reparatia asta. Oricum, este cel puțin curios sau dubios faptul ca în București unde circula probabil multe mii de mașini care au pot avea problema asta cu pompa de înalta presiune, sa fie vehiculat pe forum un singur service care face retrofit CP3, iar opiniile pe care le-am obținut de la cele câteva ateliere unde m-am nimerit sunt în cel mai bun caz neunitare.
    1 point
  29. @cuntang Cum ai ajuns la concluzia ca motorina E5 e mai uscata ??? La depozitul local ajunge doar un tip de motorina din care o parte se aditiveaza si rezulta sortimenul efix ,max motion ... @emanoeladrian Din contra ,biodiesel-ul afecteaza grav motorul mai ales daca e de calitate slaba si depaseste procentul de 7%. 2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina ,apa fiind principala cauza a deteriorarii pompei cp4
    1 point
  30. Salutari, am citit cateva postari despre uleiul 2T. Pare ok, inteleg ca ajuta....dar cum ramane cu catalizatorul? Urmari in timp? Nu vreau sa scap de o problema mare si sa dau de alta la fel de mare.
    1 point
  31. Merita sa ii dai in judecata sa le ceri cel putin 100.000 euro despagubiri. Asa ar merita, ei cum ne jupoaie pe noi cu preturile lor de zeci de ori marite pentru combustibil de foooartr proasta calitate in plus te mai fura si la pompa.
    -1 points
  32. Nu motoarele si injectoarele si pompele sunt de vina ci motorina prea uscata. Adauga 2T in motorina si scapi de grija problemelor. In occident motorina se aditiveaza cu Bio ceeace ii creste putin ungerea de aceea cad mai rar pompele si injectoarele dar si acolo cad. Baga ulei si scapi de probleme garantat! PS. Cunosc un mecanic la un service dedicat VW in Bucuresti care si-a dus masina VW motor CR la 500.000km cu pompa originala bagand ulei 500ml la fiecare plin. Iti dau numarul lui daca vrei. Eu sunt un pic mai 'milos' si bag 250ml la fiecare plin..si nu orice ulei. Este un topic dedicat pe forum..cauta-l ! Fiecare face cum crede,e democratie, insa unii baga mana mai adanc in buzunar decat altii...
    -1 points
  33. Catalin, de acord cu tine ca nu se amesteca uleiul cu apa in mod normal dar, mai jos este o povestioara pe care am trait-o personal fiind reprezentant tehnic Tarom acum multi ani la Atena. Drumul Hotel - Aeroport il faceam cu acelasi taxi, atent intretinut de un batranel simpatic grec bineinteles, o Toyota Corola japoneza cu aproape 600.000 km la bord. Grecul tare mandru de masina lui. Adevarul este ca nu se auzea motorul deloc si am zis ca e benzina. El ofensat zice nu..motorina...eu contrariat nu cred. Urmatoarea zi a tinut sa-mi demonstreze ca e motorina si ca motorul 'capsulat' cum zicea el este cel original fara reparatii. Sa scurtez ca este lunga povestea..nu a vrut sa-mi spuna secretul pana nu l-am prins la masa si invitat la o bere intr-o seara de weekend. Pe scurt, mi-a spus ca de cand a cumparat masina de noua, la fiecare plin adauga 2T in motorina pentru ca ei,taximetristii din Atena, alimenteaza de la statii particulare sa fie mai ieftin si benzinarii obisnuiesc sa puna apa in rezervoarele lor. Deci, apa nu se amesteca cu uleiul, da, dar o pelicula superficiala ramane pe elementele in miscare si contact din pompa protejand-o. Eu personal de mai bine de 10 ani fac asta si nici o problema pana acum, la nici o masina diesel nu am schimbat pompe sau injectoare.. Fiecare este liber sa decida ce face cu masina lui. @cutang. Atasata ai o lista cu specificatiile uleiurilor 2T dupa emisia de cenusi in urma arderilor. Eu de multi ani folosesc uleiul Ravenol Scooter 2 Takt teilsynth cu emisii de mai putin de 0.04 % fara probleme. Il comand de aici..trimit si in Romania : www.ato24.de Succes ! Huile 2T specs..pdf
    -1 points
  34. Meamm..frate...ce fixatii si idei preconcepute..cumpara tu km si nu masini, apoi mai vedem cine e fraierul.. crezi ca toate masinile se autodistrug la 210.000 km si oricare e troaca si nu iti mai ofera siguranta..esti pierdut in alta lume..fiecare isi cumpara ce vrea, dar a alege intre 2 masini identice, una cu 120.000 km SH din 2015 si alta cu 220.000 tot din 2015, si sa crezi ca vreuna iti ofera siguranta unor 2-3000 km rulati continuu iar cealalta nu, esti de'a dreptul caraghios. Oricand te poate lasa o parte electrica pe care nu ai cum sa o previi indiferent de nr de km..iar diferenta de pret la achizitie intre ele, un golf 7 sa zicem, in aceeasi varianta de echipare ar fi de ~ 2-3000€. Daca ambele sunt intretinut corespunzator, crezi ca bagi in cea cu 230k km 3000 ? Si in cealalta ai garantia ca nu bagi nimic? Ca tu rulezi o masina 100k km si o tii ca pe o toroapa si se devalorizeaza si o dai la un pret de nimic ca sa bucuri pe altul ca are motorul si cutia ok, ansamble ce tin 4-500.000 km....nu stiu care din noi conduce cazane. Pe langa asta , o masina in principiu nu iti da batai de cap din toate pdv pana pe la 100k km. Apoi, cum ti'o fi norocul. Dar intre 100-250k km pica foarte multe consumabile. De la ambreiaj, turbina, egr, pompe, poate un injector, senzori, amortioare, rulmenti, toata bucsaraia, posibil alternator / electromotor....etc...ai sanse ca o masina trecuta de pragul de 200k km sa fie la a2a tinerete si daca a fost intretinuta corespunzator si nu a fost lasata sa ajunga in paragina si vanduta pe cel mai mic pret cum deduc din ceea ce spui tu ca nu a vrut proprietarul sa bage bani in ea sa te mai duca mult si bine fara investitii...depinde in primul rand de felul in care a fost intretinuta masina, de problemele de fabricatie specifice modelului / motorizarii, de drumurile pe care a rulat, ca una e sa rulezi 90% urban cu 100.000 de porniri, opriri, sa freci cutia si ambreiajul in trafic infernal bara la bara pe drumuri proaste in care strangi ore de functionare ca un utilaj, si alta e sa rulezi 100k la drum intins unde motorul isi mentine temperatura de lucru si faci 1000 km dintr'o bucata. Felul in care pun samsarii problema cand vand o masina nu reflecta starea acesteia..fiecare face cum il duce capul, si majoritatea se aliniaza la cerintele romanului pretentios, care vrea masini dotate si cu km sub 200k. Du'te afara si ia'ti o masina de la un dealer apreciat, la un pret corect, cu istoric la reprezentanta, si vezi care e diferenta in istoric intre o masina rulata corespunzator si una rulata pe drumurile noastre. Ar mai fi si altele de zis..dar consider ca mi'am pierdut destul timp sa scriu aceste randuri pt cei pe care i'ai fi putut dezinforma..
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!