Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.11.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
@vdragos: dragule, cum am mai scris pe privat, reiau, poate o mai ajuta pe cineva: 1. Dacă vrei sa iesi de pe sosea, mai mult decât o pajiște, ai nevoie de niscaiva cursa a suspensiei. Unul din puținele defecte ale Touareg stock este ca ajunge destul de rapid în 3 roti. E vorba de arcurile stock gândite pentru asfalt si tinuta de drum în primul rand. Are testat back to back Wranglerul meu, Touareg Supreme cu pernele ridicate la maxim. Anyhow, recomand cu căldură arcuri AM gândite de producători de parturi offroad. Sunt gândite pentru flexare. Ce faci cu amortizoarele? E foarte simplu. Nu e nevoie sa treci la sa zicem Fox cu piggyback din prima. Eu, la un lift de aprox 6cm (2.5") am păstrat amortizoarele OEM folosind un artificiu, niște strut-uri dedicate, făcute tot de cei cu arcurile care coboară prinderea superioară a amortizorului. Asta pentru ca era păcat sa arunc amortizoare cu foarte puțin rulaj. Deci, câștigi flex cu niște arcuri dedicate offroad, dar nu compromiti amortizoarele OEM. Nu recomand absolut deloc spacerele de arc. Motivele le-a expus foarte bine @Doomy. 2. După ce o ridici, te poti juca cu diametrul anvelopei, în avantajul tău. Desi bigger is better, e pana la un punct. Hai cu ea la peisaj ??3 points
-
Update: am montat rotile de iarna Am reusit sa trec si masina pe numele meu. Mai am ceva piese cumparate si inca nemontate de care urmeaza sa ma ocup si revizia generala programata saptamana viitoare. Pana atunci, va las doar cu 2 poze. P.S. Scuzati masina murdara, dar de cateva zile tot ploua si nu am apucat sa o spal. Sper sa reusesc maine si sa revin cu poze noi.2 points
-
Si am bifat 2 retrofituri din cele mentionate anterior. De acum pauza pana anul viitor ca nu mai este mult. Am trecut de la: la: cu toate ca am avut si un caz cand folosind ABS mi-a aratat ca roata dreapta este mai desumflata. In rest am avut erori fara sa-mi precizeze roata. Acum cred ca stiu exact unde e problema. P.S. daca bag azot ramane si in mers 2.3? Si inca una - camera high: Daca tot am ridicat masina, am vazut si cata vaselina au pus cei de la VW si inca nu am scartaitul specific.2 points
-
Desi a trecut un pic de cand a fost facuta, poza asta este un "must" sa fie adaugata la colectie! Si, daca tot m-am dus pentru poza (<-joke!), am profitat de ocazue pentru a o mai masura o data, ca sa ne linistim piticul curios. Ocazie care s-a lasat cu atinsul si a unui alt prag psihologic - acela de +100 cp / stock . Multe multumiri, inca o data, lui @C Z R pentru timp si disponibilitate!2 points
-
Salutare si bine v-am regasit! Dupa o pauza de aproape 5 ani in care am avut o sumedenie de BMW-uri, incepand de astazi, (cred ca) sunt din nou revenit in grupul VAG. Poate va asteptati ca masina cu care am revenit sa fie ceva fresh, abia scoasa din tipla, dar va anunt ca nu e chiar asa. Este vorba despre un Audi A4 B5 din 2000. Dotarile sunt pretty much standard: - airbaguri - radio casetofon + magazie cd - climatronic - oglinzi electrice si incalzite - proiectoare -geamuri electrice fata etc. Masina a ajuns la mine printr-un concurs de imprejurari si am hotarat sa o pastrez si poate (de ce nu) sa incep sa imi pun amprenta asupra ei. Este ceva ce voi face pe o perioada mai lunga de timp, cu multe detalii si poze (de aici si titlul topicului). Daca e sa fac o lista cu modificari, here it goes: - in primul rand, inmatricularea pe numele meu - alte jante (de preferat modelul de pe S3 sau