Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2019 în toate secţiunile

  1. Depinde de marca electromotorului ,la masinile cu SS treaba e mai complicata ca sunt Valeo si nu se se gasesc piese de schimb originale ( la unele nu se gasesc deloc) La cele Bosch platoul de carbuni costa in jur de 100 lei si bucsa 5-10 lei. Scoti mufele de la injectoare si faci un log la rpm ,daca face 280/300 rpm e ok . Tine cont si de km masinii
    5 points
  2. Gata jantele Luni le montez si e gata de iarna Tot atunci o sa ridic si suspensia putin pe fata Sunt fericit ca am reusit sa gasesc si capacele pt suruburi aceeasi nuanta
    5 points
  3. Revizie electromotor. Starea electromotorului excelenta ,dupa atatia km a pierdut doar vasilina. Am inlocuit bucsa din spate si platoul de carbuni desi erau in stare perfecta. Vasilina a fost aleasa in functie de temperatura de lucru ( -40 /+200 ). Turatie electromotor inainte 253 rpm. Turatie electromotor dupa 345 rpm. O diferenta considerabila.
    3 points
  4. Am schimbat si eu uleiul la ei, foarte ok mi s-au parut Ai avut si felul 2 si desert Sa ii fie de bine! Masinii
    3 points
  5. Ai citit cele 19 pagini care trateaza aceasta problema si nu ai gasit informatii? Ma indoiesc...
    2 points
  6. 2 points
  7. Corect. Eu am inlocuit injectorul 1 cu un VDO din seria noua (cu indice “S” in loc de “B”), celelalte fiind injectoare originale. Merge parfum.
    2 points
  8. @papi_grasu bătrânii forumului au concluzionat că se poate schimba si doar un injector daca doar unul este defect(are valoare peste 1). In cazul tau se pare ca au fost toate, ghinion. De asemenea, sunt cazuri pe forum in care persoane care au reconditionat injectoarele, nu mai au probleme cu ele.
    2 points
  9. 2 points
  10. Ce legătură are? Vb de chinezărie... Nu știi ce face sau dacă poate face.... Nici dacă e varianta 39.47... Oricum, atenție la discuțiile despre clone... Sunt interzise, cf regulamentului
    2 points
  11. Azi Skoda Romania a preferat sa puna pe pagina o poza cu Silver Arrow
    2 points
  12. NU are treaba releul, are mai multe probleme acolo: baterie pe duca sau borne nestranse asta pentru prima eroare si se activeaza si load management siguranta lipsa , fir intrerupt sau centrala electrica defecta pentru eroarea nr 2.
    2 points
  13. Ca posesor de trotineta...mar rar dar o posed nu pot decat sa intreb...care este de fapt problema? Ca nu se platesc diferite taxe?RCA...ITP?Am intalnit in trafic foarte multi "invidiosi"...ca ei stau in trafic si noi fentam aglomeratia... WTF...nu asta e si scopul ei?Cine va impiedica sa va luati. Daca stam sa ne gandim la poluare...si sunt foarte sigur ca initiatorul nu se gandeste deloc la asta...cred ca ne-ar fi mult mai bine daca ar fi mai multe trotinete si mai putine masini...non-euro sa zicem.... Ca nu au lumini...astea sunt basme...au lumini si mai ales stop pe frana. Va asigur ca franeaza mai repede ca o masina care merge cu 60Km/h si daca vreti sa virati...de obicei va asigurati,ca poate nu vine o trotineta....vine o alta masina...si nu va ia putin vopseaua...va da dauna totala. Stati linititi...ca la vremea de afara nu mai merge nici dreaq cu trotineta Puteti sta linistit in trafic...pana vine din nou caldura LE. Derulati direct pe la 8:25 daca vreti sa vedeti diferenta de franare intre masina si trotineta....
    2 points
  14. Exact la fel face și la mine, tot 190 cp Schimbat săptămâna trecută distribuție și accesorii, zgomotul a ramas. Am demontat cureaua de accesorii suspectand rola întinzătoare, zgomotul a rămas, deci nu e de la accesorii și nici de la distribuție.
