Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2019 în toate secţiunile
-
De cand am luat masina ma tot gandeam sa fac retrofit la RVC, dar am zis ca nu dau 500+€ nici batut... Pierdeam vremea pe ebay si am gasit din intamplare in UK camera si cablaj complet pt retrofit, 100 lire. Yay ? Deci curand bifam si optiunea RVC in emblema3 points
-
2 points
-
Gata și această operațiune, am scăpat de scârțâieli și trosnituri, pe care le auzeam uneori la virajele de pe loc. Păcat că nu a fost cald afară, aș fi vopsit etrierii și discul de protecție. Bineînțeles că am uitat să comand și lichid dr frână, dar l-am luat dimineață în drum spre mecanic. O dată ajuns acasă am vrut să nontez noile achiziții: leduri H7 pe faza scurtă. Montajul a fost simplu, se scoate baza și se introduce în locașul becului, se asigură în locaș după care se introduce ledul și se poziționează . Am renunțat la semnalizarea de pe DRL și am păstrat doar DRL-ul alb, pe care le-am legat la contact. Faza scurtă și poziția aprinsă și faza lungă pornită Becul cu led împreună cu droserul intră foarte bine în locașul farului, astfel încât nu îmi rămâne nimic afară din far. Din păcate, deși sunt "error free" dau eroare. . Aștept să mai vină un set de leduri H1 canbus și un set de anulatori de eroare pentru H1 și mă mai joc cu ele, poate scap și de eroarea din bord. Între timp am luat și un covoras de plastic pentru portbagaj și acum stau mai liniștit cu lucrurile puse acolo sau cu pungile de gunoi . În încheiere am schimbat și roțile de iarnă și cred că două persoane au sughițat azi @Muale când mă uitam cum au rugit jantele și @Doomy când scoteam pietricele din șanțurile anvelopelor . Urmează să le schimb și la Tiguan roțile de iarnă, iar săptămâna viitoare și bocșa de la braț.2 points
-
Indicator of the present Klaus Bischoff, Executive Director of Volkswagen Design: "The new Golf is an indicator of the present - this is what's possible nowadays within the volume segment. Its design represents the evolution of millions of people's 'feeling at home'." Since the début of the first Golf 45 years ago, this Volkswagen has always been a vehicle that merged high levels of everyday suitability with clear-cut, accurate design. The new Golf continues this approach. A prime example of aesthetically perfect design and function: the silhouette. The dominant design element in this context is the C-pillar, a distinctive element of the Golf. It makes the body dynamic towards the front, concentrates it towards the rear and transfers the iconic shape of the original Golf into the present. Klaus Bischoff: "The new Golf consequently morphs into a sculpture of space, aerodynamics and aesthetics." The ideal ratio of greenhouse (roof section plus glass panels) and body (lower section from the window line) also lends the new Golf a strong presence while the deep-drawn roof line adds an authentic, sporty character. Technologies can be retrofitted Regardless of the specification package: as a new feature, technologies on board the new Volkswagen Golf will, for the first time, not only be capable of updates, but in many cases also capable of upgrades, i.e. they can be enabled retrospectively (We Upgrade). This means that certain features including ACC Adaptive Cruise Control, Light Assist main beam control, the navigation system, App Connect (integrating smartphone apps), Wireless App Connect (wirelessly integrating iPhone apps), a Wi-Fi hotspot and voice control can also be activated retrospectively. Two different rear axles A McPherson axle is used at the front, with a torsion beam axle (below 110 kW and front-wheel drive) or multi-link suspension (from 110 kW or all-wheel drive) at the rear. Torsion beam rear axle Every Golf below 110 kW output and with front-wheel drive is delivered with a torsion beam rear axle. The modular lightweight axle (track 1,519 mm) consists of a transverse profile open at the bottom, into which an insert plate is welded on each of the outer ends. Different torsion rates can be achieved by differences in the length of the insert plates. This approach provides a significant weight benefit compared with a welded-in tubular anti-roll bar. The arrangement of a transverse profile that is open at the bottom also optimises the roll behaviour and transverse rigidity. The modular lightweight axle is ideally suited to small engines, and also provides outstanding comfort and handling characteristics in combination with the McPherson front axle. An axle with a higher torsion rate is used in combination with the