Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2019 în toate secţiunile

  1. 44.000km si a venit vremea unei suspensii complete. Am ales KW V3 cu anularea dcc si reglaj manual de compresie si detenta. Momentan suspensia este setata pe maxim moale si dupa cateva zile de rodaj inghite denivelarile foarte frumos iar la comportament dinamic este mult peste OEM sau OEM + arcuri (de asteptat de altfel). Garda a ramas unde era si cu arcurile. 45.000km au venit cu un soft stage 1 care pe dyno spune : 200CP > 240CP 340NM > 420NM
    5 points
  2. Au venit si jantele de iarna. Nu m-a interesat starea, ci doar sa fie 17 (pt frane) si originale. Oricum am platit pentru ele cat pentru niste jante de tabla (400 de lei) si probabil le voi da un plastidip negru. Urmeaza cauciucurile ?
    2 points
  3. Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut
    1 point
  4. Mergi si pune acasa acumulatorul la incarcat pe redresor, nu are nimic bateria. Nu mai exagera cu offtopic-ul degeaba. Sper ca ai redresor bun acasa, nu jucaria aia de lidl. Sau iei asta, un lucru foarte bun si rezistent https://www.ebat.ro/baterii-auto/baterii-auto-75ah/baterii-auto-caranda-75ah/baterie-auto-caranda-suprema-12v-75ah-750a-borna-normala-dreapta-368.html?gclid=EAIaIQobChMIsIz24eLd5QIVR4XVCh3vhAeqEAAYAiAAEgLtHvD_BwE Problema la tine " Drumuri prea scurte" - in general daca merge peste 80% urban, nu apuca sa incarce complet si trebuie pusa pe redresor.
    1 point
  5. Salut, 6,5J inseamna ca poti monta anvelope cu latimea intre 185 la 215. Asa cum a zis un coleg mai sus, daca pui ET42 in loc de ET46, va fi mai in exterior, ceea ce n-ar fi rau. Pentru mai multe info referitor la latimea jantelor (J) vezi linkul: https://www.tyresizecalculator.com/charts/tire-width-for-a-wheel-rim-size-chart Asa cum vezi si tu in COC-ul masinii tale, cu cat creste latimea rotii, cu atat scade ET-ul pentru ca o scoata in exterior, ca linia rotii cu caroseria sa se pastreze. Daca tu vei lua jante pe 16inch dar cu ET mai mic, iti va iesi 4mm in exterior. Din punct de vedere legal nu stiu daca poti avea sau nu probleme, va fi insesizabil. Bafta!
    1 point
  6. Poze noi. Intretinere butuce & tipsuri & spalat adidasi de vara si pusi la pastrare.
    1 point
  7. AMR 2 zile, mai jos si linkul de Youtube pentru premiera:
    1 point
  8. Buna dimineata! Retrofiturile la Octavia 3 VRS se apropie de final, după o perioada destul de stresanta, pot afirma ca împreuna cu o echipa de 7 persoane am dovedit Predictive ACC . Astfel, sunt fericitul posesor de Skoda Octavia VRS din 2015 cu pACC și totodata prima Octavia din Europa cu aceasta funcție. Atașez câteva poze cu mesajele afișate in diferite situații. Weekend frumos va doresc
    1 point
  9. eu in topicurile busului si golfului vei vedea voltmetrele. Am si pe rexton acelas gen de voltmetru. Hoarda de pitici... insa chiar ajuta in monitorizare, si important, monitorizarea incarcarii alternatorului. Doar saptamana trecuta ce mi-a dat complet aiurea Golful un alternator workshop cu tensiunea peste 14V edit: inainte de montaj voltmetrele le-am verificat cu alte doua - un uni-t digital si un aem analog - sa fiu sigur ca nu arata balarii. Ca sa nu mai zic ca si punctul in care se leaga in masina conteaza pentru acuratete.
    1 point
  10. @Caddy1988 nu ti se pare suspect că erorile mechatronic au aparut in timpul testelor lor? Nu ti au manipulat cutia corespunzător.
    1 point
  11. Din păcate, nu. Plus mufa adaptoare sau transformare mufa ceasuri, trimul aferent ceasurilor noi... Și dacă mașina e mai veche de 2008, can gateway 3c0 xxx xxx de la E în sus.
    1 point
  12. Ce credeti ca se intampla cu acumulatorii dati la schimb la achizitia unuia nou?Se desulfateaza ,regenereaza se pun etichete noi si se baga din nou la vanzare.De aici apar si diferentele dupa cum iti este norocul.La cele noi nu e dupa noroc ,ce e nou e la fel pentru toata lumea.
    1 point
  13. 12821 km Schimbat astăzi filtrul de aer. Intervalul de 30 000 km e o prostie. Marketing cu afectare înceată, dar sigură a motorului și a pasagerilor. Urmează uleiul cât mai curând. Impresii: mașina îmi place de fiecare dată când merg cu ea. Am mers la drumul des pe care îl parcurgeam cu Sandero. Evident, consum mai mic si viteză mai mare. Aveți mai jos un atașament. Include 16 km de București, de la Băneasa la Piața Sudului, ora 15.
    1 point
  14. Totusi, de la sandero 1.2 de 75 de cai la 1.0 115 cai este un salt destul de mare.
    1 point
  15. Daca tot ai investit atat , ce mai conteaza 200 lei in plus - schimba uleiul ca sa stii ca ai pornit cu dreptul
    1 point
  16. Si ca sa nu stam degeaba, am mai comandat niste accesorii ieri: - protectii incuietori si balamale - curele prindere diverse accesorii - protectii suruburi/nituri - husa cheie. Ce mai vreau sa schimb sunt cele 2 filtre, de polen si de aer (in regie proprie), iar uleiul si filtrul de ulei la 15 000 km (undeva prin ianuarie, februarie - deci aproape de an). Mi se pare mult pt un ulei sa il tin si 20 000 km, dar 30 000 km.
    1 point
  17. Foarte tare! Incredibil cum arata filtrul ala de aer - parca e de 30k nu doar 15k... Oricum, din toate punctele de vedere, schimburile de ulei si filtre la mai putin de 10k km fac bine masinii. Sunt foarte curios cum evolueaza valorile - pe 1 tot e cam naspa...
    0 points
  18. Salut, In ~ 40 secunde cred ca am gasit raspunsul pe YT :
    -1 points
  19. @ska @Audifan Mai nou nu exista nici carnet de service, nu (mai) ai unde sa citesti intervalele. In manual nu scrie nici macar de altele care le faci mai des (ulei, filtre, etc). La CUAA (2.0 diesel bi-turbo) se schimba la 120.000km, am intrebat la dealer. După specificații cureaua se pare ca va fi o raritate.
    -1 points
  20. Deja esti unul dintre cei care continua cu recomandarea de a pune bateria pe redresor. Nu mai bine recomandati dupa mers doar in oras o plimbare la sfarsit de saptamana in afara orasului? Da bateria jos,incarco, montaza bateria la loc. Pai in timpul asta bagi benzina de 100 de lei iti incarca masina bateria si tragi si o plimbare cu ocazia asta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!