Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.11.2019 în toate secţiunile

  1. Am reusit sa montez astazi arcurile, mi-ar fi placut sa coboare putin mai mult pe spate dar asta e, poate se mai lasa...urmeaza distantiere pentru jantele de iarna. Mergand pe o stada plina de gropi masina mi se pare mai confortabila decat cu arcurile stoc, in curbe inca n-am bagat-o cu viteza, revin cu impresii dupa un drum mai lung.
    6 points
  2. Eh, nu stiu daca nisa cu track-day fans ar justifica un topic si nici nu as avea eu aroganta sa fac pe sfatuitorul sef pe acolo :). Dar daca tot asta e subiectul principal de discutie aici, avand in vedere ocupatia principala a masinii mele , o sa va spun ceea ce cred eu ca ar fi important. Upgrade-urile pentru masina ar trebui sa urmeze ordinea: frane, anvelope, sasiu/suspensie, si in ultimul rand, putere. Si daca masina ar fi track only, reducerea la max. a greutatii e ultra-benefica pe toate planurile. Cel mai mare si probabil risc de accident, din punct de vedere tehnic, este fade-ul de placuta sau fierberea lichidului de frana (care vor aparea aproape sigur la o masina stock ce merge 2 ture legate). Nu ai ce cauta pe circuit dpmdv fara cel putin o placuta de frana gen Ferodo DS2500 si un lichid proaspat de frana gen Motul RBF600/660. Cauciucurile neaderente/cu talon moale, suspensia moale sau lipsa de putere pot provoca frustrari, dar in foarte putine cazuri incidente grave. Din punct de vedere al soferului, este foarte important sa lasati orgoliul la poarta circuitului, sa va uitati dupa fiecare viraj in retrovizoare, si sa va asigurati atunci cand aveti masina in fata ca daca va surprinde cu o frana brusca sau o manevra neasteptata, aveti marja de evitare (mai ales cand depasiti) - puteti vedea in filmul de mai jos modul in care franez dupa linia dreapta in spatele subarului... las gazul devreme si franez in 2-3 reprize pentru a preveni o frana brusca/anticipata a lui sau o problema la frana mea... sa ma sui peste el la distanta mica ar fi doar o umflare de muschi, riscanta. Celalalt mare risc de accident pe circuit este coliziunea intre masina care depaseste si crede ca a fost vazuta, si cea din fata care nu a vazut ca e depasita si taie calea celui care depaseste. De asemenea, upgrade-ul la sofer este de multe ori muuult mai benefic decat upgrade-urile la masina. Dupa frane, cred ca cel mai mare factor de progres este intelegerea traselor ideale, folosirea latimii circuitului, a reperelor, a transferului de mase etc. Ca circuit, Hungaroring-ul mi se pare mult mai safe decat Motorpark sau Mures Ring. Este un circuit lat, cu zone mari de esapare (doar avem cursa de F1 acolo). Ai sanse mari sa scapi inclusiv daca de lasa franele, singurul risc mai mare fiind cel de coliziune cu ceilalti de pe pista care nu sunt constienti de masinile din spatele lor. Din punctul meu de vedere, un track-day pe Hungaroring este mult mai sigur decat un drum pe E85, atata timp cat nu te hazardezi in depasiri si esti atent la ce vine din spatele tau. Circuitul este un mediu mai controlat decat drumul public, chiar daca se merge tare... singura conditie este sa ai "situational awareness" atat cand esti cel din fata, cat si cel din spate. Grija si la iesirea de la boxe... tocmai a fost un incident urat pe Motorpark la moto care s-a lasat cu decesul celui care venea tare pe linia dreapta si a intrat intr-un idiot care a iesit de la standuri si a virat brusc la dreapta pe circuit, taind linia continua. In final, v-as recomanda cel putin una, dar preferabil doua ture de racire inainte de a iesi de pe circuit... motivele sunt evidente, cel mai important dintre ele fiind franele. O masina oprita imediat dupa ture cel mai probabil va fierbe lichidul in etrieri, iar apoi veti avea o pedala de frana moale/inconstanta cam tot restul zilei. Bafta!
    4 points
  3. Astazi am facut schimburi. Ulei MOTUL Specific 504.00 507.00, filtre combustibil, ulei, aer, polen. 131300 km. Cu un drum am schimbat pe roti de iarna si am verificat franele: sunt OK. Sa vina zapada: Arata destul de bine jantele pentru rotile de iarna. Am pus si capacele la prezoane ca sa nu mai am reclamatii : Vrea cineva patru jante de otel in buna stare, un pic ruginite, capace AM stil VW cadou?
