Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2019 în toate secţiunile
-
Nu este vorba de telescop. Nu este vorba nici de capacul la baterie sau mai stiu eu ce alte detalii. Este vorba despre faptul ca lumea se asteapta la un real progres de la o masina care vrea sa se considere etalonul in clasa sa. Mai este vorba si de preturi, care probabil vor fi la fel de mari, poate chiar mai mari decat la G7. Progresul nu se vede decat in ecrane si mai multe optiuni standard. Si mai e si urata pe deasupra (aici fiecare cu parerea lui). Cu 5-10k euro in minus imi pot lua un Ceed, cu motor la fel de performant/silentios, poate chiar mai fiabil, cu dotari asemanatoare, cu garantie 7 ani, cu insonorizare cel putin la fel de buna, dar cu mai putine ecrane (si asa sunt enervante). Despre asta este vorba...3 points
-
eu tot stau si ma intreb cum naiba tu ca etalon in clasa ta faci niste chestii aiurea ( telescop capota, capac la zona de pahare, etc) si "copilului tau" skoda - no offense dai mina libera si face exact ceea ce nu are g8.2 points
-
Sper sa n-am probleme. Cablajul nou pt camera low line e 55 euro pe carsystems.eu Multumesc! Abia astept sa-l vad cu jantele noi. Acum arata excelent cu astea originale vopsite. Toata ziua ma uit la el La cat a costat era si pacat sa nu o iau Am PDC fata-spate dar am vrut si camera... Piticii mei, cum a fost si clusterul color2 points
-
Salutare tuturor! Doresc un sfat in urma unor intamplari ciudate cu frana, la Passat( 2002).La orice viteza, frana apasata brusc tine fara probleme, dar, cu piciorul tinut usor apasat pe pedala de frana (sa zicem ca ma pregatesc de o oprire la semafor si nu doresc sa franez brusc, ci doar sa reduc viteza la 20 km/h), in momentul cand continui apasarea cu forta mai mare pentru a opri definitiv masina, pedala devine rigida brusc, iar franarea nu mai este posibila decat cu un efort foarte mare din partea mea;accidentul e ca si facut daca nu as avea forta serioasa in picior!Daca ridic rapid piciorul si apas din nou fenomenul dispare si franeaza corect.Senzatia cea mai elocventa a fost ca franez o masina fara servofrana.Cursa pe liber e de aprox.1 cm.Am patit asta de doua ori in aceeasi zi si nu doresc nici la dusmani clipa traita! :) La scanare nu am erori,lichidul de frana nu a fost schimbat de cand am luat masina (6 luni) si nu cunosc istoricul schimbarilor, placutele par ok la inspectia vizuala.Ce parere aveti?1 point
-
Meamm..frate...ce fixatii si idei preconcepute..cumpara tu km si nu masini, apoi mai vedem cine e fraierul.. crezi ca toate masinile se autodistrug la 210.000 km si oricare e troaca si nu iti mai ofera siguranta..esti pierdut in alta lume..fiecare isi cumpara ce vrea, dar a alege intre 2 masini identice, una cu 120.000 km SH din 2015 si alta cu 220.000 tot din 2015, si sa crezi ca vreuna iti ofera siguranta unor 2-3000 km rulati continuu iar cealalta nu, esti de'a dreptul caraghios. Oricand te poate lasa o parte electrica pe care nu ai cum sa o previi indiferent de nr de km..iar diferenta de pret la achizitie intre ele, un golf 7 sa zicem, in aceeasi varianta de echipare ar fi de ~ 2-3000€. Daca ambele sunt intretinut corespunzator, crezi ca bagi in cea cu 230k km 3000 ? Si in cealalta ai garantia ca nu bagi nimic? Ca tu rulezi o masina 100k km si o tii ca pe o toroapa si se devalorizeaza si o dai la un pret de nimic ca sa bucuri pe altul ca are motorul si cutia ok, ansamble ce tin 4-500.000 km....nu stiu care din noi conduce cazane. Pe langa asta , o masina in principiu nu iti da batai de cap din toate pdv pana pe la 100k km. Apoi, cum ti'o fi norocul. Dar intre 100-250k km pica foarte multe consumabile. De la ambreiaj, turbina, egr, pompe, poate un injector, senzori, amortioare, rulmenti, toata bucsaraia, posibil alternator / electromotor....etc...ai sanse ca o masina trecuta de pragul de 200k km sa fie la