    2 points
  15. Salut, Am montat pe VW Jetta an fabricatie 2008 o unitate RCD 330G plus dar nu functioneaza comenzile volan (volanul cu 8 butoane) si nici nu afiseaza pe maxidot informatii referitoare la unitaea RCD. Va rog sa-mi spuneti daca exista posibilitatea de a face modificari la sistem / inlocuire CAN pentru a face posibila comunicarea RCD-ului cu volanul si cu display-ul maxidot. Multumesc.
    1 point
  16. Am si eu ceva probleme si poate gasesc un raspuns aici.De citeva zile nu mai merge inchiderea, din cheie sau telecomanda, decit pe usile din spate si portbagaj.de asemenea, la armare nu se mai aprinde ledul din portiera sofer, nu mai functioneaza reglajul oglinzilor si nici blocarea din interior la usile fata.Usa de la sofer o inchid mecanic din broasca insa pe cea din dreapta a trebuit sa o blochez din orificiul special prevazut pe usa(acum usa dreapta nu se mai incuie sa descuie).Trebuie o scanare stiu, dar sunt cam pe drumuri si ma "nerveaza chestia asta, ca toti trebuie sa se urce in spate.Daca stie cineva ce are, multumesc anticipat, de nu va spun eu cea avut cind ajung la service.
    1 point
  17. Buna ziua, deoarece am senzatia pe timp de noapte ca farurile mele bat prea jos si fiindca in habitaclu nu am nici o optiune pentru ridicarea farurilor, pun intrebarea: cum pot ridica farurile pentru a avea un fascicol de lumina mai lung? am incercat sa gasesc o discutie pe aceiasi tema si nu am gasit. Passatul meu este 2012 dupa jumatatea anului, cu bi xenon din fabrica. O alta intrebare ar mai fi: pot schimba becurile cu ceva mai puternic si ce tip de becuri sunt folosite? d2s, d3s? Multumesc frumos,
    1 point
  18. BKD are 140Cp, iar BMN - 170CP. Crezi ca nu e nici o diferenta intre oring-uri? Atat timp cat codul pieselor este diferit inseamna ca exista un motiv pentru asta. Alege solutia civilizata, schimba cu ce trebuie, timpul pierdut in caz de functionare defectuoasa si banii de asemenea pierduti fac reparatia mai scumpa fata de situatia in care faci ce trebuie de prima data.
    1 point
  19. Nu va merge cu asa ceva, mai mult ca sigur
    1 point
  20. pentru verificarea cablajelor presupun ca trebuie sa demontez panoul cu climatronicul iar pentru placa de pe unitatea de incalzire auxiliara la fel se presupune demontarea motorului sa ajung la webasto , am gresit undeva ? Multumesc de raspunsuri Florin Solicitarile de servicii se fac pe PM sau in aria comerciala, last warning!
    1 point
  21. mototul ala toarce ok. la fel face si al meu pana se ncalzeste, face si dupa aia dar mai incet, daca te receri la zgomotul ala " in valuri". altfel, ei n aud nimic suspect in clipul ala.
    1 point
  22. Nu cred ca are treaba cu VCDS pentru ca nu iti recunoaste navigatia AM (cel putin in cazul meu ca am CANBUS), vezi poate ai reverse camera off prin setarile navigatiei. La mine chiar si fara camera montata, cand bagam in marsarier, comuta navigatia pe camera (doar ca in lipsa ei aveam ecranul negru).
    1 point
  23. Sunt multumit de Petex ca si presuri de iarna/vara pe alta marca de masina evident!Trist cu gumele , si doar la noi se poate intampla sa ceva...
    1 point
  24. Da,trebuie prezoane mai lugi cu 5mm
    1 point
  25. Lasa ce scriu cei de la automarket. Sunt atat de absurde comparatiile lor la dinamica, consum, cutie/motor incat nici nu merita sa citesti.. fabuleaza foarte mult pentru ca altfel nu mai "pupa" masini de test drive. Mergi tu cu amandoua si decizi doar tu daca e potrivit pentru tine sau nu acel motor. Sau incearca sa mergi la intalnirile din orasul tau si vezi poate ajunge cineva cu acest motor si te plimba cu ea sa iti faci o idee daca nu gasesti o masina de test drive.
