Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2019 în toate secţiunile

  1. 44.000km si a venit vremea unei suspensii complete. Am ales KW V3 cu anularea dcc si reglaj manual de compresie si detenta. Momentan suspensia este setata pe maxim moale si dupa cateva zile de rodaj inghite denivelarile foarte frumos iar la comportament dinamic este mult peste OEM sau OEM + arcuri (de asteptat de altfel). Garda a ramas unde era si cu arcurile. 45.000km au venit cu un soft stage 1 care pe dyno spune : 200CP > 240CP 340NM > 420NM
    14 points
  2. Motor 1.9 AVF ,131 CP, tiptronic . Achizitionat in iunie 2017 germania 173000 km actual 200000 km
    4 points
  3. Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut
    3 points
  4. Salut, Acum vreo saptamana, in timpul unei depasiri, am calcat acceleratia mai brusc, moment in care motorul (1.4 TSI - 140 cp) a inceput sa "tuseasca", pierzand din forta. Dupa cateva rateuri aparute la intervale de cateva secunde, a inceput sa palpaie martorul cu motorul din bord, apoi s-a stins. Intors acasa am testat de mai multe ori - aceleasi simptome (la un moment dat s-a aprins chiar si EPC-ul si mergea in 3 pistoane). Mentionez ca la mers linistit totul era ok, doar la cerinta de turatie brusca era problema. Testerul a spus "missfire" pe pistonul 3. Am schimbat, la sfatul unei persoane avizate, bobina de inductie (Beru) si problema s-a rezolvat. Am zis sa scriu, poate se mai intalneste cineva cu problema asta. Multumesc frumos, Al Bundy! Drumuri bune, tuturor!
    2 points
  5. Ceea ce ai citat tu, nu are legatura cu incarcarea pe redresor, termenul de jump start se refera la pornirea cu cabluri de la o alta masina sau prin impingere( ca si solutie extrema). Alternatorul nu incarca continuu pentru ca exista modulul regulator, este un controller dedicat, pe vcds il gasesti ca 61 battery regulator, el incarca bateria functie de temperatura, consumatori, dar si rezistenta interna a bateriei, aceasta creste odata cu vechimea bateriei. Daca ai o baterie descarcata, o pui pe un redresor capabil sa livreze 5-10 A si sa aibe 13-14 V sub sarcina si te asigur ca nu strici bateri si o si incarci. Dupa ce pornesti masina si circuli cu ea, regulatorul de incarcare gestioneaza parametri, tensiune-curent de incarcare si va otimiza incarcarea functie de grdul de imbatrinire si descarcare a acesteia. AGM difera de bateria obisnuita Pb-acid prin gradul de descarcare pe care o permite, daca folosesti o baterie clasica cu start stop activ o descarci la mersul prin oras unde opresti des masina sub pragul minim de 2,1V/ pe celula si sta mult timp asa, bateria intra intr-o faza ireversibila a procesului chimic de cristalizare si e terminata.
    2 points
  6. Daca citesti bine, acolo spune unde se conecteaza minusul de la redresor la masinilie cu functiile start/stop si care au modulul de control al bateriei j367. Ce ai facut tu nu stiu, dar eu am spus, cum am conectat plusul si minusul de la redresor la masina mea, dupa ce am cautat in documentele de service sa vad cum se incarca bateriile, la masinile cu functia start/stop. Bineinteles ca incarcarea se face cu contactul si toti consumatorii inchisi, dar presupun ca asta e cumva logica. Uite sa fie clar, valabil in general pentru toata gama vw: Charging battery with battery charger - VAS 5095 A Switch off ignition and all electrical consumers. – Check setting for battery type on type of battery switch ⇒ page 23 . Must be set to 2.4 V/C (volts/battery cell). – Connect red terminal clamp “+” of charger unit to positive terminal on battery. Note In vehicles with start/stop function and battery monitor control unit - J367- fitted, black terminal clamp “–” must be connected to body earth. Connecting it to battery negative terminal will cause start/ stop system to malfunction. – Connect black terminal clamp “–” of battery charger to negative terminal. – Switch on battery charger ⇒ page 23 . La toate tipurile de redresoare, e aceeasi chestie, si aici ma refer la modul in care trebuie conectati clestii.
