Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2019 în toate secţiunile
-
Salutare si bun gasit din nou ! N-am putut sta prea mult de-o parte de grupul VAG...Dupa cum cativa dintre voi stiti detin un A3 8p sportback ( daily car ), BMW E30 1987 ( hrana pentru suflet, de weekend ) si pana nu demult si un VW Polo 9N3 1,9 tdi manual, pentru sotie. Avand in vedere ca masina era folosita preponderent urban, am ales sa o vindem si sa achizitionam ceva automat. Initial ne-am indreptat spre Toyota Prius *( nu aruncati cu pietre ), ulterior spre Honda Civic, mai departe spre Audi A3 8P si in final am ajuns la acest exemplar produs in 09.2009 - Golf mk6. Liniile erau de la inceput bine trasate : benzina, automat, hatchback. Asadar avem : Motorizarea : 1.6 mpi clasic BSE clasic, actionat de o cutie DSG 7+1 An fabricatie : 09.2009 - euro 5 - 133,000 km reali zic eu avand in vedere istoricul ( foto ) plus tuv in 2017 Model : trendline sau cum ii spun eu "chel-line" Dotari : aici lista nu e prea lunga, chestii de baza precum aer conditionat climatic, geamuri fata, torpedou frigorific, oglinzi incalzite, computer bord Pe exterior mai avem prezente si ceva zgaraieturi "made in germany" - o stersatura dreapta spate si pe partea stanga o linie trasa cu cheia. Nu cred ca am sa le refac, vopseaua fiind originala. La stersatura respectiva sunt cam sceptic, sper totusi sa nu apara rugina. Planuri de viitor ? Ar fi ceva. Masina de principiu nu are de gand sa paraseasca familia prea rapid. Momentan pe termen scurt : - inmatriculare - schimb de ulei plus filtre, alaturi de uleiul din cutie, diagnoza generala Planuri pe termen lung : - jante de vara 16 sau 17...cercetam ! - folie pe geamurile spate - senzori oem sau camera dedicata alaturi de display color / navigatie Planuri SF : * ( viitor f indepartat ) - pachet optic exterior *( R-line, gti ) - alt interior Dupa ce am adus-o pot sa zic ca m-am indragostit de "benzina" din nou, prima masina fiind un A4 b5 1.8 i dupa aceea am luat la rand tractorasele : ALH, BKC, BLS Asadar pe viitor nu se stie, poate se prinde vreun daily benzinar. Sper sa va placa jucaria si va astept cu sugestii, informatii ! Despre Golf VI chiar nu ma pot lauda ca stiu prea multe...3 points
-
Sa o stapanesti sanatos. Intelegem entuziasmul dar masina e departe de a fi sportiva..3 points
-
Paul astept cu nerabdare sa zic ,,este,, :))) Pe scurt ...am inceput polishul si nu numai Cateva piese; Alternatorul nou polishat, termoflotul polishat; radiator apa (nu am gasit oem); cuzinetii, segmentii, blocul planat 0.08, chiulasa planata 0.12; electrica refacuta si dublu matisata ), tampoanele, sensor hall, fulie usoara vibro din Al pentru optiuni , fulie axa reglabila Al, sonda Lambda, banda pentru rupere termica …. Urmeaza electromotorul, alta baie de ulei si etc ... Ps. atasez o poza si cu ucenicul meu .3 points
-
Piese astea NU trebuie sa le cumperi tu. Piesele aste le aduce service-ul care le monteaza ,ca sa si ambele garantii in acelasi loc . Codurile le afli de la orice magazin de piese auto2 points
-
Spite multe vara, spite pline iarna. Dar, aici e subiectivism, deci decizia e la tine2 points
-
Da, să o stăpâneşti sănătos! Şi pe mine mă depăşesc mulţi dar nu mă supăr. Şi nici nu-i număr.2 points
-
