Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2019 în toate secţiunile

  1. Incerca FE sau 28. culdaraul toate modele de bord fabricate de VDO pt platforma golf/jetta au zona de immo criptata. Maxidot nu este fabricat de Visteon, doar minidot. In exemplu tau pus de tine ambele ceasuri sunt VDO. Ceasurile maxidont le-ai cumparat deja? Pune o poza cu eticheta, posibil sa ai noroc si sa le poti imperechea cu VCDS si cu pin.
    2 points
  2. Nu am auzit pana acum, dar e destul de grav si probabil ca e defect din fabrica.
    2 points
  3. Nu, nu se vor gasi. Iar G8 are si mai multe reduceri ca G7, raportat la versiunea precedenta.
    2 points
  4. Am primit anvelopele, am reușit să le montez după 3 ore de stat la coadă. Sunt hotărât ca la primăvară să-mi mai cumpăr un set de jante să le pun anvelopele de vară. Cred că am să încerc modelul SEPANG.
    2 points
  5. Si la mine se aude acel zgomot , se aude f clar pronuntat cand o pornesc in garaj , de cand am luat masina si la inca un B8 din familie la fel se aude , eu nu il bag in seama zgomotul ala pt ca nu cred sa fie nimic grav , nici nu imi bag capul cu fiecare zgomot ca ar insemna sa schimb jumate de masina la cate zgomote are modelul B8 ?
    2 points
  6. Astept cu nerabdare Passatul - vine vine in 3 sapt - dar am stat si m-am gandit :am bixenoane si chiar urat se vad proiectoarele alea galbuie... Ce bec este sau mai bine zis ce bec sa pun sa apara ca si xenoanele...albe....? Un blue angel...sau ce credeti ca ar arata mai bine?
    1 point
  7. Deschid topicul asta in ideea de a strange intr-un singur loc clasificarea si discutia aferenta despre variatia DSG-urilor pe aceleasi tipuri de motoare - in special la diesel. Exemplu: Noul A4 2.0 TDI 190 are DSG (S Tronic cu 7 trepte) in timp ce Passat sau Superb TDI 190 au DSG 6 Tiguanul (vechi) vine la 2.0 TDI 150 cu DSG7, in timp ce Golful7 sau Octavia3 cu acelasi motor au DSG6. Ok, intrebarile sunt: - exista vreo logica/rationament pentru echiparea diferita pe acelasi tip de motor? - DSG7 de pe TDI-uri - 150 si 190 - este "uscat" sau "umed"?
    1 point
  8. buna in urma scanarii vag com am gasit ca senzorul 1 TO 907 503 situat pe bascula spate da o eroare si anume : 00497 - Sensor for Vehicle Leveling; Rear; 010 - Open or Short to Plus ,circuit deschis sau scurt pe plus, bine acum eu va intreb dupa ce am citit pe forumuri cam ce se gasea daca a-ti patit-o si voi aceasta chestie ,cei drept nasoala ca farurile pe faza scurta bat numai vreo 20 m si e deranjant, am dat senzorul jos l-am desfacut in speranta ca gasesc ceva dar totusi i-am curatat cursorul si n-am remediat problema, ca idee lucreaza ca o rezistenta variabila dar numai daca e alimentata ramane sa verific si firul daca e ok pana la calculatorul senzorilor , va mai intreb totusi daca stiti vreo rezolvare ?eu inca mai sap pe net in acest sens ptr a remedia problema ...
    1 point
  9. Va salut! Am o problema cu o Skoda Octavia 2 , din 2005 , 2.0 TDI cod motor BKD. Dimineata am plecat cu ea , a pornit fara probleme , iar dupa doua ore , cand sa o pornesc , nimic. Motorul se invarte , dar parca nu primeste deloc motorina , nu se intampla nimic , se invarte in gol . Iar cand pun contactul nu se mai aprinde deloc martorul de la bujii si cel galben cu check engine. A mai patit taicamiu asa cu ea , acum vreo doi ani , nu se aprindeau si facea la fel , dar daca puneai contactul de mai multe ori se aprindeau si pornea, acum nimic. Atunci stiu ca era o problema din calculatorul de la motor parca, si s-a rezolvat , nu au mai fost probleme deloc pana acum. Acum masina e in Iasi , la mine , si n-am nici o idee ce as putea sa-i fac . Ma puteti ajuta cu niste idei ,recomandari?
