Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2019 în toate secţiunile
-
Gataaaa Am și ridicat-o de bot 5 filete stg-dr. Bonus: am comandat alte distanțiere pt față (H&R DRA) de 20mm. Cu cele de 15mm stă etrierul f aproape de spițe și nu-mi place, sunt maxim 2mm acolo Așa, dar negre:6 points
-
Salutare si bun gasit din nou ! N-am putut sta prea mult de-o parte de grupul VAG...Dupa cum cativa dintre voi stiti detin un A3 8p sportback ( daily car ), BMW E30 1987 ( hrana pentru suflet, de weekend ) si pana nu demult si un VW Polo 9N3 1,9 tdi manual, pentru sotie. Avand in vedere ca masina era folosita preponderent urban, am ales sa o vindem si sa achizitionam ceva automat. Initial ne-am indreptat spre Toyota Prius *( nu aruncati cu pietre ), ulterior spre Honda Civic, mai departe spre Audi A3 8P si in final am ajuns la acest exemplar produs in 09.2009 - Golf mk6. Liniile erau de la inceput bine trasate : benzina, automat, hatchback. Asadar avem : Motorizarea : 1.6 mpi clasic BSE clasic, actionat de o cutie DSG 7+1 An fabricatie : 09.2009 - euro 5 - 133,000 km reali zic eu avand in vedere istoricul ( foto ) plus tuv in 2017 Model : trendline sau cum ii spun eu "chel-line" Dotari : aici lista nu e prea lunga, chestii de baza precum aer conditionat climatic, geamuri fata, torpedou frigorific, oglinzi incalzite, computer bord Pe exterior mai avem prezente si ceva zgaraieturi "made in germany" - o stersatura dreapta spate si pe partea stanga o linie trasa cu cheia. Nu cred ca am sa le refac, vopseaua fiind originala. La stersatura respectiva sunt cam sceptic, sper totusi sa nu apara rugina. Planuri de viitor ? Ar fi ceva. Masina de principiu nu are de gand sa paraseasca familia prea rapid. Momentan pe termen scurt : - inmatriculare - schimb de ulei plus filtre, alaturi de uleiul din cutie, diagnoza generala Planuri pe termen lung : - jante de vara 16 sau 17...cercetam ! - folie pe geamurile spate - senzori oem sau camera dedicata alaturi de display color / navigatie Planuri SF : * ( viitor f indepartat ) - pachet optic exterior *( R-line, gti ) - alt interior Dupa ce am adus-o pot sa zic ca m-am indragostit de "benzina" din nou, prima masina fiind un A4 b5 1.8 i dupa aceea am luat la rand tractorasele : ALH, BKC, BLS Asadar pe viitor nu se stie, poate se prinde vreun daily benzinar. Sper sa va placa jucaria si va astept cu sugestii, informatii ! Despre Golf VI chiar nu ma pot lauda ca stiu prea multe...3 points
-
Buna dimineata! Retrofiturile la Skoda Octavia 3 VRS continua... De aceasta data am montat trimurile de la uși pentru Ambient Lighting. In continuare va detaliez de ce aveți nevoie pentru acest retrofit: 1. BCM varianta Facelift (terminatiile ...084CQ/DD/DH) 2. Trim uși (codurile pentru varianta carbon VRS sunt: 5E0867061 SI7, 5E0867062 SI7, 5E0867067 SI7, și 5E0867068 SI7 ; 3. Conector 4 canale x 4 buc Cod: 8E0971832; 4. Șaibă metalică 28 buc cod: WHT006661; 5. pini conectare uși/mufa/BCM (nu știu codurile) 6. Fire; 7. Schema Pentru orice alte întrebări va stau la dispoziție in limita timpului disponibil3 points
-
Regulile de circulatie sunt aceleasi. Depasirea pe dreapta este interzisa si pentru bicilete, si pentru trotinete, etc. De ce eu am nevoie de carnet si tu (nu ma refer la tine)care mergi cu 60 km.h nu ai nevoie, nu cunosti semne de circulatie, nu cunosti legislatia si reguli de prioritate, etc, etc. De ce se admite ca , pe niste roti de 4-8 cm latime sa mergi cu aceste viteze, ce siguranta, ce manevre poti executa la aceste viteze. Am zis, merg des cu bicicleta, am doua, una cu anvelope de 2,4 si alta de 2,2, ambele dupa 30 km la ora nu mai sunt controlabile in caz de frana brusca, in caz de viraj brusc la aparitia unui obstacol, etc. Nu uitam manevrele facute la aceste viteze, la evitarea unor gropi. Pentru aceste trotinete ar trebui piste speciale sau reguli mult mai stricte.2 points