optional sports running gear. The locating mounts of the axle are designed as hydro-bushes to increase driving comfort and the acoustic properties of the axle. Multi-link rear axle From an engine output of 110 kW, Volkswagen combines the McPherson front axle with a multi-link rear axle. This axle is also used in the all-wheel drive (4MOTION) versions of the Golf. The main focus for Volkswagen here was on the areas of kinematics, acoustics, weight and modularity. The basic concept of consistently separating longitudinal and transverse rigidity has been retained. The low longitudinal rigidity of the axle is generated by the soft axle locating mount of the trailing arm to further increase driving comfort. The kinematic and elastokinematic axle characteristics have been revamped compared with the axle on the predecessor: modified transverse link mounts and newly designed hub carriers significantly improve steering precision and driving stability. The track and camber values are set individually as required for each vehicle type via eccentric bolts on the spring link and upper transverse link. The connection of the tubular anti-roll bar and shock absorber at the spring link is a key design feature; this reduces the forces within the axle. Two steering systems Two different steering systems are available for the new Golf. A steering rack with linear ratio is used in the basic version. In comparison with the predecessor, the ratio of this steering system is now noticeably more direct (i = 14.6 instead of 15.0), reflecting the smaller steering angle requirement and allowing more instantaneous vehicle response. A progressive steering system is again optionally available. This features an even more direct on-centre ratio (i=14.1) with only two steering wheel turns from lock to lock. New algorithms have been established in the software of both systems which in particular further enhance the dynamic response of the steering. The steering therefore contributes decisively to the dynamic character of the new Volkswagen Golf: agile, precise, stable and exactly steerable right up into the high-speed range.2 points
-
Sa o stapanesti sanatos. Intelegem entuziasmul dar masina e departe de a fi sportiva..2 points
-
Gataaaa Am și ridicat-o de bot 5 filete stg-dr. Bonus: am comandat alte distanțiere pt față (H&R DRA) de 20mm. Cu cele de 15mm stă etrierul f aproape de spițe și nu-mi place, sunt maxim 2mm acolo Așa, dar negre:2 points
-
Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.1 point
-
Eu am aer si am setat ultima data presiunea la roti la 17-20 grade afara = 2.3 si 2.5 Acum la 5 grade presiunea este 2.1 si 2.3 dar creste dupa ce merg Important e sa nu scada sub 2 cand e foarte frig si sa nu creasca peste 3 cand e foarte cald O presiune mai mare scade putin consumul dar face masina mai sensibila la denivelari , o presiune mai mica creste confortul dar si uzura anvelopelor si consumul1 point
-
1 point
-
nu stiu daca s-a mai discutat dar astazi am montat un filtru de polen suplimentar deasupra ventilatorului de clima. cine a avut golf 4 stie ca aceea este pozitia de fabrica a filtrului de polen se desface plasticul de sub stergatoare pe partea stanga (cum te uiti la masina din fata), se inlatura plasticul care acopera zona ventilatorului si se inlocuieste sita respectiva cu suportul filtrului de aer. nu aveti nevoie decat de o tubulara de 10 pentru desfacerea celor 3 piulite. mi se pare un retrofit foarte util, mai ales ca este simplu de realizat si cu un cost redus (7-8 $ pe eBay) pretul include suportul si doua filtre multumesc colegului @Apashi pentru recomandare tutorial cu poze: https://www.drive2.ru/l/525160839360022079/1 point
-
Dimensions and aerodynamics Even though the new Volkswagen Golf does not seem as high, appearing more stretched and dynamic, its compact dimensions have been maintained: 4,284 mm long, 1,789 mm wide and 1,456 mm high. The wheelbase totals 2,636 mm. A quick look at aerodynamic values confirms that every part of the body has been reshaped and refined in the wind tunnel: The end face has been lowered to 2.21 m2 and the drag coefficient (Cd value) cut to 0.275 from 0.3. These more advanced aerodynamics have been achieved through a range of adjustments, including a generally more aerodynamic design, Cd-optimised exterior mirrors, aerodynamic corners and spoiler in the rear roof section, extensive underbody panelling, and aerodynamically optimised features in the wheel housing liners (displacement elements at front, spoiler at rear). - O sursa buna de informatie pentru aerodinamica sunt pozele de mai jos. In cazul celor doua deflectoare in lateralele lunetei, eu le-as fi prelungit pana jos, cat este luneta. Nu au mai folosit Air Curtain (prezente pe G7 FL) si nici nu au vrut sa adopte solutia prezenta acum pe mai toate masinile la spoilerul spate. -- Au renuntat la unele solutii mai scumpe (10-20e costuri de productie) in favoarea altora mai ieftine. Dar si au declarat mincinos la vechea valoare de Cd 0.3. 0.27 avea BlueMotion, iar in standard crestea spre 0.281 point
