Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.11.2019 în toate secţiunile
-
8 points
-
Vad ca devine tot mai masiva prezenta trotinetistilor electrici pe sosele. PRINTRE masini.. Circula mai sprintar ca cei cu moto. Vireaza mai brusc, te trezezesti cu ei peste tine fara sa ii vezi, chiar cand vrei sa virezi. In cazul lor nu stiu cat de repede pot frana si.... cel mai importat- DACA ne loveste vr-unu masina... ce facem?? ca ei n'au... RCA... nu? Ce facem, ca n'au nici... numar de inmatriculare... ...nu mai zic ce o fi daca dai noaptea peste vr-unu fara nicio luminita aprinsa.... Daca intra pleosc, in fundul masinii, ca.. n'a avut aderenta cu rotitele alea.. sau se dezechilibreaza si zgarie vreo usa sau altceva... Ce facem?? ca se scoala de jos si pleaca cu jucareaua in mana.. NU poti sa ii retii pana vine politia, ca.. intri la penal. Poti face poze, reclamatie pentru distrugere si... atat. Ca in baza politiei..: 1- ,,fapta reclamata nu are valoare financiara mare, nu prezinta pericol social, si nu justifica efortul necesar cercetarii-' si la procuratura fac forme de ,,incetare a cercetarii' (caz patit de mine..) 2- in caz ca NOROCUL!!! e vr-un echipaj de politie acolo... si il legitimeaza.. ca sa recuperezi paguba trebuie sa... mergi personal in instanta, pe civil- cu avocat, expertiza, blablabla...si.. candva..... daca si cu parca... o sa obtii dreptate. Deci- care stie PE BUNE cum sta treaba cu TROTINETELE?? Sunt VEHICULE sau...NU?? bicicletele sunt considerate vehicule. Deci - CARE E INCADRAREA in lege??? ....ei au OBLIGATIA sa respecte legislatia rutiera? Pot fi amendati pentru incalcarea Legislatiei Rutiere???sau...nu?? Ei sunt considerati ,,pietoni''? ca nici biciclisti nu sunt... Cum ne.... ,,aparam'' impotriva unor evenimente cu ei??? Consider ca e bine de dezbatut-aflat, si pentru ca muulti dintre noi chiar folosesc in oras trotineta.. (sau poftim, copii nostri- in cazul meu)3 points
-
@Doomy mersi, ne inspirăm, reciproc (sper) Am profitat de câteva zile de concediu și de vreme și am tras o fugă la Sinaia. Am ajuns de sâmbătă și după ce ne-am acomodat cu orașul, cazarea și locurile de mâncat și vizișit, a doua zi am plecat până la cota 1.400. Drumul sinuos e o plăcere pentru condus. Ajunși la cota 1.400, am decis să urcăm puțin, deși nu eram chiar echipați de munte. Încet, încet am trecut de 1.500, 1.600 și de 1.700m, după care nu a mai fost posibilă întoarcerea, panta fiind destul de abruptă (cam 62° apreciez) și coborârea foarte dificilă. Așa că, am luat-o în sus, uneori ajutandu-ne în escalada noastră de imâini și de arba (uscată) înaltă. Dar priveliștile au meritat pe deplin efortul nostru. Singurul semn de întrebare a fost al celor de la stația telecabinei de la cota 2.000, când i-am întrebat de unde luăm bilete. Și răspunsul lor a fost "De la cota 1.400. Dar cu ce ați urcat?". Pe jos, le-am răspuns și se uitau destul de mirați la noi Luni, a fost ceață și burnița în Sinaia, așa că am decis să plecăm spre Rașnov și Brașov. După cetate, am plecat spre Brașov. Ajunși în Piața sfatului, soția mi-a spus că la precedenta vizită nu a urcat pe Tâmpa, pentru că nu mai mergea telecabina la ora respectivă. Și nici luni se pare că nu merge , așa că am plecat pe Cararea serpentinelor în sus pe Tâmpa. După aproximativ o oră și jumătate de urcat am ajuns sus, unde sunt scrise literele Brașov și se vede tot orașul de sus. Următoarea zi am plecat