Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.11.2019 în toate secţiunile

  1. Au apărut noile versiuni de hărți pe site-ul VW. Spor la descărcat! ?
    2 points
  2. Doar ma laud ca am dreptate cu importanta cu care trateaza producatorul aerodinamica.
    2 points
  3. 2 points
  4. nu stiu cod la mufa, dar nu ai nevoie tub ondulat spalator spate, 124ron, 10metri, 1J0 955 751 D banda izolatoare furtune si cabluri, 36ron, 000 979 950 daca vrei sa nu cumpari furtunul, exista si kit reparatie: kit reparatie furtun spalator spate, 13ron, 5J0955871A si 135J0955871B
    2 points
  5. Inainte de inlocuire trebuia verificata mufa si cablajul
    1 point
  6. Îmi facem planuri pt anul viitor.
    1 point
  7. Schimbi modulul cu unul premium.
    1 point
  8. De ce ai lua acum anevlope de vara ? nu mai bine in primavara sa fie cat mai proaspete ? Michelin cele mai moi , confortabile
    1 point
  9. Ai generatia 2 de 1.6 tdi cr.. de aceea sint Bosch.. pompa si injectoare.
    1 point
  10. Pentru G28 nu este nevoie de nimic special, pentru semering, da, a prezentat Dolfin mai sus.
    1 point
  11. @Razvan_N vorbesti aiurea, am B8 cu motor de 1.6 dcxa 120 cai, iar topicul este de motoare 1.6 CR. @EEXCALADE pe B8 am DCXA, nu cayc.
    1 point
  12. La CAY injectoarele NU sunt Bosch
    1 point
  13. Scoate mufa de la borna de minus ca sa-ti dea garantia .(sau porneste toti consumatorii)
    1 point
  14. Las-o in pace ,nu ai nici o problema .
    1 point
  15. Am facut-o si pe asta, se vede pe grafic cat a scos masina stoc si cam ce castig a iesit. Ma bucur ca motorul la km lui a scos Cp aproape ca nou. Teoretic este putin dar se simte mai elastica in accelerare si urca mai usor in ture. Nu a fost o suma mare cu tot cu dyno si de aceea am zis sa incerc.
    1 point
  16. Salut ! ! ! Sunt fan al forumului de ceva ani, l-am urmarit pe contul batranului, el fiind posesor tot de vw. M-am decis sa-mi fac si eu cont pentru ca e mai practic si il folosesc tot mai des sa caut sfaturile colegilor ori discutii utile pe diferite teme. Drept urmare va prezint masina mea Detin un Vw Golf 6 CBDC 2.0 TDI 2009 CR 110 CP 5 rapoarte. Am achizitionat masina la 180 000 km in ianuarie si am facut 211 000 acum in noiembrie. Dupa ce am cumparat masina, prima plimbare a fost catre service unde s-au schimbat foarte multe, de exemplu: - Ambreiaj + volant - Distributie+pompa de apa, role intinzatoare si toate cele necesare pe acolo - Reconditionare turbina cu miez nou - Recalibrare geometrie variabila cu actuator ( sper ca am zis bine, inca invat) - Schimbat discuri si placute fata/spate - Verificare si schimbat ulei cutie - Schimbat ulei motor + filtre aer/habitaclu/motorina/ulei Multa lume mi-a zis ca sunt nebun ca am bagat atatia bani in ea insa am vrut sa o stiu ca noua si sa fie safe... asa cred eu ca trebuie sa fie un pasionat in devenire sa zic asa.. sa nu fie buna doar de poze. Ca o mica paranteza .... la cati bani am bagat in ea imi luam un g7 :))) Ulterior s-a facut soft si a urcat la 320Nm de la cei 250 de fabrica Dotarile masinii le gasiti mai jos : - geamuri spate si luneta fumurii - lumini ambientale - volan multifunctional - RCD 330 g plus - senzori presiune roti - senzor ploaie - senzor lumina - senzori parcare fata/spate - coming home - leaving home - oglinda retrovizoare heliomata - oglinzi incalzite - dublu climatronic - incalzire scaune - cotiera fata spate - sertare scaune fata - jante aliaj VW de 17” cu pneuri Michelin Primacy 4 225/45/17 - stopuri led Urmeaza faruri osram si oglinzi cu semnal secvential sa le corelez cu stopurile. Ma bucur sa fac parte din aceasta comunitate. Sporuri si drumuri bune !!!
