Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2019 în toate secţiunile

  1. @Catalin87 @ShadoWzZ merci, da, chiar parca e alta masina Am mai fost putin prin snagov la padure si am tras 2-3 poze asa ca de final de toamna .. Amuzant ca nici pana acum n-am schimbat suportul numarului spate, am omis total acest lucru, o sa iau unul "slim" cu 2 prinderi, cum are toata lumea mai nou Am pus si rotile de iarna ... asteptam zapada acum
    8 points
  2. Salutare. Masina este gata. In 4 noiembrie masina e iesit de la vopsitorie. In loc de 4-5 saptamani a durat dublu. Asta e. A fost inlocuita aripa dreapta si pragul drept si vopsita integral. Cand am montat jantele de iarna, am dat jos carenajele din aripa si i-am aplicat un tratament de ceara Nigrin Unterbodenwachs daca tot vine sezonul rece. Cand voi avea timp o sa ii montez si volanul reconditionat. In primavara sau poate chiar mai devreme o sa ii pun niste arcuri noi Eibach Pro Kit.
    5 points
  3. 2 points
  4. Eh, nu stiu daca nisa cu track-day fans ar justifica un topic si nici nu as avea eu aroganta sa fac pe sfatuitorul sef pe acolo :). Dar daca tot asta e subiectul principal de discutie aici, avand in vedere ocupatia principala a masinii mele , o sa va spun ceea ce cred eu ca ar fi important. Upgrade-urile pentru masina ar trebui sa urmeze ordinea: frane, anvelope, sasiu/suspensie, si in ultimul rand, putere. Si daca masina ar fi track only, reducerea la max. a greutatii e ultra-benefica pe toate planurile. Cel mai mare si probabil risc de accident, din punct de vedere tehnic, este fade-ul de placuta sau fierberea lichidului de frana (care vor aparea aproape sigur la o masina stock ce merge 2 ture legate). Nu ai ce cauta pe circuit dpmdv fara cel putin o placuta de frana gen Ferodo DS2500 si un lichid proaspat de frana gen Motul RBF600/660. Cauciucurile neaderente/cu talon moale, suspensia moale sau lipsa de putere pot provoca frustrari, dar in foarte putine cazuri incidente grave. Din punct de vedere al soferului, este foarte important sa lasati orgoliul la poarta circuitului, sa va uitati dupa fiecare viraj in retrovizoare, si sa va asigurati atunci cand aveti masina in fata ca daca va surprinde cu o frana brusca sau o manevra neasteptata, aveti marja de evitare (mai ales cand depasiti) - puteti vedea in filmul de mai jos modul in care franez dupa linia dreapta in spatele subarului... las gazul devreme si franez in 2-3 reprize pentru a preveni o frana brusca/anticipata a lui sau o problema la frana mea... sa ma sui peste el la distanta mica ar fi doar o umflare de muschi, riscanta. Celalalt mare risc de accident pe circuit este coliziunea intre masina care depaseste si crede ca a fost vazuta, si cea din fata care nu a vazut ca e depasita si taie calea celui care depaseste. De asemenea, upgrade-ul la sofer este de multe ori muuult mai benefic decat upgrade-urile la masina. Dupa frane, cred ca cel mai mare factor de progres este intelegerea traselor ideale, folosirea latimii circuitului, a reperelor, a transferului de mase etc. Ca circuit, Hungaroring-ul mi se pare mult mai safe decat Motorpark sau Mures Ring. Este un circuit lat, cu zone mari de esapare (doar avem cursa de F1 acolo). Ai sanse mari sa scapi inclusiv daca de lasa franele, singurul risc mai mare fiind cel de coliziune cu ceilalti de pe pista care nu sunt constienti de masinile din spatele lor. Din punctul meu de vedere, un track-day pe Hungaroring este mult mai sigur decat un drum pe E85, atata timp cat nu te hazardezi in depasiri si esti atent la ce vine din spatele tau. Circuitul este un mediu mai controlat decat drumul public, chiar daca se merge tare... singura conditie este sa ai "situational awareness" atat cand esti cel din fata, cat si cel din spate. Grija si la iesirea de la boxe... tocmai a fost un incident urat pe Motorpark la moto care s-a lasat cu decesul celui care venea tare pe linia dreapta si a intrat intr-un idiot care a iesit de la standuri si a virat brusc la dreapta pe circuit, taind linia continua. In final, v-as recomanda cel putin una, dar preferabil doua ture de racire inainte de a iesi de pe circuit... motivele sunt evidente, cel mai important dintre ele fiind franele. O masina oprita imediat dupa ture cel mai probabil va fierbe lichidul in etrieri, iar apoi veti avea o pedala de frana moale/inconstanta cam tot restul zilei. Bafta!