    4 points
  4. Dpmdv care am trecut recent prin cautari/achizitie pot spune sa zici PAS . Este doar un samsar obosit cu descriere de cocalar ..cuvinte gen "fabriKa", full(poate in capul lui)...mie sincer anunturi de genul imi provoaca o repulsie totala. Gandeste si tu problema putin inainte, daca el a negociat pana la suma aia, adica ~1000 euro, oare cati bani a dat el pe masina in Germania (tine cont ca masina are si ceva dotari extra)+ gandeste-te ca drumul din DE l-a mai costat minim 500 euro sa o aduca(dupa cum vezi a venit cu ea pe roti), de asemenea nu cred nici ca numerele alea sunt valabile atat..stiu masina la vanzare de cel putin 1 luna...ee si la toate astea adauga faptul ca el trebuie sa castige cateva sute la masina, ia vezi la final ce parere iti faci ? Nu mai visati cu ochii deschisi, la bugetul tau eu cred ca te incadrezi la o masina cu km peste 300k si dotari stock...asta daca vrei o masina corecta nu una vanduta de samsari. Bafta
    4 points
  5. la 04.11.19 sau implinit 3 ani, aprox 42000 km ,momentan totul ok
    3 points
  6. Dupa ce am "maritat" Q5-ul am cautat un inlocuitor tot din familia VAG si fiindca Kodiaq-ul imi facea cu ochiul inca de cand a aparut am decis sa fac pasul hotarator. Fiindca aveam nevoie de masina relativ repede si nu aveam chef de asteptat 3-4 luni am mers pe varianta masina second. Si avem una bucata Kodiaq Style 2.0 TDI 190 cu urmatoarele dotari : Verde smarald, Interior piele/piele artificiala, Incalzire stationara cu telecomanda, Scaune fata reglabile electric cu memorie, ventilate si incalzite, Volan incalzit, Scaune spate incalzite, Parking assistant, Jante aliaj Trinity, Duze stropitoare parbriz incalzite, Trapa plafon panoramica, Sistem navigatie Amundsen, Sunset, Area view si pachet led exterior, Sound system Canton, Inteligent light assistant, Lane assistant si blind spot detection, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Driving mode selection, Detectare oboseala sofer, Virtual cockpit si Skoda connect. Masina avea 15.000 km cand am luat-o si necesita putina atentie pe partea exterioara asa ca saptamana trecuta am fost la "salon" unde a primit un polish si protectie ceramica Gtechnic. Ce nu imi place : faptul ca are jantele cu ET mare si sunt intrate foarte mult sub caroserie se va rezolva prin achizitia altor jante de 19 cu ET mai mic si J mai mare, lipsa suportului de numar fata... Ce nu are si mi-as fi dorit : sasiu adaptativ si navigatia Columbus deoarece la Amundsen cei de la Skoda s-au zgarcit si nu au pus si Dvd player ca la Tiguan. Planuri de viitor : folie navigatie, rama grila fata Sportline care cred ca va ajunge saptamana asta, infoliere trim-uri geamuri deoarece cele argintii deja sunt "varza", embleme negre fata si spate de pe superskoda, arcuri H&R sau Eibach, semnalizari oglinda dinamice, retrofit la Columbus si sigur vor mai urma...
    2 points
  7. Multumesc tuturor pentru urari. @bubu182 Nu prea am planuri de retrofit pentru ca sincer nici nu stiu exact ce as putea sa ii pun in plus. As fi vrut trapa initial dar pentru ca nu am gasit un model conform cerintelor mele care sa aiba si trapa, am trecut cu vederea aceasta dotare @cogdao Multumesc! Intr-adevar, niciodata nu stii ce se ascunde sub capota unui astfel de break. Mai ales ca modelele facelift cu motor 2 litri au la fel 2 evacuari stanga-dreapta. O sa caut topicul de intalniri si poate ne vedem intr-o seara. Am mai venit cand aveam Golful, acum nu stiu unde se mai tin intalnirile Saptamana aceasta am trecut si noi la rotile de iarna si implicit la presurile de iarna. Pe acestea le-am luat de la reprezentanta sezonul trecut la incredibilul pret de 375 lei (toate 4). La banii astia nici nu inteleg de ce ai vrea sa iei ceva compatibil.