    1 point
  17. PE mufa de pe masina ai un cod, dar nu inteleg de ce schimbi mufa, care este doar o bucata de plastic, trebuie schimbati pinii din mufa. Pentru furtun poti lua la colac de 10metri, nu vine altfel sau poti lua furtun cauciucat flexibil si 2 piese de legatura.
    1 point
  18. @Catalin87 @ShadoWzZ merci, da, chiar parca e alta masina Am mai fost putin prin snagov la padure si am tras 2-3 poze asa ca de final de toamna .. Amuzant ca nici pana acum n-am schimbat suportul numarului spate, am omis total acest lucru, o sa iau unul "slim" cu 2 prinderi, cum are toata lumea mai nou Am pus si rotile de iarna ... asteptam zapada acum
    1 point
  19. 1 point
  20. Legat de proiectoare/led bar...sper ca stii ca pe drumurile publice nu este de ajuns sa mergi cu ele stinse...dar mai trebuie si acoperite .Producatorii seriosi pun la dispozitie si capace pt ele... Adica trebuie sa cauti poze cum arata si acoperite:)
    1 point
  21. Eh, nu stiu daca nisa cu track-day fans ar justifica un topic si nici nu as avea eu aroganta sa fac pe sfatuitorul sef pe acolo :). Dar daca tot asta e subiectul principal de discutie aici, avand in vedere ocupatia principala a masinii mele , o sa va spun ceea ce cred eu ca ar fi important. Upgrade-urile pentru masina ar trebui sa urmeze ordinea: frane, anvelope, sasiu/suspensie, si in ultimul rand, putere. Si daca masina ar fi track only, reducerea la max. a greutatii e ultra-benefica pe toate planurile. Cel mai mare si probabil risc de accident, din punct de vedere tehnic, este fade-ul de placuta sau fierberea lichidului de frana (care vor aparea aproape sigur la o masina stock ce merge 2 ture legate). Nu ai ce cauta pe circuit dpmdv fara cel putin o placuta de frana gen Ferodo DS2500 si un lichid proaspat de frana gen Motul RBF600/660. Cauciucurile neaderente/cu talon moale, suspensia moale sau lipsa de putere pot provoca frustrari, dar in foarte putine cazuri incidente grave. Din punct de vedere al soferului, este foarte important sa lasati orgoliul la poarta circuitului, sa va uitati dupa fiecare viraj in retrovizoare, si sa va asigurati atunci cand aveti masina in fata ca daca va surprinde cu o frana brusca sau o manevra neasteptata, aveti marja de evitare (mai ales cand depasiti) - puteti vedea in filmul de mai jos modul in care franez dupa linia dreapta in spatele subarului... las gazul devreme si franez in 2-3 reprize pentru a preveni o frana brusca/anticipata a lui sau o problema la frana mea... sa ma sui peste el la distanta mica ar fi doar o umflare de muschi, riscanta. Celalalt mare risc de accident pe circuit este coliziunea intre masina care depaseste si crede ca a fost vazuta, si cea din fata care nu a vazut ca e depasita si taie calea celui care depaseste. De asemenea, upgrade-ul la sofer este de multe ori muuult mai benefic decat upgrade-urile la masina. Dupa frane, cred ca cel mai mare factor de progres este intelegerea traselor ideale, folosirea latimii circuitului, a reperelor, a transferului de mase etc. Ca circuit, Hungaroring-ul mi se pare mult mai safe decat Motorpark sau Mures Ring. Este un circuit lat, cu zone mari de esapare (doar avem cursa de F1 acolo). Ai sanse mari sa scapi inclusiv daca de lasa franele, singurul risc mai mare fiind cel de coliziune cu ceilalti de pe pista care nu sunt constienti de masinile din spatele lor. Din punctul meu de vedere, un track-day pe Hungaroring este mult mai sigur decat un drum pe E85, atata timp cat nu te hazardezi in depasiri si esti atent la ce vine din spatele tau. Circuitul este un mediu mai controlat decat drumul public, chiar daca se merge tare... singura conditie este sa ai "situational awareness" atat cand esti cel din fata, cat si cel din spate. Grija si la iesirea de la boxe... tocmai a fost un incident urat pe Motorpark la moto care s-a lasat cu decesul celui care venea tare pe linia dreapta si a intrat intr-un idiot care a iesit de la standuri si a virat brusc la dreapta pe circuit, taind linia continua. In final, v-as recomanda cel putin una, dar preferabil doua ture de racire inainte de a iesi de pe circuit... motivele sunt evidente, cel mai important dintre ele fiind franele. O masina oprita imediat dupa ture cel mai probabil va fierbe lichidul in etrieri, iar apoi veti avea o pedala de frana moale/inconstanta cam tot restul zilei. Bafta!