"Ca sa faci orice imbunatatire vizavi de cele expuse de tine mai sus, e nevoie dezvoltare, care implica costuri, ce se vor reflecta in pretul masinii, care deja e mare in raport cu concurenta" Parerea mea este ca s-au invatat cu o anumita marja de profit si scopul este doar acela de a creste aceasta marja, asa ca nu se investeste decat in schimbari ieftine, anume in beculete, ecrane, jante mai mari, samd. Pe vremea cand Piech era seful, VW avea bani de tot felul de experimente (vezi VW new beetle, Audi TT, Audi A2 din aluminiu, Lupo 3L, VW Phaeton, prima generatie de Touareg, motoarele VR, XL1, saltul de calitate de la Golf 3 la Golf 4, saltul tehnic de la Golf 4 la Golf 5). Acum, e doar o imbunatatire incrementala si cam atat, iar singura chestie mai speciala e ID R, care e doar un prototip facut pentru publicitate. Dar asta e un trend general, nu doar in industria auto ci peste tot. Creeaza produse "noi" mai des, scade costurile de productie, creeaza un ambalaj mai colorat si mai atractiv, creste marja de profit si tine-o tot asa.2 points
-
La o prima comparatie intre generatii, basculele fata sunt tot din tabla ambutisata, amortizoare, cadru punte spate independenta, punte H, (acelasi cod cu G7, se monteaza pe unele versiuni de la jumatatea anului), acelasi sasiu cu o singura traversa mediana etc S-a facut economie la repere unde s-a putut, dar si au aparut altele in plus. O mare parte dintre ele nu se vad, dar noroc ca sunt critici la adresa materialului din care este facuta plansa de bord sau fetele de usi. Personal daca as vrea sa fac economie la bani, as lua G7 nou din stocuri. Dar si as lua si G8 pentru altele. Se tot discuta de ecrane si luminite, dar cand va puneti leduri sa lumineze absolut orice (manere, scrumiera etc) cum se numeste? Sau 'ecrane/tablete cu navigatie'? Producatorul a procedat ca atare, a tinut cont de cerintele clientilor. Cand vor exista cerinte legate de sasiu, suspensie, insonorizare, aerodinamica, siguranta, sau alte solutii tehnice care sa conteze cu adevarat, atunci si producatorul se va supune pietei. Pana atunci o sa ofere luminite si butoane cu atingere. Si pentru el este mega-afacere, marja cat mai mare.2 points
-
@ShadoWzZ, ce noroc pe mine ca Seat are contract cu Corul Madrigal... ??2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
Mâine e ziua de service. Am comandat discuri de frână față și spate, plăcuțe de frână față și spate, furtune de frână față și spate, toate de la TRW și epuratorulde gaze, care are undeva o fisură și pe acolo curge ulei. Inițial am crezut că e de la baie, dar o dată ce am ajuns la mecanic, misterul s-a lămurit. Totodată am făcut și un test de bucșe și se pare că sunt în regulă. Nu același lucru pot spune de bucșa mare de la brațul stânga față de la Tiguan, care troncăne și pe care urmează să o schimb, fiind și aceasta comandată (ar fi a treia oară când o schimb de când am Tiguanul de aproape șase ani; dacă mai troncăne și după tura asta, o să schimb brațele complet, dar sper să rezolv acum). O cheltuială măricică, dar care o să fie de bun augur, direcția și frânele sunt lucruri care trebuie avute în vedere primordial ce descoperim probleme la ele. Revin mâine cu impresii.1 point
-
Am vazut eu pe youtube 1.0 tsi de 115 stage 1, dar parca era golf 7. Cred ca dupa soft face aceleasi cifre ca si cel de 150 cp ; impresionant. Eu as face stage 1 la orice motor turbo, inclusiv la un smart1 point
-
Dar cred ca ar merge un plus pana la 130 cp si 240 Nm...? Dar n-am gasit pe nimeni pana acum, ca sa auzim ceva impresii...1 point
