Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.11.2019 în toate secţiunile
-
Aerofan, e usor sa arunci vorbe aiurea sau sa jignesti cand nu te pricepi !!! hai sa-ti explic eu pe intelesul tau : - adevarat ca mecatronicul sta si lucreaza in ulei dar uleiul se regaseste doar in partea hidraulica a acestuia - tot adevarat este ca pe spatele mecatronicului este calculatorul lui care este ermetic pentru a nu intra ulei in interiorul acestuia - ce nu stii tu este ca la un control vizual daca gasesti ulei un mufa acestuia inseamna ca de la trepidatii si diferentele de temperatura apar fisuri si intra ulei in calculator , moment in care incep problemele electrice si in curand trebuie altul !!! - de aici afirmatia "ca ai ulei " in mecatronic pentru ca uleiul din mufa vine doar din interiorul calculatorului !!! Numai "cunoscatori" pe aici ???5 points
-
4 points
-
Am terminat, din pacate, mica vacanta de toamna, cea de export (zacusti, dulceturi, muraturi). 3600 km cu un consum mediu de 5.8 l/100, foarte bun spun eu, cu viteze mari in DE, normale in HU, AU si RO. Masina pregatita de drum: Am avut o aventura in DE. O intalnire neplacuta cu o bordura dintr-o parcare de pe vremea lui Hitler; foarte taioasa, ceva de bazalt. Anvelopa din dreapta fata taiata. Inlocuit anvelopele fata in LUX. In primavara voi avea de vanzare doua anvelope de vara, 205/55/16 Hankook, 2000 km rulati. Vreau sa schimb pe 215. La intoarcere am bifat o borna kilometrica: Duminica seara am ajuns acasa:2 points
-
Alege o anvelopa buna, in dauna uneia mediocre. Vei recupera partial diferentele din consum, fara a mai lua in calcul manevrabilitatea si siguranta superioare. Inca cel putin 10 zile nu are rost montarea anvelopelor de iarna, temperaturile foarte mari sunt perfecte pentru cele de vara. Iarna, anul acesta pare a fi departe.2 points
-
2 points
-
In completare - mi-am facut un obicei in a poza masinile, asa random, fara pregatire, spalare speciala sau mai stiu eu ce - doar ca sa am o imagie a evolutiei (sau involutiei). Si duminica asta am prins lumina faina, si m-a inspirat Puristii detailingului sa ignore acest post... este o masina care in ultimile doua saptamani a fost alergata prin bucresti si prin tara2 points
-
Pfoaiii... nici nu stiu cu ce sa incep. S-au intamplat atat de multe in ultima vreme si nici nu am mai avut timp sa intru foarte des pe Forum. Serviciul + familie/copii + chestii personale mai urgente + santier acasa, etc... Am ramas ultima data ca plec in concediu in Croatia... Am fost insa toata distractia a fost "umbrita" de un accident pe M5, inainte de Budapesta. Pe scurt, accident in lant unde am fost prins la mijloc. Am fost lovit in spate si proiectat in masina din fata... Damage: bara fata (da,aia cu fusta V6...), grila, faruri, capota, aripa stanga, tragar, radiatoare, bara spate, stop stg spate, haion (da, ala vopsit de "curand"), panou stg spate, janta zgariata, cauciuc cu o zgarietura/taietura... Nu adanca. Sunat la politie...asteptat dupa politie (nu vorbeau nici engleza nici Germana, ci doar o amestecatura de Germana cu Engleza si Ungureste), apoi dupa tractari. M-au tractat la vreo 30 km de Budapesta, la marginea unui oras...si mi-au zis factura: - 150 Euro tractarea + - 700 Euro piese Aftermarket (nevopsite) - 200 manopera. Am zis pas. Nu repar prost masina cu atatia bani. Probabil s-au bazat pe faptul ca oricum nu am unde sa plec cu ea asa. Da, nu aveam unde, insa, cat timp ma transportau cei de la tractari, am cautat pe net un parc de dezmebrari de langa /din Budapesta. Am gasit pe unul (roman stabilit in Budapesta) cu