Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.11.2019 în toate secţiunile
-
O sa fac asta o singura data, avand in vedere ca este primul drum pe care il fac extraurban cu gti'ul, si anume o sa las feedback referitor la consum ; Buc - Urziceni -> la dus 7,5, mers mai alert ( nu am poze ) Urziceni - Buc -> mers legal 6,6 Ma declar f multumit de cum se comporta masina si la drum lung. P.s : 2 pers, 2 jante, facut plin inainte de plecare, total km 146.4 points
-
Buna dimineata! Retrofiturile la Octavia 3 VRS se apropie de final, după o perioada destul de stresanta, pot afirma ca împreuna cu o echipa de 7 persoane am dovedit Predictive ACC . Astfel, sunt fericitul posesor de Skoda Octavia VRS din 2015 cu pACC și totodata prima Octavia din Europa cu aceasta funcție. Atașez câteva poze cu mesajele afișate in diferite situații. Weekend frumos va doresc4 points
-
3 points
-
La filtrul de ulei : -scot tot uleiul din suport -dau cu ulei pe oringurile noi la filtrul de combustibil: -scot toata motorina din suport (cu un furtun/seringa/pompa sau dau suportul afara) --dau cu ulei pe oringurile noi -obligatoriu amorsare si porneste la sfert3 points
-
2 points
-
Dupa ce am "maritat" Q5-ul am cautat un inlocuitor tot din familia VAG si fiindca Kodiaq-ul imi facea cu ochiul inca de cand a aparut am decis sa fac pasul hotarator. Fiindca aveam nevoie de masina relativ repede si nu aveam chef de asteptat 3-4 luni am mers pe varianta masina second. Si avem una bucata Kodiaq Style 2.0 TDI 190 cu urmatoarele dotari : Verde smarald, Interior piele/piele artificiala, Incalzire stationara cu telecomanda, Scaune fata reglabile electric cu memorie, ventilate si incalzite, Volan incalzit, Scaune spate incalzite, Parking assistant, Jante aliaj Trinity, Duze stropitoare parbriz incalzite, Trapa plafon panoramica, Sistem navigatie Amundsen, Sunset, Area view si pachet led exterior, Sound system Canton, Inteligent light assistant, Lane assistant si blind spot detection, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Driving mode selection, Detectare oboseala sofer, Virtual cockpit si Skoda connect. Masina avea 15.000 km cand am luat-o si necesita putina atentie pe partea exterioara asa ca saptamana trecuta am fost la "salon" unde a primit un polish si protectie ceramica Gtechnic. Ce nu imi place : faptul ca are jantele cu ET mare si sunt intrate foarte mult sub caroserie se va rezolva prin achizitia altor jante de 19 cu ET mai mic si J mai mare, lipsa suportului de numar fata... Ce nu are si mi-as fi dorit : sasiu adaptativ si navigatia Columbus deoarece la Amundsen cei de la Skoda s-au zgarcit si nu au pus si Dvd player ca la Tiguan. Planuri de viitor : folie navigatie, rama grila fata Sportline care cred ca va ajunge saptamana asta, infoliere trim-uri geamuri deoarece cele argintii deja sunt "varza", embleme negre fata si spate de pe superskoda, arcuri H&R sau Eibach, semnalizari oglinda dinamice, retrofit la Columbus si sigur vor mai urma...1 point
-
Salut. Am facut rost de un stop cu leduri care a fost afectat de apa. Apa a intrat prin partea de sus si a corodat placuta de "outline". Aici leduri si condensator/rezistenta au cazut efectiv de pe placa. Celelalte functii par ok. Problema apei am vazut-o si in alte cautari. Din cauza slabei lipiri( procesul de lipire cu ultrasunete) sunt sigur ca in viitor o sa apara astfel de probleme. "Sticla" exterioara s-a desprins fara probleme pe 75% din suprafata lipita - la rece. Aici gasiti cateva poze informative.1 point
-
1 point
-
sa detaliem. Cap-coada, ca asa ne place, ordonati, civilizati, caterinca, caterinca, seriozitate cand e (g)cazul. Deci, program acum ceva timp pt astazi. Culmea, 11.11 (app, aliexpress rulzz astazi). Ora 17. Je, proprietar serios, ajuns la 16:25. Asa imi place, cu gandul ca ma preia mai repede. De unde, masina a intrat in service la 17:38, la 20 minute distanta dupa ce m-am ridicat de pe scaunul din fata baiatului de la receptie. Nu stiu secundele, totusi, am ceas romanesc, nu d-ala elvetianu' La 16:35 m-a preluat consilierul service, a intocmit actele, am mai discutat una, alta, i-am expus 2 probleme: 1. semnal "in blana" stanga sau dreapta, virez de volan in directia respectiva, se aude un click si, daca virez mai mult, se mai aude un click - baiatul din service mi-a zis ca asa e normal, eu is mai din topor asa, mai cercetez. 