Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2019 în toate secţiunile

  1. Gataaaa Am și ridicat-o de bot 5 filete stg-dr. Bonus: am comandat alte distanțiere pt față (H&R DRA) de 20mm. Cu cele de 15mm stă etrierul f aproape de spițe și nu-mi place, sunt maxim 2mm acolo Așa, dar negre:
    6 points
  2. Salutare si bun gasit din nou ! N-am putut sta prea mult de-o parte de grupul VAG...Dupa cum cativa dintre voi stiti detin un A3 8p sportback ( daily car ), BMW E30 1987 ( hrana pentru suflet, de weekend ) si pana nu demult si un VW Polo 9N3 1,9 tdi manual, pentru sotie. Avand in vedere ca masina era folosita preponderent urban, am ales sa o vindem si sa achizitionam ceva automat. Initial ne-am indreptat spre Toyota Prius *( nu aruncati cu pietre ), ulterior spre Honda Civic, mai departe spre Audi A3 8P si in final am ajuns la acest exemplar produs in 09.2009 - Golf mk6. Liniile erau de la inceput bine trasate : benzina, automat, hatchback. Asadar avem : Motorizarea : 1.6 mpi clasic BSE clasic, actionat de o cutie DSG 7+1 An fabricatie : 09.2009 - euro 5 - 133,000 km reali zic eu avand in vedere istoricul ( foto ) plus tuv in 2017 Model : trendline sau cum ii spun eu "chel-line" Dotari : aici lista nu e prea lunga, chestii de baza precum aer conditionat climatic, geamuri fata, torpedou frigorific, oglinzi incalzite, computer bord Pe exterior mai avem prezente si ceva zgaraieturi "made in germany" - o stersatura dreapta spate si pe partea stanga o linie trasa cu cheia. Nu cred ca am sa le refac, vopseaua fiind originala. La stersatura respectiva sunt cam sceptic, sper totusi sa nu apara rugina. Planuri de viitor ? Ar fi ceva. Masina de principiu nu are de gand sa paraseasca familia prea rapid. Momentan pe termen scurt : - inmatriculare - schimb de ulei plus filtre, alaturi de uleiul din cutie, diagnoza generala Planuri pe termen lung : - jante de vara 16 sau 17...cercetam ! - folie pe geamurile spate - senzori oem sau camera dedicata alaturi de display color / navigatie Planuri SF : * ( viitor f indepartat ) - pachet optic exterior *( R-line, gti ) - alt interior Dupa ce am adus-o pot sa zic ca m-am indragostit de "benzina" din nou, prima masina fiind un A4 b5 1.8 i dupa aceea am luat la rand tractorasele : ALH, BKC, BLS Asadar pe viitor nu se stie, poate se prinde vreun daily benzinar. Sper sa va placa jucaria si va astept cu sugestii, informatii ! Despre Golf VI chiar nu ma pot lauda ca stiu prea multe...
    3 points
  3. Buna dimineata! Retrofiturile la Skoda Octavia 3 VRS continua... De aceasta data am montat trimurile de la uși pentru Ambient Lighting. In continuare va detaliez de ce aveți nevoie pentru acest retrofit: 1. BCM varianta Facelift (terminatiile ...084CQ/DD/DH) 2. Trim uși (codurile pentru varianta carbon VRS sunt: 5E0867061 SI7, 5E0867062 SI7, 5E0867067 SI7, și 5E0867068 SI7 ; 3. Conector 4 canale x 4 buc Cod: 8E0971832; 4. Șaibă metalică 28 buc cod: WHT006661; 5. pini conectare uși/mufa/BCM (nu știu codurile) 6. Fire; 7. Schema Pentru orice alte întrebări va stau la dispoziție in limita timpului disponibil
    3 points
  4. Regulile de circulatie sunt aceleasi. Depasirea pe dreapta este interzisa si pentru bicilete, si pentru trotinete, etc. De ce eu am nevoie de carnet si tu (nu ma refer la tine)care mergi cu 60 km.h nu ai nevoie, nu cunosti semne de circulatie, nu cunosti legislatia si reguli de prioritate, etc, etc. De ce se admite ca , pe niste roti de 4-8 cm latime sa mergi cu aceste viteze, ce siguranta, ce manevre poti executa la aceste viteze. Am zis, merg des cu bicicleta, am doua, una cu anvelope de 2,4 si alta de 2,2, ambele dupa 30 km la ora nu mai sunt controlabile in caz de frana brusca, in caz de viraj brusc la aparitia unui obstacol, etc. Nu uitam manevrele facute la aceste viteze, la evitarea unor gropi. Pentru aceste trotinete ar trebui piste speciale sau reguli mult mai stricte.
