Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.11.2019 în toate secţiunile

  1. Am facut-o si pe asta, se vede pe grafic cat a scos masina stoc si cam ce castig a iesit. Ma bucur ca motorul la km lui a scos Cp aproape ca nou. Teoretic este putin dar se simte mai elastica in accelerare si urca mai usor in ture. Nu a fost o suma mare cu tot cu dyno si de aceea am zis sa incerc.
    3 points
  2. Salut ! ! ! Sunt fan al forumului de ceva ani, l-am urmarit pe contul batranului, el fiind posesor tot de vw. M-am decis sa-mi fac si eu cont pentru ca e mai practic si il folosesc tot mai des sa caut sfaturile colegilor ori discutii utile pe diferite teme. Drept urmare va prezint masina mea Detin un Vw Golf 6 CBDC 2.0 TDI 2009 CR 110 CP 5 rapoarte. Am achizitionat masina la 180 000 km in ianuarie si am facut 211 000 acum in noiembrie. Dupa ce am cumparat masina, prima plimbare a fost catre service unde s-au schimbat foarte multe, de exemplu: - Ambreiaj + volant - Distributie+pompa de apa, role intinzatoare si toate cele necesare pe acolo - Reconditionare turbina cu miez nou - Recalibrare geometrie variabila cu actuator ( sper ca am zis bine, inca invat) - Schimbat discuri si placute fata/spate - Verificare si schimbat ulei cutie - Schimbat ulei motor + filtre aer/habitaclu/motorina/ulei Multa lume mi-a zis ca sunt nebun ca am bagat atatia bani in ea insa am vrut sa o stiu ca noua si sa fie safe... asa cred eu ca trebuie sa fie un pasionat in devenire sa zic asa.. sa nu fie buna doar de poze. Ca o mica paranteza .... la cati bani am bagat in ea imi luam un g7 :))) Ulterior s-a facut soft si a urcat la 320Nm de la cei 250 de fabrica Dotarile masinii le gasiti mai jos : - geamuri spate si luneta fumurii - lumini ambientale - volan multifunctional - RCD 330 g plus - senzori presiune roti - senzor ploaie - senzor lumina - senzori parcare fata/spate - coming home - leaving home - oglinda retrovizoare heliomata - oglinzi incalzite - dublu climatronic - incalzire scaune - cotiera fata spate - sertare scaune fata - jante aliaj VW de 17” cu pneuri Michelin Primacy 4 225/45/17 - stopuri led Urmeaza faruri osram si oglinzi cu semnal secvential sa le corelez cu stopurile. Ma bucur sa fac parte din aceasta comunitate. Sporuri si drumuri bune !!!
    3 points
  3. Las-o in pace ,nu ai nici o problema .
    2 points
  4. Si eu am tot Continental TS860 pe o Bora si anvelopele sunt o idee mai zgomotoase decat cele de vara - Continental Premium Contact 5, dar nicidecum deranjante. Ambele sunt 195x65x15. Ca aderenta, avand in vedere ca nu am sisteme de stabilitate (ESP, ASR) doar ABS, deci practic aderenta e data doar de anvelope si cat de treaz e soferul, stau foarte bine chiar si pe zapada mare. Am reusit sa ies din zone cu strat gros de zapada fara impins si pe strazi necuratate, fuge un pic spatele daca fortezi, insa nu am avut niciodata senzatia ca scap lucrurile de sub control.
    2 points
  5. Atentie la schimbarea discurilor........cred ca 5 din 10 service nu au auzit de ceasul compator . Lucru obligatoriu inainte de schimarea discurilor , se executa curatarea butucilor si masurarea cu ceasul compator . Foarte multe fuzete se stramba din cauza meseriasolor de la vulcanizari care strang prezoanele pana se rup . In acest fel fuzetele i-si pierd planitatea , iar daca un disc nou este asezat pe o fuzeta stramba , in veci acesta va trepida la franare . Daca mai adaugam si calitatea proasta a discului ........! Insa mare atentie si la montaj si operatiunile mentionate mai sus daca se executa inaintea punerii discurilor noi .
