Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2019 în toate secţiunile
-
Strict din considerente matematice - destul de indoit si nehotarat insa, am pus anunt cu masina. A suscitat mai mult interes decat ma asteptam, nefiind chiar un Golf normal - cea mai interesanta varianta fiind un potential schimb cu un ARL 4mo. Vedem - prioritatea este, daca pleaca de la mine, sa ajunga la cineva "worthy". Si nu, nu am pus anuntul si aici, din varii motive. Se gaseste exclusiv pe o*x. De samsarovit mi-e scarba.5 points
-
dau cu vaselina normala pe suruburi si butuci (la jantele de tabla in zona gaurii centrale) de cand ma stiu, si taica-miu la dacie la fel, dinainte de a ma naste eu... Nu s-au desfacut niciodata in mers, si nici n-am avut vreodata la desfacere senzatia ca ar fi slabite.4 points
-
Pantelimon. Initial pt schimb ulei si filtrul (ulei OE)+maruntisuri era undeva la 600 lei. Cred ca vreo 100 lei a fost curatatul de frunze, vreo 320 detailingul si vreo 300 cred stergatoarele. Plus luat stingator nou. Aproape 1400 in total.3 points
-
@Doomy mersi, ne inspirăm, reciproc (sper) Am profitat de câteva zile de concediu și de vreme și am tras o fugă la Sinaia. Am ajuns de sâmbătă și după ce ne-am acomodat cu orașul, cazarea și locurile de mâncat și vizișit, a doua zi am plecat până la cota 1.400. Drumul sinuos e o plăcere pentru condus. Ajunși la cota 1.400, am decis să urcăm puțin, deși nu eram chiar echipați de munte. Încet, încet am trecut de 1.500, 1.600 și de 1.700m, după care nu a mai fost posibilă întoarcerea, panta fiind destul de abruptă (cam 62° apreciez) și coborârea foarte dificilă. Așa că, am luat-o în sus, uneori ajutandu-ne în escalada noastră de imâini și de arba (uscată) înaltă. Dar priveliștile au meritat pe deplin efortul nostru. Singurul semn de întrebare a fost al celor de la stația telecabinei de la cota 2.000, când i-am întrebat de unde luăm bilete. Și răspunsul lor a fost "De la cota 1.400. Dar cu ce ați urcat?". Pe jos, le-am răspuns și se uitau destul de mirați la noi Luni, a fost ceață și burnița în Sinaia, așa că am decis să plecăm spre Rașnov și Brașov. După cetate, am plecat spre Brașov. Ajunși în Piața sfatului, soția mi-a spus că la precedenta vizită nu a urcat pe Tâmpa, pentru că nu mai mergea telecabina la ora respectivă. Și nici luni se pare că nu merge , așa că am plecat pe Cararea serpentinelor în sus pe Tâmpa. După aproximativ o oră și jumătate de urcat am ajuns sus, unde sunt scrise literele Brașov și se vede tot orașul de sus. Următoarea zi am plecat spre Babele și Sfinx. Transbucegi, este spus impropriu, pentru că nu traversează Bucegii, dar ajungeți până la complexul Piatra Arsă în cele mai bune condiții. Asfaltul proaspăt turnat, drumul virajat, destul de îngust pe alocuri, priveliștea superbă au fost o plăcere pentru condus. Ajunși la barieră am luat-o la pas si cam intr-o oră și 15 minute am ajuns la cabana Babele (2.206um) și am savurat priveliștea, am admirat iar Babele și Sfinxul. După ce am coborât la mașină am plecat spre lacul de acumulare Bolboci, drumul are cateva sectoare in lucru, dar iarăși aveți o priveliște deosebită, mai împădurită, cam cum e urcarea spre Rânca dinspre Sibiu. Spre surprinderea mea, consumul instant pentru traseul Sinaia - Piatra Arsă - Bolboci - Sinaia a fost de 5.9l/100km. Vremea super s-a terminat în ziua când am plecat, burnița transformându-se în ploaie, ce ne-a însoțit până la Brăila. Mâine e ziua de făcut plinul ambelor mașini și sper să imi ajungă până după anul nou. Am castigat un far la o licitație pe ebay.de și cum se îmbunătățește puțin vremea de afară am să mai incerc o dată să scap de eroarea de la AFS. Weekend plăcut tuturor!3 points