pagina de FB cu dezmembrari. Am sunat, am vb cu el. Dupa zeci de telefoane si discutii, am ajuns la un consens ca o sa imi aduca tot ce trebuie. Evident ca lipseau piese... dar na. Pana o ajuns el cu piesele, am desfacut toata masina ...pana la motor! Am mai facut asta, deci nu imi era greu. Ce era greu era ca eram in iarba si orice surubel cazut necesita timp de cautare. Apoi fiind in aer liber, multor tantari unguri le-o placut sangele romanesc. Asadar, seara pe la 8, m-am apucat de treaba la montat inapoi piesele. Bara fata Gri, capota rosie, aripa...din parti, am indreptat-o pe a mea. Din 2 faruri cerute l-o adus doar pe cel din stanga dar am putut sa-i dau un scotch la cel din dreapta si sa merg asa. FArul din stanga era si fara proiector de ceata. Grila centrala nu o adus-o... am lipit-o cumva pe a mea. O adus radiatoare insa, nu am reusit sa desfac tevile de pe cel de clima, asadar, l-am indreptat pe al meu si am folosit de la el doar radiatorul de racire. Stop spate o adus complet si in stare buna. Bara spate, completa si in stare buna. Cam asta e lista de piese luate de acolo... la un pret de aprox 300 euro. Calculati asta in Forinti ca totul era calculat in Forinti si apoi in Euro. Asadar, pe la 1 noaptea (2 noaptea la noi) am terminat masina. Am pus si lichid de racire G12 cumparat de acolo din zona... Verificat cu VCDS... Verificat lumini, tot ce trebuie si plecat la drum spre cazare in Budapesta. Urmatoarea zi...drum spre Croatia, pe caldura...dar fara clima. Ca pierdusem tot freonul cand am indreptat radiatorul de clima. Aveam totusi aer conditionat de aerul de afara... Croatia - Drumuri faine. Mers pe Autostrada aproape tot timpul, in afara de Split - Omis. (40 km). Peisaje faine cu munti stancosi in spate si plaja in fata... Intors acasa pe 12-13-14 Sept... (nu mai stiu exact) o trebuit sa fac repede orice sa fac masina cat mai ok ca trebuia sa merg la ITP. Am avut si aici de lucru, dar am reusit intr-un final sa o fac sa arate cat de cat ok... Si acum, pozele de la Accident. asa arata masina dupa reparatie: Ajuns acasa, am schimbat bara cu una la culoare + o folie pe capota (a iesit prost ca noaptea, dar macar era albastra) si am schimbat farurile cu unele in stare buna. Fusta V6 a scapat si am luat-o la mine. de asemenea ma bucur ca am recuperat proiectoarele de ceata din faruri si le-am putut pune pe alte faruri Valeo (pe care le-am gasit doar fara proiectoare). Acum astept data de 1 Decembrie sa merg la vopsitor pentru partea din spate (indreptat si vopsit panou + bara) + inlocuit aripa stanga si vopsit + vopsit capota si bara fata. La ITP masina a iesit foarte bine. La fiecare test de franare masina a iesit de pe role, iar ca valori de franare e foarte ok: - Fata stanga si dreapta - 320 N - Spate stanga si dreapta - 280 N respectiv 283 N. - Frana de mana : 183 N respectiv 200 N. - Aici, probabil daca schimbam si cablurile de frana de mana as fi avut 200 si 200. Dar oricum e doar frana de stationare si dezechilibrul nu e mare. Va urma... Edit: am ales sa repar eu masina deoarece asa a fost cel mai ieftin si rapid mod de a-mi continua calatoria. A doua zi eram in Croatia, ma odihneam. Asta este. O zi de concediu si vreo 450-500 euro in minus....2 points
-
1 point
-
Asta cu estimatul...poate avea si 300k.1 point
-