    2 points
  5. La mine masina a inceput sa faca urat de tot la franare si anume sa vibreze si sa huruie. Pana acum 1 luna doar pe spate iar acum incepe si pe fata. Cred ca s-au ovalizat discurile deoarece masina sta parcata cate 2 sapt respectiv o misc de 2 ori pe luna si atunci la drum lung/autostrada unde nu franez... Nu stiu ce sa fac cu ele... Daca le schimb, la primavara o sa faca la fel. Si abia am 57 k km in 4 ani si 2 luni. Acum a aparut alta problema; ieri dimineata dupa ce am pornit motorul, nu s-a mai stins lampa galbena cu mototrasul (poluare)... Foarte ciudat mi se pare... Eu nu am mai vazut la diesel sa faca asa... Vineri m-am programat la metrotehnica sa fac o diagnoza. A mai patit cineva asa ceva?
    2 points
  6. Ok, multumim de sfaturile privind T-roc. Dupa parerea mea sunt binevenite. Passat B8 este o masina f bine antifonata, nu vei mai auzi zgomotul motorului la fel de tare ca la T-roc sau ca la Skoda Octavia 3. Acum decizia este a ta. Vezi cand dai comanda (in caz ca o dai), in asa fel incat sa prinzi si programul Rabla 2020. ?
    2 points
  7. Nu ii zdranganesc , il colinda ca sa fie de sezon
    2 points
  8. Salut, Pana astazi, nicio problema. Curatirea EGR-ului a fost efectuata in 25.August.2018.
    2 points
  9. Sa nu exageram, n-are nici un rost seria VIN pentru ca nu se gaseste ca piesa de sine statatoare acel furtun, trebuie un furtun de combustibil cu interior de 8. Eu am deschis topicul acum 7 ani si trebuie sa va spun ca de atunci am mai schimbat furtune, cele Hansa despre care scriam atunci au tinut maxim 1an, dupa aceea am cumparat Gates, care au tinut 1,5-2 ani, dupa aceea am schimbat iar cu Gates (alt lot). Acum am pus niste furtun de alimentare combustibil cumparat de la Dedeman, cu interior de 8, sa vedem cat rezista si asta. Nu stiu ce se intampla pe acolo, furtunul Hansa era mult peste specificatiile OE, furtunul Gates il recomanda toata lumea si totusi nici unul n-a tinut... Folosesc numai OMV Maxx Motion, ca am citit pe motortalk.de ca ar mai conta si tipul de aditivare. Nu stiu...chiar si asa...
    2 points
  10. @AlexDC, 46- Central conv. Security acces -16 Enter code: 16017 Adaptation -10 Channel 181 - Read Enter 62463, Test, Save Done
    2 points
  11. @dydu_kuf este fix acelasi haldex montat pe VW, cu acelasi interval de schimb ulei. Priveste la minutul 5:10 diferenta intre uleiuri:
    2 points
  12. Salutare Am reusit sa-mi fac la golfuletul meu ca haionul sa se deschida de tot cand se actioneaza butonul din mijloc (descuiere haion) al telecomenzii. Totul se face din vag-com plus doua arculete adaugate la telescoapele care ridica haionul. Iese ceva de genul: Totul a plecat de la: http://www.golfmk5.c...ead.php?t=55731 La masina mea nu s-a rezolvat doar cu ce ziceau cei din US, a mai trebuit facuta o adaptare. Daca sunt doritori sa-si faca si intampina probleme, va stau la dispozitie cu detalii. Multa bafta
    1 point
  13. Paul astept cu nerabdare sa zic ,,este,, :))) Pe scurt ...am inceput polishul si nu numai Cateva piese; Alternatorul nou polishat, termoflotul polishat; radiator apa (nu am gasit oem); cuzinetii, segmentii, blocul planat 0.08, chiulasa planata 0.12; electrica refacuta si dublu matisata ), tampoanele, sensor hall, fulie usoara vibro din Al pentru optiuni , fulie axa reglabila Al, sonda Lambda, banda pentru rupere termica …. Urmeaza electromotorul, alta baie de ulei si etc ... Ps. atasez o poza si cu ucenicul meu .