    1 point
  7. Tu incarci bateria cu contactul pus? Doar asa e alimentat J367. Eu am incarcat destule AGM si te asigur ca nu am avut erori pe 61 de la asta.
    1 point
  8. Eu zic ca stiu ce am citit in documentatia de service. Recharging or jump starting vehicles with Start/Stop system: Cred ca ai omis din fuga sa citesti partea cu recharging, dar asta e procedura corecta atunci cand conectezi un redresor si faci recharging sau faci jump starting la masinile care au functia de start/stop: Se conecteaza plusul de la redresor sau dispozitiv jump start la borna de plus a bateriei si minusul la masa caroseriei. La cele ce nu au functia start/stop poti conecta minusul de la redresor sau dispozitivul de jump start la minusul bateriei. Uite undeva mai jos in document: In vehicles with start/stop function and battery monitor control unit - J367- fitted, black terminal clamp “–” must be connected to body earth. Connecting it to battery negative terminal will cause start/ stop system to malfunction. La partea cum functioneaza incarcarea si la fel si alternatorul am zis ca m-am lamurit dupa ce am citit un alt topic din forum.
    1 point
  9. Am trecut la incaltaminte de iarna si tigăi negre cu capace. Si tipsuri
    1 point
  10. Conteaza mai mult ce ai trecut in CIV. La ITP si eventuale controale in trafic de acolo vor lua dimensiunea anvelopelor. ET42 in loc de ET46 inseamna ca janta va sta mai inafara cu 4 mm; asta nu are cum sa fie o problema. Atentie la distanta intre prezoane si gaura de centrare.
    1 point
  11. Eu inca astept pozele cu anvelopele montate!!
    1 point
  12. La Lidl cu 30 lei. Pe karoq se potriveste chiar bine
    1 point
  13. Cauta un 7p6xxxxxx cu litera peste L parca,M merge sigur,K la fel..
    1 point
  14. eu cred ca din motive ecologice se colecteaza bateriile,sa nu ajunga in natura...iar in afara centrele de colectare fier vechi le cumpara,costa 600 de euro tona
    1 point
  15. Sincer, chiar e destul de curata. In daily drive nu prea adun nimic pe haion. Totusi sunt acolo 21 de ture full gas (aprox 90km) :). Da, tot 2060 si n-am de gand sa o schimb. Acum fac 1.3 bar la 2000rpm, mi se pare un compromis foarte bun. Cu fumul stau ca in filmul de mai jos, cu mici variatii :). Ti-e frica de costuri sau... ? Ai circuit aproape
    1 point
  16. @Manuel N. ai dreptate, scuze. M-am lamurit la partea cu incarcarea pentru masinile cu start/stop in topicul asta. Valoarea de incarcare difera de mai multi factori, deci e normal ca valoarea de incarcare sa fie diferita. Asadar ca si concluzie: Cei care vor sa incarce bateriile AGM, va trebuie redresor care suporta incarcarea pentru astfel de baterii (eu mi-am luat de la ctek), si neaparat pentru cei cu start-stop, sa conecteze clestele de minus de la redresor pe borna de impantare a sasiului (e lanaga baterie in cele mai multe din cazuri). Explicatie vine de la producator, in manualul de reparatie: Recharging or jump starting vehicles with Start/Stop system: When recharging or jump starting vehicles with Start/Stop system, note the following: using charging cable, first connect positive terminals, then body earth. This ensures that the battery monitor control unit - J367- (battery sensor) is not bridged. The direct charging of the battery on the negative terminal clamp means that the battery sensor is shunted. The battery data are not registered by the sensor while charging. The values concerning the battery state saved in the data bus diagnostic interface do not then correspond to the values of the charged battery.
    1 point
  17. Nu cred ca renteaza, mai repede se retopesc si se fac altii noi. Se vor vedea urme de folosire si pe carcasa, pe borne sa zicem ca se port poliza/curata sa arate ca noi, dar se vor subtia. Cel mai repede cred ca se recupereaza plumbul, se topeste si se fac alte placi.