S4) - reparat/inlocuit ceasuri de bord - sorturi noroi fata/spate OEM (asta e o obsesie de-a mea) - volan 3 spite in piele - tips dublu spate - ceva arcuri pentru a cobori garda la sol - bara fata de S4 - grila capota Kamei sau S4 - cheie briceag - alte chestii legate de design etc pentru ca la motorul asta, pe parte de performante, n-am ce face. Daaar, inainte de tot si toate, trebuie sa vad exact cum remediez urmatoarea problema: masina are momente in care porneste foarte greu; invarte, dar nu porneste, trage intrerupt si chiar se opreste in mers. Iar daca se opreste, porneste foarte greu si dupa 1000 de incercari. A pornit insa foarte rapid dupa ce i-am dat curent (posibil sa fie si bateria pe duca). Pe langa asta, turometrul e dat peste cap (probabil a fost vreun istet care a incercat candva sa ii dea km inapoi si a stricat motorasul), iar ceasurile de bord raman aprinse si noaptea (lumineaza incet - voi reveni cu poze). Daca stie cineva cum sa remediez treaba asta sau care ar fi cauza, va rog postati aici. Tragand linie si facand un rezumat, pot spune ca sunt incantat de masina asta, chiar daca nu se compara cu nimic din ce am avut inainte :))))) si sper sa iasa ceva frumos din ea. Orice idei sau pareri sunt binevenite, deoarece critica nu poate fi decat constructiva. Poze mai jos:1 point
-
La capota...golf 8 revine la cric, iar o4 pistoane, in interior alte mici chestii de bun gust la o4 , pe cand la g8 nu..deja cred ca o4 trece peste g8...mai ramane insonorizarea de vazut si suspensia...daca si acolo au facut rabat...deja putem spune ca o4 este peste g8 la capitole de baza. Asta este cel putin ce am vazut noi live la cele doua modele.1 point
-
Daca inteleg eu bine, in aceasta suma sunt incluse si ambreiajele, uleiul, valvele, e.t.c. Deci suma este una foarte ok., daca este asa. Repsol este foarte ok., (si multe altele). Intrebare retorica, voi stiti cine produce uleiul ''original'' pentru dsg? PS. Caddy1988, cred ca am postat in acc. timp, deci, deductia a fost una corecta.1 point
-
1 point
-
Te referi la toata lumea din Suedia sau Danemarca, nu? Modelul de masina electrica pe care sa si-l permita romanii de ex. ar trebui sa fie ca si ID3 si sa coste maxim 15000 euro. Deocamdata concurenta este de genul, care poate sa ceara mai mult si sa si primeasca. Preturile vor scadea drastic dar numai dupa ce vine cineva cu niste preturi cu adevarat accesibile. (as vrea sa fie Dacia). Stie cineva ce inseamna totusi I.D.? Sunt initialele de la ceva? Eu am cautat dar nu am gasit. Am mai gasit ca au 'marca inregistrata" si pe ID1,2,3,4...10 si X. Adica eventuale masini mai mici si mai mari inclusiv un SUV, I.D.X.1 point
-
ODO: ~118.800 Am revenit după o pauză măricică. Mașina nu a mai suferit modificări. După refresh-ul HPFP/injectoare merge impecabil. Următorul plan de atac e să vând jantele Rotiform și să iau ceva lightweight Momentan ne pregatim de iarnă Duminică pleacă jantele originale la recondiționat, voi merge pe gloss gunmetal1 point
-
Excelenta alegere! Avem in familie pe o masina debica din 2012 - abia iarna trecuta am inlocuit doua dintre ele, ca se simtea la mana ca imbatranisera - altfel se comporta nesperat de bine. edit: sa dea naiba cata franele ai1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma refer ca nu vei putea citii immo data din ceasurile originale, sa transferi în ceasurile donatoare. Cu eepromul nu prea ai ce face, citit/scris manual, deoarece este criptat.1 point
-
Nu pune așa problema, că prind curaj și cei cu salarii minime. În anumite luni ai doar motorină, alteori, dacă se suprapun mai multe trebuie să fii pregătit cu minim 8-10 mii de lei.1 point