Buna seara colegi de forum, apelez ca de obicei la sfaturile voastre si va rog sa rabdati alaturi de mine o mica povestioara: - se cumpara in luna august 2019 o Octavia 2, BMM, 2.0tdi, 140 cai, 6 trepte si la vreo saptamana doua, cand merg mai sportiv.. ...incepe sa sara din treapta a doua in frana de motor, cand se trage brusc din treapta a treia pe la 50-60 la ora, intr-a doua si se da drumul brusc la ambreiaj. De asemeni, la rulare cu treapta a doua de la 2000-2500-3000 ture in accelerare NU sare, insa daca aparea ceva sa franez brusc....iar sarea. La fel, daca esti in treapta 2 si cobori o panta abrupta, lasi in frana de motor ca omu si cand ti-e lumea mai draga sare din treapta 2... Precizez ca la masina se AUDE volant foarte putin dimineata cand o pornesti, dar deja dupa ce ai apasat de doua trei ori ambreiajul NU se mai aude aproape deloc, dupa ce pleci 600-900 metri deja sa opresti si sa vrei sa o auzi si nu se mai aude - prin luna septembrie o cunostinta spune ca e interesata de masina si zic, hai ca ti-o dau, dar....sare din treapta 2, ia-o in proba o saptamana si daca iti place o iei, daca nu, nu (pe forumuri citisem ca ar fi sincronul de la treapta 2) - dupa cateva zile femeia imi da masina inapoi ca sare din treapta 2 si...mai mult a zis ca i s-a intamplat ca odata sa nu-i mai iasa din marsarier si alta data i-a ramas in treapta 1, i-am zis ok, da-mi masina inapoi si ma mai interesez ce ar fi (in mintea mea a fost faptul ca fata are in jur de 1.5-1.6 m inaltime, e mica, si probabil nu a apasat ambreiajul pana la fund forta si de aia nu-i mai iesea din viteza 1 si R) si ca a fost la un service in Bacau si....aia i-au spus ca-i aduc ei o cutie de la ... CLuj reconditionata, ai schimba kitul ambreiaj cu volant si distributia si cu aprox 6000 lei...i-o pune la punct, deci s-a speriat fata de scor si ...retur - in octombrie incep cu telefoane pe la diverse firme cu reclama pe net rectificare cutii viteze manuale, mai vestite si mai putin vestite, eu sunt din Bacau, zona asta e varza si am gasit doar pe la Cluj...cei de acolo stiu cam care e singurul. Vreo doua firme mi-au zis ca e clar, daca sare in frana de motor bruscata....sincronul de la treapta 2... Intre timp la vreo cateva zile vin vreo 2 posibili cumparatori sa vada masina ca o aveam pe net...la ei nu a mai sarit nici naiba in proba si unu a mers chiar sportiv, ca mine, dar mi-a ramas pe cap treaba asta, zic hai sa mai stresez mecanicu meu - sun mecanicul meu, zice domle, hai sa incepem cu ce e mai ieftin...ca sa nu cheltuim bani aiurea, hai sa schimbam intai uleiul in cutie. Deci pe la sfarsitul lu oct 2019 schimb uleiul in cutie Febi 75w80 (cutia e 6 trepte, cod KDN pentru BMM) si tot sare a - la 3 zile dupa ce schimb uleiul, ma duc la un amic la un gratar, in drum spre casa, in treapta 1, cand ma pregateam sa trag a doua, la 2500 ture aud un bum de sub masina si se opreste. Din acel moment NU mai aveam treapta 1, treapta 2 si R-ul... aveam doar 3-4-5. La 1-2-R maneta mergea in gol ,, amesteci ca in mamaliga''. O duc usor pana in curtea prietenului cu a treia...si o las acolo, miros de ulei incins - sun vreo 2 persoane...clar e cutia si cumulat cu istoricul de sarit a doua... Incep cautarile de cutie SH, gasesc cutie, o pun in portbagaj, caut tractare, sa o duc la mecanic cu cutia SH in portbagaj (Am gasit tot o cutie KDN de pe un Golf 5 cu motor BMM), duc masina la un mecanic in acelasi sat de unde e prietenul... - o duc de seara la mecanic...a doua zi dimineata la 8.30 ma suna ca e gata masina ... zic domle, faci misto? - imi zice omu ca s-a apucat sa dea jos bateria si cutia filtru si surpriza, era sarita TIMONERIA, mi-a pus sufele calumea la loc si AM scapat de dat cutia jos si pus alta, a zis omu ca mers vreo 8 km cu ea si e ok.... Pana atunci nu imi zisese nimeni nimic de timonerie, toata lumea (cu exceptia mecanicului meu care a zis sa incepem cu