-
@gabriel88- Mersi fain ! Am atasat o poza orientativa la 100 km sa iti faci o idee Am uitat sa mentionez ca are si carlig detasabil ! Ciudata optiune adaugata avand in vedere ca nu a fost folosit niciodata... Legat de uleiul din cutie am auzit / citit pareri pro si contra. Se schimba, nu se schimba ? Pe viitorul apropiat as vrea sa ii fac o vizita colegului @EEXCALADEsi sa merg cu lectia pregatita...1 point
-
1 point
-
Salut! In viziunea mea, orice persoana care merge cu un vehicul pe un drum public trebuie sa fi participat la un curs de legislatie rutiera! Indiferent ca este bicicleta, trotineta, caruta, poate cauza un dezastru.1 point
-
@GabiB77 - Mulțumesc tare mult ! ? @bgd_b92 - Mulțam Bogdane ! Da, sunt destul de rare. Chiar și in Germania rare și scumpe. Având in vedere ca va fi folosit pe oraș nu prea voiam diesel. Mai era varianta cu 1.4 tsi, dar nu eram sigur de fiabilitate. De consum ce sa zic ? Extern 5,5 - 7,5 depinde de stilul de mers, iar urban 9,0 - 11-12 pe acolo , mixt un 8-8,5 . Da, iau in considerare și un volan alături de niște comenzi, dar nu știu ce presupune pe deplin un retrofit complet...cercetam pe parcurs! @Dragos-Ionut - După cum spuneam, legat de Golf mk6 sunt newbie - așadar orice sfat e bine venit ! Cum arată farurile ? Sunt p&p ? Bănuiesc ca sunt ceva piperate. Mai luam in calcul și niște faruri cu xenon OEM, dar momentan doar un gând așa ascuns in sufletul meu. Nu prea cred ca mergem noaptea cu ea decât in perioada Decembrie - Martie când se întuneca la 17,00. @mad_kat - Da, așa mi-am zis și eu, destul de trist fără proiectoare ! Îmi face cu ochiul și un volan teșit! He he !? E rară convinatia dsg cu 1,6 MPI, pe Germania fiind doar 145 bucăți la vânzare in aceasta configurație. Mulți probabil au preferat 1.2 / 1.4 tsi . Momentan o văd ca pe o pagina alba, speram sa adăugăm chestii faine in portofoliu, dar pe rând...momentan bugetul a fost zdruncinat de achiziție ?1 point
-
Da, dupa seria de sasiu. Desi nu cred ca pt golf 5 hatchback, sunt mai multe variante. Ma uit maine pe lumina si iti zic.1 point
-
Singurul lucru pe care l-as schimba ar fi sa le utilizeze doar cei care poseda permis sau cursuri de legislatie rutiera... Clar nu poti sa generalizezi...toti trotinetistii se strecoara printre masini ,toti traverseaza pe trecerea de pietoni sau trec pe rosu cum vad 50% dintre biciclisti. Daca s-ar putea cumva tine evidenta aceasta,nu ar trebui sa fie alte probleme decat invidia ca tu stai in coloana de 10 masini si eu trec pe langa...ca si motociclistii sau biciclistii.1 point
-
Gataaaa Am și ridicat-o de bot 5 filete stg-dr. Bonus: am comandat alte distanțiere pt față (H&R DRA) de 20mm. Cu cele de 15mm stă etrierul f aproape de spițe și nu-mi place, sunt maxim 2mm acolo Așa, dar negre:1 point
-
1 point
-
Exact la fel face și la mine, tot 190 cp Schimbat săptămâna trecută distribuție și accesorii, zgomotul a ramas. Am demontat cureaua de accesorii suspectand rola întinzătoare, zgomotul a rămas, deci nu e de la accesorii și nici de la distribuție.1 point
-
dau cu vaselina normala pe suruburi si butuci (la jantele de tabla in zona gaurii centrale) de cand ma stiu, si taica-miu la dacie la fel, dinainte de a ma naste eu... Nu s-au desfacut niciodata in mers, si nici n-am avut vreodata la desfacere senzatia ca ar fi slabite.1 point
-