-
Iarna asta ramane asa pentru ca iarna..si stim cum se circula in Buc Legat de patanie , baietii buni de la City Ins au decis ca e culpa comuna pt ca masina era parcata ilegal. Mi-au trimis o scrisorica acasa si m-au instiintat printre altele ca despagubesc 50%, adica 504 RON. Pentru acel "adica 504 RON" , o sa fac plangere la ASF. Din cate stiu , nu au voie sa puna suma in clar pentru ca n-am fost la nici un service din retea din care sa reiasa costurile reparatiei. So, pentru City Ins am doar traditionalele urari de mama . Cei care va pricepeti , credeti ca am vreo sansa sa contest si culpa comuna? Masina era parcata pe trotuar , juma' de metru pe strada.2 points
-
Buna ziua. Am revenit cu aceasta postare pentru a oferi informatii in cazul in care o sa mai fie cineva care sa aiba aceiasi problema pe care am avut-o eu. Vreau doar sa precizez ca problema a fost rezolvata fara inlocuirea casetei de directie! Un update de soft la dealerul VW a rezolvat foarte simplu si ieftin problema. Multumesc.2 points
-
@H0lyBoy Intr-adevar, riscuile sunt altele la moto. Cei de la Hungaoring din pacate anunta trackday-urile cam din scurt. Trebuie verificat periodic site-ul lor. CL-uri nu am folosit pana acum. Pagid-uri am luat in RO de la Segasi Timisoara, dar vad ca nu mai au site activ sau produse pe emag. Ramane Nimex.de sau sfantul ebay :). Sunt sigur ca se mai gasesc si prin RO, dar eu cand am cautat erau cam scumpe. @dragosp92 Ma bucur ca ai gasit topicul si ca ti-a facut placere. Chiar ma gandeam sa cer o schimbare de titlu, ca sa il observe mai usor cei care poate sunt interesati de vizite pe circuit. Bafta cu proiectele si sper sa ne vedem la track. Nurburgring-ul e obligatoriu pentru un pasionat... e cu totul si cu totul altceva. Chiar si cu masina inchiriata, chiar si ca pasager, trebuie sa ajungi macar o data acolo, sa simti atmosfera, sa casti ochii prin parcare si sa faci cunostinta cu circuitul, e impresionant.2 points
-
2 points
-
Cred ca am găsit răspunsul la activarea rain closing. In primul rând : “Rain Close can drain your Battery since the Car won't go into Sleep mode, that's why it is not used anymore.” nu se mai folosește deoarece mașina nu mai intra in sleep mode și Descarcă bateria. in al doilea rând: “Rain closing working only in module 5Q0955547 for 2015 MY, but it not working an another RLS module-example 5Q0955547A...” funcționează doar cu senzori fără index ( A sau B). Mașinile după MY 2015 au senzor cu index. P. S. Scuze dacă in postul anterior am dat informații incomplete sau gresite. Erau informații de pe forumul Ross Tech ( care credeam ca e 100% de încredere ), forum in care e o harababura totala, acum înțeleg de ce tin admini și moderatorii la respectarea regulilor pe acest forum. ? Am pus burta pe carte, am cercetat și am găsit. ?2 points
-
