Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.11.2019 în toate secţiunile

  1. @Muale așa este, atât ca spațiu de depozitare, cât și ca sprijin pentru mâna dreaptă a mea sau stânga pasagerului. Plus că se completează și estetic interiorul. (Aproape) nimic nou pe frontul de est . Pe dreapta spate un fir neon nu se mai aprinde, l-am verificat si e doar neonul ars, nu si sursa. Am comandat altele. În cădere, fața de ușă, pe care am scăpat-o, a tras de butonul de comandă al geamului, așa că trebuie să comand două butoane satinate, pentru ca pe cel din stânga l-am "rezolvat", prin aceeași metodă, în vară. Baia de ulei curge pe la buson, așa că o voi schimba, la revizia programată între luna noiembrie și februarie ?, când voi găsi o fereastră de timp și bani. Am mai schimbat un led pe poziție, care s-a ars. 2-3$ - 10 bucăți, nu mă așteptam să dureze prea mult. Experimentez deja de ceva timp cu diverse modele, căldura culorii și durata de viață. Am comandat încă un model de leduri H1, cu lumiled luxeon pe 2 direcții, să văd dacă e diferență de intensitate față de cele de la Samsung pe 4 direcții. Totodată am comandat leduri H7 pentru faza lungă și becuri cu led galbene BAU15 PY21W pentru semnalizare. Cu această ocazie o să am luminile integral peled ?. La Tiguan, am schimbat un modul AFS de pe far, în speranța că ar fi defect și de aceea nu accpta codarea, pentru calculatorul de AFS, dar nu s-a schimbat decât codul de eroare... epopeea continuă. Alimentare, RCA, curățenie și covorase de cauciuc pentru ambele mașini, deocamdată, urmează cat de curând și roțile de iarnă. O săptămână ușoară și frumoasă tuturor!
    5 points
  2. Ce mi se pare interesant este faptul ca cei de la Skoda prefera inca sa treaca mare si citet in spate numele marcii, si numele modelului il pastreaza mai mic, in stanga. De ceva timp vedem trendul asta si la VW si la alti producatori, de a trece numele modelului pe tot capacul portbagajului/hayonului. Skoda in schimb isi trece numele, sa se vada ca e o Skoda, si elimina sigla in zona posterioara. O fi probabil mai ieftina varianta asta, cateva litere dau mai bine la buget decat costul unei sigle. In alta ordine de idei, strict vorbind pe imagini si prezentarea celor de la Autogefuhl, Octavia mi se pare peste Golf 8. Cel putin reducerile de costuri nu sunt atata de la vedere ca in cazul Golf-ului. Si cum bine ati identificat si voi, rulou la zona de pahare, telescoape la capota, chedere inclusiv pe usi (ma refer la cel de-al doilea rand de chedere de jur imprejurul usilor, ce la Golf au disparut de la 6 in sus). Zona de schimbator/clapetica la DSG mult mai bine integrata si centrata in tot ansamblul consolei. Am impresia ca noile permutari in cadrul grupului vor cam repozitiona brandurile. Se tot vorbeste de Seat sa devina mai sportiv decat este si sa fie redenumita marca in Cupra. Celor de la Skoda li se da se pare mana libera sa faca masini tot mai faine si mai bune, dotate si la pret decent, iar VW o arde la rece sincer cu modele in care reducerea costurilor este tot mai vizibila. Ma gandesc la faptul ca incearca sa dreaga busuiocul si sa isi pastreze vanzarile la nivel global prin scoaterea la inaintare a brandurilor Skoda si Seat (si astia au vanzari in draci), pentru ca lumea nu asociaza scandalul Dieselgate atata de mult cu Seat, Skoda si partial Audi, ci doar cu VW. Si atunci, poate de asta vedem modelele VW facute asa cum au ajuns sa fie facute.
    4 points
  3. Din materialele disponibile se pare ca avem in Octavia IV cea mai completa masina compacta. Motoare, tractiune integrala, siguranta, confort, climatizare, etc. Mai mult, apar si cateva optiuni din clasa medie sau de semi-premium: clima tri-zona, masaj in scaune, perdelute geamuri spate, etc. Chiar si trucul ieftin cu telescoapele de la capota arata ca vor sa pozitioneze masina cat mai sus in varful gamei compacte. Nu imi este clar cum va fi imperecheat DSG7 DQ200 pe motorizarile mici, evident in sensul de a evita aceste combinatii. La PHEV este clar ca avem DSG6, la 2.0 litri este DSG7 DQ300+. La Mild-Hibrid nu imi dau seama. La pret va urca cu aprox 3000 Euro in primele luni, pana apar reducerile CleverPack, asta am inteles de la dealer. Este deja prima optiune pentru mine in 2020 si doar SUV-ul electric de la Skoda (care va fi prezentat in forma finala dealerilor peste cateva zile) o poate da mai jos in lista.
