Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2019 în toate secţiunile
-
Incerca FE sau 28. culdaraul toate modele de bord fabricate de VDO pt platforma golf/jetta au zona de immo criptata. Maxidot nu este fabricat de Visteon, doar minidot. In exemplu tau pus de tine ambele ceasuri sunt VDO. Ceasurile maxidont le-ai cumparat deja? Pune o poza cu eticheta, posibil sa ai noroc si sa le poti imperechea cu VCDS si cu pin.2 points
-
Nu am auzit pana acum, dar e destul de grav si probabil ca e defect din fabrica.2 points
-
Nu, nu se vor gasi. Iar G8 are si mai multe reduceri ca G7, raportat la versiunea precedenta.2 points
-
Am primit anvelopele, am reușit să le montez după 3 ore de stat la coadă. Sunt hotărât ca la primăvară să-mi mai cumpăr un set de jante să le pun anvelopele de vară. Cred că am să încerc modelul SEPANG.2 points
-
Si la mine se aude acel zgomot , se aude f clar pronuntat cand o pornesc in garaj , de cand am luat masina si la inca un B8 din familie la fel se aude , eu nu il bag in seama zgomotul ala pt ca nu cred sa fie nimic grav , nici nu imi bag capul cu fiecare zgomot ca ar insemna sa schimb jumate de masina la cate zgomote are modelul B8 ?2 points
-
Astept cu nerabdare Passatul - vine vine in 3 sapt - dar am stat si m-am gandit :am bixenoane si chiar urat se vad proiectoarele alea galbuie... Ce bec este sau mai bine zis ce bec sa pun sa apara ca si xenoanele...albe....? Un blue angel...sau ce credeti ca ar arata mai bine?1 point
-
Deschid topicul asta in ideea de a strange intr-un singur loc clasificarea si discutia aferenta despre variatia DSG-urilor pe aceleasi tipuri de motoare - in special la diesel. Exemplu: Noul A4 2.0 TDI 190 are DSG (S Tronic cu 7 trepte) in timp ce Passat sau Superb TDI 190 au DSG 6 Tiguanul (vechi) vine la 2.0 TDI 150 cu DSG7, in timp ce Golful7 sau Octavia3 cu acelasi motor au DSG6. Ok, intrebarile sunt: - exista vreo logica/rationament pentru echiparea diferita pe acelasi tip de motor? - DSG7 de pe TDI-uri - 150 si 190 - este "uscat" sau "umed"?1 point
-
buna in urma scanarii vag com am gasit ca senzorul 1 TO 907 503 situat pe bascula spate da o eroare si anume : 00497 - Sensor for Vehicle Leveling; Rear; 010 - Open or Short to Plus ,circuit deschis sau scurt pe plus, bine acum eu va intreb dupa ce am citit pe forumuri cam ce se gasea daca a-ti patit-o si voi aceasta chestie ,cei drept nasoala ca farurile pe faza scurta bat numai vreo 20 m si e deranjant, am dat senzorul jos l-am desfacut in speranta ca gasesc ceva dar totusi i-am curatat cursorul si n-am remediat problema, ca idee lucreaza ca o rezistenta variabila dar numai daca e alimentata ramane sa verific si firul daca e ok pana la calculatorul senzorilor , va mai intreb totusi daca stiti vreo rezolvare ?eu inca mai sap pe net in acest sens ptr a remedia problema ...1 point
-
Salut, am si eu o intrebare. Am achizitionat de curand un Passat B7 si nu m-am uitat cu atentie la optionale. Dupa un timp un prieten si-a luat un Passat si am vazut la el in usi o banda de lumina sub decoratiune si la picioare lumina. In usi de asemea acele lumini rosii care se aprind la deschiderea usi. Intrebarea mea este pot sa achizitionez acuma aceste 2 pachete, am inteles ca se numesc Ambient Light si lumini picioare. M-ar interesa in principal OEM, dar daca nu se poate este ok si aftermarket. Va multumesc.1 point
-
Va salut! Am o problema cu o Skoda Octavia 2 , din 2005 , 2.0 TDI cod motor BKD. Dimineata am plecat cu ea , a pornit fara probleme , iar dupa doua ore , cand sa o pornesc , nimic. Motorul se invarte , dar parca nu primeste deloc motorina , nu se intampla nimic , se invarte in gol . Iar cand pun contactul nu se mai aprinde deloc martorul de la bujii si cel galben cu check engine. A mai patit taicamiu asa cu ea , acum vreo doi ani , nu se aprindeau si facea la fel , dar daca puneai contactul de mai multe ori se aprindeau si pornea, acum nimic. Atunci stiu ca era o problema din calculatorul de la motor parca, si s-a rezolvat , nu au mai fost probleme deloc pana acum. Acum masina e in Iasi , la mine , si n-am nici o idee ce as putea sa-i fac . Ma puteti ajuta cu niste idei ,recomandari?1 point
