Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2019 în toate secţiunile
-
Strict din considerente matematice - destul de indoit si nehotarat insa, am pus anunt cu masina. A suscitat mai mult interes decat ma asteptam, nefiind chiar un Golf normal - cea mai interesanta varianta fiind un potential schimb cu un ARL 4mo. Vedem - prioritatea este, daca pleaca de la mine, sa ajunga la cineva "worthy". Si nu, nu am pus anuntul si aici, din varii motive. Se gaseste exclusiv pe o*x. De samsarovit mi-e scarba.5 points
-
dau cu vaselina normala pe suruburi si butuci (la jantele de tabla in zona gaurii centrale) de cand ma stiu, si taica-miu la dacie la fel, dinainte de a ma naste eu... Nu s-au desfacut niciodata in mers, si nici n-am avut vreodata la desfacere senzatia ca ar fi slabite.4 points
-
Pantelimon. Initial pt schimb ulei si filtrul (ulei OE)+maruntisuri era undeva la 600 lei. Cred ca vreo 100 lei a fost curatatul de frunze, vreo 320 detailingul si vreo 300 cred stergatoarele. Plus luat stingator nou. Aproape 1400 in total.3 points
-
@Doomy mersi, ne inspirăm, reciproc (sper) Am profitat de câteva zile de concediu și de vreme și am tras o fugă la Sinaia. Am ajuns de sâmbătă și după ce ne-am acomodat cu orașul, cazarea și locurile de mâncat și vizișit, a doua zi am plecat până la cota 1.400. Drumul sinuos e o plăcere pentru condus. Ajunși la cota 1.400, am decis să urcăm puțin, deși nu eram chiar echipați de munte. Încet, încet am trecut de 1.500, 1.600 și de 1.700m, după care nu a mai fost posibilă întoarcerea, panta fiind destul de abruptă (cam 62° apreciez) și coborârea foarte dificilă. Așa că, am luat-o în sus, uneori ajutandu-ne în escalada noastră de imâini și de arba (uscată) înaltă. Dar priveliștile au meritat pe deplin efortul nostru. Singurul semn de întrebare a fost al celor de la stația telecabinei de la cota 2.000, când i-am întrebat de unde luăm bilete. Și răspunsul lor a fost "De la cota 1.400. Dar cu ce ați urcat?". Pe jos, le-am răspuns și se uitau destul de mirați la noi Luni, a fost ceață și burnița în Sinaia, așa că am decis să plecăm spre Rașnov și Brașov. După cetate, am plecat spre Brașov. Ajunși în Piața sfatului, soția mi-a spus că la precedenta vizită nu a urcat pe Tâmpa, pentru că nu mai mergea telecabina la ora respectivă. Și nici luni se pare că nu merge , așa că am plecat pe Cararea serpentinelor în sus pe Tâmpa. După aproximativ o oră și jumătate de urcat am ajuns sus, unde sunt scrise literele Brașov și se vede tot orașul de sus. Următoarea zi am plecat spre Babele și Sfinx. Transbucegi, este spus impropriu, pentru că nu traversează Bucegii, dar ajungeți până la complexul Piatra Arsă în cele mai bune condiții. Asfaltul proaspăt turnat, drumul virajat, destul de îngust pe alocuri, priveliștea superbă au fost o plăcere pentru condus. Ajunși la barieră am luat-o la pas si cam intr-o oră și 15 minute am ajuns la cabana Babele (2.206um) și am savurat priveliștea, am admirat iar Babele și Sfinxul. După ce am coborât la mașină am plecat spre lacul de acumulare Bolboci, drumul are cateva sectoare in lucru, dar iarăși aveți o priveliște deosebită, mai împădurită, cam cum e urcarea spre Rânca dinspre Sibiu. Spre surprinderea mea, consumul instant pentru traseul Sinaia - Piatra Arsă - Bolboci - Sinaia a fost de 5.9l/100km. Vremea super s-a terminat în ziua când am plecat, burnița transformându-se în ploaie, ce ne-a însoțit până la Brăila. Mâine e ziua de făcut plinul ambelor mașini și sper să imi ajungă până după anul nou. Am castigat un far la o licitație pe ebay.de și cum se îmbunătățește puțin vremea de afară am să mai incerc o dată să scap de eroarea de la AFS. Weekend plăcut tuturor!3 points