-
1 point
-
Asa e, incepand cu BMW Welt incepe obligativitatea „bulinei“. Asta sa fie ultima ta grija, in rest enjoy-it si ... ?prost?!1 point
-
Trimite-mi erorile in privat sa iti zic cum am scapat de o parte din ele. La mine functioneaza bine acum, a ramas eroarea legata de calibrare si nu am reusit sa o fac dar mai am o eroare ceva cu "message Parkhilfe_01 not received" + functionarea incorecta a butonului senzorilor de parcare (OPS). Asta cu parkhilfe dispare la update de CAN si teoretic cica ar reveni si functionarea butonului dar sunt si persoane care au trebuit sa faca update si la modulul de parking ca sa functioneze ok. Vezi aici postul #369 si #370. Se poate la reprezentanta sa-ti dea restore la setarile din fabrica pe modulul Infotainment si sa incerci din nou cum ai zis. P.S. ai un fel de flickering cand se deschide camera? cam 1-2 sec maxim?1 point
-
Sa inteleg ca in timp ce la noua Octavia au introdus acel rulou peste suportii de pahare la noul Golf au eliminat acel rulou? Sa mai zic ca are amortizoare la capota? Foarte tare, probabil Skoda a devenit mai premium decat VW.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update: Comandat si montat releu, montat, dat cheie siiii... masina tot nu pornea. Demontat panoul de sub bord, releul de la pompa de benzina mergea doar daca apasam pe el. Pana la urma, la indrumarea lui Florin (caruia tin sa ii multumesc pe acesta cale , am scos sigurantele bucata cu bucata, iar spre norocul meu, prima siguranta scoasa, era arsa. Pus una noua, iar masina a pornit la sfert. Acum ca masina merge in sfarsit bine, am inlocuit ambele semnalizari din aripile fata, am pus sorturile de noroi pe fata (doar astea le-am gasit momentan, astept sa le prind si pe alea pe spate), am spalat masina si in 2 zile am facut peste 300km cu ea prin oras Urmeaza cd player cu mp3 si stick, alarma ca sa nu mai descui masina ca in 1907 cu cheia in broasca si multe altele. Va tin la curent.1 point
-
1 point
-
@ Florin am transmis treaba asta, dar din pacate fara succes. O sa incerc sa ajung cu masina la tine inainte de concediul din iarna si o rezolvam atunci. @oozz am fost la Ionica in Izvoare. A zis ca mai incearca maine odata si daca nu merge, o rezolv cu Florin. On topic: azi am facut rost de bunatati (volan 3 spite imbracat in piele de S-Line si jante OEM de S-Line). Mai jos cateva poze cu masina si cu volanul inainte si dupa curatare. Jantele arata mult mai bine in realitate decat in poze. Sper ca maine sa pot sa montez volanul si sa revin cu poze.1 point
-
@F l o r i n : Stiu ce zici. Din pacate, nu am gasit unele cu maxidot la un pret rezonabil. @mad_kat asta intentionez sa fac. Merg strict pe OEM. Si daca tot vorbim despre asta, azi am pus ceasurile, masina porneste, dar afiseaza in continuare eroarea cu cheia si imobilizatorul. Am lasat-o in continuare peste noapte la cel care a facut codarea, ca sa rezolve tot. Am comandat si presurile de noroi pe spate (obsesia mea) si acum caut sa le aduc si pe cele pe fata. Vreau sa vand/schimb jantele si anvelopele cu altele. Daca e cineva interesat, astept un PM. Poze ?1 point
-