    2 points
  5. Da, 10+ din partea mea. Si eu sunt din ala cu intrebari tehnice, complicate si de detaliu. Intotdeauna servicii foarte bune. Dar mai des iau de la Deian ca sunt preturi bune si e aproape. De la hoffmann comand ce nu gasesc la Deian, si astept sa se stranga mai multe sa nu cumpar de 20 de euro piesa si 20 transport...
    1 point
  6. Octavia variant da, golful urmeaza in curand. Dar esti liber sa nu mai vorbesti cu noi pana nu apar ambele la dealer ca sa ai ce vorbi
    1 point
  7. Sa ai grija de masinuta. Din cate se pare tii la ea si la “ corectitudinea” ei. Desi nu am dreptul sa spun eu ce este corect si ce nu, mi se pare ca finala si prelungirea barei de R32 nu ii face cinste masinii. Dar totusi arata cel mai bine asa cum iti place tie, este masina ta si doar pe tine trebuie sa te faca fericit, nu pe noi. In legatura cu numarul de km de la RAR, m-am lovit si eu de aceeasi problema. Mi-au trecut cu 40.000mai mult parca. Si am vazut dupa ce am ajuns acasa... si mi-au zis ca nu au ce sa mai faca. La urmatorul ITP am intrebat pe altcineva daca mai pot face ceva si au zis ca am dreptul sa fac cerere la RAR sa actualizeze in baza de date numarul de Km conform pozei cu ceasurile de bord facuta la inspectia la care s-a gresit. Nu am mai insistat pt ca am vandut masina unui prieten care stie ca nu mint.
    1 point
  8. Dupa mai multe incercari si cautari, am reusit in sfarsit sa dau de primul proprietar in Romania al GTI`ului meu si mi`am luat o piatra de pe inima l`am intrebat pe whatss`up daca il pot deranja 2 minute cu cateva intrebari despre fostul lui GTI si a zis ok si l`am sunat ; ne`am conversat vreo 15-20 de minute si am reusit sa intregesc istoricul masinii a spus ca a adus`o personal din Germania la ~ 50k km ( nu mai stie exact cati ) in 2008 si ca a intretinut`o exemplar, fiind pasionat de masini si avand si service`ul lui in Pitesti ; pt el era masina de weekend si folosita la deplasari extraurbane ( asa cum a fost si pt al 2lea proprietar in RO de la care am cumparat`o eu ) si ca facea destul de des Bucuresti - Pitesti pe autostrada si de aici si km mai multi. Mi`a recomandat sa schimb uleiul si filtrele la 7-8k km cum facea si el si a zis ca nu a avut probleme cu masina exceptand bobinele si PCV-ul sau diverter valve, nu mai retin, probleme comune 2.0 TFSI`urilor ; despre km a zis ca el a vandut`o la peste 100.000 km in 2014 dar nu stie exact cat si ca nu i`a dat inapoi, ca poate e o greseala in rarom, etc..aici nu ma mai intereseaza oricum acest capitol, caci atat el cat si al 2lea proprietar in RO spun ca nu au dat niciunul km inapoi, dar figureaza cu 61.000 mai mult decat bordul..important este ca masnia merge bine ; a vandut`o cu ambreiajul original ( care a fost schimbat in 2018 de al 2lea proprietar ), nu a umblat la turbo si nu i`a facut soft. M`a mai sfatuit sa curat sorbul din baie ca sa nu am probleme cu pompa de ulei sau balansierele, ceva de genul, lucru pe care oricum l`am facut la DOP acum 3 luni cand am facut revizia generala ; spatele de R32 l`a pus el dupa un incident in Ungaria unde a fost lovit in spate, insa nimic grav din ce mi`a zis ( bara spate sparte, portbagaj sifonat ). Probabil au mai fost si altele pe care acum nu le mai tin minte, insa overall se pare ca masina a fost intretinuta corespunzator, cu revizii la 7-8000 km periodic, folosita pt drumuri extraurbane si concedii si pana acum a bucurat 2 proprietari in RO, care nu au avut probleme cu ea, eu fiind al 3-lea
    1 point
  9. Multumesc @F l o r i n, @X@by, @EEXCALADE pentru rabdare. Intr-un final am reusit sa rezolv problema. Au fost 2 furtunuri de vacuum inversate si valva unisens de asemenea inversata. Le-am pus la loc si merge fara nicio problema acuma.