-
Iarna asta ramane asa pentru ca iarna..si stim cum se circula in Buc Legat de patanie , baietii buni de la City Ins au decis ca e culpa comuna pt ca masina era parcata ilegal. Mi-au trimis o scrisorica acasa si m-au instiintat printre altele ca despagubesc 50%, adica 504 RON. Pentru acel "adica 504 RON" , o sa fac plangere la ASF. Din cate stiu , nu au voie sa puna suma in clar pentru ca n-am fost la nici un service din retea din care sa reiasa costurile reparatiei. So, pentru City Ins am doar traditionalele urari de mama . Cei care va pricepeti , credeti ca am vreo sansa sa contest si culpa comuna? Masina era parcata pe trotuar , juma' de metru pe strada.2 points
-
Buna ziua. Am revenit cu aceasta postare pentru a oferi informatii in cazul in care o sa mai fie cineva care sa aiba aceiasi problema pe care am avut-o eu. Vreau doar sa precizez ca problema a fost rezolvata fara inlocuirea casetei de directie! Un update de soft la dealerul VW a rezolvat foarte simplu si ieftin problema. Multumesc.2 points
-
@H0lyBoy Intr-adevar, riscuile sunt altele la moto. Cei de la Hungaoring din pacate anunta trackday-urile cam din scurt. Trebuie verificat periodic site-ul lor. CL-uri nu am folosit pana acum. Pagid-uri am luat in RO de la Segasi Timisoara, dar vad ca nu mai au site activ sau produse pe emag. Ramane Nimex.de sau sfantul ebay :). Sunt sigur ca se mai gasesc si prin RO, dar eu cand am cautat erau cam scumpe. @dragosp92 Ma bucur ca ai gasit topicul si ca ti-a facut placere. Chiar ma gandeam sa cer o schimbare de titlu, ca sa il observe mai usor cei care poate sunt interesati de vizite pe circuit. Bafta cu proiectele si sper sa ne vedem la track. Nurburgring-ul e obligatoriu pentru un pasionat... e cu totul si cu totul altceva. Chiar si cu masina inchiriata, chiar si ca pasager, trebuie sa ajungi macar o data acolo, sa simti atmosfera, sa casti ochii prin parcare si sa faci cunostinta cu circuitul, e impresionant.2 points
-
2 points
-
Cred ca am găsit răspunsul la activarea rain closing. In primul rând : “Rain Close can drain your Battery since the Car won't go into Sleep mode, that's why it is not used anymore.” nu se mai folosește deoarece mașina nu mai intra in sleep mode și Descarcă bateria. in al doilea rând: “Rain closing working only in module 5Q0955547 for 2015 MY, but it not working an another RLS module-example 5Q0955547A...” funcționează doar cu senzori fără index ( A sau B). Mașinile după MY 2015 au senzor cu index. P. S. Scuze dacă in postul anterior am dat informații incomplete sau gresite. Erau informații de pe forumul Ross Tech ( care credeam ca e 100% de încredere ), forum in care e o harababura totala, acum înțeleg de ce tin admini și moderatorii la respectarea regulilor pe acest forum. ? Am pus burta pe carte, am cercetat și am găsit. ?2 points
-
Am un B6 din 2006 si dupa cautari pe forum si in cartea tehnica nu am reusit sa modific la afisajul din bord (cred ca este "Plus"datorita dimensiunilor mari) cifra 2 din dreapta-sus cu cifra 1 pe care probabil ca ar trebui sa o afiseze.Doresc asta deoarece am incalzire Webasto dar nici un fel de element de reglaj sau pornire pentru el (se pare ca ar porni automat in anumite conditii) si cred ca pe afisajul cu cifra 1 in dreapta as putea sa gasesc informatii suplimentare.Multumesc.1 point