Salut. Astazi mi s-a oprit masina ( Passat b6 , 2.0 BMP) in mers, am verificat borcanul de la filtrul de motorina si este gol , deci e clara treaba este pompa de motorina din rezervor . Eu vreau sa cumpar doar acel motoras , nu tot ansamblul (cu plutitor) .Va rog, vreau si eu un video, ceva detalii cum schimb acel motoras ,nu vreau sa trag aiurea de acele plastice /furtune si sa rup ceva , am cautat pe yt si prin acest post dar nu am gasit. Multumesc.1 point
-
Salutare, Am o mare mare problema la masina care o detin si anume un Golf 5, 1.6 benzina. Masina mananca foarte mult ulei. Adica la 1000 - 1200 de km mi le aprinde martorul in bord si trebuie sa completez. M-am uitat sub masina si nu am gasit strop de ulei si nu scoate nici fum albastru. Cunoaste cineva care ar fi cauzele? Multumesc.1 point
-
La revizia pe care am facut-o acum doua saptamani, a fost actualizat softul si la masina mea. Am primit un certificat care atesta operatiunea si pe care il pastrez in masina pentru eventuale controale RAR in trafic /pentru momentul ITP / revanzarea masinii si mi-a fost lipit un sticker in lacasul rotii de rezerva. Ca "despagubire" am primit trei vouchere: 1. reducere 500 de lei la urmatoarea revizie 2. reducere 30% la achizitia unor piese originale 3. discount 1.000 de euro daca doresc sa vand masina la o reprezentanta si cumpar alta De atunci, am constatat urmatoarele: consumul a ramas neschimbat, iar masina trage la fel. Singura diferenta pe care am sesizat-o (sau mi se pare ca am sesizat-o) este ca motorul este mai silentios la ralanti.1 point
-
Am făcut resoftarea la un Passat b7 ,cumpărat in sep. 2014, de la reprezentanta , lucrurile stau cam așa ,softul inițial acționa doar in momentul in care erau verificate noxele si făcea in așa fel încât emisiile de oxizi de azot sa nu fie afișate la valorile reale . Prin instalarea noului soft acestea vor fi citite la valorile reale numai ca in România ca si in alte tării europene aceste aceste emisii de oxizi de azot nu sunt citiți la verificarea noxelor,ci doar dioxidul de carbon, deci din punct de vedere al normelor de poluare euro 5 mașina rămâne la aceiași norma, euro 5, in rest acest soft nu afectează cu nimic alte caracteristici ale mașini gen consum sau putere, practic masina rămâne la fel doar ca in momentul in care este verificată dpdv al noxelor nu mai " păcălește" .in concluzie motorul rămâne la norma euro 5 si cu exact aceleași caracteristici ca si înainte.. Ce nu au știut sa mi răspundă reprezentanții de la service a fost la întrebarea : daca si in România peste un an doi aceste noxe de oxizi de azot vor fi citiți? Practi procedura este următoarea : esti întrebat daca esti de acord sa se facă aceasta resoftare ,completezi o fisa / declarație precum nu ai intervenit cu modificări la softul inițial, gen chip tuning sau anularea filtrului de particule, iar la final după instalarea noului soft ,undeva in zona roții de rezerva se lipește o eticheta care indica faptul ca masina a beneficiat de aceasta acțiune de schimbare a softului. Eu unul personal nu am sesizat nici un fel de modificări gen motor mai zgomotos( parca se aude un pic mai silențios ,dar nu pot confirma 100%), consum crescut sau putere scăzută1 point
-