    1 point
  10. Salut, am cautat prin forum si nu am gasit un topic exact la mica mea problema: 1. dupa cum unii ma cunoasteti si altii nu, am un golf 5 tdi, si zilele astea, de frigul acesta, ca si anii trecuti cand era frig, nu mi se incalzeste suficient apa, si am frig in masina. De exemplu, eu de fiecare data inainte sa plec cu masina, o pornesc intre 3-10 minute, plec pana in Bucuresti ... vreo 27 de km ... la mine in masina tot e frig, apa de abia atinge nivelul de 70 de grade. Am pus de 2 zile 2 cartoane in fata radiatorului, dar nu acopera suficient tot radiatorul ca nu este loc de tragger sau cum s-o scrie, ca sa pun unul mai mare. Mai precizez, ca am impins niste zapada, si aceasta a intrat prin grila de jos si s-a transformat in gheata pe radiator, jos, dar nu foarte mult, o afecta si asta? 2. si mai am o problemuta: cand dau pe recirculare, se ridica apa, (are si un miros putin ciudat si nu e caldura placuta ... nu stiu cum sa zic ... in fine ... ) dar nu se dezaburesc geamurile si se ingheata pe interior si deci trebuie sa dau pe normal ca se dezabureasca si scade iar apa ... !!! Astept pareri, ms ... !!!
    1 point
  11. Salut, De la service mi-au spus ca baterie e slabita si ar merita pusa la incarcat daca nu vreau s-o pierd. Fiind baterie originala de la reprezentanta as vrea sa o incarc, dar am 2 intrebari. 1. Este necesara demontarea ei sau o pot incarca pe masina cu bornele cuplate? Incarcare as face-o cu un redresor de la Lidl care scoate 3.8 A (deci nu e amperaj mare) 2. In mod normal cam in cat timp ar trebui sa se incarce pe masina, in linii mari? Momentan imi arata pe VCDS 11.9 voltaj si Battery Level-57. Urmeaza sa fac un drum de 1000 km in 2 zile, ar trebui sa se incarce complet? Mai are rost sa o incarc eu? Multumesc
    1 point
  12. Buna dimineata tuturor. Dupa cateva stergeri a mesajului ''Abgas werkstatt' - pentru ca masina mergea foarte bine - masina nu mai trege si nici nu se mai tureaza macar ca inainte. Va rog sa ma ajutati pentru ca nu vreau sa ratez si aceasta vacanta. Masina mea, este Vw Touran diesel 2.0 din 2004, motor AZV Multumesc frumos Lucian
    1 point
  13. Salut, nu am schimbat inca si nu sunt 100%sigur ca se potrivesc, asa am gasit pe internet.Sunt destul de multe persoane de pe vag club care au schimbat pe BMN dar nu stiu ce coduri au folosit. Dacă aflu o sa trec aici codurile corecte, la fel si tu.
    1 point
  14. Nu, nu merge cu vcds. Cauta discuțiule din aria tehnica.. Îți trebuie Odis E sau Vcp pro.. +ceva cunoștințe
    1 point
  15. Salut. Am citit ca ai anulat interogarea de bec ars . Merge cu vcds sau trebuie altceva?
    1 point
  16. Salutare! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema asta a mea? Am un A4 B6 si dintr-o data intr-o seara cand veneam de la facultate nu a vrut sa mai spele parbrizul si nici luneta. In schimb, cand dau sa spal parbrizul, activeaza automat si stergatorul de la luneta, iar stergatorul de parbriz sterge normal fara apa. Nu se aude pompa deloc. Daca dau sa spal luneta, se invarte doar o data si atat. Pot sa tin eu cat de mult apasat pe maneta. Ceva idei ce ar putea fi? Sa nu ma pun sa schimb chestii aiurea. Multumesc!!
    1 point
  17. Am incercat si nu vrea,imi da eroare si in grupul de valori imi arata o valoare foarte mare,20.43m/s lateral accelerării,ii valoarea mare si la rotation rate -93.88 ^/s, Eroarea era 01423-senzor accelerație transversala-g200-012-defect circuit electric 00538 tensiune de referință 012-defect circuit electric Am măsurat la mufa de la senzorul g200,la cele trei fire si nu vine nici un voltaj,o fi ceva din pompa? Multumesc
    1 point
  18. Tu ai zis ca nu e 4x4.Deci... Daca are grup se schimba datele problemei. Pompa Abs nu are nimic.Trebuie vazut de ce nu raspunde haldex-ul.Grupul spate are un modul/electronica ce-l gestioneaza.Trebuie verificate cablaje,conectori,sigurante..sau e modulul defect.
