Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2019 în toate secţiunile
-
Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut18 points
-
4 points
-
3 points
-
Dupa asa un drum am facut si o scanare; nu am avut nici un cod de eroare cu exceptia antenei AM care cand e cald functioneaza, cand e rece nu. Mai sap eu pe acolo. Injectoarele sunt OK, DPF-ul se prezinta bine. In alta ordine de idei vreau sa-i multumesc si pe cale oficiala Colegului de forum/Moderatorului Loghy care a irosit ceva din timpul lui liber pentru a-mi repopula topicul masinii mele cu poze. Acestea au disparut dupa ce "tynipic" au inchis pravalia. Multumesc foarte mult si cand ajungi prin Sighisoara fac o cinste!2 points
-
Conti se justifică în astfel de condiții, de la o extremă la alta, adică ger, gheață, carosabil alunecos, la lapoviță și ploaie abundentă. Profilul TS 860 asigură deopotrivă stabilitate și tracțiune iarna și o bună degajare a apei de pe calea de rulare. Dacă banii sunt o prioritate aș merge și pe Barum Polaris 5 sau Hankook Winter RS2.2 points
-
1 point
-
Schimbat de doua ori ulei motor Liqui Moly 5w30 Top Tec 4200 + filtre man Cutie schimbat a doua oara la 200000 km ulei original 6 L+filtru. Primul schimb facut la 120 000 pe carte service germania ,verificata in reteaua vw. Achizitionat de la proprietar cumparata de noua Wolsburg. Niciun fel de problema totul original pe ea, si in viitor fara nicio modificare. O lasa exact cuk a iesit de pe usile fabricii Drumuri bune la toata lumea1 point
-
1 point
-
Da, da jos panoul, desfa-l bucăți, curata cu alcool izopropilic rezistorii respectivi.... Și trebuie sa își revina1 point
-
2050744/11 Am facut si eu update de soft la motor. Tpi este 2050744/11. Nu mi se pare stralucita aceasta varianta de soft. Din 1 in 2 schimba mai repede, parca nu mai patineaza discul pt viteza a 2a. Indiferent de cat de agresiv plec de pe loc (doar in D, in S nu am incercat) doar la 1500 schimba. Socul la trecerea din 4 in 3 a disparut. In S smunceste ambreiajele se aud si se simt socuri in pedala. Cutia parca se simte mai legata de motor (la schimbarea din 1 in 2)dar masina e parca mai lipsita de vlaga la viteze mai mari. Am viteza constanta ( sa zicem 80) si pana sa se simta o oarecare accelerare trec 2 3 4 secunde. Poate ar trebui combinata aceasta accelerare cu trecerea in S. Mai vedem. Cand am ocazia in trafic aglomerat si cat e motorul si uleiul rece o dau pe M1. Cam atat1 point
-
Asta cu estimatul...poate avea si 300k.1 point
-
Am terminat, din pacate, mica vacanta de toamna, cea de export (zacusti, dulceturi, muraturi). 3600 km cu un consum mediu de 5.8 l/100, foarte bun spun eu, cu viteze mari in DE, normale in HU, AU si RO. Masina pregatita de drum: Am avut o aventura in DE. O intalnire neplacuta cu o bordura dintr-o parcare de pe vremea lui Hitler; foarte taioasa, ceva de bazalt. Anvelopa din dreapta fata taiata. Inlocuit anvelopele fata in LUX. In primavara voi avea de vanzare doua anvelope de vara, 205/55/16 Hankook, 2000 km rulati. Vreau sa schimb pe 215. La intoarcere am bifat o borna kilometrica: Duminica seara am ajuns acasa:1 point
-
Senzorii ii afișează în funcție de modulul tău de parktronic..... Deci, ceea ce îți afișează acum, va afișa și pe 330. Nimic în plus, din acest punct de vedere1 point
-
Pentru cei interesati de retrofit - ceasuri digitale (afisare navigatie), mai jos am pus cateva coduri utile: - Ceasuri digitale - Virtual Cockpit : 3G0920791A ; - Unitate MIB infotainment - port fibra optica : 3Q0 035 874 B; - Cablu fibra optica pentru conexiunea cu infotainment; - Capac coloana de directie ( trimul cu forma ceasurilor digitale ) : 3G1 857 053A. Spor la mersterit.1 point
-
Sincer, da...se tine foarte bine, trage foarte bine... Bateria o am de 3 ani si merg cred ca pe a 4-a iarna. Nu mai stiu sigur. Rombat Premier parca de 82 Ah. Era singura varianta sa ma bucur de concediul ramas, mai ales ca era deja platita cazarea. O sa ajunga din nou in forma maxima si o sa arate mai bine ca pana acum Da. Doar acum, ca am dat o fuga pana la Bucuresti si am avut ceva timp liber de stat pe forum. Uite ce zice legea: No... asta e...1 point
