Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2019 în toate secţiunile
-
323703 km ,revizie dupa 9000 km,uleiul valvoline inca nu era negru. De ce ravenol vmp usvo ? Era singurul ulei din grupa IV (PAO (Polyalphaolefin) based) pe care l-am gasit la furnizorul meu de piese. Momentan singura diferenta observata e ca la un drum de 100 km temperatura sta in jur de 92-93 , cu valvoline statea la 95-96.Asta mai vedem dupa 5000 km . Filtrul de combustibil foarte curat ,la fel si motorina omv maxx. Am ales filtru de aer de sezon rece. Asa arata motorul la acesti km ,nu are nici un fel de scurgeri.8 points
-
6 points
-
1 point
-
Filtrul de aer e pentru climat rece nu sezon rece, si din cate stiu e pentru tarile nordice. Pe iernile astea cu 10-12 grade sa nu faca rau. Zic si eu1 point
-
Revin cu noutati : am terminat de vopsit ramele. acum se odihnesc si astept sa se usuce . Ca si proces de vopsite : am curatat stratul de crom sau ce o fi cu smirghel de 400 si apoi am aplicat primerul , am lasat sa se usuce si am facut mici retusuri unde a fost cazul. A urmat vopsirea ( cam 3 straturi ca sa acopar bine toate zonele ) si la final 2-3 straturi de lac ( ca si marca se vede in poze ce am folosit iar lacul de la final are si protectie uv ) Sa revenim la faruri. inca imi lipseste sticla de far Valeo pe partea dreapta dar ... am demontat complet farurile si am curatat praful si resturile de adeziv desprinse la curatare si era sa uit sa curat lupele . am sters pe ambele parti cu discuri de bumbac insa fara a folosi alcool , doar am umezit cu apa. am ramas surprins sa vad ca s-a luat destula mizerie neagra pe dischete. acum lupele sunt clare si curate. Pentru lipirea lentilelor am ales ce am gasit si pe internet ca se foloseste cu succes pentru parbriz , faruri si mai nou si pentru fetele de usi - butyl rubber glue.1 point
-
Reglati farurile la service. E plin drumul de masini cu faruri dereglate si cu xenoane din astea minunate chinezesti. Nu se regleaza ca la Dacia pe gardul vecinului.1 point
-
Si in permieră....înainte chiar să apară pe serverul Skoda ? Pack-ul de harti 2020 pentru Columbus - versiunea P184 http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/P184_N60S5MIBH3_EU.7z Pentru cei ce acceseaza de pe mobil atentie, daca dati click pe link porneste downloadul in backgroud si are 25 gb !1 point
-
Referitor la filtru pentru climat rece, buretele/pasla aceea are rolul de a opri particulele de zapada, gheata, umezeala in anotimpul rece. Am vazut un test pe un site din USA si este mare diferenta cu ele, faptul ca nu se folosesc vara este din motive de costuri, ca ar avea logica si atunci.1 point
-
Ceva consumuri din toamna asta Consum minim extern pe drumuri cat de cat mixte - Dealul Negru , Valea Oltului - fara autostrada 6.7 la 100 Consum maxim pe distante foarte scurte in oras - oras mic , scurt , aglomerat , se termina inainte de a incepe , opriri / porniri dese - Start-Stop dezactivat 16.5 la 100 Autonomie foarte buna la rezervorul de 100L Roti pe 17 cu anvelope inguste si inalte 235/65/R17 , 2.3 presiune pe fata / 2.5 presiune pe spate - 2 persoane fara bagaje1 point
-
Am reusit.. am copiat din nou setarea veche la Instruments si am luat pas cu pas - am debifat indirect si am dat save. Am bifat apoi direct si am dat save. Am bifat apoi si BAP si am dat save. Nicio eroare acum. Multumesc! Am facut si un test si am intrat sa vad ce senzori a identificat si vad ca a gasit pe cel din poza de sus. Am ramas doar cu o eroare de calibrare de la retrofit de camera de mers inapoi.1 point
-
Asa-i zice ,filtru aer pentru sezon rece .(mofturi ?) Cum a explicat @pronet protejeaza partea de carton . E foarte ok valvoline ,nu l-am tinut in motor mai mult de 9000 km (8-10 luni)1 point
-
1 point
-