    1 point
  19. Multumesc tuturor pt sfaturi . Am reusit sa fac dt cu 1,5 tsi 150 cp pe un t-roc prin amabilitatea celor de la Plaza mall. Nu am gasit un passat cu motorizarea asta , asa ca am ajuns la acest compromis- sa fac un drive test pe o masina care are aproximativ aceeasi greutate cu passat-ul. Ca impresie generala, motorul nu pare foarte dinamic dar nici lent nu este;. Oricum, clar peste cel de 130 CP atat din puncul de vedere al dinamismului cat si datorita faptului ca pare sa livreze cuplu de la turatii mai joase. Un plus fata de motorul pe care il detin acum pe Octavia (1,2 tsi stage 1) l-am sesizat la viteze ceva mai mari (am reusit sa-l scot un pic pe autostrada), unde livreaza acceleratii rezonabile. Nivelul de zgomot al motorului este destul de pronuntat la acceleratii dar este foarte bun la mers constant, chiar si la viteze mari. Oricum, ma astept ca pe passat acest lucru sa fie sensibil imbunatatit. Off topic: pentru cine are in intentie achizitia unui t-roc, il sfatuiesc sa stea linistit, vehiculul are un comportament rutier mai putin reusit, zgomot semnificativ la rulare ce provine in special de la montantii A si de la anvelope, plastic tare peste tot in interior.
    1 point
  20. Corect. Eu am inlocuit injectorul 1 cu un VDO din seria noua (cu indice “S” in loc de “B”), celelalte fiind injectoare originale. Merge parfum.
    1 point
  21. Revizie electromotor. Starea electromotorului excelenta ,dupa atatia km a pierdut doar vasilina. Am inlocuit bucsa din spate si platoul de carbuni desi erau in stare perfecta. Vasilina a fost aleasa in functie de temperatura de lucru ( -40 /+200 ). Turatie electromotor inainte 253 rpm. Turatie electromotor dupa 345 rpm. O diferenta considerabila.
    1 point
  22. Ce legătură are? Vb de chinezărie... Nu știi ce face sau dacă poate face.... Nici dacă e varianta 39.47... Oricum, atenție la discuțiile despre clone... Sunt interzise, cf regulamentului
    1 point
  23. Cablaj pt telestart, dacă mașina nu a venit cu asa ceva, nu ai. Se trage alimentarea plus fir de Lin la webasto. Da, placa e pe webasto Ma uit pe seara și îți dau diagrama, etc
    1 point
  24. Azi Skoda Romania a preferat sa puna pe pagina o poza cu Silver Arrow
    1 point
  25. Nu, nu sunt trase. Îți trebuie cablurile din fata pana în ușa, pinii aferenți, etc.
    1 point
  26. De ce ai lua acum anevlope de vara ? nu mai bine in primavara sa fie cat mai proaspete ? Michelin cele mai moi , confortabile
    1 point
  27. Sincer nu stiu daca puteam sa schimb CASCO, insa la momentul semnarii contractului toate ofertele primite prin ei se invarteau in jurul acestei valori. Pentru ca suma asihurata ramanea aceeasi pe toata perioada contractuala. In fine, nu neaparat ma plangeam, cand am pornit la drum cu credit aveam tinta ca undeva in 2-3 ani sa inchei...