    1 point
  14. @GabiB77 - Mulțumesc tare mult ! ? @bgd_b92 - Mulțam Bogdane ! Da, sunt destul de rare. Chiar și in Germania rare și scumpe. Având in vedere ca va fi folosit pe oraș nu prea voiam diesel. Mai era varianta cu 1.4 tsi, dar nu eram sigur de fiabilitate. De consum ce sa zic ? Extern 5,5 - 7,5 depinde de stilul de mers, iar urban 9,0 - 11-12 pe acolo , mixt un 8-8,5 . Da, iau in considerare și un volan alături de niște comenzi, dar nu știu ce presupune pe deplin un retrofit complet...cercetam pe parcurs! @Dragos-Ionut - După cum spuneam, legat de Golf mk6 sunt newbie - așadar orice sfat e bine venit ! Cum arată farurile ? Sunt p&p ? Bănuiesc ca sunt ceva piperate. Mai luam in calcul și niște faruri cu xenon OEM, dar momentan doar un gând așa ascuns in sufletul meu. Nu prea cred ca mergem noaptea cu ea decât in perioada Decembrie - Martie când se întuneca la 17,00. @mad_kat - Da, așa mi-am zis și eu, destul de trist fără proiectoare ! Îmi face cu ochiul și un volan teșit! He he !? E rară convinatia dsg cu 1,6 MPI, pe Germania fiind doar 145 bucăți la vânzare in aceasta configurație. Mulți probabil au preferat 1.2 / 1.4 tsi . Momentan o văd ca pe o pagina alba, speram sa adăugăm chestii faine in portofoliu, dar pe rând...momentan bugetul a fost zdruncinat de achiziție ?
    1 point
  15. Da, dupa seria de sasiu. Desi nu cred ca pt golf 5 hatchback, sunt mai multe variante. Ma uit maine pe lumina si iti zic.
    1 point
  16. Nu vreau sa facem offtopic aici, am putea sa mutam discutia in topicul de achizitie T-Roc. Cred ca are mare importanta cu ce il compari. Daca o faci cu Passat, atunci clar este sub la multe capitole. Daca in schimbi il compari cu masini asemanatoare de la concurenta (Arona, Captur, CHR sau cine mai este in aceeasi clasa) atunci poate ca merita sa discutam Spun asta pt ca in viitor si eu vreau sa achizitionez un astfel de crossover, T-Cross sau T-Roc si sunt interesat de acestea.
    1 point
  17. Este normal sa fie zgomotoase , sunt de iarna ... dar macar stii ca sunt bune cand vine vremea nasoala . Bafta
    1 point
  18. ce șosea frumoasă....și când mă gândesc că îți zdrăngănesc fețele de uși ?
    1 point
  19. am fost la Skoda Au șters la geam bine bine bine, pana au văzut un punct minuscul ce pare intrade-var sa fie de la o pietricica. Deci vom merge la casco
    1 point
  20. Stop nou valeo produs 2019 octombrie cumpărat de la vânzător cu 40.000 calificative pozitive și câteva sute de stopuri vândute. E nou, am dat jos folie, i am făcut poze și l am făcut retur.
    1 point
  21. Imi poate explica si mie careva de ce până acum ceva timp Waze funcționa perfect si acum face figuri ?
    1 point
  22. Dada. Dupa sarbatori ne apucam de el.. sa fie un GTI veritabil si.. back to golf frontend
    1 point
  23. Salut! Si eu am dat comanda de un injector VDO cu Codul 03L130277S, pe masina avand tot VDO dar cu codul 03L130277B! Tu l-ai montat de mult timp?! Eu vreau sa-l montez pe o skoda octavia 2 din 2011, 1.6 TDI CAYC!