spre Babele și Sfinx. Transbucegi, este spus impropriu, pentru că nu traversează Bucegii, dar ajungeți până la complexul Piatra Arsă în cele mai bune condiții. Asfaltul proaspăt turnat, drumul virajat, destul de îngust pe alocuri, priveliștea superbă au fost o plăcere pentru condus. Ajunși la barieră am luat-o la pas si cam intr-o oră și 15 minute am ajuns la cabana Babele (2.206um) și am savurat priveliștea, am admirat iar Babele și Sfinxul. După ce am coborât la mașină am plecat spre lacul de acumulare Bolboci, drumul are cateva sectoare in lucru, dar iarăși aveți o priveliște deosebită, mai împădurită, cam cum e urcarea spre Rânca dinspre Sibiu. Spre surprinderea mea, consumul instant pentru traseul Sinaia - Piatra Arsă - Bolboci - Sinaia a fost de 5.9l/100km. Vremea super s-a terminat în ziua când am plecat, burnița transformându-se în ploaie, ce ne-a însoțit până la Brăila. Mâine e ziua de făcut plinul ambelor mașini și sper să imi ajungă până după anul nou. Am castigat un far la o licitație pe ebay.de și cum se îmbunătățește puțin vremea de afară am să mai incerc o dată să scap de eroarea de la AFS. Weekend plăcut tuturor!3 points
-
Am montat si noile roti de iarna. Nu pot sa zic ca ma incanta extraordinar lookul ( bye-bye low rider -> welcome camila rider) iar cand m-am dat jos prima data din ea era sa ma impiedic ca mi s-a dus piciorul putin in gol, daaaar ca si utilitate e super ok, mai confortabila si directia mai usoara. Am reglat suspensia sus maxim peste tot. N-am mai vopsit deloc jantele, le voi reconditiona pentru iarna urmatoare cum trebuie.2 points
-
2 points
-
Salut colegi ! Am revenit la Golf Dupa ce am terminat mk2, la doar 8000 de km , a luat foc. Doi ani de zile am fost doar cu masina de serviciu. Pana ieri. Am devenit posesorul unui Golf mk4 GTI 1.8 turbo, 180 hp. Am luat-o de la un prieten, care din 2009 pana acum a facut 50000 km El, la randul lui a cumparat-o de la prieteni de familie, care au cumparat-o noua din US. De fapt de aia am luat-o, ca ii stiam istoricul. Masina are 121000 km, prima inmatriculare a fost in 2004 Consumul mediu pe 50 km in oras este de 11.2, mers in trafic, cu usoare sprinturi. In urmatoarea perioada, din pacate nu voi putea conduce masina. Dar am un plan pentru ea soft stage1 , evacuare de inox, o alta suspensie si alte frane. Suspensia se simte cam obosita. Intrebarea mea ar fi : ce suspensie recomandati ? Ma intereseaza un raport calitate pret bun. Recomandati reglabila ? KW din ce am vazut fac doar reglabile. Eventual preturi ...1 point
-
Proaspat posesor de Passat B8 Variant 239 HP 4MOT, 199.000 km. Am trecut de la Golf 7 Variant 150 HP care am "donat-o" la junior. Dotari: - faruri led cu DLA - Lane assist, Blind Assist - oglinzi rabatabile - comenzi vocale - keyless - portbagaj electric - trapa - head-up display - climatronic 3 zone - Discover Media cu Mirror link, Car-Net - incaltata cu jante 18 cauciucuri de vara si 17 pe iarna.1 point
-
1 point
-
Revin cu update ul promis. Cam tarziu dar ... asta e. Dupa ce am montat totul la loc ... si nu am ramas cu piese in plus sau suruburi situatia pare sa fie ok. Pe mufa acum masurat am 14V ... electrovalva se aude cum cupleaza la conectarea mufei si eroarea sa sters si nu mai apare pe vcds. Sper sa fi scutit macar vreo 200 de lei.1 point
-