-
Da, pe Skoda Rapid s-a montat motorizarea 1.2 TSI pe lant (nici nu aveau cum sa puna varianta de motor pe curea pe aceasta platforma). Radu Kilimen te-a indus in eroare. Il cunosc pe baiat, e director la Brady, nu cred ca a facut-o intentionat, dar pur si simplu nu stie ce vinde. Asta e, eu zic sa nu iti faci probleme pana la 100 000km. Am trecut eu de 90 000km cu varianta mea de lant, care e din august 2011, deci tu cu masina din 2014 vei ajunge si mai departe fara sa schimbi lantul. ? In privinta uleiului si eu am renuntat la Castrol, si bine am facut. Am mers pe Mobil ESP Formula si e mult mai bun. Motul ar trebui sa fie si mai bun, numai ca la Avia Motors pun doar Castrol sau Mobil. La 1.2 TSI CBZB uleiul se schimba la 1 an sau 15000km, depinzand care termen intervine primul. Nu face greseala sa stai 2 ani sau 30000km, acestea nu sunt intervale ptr acest motor. Nu ti se vor aprinde martori in bord ca sa te avertizeze ca o sa iti sara lantul...sau, daca se aprind, lantul a sarit deja si paguba e facuta. Toti carora le-a sarit lantul, s-au trezit pur si simplu cu lantul sarit, fara nicio avertizare prealabila in bord. Singura metoda tehnica de a determina daca lantul e prea alungit este sa masori alungirea lantului. Daca alungirea (asa numita sageata) este pana in 74 mm, atunci este in parametri. Daca a trecut de 74 mm, distributia trebuie schimbata de urgenta, lantul poate sari oricand. Din pacate in Buc aceasta operatiune de masurare a alungirii lantului s-a scumpit (au vazut ca au multi clienti), poate incerci la o reprezentanta din alt oras sa faci acest lucru. Insa, repet, daca as fi in locul tau pana la 100 000km as sta linistit. Apoi incepi cu masuratorile de lant si vezi cum sta situatia. Asta a fost parerea mea, care detin 1,2 TSI pe lant din 2011.1 point
-
@ultimu_neuron -"E vreo posibilitate ca bluetooth sa treaca mai intai prin masina?" -Nu, nu este.1 point
-
Mâine e ziua de service. Am comandat discuri de frână față și spate, plăcuțe de frână față și spate, furtune de frână față și spate, toate de la TRW și epuratorulde gaze, care are undeva o fisură și pe acolo curge ulei. Inițial am crezut că e de la baie, dar o dată ce am ajuns la mecanic, misterul s-a lămurit. Totodată am făcut și un test de bucșe și se pare că sunt în regulă. Nu același lucru pot spune de bucșa mare de la brațul stânga față de la Tiguan, care troncăne și pe care urmează să o schimb, fiind și aceasta comandată (ar fi a treia oară când o schimb de când am Tiguanul de aproape șase ani; dacă mai troncăne și după tura asta, o să schimb brațele complet, dar sper să rezolv acum). O cheltuială măricică, dar care o să fie de bun augur, direcția și frânele sunt lucruri care trebuie avute în vedere primordial ce descoperim probleme la ele. Revin mâine cu impresii.1 point
-
Am vazut eu pe youtube 1.0 tsi de 115 stage 1, dar parca era golf 7. Cred ca dupa soft face aceleasi cifre ca si cel de 150 cp ; impresionant. Eu as face stage 1 la orice motor turbo, inclusiv la un smart1 point
-
Dar cred ca ar merge un plus pana la 130 cp si 240 Nm...? Dar n-am gasit pe nimeni pana acum, ca sa auzim ceva impresii...1 point
-
1 point
-
Nu gasesti gata facute, sau daca gasesti, ori gasesti tot panoul usii, ori sunt cazute ca la tine. App. Eu am B5.5 Highline (piele la interior) si ce crezi, sunt cazute si la mine. Deci, mergi la un atelier, dar o sa te doara inima, ori te apuci de croitorie si vei fii satisfacut. Am un atelier pe langa mine, dar sigur or sa ridice din nas. Plus ca trebuie sa scoti cochiliile de pe panouri si nu se vor baga. Deci, dai jos cochiliile, le cureti bine si le trimiti la atelier sau le faci tu. Lasa ca iau nr de la Adita si-ti dau pe wapp niste poze cum facusem eu la fostul Passat, dar meseriasul tot nu a facut cum am vrut eu. Asta este.1 point
-