    1 point
  24. Urâtă treabă! Sper sa existe casco pentru orice eventualitate. Din pacate sunt multe persoane ce reclama spargerea prea usoara a parbrizului de kodi. Pe forumul de uk parca l-a schimbat cineva de 2 ori in aceeasi lună.
    1 point
  25. Corect. Eu am inlocuit injectorul 1 cu un VDO din seria noua (cu indice “S” in loc de “B”), celelalte fiind injectoare originale. Merge parfum.
    1 point
  26. Am pus rotile de iarna astazi, ca 90% din populatie :)))) ( cozile gigantice nu m'au afectat pt ca le'am pus singur in fata blocului ) ; + o spalare arata okeiuts, si e surprinzatot de confortabila.
    1 point
  27. Haideți să vă povestesc eu prin ce am trecut cu aceste renumite injectoare . Poate cine citeste acest post baga la cap si rezolva din prima problema. In mai anul acesta am cumpărat acest Touran din 2012 .Motor 1.6 cayc.Inainte sa il achizitionez am citit multe despre aceste injectoare dar am decis să risc pt. simplul fapt ca masina vizată avea 300k iar eu in mintea mea am gândit ca pana la km acesta sa schimbat ce a fost slab.Bun....mecanic fiind de meserie iau testerul la subrat si ma duc după mașină. Pun testerul (BOSCH KTS) pe mașină iar injectoarele arătau la cald valori 0.30 + - fiecare. Gata totul e ok. Cumpăr masina fac 1000 km si incepe distracția...pt ca venise căldură am început să folosesc AC cum il porneam cum injectoarele începeau să facă de parca mergeam cu un JHON DEERE.Tester pe ea ..injectorul 1 valoare +1.20 . Mă dau la citit topicul acesta de la cap la coada.Ce am invatat din problemele voastre?NIMIC. Mă pune naiba si comand un injector sh la 500 lei.Vine injectorul il montez merge perfect ...30 km iar pe urma puffff motor in trei pistoane iar injectorul blocat la valoarea +5. Sun pe prietenul nostru #EEXCALADE..omuletul de treaba fiind imi explica ca la prosti..injector nou nene...Ok bag la cap si comand injector nou VDO pret 1220 lei. Vine piesa..montez ...totul ok...maxim 1000 km iar JHON DEERE trăncănește cand seara subturata. Din nou sun pe #EEXCALADE si i spun ca injectorul numarul 3 are valoare mare cu plus. Răspuns ...injectorul 3 nou dar mai mult ca sigur iti trebuie toate patru. Eu nimic Batman ..Batman Zis si facut...vine al doilea injector nou 1220 VDO montez pe masina si surpriza JHON DEERE troncane la fel. Sun pe prietenul #EEXCALADE cadem de acord pt un test de compresie. Fac testul 24 pe fiecare piston. Motor nou ce mai... Valorile arătau corect iar injectoarele troncaneau. O las dracu de treaba il sun pe #EEXCALADE si imi cer scuze pentru deranj .... Timp de 4 luni am lăsat-o asa,m am invatat sa o conduc in turatiile in care nu troncaneau.Binenteles sunetul de fier pe fier a persistat tot timpul acesta. Acum trei zile ies cu soția in oras si la întoarcere conduce ea ca eu bausem câte ceva ☺️ pai nu pot sa va zic cum sunau injectoarele..se uita lumea dupa noi ea conducând mai subturat. Va dati seama ca a doua zi am si comandat si celelante două injectoare. Azi le am montat iar după doar 20 km motorul surpriza SUNA ALTFEL parca l am schimbat .. Consumul la relantii a scăzut de la 5 la 2 iar pe tester valorile sunt toate aproape de 0. Povestea e mai lungă dar am scurtato putin. Am citit acest topic de minim 5 ori cap coada. Concluzia mea : ASCULTATI DE BATRANII FORUMULUI. Toate 4 injectoarele noi si se rezolva problema. NU MAI FITI ROMANI si umblati cu cioara vopsită ca nu se rezolva nimic. Valori mari la injectoare = injectoare noi.