Electromotorul nu are nici o problema ,revizia o fac preventiv. Se uzeaza carbunii ,uzura carbunilor se depune intre periile colectoare si in timp nu mai face rpm-ul necesar . Necesita platou de carbuni ,bucsa,vasilina ,curatat,uns ...1 point
-
Sunt inafara legi ,nu au ce cauta pe partea carosabila. Deja au inceput demersurile de clasificare si de incadrare in lege.In Franta au introdus legea prin care este nevoie de permis de conducere.1 point
-
1 point
-
~156500 - revizia anuala și chip tuning la tcm. De fabrica a scos 95 cai și 232nm, ulterior a scos 135 cai și 283nm, e cu totul alta mașină.1 point
-
1 point
-
Salut, Pentru cei in nevoia de a gasit o baterie AM compatibila cu cea OEM grup VAG pentru a usura codificarea bateriei in lipsa codului BEM. Pt baterii MOLL: http://www.moll-baterii.ro/ckeditor_uploads/files/Lista%20Compatibilitati_Auto_2.pdf Codul BEM explicat (din ce elemente se recreaza - producator, data si anul fabricatiei bateriei noi, elemente din codul fostul baterii, etc): https://www.audiworld.com/forums/vag-com-discussion-51/bem-bms-battery-coding-reverse-engineering-2969071/ https://www.audiworld.com/forums/a4-b8-platform-discussion-128/battery-replacement-audi-vw-enertec-battery-vcds-coding-solved-2902575/ Sper sa fie de folos celor care vor opta pt bateriei AM fara cod BEM pe ea... Momentan, inainte de recodificare, BMS a recalculat doar rezistenta interna a noii baterii (3,8 mOhm in loc de 6,6 mOhm cat avea cea veche), restul valorilor fiind ale celei vechi (care avea 10 ani si 2 luni!): Bateria noua este Varta G3 Blue Dymanic - echivalent 8K0915105E -> are toate gaurile in ea pt montajul capacelor de protectie Q5 (toate elementele de protectie au intrat la fix in noua baterie, inclusiv furtunul de evacuare gaze din baterie)... PS: Varta are un program national de testare baterii. Detalii aici: https://www.varta-automotive.ro/ro-ro/testare-gratuita-baterie In lipsa VCDS se poate apela la acest program pentru a afla starea bateriei - intentionez sa trec pe la unul din centrele participante dupa recodificarea ei pentru a afla daca totul functioneaza corect in Q... si ca bateria este in buna stare1 point
-
Salut ! ! ! Sunt fan al forumului de ceva ani, l-am urmarit pe contul batranului, el fiind posesor tot de vw. M-am decis sa-mi fac si eu cont pentru ca e mai practic si il folosesc tot mai des sa caut sfaturile colegilor ori discutii utile pe diferite teme. Drept urmare va prezint masina mea Detin un Vw Golf 6 CBDC 2.0 TDI 2009 CR 110 CP 5 rapoarte. Am achizitionat masina la 180 000 km in ianuarie si am facut 211 000 acum in noiembrie. Dupa ce am cumparat masina, prima plimbare a fost catre service unde s-au schimbat foarte multe, de exemplu: - Ambreiaj + volant - Distributie+pompa de apa, role intinzatoare si toate cele necesare pe acolo - Reconditionare turbina cu miez nou - Recalibrare geometrie variabila cu actuator ( sper ca am zis bine, inca invat) - Schimbat discuri si placute fata/spate - Verificare si schimbat ulei cutie - Schimbat ulei motor + filtre aer/habitaclu/motorina/ulei Multa lume mi-a zis ca sunt nebun ca am bagat atatia bani in ea insa am vrut sa o stiu ca noua si sa fie safe... asa cred eu ca trebuie sa fie un pasionat in devenire sa zic asa.. sa nu fie buna doar de poze. Ca o mica paranteza .... la cati bani am bagat in ea imi luam un g7 :))) Ulterior s-a facut soft si a urcat la 320Nm de la cei 250 de fabrica Dotarile masinii le gasiti mai jos : - geamuri spate si luneta fumurii - lumini ambientale - volan multifunctional - RCD 330 g plus - senzori presiune roti - senzor ploaie - senzor lumina - senzori parcare fata/spate - coming home - leaving home - oglinda retrovizoare heliomata - oglinzi incalzite - dublu climatronic - incalzire scaune - cotiera fata spate - sertare scaune fata - jante aliaj VW de 17” cu pneuri Michelin Primacy 4 225/45/17 - stopuri led Urmeaza faruri osram si oglinzi cu semnal secvential sa le corelez cu stopurile. Ma bucur sa fac parte din aceasta comunitate. Sporuri si drumuri bune !!!1 point