    2 points
  6. Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.
    1 point
  7. Daca e motor pd, e normal sa aibe motorina cu tenta neagra sau negreala de ulei pe peretii rezervorului sau innegrirea filtrului de motorina. Asa e injectia la sistemul pd conceputa. Sa nu uitam ca tijele de la pompa-injector funtioneaza cu pelicula de ulei, odata ajunsa pe tija pentru lubrifiere, ajunge in mod obligat in motorina.Cand apare motorina in ulei sa iti faci probleme. Daca masina porneste ok ,si sfert, si nu consuma 2l de intre schimburi, eu zic sa o lasi in pace.
    1 point
  8. Un caz rezolvat ....pornire foarte grea la rece trepidații în sarcina fum ,(dpf-ul se înfunda repede)lipsa de putere mașina tragea că una de 90cp având în vedere că avea 170 cp ...defectul culbutorii Uitasem valori la injectoare alambala???
    1 point
  9. Operatiunea a durat doua ore pentru ca am prins pauza de masa
    1 point
  10. Doritorii se pot servi de aici: https://mega.nz/#!RmoX0LaL!rmKTw39O5XKPXTTpNG2RAe64mU20bB7WoRtdFYACXkU P.S. Sper sa fie in regula
    1 point
  11. NU erai legat sa stai cu ei pe casco pana la sfarsitul creditului. Eu asa am facut si de la 3200lei/an acum platesc cam 1500. Creditul inca este in vigoare
    1 point
  12. nu e tetris e lego sau ikea ?
    1 point
  13. Noutatea e ca am scapat de creditul auto si asta inseamna ca sunt liber la oferte de CASCO. Ca ma saturasem sa platesc 4000 lei/an. Am facut o simulare la Allianz pe site si imi iese aproape 1800 lei. Mai astept si de la ceilalti, inca sunt asigurat pana in decembrie Saptamana asta am de facut si revizia si ma programasem si la un detailing exterior la Avia - asa, ca de pregatire de iarna... si cam atat. Am trecut si la rotile de iarna,, am spalat masina, am constatat ca sunt destul de multe mici ciobituri in parbriz, daca ma uit atent. Noroc ca firele de la incalzire mai "estompeaza" din claritate si nu se vad de la interior Plus ca a doua zi am gasit 3 gainati. Logic.
    1 point
  14. Dupa mai multe incercari si cautari, am reusit in sfarsit sa dau de primul proprietar in Romania al GTI`ului meu si mi`am luat o piatra de pe inima l`am intrebat pe whatss`up daca il pot deranja 2 minute cu cateva intrebari despre fostul lui GTI si a zis ok si l`am sunat ; ne`am conversat vreo 15-20 de minute si am reusit sa intregesc istoricul masinii a spus ca a adus`o personal din Germania la ~ 50k km ( nu mai stie exact cati ) in 2008 si ca a intretinut`o exemplar, fiind pasionat de masini si avand si service`ul lui in Pitesti ; pt el era masina de weekend si folosita la deplasari extraurbane ( asa cum a fost si pt al 2lea proprietar in RO de la care am cumparat`o eu ) si ca facea destul de des Bucuresti - Pitesti pe autostrada si de aici si km mai multi. Mi`a recomandat sa schimb uleiul si filtrele la 7-8k km cum facea si el si a zis ca nu a avut probleme cu masina exceptand bobinele si PCV-ul sau diverter valve, nu mai retin, probleme comune 2.0 TFSI`urilor ; despre km a zis ca el a vandut`o la peste 100.000 km in 2014 dar nu stie exact cat si ca nu i`a dat inapoi, ca poate e o greseala in rarom, etc..aici nu ma mai intereseaza oricum acest capitol, caci atat el cat si al 2lea proprietar in RO spun ca nu au dat niciunul km inapoi, dar figureaza cu 61.000 mai mult decat bordul..important este ca masnia merge bine ; a vandut`o cu ambreiajul original ( care a fost schimbat in 2018 de al 2lea proprietar ), nu a umblat la turbo si nu i`a facut soft. M`a