    1 point
  28. O poti tracta 60 km cu maxim 60 km/h (e specificat in manual)
    1 point
  29. Bună dimineața! Răspund cu întarziere pe forum deși am discutat cu Sabin, postez doar ca informație și pentru alte persoane, în prezent nu se mai poate face Retrofit cu coduri SWAP la mașinile care au Gateway 5Q.... Vw a blocat aceste coduri conform noilor politici VAG. Prin urmare, persoanele care doresc să fac Retrofituri (ACC și/sau Driving Mode Selecțion) trebuie să treacă la GATEWAY varianta 3Q.... High. Codurile SWAP pentru GATEWAY 3Q... sunt diferite de cele de pe poarta 5Q...., practic acum se face un fel de pairing în 2 etape între mașină și serverul VAG, iar costul acestora este mult mai scump față de prețul vechi. O zi bună să aveți. De asemenea o să revin cu poze și detalii cu ultimele modificări făcute la mașina mea Skoda Octavia 3 VRS
    1 point
  30. Normal era să mă întrebe și ce filtru de aer doresc. Sigur l-aș fi ales pe cel cu carbon. Uleiul o să îl schimb la 10000 de acum înainte. Cum ați proceda dacă ați fi in locul meu, este cineva care nu s-ar duce înapoi să primească uleiul potrivit? Este diferență de preț, nu aveau pe stoc ce trebuie, care poate fi explicația? Din ce spune Ebi par să fie acoperiți de manual
    1 point
  31. Bineînțeles că la 2 zile după postarea de mai sus s-a aprins becul pentru nivel scăzut de ulei (am completat cu 0.5 l), așa că, am făcut programarea pentru schimb de ulei. km la bord - 16525 am ales opțiunea de inspecție + schimb de ulei (nu doar schimb de ulei) pentru că nu strică - cost 160 RON consumabile 567 RON din care uleiul Mobil 1 ESP x2 0W-20 - 482 RON (bidon 5L) și restul pentru filtru ulei, bușon + garnitură. La programare am specificat eu ca uleiul să fie VW 508 00. Just in case! Diferența rămasă de la cei 5L am primit-o în portbagaj. Am să mă uit de curiozitate unde este nivelul în acest moment și cum evoluează.
    1 point
  32. La mine, la 40k nu se vedea nici o diferenta intre uleiuri. De ce ai ales sa nu schimbi suruburile? Nu costa mai nimic si erai sigur ca lucrarea s-a facut conform recomandarilor VW?
    1 point
  33. NU trebuie calculator, trebuie ca scaunele sa aiba modulele de control pe ele.
    1 point
  34. Dvs. nu aveti Discover PRO! Decarcati de aici hartile pentru Discover Media al Dvs.: https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/?car=cdc6f29e-8b23-4348-a923-94061502fa04&navi=19e5c80f-ca98-4776-8981-3aee228c0e5a Selectati poza Passat, apoi Passat From 2014. Apoi pe imaginea din stanga a celo 2 tipuri de navi afisate (stnga - Discover Media si dreapta - Discover Pro). Probabil Dvs. ati descarcat arhiva pentru PRO, apasand pe imaginea din dreapta, care "seamana" cu ce aveti Dvs., doar ca in realitate este mai mare (la ecran). Nu va speriati ca imaginea de la Discover Media de pe site nu e aceeasi cu ce aveti Dvs., este tot MIB2 cu harti AS, dar nu mai detaliem pe ce modele s-a montat pentru ca nu asta va intereseaza :). Selectati prima arhiva oferita la Discover Media, si anume European Countries – Bundle 1. Veti descarca, apoi avea descarcata, arhiva cu numele "DiscoverMedia2_EU_AS_1310_V11". Aceasta arhiva are un pic peste 13,5 GB...dezarhivata ar trebui sa mai ramana pe cardul original spatiu liber de aprox. 1.2 GB...deci fiti sigur ca incape. Dezarhivati cu 7-ZIP direct pe card-ul de 16 Gb, nu inainte de al (re)formata FAT 32 (incape sigur, va rezulta 1 folder "maps" direct in radacina cardului) si apoi la masina....o sa mearga.
    1 point
  35. BT in atasament. Am inteles ca BT-ul ar fi compatibil cu RNS 510. Telefonul este Samsung A6. Telefonul am reusit cu ceva timp in urma sa-l conectez, dar nu mergea microfonul atunci. Nu am reusit pana acum sa folosesc butonul telefon de pe volan.
