Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.11.2019 în toate secţiunile
-
8 points
-
Desi a trecut un pic de cand a fost facuta, poza asta este un "must" sa fie adaugata la colectie! Si, daca tot m-am dus pentru poza (<-joke!), am profitat de ocazue pentru a o mai masura o data, ca sa ne linistim piticul curios. Ocazie care s-a lasat cu atinsul si a unui alt prag psihologic - acela de +100 cp / stock . Multe multumiri, inca o data, lui @C Z R pentru timp si disponibilitate!5 points
-
3 points
-
Optimist, pesimist, totusi numa 13 cai diferenta dintre stock si tunat? Putera stock, indiferent de admisie, e mare Fa niste loguri pe timing si fueling, sa vezi daca totul e ok si constant.3 points
-
Asa e, de la 228 la 241 nu e wow, dar 241 cp pt gti'ul meu e f ok. Va inteleg, si eu m'am gandit la fel..de unde puterea aia stock. Nu au putut sa'mi explice. Soft mi'au zis ca nu avea..si i'am rugat sa'mi spuna ca oricum le plateam softul si voiam upgrade. Acum..daca o fi avut soft si nu stiau nici ei ( desi imi e greu sa cred, pt ca se vad datele stock cand descarci softul si lucrezi pe el ) aia e..nu o sa imi bat capul sa speculez, ca poate o avea alta turbina, sau poate alt motor, samd.. sunt incantat de rezultat si de faptul ca am facut'o si ca ma pot bucura de masina a mai ramas ca si plan de viitor reconditionarea exteriorului ( vopsit integral, vopsit jante, schimbat parbriz ) Doamne ajuta la toata lumea2 points
-
2 points
-
2 points
-
250+ CP si 380+ Nm si asta fara admisie Dar daca tu esti fericit si a fost pret bun... asta conteaza. Sa-i stapanesti sanatos!1 point
-
1 point
-
La orice magazin de piese auto Inainte de a inlocui o piesa electrica se verifica mufa si cablajul1 point
-
Senzorul de temperatura e pe baia de ulei ,se pune piesa noua originala. Piesa din link nu e ce trebuie1 point
-
Unii au ramas impresionati pana la lacrimi! Imediat ce a căzut cearșaful au apărut asemănările. Corespondențele. Asocierile. Toți fanii brandului și pasionații auto s-au grăbit să spună că modelul ceh seamănă cu o serie de modele deja existente în segmentul premium sau de volum. Să nu uităm de faptul că Octavia a primit în urmă cu trei ani cel mai controversat facelift din industria auto. Niște blocuri optice frontale duble, pe care toată lumea le-a asociat cu cele ale vechiului Mercedes Clasa E. Cu toate acestea, mașina a continuat să adune cam 400.000 de clienți pe an. După ce am văzut mașina „în carne și oase”, pot să vă spun că blocurile optice frontale seamănă, într-adevăr, cu cele ale unor modele ca Audi TT și Volkswagen Arteon. Cel puțin dacă ne uităm la semnătura luminoasă diurnă cu LED. Este însă o evoluție a farurilor separate ale modelului actual. Posteriorul dispune de blocuri optice full LED și de o semnalizare dinamică. Și aici există unele asemănări, iar eu mă gândesc doar la Ford Focus sedan. Dar noua Octavia nu se împiedică de aceste comentarii și opinii personale, pentru că are un atribut pe care ochiul liber nu îl poate intui: o aerodinamică exemplară. Sedanul are un coeficient aerodinamic 0.24, iar break-ul are 0.26. Ca să aveți o referință, vă spun doar că Mercedes-Benz Clasa A Sedan, cea mai aerodinamică mașină de producție din lume în acest moment, are o valoare declarată de 0.22. Așadar, dincolo de orice comentariu legat de design, Octavia este o mașină cu o aerodinamică de invidiat. Parca plangea cineva dupa telescoape capota:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Imi place demersul. Sunt masini bine facute, nu risti sa nu o pui la loc ok. off: imi plac enorm ceasurile de toarel generatia asta - cu indicatoare de apa, motorina, presiune ulei si incarcare baterie. Informatii complete, de masina serioasa1 point
-
@AndreiZi @OviVal Va multumesc frumos pt informatiile date , iau in calcul sa verific bateria , starea de sanatate a ei , voi merge zilele astea ? Salutare si zi frumoasa !1 point
-
Revin. Am folosit LM toptec 4200 5w30 timp de un an si jumatate si pot spune ca este foarte ok. La rece ok, motorul nu scoate sunete ciudate, nu papa ulei etc. Ce am tot urmarit si o fac, tenperatura uleiului care la viteze de peste 120 km crestea destul de lent. In prezent folosesc castrol (ati citit corect) dintr-o imprejurare mai nefericita sa zic. Pe langa faptul ca temperatura lui creste foarte repede in aceleasi conditii, motor mai zgomotos si toatw cele... Concluzia LM toptec 4200 5w30 la urmatorul si imediatul schimb de ulei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca nu ma inseala privirea, eu vad o coaja de portocala excesiva dupa vopsire. Esti multumit in raport calitate / pret, sau..?1 point
-
Ultima filmare cu loturile 3 si 4, terminate de cateva luni de zile dar care stau nefolosite din cauza prostiei supreme a bravilor conducatori. Intre timp, oamenii mor pe DN-ul alaturat !1 point
-
masinile sunt din clase total diferite nu e deloc logica comparatia. in loc de talismanul ala mai bine ar cauta un passat de 2-3 ani vechime cu 60-100.000km, sau un superb in aceleasi conditii sau daca tot vrea compacte o octavia3/golf7 foarte dotata si cu foarte putini km de 1-2 ani sau daca tot vrea masini cu km multi si din 2014 macar sa se uite la un a4, a6 :))) audi ala e exagerat de scump probabil din cauza ca are ceva optiuni...dar este tot o compacta oricum ai da-o.-1 points
-
Nu stiu sa iti spun. Spike`uri au multe, insa se editeaza. Are apucaturi de ferrari cum s`ar zice, dar dupaia isi aduce aminte ca e un umil 2.0-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00