2. volum mai tare, la unele melodii ceva vibra in usa soferului. Normal ca s-a rezolvat, erau comenzile geamurilor care dansau. S-au dat jos, le-a pus o banda de cauciuc pe interior, stapanul lu' Octi s-a bucurat, in sfarsit, de muzica, la intoarcerea spre casa. Am semnat foaia cum ca pot sta langa masina 30 minute. Au fost putin mai multe, dar m-am dus cand s-a scurs uleiul. Am asistat la toata operatiunea de montare a filtrului si a turnarii licorii in motor. Totul ok, s-au reglat si farurile (mai mult cel din dreapta, peste linie, cel din stanga foarte putin in sus - vad eu la drum lung, bezna totala) din partea casei (spunea cineva ca daca stii sa te comporti, mai primesti facilitati). Masina e impecabila tehnic, nici nu avea cum sa fie altfel. Partea finala: PRETUL. Pe mail, pornisem de la un neverosibil 590 lei - doar schimb ulei. Am cerut sa fiu membru Avia, a scazut la 548.77 lei. Surpriza placuta a fost cand baiatul de la receptie mi-a detaliat ce s-a facut la masina: 451 lei. Sa incremenesc, nu alta, si asa la cati bani am bagat in dumneai, nu mai conta meleonul. Ba da, ba baieti, cum sa nu conteze - activez functii utile cu el (si am ceva pe lista, sa vedem ce suporta calculatoarele), credeati ca il pun deoparte? Multumit de service? DA, in conditiile in care la prima revizie a lui Sandel am platit 323 lei, in 2014 (aceleasi piese schimbate, cu Dacia Oil). Le-am si zis ca ii recomand si ca voi mai veni la ei cand va fi necesar. S-au scos cu litrul ala gratuit, dar chiar si asa, tot era ok pretul. Si va zice asta unul care e mai zgarcit de fel (dar pastrez decenta totusi), adica daca are variante, oportunitati mai bune, pai le valorifica. Dar oamenii profi, eu compar cu Dacia, ca cu altceva nu am interactionat. O prima impresie foarte buna, ce va fi pe viitor, vom detalia la momentul oportun. Pana atunci, ii recomand. Si daca masina era silentioasa, acum e si mai silentioasa. Blanao, anvelopele de iarna nici nu se aud, totusi, mai trebuie umflate ca le simt ca imi cam opun rezistenta la inaintare. Am 2.2, le pun 2.4 ca asa zice pe fituica aia de la capacul rezervorului: ai pasageri si ceva bagaje, mergi ECO cu 2.4. Sa nu uit: mi-au montat suporti cu AVIA, de, membru de club, tata! Si mi-au dat si odorizant. Cum miroase, e secret. Se lasa asteptat/ desfacut greu. Si: am trecut de 14289 km. 2 miare de kilometri in 1 luna si 2 zile. In weekend mergem la Sibiu.1 point
-
Raspund tot eu dupa ce am cautat toate forumurile poloneze, in principiu acolo am gasit solutia. Trebuie update firmware la CAN si unii au scapat doar cu asta, iar pentru altii a fost nevoie si de modul asistent parcare mai nou... daca stiam nu ma mai apucam de retrofitul asta1 point
-
1 point
-
Da, masina merge surprinzator de bine pt ~ 240k km cat are. Trebuia sa o iau mai demult pe drumul asta1 point
-
Mi-ai luat propozitia din tastatura. Poate daca era langa un prius mk1 s-ar fi aplicat.1 point
-
Bora... Doar dacă era adusa din SUA. Altfel, erau albastre la culoare, nu electrocromate. Audi A6 c5 avea asemenea opțiune pe ambele oglinzi, Passat nu, nici bora. Doar poate la cele de SUA sa gasesti1 point
-
Este normal, cea din dreapta nu are! la Bora din 1999 aveam ambele oglinzi!1 point
-
Fac parte din grupul de pe reddit care se ocupa cu, customizarea pe NONAME. Adaugarea siglelor pt. statiile radio este posibila, dar momentan intr-o faza incipienta, se doreste simplificarea prin adaugarea lor de pe sdcard, eu am deja pe unitatea mea siglele, poti vedea poza unde sunt statiile romanesti, sa speram ca, cat de curand putem pune si poze la cele 4 contacte favorite de pe phone. ?1 point
-
Asa e si la mine, doar oglinda din stanga este electrocromata si nu am vazut optiune ca si cea din dreapta sa fie la fel.1 point
-
@bogdan_, este normal. Asa e si la mine si nu tin minte cand am configurat masina sa fi avut optiune ca si pe dreapta sa fie oglinda "cu efect antiorbire" (cum ii spun ei pe site). N-am idee daca poti sa ii pui tu aftermarket...1 point
-
Asta se intampla deobicei cand franele nu sunt curatate bine si nu se inlocuiesc anumite componente: De exemplu, eu aveam uzura inegala pe placute: exterior uzate maxim, interior, aproape noi. Rezolvare: schimbat suruburile culisante + garnituri (bucse), capace, etc. + schimbat pistonase etriere + garnitura pistonase + garnituri de praf. aserisit tot sistemul de frana si acum, ambele placute calca bine pe discuri.1 point
-