-
In completare - mi-am facut un obicei in a poza masinile, asa random, fara pregatire, spalare speciala sau mai stiu eu ce - doar ca sa am o imagie a evolutiei (sau involutiei). Si duminica asta am prins lumina faina, si m-a inspirat Puristii detailingului sa ignore acest post... este o masina care in ultimile doua saptamani a fost alergata prin bucresti si prin tara1 point
-
Pe alde' VW probabil ca nu ii costa nici 50 EUR acel sistem. 1. Tu crezi ca au scos amortizorul ala ca sa iti puna tie altceva in contul acelor bani ?? ? 2. Ce "solutie tehnica" minunata crezi ca poti primi din acel maruntis ? Si da, capota o deschizi "destul de des" cat sa te bucuri daca il ai. Acel amortizor era util si, mai important, reprezenta unul din diferentiatorii VW fata de concurenta (in primul rand in cadrul grupului , vezi Skoda, Seat) in ce priveste (cel putin) perceptia de "calitate", "lucrul bine facut". Sunt mici detalii care de-a lungul timpului au facut ca Golf-ul, sa fie considerat castigator in fata concurentei si care au justificat cumva si pretul mai mare fata de aceasta. De aceea spun ca este o miscare dezamagitoare a noului Golf 8. Nu ca nu ai putea sa traiesti fara ea. Dar deja lupta intre producatori este destul de stransa, aproape ca nu mai exista masini proaste, drept urmare s-ar putea sa ma gandesc de 2 ori inainte de a achizitiona un Golf, daca mai mult ca niciodata, acum diferenta fata de concurenta va fi mai mica, dar la un pret poate nejustificat de mare? Totusi, imi mentin sperenta ca G8 va fi ok per ansamblu. Asteptam sa il vedem live si de asemenea sa vedem si noile preturi (care mai mult ca sigur iar vor creste cu cateva sute de EUR...).1 point
-
Pare promitor...deocamdata. O avea si asta bat la capota ?1 point
-
Salutare.....am fost ieri de am vizitat Raul Rausor,cu intentia de a-l ocoli pe partea neasfaltata si sa ies spre cabana Cuca Din pacate desi google iti arata traseul liber,pe traseu am intalnit o bariera si m-am intors.... Se poate parcurge numai cat se vede in poza. Filmulete cu starea drumului: Dupa care,fiind in zona,am zis sa traversez de acolo catre Bran prin munti.Am marit pe google si am gasit un traseu doar ca de la Cabana Cuca era o portiune de drum marcata cu linie discontinua.Nu am stiut ce semnifica si am dat inainte cu gandul ca este un drum...nemarcat In realitate este un drum...dar este inchis de un bustean. Drumul punctat face legatura cu un drum numit Valea lui Ecle ce da in Rucar. Asadar,am facut doar traseul de unde se termina asfaltul DJ734 pana la Cabana Cuca. Starea drumului: Urmatorul traseu va fi la Barajul Pecineagu,la fel cu tentativa de ocolire.Daca stiti bariera/bustean pe traseu...please share Enjoy1 point
-
De ce trebuie mereu cand cineva isi cumpara ceva sa venim cu contre cum ca Y sau Z ar fi fost o optiune. Treaba e deja facuta, masina cumparata, poate a fost primita cadou, gratis. Hai sa ii uram de bine, si sa ne focusam strict pe masina din topic, nu pe alte modele. E o masina perfecta de avut, o sa fie mega utila si in Bucuresti in alea cateva zile cand orasul e blocat de zapada, iar autoritatile nu fac fata la dezapezire instanta. Felicitari pentru achizitie, cat mai putine probleme cu ea, si astept cu mare interes poze si relatari de la iesirile la munte, singur sau alaturi de alti cei cativa de aici care posteaza.?1 point
-
Asta a fost una din contradictiile in care s-au incurcat de-a lungul discutiilor.... Initial mi s-a reprosat ca e putin probabil sa fie facuta pe garantie pentru ca am venit prea tarziu si e prea mare rugina. Intrebarea e cum de nu a fost identificata problema la revizia de 3 ani pe care am facut-o cu 3 luni inainte de implinirea a 3 ani..... Aaaa.... cred ca stiu de ce: nu face nici dracu controlul de coroziune la revizii. Doar se bifeaza La cateva zile mi s-a spus exact ce scrie in garantie: ca de fapt nu e acoperit de garantie pentru ca nu e perforare. Le-am zis ca revin eu peste 1-2 ani in cazul asta cand rugina reuseste sa penetreze si o fac piscina da-o dreacu de tigaie.1 point