-
La mine masina a inceput sa faca urat de tot la franare si anume sa vibreze si sa huruie. Pana acum 1 luna doar pe spate iar acum incepe si pe fata. Cred ca s-au ovalizat discurile deoarece masina sta parcata cate 2 sapt respectiv o misc de 2 ori pe luna si atunci la drum lung/autostrada unde nu franez... Nu stiu ce sa fac cu ele... Daca le schimb, la primavara o sa faca la fel. Si abia am 57 k km in 4 ani si 2 luni. Acum a aparut alta problema; ieri dimineata dupa ce am pornit motorul, nu s-a mai stins lampa galbena cu mototrasul (poluare)... Foarte ciudat mi se pare... Eu nu am mai vazut la diesel sa faca asa... Vineri m-am programat la metrotehnica sa fac o diagnoza. A mai patit cineva asa ceva?2 points
-
Ok, multumim de sfaturile privind T-roc. Dupa parerea mea sunt binevenite. Passat B8 este o masina f bine antifonata, nu vei mai auzi zgomotul motorului la fel de tare ca la T-roc sau ca la Skoda Octavia 3. Acum decizia este a ta. Vezi cand dai comanda (in caz ca o dai), in asa fel incat sa prinzi si programul Rabla 2020. ?2 points
-
2 points
-
Salut, Pana astazi, nicio problema. Curatirea EGR-ului a fost efectuata in 25.August.2018.2 points
-
Sa nu exageram, n-are nici un rost seria VIN pentru ca nu se gaseste ca piesa de sine statatoare acel furtun, trebuie un furtun de combustibil cu interior de 8. Eu am deschis topicul acum 7 ani si trebuie sa va spun ca de atunci am mai schimbat furtune, cele Hansa despre care scriam atunci au tinut maxim 1an, dupa aceea am cumparat Gates, care au tinut 1,5-2 ani, dupa aceea am schimbat iar cu Gates (alt lot). Acum am pus niste furtun de alimentare combustibil cumparat de la Dedeman, cu interior de 8, sa vedem cat rezista si asta. Nu stiu ce se intampla pe acolo, furtunul Hansa era mult peste specificatiile OE, furtunul Gates il recomanda toata lumea si totusi nici unul n-a tinut... Folosesc numai OMV Maxx Motion, ca am citit pe motortalk.de ca ar mai conta si tipul de aditivare. Nu stiu...chiar si asa...2 points
-
@AlexDC, 46- Central conv. Security acces -16 Enter code: 16017 Adaptation -10 Channel 181 - Read Enter 62463, Test, Save Done2 points
-
@dydu_kuf este fix acelasi haldex montat pe VW, cu acelasi interval de schimb ulei. Priveste la minutul 5:10 diferenta intre uleiuri:2 points
-
Salutare Am reusit sa-mi fac la golfuletul meu ca haionul sa se deschida de tot cand se actioneaza butonul din mijloc (descuiere haion) al telecomenzii. Totul se face din vag-com plus doua arculete adaugate la telescoapele care ridica haionul. Iese ceva de genul: Totul a plecat de la: http://www.golfmk5.c...ead.php?t=55731 La masina mea nu s-a rezolvat doar cu ce ziceau cei din US, a mai trebuit facuta o adaptare. Daca sunt doritori sa-si faca si intampina probleme, va stau la dispozitie cu detalii. Multa bafta1 point
-
Paul astept cu nerabdare sa zic ,,este,, :))) Pe scurt ...am inceput polishul si nu numai Cateva piese; Alternatorul nou polishat, termoflotul polishat; radiator apa (nu am gasit oem); cuzinetii, segmentii, blocul planat 0.08, chiulasa planata 0.12; electrica refacuta si dublu matisata ), tampoanele, sensor hall, fulie usoara vibro din Al pentru optiuni , fulie axa reglabila Al, sonda Lambda, banda pentru rupere termica …. Urmeaza electromotorul, alta baie de ulei si etc ... Ps. atasez o poza si cu ucenicul meu .1 point
-