    1 point
  22. Sincer, chiar e destul de curata. In daily drive nu prea adun nimic pe haion. Totusi sunt acolo 21 de ture full gas (aprox 90km) :). Da, tot 2060 si n-am de gand sa o schimb. Acum fac 1.3 bar la 2000rpm, mi se pare un compromis foarte bun. Cu fumul stau ca in filmul de mai jos, cu mici variatii :). Ti-e frica de costuri sau... ? Ai circuit aproape
    1 point
  23. Am atins maneta din greseala, dar nu pot sa zic ca mi-a parut rau Am mai facut o compilatie de la track-day-ul trecut....
    1 point
  24. Multumesc frumos! Jantele de Passat echilibreaza masina pt ca au si un offset bun. Cele stock acum sunt cam triste, dar pt iarna de 17 cu Continental WinterContact TS860 sunt ce trebuie. Cele de vara mai au 4-5mm, s-au dus cam repede Michelin PS4, practic nici 40k km rulate. Se simteau tocite pt ca in WOT de la 3000rpm se aprindea esp-ul in conditiile de temperatura peste 15 grade si anvelope incalzite.
    1 point
  25. Mulțumesc. Am rezolvat cu modul si adaptările aferente pe mașină si retrofitul e complet. Totul funcționează cum trebuie.
    1 point
  26. Intri cu VCDS pe 5f (adica pe unitatea discover media) si gasesti pe acolo sa selectezi tipul masini. Nu mai stiu exact pe ce bit. Este destul de simplu. Si sa afiseze in cluster navigatia selectezi in Gateway installation list Navi, dar la prima scanare pe gateway o sa il stearga si trebuie bifat din nou.
    1 point
  27. O corectie la ultima postare a mea: E vorba de martorul / LED-ul pentru cei 2 bari la 2000 turatii nu la 1000 turatii, cum am scris sus. Deci VW transporter T3 cu motorizare Diesel are doi martori separati pentru presiunea uleiului. Are un LED care se aprinde daca ai presiune insuficienta adica pana in 0.8 bari la relanti (undeva sub 1000 turatii) si un al doilea care se aprinde si in plus si bipaie de-a dreptul enervant daca ai sub 2 bari la 2000 turatii. Exemplul meu a fost mai mult ca sa inteleaga cine citeste topicul cat de semnificativa e diferenta unui ulei mai gros (W60) fata de unul mai subtire (W40) cand e nevoie de o presiune de 2 bari la un motor in sarcina si pe caldura - sa zicem - cu grad mediu de uzura. La presiunea aia mica, sub 0.8 bari (de fapt si cea mai grava atunci cand apare) NU am avut probleme cu NICI un ulei fie el W 40 sau W 60 ... INSA pot sa bag mana in foc, ca nu ii e tocmai bine masinii pana se ajunge la presiunea de 0.8 bari la pornire, eventual si la rece, cu ulei gros ... W50 si w60 ... cum a mai scris si Komissar. In ceea ce priveste aditivii, subscriu la ce zice acelasi Komissar. Ar trebui sa ai 10 masini identice, unora sa le dai placebo, altora sa le servesti teflon timp de un numar mare de km, in regim de folosinta cvasi identic, si apoi sa masori presiunea uleiului, uzurile in fiecare ca sa ai rezultate cinstite. Eu nu am cunostinta de vreo minune. Deci, chestiunea aditivilor in ulei o trec la categoria generalitatilor de genul raspunsurilor de la radio Erevan ...