    3 points
  4. Cred ca e timpul pentru un nou folder Octavia 4
    3 points
  5. Sa inteleg ca in timp ce la noua Octavia au introdus acel rulou peste suportii de pahare la noul Golf au eliminat acel rulou? Sa mai zic ca are amortizoare la capota? Foarte tare, probabil Skoda a devenit mai premium decat VW.
    3 points
  6. București + 22:00 + GTI = LOVE
    3 points
  7. Pentru că la curățarea clapetei de accelerație am văzut o conductă foarte apropiată de capacul motorului și auzeam o zornaială din când în când, m-am inspirat de la colegul @Doomy și am comandat cele 4 bucse noi, ma8 înalte. Le-am scos foarte ușor pe cele vechi, le-am montat pe cele noi, am pus capacul înapoi și am pornit mașina. Am venit în față și am constatat că încă se aude o zornaila, un zgomot de plastic ce atinge un alt plastic. Am apăsat puțin pe capac și zgomotul a dispărut. Bun; opresc motorul, scot capacul și îl studiez. Am scos buretul și am observat că o clema este ruptă. cu grijă și atenție am separat cele două plastice, le-am spalat și le-am studiat puțin. Mi-am adus aminte că mai aveam bandă STP anti squick și am lipit-o pe margine, astfel încât cele două plastice să nu se mai atingă direct. Am reansamblat totul în ordine inversă, am pus capacul înapoi pe motor, am pornit mașina și am scăpat de zgomotul respectiv. mă declar mulțumit de investiție, cei 7$ pentru cele 4 bucse și 7 lei rola de STP, precum și de rezultat. Mulțumesc și colegului @Doomy pentru împărtășirea codului produsului și modificării aduse.
    2 points
  8. Hai sa nu mergem pana la A5, putem sa ne oprim la A3. Nu mi-au placut niciodata berlinele, si nu inteleg cum se integreaza tableta in liniile bordului.
    2 points
  9. Sunt un pic dezamagit de deciziile din grupul VAG. Nu mai vad diferentierea dintre branduri si nu mai gasesc motive pentru care as cumpara VW in loc de Skoda. Cam toate notatile aduse de noul Golf sunt disponibile si pe noua Octavie: - faruri matrix LED - semnalizatoare spate dinamice - toate motorizarile inclusiv hibridul de 245 CP - noul DSG cu shift by wire - noul infotainment de 10" cu Apple Carplay wireless - clima cu trei zone si scaune spate incalzite - scounele Ergocomfort - headup display direct pe parbriz Si probabil multe altele. In plus pe noua Octavie gasesc amortizor la capota, ruloul de la suportul de pahare si portbagajul electric, care nu se regasesc niciunul pe noul Golf. WTF?
    2 points
  10. Haha, exact, a3a cu dsg. Caut inspiratie... :)))) imi place sa fiu la curent cu piata :-)) la a mea nu ii voi face nimic..decat sa o readuc la viata pe partea de aspect si sa ma plimb cu ea
    2 points
  11. Este de admirat ambitia ta. Si rabdarea de a nu renunta sa faci masinile asa cum iti plac.
    2 points
  12. Datorita electronicii care domina plansa de bord, Golful 8 va fi mai putin fiabil ca si predecesorul, care cel putin avea indicatoarele de bord si in format analogic. La plansa de bord in format electronic cand se strica ceva, schimbi totul.Si nu ieftin. Sunt sceptic in ceea ce priveste fiabilitatea electronicelor care domina acum plansa de bord, la Golful 8, in numele modernismului.Vom vedea cat este de fiabila aceasta electronica, dupa cativa ani, mai ales la masinile care indiferent de anotimp si conditiile meteo, sunt parcate afara.Acum vara este foarte cald iar caldura excesiva nu face bine electronicelor.Dar nici frigul.
    2 points
  13. Nu stiu de ce anuntul continua sa fie inactiv chiar si dupa ce am vorbit cu proprietarul, dar masina are urmatoarele: 2.0 tdi 170 hp cod motor CFGB, an 2013, faruri xenon cu led, jante pe 17 cu cauciucuri noi de vara (plus un set pe 16 cu cauciucuri noi de iarna), tapiterie de piele, navigatie RNS 510, plafon negru etc 68,000 km.... pret 12 500 euro.