    1 point
  10. Ai o problema la motor. Nu are voie sa scoata fum. Cauta un meserias care sa stie ce face.
    1 point
  11. Este normal pentru orice motor, poate sa aibe si 10 cilindri. Parca nu ati mai vazut masini in viata voastra. Ce masina poate sa mearga perfect imediat dupa pornire? Si la masinile cu carburator aveai soc (manual sau automat) care obtura admisia aerului si obliga motorul sa traga mai multa benzina. Motorul mergea mai turat si inecat pana se incalzea. Masinile moderne au sonda lambda si pot regla amestecul dar aceasta nu merge cat timp este neincalzita si in consecinta la pornire motorul merge in open loop. Ignora orice date primite de la sonda si functioneaza dupa o harta prestabilita. In functie de temperatura motorul sta mai turat sau nu. Nu inseamna ca cu cat este mai frig sta mai turat. Pe ger nu sta turat pentru ca nu este sanatos sa se tureze cu uleiul congelat. Din 1992 conduc dar nu am vazut in viata mea o masina care sa mearga in primele secunde de la pornire la fel cum merge la cald. Cilindrii sunt reci, se injecteaza mai multa benzina, benzina se condenseaza pe pereti, uda bujiile, piesele nu sunt dilatate, etansarile sunt imperfecte. Turatia crescuta poate fi si de la 'Load management" adica de la consumul de curent si starea de incarcare a bateriei. In cazuri rare masina este intr-adevar defecta, mai precis senzorul de temperatura da informatii eronate si un motor cald de ex. este pus sa functioneze ca unul rece.
    1 point
  12. Foarte bune informațiile, puțin mi-ai tăiat elanul cu accidentul de la MotorPark deși vad ca este vorba de moto, in mașina cu siguranță esti ceva mai sigur! Ai ideea unde se poate găsi un calendar pt Hungaroring pt sesiuni de open track? În cazul frânelor, eu cred ca sunt acoperit, am 2 seturi, unul de Porsche Cayenne, dar parca nu e la fel de util cum sunt cele Brembo Junior GT.... Și cred ca am sa folosesc dacă voi ajunge cele Brembo, acolo am mai multe opțiuni pt plăcute... Ce alte recomandări și de unde am putea comanda plăcute, în afara de cunoscutul DS2500 (aici ma refer la Pagid, carbone lorraine)... Dacă exista niște site-uri românești, ar fi excelent!
    1 point
  13. Daca schimbi senzor arbore cotit sub nici o forma nu vrei sa-l schimbi la un service de cartier. Dupa cum stii deja, G28 este pe simering-ul de palier, iar acesta se schimba cu ajutorul unei prese speciale pe care de obicei o au doar dealerii (pentru ca sunt obligati). Mai mult, cand se monteaza pe arborele cotit simering-ul se impinge cu un cuplu specific. Service-urile obisnuite monteaza simering-urile de palier "la ochi", si chiar si jumatate de grad deplasare inseamna ca avansul iese din limite (si poate sau nu sa fie corectat de ECU), poate creste consumul, sau motorul nu mai trage la fel in anumite regimuri. In poza poti sa vezi cum arata o presa (pentru ca sunt specifice pe clase de motoare), costa ~300€ si de aceea service-urile obisnuite nu le cumpara. Cred ca nu mai trebuie sa-ti spun ca pentru operatia de mai sus cel mai probabil se da baia de ulei jos, cutia, cel putin o planetara, etc, manopera foarte multa. La cat costa manopera (si la cate pot sa mearga prost) merita sa pui doar piesa OE la dealer, daca gresesc ai pe cine sa dai vina.