Cum Octi si al sau jurnal ajunsesera pe pagina 3, am zis ca e timpul sa mai urce niste locuri De cand am efectuat schimbul de ulei, masina a parcurs aproape 900 km, cu anvelopele de iarna Kleber Krisalp Hp3, dintre care 770 extra-urban pe traseul Piata Presei Libere - Ploiești - Valenii de Munte - Sacele - Brașov - Făgăraș - Avrig. Nu am vrut alta ruta. Nu am mers la consum, nu am menajat-o deloc. Tiruri multe intre Valenii de Munte si Sacele, depasiri mai puțin legale. Nu am cum sa merg cu Octi la consum. Efectiv, nu pot? 4 persoane si bagaje muuullteee. Consum 5,7 pe 304 km, cu 57 km/h media. La intoarcere, traseul a fost Avrig - Castelul de lut - Mănăstirea Sâmbătă de Sus - Cetatea Făgăraș - Castelul Bran - Târgoviște - București - Acasă. Consum 5.3, pe 370 km, cu 57 km/h media. Anvelopele de iarna foarte silentioase. Le recomand. Ce pot spune despre oras: consumul a scazut destul de bine, la 14 km/h medie aveam 7,5 consum in o ora si 16 minute. Ori stiu eu sa merg, ori uleiul isi face treaba cu brio. Tind sa cred ca ambele Astazi am activat mai multe functii: drl off cu frana de mana trasa, mutat leaving home si coming home pe proiectoare, setat drl on pe stopuri, setare drl in meniul de setari, coborare oglinda dreapta la cuplare marsarier (aici trebuie sa caut sa vad cum o setez), cantitate combustibil alimentare, lap timer (sa fie, desi nu cred ca il voi folosi )1 point
-
Permis doar pe pistele de biciclisti din punctul meu de vedere sua pe trotuare. Oamenii aia sunt habarnisti, periculosi in trafic. Noroc ca vad bine ca il calcam pe idiot noaptea la 21, imbracat in negru fara nici o lumina sau vesta reflectorizanta. Putin a lipsit. Era si strada fara lumina...si curba la dreapta.1 point
-
Nu vreau sa facem offtopic aici, am putea sa mutam discutia in topicul de achizitie T-Roc. Cred ca are mare importanta cu ce il compari. Daca o faci cu Passat, atunci clar este sub la multe capitole. Daca in schimbi il compari cu masini asemanatoare de la concurenta (Arona, Captur, CHR sau cine mai este in aceeasi clasa) atunci poate ca merita sa discutam Spun asta pt ca in viitor si eu vreau sa achizitionez un astfel de crossover, T-Cross sau T-Roc si sunt interesat de acestea.1 point
-
Cum tot vine iarna, am zis ca nu ar strica o funie de remorcare, si am gasit-o pe aceasta, cu cod de Audi, pentru o masa de 4000kg Si am luat si o husa originala pt cheie, sa vad cum ma voi intelege cu ea. Din pacate acopera ornamentul cu .:R de pe partea metalica Si in ultimul rand, am fost putin nemultumit de cum se ridica de greu hayonul, in ultima parte a cursei. Avand telescoapele din fabrica, am zis ca in cativa ani pe care le au, deja imbatransesc si nu mai au aceeasi forta. Am cumparat telescoape noi, Stabilus, insa si acestea se comporta identic1 point
-
am fost la Skoda Au șters la geam bine bine bine, pana au văzut un punct minuscul ce pare intrade-var sa fie de la o pietricica. Deci vom merge la casco1 point
-
1 point
-
1 point
-
Imi poate explica si mie careva de ce până acum ceva timp Waze funcționa perfect si acum face figuri ?1 point
-
1 point
-
Posibil sa fie setate din meniu pe UK? Stiu ca se pot seta sa bata dreapta sau stanga, in functie de cum se circula in tara respectiva. Mi-am pus eu LED si nu sunt 100% multumit, in sensul ca un glare tot are si nu as vrea sa enervez soferii din sens opus. Sunt luate din Ciaina si sunt canbus, fara erori in bord si fara sa interfereze cu radioul (am auzit cazuri cu alte modele de LED). Voi atasa si doua, trei poze. Din VCDS se poate, am facut eu la becurile de marsarier, dar e alt cod fata de ce ai tu nevoie. Procedura pentru LED marsarier, drept exemplu: 46- Central conv. Security acces -16 Enter code: 16017 Adaptation -10 Channel 181 - Read Enter 62463, Test, Save Done Daca face cineva procedura, il rog sa-mi dea si mie numarul care era din fabrica acolo (in loc de 62463), eu aveam o poza facuta inainte de codare si am pierdut-o odata ce a crapat telefonul.1 point
-