De citeva zile este foarte cald afara si traiesc cu senzatia ca AC masinii mele nu face fata. M-am urcat si intr-un VW GOLF V, aceeasi problema... Face ceva aer rece, compresorul functioneaza... dar nu raceste suficient. La Opel cind pun mina in zona gurii de ventilatie aproape ca iti ingheata mina, indiferent cit e de cald afara... Imi poate spune cineva: - care sint parametri tehnici in care trebuie sa functioneze climatronicul - eficienta depinde de calitatea agentului frigorific? ce as putea face? la Midocar au spus ca au schimbat filtru de polen si ca daca mai face... (banuiesc ca stiti fraza). Merci1 point
-
Am un B6 din 2006 si dupa cautari pe forum si in cartea tehnica nu am reusit sa modific la afisajul din bord (cred ca este "Plus"datorita dimensiunilor mari) cifra 2 din dreapta-sus cu cifra 1 pe care probabil ca ar trebui sa o afiseze.Doresc asta deoarece am incalzire Webasto dar nici un fel de element de reglaj sau pornire pentru el (se pare ca ar porni automat in anumite conditii) si cred ca pe afisajul cu cifra 1 in dreapta as putea sa gasesc informatii suplimentare.Multumesc.1 point
-
Va salut, domnilor! Povestea este asa: de cand am cumparat masina, m-am lovit de o problema ce atunci parea a fi minora. Nu se deschidea capota portbagaj din butonul de pe usa si nici din clapeta de pe hayon. Singura permisa era deschiderea din telecomanda. Dupa nenumarate incercari pe la diversi oameni, mai mult sau mai putin pregatiti, am reusit sa gasesc rezolvarea: inlocuirea modulului confort. Problema este ca acesta provine de pe o englezoaica iar acum cand deschid usa soferului....pe maxidot apare cea a pasagerului!!!! Cum pot remedia acest neajuns, fara inlocuirea modulului cu unul de Europa. Pentru locurile din spate, lucrurile stau normal. Doar fata este "bulversata".. Multumesc1 point
-
revin cu alta problema, daca pana acum imi crestea apa,....acum supriza,......duminica am schimbat pompa de apa + distributia ...si in seara asta am iesit cu masina, am fost pe drumul de langa autovit si la 130 km /h am vazut cum a scazut apa ajunsese km pe la 70 grade. intrebarea mea, Este bine daca apa se raceste mai mult de 90 de grade in mers? pierde din forta? este contraindicat motorului sa mearga asa1 point
-
Proaspat posesor de Passat B8 Variant 239 HP 4MOT, 199.000 km. Am trecut de la Golf 7 Variant 150 HP care am "donat-o" la junior. Dotari: - faruri led cu DLA - Lane assist, Blind Assist - oglinzi rabatabile - comenzi vocale - keyless - portbagaj electric - trapa - head-up display - climatronic 3 zone - Discover Media cu Mirror link, Car-Net - incaltata cu jante 18 cauciucuri de vara si 17 pe iarna.1 point
-
Salutari , am reusit sa fac proba la care m-ati indrumat , la deschiderea usii soferului , se deschid injectoarele si pulverizeaza , mecanicul a spus ca nu a mai intalnit asa ceva , a spus ca s-ar putea sa fie o problema electrica , in mod normal impulsul pentru deschiderea injectoarelor i-l da calculatorul ( ECU ) , nu putem lua in calcul releul 409 , l-am schimbat , nu este releul 409 , puteti venii cu pareri , va multumesc1 point
-
..Biciclistul e tratat altfel de polis, pentru trotinete inca nu se stie sigur nimic. Na.. ce sa zic? Nimic nu e clar. totul e ,,dupa ureche'''.. Pct 21 PRECIS NU e avut in vedere. Mai repede ala... 35.... ,,vehicul''.... dar pana nu zice de... trotinete, totul e vax.1 point
-
@gigelsat cum se comporta la viteza? 90-100km/h, doar ele montate? Caut si eu sa imi cumpar pentru un B7 variant si nu as vrea sa le tot plimb, sa le pun pe masina, sa le dau jos de pe masina etc. (stiu, lasate pe masina o sa creasca consumul). MUltumesc!1 point
-