-
Octavia variant da, golful urmeaza in curand. Dar esti liber sa nu mai vorbesti cu noi pana nu apar ambele la dealer ca sa ai ce vorbi1 point
-
Pentru moment ai putea să încerci ceva simplu și practic, cu un furtun și o siringă de 100ml de la farmacie.1 point
-
Salutare tuturor! Stie careva care este codul la dotari pentru pachetul de drumuri grele? Cand am cumparat masina au spus la dealer ca are pachetul de drumuri grele. Scutul nu este metalic. A venit din fabrica cu jante de 15, masina fiind g7 1.6 tdi comfortline 2014. Am citit pe aici pe forum ca la masinile cu pachet de drumuri grele nu se pot pune jante de 17. Faza este ca in cartea masinii imi scrie ca pot pune atat jante de 17 cat si de 18, cu cauciuri de latime 225mm. As vrea sa fac un upgrade la jante de 17, intrucat imi place mai mult aspectul si m-am cam plictisit de masina in forma actuala, insa nu stiu daca sunt compatibile. La alti colegi care au 1.6 tdi ( adica cu punte spate ) au specificat in cartea masinii ca pot pune si jante de 17/18? Iar suspensia sport ( asa cum se spune pe forum ca este necesar pentru jante de 17+ ) ce cod are in lista de dotari? Multumesc frumos!1 point
-
Eram doar curios ce ulei foloseste lumea cu predominanta... nu chiar toate ce respecta norma producatorului sunt la fel de calitative...1 point
-
Eu cred ca am scris in romana ca firul sta presat. Daca stiam ca un lucru atat de simplu devine asa complicat ....... @RzzV la ce te ajuta sa stii tensiunea la care ce alimenteaza firul ? Daca e AC sau DC...... Atata timp cat mai sus am pus si foto cu un controller pentru auto alimentat la 12 V curent continuu nu inteleg de ce incercam sa complicam lucrurile, exista si controller alimentat la USB....poate unora chiar le foloseste postarea mea si chiar vor sa-si monteze la masini. Nu facem decat sa-i ametim cu atatea presupuneri . Este ceva foarte simplu cu un efect aproape egal cu produsul OEM. Pentru bord va trebuie 1,5 m de fir si un controller pentru 12 volti, vointa si atentie la detalii, atat.1 point
-
1 Firul are o "camasa" asa cum am spus care intra intre ornament si bord( mai jos foto ) Eu nu le-am lipit pentru ca stau presate. 2 Mai jos foto cu butonul pentru inchidere/deschidere fanta de ventilatie. 3 Pe sub bord in partea stanga prins cu un "soricel" , colier de plastic. 4 Foto cu efectul pe timp de noapte1 point
-
1- Am folosit fir electroluminiscent de 2,3mm diametru cu camasa de 5mm . Acesta e numai monocolor deci nu se poate schimba culoarea. Si eu am avut in gand sa fie RGB dar se face numai cu fir de fibra optica , cu led-uri de putere in capete, trebuie gaurita plansa de bord........e mai complicat. 2 - Acest fir de "neon" functioneza cu un ridicator de tensiune de 12V , pe care eu l-am legat de la iluminatul butonului care inchide/deschide fantele de aer. 3 - Am folosit scule de plastic ca sa nu stric bordul si ornamentele. 