    1 point
  14. Update nu e disponibil la toate motorizarile 1.5tsi. Cel putin asa am fost informat la dealer. La mine nu a fost cazul de update si oricum nu vroiam ca masina merge fara probleme. Dar e dsg. Daca as fi in locul tau as cauta o masina cu aceasta motorizare la test drive. Si m-as duce ulterior fara sa ma anunt la test drive ca sa o pornesc la rece sa vad cum face. Daca bugetul nu e o problema ti-as recomanda sa mergi pe 2.0tsi. Diferenta de consum nu e mare dar diferenta de cuplu si cp se simte.
    1 point
  15. Salut. Am rezolvat problema cu infiltratia apei in masina! Cauza - toate suruburile in care sunt prinse barele longitudinale de pe plafon erau slabite! Pe acolo picura apa in masina! Din pacate VW nu a pus nici macar o garnitura intre caroserie si surub! Pentru a ajunge la suruburi a trebuit sa demontez toate plasticele din portbagaj dupa care plafonul masinii! Durata ~5 ore! Vis a vis de afirmatia unui coleg cum ca masina a avut ceva daune - nu a avut nici o dauna si nu a fost niciodata desfacut nimic la interior. Referitor la calitatea plasticelor.. in continuare lasa mult de dorit! Pun cateva poze pentru colegii care vor avea aceiasi problema pe viitor! Pentru cine are nevoi am mai multe poze cu toti pasii!
    1 point
  16. 1 point
  17. ODO: ~118.800 Am revenit după o pauză măricică. Mașina nu a mai suferit modificări. După refresh-ul HPFP/injectoare merge impecabil. Următorul plan de atac e să vând jantele Rotiform și să iau ceva lightweight Momentan ne pregatim de iarnă Duminică pleacă jantele originale la recondiționat, voi merge pe gloss gunmetal
    1 point
  18. Da, e foarte buna optiunea, ai mei se chinuie in spate cu tot felul de pernute, alea gonflabile se sparg..un chin. Uite ceva standard foarte bun, bravo lor ca au prevazut !
    1 point
  19. Nu stiu sa iti spun. Spike`uri au multe, insa se editeaza. Are apucaturi de ferrari cum s`ar zice, dar dupaia isi aduce aminte ca e un umil 2.0
    1 point
  20. Trebuia sa fac si eu ceva de black friday..si sa ma contrazic singur cu ce am spus mai sus stage 1 la racing code. Inainte sa sara toti cu " dyno optimist ", tineti cont si de admisia oversized. Stock : 228 cp si 317 nm Stage 1 : 241 cp si 347 nm.
    1 point
  21. Revin. Am folosit LM toptec 4200 5w30 timp de un an si jumatate si pot spune ca este foarte ok. La rece ok, motorul nu scoate sunete ciudate, nu papa ulei etc. Ce am tot urmarit si o fac, tenperatura uleiului care la viteze de peste 120 km crestea destul de lent. In prezent folosesc castrol (ati citit corect) dintr-o imprejurare mai nefericita sa zic. Pe langa faptul ca temperatura lui creste foarte repede in aceleasi conditii, motor mai zgomotos si toatw cele... Concluzia LM toptec 4200 5w30 la urmatorul si imediatul schimb de ulei.
    1 point
  22. Am reusit sa montez astazi arcurile, mi-ar fi placut sa coboare putin mai mult pe spate dar asta e, poate se mai lasa...urmeaza distantiere pentru jantele de iarna. Mergand pe o stada plina de gropi masina mi se pare mai confortabila decat cu arcurile stoc, in curbe inca n-am bagat-o cu viteza, revin cu impresii dupa un drum mai lung.