-
Salutare tuturor, Am decis ca este timpul sa imi prezint "polonicul" achizitionat anul trecut prin luna noiembrie din Romania . Masina un cauza: Volkswagen Polo; Motor :1.8 turbo BJX; Putere : 150 HP/ 111kW, Cuplu : 220NM. Culoare : Negru Pachet : GTI(praguri, bara fata/spate,emblema bla bla). Dotari : Oglinzi electrie/incalzite, geamuri electrice fata/spate, climatronic, scaune sport (GTI edition- cele in "carouri"), jante 16" GTI(nu cunosc denumirea lor ) Despre masina: Ca un scurt istoric este achizitionata din Romania-Bucuresti de la unic proprietar. Este cumparata de noua din tara (Porsche Bucuresti in anul 2007). Are 127.000 de km acum(a fost achizitionata pe la 124.500k. Isoric complet Porsche Romania. Defecte/Imperfectiuni : Anii si-au spus cuvantul asupra vopselei ce imbraca caroseria (cred ca o sa ase vada in poza)- are 2 julituri pe capota de la o sticla de sampanie aruncata de un petrecaret de revelion de la etajul 10 . Jantele sunt julite - trebuiec sablate si vopsite.Farul din stanga este matuit - urmeaza polish + folie. Stergator luneta - rupt/spart (motorasul functioneaza insa nu face cercul complet - mai degraba sterge invers.. pe usa de la portbagaj).Are si un "carlig" spate destul de lung - nu este din fabrica este pus de vechiul proprietar. Emblema GTI de pe grila frontala urmeaza sa fie schimbata cu alta la fel cu toate literele Cea actuala are lipsa litera " i " (GT..). Mecanic sa bine necesita schimabat termostatul pentru ca nu mentine cand sunt sub 5 grade temperatura la 90 .. mai exact cand depasesc 70km/h scade temperatura pana aproape de 65/70 (se aplica si in cazul pornirii climei).Am schimbat un senzor de temperatura de cand a achizitionat masina. Per total e o masina buna, am decis sa o achizitionez deoarece cunosc acest motor si stiu ca este emblematic, daca nu exceptional in materie de fiabilitate/potential. Pret achiziie : 4600 EUR. Numar de inmatriculare : B06RIP(OLD) -> New : B305VAG Sper ca nu v-am plictisit las mai jos niste poze!1 point
-
Proaspat posesor de Passat B8 Variant 239 HP 4MOT, 199.000 km. Am trecut de la Golf 7 Variant 150 HP care am "donat-o" la junior. Dotari: - faruri led cu DLA - Lane assist, Blind Assist - oglinzi rabatabile - comenzi vocale - keyless - portbagaj electric - trapa - head-up display - climatronic 3 zone - Discover Media cu Mirror link, Car-Net - incaltata cu jante 18 cauciucuri de vara si 17 pe iarna.1 point
-
Salutari , am reusit sa fac proba la care m-ati indrumat , la deschiderea usii soferului , se deschid injectoarele si pulverizeaza , mecanicul a spus ca nu a mai intalnit asa ceva , a spus ca s-ar putea sa fie o problema electrica , in mod normal impulsul pentru deschiderea injectoarelor i-l da calculatorul ( ECU ) , nu putem lua in calcul releul 409 , l-am schimbat , nu este releul 409 , puteti venii cu pareri , va multumesc1 point
-
Haideți să vă povestesc eu prin ce am trecut cu aceste renumite injectoare . Poate cine citeste acest post baga la cap si rezolva din prima problema. In mai anul acesta am cumpărat acest Touran din 2012 .Motor 1.6 cayc.Inainte sa il achizitionez am citit multe despre aceste injectoare dar am decis să risc pt. simplul fapt ca masina vizată avea 300k iar eu in mintea mea am gândit ca pana la km acesta sa schimbat ce a fost slab.Bun....mecanic fiind de meserie iau testerul la subrat si ma duc după mașină. Pun testerul (BOSCH KTS) pe mașină iar injectoarele arătau la cald valori 0.30 + - fiecare. Gata totul e ok. Cumpăr masina