    1 point
  18. Da .. pompele siemens ..nu fac asa des pilitura ca bosch. Sch filtrul la 10000km. Tre sch cu mare atentie. Spala bine cu spray discuri carcasa filtrului. Usuca perfect.. sufla cu aer sa nu ramana pilitura. Amorseaza corect cu vcds.
    1 point
  19. Cu o trusa mica de tubuare bune de 75-100 piese - gen asta: https://www.atelierultau.ro/stanley-87-193-trusa-scule-de-mana-mixta-75-bucati-p-27657.html?gclid=EAIaIQobChMI4KSToILU5QIVBqMYCh2-TQxOEAAYAiAAEgK2VvD_BwE (nu e reclama, ca e scump ca naiba in magazinul ala dar e primul link iesit la iveala) - si un patent, poti desface complet si pune la loc un Golf 4 Iar cand pleci in concediu lung, mai ales afara din tara, nu ocupa mult spatiu, si poate fi al naibii de utila. (mai e nevoie si de vreo doua triplesquare, de fapt)
    1 point
  20. Am reusit sa pun si harta pe centru ? + un christmas "easter egg" ... care ar trebui sa fie evident din poza
    1 point
  21. Am terminat, din pacate, mica vacanta de toamna, cea de export (zacusti, dulceturi, muraturi). 3600 km cu un consum mediu de 5.8 l/100, foarte bun spun eu, cu viteze mari in DE, normale in HU, AU si RO. Masina pregatita de drum: Am avut o aventura in DE. O intalnire neplacuta cu o bordura dintr-o parcare de pe vremea lui Hitler; foarte taioasa, ceva de bazalt. Anvelopa din dreapta fata taiata. Inlocuit anvelopele fata in LUX. In primavara voi avea de vanzare doua anvelope de vara, 205/55/16 Hankook, 2000 km rulati. Vreau sa schimb pe 215. La intoarcere am bifat o borna kilometrica: Duminica seara am ajuns acasa:
    1 point
  22. Nu am mai scris pe aici. Dupa cum se observa, am anticipat montarea carenajelor mai mari pe bratele pe Golf 8. (cele de BMW pe care le-am luat eu)
    1 point
  23. In completare - mi-am facut un obicei in a poza masinile, asa random, fara pregatire, spalare speciala sau mai stiu eu ce - doar ca sa am o imagie a evolutiei (sau involutiei). Si duminica asta am prins lumina faina, si m-a inspirat Puristii detailingului sa ignore acest post... este o masina care in ultimile doua saptamani a fost alergata prin bucresti si prin tara
    1 point
  24. Pfoaiii... nici nu stiu cu ce sa incep. S-au intamplat atat de multe in ultima vreme si nici nu am mai avut timp sa intru foarte des pe Forum. Serviciul + familie/copii + chestii personale mai urgente + santier acasa, etc... Am ramas ultima data ca plec in concediu in Croatia... Am fost insa toata distractia a fost "umbrita" de un accident pe M5, inainte de Budapesta. Pe scurt, accident in lant unde am fost prins la mijloc. Am fost lovit in spate si proiectat in masina din fata... Damage: bara fata (da,aia cu fusta V6...), grila, faruri, capota, aripa stanga, tragar, radiatoare, bara spate, stop stg spate, haion (da, ala vopsit de "curand"), panou stg spate, janta zgariata, cauciuc cu o zgarietura/taietura... Nu adanca. Sunat la politie...asteptat dupa politie (nu vorbeau nici engleza nici Germana, ci doar o amestecatura de Germana cu Engleza si Ungureste), apoi dupa tractari. M-au tractat la vreo 30 km de Budapesta, la marginea unui oras...si mi-au zis factura: - 150 Euro tractarea + - 700 Euro piese Aftermarket (nevopsite) - 200 manopera. Am zis pas. Nu repar prost masina cu atatia bani. Probabil s-au bazat pe faptul ca oricum nu am unde sa plec cu ea asa. Da, nu aveam unde, insa, cat timp ma transportau cei de la tractari, am cautat pe net un parc de dezmebrari de langa /din Budapesta. Am gasit pe unul (roman stabilit in Budapesta) cu pagina de FB cu dezmembrari. Am sunat, am vb cu el. Dupa zeci de telefoane si