    1 point
  28. Si... uite asa dupa aprox. 6 ani de la acel moment.... the "beast strikes again"! Azi m-am trezit in mers ca a "lesinat" barca... si nici ca n-a vrut sa mai porneasca! Dupa o portie de "dat la automat" vreo 5 min mi-a picat fisa ca poate fi de la pompa, deoarece nu se mai auzea niciun zgomot (cat de mic ar fi el) Dupa o verificare a "tensiunii" venite pe mufa (ca sa eliminam orice sansa sa nu fie de la vreo siguranta) am luat "la ciocanit" carcasa... iar dupa 10 min de "odihna"... a RENASCUT precum pasarea Phoenix... iar masina a pornit pt cateva secunde... dupa iar a lesinat! Da-i si impinge-o pana la primu' peco (noroc ca era la nici 300m unul).... alimentat 55 litri.... amorsat... and it's alive again! Doar ca acum face un zgomotot al naibi de enervant... huruie de parca ar "trage" noroi, nu motorina (ca sa-l citez pe colegul @cristi-bv care m-a ajutat cu "diagnosticul"... Deci....presimt ca iar este "anemica" pompa... asa ca... cred ca cea mai buna varianta este schimbarea "miezului" (again) Carevasazica.... sa ne apucam de cautat "oferte". safe Riddler
    1 point
  29. Mersi colegu. Cold-hatch-ul tocmai s-a intors de la Nurburgring, din fericire in aceiasi stare in care a si plecat (ma rog, cu 5200km in plus la bord si cu suspensia spate mai coborata :) ). A fost incredibil! Oricat te uiti la filme, poze etc., nu poti fi realmente pregatit pentru prima tura acolo. Senzatiile, bune sau rele, sunt izbitoare si foarte puternice. A fost o extravaganta financiara cam mare pentru mine, dar pentru un pasionat al masinilor sau condusului, sansa unei vizite acolo nu trebuie ratata, macar o data in viata. Eu am fost norocos in primul rand pentru ca am avut o companie si un ghid de exceptie. Vlad (Rex) nu s-a limitat la a organiza treburile p-acolo impecabil si la a-mi da sfaturi privind pista, dar a tras de mine (cand eu eram cu gandul doar la ture) si mi-a aratat si lucrurile importante si interesante de langa pista. Asadar, am decis sa las semislick-urile acasa si sa merg doar cu cauciucuri de strada, avand in vedere ca abia invatam sa merg circuitul iar sansele de pista uscata si calda erau destul de mici. Am lasat Carbotech AX6 pe fata, intrucat au facut fata si la 3 ture legate. Modularitatea si forta de franare la viteze mari lasa de dorit fata de RP2, dar cum nu am fost acolo sa storc vreo zecime pe tur, am preferat sa tocesc placutele mai ieftine. Vineri dupa-amiaza am ajuns acolo si am decis sa facem primele ture, avand in vedere ca era deschisa si pista de GP. Prima tura a fost aproape traumatizanta :D, si cred cea mai marcanta experienta personala de cand conduc . Pista era in uscare, iar eu aveam gumele reci si masina surprinzator de supraviratoare. Din cauza ca memorasem pista si stiam teoretic trasele aproximative si din cauza ca il aveam pe Rex langa mine care stiam ca ma va cenzura daca sar limita, am mers zic eu cam tare pentru prima tura, de aici si traumele :). Fortele laterale si tupeul necesar pentru a merge tare pe anumite portiuni sunt socante la primul contact. Datorita faptului ca memorasem pista si datorita sfaturilor lui Rex, + ceva noroc, am terminat tura cu bine. Am mers 4 ture vineri si la sfarsitul zilei, eram mai mult speriat decat incantat. A venit insa ziua de sambata cand deja am inceput sa ma imprietenesc cu circuitul si sa ma bucur de el. Si satisfactiile sunt imense cand reusesti sa mai rezolvi cheia unui viraj, insa riscurile asumate in anumite locuri trebuie sa fie imense ca sa poti spune ca ai mers tare. Sunt viraje in care, daca ai apreciat prost viteza de intrare sau ai gresit punctul de inchidere, o corectie cu lift-off sau frana te