a2a tinerete si daca a fost intretinuta corespunzator si nu a fost lasata sa ajunga in paragina si vanduta pe cel mai mic pret cum deduc din ceea ce spui tu ca nu a vrut proprietarul sa bage bani in ea sa te mai duca mult si bine fara investitii...depinde in primul rand de felul in care a fost intretinuta masina, de problemele de fabricatie specifice modelului / motorizarii, de drumurile pe care a rulat, ca una e sa rulezi 90% urban cu 100.000 de porniri, opriri, sa freci cutia si ambreiajul in trafic infernal bara la bara pe drumuri proaste in care strangi ore de functionare ca un utilaj, si alta e sa rulezi 100k la drum intins unde motorul isi mentine temperatura de lucru si faci 1000 km dintr'o bucata. Felul in care pun samsarii problema cand vand o masina nu reflecta starea acesteia..fiecare face cum il duce capul, si majoritatea se aliniaza la cerintele romanului pretentios, care vrea masini dotate si cu km sub 200k. Du'te afara si ia'ti o masina de la un dealer apreciat, la un pret corect, cu istoric la reprezentanta, si vezi care e diferenta in istoric intre o masina rulata corespunzator si una rulata pe drumurile noastre. Ar mai fi si altele de zis..dar consider ca mi'am pierdut destul timp sa scriu aceste randuri pt cei pe care i'ai fi putut dezinforma..1 point
-
Azi a venit rândul Tiguanului la pregătirea pentru iarnă. Am vrut să schimb stergatoarele, dar cele pe care le-am primit de la magazin, Bosch, nu se potrivesc, deși sunt pentru Tiguan. Le-am dus înapoi și mâine voi primi altele, ca si cele de pe mașină. Intors acasă, am pus un bidon de 5 litri cu lichid de spălat parbrizul de iarnă și am trecut la schimbatul roților de iarnă. Când am scos prima janta de vară, am văzut cam multă rugină pe distanțiere, așa că le-am scos, pe rând, le-am frecat cu peria de sârmă și le-am curățat cu WD40. Doar că n-am realizat, la timp, că am pus tot prezoanele lungi și după ce am terminat de strâns toate prezoanele am vrut să scot mașina din curte. Surpriză, după 5cm s-a auzit un pac și nu am putut pleca de pe loc. M-am gândit că am ceva sub mașină, m-am dat jos și m-am uitat, nu era nimic. M-am urcat la volan și... am realizat ce prostie am făcut. Am pus repede cricul si am scos fiecare roată, să pun distantierele la loc și să rămân pe prezoanele lungi. La spate stânga totul ok, dar, la roata stânga față, un prezon a ieșit foarte foarte greu. În capăt are o spiră pe un sfert desprinsă, dar ... filetul de la butuc l-am stricat... ce era la gura mea..... Ok, am prins roata in 4 prezoane și am trecut mai departe. La restul a fost in regulă. Așa că am completat comanda la magazin cu un butuc. O să vorbesc mâine cu mecanicul pentru programare, poate mă primește luni, voi schimba bucșa de la brațul stânga față și butucul de la roata stânga față. Concluzia: când faceți o treabă, nu vă mai apucați și de altceva, cum am făcut eu, pentru că există riscuri, se pare. . Not my day today!1 point
-
daca l-ai montat pe asta, l-ai scos pe celalalt? NU de alta, dar o sa se dezabureasca foarte greu in masina acum cu 2 filtre.1 point
-
Nu se renteaza gpl pe tsi la km astia. Daca aveai un mpi.. era mai eftin si eficient.1 point
-
Stai asa, ca nu stim sigur cum va arata in final. Poate ceva lipseste / este pus gresit pe acolo momentan. Pentru mine, G8, pana acum e hmm...nu am o mare problema cu fata (nu e uauu, dar nici urata), dar cred ca am o problema cu spatele si stopurile acelea...pai stopurile de 7.5 mi se par superbe de ex.. Interiorul....ok-ish..vedem si live cand s-o putea..1 point
-
Nu toti cumpara o masina cu gandul ca o tin 5 ani si o vand la pret bun Unii cumpara masina preferata , poate investesc in ea mai mult decat face , se bucura de ea si o vand apoi la pret nerentabil ptr cat au dat si au investit , cand gasesc alta masina preferata Daca toti care ar cumpara masini ar gandi ca tine , nu ai mai avea cui vinde nici tu1 point