4 - Cum se face in cateva cuvinte? Se scot ornamentele de pe plansa de bord care sunt prinse in clipsuri. Ies foarte usor. Sunt 3, unul sub aeratorul din stanga, unul deasupra consolei volanului si cel mai lung din dreapta, trece peste unitatea radio pana sub comutatorul pentru stergatoare. Atasez cateva fotografii facute-n graba ca sa va puteti da seama. Diferenta fata de cel original, este ca nu se poate schimba culoarea si eu cred ca este un pic mai subtire. Am atasat o fotografie si cu acel controller care aprinde Firul "de neon", este cel din centrul pozei(dreptunghiul negru) Este un DYI pentru cei pasionati , care-si doresc sa personalizeze masina intr-un mod care-i reprezinta si le place. Sper ca am reusit sa ma fac bine inteles. Daca mai pot ajuta si cu alte explicatii, cu drag astept intrebari. Scuze ,am uitat sa va spun de unde gasiti acest fir. Eu le-am luat din China dar e plin pe site-urile de anunturi de la noi gen OLX.1 point
-
Am mai bifat doua trackday-uri la Motorpark, de cate 11 sesiuni fiecare (de, pacura tine mult :D ) Noutatea au fost jantele OZ Ultraleggera 17x8 ET 48, de aprox 8.1-8.2 kg fiecare (cantar chinezesc). La primul track-day am mers cu presiune 2.1-2.2 bar si am reusit cu greu sa scot 1.51.77 in chiar ultima sesiune a zilei. Masina s-a cam chinuit cu lipsa de aderenta si a fost neutra spre sub-viratorie. Am avut de asemenea transponder si am comparat acasa timpii transponder vs RaceCrono (GPS integrat telefon) vs filmare (25fps, deci precizie 0.04s). Am fost placut surprins de precizia satisfacatoare a lui Racechrono si mi s-a confirmat ca masurarea pe film e o metoda foarte ok de confirmare a timpilor. Din pacate materialele media (poze/filme organizator) au fost putine spre 0, dar am avut totusi un amic cu o drona care venise sa ma filmeze pe mine si pe un prieten si care a facut pana la urma un clip dragut pentru eveniment. Pentru al doilea track-day am schimbat cauciucurile intre ele (dreapta fata -> stanga spate si stanga fata -> dreapta spate, ceea ce a insemnat ca am avut cauciucuri mai bune pe fata si pe partea stanga) si am mers cu persiune 2.4-2.5. Desi a fost mai cald (spre sfarsitul zilei pista a ajuns la 40 grade, ceea ce s-a simtit) am avut mai multa aderenta iar masina a fost surprinzator de supraviratoare. Desi initial derapajele m-au surprins si in general imi stricau timpii pe ture, am lasat masina asa pentru ca era super-distractiva, si in cele din urma am inceput sa reusesc ture rapide in care sa ma folosesc de setup-ul masinii. Timpii au tot scazut pe parcursul zilei pana la un best de 1.49.13 singur si 1.49.69 cu pasager. Evident ca vroiam un 1.48 :D, pe care nu l-am mai reusit probabil pentru ca am incercat prea mult si pentru ca pista si masina erau deja prea calde. Mai jos este un clip care contine best-lap-ul. Este o tura un pic dezordonata pentru ca il aveam pe Alex cu un S2000 in spate care m-a lasat sa fac tura si ma depasit abia la sfarsit. Apoi incerc sa ma tin un pic de el, dar nu am sanse pentru ca Alex face constant 1.45. Enjoy!1 point
-
Si pentru ca marti incepe excursia Nurburgring 2014 :icon_bounce: , am editat ultimul filmulet din 2013. Este tot o compilatie cu ceva momente la limita, motociclisti, un Radical si o mare aglomeratie :). Puteti vedea in acest filmulet de ce consider track-day-urile mixte masini-motociclete pe Nurburgring o mare prostie si un risc imens. Sunt foarte multe motociclete care accelereaza mai bine decat masinile dar si foarte putini motociclisti care stiu sa mearga la fel de repede si pe viraje, si care stiu sa foloseasca oglinzile sau sa se mai uite in spate/lateral. Si daca masina cu parapet sau masina cu masina uneori nu se lasa decat cu fier stricat, motociclist cu masina sau motociclist cu parapet poate sa duca la lucruri grave.1 point