-
Salut, De la service mi-au spus ca baterie e slabita si ar merita pusa la incarcat daca nu vreau s-o pierd. Fiind baterie originala de la reprezentanta as vrea sa o incarc, dar am 2 intrebari. 1. Este necesara demontarea ei sau o pot incarca pe masina cu bornele cuplate? Incarcare as face-o cu un redresor de la Lidl care scoate 3.8 A (deci nu e amperaj mare) 2. In mod normal cam in cat timp ar trebui sa se incarce pe masina, in linii mari? Momentan imi arata pe VCDS 11.9 voltaj si Battery Level-57. Urmeaza sa fac un drum de 1000 km in 2 zile, ar trebui sa se incarce complet? Mai are rost sa o incarc eu? Multumesc1 point
-
Furtun de retur combustibil dintre pompa tandem si senzoru de temperatura ,il gasesti la orice magazin de piese auto dupa seria vin.1 point
-
Am inteles, o sa caut codul. Am fost la reprezentanta si costa 300 lei/ litru. Nu au vrut sa-mi zica codul cutiei si nici pe cel al uleiului, astfel ca o sa-l caut eu. Inteleg ca uleiul este pe viata, dar masina are 350.000 km, deci cam gata viata uleiului...1 point
-
Urâtă treabă! Sper sa existe casco pentru orice eventualitate. Din pacate sunt multe persoane ce reclama spargerea prea usoara a parbrizului de kodi. Pe forumul de uk parca l-a schimbat cineva de 2 ori in aceeasi lună.1 point
-
Salut. Am citit ca ai anulat interogarea de bec ars . Merge cu vcds sau trebuie altceva?1 point
-
Salutare! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema asta a mea? Am un A4 B6 si dintr-o data intr-o seara cand veneam de la facultate nu a vrut sa mai spele parbrizul si nici luneta. In schimb, cand dau sa spal parbrizul, activeaza automat si stergatorul de la luneta, iar stergatorul de parbriz sterge normal fara apa. Nu se aude pompa deloc. Daca dau sa spal luneta, se invarte doar o data si atat. Pot sa tin eu cat de mult apasat pe maneta. Ceva idei ce ar putea fi? Sa nu ma pun sa schimb chestii aiurea. Multumesc!!1 point
-
Am incercat si nu vrea,imi da eroare si in grupul de valori imi arata o valoare foarte mare,20.43m/s lateral accelerării,ii valoarea mare si la rotation rate -93.88 ^/s, Eroarea era 01423-senzor accelerație transversala-g200-012-defect circuit electric 00538 tensiune de referință 012-defect circuit electric Am măsurat la mufa de la senzorul g200,la cele trei fire si nu vine nici un voltaj,o fi ceva din pompa? Multumesc1 point
-
Tu ai zis ca nu e 4x4.Deci... Daca are grup se schimba datele problemei. Pompa Abs nu are nimic.Trebuie vazut de ce nu raspunde haldex-ul.Grupul spate are un modul/electronica ce-l gestioneaza.Trebuie verificate cablaje,conectori,sigurante..sau e modulul defect.1 point
-
Din ce am mai studiat eu, decontaminarea cu argila nu se recomanda pt pete de insecte, si mai important, este un pas care matuieste lacul, si se face doar inainte de polish.1 point
-
Corect. Eu am inlocuit injectorul 1 cu un VDO din seria noua (cu indice “S” in loc de “B”), celelalte fiind injectoare originale. Merge parfum.1 point
-
1 point
-
Revizie electromotor. Starea electromotorului excelenta ,dupa atatia km a pierdut doar vasilina. Am inlocuit bucsa din spate si platoul de carbuni desi erau in stare perfecta. Vasilina a fost aleasa in functie de temperatura de lucru ( -40 /+200 ). Turatie electromotor inainte 253 rpm. Turatie electromotor dupa 345 rpm. O diferenta considerabila.1 point
-