discutii, am ajuns la un consens ca o sa imi aduca tot ce trebuie. Evident ca lipseau piese... dar na. Pana o ajuns el cu piesele, am desfacut toata masina ...pana la motor! Am mai facut asta, deci nu imi era greu. Ce era greu era ca eram in iarba si orice surubel cazut necesita timp de cautare. Apoi fiind in aer liber, multor tantari unguri le-o placut sangele romanesc. Asadar, seara pe la 8, m-am apucat de treaba la montat inapoi piesele. Bara fata Gri, capota rosie, aripa...din parti, am indreptat-o pe a mea. Din 2 faruri cerute l-o adus doar pe cel din stanga dar am putut sa-i dau un scotch la cel din dreapta si sa merg asa. FArul din stanga era si fara proiector de ceata. Grila centrala nu o adus-o... am lipit-o cumva pe a mea. O adus radiatoare insa, nu am reusit sa desfac tevile de pe cel de clima, asadar, l-am indreptat pe al meu si am folosit de la el doar radiatorul de racire. Stop spate o adus complet si in stare buna. Bara spate, completa si in stare buna. Cam asta e lista de piese luate de acolo... la un pret de aprox 300 euro. Calculati asta in Forinti ca totul era calculat in Forinti si apoi in Euro. Asadar, pe la 1 noaptea (2 noaptea la noi) am terminat masina. Am pus si lichid de racire G12 cumparat de acolo din zona... Verificat cu VCDS... Verificat lumini, tot ce trebuie si plecat la drum spre cazare in Budapesta. Urmatoarea zi...drum spre Croatia, pe caldura...dar fara clima. Ca pierdusem tot freonul cand am indreptat radiatorul de clima. Aveam totusi aer conditionat de aerul de afara... Croatia - Drumuri faine. Mers pe Autostrada aproape tot timpul, in afara de Split - Omis. (40 km). Peisaje faine cu munti stancosi in spate si plaja in fata... Intors acasa pe 12-13-14 Sept... (nu mai stiu exact) o trebuit sa fac repede orice sa fac masina cat mai ok ca trebuia sa merg la ITP. Am avut si aici de lucru, dar am reusit intr-un final sa o fac sa arate cat de cat ok... Si acum, pozele de la Accident. asa arata masina dupa reparatie: Ajuns acasa, am schimbat bara cu una la culoare + o folie pe capota (a iesit prost ca noaptea, dar macar era albastra) si am schimbat farurile cu unele in stare buna. Fusta V6 a scapat si am luat-o la mine. de asemenea ma bucur ca am recuperat proiectoarele de ceata din faruri si le-am putut pune pe alte faruri Valeo (pe care le-am gasit doar fara proiectoare). Acum astept data de 1 Decembrie sa merg la vopsitor pentru partea din spate (indreptat si vopsit panou + bara) + inlocuit aripa stanga si vopsit + vopsit capota si bara fata. La ITP masina a iesit foarte bine. La fiecare test de franare masina a iesit de pe role, iar ca valori de franare e foarte ok: - Fata stanga si dreapta - 320 N - Spate stanga si dreapta - 280 N respectiv 283 N. - Frana de mana : 183 N respectiv 200 N. - Aici, probabil daca schimbam si cablurile de frana de mana as fi avut 200 si 200. Dar oricum e doar frana de stationare si dezechilibrul nu e mare. Va urma... Edit: am ales sa repar eu masina deoarece asa a fost cel mai ieftin si rapid mod de a-mi continua calatoria. A doua zi eram in Croatia, ma odihneam. Asta este. O zi de concediu si vreo 450-500 euro in minus....
    1 point
  25. Dar nu ma las. am curatat tot canalul unde se fixeaza lentila , am curatat si rama farului si am aplicat grundul. cam atat azi. nu ma grabesc. maine daca am timp o sa o vopsesc si vedem cum fac cu sticla de far .
    1 point
  26. Totul ok in putinii km pe care ii fac. Joi am inscris'o ( se facura 3 luni de cand e in posesia ma ). Din lipsa de inspiratie si din comoditate am pastrat numerele actuale .