-
@Florin_46 Pentru faruri cu led de la nemti costa aproape 3000 euro https://www.kufatec.com/en/volkswagen/vw-passat/passat-b8-3g/led-headlights-with-led-daytime-running-light-drl-for-vw-passat-b8-41670 Aici sunt vro 700 euro, dar sunt aftermarket https://www.carpartstuning.com/index.php?numprod=headlights-vw-passat-b8-3g-2014-up-led-bi-xenon-matrix-look&detalii=5990963&categorie=1 Pt TPMS gasesti la chinezi cu 130 euro https://www.aliexpress.com/item/32857279238.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5d176554S1a6xC&algo_pvid=5a5407e0-ac99-4dee-854b-b1b9bedb3259&algo_expid=5a5407e0-ac99-4dee-854b-b1b9bedb3259-2&btsid=077633fd-bf86-41f4-b857-10ed14657826&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_52 Iar daca vrei sa para Led high au chinezii la 500 euro. https://www.aliexpress.com/item/32855010188.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.436b1838tWeiB3&algo_pvid=17248be4-c0c7-4a72-9e36-7da85c7bb7b2&algo_expid=17248be4-c0c7-4a72-9e36-7da85c7bb7b2-36&btsid=76ef1e0d-d0eb-47cc-9f3a-9e43c8ea607c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_52 Vezi in portofel si daca merita si bafta. TPMS merita, dar ledurile imi par cam scumpe. Si dupa ce montezi trebuie sa te lupti cu codarea. A si sar putea sa trebuiasca sa faci upgrade si la gatawey altfel nu suporta ledurile https://www.olx.ro/oferta/can-gateway-high-vw-passat-b8-arteon-golf-7-tiguan-3q0907530c-IDcUV0L.html#68a691ee361 point
-
Incearca si asa: -pornesti motorul -stergi codurile de pe adresa 03 -faci un scurt drum si peste 20km/h -mergi cu volanul pe mijloc cu rotile drepte -opresti masina , nu si motorul! -in grupul de valori 001 verifici pozitia volanului(+/- 4.5 grade) -comanda 11(logare)->40168 -grup de valori 060 => setare de baza -inchide , inapoi -ia contactul -asteapta 30 secunde inainte de repornire Setarea de baza pentru G85 terminata. Daca, codurile nu au caracter intermitent, si nu pot fi sterse trebuie inlaturate cauzele!1 point
-
Verificarea DA, dar nu inlocuirea. Cat naiba sa stai cu motorul la relanti in gol ? Crezi ca producatorul nu a luat in calcul si uzura curelei si a rolelor la functionarea in gol a motorului ? Nu sunt prosti inginerii germani care au dat termen strict in functie de KM si nu de timp ! Sa o schimbi inainte de termen inseamna ca nu ai ce face cu banii si mergi pe principiul drobului de sare ! Am vazut sute de situatii in care a sarit de la punct distributia sau s-a gripat o rola sau a sarit surubul rolei intinzatoare FIX la cateva mii de km dupa inlocuirea kitului de distributie. De ce ? Pentru ca a fost facuta cu piese proaste, cu mana de lucru proasta de mecanic plapumar de cartier care recomanda inlocuirea la 60.000 km sau 4 ani indiferent de marca \ model. Asta daca tot mergem pe principiul drobului de sare si vrem sa schimbam mega preventiv piese. Poate ca ar trebui sa schimbam si masina o data la 3-4 ani ... tot preventiv !-1 points
-
Da .. pompele siemens ..nu fac asa des pilitura ca bosch. Sch filtrul la 10000km. Tre sch cu mare atentie. Spala bine cu spray discuri carcasa filtrului. Usuca perfect.. sufla cu aer sa nu ramana pilitura. Amorseaza corect cu vcds.-1 points
-
-1 points
-
Ce credeti ca se intampla cu acumulatorii dati la schimb la achizitia unuia nou?Se desulfateaza ,regenereaza se pun etichete noi si se baga din nou la vanzare.De aici apar si diferentele dupa cum iti este norocul.La cele noi nu e dupa noroc ,ce e nou e la fel pentru toata lumea.-1 points
-
Pe bune? Tu chiar crezi ce ai scris aici? Masina o cumperi ca sa te folosesti de ea, nu sa stergi motorul de praf. Daca se poate sa nu-i ridici capota niciodata, este perfect. Vrei masina sa ii ridici capota, iti cumperi si restaurezi una de zeci de ani. Cu ce ma ajuta pe mine amortizorul, daca nu exista garnitura la parbriz in partea superioara la G7? Daca mergi la viteze de autostrada, acolo se strange multa mizerie + insecte pentru ca parbrizul nu-i la nivel cu caroseria. 50e se pot muta intr-un otel mai bun sau doua traverse sub scaunul pasagerilor din fata.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00