    1 point
  36. Daca uzura este pe partea mecanica, la 14:06 vei vedea cum se poate rezolva:
    1 point
  37. Propun acest topic in care sa postam despre diverse componete ale unui motor despre care dorim sa aflam ce rol are, sau cum arata componenta respectiva sau unde este pozitionat in compartimentul motor, de exemplu am vazut pe forum intrebari de genul: Cum arata o bobina de inductie?...aici am putea pune o poza si explicatii...la fel cum arata EGR-ul...cu o poza si explicatii...cum arata valva..nu stiu care...etc. Eu cred ca asa un topic ar fi de ajutor mai ales pentru "mecanicii" incepatori...si care sunt pasionati si dispusi sa mai repare cite ceva singuri la masina....
    1 point
  38. Salut. Acum 2 luni am vandut o fabia 1.4 mpi din 2001 si am luat o jetta din 2011, 1.2 TSI. Cod motor CBZB. Vreau sa i schimb uleiul, are acum castrol 5w30 long life si din ce am citit motul nu este de lepadat. Vreau sa l incerc si intrebarea mea este daca a facut cineva trecerea si daca da, a fost ok?
    1 point
  39. Multumesc Carmina dar,bun,partea de pe cutie este protejata dar cablurile dintre maneta si selector,n-ar trebui lubrifiate din cand-in-cand?La fel locasul,sfera manetei schimbatorului,rezista la infinit la manevre?
    1 point
  40. Da, la modulul 77. Daca este acelasi tip care ti-a codat gresit de la inceput, spune-i sa se uite in directorul debug al VCDS-ului. Acolo ar trebui sa gaseasca codul initial.
    1 point
  41. Salut! am un amic care are probleme cu switchiurile din portiera de la sofer. am scos panoul de plastic, am ajuns la panoul acela de tabla si nu stiu cum sa il dau jos. daca a desfacut cineva va rog sa imi spuneti, cum il dau jos. cum trebuie sa fie geamul (ridicat/lasat)? de ce trebuie sa tin cont cand il dau jos? multumesc!
    1 point
  42. Poate cineva sa ma lamureasca cu niste chestii, ca nu mi-a explicat nimeni concret pana acum...? Eu la bord dau drumul la a 2a rotita si incepe sa imi bage aer (presupun de afara) cand e rece , cand mai cald depinde de caldura de afara. Presupun ca nu asta e aerul conditionat...? Am si buton de AC care daca il apas nu imi dau seama daca functioneaza sau nu. Daca ridic capota am 2 ventilatoare dar nici unul nu se invarte.... In fata motorului am un fel de conducta din aluminiu dar saraca pare cam subreda. Cum imi dau seama daca merge aerul, cum imi dau seama daca merge compresorul, cum imi dau seama care e povestea si unde vad acel freon?
    1 point
  43. Se achizitioneaza OEM, cate o lampa si o mufa si cablajul pentru fiecare usa si la fel, lampile si cablajul pentru luminile de la picioare, Lampile din usi se leaga la calc de usi si se codeaza cu VCDS , la fel si lampile de la picioare se leaga la centrala electrica si se codeaza cu VCDS.
    1 point
  44. E grav daca s-au bagat 4 litri? Sa ma agit sa mai scot?
    1 point
  45. activezi bluetooth-ul la telefon si astepti cateva secunde pe display-ul din bord o sa te anunte ca exista un device logat, impreuna cu un bip sonor daca este prima oara cand il activezi pe acea masina, o sa-ti ceara un cod care la Leon este 1234 (pe care il introduci din tastatura telefonului - evident) daca se face legatura o sa-ti apara pe ecranul telefonului o iconita cu o masina incearca si mai vorbim
    1 point
  46. Deschide capota, si vezi cam de unde vine zgomotul, ca din multe locuri sau cauze poate suna.
    1 point
  47. altceva functioneaza in bord? martori? totalizator km ?
    1 point
  48. Viteza setata nu poti sa o vizualizezi (afaik). Atingi viteza de croaziera dorita, apesi pe "boton" si ramane acolo.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!