    1 point
  27. Frate nimic nu poti tine cu sighina astia. ?? ok ok OK !! ... masina merge acum cu soft la cutie marca MRC ? pe viitor cine stie...poate si cu soft la motor marca mrc ?
    1 point
  28. Caldut bine rau afara , 11 grade. Merita o spalare masina dupa drumul de astazi
    1 point
  29. Salut! Masina traieste si functioneaza excelent. Au venit si ceasurile maxidot+interfata polarFIS, asa ca am putut merge linistit pe circuit, avand macar temperaturile la apa, ulei si admisie disponibile permanent (mai am in plan o sonda EGT OEM pe care sa o infig in evacuarea custom). Am schimbat corpurile de injectoare cu pompe de 7.5mm cu cele de 8mm de pe motorul BWE (vandut doar in SUA), si masina s-a schimbat mult in bine, mai ales la turatii joase/sarcini mici, si la porniri, unde cele vechi faceau mai greu presiune. Am ajuns si pe circuit, din pacate doar de doua ori anul asta. Prima data cu niste FZ-201 soft, vechi si uzate, cu care a fost destul de frustrant sa ma dau, iar a doua oara cu Federal 595 RS-PRO noi, cu care am reusit un nou best lap de 2.03.4. Nu am de gand sa vand prea curand jucaria, ci mai degraba sa continui sa ingrop bani in ea :)). Bafta!
    1 point
  30. DIn nou se face referire la vechiul TSI, nu la cele puse pe platforma MQB. In mare masura tot ce fost 1.2TSI cu distributie pe lant a avut probleme. 1.4TSI 160/180 probleme cu pistoanele de s-au inlocuit destule blocuri motor. 14TSI 122 CAXA si la el se inlocuia lantul mai devreme, insa nu la nivelul 1.2. Topicul asta e un amalgam aiurea in care se discuta de vreo 6 tipuri de motoare din ultimii 10 ani aruncate impreuna si care mai mult deruteaza. Iar la intrebarea cat rezista..depinde mai mult ca niciodata cum e intretinut. Mai simplu cautati pe fiecare motor
    1 point
  31. Tu ai motor 1,4 TSI EA 111. Urmasul motorului tau este 1,4 TSI EA 211, nu actuala generatie de motoare. Si intr-adevar prima generatie de 1,2 si 1,4 TSI cu distributie pe lant nu au fost reusite. Dar din 2013 s-au schimbat total aceste motoare, reproiectate astfel incat nu mai seamana deloc cu prima generatie, iar distributia a fost cu curea long life de minim 210000 Km si sunt mult mai fiabile ca cele cu distributia pe lant. Deci VW a renuntat la motorul tau in 2013. Aceste motoare (fiabile) EA 211 de 1,2 si 1,4 TSI s-au inlocuit cu 1 TSI si 1,5 TSI. Inlocuirea sigur nu a fost din cauza ca nu au fost bune. Parerea mea este ca din cauza noilor reglementari legate de poluare, noile metode de testare WLTP. Astea 1 si 1,5 TSI au acum si filtru de particule GPF.
    1 point
  32. Mi se pare mie, sau anvelopa dreapta spate, e montata invers pe janta? ?
    1 point
  33. Ce e chestia aia de lângă număr ? Scapa de farurile alea...urate cu spume...
    1 point
  34. Saluuut ! Eu lucrez in domeniul auto de aproximativ 5 ani (auto software developer) , Va multumesc ca existati ! am aflat de voi de la un prieten ( tot din domeniu ) .
    1 point
  35. Tu stii daca merita analizand singur din punctul tau de vedere. Ca si look eu zic ca da, merita, Tiguan R-Line (exterior) arata super bine, il vei remarca pe strada imediat. Diferentele le puteai vedea si tu in mare, chiar din configurator - prima poza H-Line, a doua R-Line si tot asa:
    1 point
  36. Nu functioneaz claxonul, va rog daca stiti sau aveti schema electrica de la tabloul de sigurante si rele si puteti sa ma ajutati.