    1 point
  26. Va salut, am un golf 4 care intra in limp mode. Am schimbat intercooler ( era spart de la plasticul acela de ghidare a aerului ), am schimbat actuator deoarece s-a mancat de la rugina si era spart. Masina este ASZ 131 cp. Inainte sa schimb actuator si intercooler intra in limp la 110 KM/h, acum intra la 130km/H. Uneori reusesc sa o bag in limp si la viteze mai mic, cand accelerez mai puternic si raman in turatie mare. Mentionez ca nu am apucat sa fac tester - m-ar ajuta daca este aici cineva cu experienta in Bucuresti, si mentionez ca nu se aprinde absolut nimic in bord cand intra in limp. O opresc si o pornesc, dupa ce intra in limp, si isi revine. Va rog ajutor! Multumesc!
    1 point
  27. Iarna asta ramane asa pentru ca iarna..si stim cum se circula in Buc Legat de patanie , baietii buni de la City Ins au decis ca e culpa comuna pt ca masina era parcata ilegal. Mi-au trimis o scrisorica acasa si m-au instiintat printre altele ca despagubesc 50%, adica 504 RON. Pentru acel "adica 504 RON" , o sa fac plangere la ASF. Din cate stiu , nu au voie sa puna suma in clar pentru ca n-am fost la nici un service din retea din care sa reiasa costurile reparatiei. So, pentru City Ins am doar traditionalele urari de mama . Cei care va pricepeti , credeti ca am vreo sansa sa contest si culpa comuna? Masina era parcata pe trotuar , juma' de metru pe strada.
    1 point
  28. Pe filetul prezoanelor nu se da cu vasilina (e specificat in manual)?
    1 point
  29. Ai dreptate, al 10-lea caracter este 9 cu toate ca in carte scrie noiembrie 2008. Mersi din nou!
    1 point
  30. @Doomy mersi, ne inspirăm, reciproc (sper) Am profitat de câteva zile de concediu și de vreme și am tras o fugă la Sinaia. Am ajuns de sâmbătă și după ce ne-am acomodat cu orașul, cazarea și locurile de mâncat și vizișit, a doua zi am plecat până la cota 1.400. Drumul sinuos e o plăcere pentru condus. Ajunși la cota 1.400, am decis să urcăm puțin, deși nu eram chiar echipați de munte. Încet, încet am trecut de 1.500, 1.600 și de 1.700m, după care nu a mai fost posibilă întoarcerea, panta fiind destul de abruptă (cam 62° apreciez) și coborârea foarte dificilă. Așa că, am luat-o în sus, uneori ajutandu-ne în escalada noastră de imâini și de arba (uscată) înaltă. Dar priveliștile au meritat pe deplin efortul nostru. Singurul semn de întrebare a fost al celor de la stația telecabinei de la cota 2.000, când i-am întrebat de unde luăm bilete. Și răspunsul lor a fost "De la cota 1.400. Dar cu ce ați urcat?". Pe jos, le-am răspuns și se uitau destul de mirați la noi Luni, a fost ceață și burnița în Sinaia, așa că am decis să plecăm spre Rașnov și Brașov. După cetate, am plecat spre Brașov. Ajunși în Piața sfatului, soția mi-a spus că la precedenta vizită nu a urcat pe Tâmpa, pentru că nu mai mergea telecabina la ora respectivă. Și nici luni se pare că nu merge , așa că am plecat pe Cararea serpentinelor în sus pe Tâmpa. După aproximativ o oră și jumătate de urcat am ajuns sus, unde sunt scrise literele Brașov și se vede tot orașul de sus. Următoarea zi am plecat spre Babele și Sfinx. Transbucegi, este spus impropriu, pentru că nu traversează Bucegii, dar ajungeți până la complexul Piatra Arsă în cele mai bune condiții. Asfaltul proaspăt turnat, drumul virajat, destul de îngust pe alocuri, priveliștea superbă au