Ce legătură are? Vb de chinezărie... Nu știi ce face sau dacă poate face.... Nici dacă e varianta 39.47... Oricum, atenție la discuțiile despre clone... Sunt interzise, cf regulamentului1 point
-
Cablaj pt telestart, dacă mașina nu a venit cu asa ceva, nu ai. Se trage alimentarea plus fir de Lin la webasto. Da, placa e pe webasto Ma uit pe seara și îți dau diagrama, etc1 point
-
1 point
-
Nu, nu sunt trase. Îți trebuie cablurile din fata pana în ușa, pinii aferenți, etc.1 point
-
De ce ai lua acum anevlope de vara ? nu mai bine in primavara sa fie cat mai proaspete ? Michelin cele mai moi , confortabile1 point
-
Sincer nu stiu daca puteam sa schimb CASCO, insa la momentul semnarii contractului toate ofertele primite prin ei se invarteau in jurul acestei valori. Pentru ca suma asihurata ramanea aceeasi pe toata perioada contractuala. In fine, nu neaparat ma plangeam, cand am pornit la drum cu credit aveam tinta ca undeva in 2-3 ani sa inchei...1 point
-
Daca inteleg eu bine, in aceasta suma sunt incluse si ambreiajele, uleiul, valvele, e.t.c. Deci suma este una foarte ok., daca este asa. Repsol este foarte ok., (si multe altele). Intrebare retorica, voi stiti cine produce uleiul ''original'' pentru dsg? PS. Caddy1988, cred ca am postat in acc. timp, deci, deductia a fost una corecta.1 point
-
Sunt un pic dezamagit de deciziile din grupul VAG. Nu mai vad diferentierea dintre branduri si nu mai gasesc motive pentru care as cumpara VW in loc de Skoda. Cam toate notatile aduse de noul Golf sunt disponibile si pe noua Octavie: - faruri matrix LED - semnalizatoare spate dinamice - toate motorizarile inclusiv hibridul de 245 CP - noul DSG cu shift by wire - noul infotainment de 10" cu Apple Carplay wireless - clima cu trei zone si scaune spate incalzite - scounele Ergocomfort - headup display direct pe parbriz Si probabil multe altele. In plus pe noua Octavie gasesc amortizor la capota, ruloul de la suportul de pahare si portbagajul electric, care nu se regasesc niciunul pe noul Golf. WTF?1 point
-
1 point
-
Salutare dragi colegi, Așa cum am anunțat intr-o postare anterioară modificările la Octavia 3 vrs continua. De aceasta data avem niște modificări radicale și anume: 1. Inlocuire BCM la ultima versiune pentru a permite Full Ambient Lighting, Configurare AID + Columbus MIB 2.5 și pentru a suporta viitoarele retrofituri; 2. Înlocuire senzor ACC generația 1 cu senzor ACC generația a 3 - MRRevo14F, acest lucru va permite functi noi și anume Predictive ACC, Pedestrian Monitoring System, Traffic Jam Assist + autonomie ACC High 0-210 km/h etc.; 3. Înlocuire camera Lane assist generația 1 cu Lane Assist Generația a 3 a, pentru a permite funcțiile enumerate la pct. 2; 4. Înlocuire parbriz + oglinda interioară, pentru a permite montarea camerei Lane Assist generația a 3 a; 5. Inlocuire Gateway de la 5Q... high la 3Q... high, întrucât poarta 5Q nu suporta modificările anterior menționate + vor mai fi disponibile meniuri in plus pentru configurarea AID/Columbus MIB 2.5; 6. Activare Swap pentru generația a 3 a pACC + FPA (Driving mode selection + profil confort și Snow) + Columbus MIB 2.5; 7. Calibrare ACC + Lane Assist in acest sens mi-am pregătit șabloanele și schemele necesare acestor proceduri (sper sa scap de calibrarea ACC-ului la reprezentanta tinând cont ca suportul senzorului rămâne pe poziția calibrata de fabrica). Toate aceste modificări au ca scop unicitatea unui model Octavia 3 vrs prefacelift, fără a tine cont de suma de bani investita, cu atât mai mult cu cât voi pierde sumele de bani cheltuiti anterior pentru codurile Swap aferent Driving Mode Selection și Columbus MIB 2.5 etc. . Retrofitul complet va dura 2-3 săptămâni, întrucât acesta se va face etapizat, durata de generare coduri SWAP, înlocuirea componentelor, codarea și calibrarea acestora este de durata ( numai înlocuirea și codarea BCM-ului poate dura 10 - 20 ore). Pentru orice informație va stau la dispoziție in limita timpului disponibil, va mulțumesc.1 point