-
@tavone85 Masina fiind pe P - Parcare ? Sau in D sau R ? Ca sa intelegem exact ? Ca daca masina nu este in P sau N , automat trebuie sa plece la eliberarea pedalei de frana , cat timp Autohold este dezactivat !1 point
-
Fix asta se intampla. Am uitat sa mentionez ca autohold-ul este oprit.1 point
-
salutare, sunt nou si vreau sa va adresez cateva intrebari. inainte sa incep sa intreb am citit cateva pagini si am invatat partial. am o skoda octavia 2 2006 si doresc sa ii pun navigatie rns510. 1 rns510 este cea mai performanta dintre toate ? am vazut si rns 810 de aceea va intreb 2 anul de fabricatie se incheie in 2016 ? asta ar fi cea mai recenta pe olx care o vinde un tip 3 cele cu dab sunt ultimele modele din clasa sa ? insemna ssd 40 de gb sau 30 cat o avea? 4 cele cu i sunt lcd cele cu steluta led iar cele cu comanda vocala sunt cele cu dab ? sau ce au diferit ? tot pe olx am observat 5 am vazut ca te poti arde unii le reimprima data si seriile ca un incepator nu stiu de unde sa cumpar safe..... ma ajuta cineva ? 6 merita sa ma uit dupa altceva gen android ? nu stiu ce sa aleg in principiu vreau sa mearga neaparat sa pun camera spate sa afiseze pe climatronic absolut tot gen senzorii de parcare comenzi volan am vazut la unii pe olx ca ziceau ca merg masini dupa 2005 iar altii masini dupa 2008 nu vreau sa ma complic daca nu reusesc sa le fac sa le afiseze pe navigatie pana la urma daia ma incumet sa arunc niste bani..... si mi-as dori sa ma invatati si pe mine 7 am inteles ca masiniile sub 2008 descarca bateria navigatia unii spun ca se pun un modul altii ca se rescrie softul si totul va fi ok care este teoria mai exact ? 8 cardul sd la modelele noi ramane pentru harti sau pot folosi memoria interna a navigatiei ? as fi dorit sa pun muzica pe el 9 nagivatiile rns 510 au integrat bluetooth toate ? daca da merge sa pui muzica de pe telefon ? gen sa nu ma mai complic cu aux sau usb. 10 OFF TOPIC. ma enerveaza ca la a mea masina nu are in dotare xenon iar in viraje nu se aprinde proiectorul gen cand iei stanga dreapta ce prostie nu ? eram curios daca se poate face ceva in privinta asta...... multumesc de timpul acordat promit sa ajut si eu pe alti membri cand voi invata cu respect daniel!1 point
-
Depinde ce pitici pe creier are omul. Eu am cumparat 4 masini pana in prezent, intre 2 si 5 ani vechime in momentul achizitiei, minim 46.000 km (Seat Cordoba 1.9 TDI), maxim 82.000 km (Seat Leon 1.9 TDI). Nu as da peste 10.000 euro pe o masina cu 200.000 km in bord (pardon, psihologicul 18x.xxx sau 19x.xxx) indiferent de dotari (Audi A3 este un Seat Leon mai scump si posibil mai manarit) si nu cred in mituri cu masini din Germania vandute in Romania cu pret mai mic decat cele cu nr de km similar de pe mobile.de, asta in cazul in care nu au trecut prin faza de dauna totala. Rationamentul meu cand am cumparat masini a fost sa nu platesc marca, sa le pot tine macar 5 ani (estimat 100.000 km) fara investitii majore si sa le pot instraina la randul meu in stare buna (fiind ok, toate le-am dat la cunoscuti in cateva zile). Leonul a fost singurul care nu s-a conformat planului, l-am tinut 7 ani ca mi-a placut foarte mult. Ca idee, pretul unei masini nepurtatoare de sigla Audi/BMW scade la 1/2 dupa 3-4 ani de la data productiei (exceptie Renault, devalorizare mult mai rapida). De ex mașina de mai jos, trebuie sa îți lipsească o serie de țigle sa dai mai mult de 5000 euro pe ea ??? https://www.olx.ro/oferta/passat-2015-IDd3zwU.html1 point
-
Stiu ca e dragut ca retrofit - dar ca posesor de golf nu reusesc sa inteleg la ce trebuie camera. Cand masina "se termina" la geamul din spate (+ un pic de bara usor de estimat) - nu are portbagaj, bena sau 8+1 locuri...1 point
-