Salutare colegi.De cateva zile dupa un drum la tara pe drum pietruit, a inceput sa-mi apara un zgomot ca un cloncanit in partea dreapta a bordului sus.Am grezut prima data ca ar fi de undeva de la oglinda, ca ar fi slabite suruburile care o fixeaza.Am fost la tinichigiu si a verificat dar oglinda este bine fixata.A dat jos si fata de usa din dreapta, a verificat si acolo si totul este ok.Am scos din torpedou tot ce aveam dar zgomotul cand trec peste denivelari sau gropi , tot se aude ca un clanc , clanc .Precizez ca daca trantesc mai tare usa de la sofer se aude acle cloncanit dar mai slab.Ati mai intalnit aceasta problema ? Oare ce poate fi ? Rulment flansa amortizor , care sa se transmita in habitaclu ? motorasul de la aeroterma sa fie slab si se auda cand trec peste denivelari ?1 point
-
Update: In COC dimensiunile incep de la 17 inch pana la 20inch. 215/65 R17 99V cu 6.5J x 17 ET38 215/65 R17 99V cu 7J x 17 ET40 235/55 R18 100V cu 7J x 18 ET43 235/50 R19 99V cu 7J x 19 ET43 255/45 R19 100V CU 8.5J x 19 ET38 235/45 R20 100V XL cu 8J x 20 ET41 255/40R20 101V XL cu 8.5J x 20 ET38 Jante cu 7x18 sunt doar doua modele la producatorii principali: AEZ Steam si MAK Wolf a colegului in poza de mai sus, in diverse tipuri de finisaje, polishate, argintii, etc. Varianta 8x18 nu exista in COC, desi e cea mai comuna la producatorii de jante. Analizand cele de mai sus, pentru latimi de 8J corespondenta ar fi ET41 (uzual la producatori este ET42). O sa merg pe combinatia 8x18ET42 si 235/55 R18. Vad ca le are si @Catta831 point
-
Da CR este! Pff de ce mă temeam înlocuirea egr-ului:(nu se poate alta soluție? ! Dacă șterg eroarea cu motorul oprit și merg apx 100 și cv de km și se aprinde iar...Va mulțumesc de răspunsuri!1 point
-
Salutare. Am desfacut modulul de clima la passat b6 sa ii schimb ledurile albastre. Cand am montat inapoi am pus contactul fara sa bag mufa de la becul din rama de la navigati care arata airbag-ul. Nu se mai stinge airbagul din bord. Ce sa fac? Se reseteaza singur sau trebuie pe calculator?1 point
-
Pe principiul tara frumoasa, pacat ca-i locuita ... mergeam linistit spre serviciu, trece un camion cu viteza pe contra-sens, sare o piatra si POC. Rezultatul e mai jos Dupa doua ore crapatura s-a extins pana la jumatatea parbrizului, aproape de campul vizual si era chiar deranjant. Programare si parbriz nou. Daca tot am pus parbriz nou am schimbat si stergatoarele cu un set Bosch Aerotwin. Intre timp masina a ajuns la 70.500km si cum uleiul se apropia de 10.000 i-am facut si revizia de filtre (OEM) si ulei (Mobil 1 ESP 5W-30). Cauciucuri Continental AllSeasonContact ... si sperante la o iarna ferita de pietre in parbriz.-1 points
-
La o prima comparatie intre generatii, basculele fata sunt tot din tabla ambutisata, amortizoare, cadru punte spate independenta, punte H, (acelasi cod cu G7, se monteaza pe unele versiuni de la jumatatea anului), acelasi sasiu cu o singura traversa mediana etc S-a facut economie la repere unde s-a putut, dar si au aparut altele in plus. O mare parte dintre ele nu se vad, dar noroc ca sunt critici la adresa materialului din care este facuta plansa de bord sau fetele de usi. Personal daca as vrea sa fac economie la bani, as lua G7 nou din stocuri. Dar si as lua si G8 pentru altele. Se tot discuta de ecrane si luminite, dar cand va puneti leduri sa lumineze absolut orice (manere, scrumiera etc) cum se numeste? Sau 'ecrane/tablete cu navigatie'? Producatorul a procedat ca atare, a tinut cont de cerintele clientilor. Cand vor exista cerinte legate de sasiu, suspensie, insonorizare, aerodinamica, siguranta, sau alte solutii tehnice care sa conteze cu adevarat, atunci si producatorul se va supune pietei. Pana atunci o sa ofere luminite si butoane cu atingere. Si pentru el este mega-afacere, marja cat mai mare.-1 points
-
Pe topicul de imbunatatiri nu am vazut nimic diferit. Alte jante (mai mari), beculete, navigatie etc. Si nu doar pe forumul asta. De ce nu ar face si producatorul la fel? Asta se cere, asta se face. Dezvoltarea azi se face foarte usor. Proiectarea, simularea, testarea, productia s-a schimbat mult in ultimii ani. Matritele se fac usor, cnc etc Chiar si fluxurile de productie sunt modulare, se adapteaza imediat. Nu mai sta nici un producator sa testeze zeci de mii de km fiabilitatea masinilor. Umple masina de senzori si o scoate pe strada pentru o tura.-1 points
-
Sa mai zic ca la dus nu m-a depasit nimeni, desi era vineri dupa-amiaza? Iar duminica, doar 5 au facut-o? Foarte multumit de consum! Da, prin cuplarea laptopului. Probabil VCDS-1 points
-
Nu face bine nici altor materiale gen cauciuc, plastic sau lichidelor. Si daca o parchezi pe vegetatie (gen iarba), o faci sita.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00