    1 point
  23. A intrat si a mea in productie si o astept sa vina la sfarsitul lunii... FYI: 4x4 Xcellence 2.0 TSI automata, comandata in aprilie (~8 luni), initial mi s-a promis maxim 4 luni
    1 point
  24. Deja esti unul dintre cei care continua cu recomandarea de a pune bateria pe redresor. Nu mai bine recomandati dupa mers doar in oras o plimbare la sfarsit de saptamana in afara orasului? Da bateria jos,incarco, montaza bateria la loc. Pai in timpul asta bagi benzina de 100 de lei iti incarca masina bateria si tragi si o plimbare cu ocazia asta.
    1 point
  25. Informatiile sunt afisate oricum, indiferent daca e activat sau nu butonul. Chestia e ca daca stai pe acel menu unde apar info despre start stop iti dai seama cum lucreaza, de ce porneste sau de ce nu poate interveni, asa m-am prins ce face Activarea lui face ca start-stop sa lucreze intr-un mod "inteligent" sa zicem, exemplu daca ai activat Front Assist si masina din fata pleaca, porneste motorul. Daca nu e activat motorul se opreste de fiecare data cand apesi frana ( cand sunt conditiile necesare) si porneste de fiecare data cand lasi frana. P.S. zgarciti nemtii astia, costa prea mult o foaie in plus in manualul masinii?
    1 point
  26. Transrarău (Chiril-Cabana Rarău) in 1080p60. Scurt si la obiect ?
    1 point
  27. Buna ziua! Hop si o femeie printre voi Volvo C30 2008 necesita bocanci. Am citit (cred ca) tot topicul de anul trecut, si ma simt mai bulversata ca inainte sa o fac. Le-am notat, doar ca deja sunt prea multe, si chiar nu stiu ce sa aleg. Dimesiuni: 205/55 R16. O medie a km nu pot face, dar va pot spune ca merg la birou zilnic (30 km dus-intors) si acasa (in provincie~ 200 km dus-intors) cam la 2 saptamani. Continental Winter Contact TS 860, Goodyear Ultragrip 9, Dunlop Winter Sport, Michelin Alpin 5 sau Kleber Krisalp HP3? Acum am pe ea (asa am cumparat-o) niste Michelin All Seasons, care nu prea mi-au facut probleme, desi se zice ca nu-s bune nici pe zapada, nici pe ploaie, nici pe uscat. Asadar... help, please
    1 point
  28. Bucovina de week-end. Spre rusinea mea până acum nu fusesem în Moldova niciodată mai sus de Focșani, cu toate că este la o aruncătură de...km de Buzău. A fost Nordkapp si Marea Barents, au fost Alpii italieni-francezi-elvetieni, a fost Caucazul de Nord si incursiuni până aproape de Iran si Siria....dar niciodată Moldova. Așa ca i-am dedicat pentru început un week-end. Au fost 2 trasee principale: - Bacău-Piatra Neamț-Bicaz- Valea Bistriței pana la Chiril - intrare pe TransRarău- Cabana Rarău (cu escapadă la Pietrele Doamnei) - Pojorâta. Neaparat trebuie facut traseul in acest sens pentru ca urcarea de la Chiril pana la Cabana este spectaculoasa, soseaua avand lățimea unei masini. - al doilea traseu tematic a fost Drumul Baltagului (Mălini-Stănișoara-Crucea Talienilor-Sabașa)...pe unde și-a căutat Vitoria Lipan soțul ucis, intr-un final descoperind și locul crimei. Este un traseu mirific neasfaltat, drum forestier, paduri, serpentine, noroi si cu o priveliste superba in varf la Crucea Talienilor unde sunt si ramasitele cazematelor si transeelor din ww....merita abordat din ambele sensuri. Evident ca printre cele 2 trasee am bifat si Humor, Voroneț, Neamț, Cetatea Neamtului, casa lui Ion Creangă si Hanul Ancuței. 900 km care au meritat cu prisosință. Cand o sa am timp o sa compilez si ceva video.Până atunci...poze ?
    1 point
  29. Eu am achizitionat doua Kodiaq de la Avia Motors in decurs de 2 ani, ii recomand numai prin prisma experientei mele. la nivel de echipari, pe prima comanda, eu am crezut ca am pus tot ce imi doream (din ce stiam eu ca folosesc si ca exista) si la a doua comanda am adaugat inca o data pe atat, nu mai zic de motorizare. Dupa experienta mea tb luat echiparea Style (cuprinde cele mai multe dotari utile) la care sa adaugi dupa bunul tau plac - mers in showroom si “pe testate”. Dupa ce ti-ai pus tot ce vrei, vezi unde esti cu calculatia totala si incepi sa tai ca sa ajungi unde poti . Bafta la cumparaturi!