uleiul din cutie) sarea la sincron treapta 2. Am cam 200 km facuti de atunci si nu a mai sarit a doua decat o data, cand am bagat in viteza ,, smechereste''cu doua degete, acolo am simtit ca nu am bagat calumea, in rest am testat si de la 60 la ora daca trag a doua brusc (Dar trag tare de maneta intr-adoua pana simt ca trece de un anumit prag) si dau drumu cat de cat brusc la ambreiaj nu mai sare nimic, intra in frana de motor cum ar trebui. Acum intrebarea mea, este...ce ma sfatuiti sa fac, sa mai verific pe acolo ceva, sa mai fac ceva (desi acest din urma mecanic zice ca asta era cauza problemei si ar trebui sa stau linistit, el NU a avut cutii cu 6 trepte sparte sau cu sincroane./pinioane rupte, doar cutii cu 5 trepte de pe 105Cai mai cu probleme ) , se poate sa fie ceva si din partea din masina, adica din ansamblul timoneriei din habitaclu, unde intra maneta de schimbator? Ce parere aveti?1 point
-
Incearca... Am avut cazuri în care au pus becuri de 24v.....si se mirau ca se vad slab,de aia te întreb. Trebuie verificat ce e la tine, nu e ok. Eventual codeaza și cu lumini SUA, sa fie toată lampa aprinsa seara1 point
-
Dar tu ai diesel. Asta nu-i o masina pe benzina simpla. Este TSI si este fabricata sa mearga la turatii mai mici decat una aspirata. Din ce am observat, cam cu exact 1000 ture mai putin. Masina asta are cuplul maxim pe la 1400 rot/min si puterea maxina la 4600. Pentru ce sa te duci la 5500 de ture? Chiar nu mai ai nici cuplu, nici putere. Numai ca sa guite ca un porc? Masina mea nu cred ca a vazut vreodata 4000 de ture nici pe Transfagarasan.1 point
-
Retineti ca depozitele de carbon sunt pe supapele de admisie. Turatia ridicata, temperatura ridicata, curata supapele de evacuare, nu ajuta la curatarea supapelor de admisie. Ba chiar din contra. La turatie ridicata scapa mai multe gaze pe langa segmenti, gaze care impreuna cu vaporii de ulei sunt bagate in admisie si se depun pe supapele de admisie. Altceva la motoarele cu injectie directa nu se baga in admisie. La un motor nefortat care nu consuma ulei, in admisie intra doar aer filtrat si f. putine gaze din carter care fac depuneri. EGR nu are. Sa nu creada cineva ca depozitele de carbon s-au facut la doar 27.000 Km. masina este second si are Km peste 170.000.1 point
-
1 point
-
Am atins maneta din greseala, dar nu pot sa zic ca mi-a parut rau Am mai facut o compilatie de la track-day-ul trecut....1 point
-
Imi pare rau de patanie - insa nu pot sa nu zambesc vazand rezolvarea. Rezolvare de om care isi stie bine masina (de cate ori a tot desfacut si pus la loc) si se poate inhama la schimbat "juma' de bot" in camp. Buna alegerea de a continua concediul! Sunt convins ca va ajunge cel putin la fel cum era inainte. Nu sunt deformari structurale, deci nu ar trebui sa fie probleme.1 point
-
Daca ai citit cartea masinii. Sau puteai cumpara alta baterie. Sau tastai pe google skoda octavia open door without key battery.1 point
-
La mine merg cd-URI DVD , File.avi rezoluție sub 640x... scrie cu Nero express.. cei drept la mine e RNS 510.. nu stiu la al tău... bafta1 point
-
Salutare.....am fost ieri de am vizitat Raul Rausor,cu intentia de a-l ocoli pe partea neasfaltata si sa ies spre cabana Cuca Din pacate desi google iti arata traseul liber,pe traseu am intalnit o bariera si m-am intors.... Se poate parcurge numai cat se vede in poza. Filmulete cu starea drumului: Dupa care,fiind in zona,am zis sa traversez de acolo catre Bran prin munti.Am marit pe google si am gasit un traseu doar ca de la Cabana Cuca era o portiune de drum marcata cu linie discontinua.Nu am stiut ce semnifica si am dat inainte cu gandul ca este un drum...nemarcat In realitate este un drum...dar este inchis de un bustean. Drumul punctat face legatura cu un drum numit Valea lui Ecle ce da in Rucar. Asadar,am facut doar traseul de unde se termina asfaltul DJ734 pana la Cabana Cuca. Starea drumului: Urmatorul traseu va fi la Barajul Pecineagu,la fel cu tentativa de ocolire.Daca stiti bariera/bustean pe traseu...please share Enjoy1 point
