Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.11.2019 în toate secţiunile
-
44.000km si a venit vremea unei suspensii complete. Am ales KW V3 cu anularea dcc si reglaj manual de compresie si detenta. Momentan suspensia este setata pe maxim moale si dupa cateva zile de rodaj inghite denivelarile foarte frumos iar la comportament dinamic este mult peste OEM sau OEM + arcuri (de asteptat de altfel). Garda a ramas unde era si cu arcurile. 45.000km au venit cu un soft stage 1 care pe dyno spune : 200CP > 240CP 340NM > 420NM4 points
-
Si iata ca am trecut si la sase cifre. Pana acum nu am avut nico problema notabila. S-a mers pe principiul apa, paie si bataie. In primavara se anunta o schimbare de ceva bucse; cand a fost mai frig dimineata, la trecerea peste limitatoare de viteza scoate cate un scartait. *disclaimer: pozele nu au fost facute de mine si bineinteles ca eram in Germania Desi am vazut review-uri si negative dar si pozitive, am cumparat si un set de anvelope de iarna Nokian WR4. Am prins o oferta destul de buna, si am mizat si pe faptul ca sunt fabricate in Finlanda. Undeva gasisem ca au mai modificat compozita din ele, si nu ar mai avea problemele de exfoliere. Daca imi aduc aminte bine, parc au si garantie de 2 sau 3 ani, timp in care sper ca o schimb masina. Si poate cea mai interesanta achizitie/modificare adusa DAF-ului: semnalizare dinamica in oglinzi. Nu eram foarte increzator in ce fac chinezii, dar cand e vorba de LED-uri si chestii luminoase sunt printre cei mai buni. Multumesc @C Z R pentru recomandare si idee. Sunt foarte multumit de cum arata, aduc ceva nou masinii si sunt ceva mai luminoase decat cele OEM. Montarea nu a fost dificila, ele vin plug and play. A fost mai greu sa dau jos carcasa oglinzii. Pe youtube, la primele cautari apar niste filmulete in care respectivii doar trag de oglinda si gata. La mine nu a fost asa de usor, dar cu ceva rabdare si grja am reusit.3 points
-
Am schimbat. Pe spate am pus discuri originale si placute originale VW. Pret total 1020 lei. Manopera a fost in regie proprie.2 points
-
Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut1 point
-
1 point
-
Alt bord... Cel de facelift cu iluminare alba, alt calculator de coloana, cel cu 3c0... Ah, AJ, AK.. Dacă e manuala... Și volanul de facelift.1 point
-
In cele din urma,mi-am rezolvat singur problema.(mecanicii o dadeau de gard) M-a ajutat faptul ca am garaj.Mi-am cumparat capre,scule si m-am apucat de treaba.Ambele perne spate,piedeau aer,foarte putin,dar pierdeau.Le-am comandat din Germania,intr-o saptamana le-am primit,le-am montat,le-am calibrat pe toate patru.Daca la demontat te descurci de unul singur,la montaj,este nevoie de inca o pereche de maini pentru a baga prezoanele din partea superioara(cele din portbagaj).In service pentru aceasta operatiune,mi se cereau 3500 eur cu tot cu perne.Pe net pernele se gasesc la 800-1000 eur/bucata.1 point
-
Pai ceea ce ti-am dat eu, este tocmai atunci cand masina se incarca de la redresor, cu contactul oprit. Si de ce iti spun asta, cand bateria a fost testata cu VAS-ul, a dat: Battery OK - recharge, iar in manualul de service ma trimite la : Charge battery ⇒ page 22 . In case of discharging, look for fault Aici la incarcare, imi dau modelele de redresoare care ar trebui folosite in general in reprezentanta pentru incarcare VAS 5095 A/VAS 5900/VAS 5903/VAS 5906/VAS 5908/ La toate redresoarele mentionate mai sus se specifica clar cum se conecteaza + si - de la ele, pe masina. Note -> luat din sectiunea Battery charger - VAS 5908- ca si exemplu, iar mai sus luat din VAS 5095 A ♦ On vehicles installed with a start/stop system and battery monitor control unit - J367- , the black charger terminal clamp “-” must be connected to the body earth. ♦ If it is connected to the negative terminal of the battery, the battery monitor control unit - J367- will be bridged. This could result in malfunctions in the start/stop system. Faptul ca tu zici ca nu ai avut o eroare, intra la categoria : This could result in malfunctions in the start/stop system., si la tine nu s-a intamplat nimic. Acum fie care face cum stie, insa eu prefer sa ma iau dupa ce au scris ei in manualul de service. Cat despre tipul de redresor, pot sa iti spun ca aveam un redresor de la deka: Deca MACH214, care il foloseam pe bateriile normale, insa asta incarca non stop, si tensiunea era aceeasi tot timpul indiferent de starea bateriei. Ctek mxs 5.0, se opreste cand bateria e incarcata, si ce am mai observat, este ca acelasi redresor pus pe doua masini cu start/stop (conectate cum scrie in manual de service vw), aveau tensiune de incarcare diferita. De exemplu la mine, unde bateria era mai descarcata max 13.6 v, la un vecin unde bateria era incarcata, max 12.7 v. Deci eu tind sa cred ca acel J367 are un rol important mai ales in combinatie cu un redresor inteligent. La fel m-am uitat cu vcds-ul pe modulul de Battery reguator inainte de incarcare si dupa, si datele se inregistreaza acolo, in sensul in care se vede ce tensiune aveam inainte si ce tensiune aveam dupa incarcare. La fel ce capacitate de Ah aveam inainte si cat dupa. Nu stiu ce sa zic, daca informatiile astea le obtii, daca conectezi direct - pe borna de - a bateriei (atunci cand incarci bateria), suntand astfel J367, dar nici nu vreau sa incerc:).1 point