Gata și această operațiune, am scăpat de scârțâieli și trosnituri, pe care le auzeam uneori la virajele de pe loc. Păcat că nu a fost cald afară, aș fi vopsit etrierii și discul de protecție. Bineînțeles că am uitat să comand și lichid dr frână, dar l-am luat dimineață în drum spre mecanic. O dată ajuns acasă am vrut să nontez noile achiziții: leduri H7 pe faza scurtă. Montajul a fost simplu, se scoate baza și se introduce în locașul becului, se asigură în locaș după care se introduce ledul și se poziționează . Am renunțat la semnalizarea de pe DRL și am păstrat doar DRL-ul alb, pe care le-am legat la contact. Faza scurtă și poziția aprinsă și faza lungă pornită Becul cu led împreună cu droserul intră foarte bine în locașul farului, astfel încât nu îmi rămâne nimic afară din far. Din păcate, deși sunt "error free" dau eroare. . Aștept să mai vină un set de leduri H1 canbus și un set de anulatori de eroare pentru H1 și mă mai joc cu ele, poate scap și de eroarea din bord. Între timp am luat și un covoras de plastic pentru portbagaj și acum stau mai liniștit cu lucrurile puse acolo sau cu pungile de gunoi . În încheiere am schimbat și roțile de iarnă și cred că două persoane au sughițat azi @Muale când mă uitam cum au rugit jantele și @Doomy când scoteam pietricele din șanțurile anvelopelor . Urmează să le schimb și la Tiguan roțile de iarnă, iar săptămâna viitoare și bocșa de la braț.1 point
-
Pentru cei interesati las si eu o codare aici pentru oglinzile pliabile. E utila si interesanta functia de pliere doar ca pe mine ma cam enerva ca se inchid si se deschid de fiecare data,la ce-mi trebuie oglinzi pliate la mine in curte, imi trebuie in parcare la Mall . Daca mai adaugam si faptul ca motorasul ala dupa ceva timp oboseste iar iarna daca da un inghet si forteaza, adio oglinda pliabila. Deci: ECU 09 Central Electrics , Adaptation canalul 5, mai precis ENG141635-ENG116665 Spieghelverstellung-Funk Speghelanklappung Modus Aveti doua optiuni : by convenience operation via remote control key - oglinzile se pliaza daca tinteti apasat pe telecomanda butonul de inchidere cateva secunde in plus, functia confort care inchide si geamurile, altfel se inchide doar masina fara a se plia si oglinzile. by look command via remote control key - oglinzile se pliaza de fiecare data cand inchideti masina. Logic, ca sa se plieze oglinzile trebuie sa fie activata functia din menu car al masinii. Sper sa fie util1 point
-
Gataaaa Am și ridicat-o de bot 5 filete stg-dr. Bonus: am comandat alte distanțiere pt față (H&R DRA) de 20mm. Cu cele de 15mm stă etrierul f aproape de spițe și nu-mi place, sunt maxim 2mm acolo Așa, dar negre:1 point
-
Buna dimineata! Retrofiturile la Skoda Octavia 3 VRS continua... De aceasta data am montat trimurile de la uși pentru Ambient Lighting. In continuare va detaliez de ce aveți nevoie pentru acest retrofit: 1. BCM varianta Facelift (terminatiile ...084CQ/DD/DH) 2. Trim uși (codurile pentru varianta carbon VRS sunt: 5E0867061 SI7, 5E0867062 SI7, 5E0867067 SI7, și 5E0867068 SI7 ; 3. Conector 4 canale x 4 buc Cod: 8E0971832; 4. Șaibă metalică 28 buc cod: WHT006661; 5. pini conectare uși/mufa/BCM (nu știu codurile) 6. Fire; 7. Schema Pentru orice alte întrebări va stau la dispoziție in limita timpului disponibil1 point
-
1 point
-
Un caz rezolvat ....pornire foarte grea la rece trepidații în sarcina fum ,(dpf-ul se înfunda repede) valori injectoare urate,lipsa de putere mașina tragea că una de 90cp având în vedere că avea 170 cp ...defectul culbutorii1 point
-