Buna dimineata! Retrofiturile la Octavia 3 VRS se apropie de final, după o perioada destul de stresanta, pot afirma ca împreuna cu o echipa de 7 persoane am dovedit Predictive ACC . Astfel, sunt fericitul posesor de Skoda Octavia VRS din 2015 cu pACC și totodata prima Octavia din Europa cu aceasta funcție. Atașez câteva poze cu mesajele afișate in diferite situații. Weekend frumos va doresc1 point
-
Pentru cei interesati de retrofit - ceasuri digitale (afisare navigatie), mai jos am pus cateva coduri utile: - Ceasuri digitale - Virtual Cockpit : 3G0920791A ; - Unitate MIB infotainment - port fibra optica : 3Q0 035 874 B; - Cablu fibra optica pentru conexiunea cu infotainment; - Capac coloana de directie ( trimul cu forma ceasurilor digitale ) : 3G1 857 053A. Spor la mersterit.1 point
-
Singurul consum relevant este acela ce include suficient de multi km astfel incat sa acopere o arie larga de tipuri de drumuri parcurse (autostrazi, tranzitari de orase, drumuri de munte, offroad, etc)...sa mergi 20-30 km in Bucuresti si apoi sa afisezi acel consum ca fiind relevant pentru ceva e fix nimic.1 point
-
@72THX , la 37km/h viteza media in Bucuresti , probabil ai condus pe strazi libere noaptea Nerelevant , nu se merge asa in Bucuresti , te pacalesti singur A se vedea viteza de 41 respectiv 44 km/h extern de la colegul @SMO1 point
-
Bună, băieți! Am fost de 3 zile la Herrauto Baia Mare pentru schimb de ulei și filtru de ulei pentru un Passat B8 2015 2.0 TDI 150 CP. Le-am schimbat de 6 luni dar am făcut peste 12000 Km între timp și m-am decis să le schimb. Mi s-a părut că am și ceva probleme tehnice din când în când, fără legătură cu ceva anume: ACC dă eroare din senin și se dezactivează. Își revine singur dacă opresc mașina și o pornesc din nou. - ceva problemă care pare a fi frecventă la noul Passat. În plus, mi se pare că atunci când întorc volanul spre stânga, se aude un huruit de la roata stângă dar fără deficiențe funcționale. Am fost la un service foarte ok unde însă nu au putut recupera toate codurile de eroare sau nu au putut să-mi dea mai multe detalii cu VCDS sau VAG COM. Doar un senzor de ambreiaj care trebuie schimbat. Pentru toate astea m-am programat la Herrauto: diagnoză totală și schimb ulei. Trebuia să aflu ce se petrece cu mașina. Am vorbit pe mail și pentru schimb ulei și filtru ulei - cumpărate de MINE și diagnoză cu test de drum -» 317 lei Când am ajuns la ei, alt preț, aceleași condiții - 400 de lei. DUPĂ manoperă, după care am așteptat peste 2 ore - nu știu cât au lucrat propriu zis la mașină- un nou preț -416 lei. Ce e și mai rău e că nu mi-au prezentat niciun raport de diagnoză complet cum ar fi trebuit, starea tehnică a mașinii, să completeze în cartea de service... și în plus, mi-au spus doar de senzorul de ambreiaj de care știam deja! Absolut nimic în plus de celelalte probleme. Am dus peste 5 L de ulei (2 recipiente, unul de 4 L și altul desfăcut de câteva luni cu vreo 1,2-1,4 L) din care nu mi-au mai lăsat nimic în portbagaj. Dezamăgire totală - prețuri exorbitante pentru minim de muncă și lucrări aproape inutile - Nu îmi voi mai face vreodată de lucru cu ei. M-au mai chemat pentru ceva update de firmware pentru Infotainment suportat de VW - ceva recall pentru modelul ăsta - de care mi-au spus că e absolut gratuit dar parcă văd că apare ceva pe banii mei...1 point
-
Daca tot ai investit atat , ce mai conteaza 200 lei in plus - schimba uleiul ca sa stii ca ai pornit cu dreptul1 point
-
De acord cu lupo_bv Aveti grija si la specificatiile colierelor sa corespunda cu cele originale si veti vedea ca nu se string cu un simplu cleste sau patent - trebuie o scula pneumatica dedicata Am cazut si eu in plasa unor astfel de piese after market cu burdufe bune dar coliere subdimensionate care au cedat rapid1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00