fost o plăcere pentru condus. Ajunși la barieră am luat-o la pas si cam intr-o oră și 15 minute am ajuns la cabana Babele (2.206um) și am savurat priveliștea, am admirat iar Babele și Sfinxul. După ce am coborât la mașină am plecat spre lacul de acumulare Bolboci, drumul are cateva sectoare in lucru, dar iarăși aveți o priveliște deosebită, mai împădurită, cam cum e urcarea spre Rânca dinspre Sibiu. Spre surprinderea mea, consumul instant pentru traseul Sinaia - Piatra Arsă - Bolboci - Sinaia a fost de 5.9l/100km. Vremea super s-a terminat în ziua când am plecat, burnița transformându-se în ploaie, ce ne-a însoțit până la Brăila. Mâine e ziua de făcut plinul ambelor mașini și sper să imi ajungă până după anul nou. Am castigat un far la o licitație pe ebay.de și cum se îmbunătățește puțin vremea de afară am să mai incerc o dată să scap de eroarea de la AFS. Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  31. Consumul de ulei crezi ca este dat doar de ulei? Ai o masina de 17 ani totusi cu Km necunoscuti. Consumul de ulei de 100 ml/1000 Km este normal la vechimea ei. Nu cumva ii trebuie 5W40 nu 5W30?
    1 point
  32. Dupa Petrom am bagat de la MOL normala si am simtit o diferenta in bine, apoi am testat MOL normal si MOL Premium si nu am simtit diferenta, acum am soft stage 1 si o sa testez iar premium sa vad daca se simte ceva in plus
    1 point
  33. Poate se refera la farurile cu halogen cand spune ca reglarea farurilor costa 30 ron, cel putin eu atat am platit la un service. La cele xenon/led e mai mult de munca.
    1 point
  34. Da, doar 17. Am scanat si masina unui prieten cu octavia 3 si are 14. Am avut o eroare pe baterie slaba in cheie(am kessy) dar nu am schimbato niciodata de 6 luni si in bord inca nu a aparut eroare. Si o alta eroare pe bateria masinii pentru ca doar ce plecasem de acasa si am oprit de 2 3 ori pe traseu dupa ce masina a stat 2 zile nemiscata deci probabil se descarcase putin(si strat-stop era neutilizabil din cauza necesarului energetic).
    1 point
  35. Un alt site interesant cu multe review-uri si cu multe teste centralizate e acesta : https://www.testpneumatik.eu/ , doar ca in lb. Ceha. Merge usor cu google translate ( asta pe langa tyrereviews din UK )
    1 point
  36. Ulei pentru cutie LHW: - G052512A2 - ulei transmisie 1L, cod eliminat la 01.02.2019 si inlocuit cu - G055512A2 - ulei transmisie 1L
    1 point
  37. Intra pe usile din fata. Cele spate o a le vezi slave. Ai un meniu de drop list.
    1 point
  38. @mihai p nu are acces keyless, dar doar pornire de la buton. e aiurea sincer, ca nu-i nici cal, nici magar, e intre. ori cheie, ori full keyless... @cristi511 stiu ca duce, dar sa fiu sincer si cu 240cp si 500nm se misca suficient de bine. stage 0 va fi mai mult decat suficient, pentru o optimizare decenta, cu exact plusul ala care lipsea. defapt cam asta caut, o optimizare, nu neaparat foarte multa putere in plus acest lucru fiind foarte sesizabil la fosta masina, unde dupa resoftare a mers perfect, exact asa cum m-as fi asteptat sa mearga scoasa pe poarta fabricii Multumesc pt urari !
    1 point
  39. Nu am gasit niciun service la urgenta si baza de simptome parea . Acum sunt in Bucuresti si trebuie sa ajung la Valcea. Este vre-un coleg care ma poate ajuta cu o diagnoza in zona Titan ? Daca nu singura varianta o vad platforma .