fac 1000 km si incepe distracția...pt ca venise căldură am început să folosesc AC cum il porneam cum injectoarele începeau să facă de parca mergeam cu un JHON DEERE.Tester pe ea ..injectorul 1 valoare +1.20 . Mă dau la citit topicul acesta de la cap la coada.Ce am invatat din problemele voastre?NIMIC. Mă pune naiba si comand un injector sh la 500 lei.Vine injectorul il montez merge perfect ...30 km iar pe urma puffff motor in trei pistoane iar injectorul blocat la valoarea +5. Sun pe prietenul nostru #EEXCALADE..omuletul de treaba fiind imi explica ca la prosti..injector nou nene...Ok bag la cap si comand injector nou VDO pret 1220 lei. Vine piesa..montez ...totul ok...maxim 1000 km iar JHON DEERE trăncănește cand seara subturata. Din nou sun pe #EEXCALADE si i spun ca injectorul numarul 3 are valoare mare cu plus. Răspuns ...injectorul 3 nou dar mai mult ca sigur iti trebuie toate patru. Eu nimic Batman ..Batman Zis si facut...vine al doilea injector nou 1220 VDO montez pe masina si surpriza JHON DEERE troncane la fel. Sun pe prietenul #EEXCALADE cadem de acord pt un test de compresie. Fac testul 24 pe fiecare piston. Motor nou ce mai... Valorile arătau corect iar injectoarele troncaneau. O las dracu de treaba il sun pe #EEXCALADE si imi cer scuze pentru deranj .... Timp de 4 luni am lăsat-o asa,m am invatat sa o conduc in turatiile in care nu troncaneau.Binenteles sunetul de fier pe fier a persistat tot timpul acesta. Acum trei zile ies cu soția in oras si la întoarcere conduce ea ca eu bausem câte ceva ☺️ pai nu pot sa va zic cum sunau injectoarele..se uita lumea dupa noi ea conducând mai subturat. Va dati seama ca a doua zi am si comandat si celelante două injectoare. Azi le am montat iar după doar 20 km motorul surpriza SUNA ALTFEL parca l am schimbat .. Consumul la relantii a scăzut de la 5 la 2 iar pe tester valorile sunt toate aproape de 0. Povestea e mai lungă dar am scurtato putin. Am citit acest topic de minim 5 ori cap coada. Concluzia mea : ASCULTATI DE BATRANII FORUMULUI. Toate 4 injectoarele noi si se rezolva problema. NU MAI FITI ROMANI si umblati cu cioara vopsită ca nu se rezolva nimic. Valori mari la injectoare = injectoare noi.1 point
-
Va salut băieți și îmi cer scuze daca postez unde nu trebuie dar daca puteți să mă ajutați .....are cineva vreun programel care sa ii arate dimensiunile și codurile unor seturi de oringuri de la injectoare de BKD și BMN ?? Mi se par exagerat de scumpe oringurile de la BMN și practic BKD BLB au aceeași chiulasa ca la BMN și același scaun la injectoare... doar injectoarele diferă unele sunt Conti celalalte Bosch și as incerca un set de oringuri Bosch pe injectoare Continental .Nu se găsesc oringuri Bosch pentru BMN decât originale elring și Victor Reinz.Va multumesc1 point
-
..Biciclistul e tratat altfel de polis, pentru trotinete inca nu se stie sigur nimic. Na.. ce sa zic? Nimic nu e clar. totul e ,,dupa ureche'''.. Pct 21 PRECIS NU e avut in vedere. Mai repede ala... 35.... ,,vehicul''.... dar pana nu zice de... trotinete, totul e vax.1 point
-
@gigelsat cum se comporta la viteza? 90-100km/h, doar ele montate? Caut si eu sa imi cumpar pentru un B7 variant si nu as vrea sa le tot plimb, sa le pun pe masina, sa le dau jos de pe masina etc. (stiu, lasate pe masina o sa creasca consumul). MUltumesc!1 point
-
Sa sti ca se duce in spate daca apas pe acceleratie si o las, cred ca e normal. Autohold activat, apas mai serios pe acceleratie si pleaca direct fara sa se duca deloc in spate.1 point