    2 points
  8. Sunt un pic dezamagit de deciziile din grupul VAG. Nu mai vad diferentierea dintre branduri si nu mai gasesc motive pentru care as cumpara VW in loc de Skoda. Cam toate notatile aduse de noul Golf sunt disponibile si pe noua Octavie: - faruri matrix LED - semnalizatoare spate dinamice - toate motorizarile inclusiv hibridul de 245 CP - noul DSG cu shift by wire - noul infotainment de 10" cu Apple Carplay wireless - clima cu trei zone si scaune spate incalzite - scounele Ergocomfort - headup display direct pe parbriz Si probabil multe altele. In plus pe noua Octavie gasesc amortizor la capota, ruloul de la suportul de pahare si portbagajul electric, care nu se regasesc niciunul pe noul Golf. WTF?
    2 points
  9. mai ieftin ca la reprezentanta in Romania mie mi-au cerut 1500 ron, in final l-am schimbat singur dupa ce am auzit din mai multe surse ca uleiul in reprezentante e schimbat pe sarite uneori, mai ales la masinile de flota la care nu sta nimeni langa ele... dar mai nou nu permit accesul in service pt nici un client. Legat de discutiile de mai sus: - un coleg are o masina fara probleme, concluzia lui este "cutiile astea rezista mult si bine" - un coleg merge in service si vede masini la reparat, concluzia lui este "cutiile astea se strica repede" Concluziile nu se trag pe esantioane de 1 bucata, 2 bucati, nici macar 10. Renumite cutiile DSG cu probleme la VAG? Sa vedeti cum e la Ford atunci... cutiile automate sint mai complexe in general, la orice marca, orice tip de cutie. Va asumati asta cand le cumparati. Confort versus sanse mai multe ca ceva sa mearga rau. Totusi tinand cont de cati colegi avem cu masini cu 300-400.000 de km, cutiile par ok.
    2 points
  10. Ai ajuns acolo unde trebuia sa te afli de la inceput Masina asta nu e pentru 2 anvelope noi si 2 uzate , e masina grea , merita 4 anvelope noi de calitate oricand e nevoie
    1 point
  11. Cred ca e prima data cand vad o masina verde...si raman cu gura cascata. Imi place la nebunie Kodi pe culoarea asta ?
    1 point
  12. Bună seara! După o perioadă lungă, în sfârșit am rezolvat. Am dus masina in service la reprezentanță, nu prea aveau timp așa că am lăsat mașina acolo cam vreo săptămână. Au verificat tot ce era posibil, cardan, planetare, suporți... Mi-au spus că mașina este perfectă. Problema au fost anvelopele, deși era aceași dimensiune scrisă pe toate anvelope, se pare că cele două koreene de pe spate nu. Am luat 2 Michelin crossclimate ca cele de pe față si totul sa rezolvat, merge perfect, nu se mai simte absolut nimic. La mulți nu le venea să creadă căci 2 anvelope sa poată să provoace o asemenea vibrație, si doar in timp ce accelerezi. O seară faină!
    1 point
  13. Este posibil orice, nu am de unde sa stiu daca sunt reali sau nu. Mai e si varianta in care masina sa aibe acei km din bord si sa fi rulat foarte mult in oras, deci automat mult mai multe ore de stat in masina decat daca ai face aceeasi km la drum lung. Daca si ocupantii sunt mai impliniti deja sunt gata saracele scaune, mai ales cum sunt aici cu piele si profilate. Zic si eu ... ☺️
    1 point
  14. @AndreiZi gresit! defectul de la pagina 34 este strict pentru motorul 2.0 tdi (euro6) de pe passat b8!
    1 point
  15. Aia am incercat si eu sa ii sugerez o Octavia de pe stoc decat o masina noua (dar veche) ca este an de fabricatie 2018 Talismanul si Audi km multi .
    1 point
  16. A intrat si a mea in productie si o astept sa vina la sfarsitul lunii... FYI: 4x4 Xcellence 2.0 TSI automata, comandata in aprilie (~8 luni), initial mi s-a promis maxim 4 luni
    1 point
  17. Deschizi cutia Pandorei. Pentru cine vrea costuri predictibile și un oarecare confort psihologic, mașină nouă (sau cât mai nouă, maxim 2-3 ani și rulaj mic).
    1 point
  18. Nu recomand nimanui sa ia masini de la samsarii din Pitesti Auzi ce texte : impecabila , originala .... pai originala , ca doar nu o fi copie La cum arata scaunele alea , sigur are mai mult de 300k , la a mea aratau asa la 215k
    1 point
  19. Culmea, eu cand am vandut masina veche, softul stage1 a atras mai mult (nu, nu am ascuns acest lucru). Presupun ca ti-e frica daca o sa zici ca are soft ca se sperie toti de ea "a fost la raliu cu ea, e rupta in gura" si faze d'astea..