Am ajuns la finele lui Septembrie si parcă...a trecut atât de multa vreme de la momentele alea. Am asa o stare de "si acum ce urmează?", pentru ca am atins obiectivul, năzuința legată de Superb. La un pahar de...orice bun ?, mai deschid webcamurile puse în favorite, de pe Grossglockner si îmi dau seama cat de norocoși am fost cu vremea. Oricâtă planificare ai face, oricât ai sapa în statisticile meteo dintr-o anumită perioada, ca sa fiu onest pana la capăt o sa spun ca am avut maxim noroc cu vremea. Iar asta a făcut diferența intre a bifa un obiectiv si a-l bifa trăind si bucurându-te de fiecare clipa prin tot ce au de oferit locurile alea grandioase. Tocmai pentru ca sunt departe si nu sunt la îndemână cum sunt cele locale, unde poti "trage mai multe cartușe". Probabil (cu siguranță) ma repet, dar am rămas cu niște amintiri absolut fabuloase, iar azi, făcând ordine în torpedo, dincolo de vignete, asigurări, imputerniciri, am găsit...astea. Dovezi hard copy ale bucuriei... Dincolo de ele, reiau câteva cadre tare dragi mie ?1 point
-
Nu ai cum sa gasesti documentatie pe aceasta tema. Simplificat: - ECU supravegheaza/optimizeaza regimul de lucru al motorului pe baza valorilor citite cu ajutorul senzorilor; - nu exista 2 motoare (partea mecanica) identica. Intervin mult prea multi factori; - din fabrica el are programat parametri "default" calculate pe baza unor modele de lucru si testate in practica; - acesti parametri "default" trebuie sa asigure functionarea in momentul punerii in functiune pe orice parte mecanica, urmind sa se adapteze (optimizeze) in timp pe motorul particular respectiv; Ce inseamna parametri ? Parametri fac parte dintr-o ecuatie pentru a calcula diferite valori instante. Doar pentru exemplificare consideram ca functia ce calculeaza cantitea de de combustibil necesara ar fi: a x (Temperatura externa) + b x (Temperatura motor) + c x (Turatie motor). a, b si c sunt parametri. In realitate functiile de calcul sunt atit de complexe incit ECU nu realizeaza calcule, ci pe baza lor citeste direct din niste valori predefinite numite in termeni populari "harti". Revenind la parametri. Acesti sunt si ei redefiniti permanent in baza valorilor citite de senzori realizindu-se adaptarea la partea mecanica. Intrucit in functionarea de zi cu zi pot aparea erori instantanee la citire, valorile rezultate se "medieaza" cu rezultatele anterioare citite pe ultimele zile sau un numar de kilometri. Deci raspunsul la intrebare este (oarecum) DA; stilul de condus poate determina valorile invatate de ECU. In momentul cind scoti bornele, parametri trec pe "default" (valorile presetate) si incepe din nou procesul de adaptare (invatare). In folclor mai e poveastea cu scosul masinii in afara orasului si forjarea ei sa se mai curate. In fapt in 80-85% din cazuri doar "reinveti" ECU cu valorile optime pentru motor pentru toate regimurile de lucru. (Un raspuns simplu si scurt e foarte greu de dat.)1 point
-
am rezolvat tot singur! forumul asta nu prea da roade. postezi ceva si nu ti se raspunde....... k . cine intampina aceeasi problema ma poate contacta ca sa-i spun care ar fi posibilele probleme si cum sa le remedieze. merci oricum celor care au avut macar curiozitatea sa citeasca post-ul meu, mai putin celor care au dat warn degeaba, in conditiile in care am avut dreptate postand in mai multe parti, ca dovada iata faptul ca au trecut cateva luni si nu mi-a raspuns nimeni. multumesc rapier pt. "promptitudinea ajutorului oferit" prin warn!1 point
-
Sincer inca nu am gasit prbl asta la tdi cr... dar.. la celelalte care au aceasta electrovalva vine 12v in mufa sigur. Celalt fir e pus la masa de ecu motor. Nu strica sa verifici nici traseul de vacum pana la capsula care actioneaza clapeta racitor. Aceasta poate fi sparta. Asa ceva am gasit mereu din cauza temperaturilor mari.. reg repetate..dieselgate.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00