    1 point
  14. Cred ca va fi competitie stransa intre Golf 8 si Octavia 4. Din filmulete si poze imi par f f apropiate ca si calitate si design, poate chiar un pic peste materialele din octavia. Dar asta din poze, ramane de vazut in realitate cum sa vad, cum se simt. Personal imi place mai mult Octavia din fata, si Golful din spate. La interior mai mult Octavia, mai ales volanul. si nu pentru ca nu mai are spita din mijloc, dar parca e mai elegant, butoane mai finute. La Golf din poze mi se pare badaran, cu butoane nefinisate, si plastic ieftin Octavia arata bine Variant, la Golf cu botul ala subtire, nu pot sa imi dau seama cum va arata in versiunea Variant
    1 point
  15. Absolut de acord cu aceasta afirmatie, sa nu mai vorbim de diminuarea ergonomiei in folosire, acum pentru aproape orice trebuie sa iti iei ochii de pe drum si sa arunci privirea pe acel display. Nu pot, sau doar cu mari semne de intrebare pot sa imi inchipui ca aceste displayuri vor functiona OK-ish dupa 180-200-250 000 km si/sau 5-10 ani de folosire fara ca masina sa fie folosita in conditii ideale de sofat. Si parca vad ca pentru anumite piete cu conditii de folosire mai dure se vor scoate versiuni cu borduri clasice... Si ce este ciudat, ca Peugeot de ani de zile a inceput aceasta prostie a digitalizarii bordului si inca nu am vazut pe nimeni sa laude ce au facut, in afara de cum arata. Dar asta e, TESLA e viitorul (cel putin in ochii unora ) si toti saliveaza si vor sa fie ca acestea, bagam o tableta pe post de bord si la nevoie o schimbam la pret de televizor OLED de 65 inci.
    1 point
  16. Nu m-a da pe spate. Botul (grila zici ca e de Kia Ceed, spatele de la Ford Focus, inclinarea spatelui aduce cu Audi A5,) Display-ul digital imi place si pozitionarea mai sus a ecranului de infotainment). Faza cu motorizarea combinata cu un hibrid iar imi da cu virgula. Sunt curios s-o vad in realitate ca poate voi avea alta parere
    1 point
  17. LED bar-ul sa fie spot plus flood pe mijloc sa fie ce trebuie!
    1 point
  18. Asa zic toti, pana dau de gustul unui stage 1 si dupa incepe nebunia
    1 point
  19. doua de fapt - ca al treilea e cu dsg da' tu ce mai cauti pe olx? sper ca accesorii de gti, machetute, nu?
    1 point
  20. Inca putin si ne facem brigada in zona :))) andrei, chiar ma uit des pe olx, si sunt 3 exemplare f frumoase la vanzare la ~5500€
    1 point
  21. Astept sa creasca asta mic si sa ne punem pe modificat. Retrofituri la greu... De asta nu mai fac nimic pana atunci
    1 point
  22. 1 point
  23. @Emy D Nup, 16” nu era o varianta ? Mai jos franele + 17”.
    1 point
  24. Fac parte din grupul de pe reddit care se ocupa cu, customizarea pe NONAME. Adaugarea siglelor pt. statiile radio este posibila, dar momentan intr-o faza incipienta, se doreste simplificarea prin adaugarea lor de pe sdcard, eu am deja pe unitatea mea siglele, poti vedea poza unde sunt statiile romanesti, sa speram ca, cat de curand putem pune si poze la cele 4 contacte favorite de pe phone. ?
    1 point
  25. Atenție cu ce lichid completați! Incepand cu MY20-20 trebuie folosit G12evo (fara silicați) in loc de G13.
    1 point
  26. Dap, stiu, dar sunt prea mult pentru ce vreau eu. Nu am continuat sa explic, credeam ca putini citesc sau sunt interesati. ? https://www.jdmeuro.com/tag/turbofans/ Cele de BMW au pe partea interioara lamele care duc direct catre fantele de evacuare.