-
Intrebare: dupa reparatie, pe o rampa mai abrupta in D, dupa decuplarea autoholdului, are tendinta sa alunece (in spate)? Mie mi se pare cel mai deranjat lucru la cutia asta...In rest, mi se pare o cutie ok.1 point
-
1 point
-
Salutare colegi.De cateva zile dupa un drum la tara pe drum pietruit, a inceput sa-mi apara un zgomot ca un cloncanit in partea dreapta a bordului sus.Am grezut prima data ca ar fi de undeva de la oglinda, ca ar fi slabite suruburile care o fixeaza.Am fost la tinichigiu si a verificat dar oglinda este bine fixata.A dat jos si fata de usa din dreapta, a verificat si acolo si totul este ok.Am scos din torpedou tot ce aveam dar zgomotul cand trec peste denivelari sau gropi , tot se aude ca un clanc , clanc .Precizez ca daca trantesc mai tare usa de la sofer se aude acle cloncanit dar mai slab.Ati mai intalnit aceasta problema ? Oare ce poate fi ? Rulment flansa amortizor , care sa se transmita in habitaclu ? motorasul de la aeroterma sa fie slab si se auda cand trec peste denivelari ?1 point
-
ET-ul e potrivit pentru ca distantiere fata-spate. Am uitat sa zic, acum am montat si pe fata, pe rotile de vara aveam doar spate. Dar le voi pastra in continuare si vara si iarna, sunt fix ce trebuie pentru ambele seturi. 10mm fata si 13 mm spate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Atunci fa`i o decontaminare cu argila ; si aplica o protectie o data la 6 luni la un atelier de detailing daca vrei sa protejezi si pe viitor si sa speli la jetoane. Crezi ca pe tovarasii cu bmw`uri si mertzane ii intereseaza ca se matuieste sau ca se umple de panza de paianjen ? fiecare o intretine cum doreste si dupa posibilitati, insa periile sunt cele mai nocive pt lac. p.s : nu zice nimeni ca pagubele produse de perii nu poate fi remediat ; cu un detailing o data la 2 ani arata din nou impecabil ; ca si cost ~800-1500 lei.1 point
-
1 point
-
Salutari! A mai avut cineva scurgeri de lichid de sub bord atunci cand activati stergatoarele din spate? Modelul este un 6R in 4 usi.1 point
-
1 point
-
Daca ambele sunt trecute pe talon , ptr iarna e bine cu diametru mai mare => 601 point
-
Salut, am pastrat injectorul vechi, pentru orice eventualitate Multumesc pentru ajutor1 point
-
17 mi se pare cea mai bună soluție confort / stabilitate. E undeva la mijloc si eu sunt foarte mulțumit. Dar parca la iarnă as merge pe 16 ca se strica drumurile asa de repede la noi si apar niste "cratere", nu gropi. Sunt dezamăgit însă ca nu vad diferente la pretul anvelopelor între 16 si 17.1 point
-
1 point
-
Salutare, Masina are 270.000km, dupa ce am schimbat chiulasa acum 1 an a am inceput sa am zgomot la motor, parca un rontait, in sarcina. Pun si un film. Avand in vedere nr de kilometri as spune ca e normal sa fie asa, dar parca a coincis cu intrarea in service, e posibil sa ma fi pricopsit cu alta defectiune? Eventual la cutie cu care nu am avut nicio problema?1 point
-
Salut! Sper sa nu fi murit acest topic atat de complex! A rezolvat cineva problema aceasta cu consumul de ulei din cauza epuratorului? Masina este Vw Passat b5, 1.9, TDI, 81 kw Am aceeasi problema cu consumul de ulei din cauza epuratorului, (consum de ulei 3 litri in 5 mii de km) asa tind sa cred ca este din cauza epuratorului, gazeaza bine motorul si scoate fum usor albastru daca o turez pe loc,la pornire nu scoate fum albastru, in mers nu lasa dara de fum,insa am sesizat o intrerupere undeva pe la 1900/2000 turatii, este ulei in zona de aspirare a tubocompresorului, si bineinteles in toata tubulatura de admisie, din intercooler a curs vreo 30 grame de ulei. Am scos mufa electrica de la pompa de injectie si am trecut la masurarea compresiei. Am masurat compresia pistoanelor cu motorul rece, de la distributie spre bord, Piston 1= 32 bari Piston 2= 31 bari Piston 3=30 bari Piston 4=30 bari Nu stiu daca am procedat corect si daca valorile rezultate sunt bune, daca sunt offtopic rog un moderator sa mute topicul, multumesc!1 point