    1 point
  30. Nu,nu cu Vcds.Se citeste eeromu,se modifica adrese apoi se rescrie.Sunt scule dedicate ptr asta..
    1 point
  31. First of all, ma bucur sa vad ca esti un tip analitic. In loc sa arunci cu banii pe piese incerci macar sa iti dai seama ce vrei sa schimbi, iar asta e un lucru foarte bun! Si, sincer, masina era faina din momentul din care ai luat-o dar pot sa inteleg piticul care iti spune sa-i modifici setup-ul astfel incat sa ti se potriveasca si mai bine. Setup-ul cu B6 si bare stabilizatoare mi-a placut foarte mult, era foarte confidence-inspiring - subviratoare dar capabila, adica cam ce-ti doresti pentru mers pe strada, cu dezavantajul ca ai o bara stabilizatoare uriasa pe fata si asta se simte peste denivelari sau la iesirea din viraje unde vei avea one-tire fire destul de mult. Dar cursa lunga a suspensiei cuplata cu ruliul scazut inseamna ca poti merge tare chiar si pe drumuri mai proaste, fara sa te simti ca in barca. Pe asfalt prost poti face de ras masini suparate rau. Din punctul meu de vedere amortizoarele sunt elementul-cheie al unei suspensii performanta iar tu vei vedea imbunatatiri masive chiar si cu amortizoare OE noi daca amortizoarele de pe masina sunt obosite sau ieftinaturi (am o parere foarte proasta despre Ta-Technix, dar nu discutam despre asta). Bilstein-urile sunt prea reactive ca sa le numesti comfortabile, sincer. Ar trebui sa te gandesti la ce fel de sasiu iti doresti, in functie de utilizare si buget. Fa-o bine din prima, ca sa nu ajungi ca mine sa schimbi piese pentru ca te-ai razgandit. Eu vad urmatoarele variante: arcuri sport OE (GTI, S-Line, Cupra, etc.) cu amortizoare Koni Yellow sau Bilstein B6/B8: cursa lunga a suspensiei, buna pentru strada, sasiul e moale ceea ce inseamna fun pe cat mai multe tipuri de drumuri. Pierzi din aderenta si agilitate pe asfalt perfect, dar poti folosi masina peste tot si nu iese prea usor in afara elementului ei; Ce am scris la 1 + bare stabilizatoare: ai castiguri bune pe asfalt curat, dar pierzi comfort si aderenta pe drumuri proaste. Masina e mai rigida si mai greu de tinut la limita, dar scade simtitor senzatia de "barca"; Ce am scris la 1/2 + modifici geometria puntii fata cu piesele de TT, o pastrezi sus si moale. Castigi aderenta multa pe fata, se muta echilibrul dinspre subvirare catre supravirare dar masina ramane moale si placuta pe cat mai multe drumuri. O cobori (cu cap!) cu arcuri mai scurte si mai tari (B8 + arcuri de S3, B14, B16, KW v1, v2, sunt multe variante aici). Devine mai fun pe asfalt curat dar o compromiti pe drumuri proaste. Chiar daca nu spargi baia de ulei, tot pierzi aderenta avand cursa suspensiei mai scurta. Full blana jos, latita mult, corectat roll center-uri, bare stabilizatoare, interiorul scos, semislick-uri, AC delete si o duci numai pe circuit. Indiferent ce ai face, e nevoie de un amortizor de calitate ca sa lucreze bine suspensia. Ai grija de asemenea ca orice pui pe masina sa fie instalat corect, altfel rezultatele vor fi departe de asteptari. Eu personal am trecut prin 1, 2 si 3+4. Cu 2 m-am distrat cel mai tare pe strada, actualul setup 3+4 imi place cel mai mult ca echilibru si agilitate dar e mai capricios. Ca sa tii costurile in frau eu zic sa te opresti la amortizoare, pivoti si, daca crezi ca asta iti doresti, bare stabilizatoare. Mai departe vei face compromisuri inevitabil si vei ajunge la "the point of dimnishing returns". Din pacate, discutia despre sasiul