    1 point
  27. 44.000km si a venit vremea unei suspensii complete. Am ales KW V3 cu anularea dcc si reglaj manual de compresie si detenta. Momentan suspensia este setata pe maxim moale si dupa cateva zile de rodaj inghite denivelarile foarte frumos iar la comportament dinamic este mult peste OEM sau OEM + arcuri (de asteptat de altfel). Garda a ramas unde era si cu arcurile. 45.000km au venit cu un soft stage 1 care pe dyno spune : 200CP > 240CP 340NM > 420NM
    1 point
  28. Voi ridicati capota non-stop? Eu as prefera ca pretul unui amortizor sa fie adaugat la alta solutie tehnica. Pe care sa o simt, sa ajute siguranta sau performantele.
    1 point
  29. Cand vad cum gadila cu degetul manetuta aia , ma apuca rasul Adica te sui tu barbat adevarat la volan si incepi sa dai cu degetelul prin parcare pana pleci la drum ... Dar nici femeile nu vad de ce ar fi incantate de o manetuta asa mica
    1 point
  30. Display-urile cred ca sunt mai ieftin de fabricat decat diverse componente separate , cum ar fi modulul de control climatizare, cu butoane mari rotative , cu leduri, cu butoane mici luminate, etc. Pun VW 2-3 display-uri si gata...a scapat de zeci de componente. Dar se va vinde ca o chestie "premium" cu pret pe masura.Touch screenul nu mi se pare mai ergonomic decat butoanele dedicate pentru clima, volum, lumini. Nu mi se pare normal nici sa iesi in fata la o masina noua doar prezentand infotainmentul ca o mare realizare si punctul principal de atractie. E masina sau telefon mobil ? Nu mai intereseaza pe nimeni confortul, performantele, calitatea materialelor? NVH ? Mai bine puneau si in spate fete de usi cu capitonaj moale, manere mai ca lumea pe usile din fata, pret mai bun, calitate mai buna in general si fiabilitate. In plus, se merge inainte cu masini autonome level 1000, bla bla ... sigur vreti asta ? stiti in ce hal e scris softul din automotive, in general ? ? P.S. : Si mie mi se pare tot un facelift la G7 cu multe reduceri de costuri care ma indoiesc ca se vor regasi in pretul de la client.
    1 point
  31. Recomand celor ce se confrunta cu incalzirea greoaie a apei, sa schimbe termostatul de pe cutie. Datorita acestui forum, am scapat de cheltuieli inutile. Sunt mecanici care habar nu au de existenta termostatului d epe cutie, si iti sugereaza sa schimbi o garmada de chestii sotisitoare. Multumesc VW forum!!!
    1 point
  32. Fu 12 O poza si cu interiorul Si sa nu creada lumea ca am luat-o sa trag remorcute dupa mine, adevaratul motiv pentru care am tinut neaparat sa am carlig:
    1 point
  33. *long post* Buna ziua tuturor! Am aruncat azi un ochi pe forum si nu-mi vine sa cred ca ultima postare a fost in 2017... Ce repede trece timpul! Golful este foarte bine pentru ca doar ce i-am dat un refresh. Mai jos o sa las niste poze in ordine cronologica cu ce modificari sau reparatii am mai facut. Plafonul retapitat cu o "imitatie de alcantara" in culoare neagra + toate plasticele vopsite in negru. Probabil asta a fost una din cele mai proaste idei pe care le-am avut, dar mi-am dorit foarte mult sa las masina cat de jos se poate si sa fac un fitment cat mai la limita. Zis si facut. A doua cea mai proasta idee pe care am avut-o, a fost sa fac uber cu masina. Da, practic taxi. A fost amuzant, dar m-am oprit cand am realizat ca s-au urcat cateva sute de oameni in scaunele pe care mi le-am dorit vreo 2 ani. Aici era in modul Uber Dupa ce am depasit si etapa asta, fiind vara si fara prea multe lucruri de facut, am zis sa schimb culoarea jantelor si sa merg full retard in legatura cu suspensia masinii si fitmentul. Va las cu pozele mele preferate. Asta este prima poza cu prelungirea de 4 motion Urmatoarea etapa a fost evaluarea daunelor produse de "obsesia" mea pentru fitment, si da, au fost destule. O piatra de la rinichi eliminata. (not a joke) Toate carenajele mancate, toate aripile bubuite, 2 cauciucuri frecate pe exterior, foarte multi greierasi de la foarte multe (toate) plastice din interior, destul de multe bucse pe fata omorate si probabil altele pe care nu mi le amintesc. Si nu, nu am spart baia! Nu neaparat pentru ca am ferit orice obstacol, dar cel mai mare merit l-a avut