Salut! Si eu am dat comanda de un injector VDO cu Codul 03L130277S, pe masina avand tot VDO dar cu codul 03L130277B! Tu l-ai montat de mult timp?! Eu vreau sa-l montez pe o skoda octavia 2 din 2011, 1.6 TDI CAYC!1 point
-
Urâtă treabă! Sper sa existe casco pentru orice eventualitate. Din pacate sunt multe persoane ce reclama spargerea prea usoara a parbrizului de kodi. Pe forumul de uk parca l-a schimbat cineva de 2 ori in aceeasi lună.1 point
-
Pe principiul tara frumoasa, pacat ca-i locuita ... mergeam linistit spre serviciu, trece un camion cu viteza pe contra-sens, sare o piatra si POC. Rezultatul e mai jos Dupa doua ore crapatura s-a extins pana la jumatatea parbrizului, aproape de campul vizual si era chiar deranjant. Programare si parbriz nou. Daca tot am pus parbriz nou am schimbat si stergatoarele cu un set Bosch Aerotwin. Intre timp masina a ajuns la 70.500km si cum uleiul se apropia de 10.000 i-am facut si revizia de filtre (OEM) si ulei (Mobil 1 ESP 5W-30). Cauciucuri Continental AllSeasonContact ... si sperante la o iarna ferita de pietre in parbriz.1 point
-
imposibil chiar. Vaselina poate insa afecta cuplul de strangere (si cam atat) Cred ca te referi la Elsa, nu la manual. Ai dreptate, la VW zice ca nu se ung, dar tot in Elsa, la Audi zice ca se ung Doar la RS-uri zice ca nu se ung. Per total, eu zic ca se ung. Apropo de partea concava a jantei si fuzeta, zice ca se da cu ceara...1 point
-
Corect. Eu am inlocuit injectorul 1 cu un VDO din seria noua (cu indice “S” in loc de “B”), celelalte fiind injectoare originale. Merge parfum.1 point
-
Ca posesor de trotineta...mar rar dar o posed nu pot decat sa intreb...care este de fapt problema? Ca nu se platesc diferite taxe?RCA...ITP?Am intalnit in trafic foarte multi "invidiosi"...ca ei stau in trafic si noi fentam aglomeratia... WTF...nu asta e si scopul ei?Cine va impiedica sa va luati. Daca stam sa ne gandim la poluare...si sunt foarte sigur ca initiatorul nu se gandeste deloc la asta...cred ca ne-ar fi mult mai bine daca ar fi mai multe trotinete si mai putine masini...non-euro sa zicem.... Ca nu au lumini...astea sunt basme...au lumini si mai ales stop pe frana. Va asigur ca franeaza mai repede ca o masina care merge cu 60Km/h si daca vreti sa virati...de obicei va asigurati,ca poate nu vine o trotineta....vine o alta masina...si nu va ia putin vopseaua...va da dauna totala. Stati linititi...ca la vremea de afara nu mai merge nici dreaq cu trotineta Puteti sta linistit in trafic...pana vine din nou caldura LE. Derulati direct pe la 8:25 daca vreti sa vedeti diferenta de franare intre masina si trotineta....1 point
-
Haideți să vă povestesc eu prin ce am trecut cu aceste renumite injectoare . Poate cine citeste acest post baga la cap si rezolva din prima problema. In mai anul acesta am cumpărat acest Touran din 2012 .Motor 1.6 cayc.Inainte sa il achizitionez am citit multe despre aceste injectoare dar am decis să risc pt. simplul fapt ca masina vizată avea 300k iar eu in mintea mea am gândit ca pana la km acesta sa schimbat ce a fost slab.Bun....mecanic fiind de meserie iau testerul la subrat si ma duc după mașină. Pun testerul (BOSCH KTS) pe mașină iar injectoarele arătau la cald valori 0.30 + - fiecare. Gata totul e ok. Cumpăr masina fac 1000 km si incepe distracția...pt ca venise căldură am început să folosesc AC cum il porneam cum injectoarele începeau să facă de parca mergeam cu un JHON DEERE.Tester pe ea ..injectorul 1 valoare +1.20 . Mă dau la citit topicul acesta de la cap la coada.Ce am invatat din problemele voastre?NIMIC. Mă pune naiba si comand un injector sh la 500 lei.Vine injectorul il montez merge perfect ...30 km iar pe urma puffff motor in trei pistoane iar injectorul blocat la valoarea +5. Sun pe prietenul