Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.11.2019 în toate secţiunile

  1. Odata cu trecerea la rotile de iarna s-a facut si o verificare vizuala a kodiței pe dedesubt. La ce trasee a avut in ultimul an ma asteptam sa gasesc chestii indoite, rupte, sparte...insa totul e ok. Doar ceva namol uscat prin anumite zone. Cel de pe evacuare s-a transformat in lut ars cu tenta caramizie ? Cu ocazia asta s-a dat jos si placuta de frana ca sa se constate de la ce e acel șanț pe disc. In placuță inca mai era intepenita o mica chestie feroasa ca o gamalie de cui inculpata pentru santul din disc. Nu prezinta niciun impediment pe mai departe, va ajunge sa se uniformizeze pe masura ce se uzeaza. Rotile iarna/vara, la fel: demontat, echilibrat, montat, lasate in custodie = 50 lei ?
    6 points
  2. @TheOne06 Eu am padele de fabrica , nu e un retrofit care sa se merite , dupa parerea mea , nici nu le folosesc ?
    2 points
  3. Update: am montat rotile de iarna Am reusit sa trec si masina pe numele meu. Mai am ceva piese cumparate si inca nemontate de care urmeaza sa ma ocup si revizia generala programata saptamana viitoare. Pana atunci, va las doar cu 2 poze. P.S. Scuzati masina murdara, dar de cateva zile tot ploua si nu am apucat sa o spal. Sper sa reusesc maine si sa revin cu poze noi.
    2 points
  4. Si am bifat 2 retrofituri din cele mentionate anterior. De acum pauza pana anul viitor ca nu mai este mult. Am trecut de la: la: cu toate ca am avut si un caz cand folosind ABS mi-a aratat ca roata dreapta este mai desumflata. In rest am avut erori fara sa-mi precizeze roata. Acum cred ca stiu exact unde e problema. P.S. daca bag azot ramane si in mers 2.3? Si inca una - camera high: Daca tot am ridicat masina, am vazut si cata vaselina au pus cei de la VW si inca nu am scartaitul specific.
    2 points
  5. A avut eroare pe G28 dar cand a venit cu masina la mine, acea eroare nu a aparut.
    1 point
  6. La aceasta categorie va recomand sa luati in calcul si modelul asta, am avut o iarna si sunt super de bune, Sa verificati recenziile, sunt pozitive Anvelopa Allseason Goodyear Vector 4Season G2 Anvelopa All Season BF Goodrich G-Grip All Season 2
    1 point
  7. Eu zic ca ala este de vina..G28..daaar...exista cateva componente care pot produce asemenea simptome,chiar fara a lasa erori la diagnoza....De aceea nu-si asuma.
    1 point
  8. Michelin CrossClimate+ ar fi cele mai bune. Sunt cam scumpe si eu personal nu mi-as lua decat la o masina cu care fac putini km. Pe o masina puternica ia anvelope separate vara / iarna. E diferenta enorma la franare...
    1 point
  9. Foarte bun pretul, era o varianta pe care o luam in considerare ca masina de oras pentru sotia mea. Oricare din cele - 3 e-Up!, Citigo iV sau Mii - important era pretul, imi doream sa ma incadrez in jurul sumei de 12.000 EUR. In final n-am mai avut rabdare, era vorba ca vom aveam preturi in Septembrie pentru Skoda, asa ca pana la urma am luat un Suzuki Swift (1.2 benzina, cutie automata CVT, ultimul nivel de echipare) pret final cu RABLA 13.000 EUR. In continuare sunt sceptic in ceea ce priveste numarul de puncte de incarcare disponibile, eu stau la bloc asa ca asta este un factor important pentru mine. Se vorbea mai sus despre ID, din punctul meu de vedere 40.000 EUR este mult pentru o masina cu care la viteze de autostrada nu poti ajunge confortabil pana la mare (si din ce stiu nu este nici macar un singur punct de incarcare pe A1).