    1 point
  40. La fel as fi facut si eu. Probabil ti-au citit si codurile de eroare; ti le-au zis/notat?
    1 point
  41. Salut Acum o luna am fost in service pt inlocuire senzor ax came. Cu ocazia asta pe tester s-a vazut ca filtrul de particole avea ca. 50 grame carbon si o presiune diferentiala f. mare, 17 (nu imi amintesc unitatea de masura). Cu laptopul cuplat si electronistul in dreapta, am plecat la drum: viteza constanta, a 4-a, ca. 2200ture/minut. Din laptop a comandat regenerarea de vreo 3 ori pe un parcurs de 50km. Temperatura a ajuns la peste 600 grade celsius, iar delta P-ul a scazut sub 1. Valoarea carbonului a putut fi setata la zero, ca si cand as fi inlocuit filtrul de particule. Acum masina merge bine, trage, dar autocuratirea porneste cam des, la 100 - 200km de mers in oras. Bafta
    1 point
  42. Va salut! Am si eu nevoie de un sfat cu urmatoarea problema: Acum aprox 10k de km am schimbat discurile si placutele spate la Brady Trade. Zilele acestea a inceput sa se auda un huruit din spate, din ce in ce mai tare. Fiind in Vienna, am tras la un service VW sa ii rog sa verifice si au constatat ca placuta exterioara dreapta spate e COMPLET uzata. Deja freca suportul pe disc si s-a distrus si discul iar peste tot era pilitura de fier. Am piesele in portbagaj pt demonstratie. Pe partea stanga, placuta exterioara este deja sub 50%. Ideea e ca oamenii au facut toate testele si totul merge corect. Nu sunt probleme la sistemul de franare. Ei nu isi explcia ce ar fi putut sa cauzeze asta. Doar daca nu cumva cei de la Brady au uitat sa reprogrameze calculatorul de frana de pe spate, dupa inlocuirea placutelor + discuri. Maine o sa ajung in tara, si o sa fac o vizita la Brady cu piesele astea. Mie mi se pare extrem de grav sa se distruga complet o placuta in 10k de km. Sunt curios care va fi justificarea lor. Dar voi aveti vreo idee despre ce s-ar fi putut intampla? Sa fie atat de praf placutele ATE? Sa fi fost defect de fabricatie pe placuta? Sau e altceva ce nu au gasit austriecii? Multumiri! PS: Eu merg exclusiv in afara orasului. Iar inlocuirea la Brady s-a intamplat in septembrie. Nu au nici 3 luni.
    1 point
  43. Eu am folosit 1 litru la schimbul de lichid de frana, bagandu-l pe cel nou peste cel vechi, pana a inceput sa iasa curat ... l-am mai lasat sa curga curat, apoi am strans aerisitoarele. Adica din acel litru de lichid nou am mai si scos ceva, sa ma asigur ca in instalatie este doar lichid nou. D-aia zic aeu ca mi se pare mult, in instalatie stiu ca intra in jur de 600-700g, poate chiar mai putin ... Un litru este mai mult decat de-ajuns, nu inteleg de ce ti-au cerut 2 litri.
    1 point
  44. SC 23 e pentru fata. Sc 32 pentru spate.
    1 point
  45. sa te intreb ceva daca te-ai interesat cat de intunecata ai voie sa iti pui folia pe geamurile din fata?
    1 point
  46. Pana la urma am luat la mana cablul care pleca de la compresor pana in zone bateriei si mufele de pe drum , la urmatoarea cheie a plecat si a/c prin urmare cand am schimbat bateria s-a slabit un contact la o mufa ....rezolvarea mult mai simpla ...deja incepusem sa caut aeroterme second pe net .....
    1 point
  47. ok o sa dau scutul jos, dar daca s-a dus ambreiajul atunci tot ar fi trebuit sa plece ventilatorul nu ? cu as putea sa vad ca s-a dus ambreiejul ? Nu e capsulat ? Edit: Acum o luna am avut probleme cu ambreiajul de la CV si am fost in service si am schimbat tot kit-ul plus revizia de 90.000. Oare nu au uitat sa conecteze ceva cei din service pe acolo ?
    1 point
  48. Becul H4 este bec cu filament dublu (faza scurta + faza lunga). De obicei la Bora este un singur bec pt faza scurta + lunga, deci este H4.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!