nostru #EEXCALADE..omuletul de treaba fiind imi explica ca la prosti..injector nou nene...Ok bag la cap si comand injector nou VDO pret 1220 lei. Vine piesa..montez ...totul ok...maxim 1000 km iar JHON DEERE trăncănește cand seara subturata. Din nou sun pe #EEXCALADE si i spun ca injectorul numarul 3 are valoare mare cu plus. Răspuns ...injectorul 3 nou dar mai mult ca sigur iti trebuie toate patru. Eu nimic Batman ..Batman Zis si facut...vine al doilea injector nou 1220 VDO montez pe masina si surpriza JHON DEERE troncane la fel. Sun pe prietenul #EEXCALADE cadem de acord pt un test de compresie. Fac testul 24 pe fiecare piston. Motor nou ce mai... Valorile arătau corect iar injectoarele troncaneau. O las dracu de treaba il sun pe #EEXCALADE si imi cer scuze pentru deranj .... Timp de 4 luni am lăsat-o asa,m am invatat sa o conduc in turatiile in care nu troncaneau.Binenteles sunetul de fier pe fier a persistat tot timpul acesta. Acum trei zile ies cu soția in oras si la întoarcere conduce ea ca eu bausem câte ceva ☺️ pai nu pot sa va zic cum sunau injectoarele..se uita lumea dupa noi ea conducând mai subturat. Va dati seama ca a doua zi am si comandat si celelante două injectoare. Azi le am montat iar după doar 20 km motorul surpriza SUNA ALTFEL parca l am schimbat .. Consumul la relantii a scăzut de la 5 la 2 iar pe tester valorile sunt toate aproape de 0. Povestea e mai lungă dar am scurtato putin. Am citit acest topic de minim 5 ori cap coada. Concluzia mea : ASCULTATI DE BATRANII FORUMULUI. Toate 4 injectoarele noi si se rezolva problema. NU MAI FITI ROMANI si umblati cu cioara vopsită ca nu se rezolva nimic. Valori mari la injectoare = injectoare noi.1 point
-
dau cu vaselina normala pe suruburi si butuci (la jantele de tabla in zona gaurii centrale) de cand ma stiu, si taica-miu la dacie la fel, dinainte de a ma naste eu... Nu s-au desfacut niciodata in mers, si nici n-am avut vreodata la desfacere senzatia ca ar fi slabite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
323703 km ,revizie dupa 9000 km,uleiul valvoline inca nu era negru. De ce ravenol vmp usvo ? Era singurul ulei din grupa IV (PAO (Polyalphaolefin) based) pe care l-am gasit la furnizorul meu de piese. Momentan singura diferenta observata e ca la un drum de 100 km temperatura sta in jur de 92-93 , cu valvoline statea la 95-96.Asta mai vedem dupa 5000 km . Filtrul de combustibil foarte curat ,la fel si motorina omv maxx. Am ales filtru de aer de sezon rece. Asa arata motorul la acesti km ,nu are nici un fel de scurgeri.1 point
-
Bună dimineața! Răspund cu întarziere pe forum deși am discutat cu Sabin, postez doar ca informație și pentru alte persoane, în prezent nu se mai poate face Retrofit cu coduri SWAP la mașinile care au Gateway 5Q.... Vw a blocat aceste coduri conform noilor politici VAG. Prin urmare, persoanele care doresc să fac Retrofituri (ACC și/sau Driving Mode Selecțion) trebuie să treacă la GATEWAY varianta 3Q.... High. Codurile SWAP pentru GATEWAY 3Q... sunt diferite de cele de pe poarta 5Q...., practic acum se face un fel de pairing în 2 etape între mașină și serverul VAG, iar costul acestora este mult mai scump față de prețul vechi. O zi bună să aveți. De asemenea o să revin cu poze și detalii cu ultimele modificări făcute la mașina mea Skoda Octavia 3 VRS1 point
-
Normal era să mă întrebe și ce filtru de aer doresc. Sigur l-aș fi ales pe cel cu carbon. Uleiul o să îl schimb la 10000 de acum înainte. Cum ați proceda dacă ați fi in locul meu, este cineva care nu s-ar duce înapoi să primească uleiul potrivit? Este diferență de preț, nu aveau pe stoc ce trebuie, care poate fi explicația? Din ce spune Ebi par să fie acoperiți de manual1 point
-