@catalinmiti: Mulțumesc frumos pentru aprecieri. Am fost plecat câteva luni și nu am mai avut timp să mai fac chestii pe la mașini. Acum o să reiau, în măsura posibilităților timpului, vremii de afară și banilor, îmbunătățirea mașinilor din toate punctele de vedere, precum și întreținerea acestora. Într-adevăr, mă și relaxez la cap, făcând altceva decât la serviciu, iar dacă îmi și iese treaba, e de două ori mai bine, psihic vorbind. Soția s-a obișnuit cu mine, din punctul asta de vedere, îmi mai pune "frână " din când în când, dar în general mă lasă cu bobby ul meu, mai ales că ii place și ei rezultatul. Pentru mine, mașina nu a fost niciodată ceva care mă duce de la A la B, din păcate sau din fericire, depinde din ce punct privești. Financiar ieși în dezavantaj, pentru că nu vei scoate bani în plus de la cel care îi vei vinde mașina. Iar uneori nici nu va fi apreciată munca sau investiția de viitorul proprietar. Dar nu cred că există cineva pe forumul acesta, care face investiții în mașină cu gândul că își va scoate ceva la revănzare. Și sunt destui care cheltuie mai mulți bani ca mine oe diverse accesorii sau sunt mult mai maniaci în ce privește întreținerea. E ca în reclama la Mastercard: aia costă, cealaltă costă, dar satisfacția personală... priceless!1 point
-
Și am mai bifat azi ceva: switch lumini cu senzor de lumină și poziție "Auto". De la acesta la acesta (acum am toate butoanele satinate) Am tras firul de la senzor foarte ascuns, aproape nu se vede l-am strâns în compartimentul siguranțelor și am făcut o probă Totul este ok. În plus, face o temporare de 10-12 secunde și rămân pornite pozițiile și stopurile, un pseudo follow me home, care se activează și la închiderea/deschiderea din cheie. Sunt foarte mulțumit. Weekend plăcut tuturor!1 point
-
Ma poate ajuta cineva cu codul VW pentru uleiul din cutia de viteze? Golf 4 ALH, cutie manuala in 5 trepte, cod cutie: EBJ1 point
-
190 000 KM. Am schimbat anvelopele si din pacate am observat ca placutele de frana de pe spate s-au cam topit. Au acels numar de km cu cele de pe fata care par aproape noi dupa 20 000 km. Sper sa nu fie blocat pistonasul. Vedem astazi la mecanic.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am comandat si aceste stopuri iti voi da un feedback dupa ce voi scoate masina de la vopsit. https://auto-parts-europe.com/en/home/50-ledriving-tailing-lights-vw-golf-vi-ledtl102-cl-1 points
-
Try something like this https://www.aliexpress.com/item/32956417374.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3ed8743aG4mAqe&algo_pvid=e50bc7c4-f617-4456-983f-1e5df622327a&algo_expid=e50bc7c4-f617-4456-983f-1e5df622327a-51&btsid=50316af1-3937-411b-bb5b-bdef1177ab45&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_52 Si eu am aceeasi problema la golf si ma bate gandul sa imi iau si eu iar cand va fi mai cald ma apuc de treaba.-1 points
-
Nu ai ce remapa la benzinarul aspirat. Poti pune un filtru sport dar nu castigi mult, pentru altceva costurile sunt prea mari ca sa renteze, insemnand modificari in motor, eventual un kit de charger electric. Cea mai usoara cale e sa cumperi alta masina-1 points
-
Salutari tuturor. A trecut ceva timp de la achizitie dar hai sa incepem. Achiziție bruta - 10500 euro Și pe urmă a început distracția : Distributie cu absolut tot (Conti), Ulei (Castrol) cu toate filtrele (MAN), plăcuțe de frână față spate (OEM) toate rezolvate în ziua a doua după ce am luat mașina. Si am continuat cu set de covoare de cauciuc plus tăviță portbagaj, apărători de noroi ( cred că e sigurul Passat cu așa ceva), apărători de inox suplimentare pentru praguri și bara de la portbagaj. Masina a venit cu cauciucuri de iarna Pirelli. Bineînțeles că am tăiat unul pe fata dreapta la prima dar chiar prima groapa luată în orașul ăsta. Drept urmare am căutat de nebun un cauciuc cu talonul cat mai dur. Câștigătoare au fost Nan Lang Ultra Sport II. Si pentru că încă mă încadram in buget am schimbat și grilele de la proiectoare pentru că erau puțin exfoliate. La modelul Highline se găsesc doar pe original. Am aflat asta după ce am cumpărat și returnat de trei ori bazdaganiile. Mai aveam puțin și costa curierul mai mult decat grilele. Deci per total costul de achiziție a ajuns la 12000.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00