Intrebare: dupa reparatie, pe o rampa mai abrupta in D, dupa decuplarea autoholdului, are tendinta sa alunece (in spate)? Mie mi se pare cel mai deranjat lucru la cutia asta...In rest, mi se pare o cutie ok.1 point
-
Salutare colegi.De cateva zile dupa un drum la tara pe drum pietruit, a inceput sa-mi apara un zgomot ca un cloncanit in partea dreapta a bordului sus.Am grezut prima data ca ar fi de undeva de la oglinda, ca ar fi slabite suruburile care o fixeaza.Am fost la tinichigiu si a verificat dar oglinda este bine fixata.A dat jos si fata de usa din dreapta, a verificat si acolo si totul este ok.Am scos din torpedou tot ce aveam dar zgomotul cand trec peste denivelari sau gropi , tot se aude ca un clanc , clanc .Precizez ca daca trantesc mai tare usa de la sofer se aude acle cloncanit dar mai slab.Ati mai intalnit aceasta problema ? Oare ce poate fi ? Rulment flansa amortizor , care sa se transmita in habitaclu ? motorasul de la aeroterma sa fie slab si se auda cand trec peste denivelari ?1 point
-
1 point
-
Electromotorul nu are nici o problema ,revizia o fac preventiv. Se uzeaza carbunii ,uzura carbunilor se depune intre periile colectoare si in timp nu mai face rpm-ul necesar . Necesita platou de carbuni ,bucsa,vasilina ,curatat,uns ...1 point
-
ET-ul e potrivit pentru ca distantiere fata-spate. Am uitat sa zic, acum am montat si pe fata, pe rotile de vara aveam doar spate. Dar le voi pastra in continuare si vara si iarna, sunt fix ce trebuie pentru ambele seturi. 10mm fata si 13 mm spate.1 point
-
1 point
-
Iar ca fapt divers.. In iunie am luat direct din Germania de la dealer vw, un G7 din 08.2015, dotare HL, 1.4 TSI, 150 CP, 55k km cu 17000 euro.... Deci se poate si mai bine decat A3 propus si, recomand mobile.de pentru oferte mai bune ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare eu am versiunea B la rcd 330g mai sunt ceva solutii sa mearga mirrorlink sau sa pot pune waze, youtube etc nu am mai intrat demult pe aici multumesc !1 point
-
Atunci fa`i o decontaminare cu argila ; si aplica o protectie o data la 6 luni la un atelier de detailing daca vrei sa protejezi si pe viitor si sa speli la jetoane. Crezi ca pe tovarasii cu bmw`uri si mertzane ii intereseaza ca se matuieste sau ca se umple de panza de paianjen ? fiecare o intretine cum doreste si dupa posibilitati, insa periile sunt cele mai nocive pt lac. p.s : nu zice nimeni ca pagubele produse de perii nu poate fi remediat ; cu un detailing o data la 2 ani arata din nou impecabil ; ca si cost ~800-1500 lei.1 point
-
1 point
-
Am revenit cu informatii.Azi am luat releele la o inspectie vizuala.Cele care se afla sub blocu de lumini.Am constatat ca doua sunt identice(460) iar cel din dreapta avea un tacanit la punerea contactului. Cu ceva ani in urma am cumparat un bloc de relee avand o problema cu un soclu la un bec de semnalizare, crezand ca de acolo este.Am inceput cu releul 460 din dreapta, care tacanea si nimic.Am trecut la inlocuirea releului 460 din stanga si bordu cu martorii , instrumentele au pornit.Am dat cheie si masina merge ca inainte. Va tin la curent cu urmatoarele defectiuni si remedierile lor. Toate cele bune.1 point
-
Salutari! A mai avut cineva scurgeri de lichid de sub bord atunci cand activati stergatoarele din spate? Modelul este un 6R in 4 usi.1 point
-