PQ35 este foarte lunga si complexa. Nu le place sa fie coborate foarte mult, nu le place sa fie "golanite" de la volan, sunt destul de grele, suspensia fata e compromisa prin geometria ei iar suspensia spate e foarte complexa si a fost gandita sa functioneze in anumiti parametri. Masinile la limita sunt subviratoare, dar pe tranzitii stanga-dreapta e extrem de jucaus spatele, asa ca trebuie sa o setezi dupa cum iti place tie sa o conduci. Eu n-am avut niciodata probleme in a face spatele sa danseze, indiferent de setup, dar cred ca PQ35 e mult prea subvirator din fabrica pentru circuit. Pe strada asta nu e asa important, ba chiar iti inspira incredere sa cauti si sa incerci limitele masinii. Pe langa setup-ul masinii, nu trebuie sa uiti de sofer, si tu trebuie sa te adaptezi la ce stie masina, pentru ca fiecare setup are sweet-spot-ul lui in materie de tehnici de condus. Cu un setup mai moale trebuie sa fii smooth ca sa scoti untul din ea, cu puterea pe care o ai tu trebuie sa-ti antrenezi mintea sa aiba rabdare cu gazul, s.a.m.d. Ce incerc sa zic e ca masina asta nu va fi niciodata Porsche 911, sa fie si agila dar si stabila in acelasi timp! Este compromisa din start, pentru ca are 5 locuri, o garda la sol maricica, este doar un hatchback compact after all. Trebuie sa te gandesti din start ce iti place si sa tii minte ca suspensia e un sistem, nu doar o suma de componente.
    1 point
  32. atentie...ca exista legi..modificariile la sistemul de franare si/sau directie trebuie facute doar de persoane/service-uri care au autorizare RAR... http://www.rarom.ro/cs-uploads/RNTR7.pdf
    1 point
  33. Golful hatch poate nu se poate compara cu octavia, dar modelul variant da. Daca iei in calcul variantul la ambele modele comparatia devina foarte corecta, dimensiuni asemanatoare, platforma si motoare identice, design diferit dar in esenta au aceeasi baza.
    0 points
  34. Pe principiul că un Tiguan frumos e de fapt un Kodiaq ?
    -1 points
  35. am pus gpl in iunie pe octavia 3 vrs 2.0 tsi , am facut 16000 km si merge f bn , instalatia e PRINS facuta special pt codul de motor CHHB , mi au facut chiar si asigurare ( in caz ca se defecteaza motorul din cauza gazului ) . Cat despre taxa oxigen , chiar daca e euro 3 dar are gpl , nu se plateste . Bafta !
    -1 points
  36. La capota...golf 8 revine la cric, iar o4 pistoane, in interior alte mici chestii de bun gust la o4 , pe cand la g8 nu..deja cred ca o4 trece peste g8...mai ramane insonorizarea de vazut si suspensia...daca si acolo au facut rabat...deja putem spune ca o4 este peste g8 la capitole de baza. Asta este cel putin ce am vazut noi live la cele doua modele.
    -1 points
  37. Pe mine ma racaie comparatia Golfului cu Octavia. Or fi pe aceeasi platforma tehnica, dar vizual sunt din clase diferite. Una este scurta, si alta lunga cu portbagaj mare. Si Octavia nu-i concurenta, pentru ca nu conteaza ca cumperi Golf sau Octavia, banii intra la acelasi om dar nu in buzunarul din dreapta ci in ala din stanga (Leon este totusi concurenta ca macar are dimensiuni asemanatoare). Concurenta Golfului este Focus, Astra, Mercedes clasa A, Leon, Volvo V40, ceva BMW si altele cu lungimi si portbagaj asemanator. Referitor la pistonul de la capota, si Sandero are piston.
    -1 points
  38. Nu cred ca e relevanta comparatia G8 cu Octavia 4 berlina, e alta clasa, se poate compara cu Passat, Exeo....
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!