pot trimite in derapaj instant... si problemele astea le-am simitit eu cu FWD de 160 cai... nu stiu ce oo tre sa ai cu o putere RWD sau mai rau, cu motorul. Una peste alta, circuitul este demential , atat in sens bun (nu cred ca gasesti o inlatuire mai frumoasa si solicitanta de viraje altundeva) cat si rau (parapetul atat de aproape de pista ramane permanent un pericol, fie pentru ca nu stii circuitul bine, fie pentru ca crezi ca il stii si fortezi din ce in ce mai mult). Am mers 30 de ture in total, si de la tura 5 in sus am filmat tot, mai bine sau mai rau. Din pacate aproape jumatate din ture sunt pe ud sau ploaie, avand in vedere ca duminica si luni vremea nu prea a tinut cu noi. O sa incerc sa selectez ce gasesc mai interesant... pana una alta, am urcat doua filme, cele mai bune conform timpului. Tura 14 - o tura de 9.07.16 cu Rex in masina si destul trafic, dar filmata cu GOPRO-ul lui Rex Tura 16 - cea mai buna tura a mea, 9.02.32, singura tura in care am avut noroc sa nu prind trafic semnificativ sau semnalizari pe pista. Filmat undercover cu aparatul meu ascuns pe geamul din spate de catre folie :)
    1 point
  30. M-am intors de la Hungaroring si vreau sa va spun impresiile despre masina in urma acestui track-day: Suspensia - chiar daca pe drumuri publice e un compromis excelent intre stabilitate si comfort, pe circuit lasa foarte mult de dorit. Virajele fiind de la viteze de 70 in sus, induc un ruliu in caroserie nepermis de mare. Cum nu am bani de o suspensie desteapta si reglabila, iar una tare nereglabila e exclusa (masina e de zi cu zi, track-day-uri vede max. 2 pe an) prima solutie pe care o voi incerca va fi un upgrade de swaybar-uri. motorul - trage decent dar este loc de mai bine; Rex cu pasager ma cam lasa in urma si un Type-S ma mucifica (cred totusi ca ala era modificat); solutia ar fi un DPF off si un soft mai agresiv. Dar asta de duce la probleme cu componenta de mai jos; ambreiajul - desi nu am un soft agresiv, la condus sportiv de lunga durata (gen Cheia sau trackday) ambreiajul se incinge si incepe sa patineze, chiar fara sa folosesc frana de motor. Problema e serioasa, pentru ca nu am bani de upgrade in zona asta, si ma limiteaza destul in multe privinte. franele - foarte multumit de upgrade. Pe circuit am avut o singura frana pe la inceput la care mi s-a dus pedala aiurea la podea, in rest au franat excelent. DS2500 adora temperatura. Pe masura ce treceau turele in cadrul unei runde, muscau din ce in ce mai bine. Pedala tine sus, e prompta dar se poate modula foarte bine intensitatea franei. Pe drumul spre casa au inceput sa vibreze discurile pe franari mai puternice, dar acum par sa-si fi revenit. Bineinteles ca este loc de mult mai bine (am simtit ce pot face franele lui Fusco), dar la nivelul meu e ok. cauciucurile - sunt un aspect extrem de important pe circuit. Personal trebuie sa imi rezolv problemele de suspensie, ca sa ajung sa iau curba mai mult pe calea de rulare a 4 cauciucuri decat pe talonul a doua, si apoi mai vedem. Oricum, din perspectiva unui track-day, upgrade-ul de facut este trecerea la semi-slick/slick. Diferentele intre cauciucurile bune de strada nu cred ca e foarte mare. Urmeaza flimarile. Pe masura ce invatam circuitul, se degradau performantele masinii, asa ca timpii au fost oarecum constanti. Nu sunt foarte multumit pentru ca trepiedul nu era fix si am filmat cu zoom, ceea ce acum imi dau seama ca a fost o alegere gresita, dar ceva se vede. Am uploadat tot ce am filmat. Nu am mai filmat partea 2 din runda 5 si runda 6 (poate o are Rex din spate), fiind dezamagit de modul in care se comporta masina. - iesim pe pista dupa o neutralizare, am