In 5500 km mașina a consumat sub 100ml ulei. Is curios cat va consuma până la revizie la 10k km. Posibil sa mă îmbăt cu apa rece având în vedere că din aia, vreo 3k au fost făcuți în vreo 4 zile 95% din timp pe autostradă și cruise control pe 120km/h. ? Cu toate astea, nu cred că mulți se pot lăuda cu consum așa mic la cavd la 165k km Sa fie ravenol vst the fountain of youth? ?1 point
-
1 point
-
Daca ambele sunt trecute pe talon , ptr iarna e bine cu diametru mai mare => 601 point
-
Salut, am pastrat injectorul vechi, pentru orice eventualitate Multumesc pentru ajutor1 point
-
1 point
-
Salutare, Masina are 270.000km, dupa ce am schimbat chiulasa acum 1 an a am inceput sa am zgomot la motor, parca un rontait, in sarcina. Pun si un film. Avand in vedere nr de kilometri as spune ca e normal sa fie asa, dar parca a coincis cu intrarea in service, e posibil sa ma fi pricopsit cu alta defectiune? Eventual la cutie cu care nu am avut nicio problema?1 point
-
Mulțam fain pt sfaturi și opinii în cele din urmă am pus discuri Zimmerman ventilate cu plăcuțe brembo ?1 point
-
Salut, Hmm... buna intrebare! Cred ca din cauza fratelui mai mare..Golf 5 GTI. Diferenta de pret dintre cele 2 masini cu aceleasi dotari si acelasi an de fabricatie 2006-2007 este poate de 1500-2000 de euro (pret realist). Sau poate din cauza faptului ca in Romania nu prea a avut parte de marketing Polo GTI, cum nici urmatorul model .. ma refer la polo 6r gti/r. De altfel pentru modelul meu, 9n3 GTI dupa 1 an de zile de la realeasul oficial, cei de la vw au venit si cu o versiune mult mai agresiva, cu alt pachet estetic si alt cod de motor, cu mai multa putere sub capota. (vezi polo 9n3 cup edition), respectiv 1.8 turbo 180 hp. In Romania nu prea am vazut la vanzare, stiam de una la Brasov, Sibiu, Bucuresti.. iar ca fapt diverse toate erau de culoare rosie ?. Inclusiv proprietarul masini de la care am cumparat, mi-a spus ca in 2007 la momentul achizitiei si-a dorit GOLF 5GTI insa pretul si durata livrarii l-au facut sa-si schimbe optiunea pentru POLO. In Germania sunt destul de multe, am vazut pe mobile, incepand de la 4000 de euro in stare destul de buna, cu mici exceptii care depind de personalitatea fiecaruia si de nevoia lui, de exemplu : 2 portiere, AC nu climatronic, scaune incalzite etc. Eu zic ca masina este un compromis intre fiabilitate si sportivitate. Eu de exemplu nu pot merge zi de zi cu aceasta masina din cauza consumului, care pe stefan cel mare la ora 8-9-10 dimineta depaseste 15,16 (climatronic pornit), dar asta nu este un motiv de raritate a masinii, pana la urma fiecare isi cumpara cu masina pe care si-o doreste conform cu asteptarile lui. ?1 point
-
1 point
-
manual reparatii fabia mai sunt cateva de updatat dar in 3,4 zile pun tot ce am :D:P SPER SA VA FIE DE FOLOS PS: daca topicul nu este la locul lui rog moderatorii sa ma ajute TKS :beerchug:1 point
-
Cele de la Lidl sunt fix Menabo, ca cele de mai sus de la emag. La mine stau bine pe masina, dar fluiera intre 70-90km/h.1 point
-
Atentie unde e fisurat intercooler-ul,din poze nu prea se observa exact locul,sa nu fie pe la ceva imbinare sau intrare de furtun si sa nu necesite inlocuire,acum depinde si de fisura dar stiu ca se pot si lipii(repara)fara a necesita inlocuire reducand astfel mult costurile reparatiei.1 point
-