-
1 point
-
1. Stau departe de str. Maica Domnului 2. Clorura ferica este foarte reactiva si nu recomand folosirea ei de catre nestiutori. Arde pielea la atingere si trebuie neutralizata cu apa inainte de a fi aruncata. 3. Solutia asta e mega simpla si se poate pune in aplicare cu un simplu drum la bucatarie.1 point
-
te-ai complicat inutil. pe maica domnului la electronice se gaseste clorura ferica pentru corodat cablaje. totodata clorura ferica are proprietati de decapare deci daca ai cositor incins ii poti si cositori in cateva secunde.1 point
-
Un brat Lemforder este 100Lei, unul OE este 570Lei, sa nu crezi ca diferenta de pret nu se regaseste in produs. Nu trebuie sa bata nimic pe spate, cand bucsele de la bratul acesta sunt slabite masina este "peste tot pe drum", nu mai merge drept. Daca te-au tinut 2 ani si-au epuizat resursa de viata, de ex. bieletele Lemforder nu tin nici atat daca se ruleaza 10-12.000Km/an.1 point
-
1 point
-
am pus gpl in iunie pe octavia 3 vrs 2.0 tsi , am facut 16000 km si merge f bn , instalatia e PRINS facuta special pt codul de motor CHHB , mi au facut chiar si asigurare ( in caz ca se defecteaza motorul din cauza gazului ) . Cat despre taxa oxigen , chiar daca e euro 3 dar are gpl , nu se plateste . Bafta !1 point
-
Salut, Acum vreo saptamana, in timpul unei depasiri, am calcat acceleratia mai brusc, moment in care motorul (1.4 TSI - 140 cp) a inceput sa "tuseasca", pierzand din forta. Dupa cateva rateuri aparute la intervale de cateva secunde, a inceput sa palpaie martorul cu motorul din bord, apoi s-a stins. Intors acasa am testat de mai multe ori - aceleasi simptome (la un moment dat s-a aprins chiar si EPC-ul si mergea in 3 pistoane). Mentionez ca la mers linistit totul era ok, doar la cerinta de turatie brusca era problema. Testerul a spus "missfire" pe pistonul 3. Am schimbat, la sfatul unei persoane avizate, bobina de inductie (Beru) si problema s-a rezolvat. Am zis sa scriu, poate se mai intalneste cineva cu problema asta. Multumesc frumos, Al Bundy! Drumuri bune, tuturor!1 point
-
@Manuel N. ai dreptate, scuze. M-am lamurit la partea cu incarcarea pentru masinile cu start/stop in topicul asta. Valoarea de incarcare difera de mai multi factori, deci e normal ca valoarea de incarcare sa fie diferita. Asadar ca si concluzie: Cei care vor sa incarce bateriile AGM, va trebuie redresor care suporta incarcarea pentru astfel de baterii (eu mi-am luat de la ctek), si neaparat pentru cei cu start-stop, sa conecteze clestele de minus de la redresor pe borna de impantare a sasiului (e lanaga baterie in cele mai multe din cazuri). Explicatie vine de la producator, in manualul de reparatie: Recharging or jump starting vehicles with Start/Stop system: When recharging or jump starting vehicles with Start/Stop system, note the following: using charging cable, first connect positive terminals, then body earth. This ensures that the battery monitor control unit - J367- (battery sensor) is not bridged. The direct charging of the battery on the negative terminal clamp means that the battery sensor is shunted. The battery data are not registered by the sensor while charging. The values concerning the battery state saved in the data bus diagnostic interface do not then correspond to the values of the charged battery.1 point
-
Pentru cei interesati de retrofit - ceasuri digitale (afisare navigatie), mai jos am pus cateva coduri utile: - Ceasuri digitale - Virtual Cockpit : 3G0920791A ; - Unitate MIB infotainment - port fibra optica : 3Q0 035 874 B; - Cablu fibra optica pentru conexiunea cu infotainment; - Capac coloana de directie ( trimul cu forma ceasurilor digitale ) : 3G1 857 053A. Spor la mersterit.1 point
-
Poate se refera la farurile cu halogen cand spune ca reglarea farurilor costa 30 ron, cel putin eu atat am platit la un service. La cele xenon/led e mai mult de munca.1 point
-
@Crs.Vag sigur, daca vrei iti spun pretul la ce te intereseaza si de unde le-am luat. Farurile nu m-au costat nimic, din ce am inteles pana in 10mii nu te costa nimic si oricum costa undeva la 30lei. @Sop dupa ce conectezi masina ai date live-engine-si acolo dai cautare si scrii filter. O ss iti apara o lista cu toti parametrii care tin de filtru de particule. Bifezi tot si dai ok, o sa iti apara o lista cu toti parametrii masurati in timp real. La 9000km incarcare 0g.1 point
-
1 point
-
Acum cativa ani am gasit si eu bobina de inductie fisurata. Acolo sunt mii de Volti, orice fisura poate face ca sa se piarda tensiunea la masa.(sare scanteia, se poate chiar vedea in intuneric total). Am pus oja de unghii in fisura si s-a rezolvat.1 point
-
Nu schimbi nimic. Schimbi la 120.000 km ! NU AI TERMEN DE TIMP ! Doar de km ! Acela este termenul de schimbare a distributiei la masina ta. Sunt in aceeasi situatie cu tine : distributie schimbata in mai 2012 si am facut pana acum doar 50 de mii de km. Totul arata impecabil. Termenul de schimbare a distributiei este si la mine tot la 120.000km ! Ignora legendele urbane si respecta planul de servisare dat de producator ! Bafta !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00