    1 point
  28. @AndreyPH eu doar am zis ce mi-a zis acel baiat, m-am si mirat stiam ca apple car play merge impecabil , infine. Am facut un drum de 200 km , dar nu cu masina mea, ci cu a sotiei , un Sandero nou cu navigatie LG cu AA, pe tel sotiei S9 , cu AA versiunea 4.4.59 si waze actualizat la zi , in primele 10 minute s-a blocat waze-ul pe navigatie, am pus telefonul meu tot un S9 cu aceiasi veriune de AA dar cu o versiune de waze mai veche, 4.5.1 si a mers fara probleme, unpic de lag pe harta parca uneori, dar nesemnificativ, posibil ca toate probleme sa porneasca de la waze. o sa mai incerc si pe RCD-ul meu sa vad cum se comporta
    1 point
  29. Daca inteleg eu bine, in aceasta suma sunt incluse si ambreiajele, uleiul, valvele, e.t.c. Deci suma este una foarte ok., daca este asa. Repsol este foarte ok., (si multe altele). Intrebare retorica, voi stiti cine produce uleiul ''original'' pentru dsg? PS. Caddy1988, cred ca am postat in acc. timp, deci, deductia a fost una corecta.
    1 point
  30. Trebuie facute legaturile electrice si codat.
    1 point
  31. Hai ca imi raspund eu, la multe luni distanta. Plecand de la acest link , am luat taurul de coarne si am cumparat din Cehia (printr-o cunostinta, de la dezemembrari) un display de Bolero FL. Se potriveste de minune, nu e nici macar nevoie de Component Protection removal. Mufele se potrivesc fara vreo alta modificare. Merge inclusiv Smartlink care era activat inainte. Momentan nu functioneaza butonul "APP" dar fac sapaturi sa vad daca, updatand softul cu cel de pe FL, ii vine si acea functionalitate. (ca idee, displayul de Bolero non-FL e facut in Ungaria, asta de FL in Cehia).
    1 point
  32. Sa te poarte sănătos. Părerea mea îi ca tu nu ai avut nevoie de sfaturi ci doar ai vrut sa ne spui ce mașina îți cumperi! PS: revizii făcute la 15.000 km? Dar are ultima intrare in service în februarie, in urma cu 45.000 km??? La numărul de kilometri parcurși, cu revizii la 15.000 km, ar trebui să aibă o revizie pe luna! Dar noi sa din sănătoși, că fiarele se repara! Nu mai cita inutil postul anterior, se sanctioneaza!
    1 point
  33. Faptul ca pe Windows CE untatea functiona cum trebuie denota ca nu ai nicio problema la masina. Probabil unitatile Android pe care le are sunt facute cu mai putin simt de raspundere....Firmware-urile /dedodoarele de canbus sunt limitate dpdv al compatibilitatii cu toata gama VW. Masina ta este ok si orice unitate ar trebui sa porneasaca/opreasca pe cheie.
    1 point
  34. Multumesc. Multumesc, am observat ca nu are legatura cu consumatorii.Voi verifica bateria.
    1 point
  35. S-a remediat singura problema adica a inceput de azi de dimineata sa se ridice singur. Ieri a murit bateria si ma gandesc sa nu fi avut vreo legatura cu asta. Azi am pus alta baterie, noua si nu a mai avut probleme.
    1 point
  36. Am un Golf 5 variant, 2008, 1.9 tdi, BLS. Cutie DSG / fara computer bord / cu ecran mic in bord / fara tempomat / cu volan simplu in 3 spite si calculator de coloana lowline (1K0 953 549 BE) - adica in pielea goala! Voiam macar tempomat ca e greu prin concedii fara, asa ca am scris celor de la VW local sa imi faca un pret pentru asta: "producatorul nu ne acorda suport ca sa facem retrofit etc, etc. Am citit "nu ne intereseaza", la revedere! - am montat usor alta maneta cu comenzi de tempomat + calculator de coloana (midline 1K0 953 549 BC). Midline asta trebuia sa se pupe cu toate, dar surpriza - nu se intelegea cu DSG-ul. "Stai linistit ca se rezolva, le programam!" ziceau toti specialistii intalniti. Rezultat = zero. - retur si cumparat/montat un calculator highline 1K0 953 549 BG - mergea tempomatul perfect dar nu mergea claxonul. "Noo.. cum sa nu mearga?! 100% te rezolv!" ziceau specialistii. Alte telefoane/recomandari/vizite la profesionisti, rezultat: "iti trebuie volan cu comenzi!!" "Pai n-ai zis ca ai solutie??" "Iooo..?!" :-) - recent mi-am cumparat volan cu padele si comenzi (OLX), plus cablu nou de airbag 1K0 971 584 C (dezmembrari abc car din Alesd). Spira era deja 1K0 959 653 C, am folosit airbagu'vechi. Le-am pus sus. Oleee.. avem claxon!! Niii maaa.. avem si schimbator de viteze in volan.. si beculete rosii in volan.. Sa vina Craciunu'!!! O brânză Brie Craciunu', ca nu merg butoanele, nici macar sa dau volumu' mai tare. Mno, dupa lecturatul pe indelete al topicului am inteles ca nu se poate decat daca schimb bordu cu ceva ecran beceplus, da mi se pare cam mult. Am primt ALTA recomandare de specialist care poate sa faca ceva macar partial cu butoanele astea ("ohoo.. e mega-priceput!"). L-am vizitat, i-am expus broblema. "hmm.. nu poti programa asa ceva cu VCDS, da' iti dau numaru de telefon al cuiva care e mega-priceput si are scule!". Acuma, on-topic: in conditiile in care de fapt mi-am montat singur toate cele pe langa volan si mesterii doar mi-au dat sfaturi, imi spuneti daca are rost sa mai merg pe fir si la ultima varianta propusa? Ca decat sa ma duc si sa zica iar "nu se poate" mai bine merg si beau o bere... Multumesc.