-
Acu' doua saptamani am montat franele AP Racing si am schimbat kit-ul de bare antiruliu H&R 26/22mm cu cel de 28/24mm. Ma batea de ceva vreme gandul sa trec la kit-ul mare de sway-bars, iar venirea franelor mi-a fortat oarecum decizia. Asta pentru ca noile frane imi cer distantieri pe actualele jante, si cum atingeam oricum si fara distantieri pe strada si circuit, am preferat sa incerc rezolvarea problemei cu atinsul printr-un upgrade care sa-mi aduca si un plus de performanta, in detrimentul solutiei aripi evazate, care insemna o cheltuiala cam mare doar pentru rezolvarea problemei (sigura, e adevarat). Momentan, nu am mai reusit sa ating pe drum public, dar testul adevarat va fi in Karussell si alte viraje cu solicitari foarte greu de replicat pe drum public. Montajul franelor a decurs fara probleme. Totul a fost bolt-on. Am reusit sa pastrez inclusiv scuturile de noroi din spatele discului. Franele sunt in stare excelenta, practic noi. Aveti mai jos o poza comparativa intre placutele DS2500 "uzate" primite in kit si placutele RS29 noi. Singura problema a fost lipsa a inca unui set de saibe de reglaj pentru a centra perfect etrierul pe disc. Urmeaza sa imi fac niste saibe de grosimile necesare si sa fac reglajul la zecime de mm. Atat franele cat si sway-urile au adus un plus clar de performanta care se simte si pe strada. Frana este extrem de responsiva si modulabila, iar sway-urile, desi in zona de compresie initiala nu se simt aproape deloc fata de kit-ul mic, sunt clar mai rigide la solicitari majore. Dar testul adevarat va fi facut acolo unde le este locul... pe Nurburgring :).1 point
-
Cu gandul la excursia urmatoare la Nurburgring, am mai facut o compilatie cu momentele mai interesante din excursia anterioara. Puteti vedea masini mai interesante pe care sau care ma depasesc, pierderi de aderenta si vizite pe ogor, zone in care merg mai bine sau nu, cat de alunecos poate fi circuitul ud etc etc. Phara, de la sec 15 ma cert un pic cu virajul tau "preferat" Enjoy!1 point
-
Salut! Ce este mai eficient si ieftin pt un t4 fara aer conditionat, instalatie autofrigorifica sau instalatia de aer conditionat? Stie cineva cam cat ar costa?1 point
-
Am aruncat un ochi acum peste chestiile alea. Eu inteleg ca de fapt functioneaza cu 2 baterii AAA (adica 3V) firul luminos. Deci nu se poate conecta pur si simplu la alimentarea auto 12V. Sunt curios la ce tensiune e alimentat de fapt firul, pentru ca ei iti dau un invertor pe care-l alimentezi cu doua baterii AA, dar alimentarea firului de fapt se face cu alta tensiune.-1 points
-
antigelul se inlocuieste odata la 5 ani, in aceasta perioada se completeaza doar cu apa distilata pentru pierderi datorate evaporarii - sursa, Reprezentanta VW..... daca te ajuta.-1 points
-
Fix ce a zis colegul @Ebi pe pagina trecuta. Si cum am mentionat si eu, se intampla si pe motoarele TCe si in general pe cele benzina turbo. La urma urmei, poti pleca linistit fara sa se intample nimic daca nu o lasi sa revina la turatia normala.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00