-
Salut, Hmm... buna intrebare! Cred ca din cauza fratelui mai mare..Golf 5 GTI. Diferenta de pret dintre cele 2 masini cu aceleasi dotari si acelasi an de fabricatie 2006-2007 este poate de 1500-2000 de euro (pret realist). Sau poate din cauza faptului ca in Romania nu prea a avut parte de marketing Polo GTI, cum nici urmatorul model .. ma refer la polo 6r gti/r. De altfel pentru modelul meu, 9n3 GTI dupa 1 an de zile de la realeasul oficial, cei de la vw au venit si cu o versiune mult mai agresiva, cu alt pachet estetic si alt cod de motor, cu mai multa putere sub capota. (vezi polo 9n3 cup edition), respectiv 1.8 turbo 180 hp. In Romania nu prea am vazut la vanzare, stiam de una la Brasov, Sibiu, Bucuresti.. iar ca fapt diverse toate erau de culoare rosie ?. Inclusiv proprietarul masini de la care am cumparat, mi-a spus ca in 2007 la momentul achizitiei si-a dorit GOLF 5GTI insa pretul si durata livrarii l-au facut sa-si schimbe optiunea pentru POLO. In Germania sunt destul de multe, am vazut pe mobile, incepand de la 4000 de euro in stare destul de buna, cu mici exceptii care depind de personalitatea fiecaruia si de nevoia lui, de exemplu : 2 portiere, AC nu climatronic, scaune incalzite etc. Eu zic ca masina este un compromis intre fiabilitate si sportivitate. Eu de exemplu nu pot merge zi de zi cu aceasta masina din cauza consumului, care pe stefan cel mare la ora 8-9-10 dimineta depaseste 15,16 (climatronic pornit), dar asta nu este un motiv de raritate a masinii, pana la urma fiecare isi cumpara cu masina pe care si-o doreste conform cu asteptarile lui. ?1 point
-
altfel, nu este normal. Nu trebuie sa se simta/auda nimic1 point
-
Multumesc de sugestii. Cred ca mai astept putin si il schimb, scap de-o grija. Am curatat pana acum la el 3 weekenduri la rand,dar fara rezultat pe termen lung. Ce producator recomandati?1 point
-
De obicei G7 are 4 ani garantie... Am patit si eu sa mi se blocheze unitatea, nu se mai aprindea. Am rezolvat-o tinand mai mult de 10 secunde incontinuu butonul de pornire, dupa care s-a restartat "tableta" (caci de o tableta ordinara vorbim) si totul a fost in regula. Incercati si voi acest lucru pentru cei care mai aveti probleme...1 point
-
Cele de la Lidl sunt fix Menabo, ca cele de mai sus de la emag. La mine stau bine pe masina, dar fluiera intre 70-90km/h.1 point
-
Atentie unde e fisurat intercooler-ul,din poze nu prea se observa exact locul,sa nu fie pe la ceva imbinare sau intrare de furtun si sa nu necesite inlocuire,acum depinde si de fisura dar stiu ca se pot si lipii(repara)fara a necesita inlocuire reducand astfel mult costurile reparatiei.1 point
-
Salut, Am si eu o problema cu al meu Passat b6; cand motorul este rece porneste la sfert, dar daca motorul este cald porneste greoi. Am pus-o pe tester si nimic. Poate fi vre-un senzor de temperatura sau pompa de motorina? Va multumesc,1 point
-
1 point
-