    1 point
  10. @AndreyPH eu doar am zis ce mi-a zis acel baiat, m-am si mirat stiam ca apple car play merge impecabil , infine. Am facut un drum de 200 km , dar nu cu masina mea, ci cu a sotiei , un Sandero nou cu navigatie LG cu AA, pe tel sotiei S9 , cu AA versiunea 4.4.59 si waze actualizat la zi , in primele 10 minute s-a blocat waze-ul pe navigatie, am pus telefonul meu tot un S9 cu aceiasi veriune de AA dar cu o versiune de waze mai veche, 4.5.1 si a mers fara probleme, unpic de lag pe harta parca uneori, dar nesemnificativ, posibil ca toate probleme sa porneasca de la waze. o sa mai incerc si pe RCD-ul meu sa vad cum se comporta
    1 point
  11. Golful hatch poate nu se poate compara cu octavia, dar modelul variant da. Daca iei in calcul variantul la ambele modele comparatia devina foarte corecta, dimensiuni asemanatoare, platforma si motoare identice, design diferit dar in esenta au aceeasi baza.
    1 point
  12. Salutare. Masina este gata. In 4 noiembrie masina e iesit de la vopsitorie. In loc de 4-5 saptamani a durat dublu. Asta e. A fost inlocuita aripa dreapta si pragul drept si vopsita integral. Cand am montat jantele de iarna, am dat jos carenajele din aripa si i-am aplicat un tratament de ceara Nigrin Unterbodenwachs daca tot vine sezonul rece. Cand voi avea timp o sa ii montez si volanul reconditionat. In primavara sau poate chiar mai devreme o sa ii pun niste arcuri noi Eibach Pro Kit.
    1 point
  13. Arată chiar bine la ce regim de exploatare a avut, avarii nesemnificative!
    1 point
  14. inainte sa apesi pe clipsul ala incerca sa apesi pe ea inauntru, altfel risti sa rupi clipsul daca e copt
    1 point
  15. Daca si Sandero are piston...sa speram ca Golf 9 nu revine la geamuri cu ridicare si coborare manuala... Cum zice si Ebi, deja Octavia este cu o clasa peste G8 pentru ca are portbagaj mai mare, este mai lunga si concureaza cu c class, a4 etc de ce? pt ca are dimensiuni asemanatoare
    1 point
  16. Scoți bandou de sub far și ajungi la surub. Mufa far, are o clema. O apeși și deconecteazi mufa
    1 point
  17. @tarox Dupa aceste verificari pe care le-ai facut cred ca injectoarele tale deschid si pulverizeaza la deschiderea usii soferului. Scoate rampa injectoarelor cu tot cu injectoare (baga o hartie sub injectoare pt a vedea daca deschid), inchide usa soferului, lasa masina fara cheie in contact minim 30 minute, apoi deschide usa. Fara sa pui contact verifica daca au pulverizat injectoarele la deschiderea usii soferului. Daca hartia e uscata, pune contactul pe treapta 2 si fara sa dai la automat verifica din nou daca hartia e uscata. @Aerofan trebuie sa faca aceste verificari inainte sa dam cu presupusul... incercam sa-l ajutam. Daca a schimbat aproape toata masina ca si piese, a fost la 2 mecanici si inca nu i s-a rezolvat problema inseamna ca nu este o problema uzuala. Pana nu verifica aceste lucruri nu poti sa stii de unde este defectiunea.
    1 point
  18. Partea electronica a motorului este ECU de servodirectie. De aceea intra mufa de CAN in el si tot de aceea vine iesirea lui G269 tot inspre motor (adica spre ECU). Am vorbit si cu Papi si m-am convins ca miroase a alta caseta pentru mine. Nu ma pot lipsi de masina si nu am timp sa o repar pe cea veche, intrucat ar dura mai mult de o zi, asa ca voi cauta o caseta gen2 din dezmembrari si eventual o reconditionez daca e cazul, inainte de a o monta. Merg pe varianta plug and play cu gen2, intrucat nu am gasit nici un avantaj pentru a face conversia la gen3. E foarte probabil sa fie vreo lipitura rece, cum zici tu, insa nu am timp sa depanez la nivelul asta, din pacate. In plus, daca refac lipiturile (toate) si tot persista problema, va fi un moment din ala cu bila care demoleaza cladiri, o sa imi caut cei mai grei bocanci inainte sa dansez pe plafon. Va multumesc tuturor pentru informatii si voi reveni cu informatii dupa ce solutionez problema.
    1 point
  19. La capota...golf 8 revine la cric, iar o4 pistoane, in interior alte mici chestii de bun gust la o4 , pe cand la g8 nu..deja cred ca o4 trece peste g8...mai ramane insonorizarea de vazut si suspensia...daca si acolo au facut rabat...deja putem spune ca o4 este peste g8 la capitole de baza. Asta este cel putin ce am vazut noi live la cele doua modele.