    1 point
  20. intre timp am ma mers si eu cu masina prietenului la care faceam referire mai sus (e vorba de Karoq 1,5 TSI fabricat in luna septembrie). Masina a venit din fabrica cu ultima varianta de soft, deci nu se pune problema sa se incadreze la vreun TPI. Noul soft este o imbunatatire fata de variantele precedente, dar tot sunt probleme (dupa parerea mea). Adica motorul tot mai da in nas la plecarea de pe loc, dar pe la 2200-2300 turatii. Daca schimbi viteza rapid, la 2000 turatii, nu mai da in nas. Pana la urma prietenul asa si face: schimba din vit I in vit II la 2000 turatii, si nu se mai plange ca da in nas (se simte o trepidatie, ca o smucitura, ca si cum motorul ar fi subturat). Pe mine nu prea m-a deranjat problema ptr ca 1,2 TSI dadea in nas si mai tare, mai ales vara cand porneam AC-ul, deci pot spune ca sunt obisnuit. Dupa parerea mea strict personala, Volkswagen va considera asta o caracteristica a motorului TSI si nu un defect, si nu isi va mai bate capul prea tare sa o remedieze (cum a facut si la 1.2 TSI).
    1 point
  21. Referitor la Dynamax 5w30, am bagat pana la urma ''de-al bun'', ca impresii dupa ~1000km, motor silentios, trage bine, nu papa etc. Deci n-am nimic contra deocamdata, o sa vad cand il schimb cum se prezinta. Ca fapt divers dupa 8k uleiul bmw 5w30 se tragea pe joja de parca avea apa in el. Data viitoare o sa incerc Ravenol probabil, tot ca un mic experiment. Cel mai mare pericol la uleiuri mi se pare faptul ca pot fi contrafacute, deaceea ma si indrept spre branduri mai putin titrate.
    1 point
  22. Masina nu are nici o problema si nu ai ce sa rezolvi. Nu vrei sa se incalzeasca intr-un minut, pleaca imediat cu ea si se va incalzi mai repede. La iarna la temperaturi mult sub 0 daca mai ai si incalzirea in scaune pornita, etc, etc, s-ar putea sa stea la 1000 de ture aproape tot timpul daca asa crede ea de cuvinta ca sa faca fata consumatorilor sau sa incarce bateria.
    1 point
  23. Da,la generatia a2a de CR e normal sa nu stea permanent la 90
    1 point
  24. Absolut de acord cu aceasta afirmatie, sa nu mai vorbim de diminuarea ergonomiei in folosire, acum pentru aproape orice trebuie sa iti iei ochii de pe drum si sa arunci privirea pe acel display. Nu pot, sau doar cu mari semne de intrebare pot sa imi inchipui ca aceste displayuri vor functiona OK-ish dupa 180-200-250 000 km si/sau 5-10 ani de folosire fara ca masina sa fie folosita in conditii ideale de sofat. Si parca vad ca pentru anumite piete cu conditii de folosire mai dure se vor scoate versiuni cu borduri clasice... Si ce este ciudat, ca Peugeot de ani de zile a inceput aceasta prostie a digitalizarii bordului si inca nu am vazut pe nimeni sa laude ce au facut, in afara de cum arata. Dar asta e, TESLA e viitorul (cel putin in ochii unora ) si toti saliveaza si vor sa fie ca acestea, bagam o tableta pe post de bord si la nevoie o schimbam la pret de televizor OLED de 65 inci.
    1 point
  25. LED bar-ul sa fie spot plus flood pe mijloc sa fie ce trebuie!
    1 point
  26. @Emy D Nup, 16” nu era o varianta ? Mai jos franele + 17”.
    1 point
  27. Bun , sa te bucuri de ea Sistemul cu senzori e performant , eu nu am simtit niciodata nevoie de camere Incalzirea stationara face toti banii
    1 point
  28. Cu avionul si masina inchiriata (4x4 cu tinte ... din cauza de gheata neagra). Este totusi Islanda. M-am hotarat cu o luna (o luna jumatate, nu mai stiu exact) in urma, cand am luat biletele de avion. Pe timpul verii este aglomeratie, este de preferat sfarsit de sezon. Vremea din mai toate anotimpurile, soare, ninsoare, ploaie, vant. Rafale scurte de aproape 180km/h din cauza curentilor de aer formati la ghetar. Soarele a predominat cel mai mult. Peisajele-s faine, pustiu, putina lume. Din cauza asta se si filmeaza acolo mai toate filmele sf ... Cazare in fiecare noapte in alt loc. Merita, cel putin o data in viata. Dar nu cateva zile, sa stai 2 saptamani, ca altfel te duci pe fuga si doar le bifezi in graba (dpmdv). De preturi nu mai zic nimic.