mai sfatuit sa curat sorbul din baie ca sa nu am probleme cu pompa de ulei sau balansierele, ceva de genul, lucru pe care oricum l`am facut la DOP acum 3 luni cand am facut revizia generala ; spatele de R32 l`a pus el dupa un incident in Ungaria unde a fost lovit in spate, insa nimic grav din ce mi`a zis ( bara spate sparte, portbagaj sifonat ). Probabil au mai fost si altele pe care acum nu le mai tin minte, insa overall se pare ca masina a fost intretinuta corespunzator, cu revizii la 7-8000 km periodic, folosita pt drumuri extraurbane si concedii si pana acum a bucurat 2 proprietari in RO, care nu au avut probleme cu ea, eu fiind al 3-lea
    1 point
  15. @Catalin87 @ShadoWzZ merci, da, chiar parca e alta masina Am mai fost putin prin snagov la padure si am tras 2-3 poze asa ca de final de toamna .. Amuzant ca nici pana acum n-am schimbat suportul numarului spate, am omis total acest lucru, o sa iau unul "slim" cu 2 prinderi, cum are toata lumea mai nou Am pus si rotile de iarna ... asteptam zapada acum
    1 point
  16. Am montat si eu anvelopele de iarna. Bineinteles am degresat, curatat si siliconat rotile de vara, sa stea bine acolo la intuneric. Am degresat cu spray dedicat discurile, si acum sunt si eu pregatit ptr iarna... Care sper sa fie una usoara.
    1 point
  17. Am inteles acum , daca merita il poti cumpara , ideea e ca nu vad ce sa faci cu padelele , sunt doar de fite sa zic asa , le folosesc ocazional sa arat si eu ca am padele ? Poti face un retrofit util mai bine ?
    1 point
  18. La capota...golf 8 revine la cric, iar o4 pistoane, in interior alte mici chestii de bun gust la o4 , pe cand la g8 nu..deja cred ca o4 trece peste g8...mai ramane insonorizarea de vazut si suspensia...daca si acolo au facut rabat...deja putem spune ca o4 este peste g8 la capitole de baza. Asta este cel putin ce am vazut noi live la cele doua modele.
    1 point
  19. ODO: ~118.800 Am revenit după o pauză măricică. Mașina nu a mai suferit modificări. După refresh-ul HPFP/injectoare merge impecabil. Următorul plan de atac e să vând jantele Rotiform și să iau ceva lightweight Momentan ne pregatim de iarnă Duminică pleacă jantele originale la recondiționat, voi merge pe gloss gunmetal
    1 point
  20. @vdragos: dragule, cum am mai scris pe privat, reiau, poate o mai ajuta pe cineva: 1. Dacă vrei sa iesi de pe sosea, mai mult decât o pajiște, ai nevoie de niscaiva cursa a suspensiei. Unul din puținele defecte ale Touareg stock este ca ajunge destul de rapid în 3 roti. E vorba de arcurile stock gândite pentru asfalt si tinuta de drum în primul rand. Are testat back to back Wranglerul meu, Touareg Supreme cu pernele ridicate la maxim. Anyhow, recomand cu căldură arcuri AM gândite de producători de parturi offroad. Sunt gândite pentru flexare. Ce faci cu amortizoarele? E foarte simplu. Nu e nevoie sa treci la sa zicem Fox cu piggyback din prima. Eu, la un lift de aprox 6cm (2.5") am păstrat amortizoarele OEM folosind un artificiu, niște strut-uri dedicate, făcute tot de cei cu arcurile care coboară prinderea superioară a amortizorului. Asta pentru ca era păcat sa arunc amortizoare cu foarte puțin rulaj. Deci, câștigi flex cu niște arcuri dedicate offroad, dar nu compromiti amortizoarele OEM. Nu recomand absolut deloc spacerele de arc. Motivele le-a expus foarte bine @Doomy. 2. După ce o ridici, te poti juca cu diametrul anvelopei, în avantajul tău. Desi bigger is better, e pana la un punct. Hai cu ea la peisaj ??