Azi am schimbat si eu becul. Varianta mai simpla fara sa scoti cutia de la filtru de aer. Se da bara jos. 4 suruburi sus la grila si inca 4 la fiecare roata unde e aparatoarea de noroi. Se trage bara afara si se desfac cele 2 suruburi de deasupra farului. Suruburile numerotate in poza 1 si 4 doar se slabeac putin si dupa aceea iese farul. Nu mai e nevoie sa fie dat jos balastul. Sun 2 suruburi negre care desfac usita de la bec. Imi pare totusi ca bat cam jos. Stiu ca se pot regla si manual. Nu stiu din ce motiv nu fac autoleveling si nici eroare nu dau. Pentru reglaj se foloseste cumva surubul de sus dinspre exterior?1 point
-
Salut, Am si eu o problema cu al meu Passat b6; cand motorul este rece porneste la sfert, dar daca motorul este cald porneste greoi. Am pus-o pe tester si nimic. Poate fi vre-un senzor de temperatura sau pompa de motorina? Va multumesc,1 point
-
mai exact... busonul de pe capacul motorului ? ala de sus ? ca mai e un buson sub motor, pe baia de ulei pe unde curge uleiul. vezi in poza atasata urmatoarele repere: pozitia 36 - 021 133 287 A - inel etansare pozitia 37 - 06B 103 485 C - capac pozitia 38 - 06A 103 483 D - garnitura pozitia 24 - 036 115 302 R - teava umplere ulei (cred ca asta te intereseaza din moment ce ai nevoie de piesa in care se insurubeaza capacul de la umplere cu ulei) pozitia 25 - 06A 103 483 D - garnitura da-mi un semn daca nu e asta si iti caut altceva1 point
-
:D S-a mai discutat problema asta,inainte sa postezi cauta cu "search",altfel poate dai pe aici de vreun moderator care-ti da warn :D Problema se rezolva simplu:urci masina pe o rampa si cu o seringa faci o"injectie"in burduful capatului de bara respectiv.Cu asta scapi de probleme.Sau faci ceea ce a spus colegul mai jos.. Luigi Vicol1 point
-
Trebuie demontata consola centrala (acolo intra cablu la levierul de frana de mana) mai trebuie demontat la etrieri si trasi din masina afara. Cabluri ai? Pe original este 45ron cablul si iti trebuie 2 bucati. Eu le am pe amandoua noi noute, daca le vrei putem discuta la pret. (Le-am luat pentru Golful meu dar l-am vandut inainte sa le schimb).1 point
-
La tine acel zgomot poate fii de la tachetii hidraulici, se manifesta prin batai la pornire dupa care in sarcina tacane DAR nu tot timpul si acel tzacanit este unul metalic dar foarte subtire nu gros cum este cel de cuzinet . Si eu am acel tzacanit dar foarte slab, este aproape insesizabil iar in sarcina mare este acoperit de zgomotul motorului, se aude usor in sarcina cind accelerez foarte usor iar in frana de motor nu se mai aude nimic . Senzorul de care zic indica pozitia axei cu came, astfel ECU regleaza avansul. Acel senzor nu se strica pur si simplu ci se decalibreaza, astfel motorina este injectata aiurea si motorul merge prost si mai ales este foarte zgomotos, banuiesc acel senzor sa fie defect in cazul lui puiufly pt ca el spune ca are zgomot si in frana de motor iar acel zgomot dispare cind opreste motorul, deci este ceva legat de unitatea injector care este comandata de ECU si injecteaza motorina in junctie de acel senzor, adica avansata sau retardat . La motorul meu nonPD exista chiar un test pt acel senzor si se aude clar cum se modifica avansul, nu mai stiu in ce grup era acel test .1 point
-
B6 cu motorul de 2.0 litri, 140 CP mananca un pic mai mult ulei. Incearca sa completezi verificand nivelul pe joja cu ulei cumparat de la dealurul VW si recomandat de acesta si vezi cum evolueaza lucrurile. Daca zgomotul persista du-te neaparat in service.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00