scutul metalic care si-a scos FIECARE leu. Am dat cu el de multe ori in burti/pietre/limitatoare, si nu este deloc indoit. Deci il recomand, pentru cei ce vor sa stea fara griji. Aici mi-am luat adio de la jantele pe 18" si le-am pus la vanzare pentru ca am considerat ca mi-am facut damblaua cu "low life" si lucruri de genul asta, cel putin pentru moment. Dar asta nu inseamna ca nu am si alte planuri pentru masina Incepe etapa in care o sa o fac sa stea pe curbe, pentru ca vreau sa ma bucur de tot ce-mi poate oferi. Asadar, in ultima saptamana, ca un "mecanic in devenire" ce sunt, am urcat masina pe butuci in fata portii si am schimbat: Placute fata spate, cablu frana de mana, bielete de directie, bucse de la brate, flanse de la telescoape si un rulment pe fata. Daca tot am dat jos telescoapele le-am si curatat, pentru ca erau de-a dreptul scarboase. Tot saptamana asta, cadou pentru ca a facut golful 4 ani la mine, dupa multa alergatura am reusit sa pun mana pe un set de Santa Monica in stare foarte buna si cu anvelope noi. Scuzati fata, eram dupa 2 zile de stat in ploaie zapada si frig pe sub masina, dar totusi fericit pentru ca terminasem de schimbat tot ce mi-am propus Aripa este asa pentru ca cineva a vrut fitment ? Si, cam asta este aspectul final al masinii pentru urmatoarea perioada. O sa mai urmeze mici reglaje la suspensie si eventual ceva distantieri pentru ca fiind jante OEM sunt foarte bagate inauntru, mi-as dori macar sa le mai scot 1.5cm. Cam atat la capitolul asta, acum sa va zic si ce probleme am avut. Cea mai enervanta a fost o problema la vitezometru, cauzata de firele de la senzor (din compartimentul motor) care s-au frecat de ceva si au facut scurt. A cam fost munca de chinez pana am gasit locul cu pricina, dar uneori trebuie sa facem si lucruri mai putin placute... Si o problema mai recenta pe care am rezolvat-o aseara si din cauza careia era foarte probabil sa iau foc, a fost o piulita slabita care tinea 2 cabluri de curent din panoul cu releuri. Norocul meu a fost ca era releul de la bujii care functioneaza la prima cheie si pentru putin timp. Va las o poza: Cam asta e tot ce mi-am putut aminti din perioada in care nu am avut activitate pe forum. Planuri de viitor ar fi multe, problema e ca devin din ce in ce mai costisitoare si faptul ca sunt student ma cam limiteaza. Imi doresc mult sa o vopsesc anul asta, pentru ca incepe sa apara rugina si nu e ok. As mai vrea ceva modificari si pe parte de motor, macar sa trec de pragul psihologic de 200 de cai. As vrea si pe parte de audio niste lucruri, la fel de costisitoare... Pana una alta, o sa ma bucur de masina exact asa cum este acum, pentru ca sincer sa fiu, este exact cum mi-am dorit sa fie in momentul in care am cumparat-o. Sa aveti o zi buna, si va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi tot .
    1 point
  34. Pentru șuruburi ai nevoie de un clichet de 1/4 cu articulație cardanică și o tubulară de 10.
    1 point
  35. Niciodata Skoda nu se ridica la nivelul Volskwagen, intre ele mai se afla Seat, care ca design exterior e peste ambele. Aici ma refer la clasa Golf ,vs Leon. Leonul e mai exotic nu asa de clasic precum Golful, cel putin pana acum, vedem ce apare pe aceasta linie noua.
    0 points
  36. "Trecutul" ala o sa ramana mai mult in viitor...
    -1 points
  37. E bine de verificat cu testerul valoarea presiunii in rampa comuna,in momentele actionarii electromotorului.Functie de posibilele pierderi de presiune,in returul injectoarelor si pe la regulatorul de presiune( nu-mi amintesc daca exista la acest model)montat pe rampa,presiunea in rampa va urca greu pana la pragul de declansare al injectiei,implicit pornirea va fi grea,uneori imposibila.Un sistem de injectie poate avea o pompa de inalta presiune buna,dar daca pierderile sunt mai mari decat pot fi sustinute de pompa,sistemul devine inoperant.Testare pierderilor pe fiecare injector,cantitativ,poate constata existenta de probleme pe aceasta directie,sau nu...! Apropo de nivelul combustibilului in filtru,este indicat a se verifica debitul si presiunea realizata de pompa lift(din rezervor).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!