    1 point
  20. Am logan 0.9 de servici cu 12k folosita doar de mine. In afara de tiuitul ala zgomotos la pornire nu sta turata ca a mea 50 secunde in niciun caz. Daca ma poate indruma cineva cum sa atasez filmarea (are 128mb) la ambele masini, o fac cu placere!
    1 point
  21. A intrat si a mea in productie si o astept sa vina la sfarsitul lunii... FYI: 4x4 Xcellence 2.0 TSI automata, comandata in aprilie (~8 luni), initial mi s-a promis maxim 4 luni
    1 point
  22. "Trecutul" ala o sa ramana mai mult in viitor...
    1 point
  23. E mai greu cu clorura ferica, daca ii tii prea mult poti ramane fara ei. Merge orice solutie acida, fosforic, citric etc. Mai puteti sa folositi un amestec de 1/3 otet, 1/3 sare 1/3 faina de grau pentru piesele de alama, bronz, cupru ce nu pot fi scufundate. Si mai trebuie spus ca metoda e buna pentru papucii galbeni, fara acoperire. Sa nu incerce cineva sa-i curete cu otet pe cei argintati de ex.
    1 point
  24. @CristiALF experienta mea personala este cu WR A4. 3 ierni, cam 30.000km. al 4-lea sezon nu mai pot fi utilizate ( adica mai pot, ca mai au ceva carne, dar cauciucul pare imbatranit, si clar nu mai au aderenta pe care ar trebui sa o aiba - lucru care se simte fara a fi un expert in domeniu ). NU am spus ca Nokian sunt anvelope rele ( mi s-au parut anvelope medii ) dar dpmdv sunt anvelope concepute pentru ierni de 5-6 luni si pentru drumuri acoperite cu zapada macar 75% din timp... nu sunt facute sa mearga 70-80% din timp pe asfalt uscat/umed, de aia se si consuma o idee mai repede.
    1 point
  25. Kleber am eu. Sunt mai bune decat Pirelli snowcontrol 3. Nokian wr D3 au fost bune, insa dupa a 2a iarna au inceput sa scada dramatic la aderenta pe umed/mazga. Tinute pe jante intr-un loc ferit de lumina la 10-15 grade.
    1 point
  26. Da evenimentele recente au la baza anvelope absolut noi (până la 2000 km) produse în Franța si cumpărate din Romania și Bulgaria. Toate Premium contact 6 XL, ciudat. Am Conti TS 850 pe 205/55/R16 XL pe Superb și TS 860 195/65/15 XL pe Corsa.
    1 point
  27. Nu cred ca e relevanta comparatia G8 cu Octavia 4 berlina, e alta clasa, se poate compara cu Passat, Exeo....
    0 points
  28. Pe mine ma racaie comparatia Golfului cu Octavia. Or fi pe aceeasi platforma tehnica, dar vizual sunt din clase diferite. Una este scurta, si alta lunga cu portbagaj mare. Si Octavia nu-i concurenta, pentru ca nu conteaza ca cumperi Golf sau Octavia, banii intra la acelasi om dar nu in buzunarul din dreapta ci in ala din stanga (Leon este totusi concurenta ca macar are dimensiuni asemanatoare). Concurenta Golfului este Focus, Astra, Mercedes clasa A, Leon, Volvo V40, ceva BMW si altele cu lungimi si portbagaj asemanator. Referitor la pistonul de la capota, si Sandero are piston.
    0 points
  29. Masina nu are nici o problema si nu ai ce sa rezolvi. Nu vrei sa se incalzeasca intr-un minut, pleaca imediat cu ea si se va incalzi mai repede. La iarna la temperaturi mult sub 0 daca mai ai si incalzirea in scaune pornita, etc, etc, s-ar putea sa stea la 1000 de ture aproape tot timpul daca asa crede ea de cuvinta ca sa faca fata consumatorilor sau sa incarce bateria.
    -1 points
  30. Părerea mea e ca , te cam depășește situația. Intr.o postare zici ca stii, dar ... nu se vede, dacă nu Reușești sa rezolvi atâta lucru. hai sa te bag și mai tare in ceata. In cazul tau mai poate fi defect și un driver de tensiune din ecu, e drept cu șanse mici.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!