-
Parerea mea e ca gpl pe injectie directa de benzina.. ln momentul de fata.. renteaza doar la cei care fac multi km pe an. La mpi e mai simplu si eftin. Tehnologie mai simpla.. fiabilitate marita. Am vazut gpl pe 1.8 tfsi.Comportament egal ca pe benzina... dar costuri mari ale inst.1 point
-
Cu părere de rau , dar se pare ca Vw nu ne mai oferă motoare pe benzina fiabile. Tdi a ajuns prea complicat, multe probleme, mai au și soft dieselgate care le pune capac. viitorul cât o mai avea motorul cu ardere interna, cred ca e al motorului benzinar combinat cu electric, adică hibrid. ma uit in ograda asiaticilor, ca din Europa, nu prea sint motoare pe benzina MPI, astea Find mai fiabile. hunday încă fabrica MPI cu norma euro 6. E adevarat, mai puturoase fata de un fsi, sa nu mai zic de TFSI. ma uit cu părere de rau, cum motoare pe benzina euro 5 de la vag au evacuarea neagră, afumata, in timp ce motorul tdi cu dpf la locul lui menține evacuarea mai curată. uitati.va la Logan, generația cu 1.4 MPI, sint care au 600..700k km și evacuarea ruginita dar fără fum. ce înseamnă asta, vw nu știe sa facă benzinare, cu regret dar, cred ca următoarea masina personală nu v.a mai fi Vw. si asta după 15 ani de tdi.1 point
-
Și eu fug acum de diesel, și de VAG generație nouă... De când au trecut la component protection, UDS, e cu cântec...probabilitatea de a ajunge la reprezentantă e mare... Asta pe lângă faptul ca benzinarele sunt de kko... Eu ma uit serios după o asiatică... Toyota, Hyundai... Au 1.6l sau 1.8l, vvti, care se comporta ca un diesel... Si puteri marisoare, 128,147cp. La astea e mai greu cu dotările, documentație, diagnoza etc... Încă ma documentez... Se pretează la GPL, consum decent, cică poți scoate un 6 extra, și 10 urban... Pe benzina... Adică aproape ca diesel...1 point
-
Au fost schimbate si garniturile, as fi pus poze cu factura de la ei insa am dat toate facturile noului proprietar al masinii. Da, am scapat de acel misfire la rece. Si da, au fost curatate mecanic. au inchis 2 supape cu 2 supape, au dat cu un spray si au curatat cu diverse instrumente pe acolo si apoi au aspirat1 point
-
Daca nu ai mai facut operatia asta ...o sa fie mare chin. Iti trebuie : 3 garnituri tevi recirculare 1 garnitura teava recirculare 1 garnitura retur ulei turbo 2 saibe tur ulei turbo 1 garnitura dintre turbo si dpf 2 oringuri retur ulei turbo 100/200 ml antigel Adaptarea se face simplu din BS Succes!1 point
-
Ma faci sa rad. In trecut ai folosit Castrol LL 3,la asta nici eticheta nu seamana!:))ca idee, pe acest ulei am platit la atu in De 6 litri 92 e, ma gandesc ce vand astia la 124 lei 4 l....1 point
-
1 point
-
Lucrarea a facut-o un service de pe strada Dambovitei (intersectie cu Virtutii), ei mi-au spus ca se poate curata. Costul a fost de 600 lei. Operatia e dificila. Eu folosesc masina mai mult in afara Bucurestiului si cred ca si asta a contat pentru ca nu mi-a mai aparut eroarea.1 point
-
1 point
-