Spre rusinea mea, trei luni de zile nu am miscat golful... ori mergeam cu bicicletele sau mai multi, ori pe drumuri de neumblat - busul si dinozaurul au avut monopolul acest an. Oricum am o problema mare, cu atatea masini, minim una ar trebui sa plece insa cvadrilema e complicata... Insa de vreo saptamana jumate am luat golful la dezmortit. "Bagat" vreo 400km, inclusiv o iesire pe munte, ca fii-mea tot nu facuse traseul pana la crucea ero(r)ilor. Vreo doua poze. Ca sa imi faca in ciuda, masina merge si se conduce ireprosabil, in toate regimurile de utilizare. Si arata si bine.1 point
-
NU trebuie calculator, trebuie ca scaunele sa aiba modulele de control pe ele.1 point
-
1 point
-
Propun acest topic in care sa postam despre diverse componete ale unui motor despre care dorim sa aflam ce rol are, sau cum arata componenta respectiva sau unde este pozitionat in compartimentul motor, de exemplu am vazut pe forum intrebari de genul: Cum arata o bobina de inductie?...aici am putea pune o poza si explicatii...la fel cum arata EGR-ul...cu o poza si explicatii...cum arata valva..nu stiu care...etc. Eu cred ca asa un topic ar fi de ajutor mai ales pentru "mecanicii" incepatori...si care sunt pasionati si dispusi sa mai repare cite ceva singuri la masina....1 point
-
Salut. Acum 2 luni am vandut o fabia 1.4 mpi din 2001 si am luat o jetta din 2011, 1.2 TSI. Cod motor CBZB. Vreau sa i schimb uleiul, are acum castrol 5w30 long life si din ce am citit motul nu este de lepadat. Vreau sa l incerc si intrebarea mea este daca a facut cineva trecerea si daca da, a fost ok?1 point
-
Va salut, am luat si eu un VCDS 15.7. Pot activa functii cu el? Vreau sa activez CORNERING, Inchidere masina dupa 15km/h, deschidere la scoaterea cheii din contact, stopurile pe spate ( dezactivare mijloc ), si rain closing PASSAT B6 2010 COMBI Multumesc!1 point
-
da, bec normal... daca pui bec cu leduri, trebuie sa pui si anulatoare, altfel o sa ai eroare de bec ars. becul este H71 point
-
Nu stiu exact daca motorul BMS are fulie antivibratii sau volant cu masa dubla, astfel ca ceea ce observasem la BMM poate ca nu se aplica aici. Dar cert este ca daca este cu DMF atunci figura poate fi identica ca si la mine pentru ca exact asa am simtit si eu la veche volant, si marea problema ar fi ca si cu cea noua am niscai semne (la 40T km dupa schimbare). Suieratul trebuie sa fie de la altceva.1 point
-
Da, la modulul 77. Daca este acelasi tip care ti-a codat gresit de la inceput, spune-i sa se uite in directorul debug al VCDS-ului. Acolo ar trebui sa gaseasca codul initial.1 point
-
Salut! am un amic care are probleme cu switchiurile din portiera de la sofer. am scos panoul de plastic, am ajuns la panoul acela de tabla si nu stiu cum sa il dau jos. daca a desfacut cineva va rog sa imi spuneti, cum il dau jos. cum trebuie sa fie geamul (ridicat/lasat)? de ce trebuie sa tin cont cand il dau jos? multumesc!1 point
-
Atunci este chiar functia de cornering pentru farurile adaptive.1 point
-
Poate cineva sa ma lamureasca cu niste chestii, ca nu mi-a explicat nimeni concret pana acum...? Eu la bord dau drumul la a 2a rotita si incepe sa imi bage aer (presupun de afara) cand e rece , cand mai cald depinde de caldura de afara. Presupun ca nu asta e aerul conditionat...? Am si buton de AC care daca il apas nu imi dau seama daca functioneaza sau nu. Daca ridic capota am 2 ventilatoare dar nici unul nu se invarte.... In fata motorului am un fel de conducta din aluminiu dar saraca pare cam subreda. Cum imi dau seama daca merge aerul, cum imi dau seama daca merge compresorul, cum imi dau seama care e povestea si unde vad acel freon?1 point
-
1 point
-
altceva functioneaza in bord? martori? totalizator km ?1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00