Fataitul in oras si mersul pe drumuri scurte nu sunt pentru masinile cu dpf. Nu vei avea probleme atata timp cat nu mergi subturat. 1.4 TSI sta bine la consum, cam 9-10% in conditii de trafic Bucuresti umane, nu ploaie, zapada sau alte editii speciale. Consumul 1.4 TSI long-term va fi un 6,8-7,4. 1.6 CRD are un consum de 8-9% oras si 5,6-6,4l long-term. Deci ca sa concluzionez; daca vrei un motor pentru placerea condusului si fara batai de cap cu EGR si dpf iti recomand 1.4 TSI. Bonus la 1.4 TSI vei primi cutie in 6 trepte.1 point
-
Salutare detin un Seat Altea 2.0 tdi azv 100kw 136 cp.Ceea ce ma intereseaza pe mine sunt diferentele dintre azv si bkd ...adica urmatoarele au aceleasi injectoare?turbo difera pe mine ma intereseaza debitul la injectoare daca este la fel ca acela de la bkd vrea sa ii fac un upgrade de turbo si un soft si nu a reusit sa ma lamureasca nimeni care sunt diferentele dintre azv si bkd multumesc1 point
-
1 point
-
Stiu ca atunci cand am comandat eu masina (2007) era optiunea cu proiectoare cu cornering. Sunt curios daca nu cumva trebuie schimbat computerul de la volan.. daca reusiti sa o activati sa ne spuneti si noua.1 point
-
conform carui test :D masina nu are cum sa fie puturoasa din cauza egr-ului, dac vrei sunama pe 0740983295 si ne uitam la ea, dar mai lasat masca cu faza: trebuie scimbat egr ca nu trage :D1 point
-
Cum Octi si al sau jurnal ajunsesera pe pagina 3, am zis ca e timpul sa mai urce niste locuri De cand am efectuat schimbul de ulei, masina a parcurs aproape 900 km, cu anvelopele de iarna Kleber Krisalp Hp3, dintre care 770 extra-urban pe traseul Piata Presei Libere - Ploiești - Valenii de Munte - Sacele - Brașov - Făgăraș - Avrig. Nu am vrut alta ruta. Nu am mers la consum, nu am menajat-o deloc. Tiruri multe intre Valenii de Munte si Sacele, depasiri mai puțin legale. Nu am cum sa merg cu Octi la consum. Efectiv, nu pot? 4 persoane si bagaje muuullteee. Consum 5,7 pe 304 km, cu 57 km/h media. La intoarcere, traseul a fost Avrig - Castelul de lut - Mănăstirea Sâmbătă de Sus - Cetatea Făgăraș - Castelul Bran - Târgoviște - București - Acasă. Consum 5.3, pe 370 km, cu 57 km/h media. Anvelopele de iarna foarte silentioase. Le recomand. Ce pot spune despre oras: consumul a scazut destul de bine, la 14 km/h medie aveam 7,5 consum in o ora si 16 minute. Ori stiu eu sa merg, ori uleiul isi face treaba cu brio. Tind sa cred ca ambele Astazi am activat mai multe functii: drl off cu frana de mana trasa, mutat leaving home si coming home pe proiectoare, setat drl on pe stopuri, setare drl in meniul de setari, coborare oglinda dreapta la cuplare marsarier (aici trebuie sa caut sa vad cum o setez), cantitate combustibil alimentare, lap timer (sa fie, desi nu cred ca il voi folosi )-1 points
-
Pe topicul de imbunatatiri nu am vazut nimic diferit. Alte jante (mai mari), beculete, navigatie etc. Si nu doar pe forumul asta. De ce nu ar face si producatorul la fel? Asta se cere, asta se face. Dezvoltarea azi se face foarte usor. Proiectarea, simularea, testarea, productia s-a schimbat mult in ultimii ani. Matritele se fac usor, cnc etc Chiar si fluxurile de productie sunt modulare, se adapteaza imediat. Nu mai sta nici un producator sa testeze zeci de mii de km fiabilitatea masinilor. Umple masina de senzori si o scoate pe strada pentru o tura.-1 points
-
Sa mai zic ca la dus nu m-a depasit nimeni, desi era vineri dupa-amiaza? Iar duminica, doar 5 au facut-o? Foarte multumit de consum! Da, prin cuplarea laptopului. Probabil VCDS-1 points
-
Unde mai exact ar trebui sa modific? Mulțumesc tuturor, am reușit! Era bifat, call only.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00