Salutare! Am facut rost de niste jante superoriginale R 15 cu cauciucuri 195/65. Am un Golf IV... Problema este ca nu se potrivesc, fiindca pe partea inferioara a jentilor e pansonat semnul de marca al AUDI, desi capacelul ala mic de la janta, ala de vreo 5 cm are semnul de marca VW. Zic ca nu se potrivesc fiindca atunci cand le-am incercat, am obs ca distanta dintre orificii e mai mare... cam cu un cm... decat la janta anteroara de VW. E al dracu de incurcata situatia, iar jantele-s asa de faine ca imi vine sa iau masina care sa li se potriveasca... Daca au pansonat in metal AUDI si sunt mai largi un pic decat la Golf, la ce s-ar potrivi? Bora? Passat? A4? A6? Cum se potrivesc astea intre ele? Va rog mult, un sfat!1 point
-
mai exact... busonul de pe capacul motorului ? ala de sus ? ca mai e un buson sub motor, pe baia de ulei pe unde curge uleiul. vezi in poza atasata urmatoarele repere: pozitia 36 - 021 133 287 A - inel etansare pozitia 37 - 06B 103 485 C - capac pozitia 38 - 06A 103 483 D - garnitura pozitia 24 - 036 115 302 R - teava umplere ulei (cred ca asta te intereseaza din moment ce ai nevoie de piesa in care se insurubeaza capacul de la umplere cu ulei) pozitia 25 - 06A 103 483 D - garnitura da-mi un semn daca nu e asta si iti caut altceva1 point
-
:D S-a mai discutat problema asta,inainte sa postezi cauta cu "search",altfel poate dai pe aici de vreun moderator care-ti da warn :D Problema se rezolva simplu:urci masina pe o rampa si cu o seringa faci o"injectie"in burduful capatului de bara respectiv.Cu asta scapi de probleme.Sau faci ceea ce a spus colegul mai jos.. Luigi Vicol1 point
-
Trebuie demontata consola centrala (acolo intra cablu la levierul de frana de mana) mai trebuie demontat la etrieri si trasi din masina afara. Cabluri ai? Pe original este 45ron cablul si iti trebuie 2 bucati. Eu le am pe amandoua noi noute, daca le vrei putem discuta la pret. (Le-am luat pentru Golful meu dar l-am vandut inainte sa le schimb).1 point
-
In aceleasi conditii ca cele prezentate de tine, eu am schimbat un cap de planetara. E bine sa se uite un mecanic, pentru ca un harsait poate fi foarte bine si de la o aparatoare desprinsa care atinge roata, etc.1 point
-
La tine acel zgomot poate fii de la tachetii hidraulici, se manifesta prin batai la pornire dupa care in sarcina tacane DAR nu tot timpul si acel tzacanit este unul metalic dar foarte subtire nu gros cum este cel de cuzinet . Si eu am acel tzacanit dar foarte slab, este aproape insesizabil iar in sarcina mare este acoperit de zgomotul motorului, se aude usor in sarcina cind accelerez foarte usor iar in frana de motor nu se mai aude nimic . Senzorul de care zic indica pozitia axei cu came, astfel ECU regleaza avansul. Acel senzor nu se strica pur si simplu ci se decalibreaza, astfel motorina este injectata aiurea si motorul merge prost si mai ales este foarte zgomotos, banuiesc acel senzor sa fie defect in cazul lui puiufly pt ca el spune ca are zgomot si in frana de motor iar acel zgomot dispare cind opreste motorul, deci este ceva legat de unitatea injector care este comandata de ECU si injecteaza motorina in junctie de acel senzor, adica avansata sau retardat . La motorul meu nonPD exista chiar un test pt acel senzor si se aude clar cum se modifica avansul, nu mai stiu in ce grup era acel test .1 point
-
B6 cu motorul de 2.0 litri, 140 CP mananca un pic mai mult ulei. Incearca sa completezi verificand nivelul pe joja cu ulei cumparat de la dealurul VW si recomandat de acesta si vezi cum evolueaza lucrurile. Daca zgomotul persista du-te neaparat in service.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00