Lagarele pompei nu mai asigura dupa un timp functionarea corespunzatoare, pompa nu duce debitul necesar racirii EGR si se ajunge la solicitarea termica a acestuia si spargerea circuitului de racire din radiatorul EGR. La B7 exista in elsawin o recomandare de verificare si schimbare a pompei auxiliare pentru cazul defectarii racitorului EGR. Recomandarea mea e sa schimbi pompa deoarece eroarea nu va fi singulara.1 point
-
Eroare Passat 2.0 l an 2011 cod motor CFFB Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFF.clb Control Module Part Number: 03L 906 018 BF HW: 03L 907 309 N Component and/or Version: R4 2,0L EDC H24 9948 Software Coding: 00190012042401080000 Work Shop Code: WSC 46115 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003006 (VW46) VCID: 6FE7A218070D 1 Fault Found: 4891 - EGR Valve (N18): Malfunction P0403 00 [104] - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Rezolvat problema: Demontare EGR ,demontat rulment blocat actionare cama deschidere supapa fum,inlocuit rulment . Rulmentul este cel din poza D ext 10 mm,Dint 3mm,stift elastic 3mm pret 10 Ron Manopera demontare si montare EGR 200 Ron. Spor la treaba. Acesta este cama cu rulmentul blocat.1 point
-
Bujia de la cilindrul 3 se demonteaza cu o cheie speciala pe care eu nu am gasit-o inca sau cu demontarea admisiei. Restul bujiilor merg scoase usor. Ai doua suruburi sus si vreo 10 jos. Trebuie scoasa si rampa cu injectoare. Nu e greu dar exista riscul sa se rupa niste cleme...sau dai toata admisia jos cu desfacerea suruburilor de descupra evacuarii (2 suruburi ai acolo). Daca mergi la service o sa te puna s apltesti 60 de lei doar manopera asa ca incerca sa gasesti cheia respectiva...sau te straduiesti tu singur.. Tupuri de bujii acceptate : NGK BKUR6ET-10, BERU 14FGH-7TURX, BOSCH F7LTCR, CHAMPION RC8VTYC4. Originale NGK.1 point
-
la motoarele 1.6,16V - BCB fiecare bujie are propria bobina de inductie,pentru a schimba bujiile trebuie sa dai capacul motorului deoparte(nu are suruburi doar tragi de el)vei vedea deasupra un platou cu cele patru bobine pozitionate deasupra fiecarei bujii,cu o surubelnita mai lata o bagi sub ele si scoti bobinele(atentie sa nu spargi bobina pt ca ies destul de greu),dupa ce scoti bobina ai sa observi bujia ingropata in chiuluosa(nu sunt in exterior ca la dacie)bobina de inductie avind un gat lung care ajunge pina in bujie,iti trebuie o chiei de bujii de 16mm parca dar si aici e cu dichis ca nu merg toate cheile trebuie sa fie de un diametru exterior potrivit pentru a putea intra intre spatiul dintre bujie si chiulasa. iti recomand bujii NGK.1 point
-
Ce lătime/lungime are? Nu e cam mare animalul pentru ghidușii pe cărări de munte?-1 points
-
La tsi/tfsi inca e necunoscut cum se va comporta in timp. Cand am pus gpl pe mpi majoritatea cu care vorbeam demigrau gpl. Iata ca am facut peste 250.000km in 9 ani fara sa pateasca nimic motorul. Peste inca 10 ani vom discuta altfel despre gpl pe tsi/tfsi. Eu unul cred ca daca masina nu are probleme pe benzina nu va avea nici pe gpl. Stiu producatorii de instalatii ce fac. Tocmai de asta pt tsi/tfsi au introdus injectia de benzina in paralel cu cea pe gaz. Momentan am masina in garantie si daca la terminarea leasingului nu voi reusi sa iau alta noua clar voi pune gaz.-1 points
-
Sincer, da...se tine foarte bine, trage foarte bine... Bateria o am de 3 ani si merg cred ca pe a 4-a iarna. Nu mai stiu sigur. Rombat Premier parca de 82 Ah. Era singura varianta sa ma bucur de concediul ramas, mai ales ca era deja platita cazarea. O sa ajunga din nou in forma maxima si o sa arate mai bine ca pana acum Da. Doar acum, ca am dat o fuga pana la Bucuresti si am avut ceva timp liber de stat pe forum. Uite ce zice legea: No... asta e...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00