-
Hai ca imi raspund eu, la multe luni distanta. Plecand de la acest link , am luat taurul de coarne si am cumparat din Cehia (printr-o cunostinta, de la dezemembrari) un display de Bolero FL. Se potriveste de minune, nu e nici macar nevoie de Component Protection removal. Mufele se potrivesc fara vreo alta modificare. Merge inclusiv Smartlink care era activat inainte. Momentan nu functioneaza butonul "APP" dar fac sapaturi sa vad daca, updatand softul cu cel de pe FL, ii vine si acea functionalitate. (ca idee, displayul de Bolero non-FL e facut in Ungaria, asta de FL in Cehia).1 point
-
Sa te poarte sănătos. Părerea mea îi ca tu nu ai avut nevoie de sfaturi ci doar ai vrut sa ne spui ce mașina îți cumperi! PS: revizii făcute la 15.000 km? Dar are ultima intrare in service în februarie, in urma cu 45.000 km??? La numărul de kilometri parcurși, cu revizii la 15.000 km, ar trebui să aibă o revizie pe luna! Dar noi sa din sănătoși, că fiarele se repara! Nu mai cita inutil postul anterior, se sanctioneaza!1 point
-
Faptul ca pe Windows CE untatea functiona cum trebuie denota ca nu ai nicio problema la masina. Probabil unitatile Android pe care le are sunt facute cu mai putin simt de raspundere....Firmware-urile /dedodoarele de canbus sunt limitate dpdv al compatibilitatii cu toata gama VW. Masina ta este ok si orice unitate ar trebui sa porneasaca/opreasca pe cheie.1 point
-
Multumesc. Multumesc, am observat ca nu are legatura cu consumatorii.Voi verifica bateria.1 point
-
S-a remediat singura problema adica a inceput de azi de dimineata sa se ridice singur. Ieri a murit bateria si ma gandesc sa nu fi avut vreo legatura cu asta. Azi am pus alta baterie, noua si nu a mai avut probleme.1 point
-
In primul rand nu o sa lucrez chestii grele cu ea, iar din cele enumerate mai sus de voi, nu le am gasit pe un site de la noi. Cum a zis si vik71, mai e si pretul. Ma interesa mai mult o comparatie intre cele doua si daca merita sa mai pun ceva peste si sa iau Yato.1 point
-
Si eu am aceeasi problema, la 1.8 tsi. La fel, fara erori pe tester. Daca nu las motorul sa mearga vreo 2-3 minute dupa ce il pornesc, merge intrerupt/sacadat vreo 5 minute, dar doar la accelerare.1 point
-
salut !m-am pricopsit cu un t3 doka donat de un var,masina are motorul dus,o sa-l schimb,insa are probleme si cu timoneria-joc foarte mare. stiti unde pot gasi timonerie ? dezmembrari de t3? multumesc!1 point
-
1 point
-
Fa un print screen la grupul 51 cu motorul oprit (doar cu contactul pus) si daca in loc de -3 iti arata 00000000, inseamna ca nu e avasul , e Shut-Off Status, Injection Sequence1 point
-
Ms. am sa incerc la ei. Credeam ca e mai ieftin:) La autoworld tot acelasi tarif este.1 point
-
Tornado red :wub: M-am saturat de negru si bleumarin...1 point
-
1 point
-
Cu ajutorul lui Al Bundy :) , acum am bujii incandescente noi pe masina (ma rog, deocamdata 3 buc....). Am pus Beru GN 855, fabricate in Germania. Abia astept sa vina frigul sa vad cum se comporta acum, avand in vedere ca la -10 grade (acum o sapt si ceva) pornea la prima cheie...cu toate bujiile arse. Mergea o sec, doua neregulat....si dupa aia era ok. Eu banuiam ca e arsa vreo bujie....nu toate.1 point
-
salut nu se desprinde folia de pe far. viata lui este nelimitata. de 3 ani am pe masina mea si nu a pierdut din laritate. este ca si in ziua in care l-am montat.1 point
-
Multumesc borisake pt reclama. pentru cei doritori un mic link Coming Home1 point
-
uite aici:http://www.carbibles.com/tyre_bible.html si aici:http://www.doppel-wobber.de/.gasesti lamuriri si exemple.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00