    1 point
  21. Si in permieră....înainte chiar să apară pe serverul Skoda ? Pack-ul de harti 2020 pentru Columbus - versiunea P184 http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/P184_N60S5MIBH3_EU.7z Pentru cei ce acceseaza de pe mobil atentie, daca dati click pe link porneste downloadul in backgroud si are 25 gb !
    1 point
  22. 44.000km si a venit vremea unei suspensii complete. Am ales KW V3 cu anularea dcc si reglaj manual de compresie si detenta. Momentan suspensia este setata pe maxim moale si dupa cateva zile de rodaj inghite denivelarile foarte frumos iar la comportament dinamic este mult peste OEM sau OEM + arcuri (de asteptat de altfel). Garda a ramas unde era si cu arcurile. 45.000km au venit cu un soft stage 1 care pe dyno spune : 200CP > 240CP 340NM > 420NM
    1 point
  23. Multumesc de raspuns. Pentru cei interesati, m-am ghidat dupa linkul acesta: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI Codul, format din 7 cifre, se gaseste in cazul meu pe partea superioara a "gulerului" din plastic al mufei injectorului, avand langa el un cod QR ce poate fi scanat cu telefonul in caz ca nu se mai pot citi cifrele. De retinut ca in cazul schimbului de injector, trebuie facut "Fuel Pump Basic Settings" de cel putin 3 ori pentru amorsarea instalatiei cu motorina.
    1 point
  24. teoretic se poate coda sa nu dea eroare pentru ledurile montate pe spate.
    1 point
  25. Octavia variant da, golful urmeaza in curand. Dar esti liber sa nu mai vorbesti cu noi pana nu apar ambele la dealer ca sa ai ce vorbi
    0 points
  26. Sa o stapanesti sanatos! Arata bine unitatea multimedia, schimba total interiorul
    -1 points
  27. @valyemil81: ba da, am schimbat 1 data, cred ca pe la 15k. Si cum am optat pentru Castrol OE LL mi-au setat urmatorul schimb peste 30k. Undeva prin martie se fac 2 ani si d-asta ziceam ca nu mai stau si iarna asta cu el neschimbat. Deocamdata din cate mi-aduc aminte am verificat prin august si era aproape de maxim. PS. Am si la bicla de facut revizia la furca si amortizor, ca tot veni vorma de service
    -1 points
  28. Unii au ramas impresionati pana la lacrimi! Imediat ce a căzut cearșaful au apărut asemănările. Corespondențele. Asocierile. Toți fanii brandului și pasionații auto s-au grăbit să spună că modelul ceh seamănă cu o serie de modele deja existente în segmentul premium sau de volum. Să nu uităm de faptul că Octavia a primit în urmă cu trei ani cel mai controversat facelift din industria auto. Niște blocuri optice frontale duble, pe care toată lumea le-a asociat cu cele ale vechiului Mercedes Clasa E. Cu toate acestea, mașina a continuat să adune cam 400.000 de clienți pe an. După ce am văzut mașina „în carne și oase”, pot să vă spun că blocurile optice frontale seamănă, într-adevăr, cu cele ale unor modele ca Audi TT și Volkswagen Arteon. Cel puțin dacă ne uităm la semnătura luminoasă diurnă cu LED. Este însă o evoluție a farurilor separate ale modelului actual. Posteriorul dispune de blocuri optice full LED și de o semnalizare dinamică. Și aici există unele asemănări, iar eu mă gândesc doar la Ford Focus sedan. Dar noua Octavia nu se împiedică de aceste comentarii și opinii personale, pentru că are un atribut pe care ochiul liber nu îl poate intui: o aerodinamică exemplară. Sedanul are un coeficient aerodinamic 0.24, iar break-ul are 0.26. Ca să aveți o referință, vă spun doar că Mercedes-Benz Clasa A Sedan, cea mai aerodinamică mașină de producție din lume în acest moment, are o valoare declarată de 0.22. Așadar, dincolo de orice comentariu legat de design, Octavia este o mașină cu o aerodinamică de invidiat. Parca plangea cineva dupa telescoape capota:
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!