    1 point
  37. @mik15 da, sunt deacord. Mult mai mare potential la aceasta motorizare si chiar masina arata mai bine. dat fiind faptul ca piesele erau deja pregatite pentru cealalta dinainte, acum mi-a fost foarte simplu pentru prima modificare: - schimbarea la fata ? etapa este una intermediara pana la montarea barii fata RS4+grila. Asa cum spunea mik15 sunt necesare modificari, iar in acest caz include schimbarea aripilor exterioare. Toate pe rand, dar pana atunci arata asa: Marea vedeta: oglinzile RS4. Schimba total aspectul vizual. P.S. in lucru se afla vopsirea capotei portbagaj USA type si bara spate RS4 deja achizitionate
    -1 points
  38. Mie imi place asa. E in analiza si upgrade la bixenon OEM Voi vedea
    -1 points
  39. este un blind spot pentru masinile prevazute cu senzori de parcare frontali.
    -1 points
  40. Dragi prieteni, la fata voi reveni cand am sa schimb bara cu cea de RS si aripile. Atunci o sa montez si farurile bi-xenon. Pana atunci nu ma mai chinui sa dau bara jos, scut..etc doar pentru faruri. Raman astea pana la acel moment. Intre timp am schimbat capota de portbagaj cu cea USA type si bara spate cu ce RS4. In ceea ce priveste bara, mai trebuie facute ajustari. Asta din cauza aripilor spate care la RS4 sunt evazate. Prin urmare si bara are o alta forma. Nu e plug&play la celelalte modele.
    -1 points
  41. Da! Vor trebui ajustari facute! Sper sa iasa treaba buna la final. Am ceva emotii, dar am incredere si in baietii care se vor ocupa de asta.
    -1 points
  42. Gresit. Au fost inlocuite fix pentru lipsa de fiabilitate. La 170.000 km am doua lanturi schimbate, doua chiulase reconditionate si imediat după ultimul service e lant+chiulasa de numai 10.000 lei, am benzina in ulei. Menționez ca softul e evitat sa emita eroare de lant pana in momentul in care pustoanele au lovit in supape. Primul lant a tinut 100.000 km. Al doilea a tinut doar 70.000. Deci VW nu au avut nicio solutie viabila pentru acest motor si ca atare au renuntat la el si cred ca mimeaza service pana renuntam si noi.
    -1 points
  43. Intr=adevar, mult mai fiabile https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjnybW6qIjlAhUylIsKHRFmDNMQFjABegQIABAB&url=http%3A%2F%2Fwww.autolatest.ro%2Fstiri-masini%2Fskoda-are-probleme-cu-axele-cu-came-a-aproape-3-000-de-masini-vandute-in-2013-2016&usg=AOvVaw3cgjAvUPL64IO4RIh-6jw8
    -1 points
  44. Corect, 3000 de masini e un praf pe fundul cosului, continuati, scuze.
    -1 points
  45. Poate ma luminezi si pe mine cum naiba intra praful ala in carcasa distributiei. Poate imi arati si mie UNDE a specificat producatorul ca in nu stiu ce tari cu praf, intervalul de schimb al distributiei scade la aproape jumatate ! Mai sunt unii destepti care recomanda STRICT la noi in Romania , la orice marca \ model \ motorizare sa se schimbe la 4 ani sau 60.000 km pentru ca avem gropi si ulei \ carburanti de proasta calitate si pentru ca ... e Romania. Terminati cu legendele astea urbane si cu prostiile ! INTERVALUL LA MASINA COLEGULUI ESTE 210.000 KM SI LA ECUATOR SI LA POLUL NORD ! Fara limita de timp , desigur ! Km uzeaza distributia, nu timpul, praful din atmosfera, uleiul, carburantul, bataia vantului, gropile din asfalt, ploaia, zapada sau nu stiu ce alte inventii inventate de gura lumii !
    -1 points
  46. Xenon, dar cu 270.000 Km...Eu nu m-as incumeta sa merg la drum lung (sa ies din tara de ex.) cu o masina cu atatia Km. As avea emotii ca ajung inapoi pe platforma. Mai bine Logan. Astia-s Km de casare. Mai vad si carligul in spate. Cred ca nu a fost de decor. O fi tras si rulota la viata ei.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!