o prima tura cronometrata de 2.31.08, dupa care o las usor, dar vine Rex din spate si ne mai distram putin. - iesire pe pista in spatele lui Rex dupa care ne dam impreuna trei ture2.32.06 - o depasire - doua, fortam amandoi fara sa stim prea bine trasele; 2.31.76 - cam aceiasi poveste; ne intalnim si cu leon-ul albastru din "insomnia"; 2.28.06 - ceva trafic, trag sa-l ajung pe Rex; e unul cu o utilitara alba care mergea super ok. - in contiunare fun cu Rex, in spatele si un pic in fata lui2.32.08 - tura in care se invarte unul in fata lui Rex iar eu evit prin papusoi; de la mine nu se vede mare lucru; 2.28.48 - probabil cea mai buna tura a zilei pentru mine, desi am destule greseli. Au mai fost ture nefilmate la sfarsit, dar la starea cauciucurilor si a ambreiajului, nu cred ca am imbunatatit timpul, desi probabil am mers mai curat. 2.29.06 - tura in fata lui Rex; am fost incetiniti de o depasire in virajul 1. - eu si Rex ne decidem sa mergem separat fara sa fortam, incercand sa invatam trasele corecte. Din pacate, din aceasta runda incepe sa-mi patineze ambreiajul2.35.96 - incetinit de trafic, masini neinteresante; 2.30.68 - mers calm, o singura depasire - continui sa merg calm, pana ma depaseste un nene2.30.44 - mers calm, fara depasiri, dar cu ambreiajul din ce in ce mai rau; 2.29.56 - ma depaseste un nene cu casca, RWD si suspensie piatra, care mai arunca spatele ici-colo; incerc sa ma tin dupa el un tur; 2.34.44 - ambreiajul e pa, il pierd pe nenea, ii fac loc Type S-ului de CT, si in final ma depaseste toata lumea pe toate partile :) - nimic iesit din comun2.30.12 - tura modesta, fara trafic; 2.30.02 - acelasi ritm, trafic slab; 2.36.84 - steag galben (Type-S de CT rasucit in virajul 1), apoi doar 1 Swift pe pista. - ceva trafic, un Clio RS cam fazan si o tura mai buna dupa Type-S2.35.72 - trafic mult, un Swift p-acolo 2.35.96 - ma tine mult un Clio RS care nu se dadea nici mort; 2.28.84 - reusesc sa ma tin o tura de Type-S (care tragea surprinzator), cu ambreiajul in pioneze. - ies pe pista in spatele lui Vlad_pvs si incepem sa crosetam prin trafic. Vlad se duce ca din pusca, desi masina nu tragea cum trebuie. Fac un 2.33.12 prin trafic, ma intalnesc apoi cu Seat-ul albastru si cu Vlad, dupa care am doua supravirari consescutive si inexplicabile, care ma fac sa ma retrag. Senzatia a fost de pana sau amortizor spart. Masina parea ok, am revenit pe pista si a existat si o runda 6 pe care insa nu le-am mai filmat.Timpii sunt cronometrati prin taierea fiecareri ture din filmul brut (cu clipsul de la detector pe linia de start/sosire) si masurarea clipului in 2 programe care dadeau valori identice. Nu stiu cat de buna e metoda, alta n-am. Avand in vedere ca filmele au fost flimate la 25fps, rezulta o abatere de cel putin 4 sutimi. TDI-ul nu a fost o atractie prea mare pe langa ce era in grupul nostru, asa ca nu am avut pasager in niciuna din ture. Sper sa nu va plictisesc... e material cam mult si de aceea am incercat sa fac rezumate..., sa va dati seama daca va intereseaza ceva sau nu. Enjoy!
    1 point
  31. hai ca mai bag eu niste poze de la montaj sa se inteleaga mai bine :) si multa bafta la Hring ! :)
    1 point
  32. Timer-ul pentru faruri cat sa stea aprinse il gasesti in adaptari in Central Electric [nu in long codding] Poate postezi si tu exact unde ai intrat cu vagCom pentru celelalte functii care le-ai mai activat [stingere proiectoare la flash, ridicare automata geamuri, stins centrul stopurilor]
    1 point
  33. -1 points
  34. Atunci a gresit topicul, baiatul meu. B8 nu vine cu 1.6 TDI, doar de la 2.0 in sus.
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!