    1 point
  29. Am scos si cateva poze din aparat. Doua saptamani de co sunt de ajuns.
    1 point
  30. M-am uitat si eu la clipul cu comparatia intre 7 si 8 Am dat stop , play ,am dat inapoi , m-am mai uitat odata ... degeaba Probabil ca ne vom obisnui cu tendinta asta de design din ultimii ani , eu inca nu reusesc Golf 7 inca arata a masina eleganta in interior , cu linii bine corelate intre diverse zone E ca o haina luata dintr-un magazin de costume Golf 8 parca e o haina luat din Croop .... dar daca asta se poarta acum ..
    1 point
  31. 1 point
  32. Azi am reușit să o schimb. Problema apare din cauza acelui burete. Eu sunt mulțumit de cum a ieșit.
    1 point
  33. Va multumesc de urari. Culoarea nici pe mine nu m-a incantat la inceput dar acum imi place. Q5-ul era mai puternic si "statea" altfel pe strada, dar asta e mai in ton cu timpurile, oricum din cauza unor incidente cu cei care asigura service-ul la Audi am decis sa renunt de tot la aceasta marca. A sosit si grila dar este foarte dificil sa o scot pe aia veche fara sa desfac bara fata cu totul. Din ce am citit pe forumurile externe desfacand bara necesita recalibrarea senzorului de acc...
    1 point
  34. Salut, Sunt posesorul unei Octavia 3 FL 2.0 TSI 190hp, venind de pe o Octavia 2 FL. Am fost neplacut surprins de reflexiile pe care le observ atunci cand conduc: 1. grila de aerisire de pe bord se proiecteaza pe parbriz 2. ornamentul cromatic de la grila de aerisire din stanga volanului se proiecteaza pe geamul lateral, in zona oglinzii retrovizioare laterale. De fiecare data cand ma asigur, o sesizez. 3. noaptea, led-urile de la switch-ul farurilor se proiecteaza de asemenea in geamul lateral, in zona oglinzii. Pe vechea Octavia nu existau astfel de erori de proiectare (din punctul meu de vedere). Intrebarea mea este: mai are si altcineva problemele astea? Si in caz afirmativ, ce solutii ati gasit? tks, Alex
    1 point
  35. Am incercat sa atasez manualul dar e mai mare de 2 mb. Mesaj pe private cu adresa de mail si vi-l trimit sau puteti sa incercati sa-l luati de aici: https://drive.google.com/drive/folders/0B5hT9R4nG0yiNW42OWJkUVFRckk
    1 point
  36. Acum ceva vreme intrebam aici pe forum ce uleiuri recomandati in afara de Castrol, dupa mai multe recomandari m-am hotarat sa merg pe Motul cu specific Vw. Am facut 4000km cu uleiul nou si sunt f multumit, motorul e mult mai silentios la pornirea la rece chiar si acum cand temperatura a scazut destul de mult, in plus mi-a disparut "bataia de tachet" la pornirea la rece.
    1 point
  37. Pentru cine mai are problema asta am mai gasti o solutie aici : http://www.briskoda.net/forums/topic/117320-for-anyone-still-suffering-from-the-wind-noise-problem/page__st__30
    1 point
  38. Deci asa arata un A4 cu 114k la bord Ce materiale slabe folosesc astia la Audi Zici ca are 300k lejer Sau are ?
    0 points
  39. Numai inteligenti pe aici .Cum frate sa recomanzi schimb la 7-8000 cand uleiul este pentru 30000? Nici eu nu recomand 30000,dar 15000 este numai bine. Si da am VMP USVO in motor si nu e chiar asa de laudat.
    -1 points
  40. Anul Domnului 2019, Octombrie 16 si putem spune oficial ca, pentru Romania, Octavia 3 a iesit din productie. Pentru mine, dupa 5 ani de Octavia 3 in vreo 2 versiuni, plus alti ani de 1000MB & 110L, pot spune cu 90% certitudine ca urmatoare masina va fi Octavia 4 (restul de 10% fiind tot o Skoda, si anume - SUV-ul electric). Poate si produsa in Romania.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!