    1 point
  37. Vreau sa-mi cumpar o rulota, dar nu am carlig. Am un Golf IV Variant din 2002. Unde gasesc un astfel de carlig si cam la ce pret? Si o a doua intrebare, la fel de importanta: acest carlig trebuie sa fie original, trebuie sa aiba certificat TUV ceva, sunt necesare alte omologari? Cum arata unul original? Am gasit la cineva dar nu stiu daca este original? Multumesc. P.S. Am mai pus acest topic din greseala in sectiunea Golf V - Jetta, rog administratorii sa-l stearga de acolo.
    1 point
  38. In primul rand nu o sa lucrez chestii grele cu ea, iar din cele enumerate mai sus de voi, nu le am gasit pe un site de la noi. Cum a zis si vik71, mai e si pretul. Ma interesa mai mult o comparatie intre cele doua si daca merita sa mai pun ceva peste si sa iau Yato.
    1 point
  39. Fumul vine doar la pornirea la rece, tine 1 sau 2 secunde timp in care zici ca e tractor, da rateuri, iar daca o accelerez pana pe la 1100 rpm in acelasi timp in care dau la automat nu mai da fum deloc. Se comporta ca si cum nu ar avea oxigen pentru ardere. Chestia asta o face dupa ce mie mi_au forjat motorul la ipt pt gaze, inainte nu facea. Sa se fi dereglat ceva ?Motorina e aceeasi. Dupa ce o pornesc, o opresc imediat si dau iar la automat si nu mai scoate fum deloc.
    1 point
  40. ok, am prins ideea, mai astept sa se acutizeze pb, apoi schimb kit-ul de ambreiaj. Tin sa va multumesc pt promtitudine.
    1 point
  41. 1 point
  42. Fa un print screen la grupul 51 cu motorul oprit (doar cu contactul pus) si daca in loc de -3 iti arata 00000000, inseamna ca nu e avasul , e Shut-Off Status, Injection Sequence
    1 point
  43. Ms. am sa incerc la ei. Credeam ca e mai ieftin:) La autoworld tot acelasi tarif este.
    1 point
  44. Cu ajutorul lui Al Bundy :) , acum am bujii incandescente noi pe masina (ma rog, deocamdata 3 buc....). Am pus Beru GN 855, fabricate in Germania. Abia astept sa vina frigul sa vad cum se comporta acum, avand in vedere ca la -10 grade (acum o sapt si ceva) pornea la prima cheie...cu toate bujiile arse. Mergea o sec, doua neregulat....si dupa aia era ok. Eu banuiam ca e arsa vreo bujie....nu toate.
    1 point
  45. salut nu se desprinde folia de pe far. viata lui este nelimitata. de 3 ani am pe masina mea si nu a pierdut din laritate. este ca si in ziua in care l-am montat.
    1 point
  46. Multumesc borisake pt reclama. pentru cei doritori un mic link Coming Home
    1 point
  47. am inteles ce spui tu, dar la mine sigur nu e intinzatorul si nici cureaua de agregate pe care tocmai am schimbat-o. ...mai sap ;)
    1 point
  48. uite aici:http://www.carbibles.com/tyre_bible.html si aici:http://www.doppel-wobber.de/.gasesti lamuriri si exemple.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!