Nu te ajuta desurubatul la nimic. Vezi ca e o schema cu etrierul, e simplu. In principiu ar trebui curatat interiorul etrierului si gresat din nou axul. Nu stiu daca merge lipit, dar gasesti usor motorase ieftine, sunt pline anunturile asa treaba buna a facut VW cu ele...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu poate sa stranga mecanicul prea tare. De obicei la B6 am observat ca la schimbarea placutelor apare acest fenomen de supraincalzire a discurilor. Trebuie dat jos etrierul si curatat in interior, vaselina aia care se da pe axul pistonasului la interior se strange intre pistonas si etrier si aproape il blocheaza. Trebuie doar curatat in interior.1 point
-
Asa-i zice ,filtru aer pentru sezon rece .(mofturi ?) Cum a explicat @pronet protejeaza partea de carton . E foarte ok valvoline ,nu l-am tinut in motor mai mult de 9000 km (8-10 luni)1 point
-
323703 km ,revizie dupa 9000 km,uleiul valvoline inca nu era negru. De ce ravenol vmp usvo ? Era singurul ulei din grupa IV (PAO (Polyalphaolefin) based) pe care l-am gasit la furnizorul meu de piese. Momentan singura diferenta observata e ca la un drum de 100 km temperatura sta in jur de 92-93 , cu valvoline statea la 95-96.Asta mai vedem dupa 5000 km . Filtrul de combustibil foarte curat ,la fel si motorina omv maxx. Am ales filtru de aer de sezon rece. Asa arata motorul la acesti km ,nu are nici un fel de scurgeri.1 point
-
1 point
-
1 point
-
am vazut ce ai specificat, de asta am si scris "daca te ajuta". eu am postat informatia completa ... poate i ajuta pe altii. scuze ptr off topic. on topic: au in Brady militari1 point
-
In poza, cu masina din semnatura: Luxembourg - Galati- Luxembourg, 2 persoane si bagaje medii, din care vreo 700km facuti prin orasele Romaniei. Condus regulamentar in Ro: consum 6,3%. Condus regulamentar pe autostrazile de afara: consum 7%. Media e stricata de lipsa limitei prin Germania... ? Fara poza: Luxembourg - Paris cu vant mediu dintr-o parte: consum 8%! pe autostrada. La intoarcere, vreme frumoasa: consum 6,3%. Pilot + ACC la 120 in ambele cazuri.1 point
-
Folia bituminoasa se aplica doar pe tabla si foloseste la reducerea vibratiilor prin disiparea energiei mecanice. Asa se modifica punctul de rezonanta intr-o plaja care nu mai este deranjanta. La plastic se folosesc bureti, bureti cauciucati, garnituri de cauciuc, pasla ... Intre plastice producatorii folosesc banda adeziva textila ca sa se elimine zgomotele.1 point
-
Salut, ieri a fost ultima data cand o sa mai calc pragul celor de la PBN. Niste jepcari si nesimtiti. M-am dus la ei pentru ca acum 2 saptamani mi se aprinsese un senzor in bord ( cel cu motorul) dar care intre timp se stinsese Am ajus in ziua programata ( care normal a fost peste 2 saptamani de cand a telefonat) si dupa ce astept o ora la biroul celui la ccare eram arondat mi se transmite ca acesta nu vine azi ca are o problema si ca sa vorbesc cu alt reprezentant al lor. Pana aici sa zice ca se mai intampla dar mi se transmite ca analiza masini dureaza 48 de ore (ptr o scanare VAG) dar am acceptat si acest lucru ptr ca nu aveam nevoie de masina in cele 2 zile. Primesc un telefon dupa o zi jumate si mi se transmite ca au facut scanarea si ca au descoperit ca supapa de la rezervor este cu probleme dar ca ei schimba doar supapa cu rezervor (care costa 6500 ron cu manopera). Le spun ca nu ma intereseaza dar vreau sa mi se treaca pe hartie problemele descoperite. MA duc sa ridic masina si supriza , mi se preda o singura hartie care de fapt era factura in care erau trecute urmatoarele: - test motor - - roata dr spate demo si montat - aparatoare noroi dr spate demo si montat - verificat electrovalve canistra carbon -verificat canistra carbon verificat ventilatie rezervor combustibil NECESAR: rezervor de combustibil si canistra de carbon activ. PRET 750 ROn Le-am cerut sa imi dea la mana ce au descoperit ei la test ...nu am avut cu cine sa ma inteleg , ca ei nu dau asa ceva ci numai necesarul ptr reparatie dar nu spun ceea ce este stricat. Deci am platit pur si simplu 750 ptr nimic , doar ca au tinut masina ei 48 de ore si au recomadnat sa schimb tot rezervorul de combustibil. Niste jegosi de la cel care apreluat masina pana la seful lor care a avut o atitudine foarte sfidatoare ca el este sef acolo si ca asa se face la ei. ADIO PBN, a fost ultima data cand am apelat la serviciile voastre de [cenzurat]. PS: cica au 5 stele primite de la clienti :)))) asa se lauda peste tot in interiorul sediului lor!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00