Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2019 în toate secţiunile
-
In completare - mi-am facut un obicei in a poza masinile, asa random, fara pregatire, spalare speciala sau mai stiu eu ce - doar ca sa am o imagie a evolutiei (sau involutiei). Si duminica asta am prins lumina faina, si m-a inspirat Puristii detailingului sa ignore acest post... este o masina care in ultimile doua saptamani a fost alergata prin bucresti si prin tara6 points
-
era sa o comit. numarul de km "normal" de la plin trecuse, si acul era jos de tot. pompa insa nu se aprinsese. si incepu vr-ul sa se innece... pompa s-a aprins insa tardiv, deja eram pe vapori... am reusit sa ajung la benzinarie, unde au intrat 56+ litri... so, note to self - ceva probleme la indicatia de carburant. si ca sa ma certe la plecarea de la benzinarie imi da "alternator workshop" fara sa stie insa ca avem voltmetru in scrumiera de vreo 2 ani deja, ce indica un foarte sanatos 14.2 cu faza scurta aprinsa. am mai facut vreo 50km weekendul asa si, bineinteles nu a mai facut.4 points
-
Voi ridicati capota non-stop? Eu as prefera ca pretul unui amortizor sa fie adaugat la alta solutie tehnica. Pe care sa o simt, sa ajute siguranta sau performantele.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Daca ai citit cartea masinii. Sau puteai cumpara alta baterie. Sau tastai pe google skoda octavia open door without key battery.1 point
-
Poti descuia si porni masina si fara baterie la cheie din ce stiu eu.. cel putin asa e la golf.1 point
-
Pfoaiii... nici nu stiu cu ce sa incep. S-au intamplat atat de multe in ultima vreme si nici nu am mai avut timp sa intru foarte des pe Forum. Serviciul + familie/copii + chestii personale mai urgente + santier acasa, etc... Am ramas ultima data ca plec in concediu in Croatia... Am fost insa toata distractia a fost "umbrita" de un accident pe M5, inainte de Budapesta. Pe scurt, accident in lant unde am fost prins la mijloc. Am fost lovit in spate si proiectat in masina din fata... Damage: bara fata (da,aia cu fusta V6...), grila, faruri, capota, aripa stanga, tragar, radiatoare, bara spate, stop stg spate, haion (da, ala vopsit de "curand"), panou stg spate, janta zgariata, cauciuc cu o zgarietura/taietura... Nu adanca. Sunat la politie...asteptat dupa politie (nu vorbeau nici engleza nici Germana, ci doar o amestecatura de Germana cu Engleza si Ungureste), apoi dupa tractari. M-au tractat la vreo 30 km de Budapesta, la marginea unui oras...si mi-au zis factura: - 150 Euro tractarea + - 700 Euro piese Aftermarket (nevopsite) - 200 manopera. Am zis pas. Nu repar prost masina cu atatia bani. Probabil s-au bazat pe faptul ca oricum nu am unde sa plec cu ea asa. Da, nu aveam unde, insa, cat timp ma transportau cei de la tractari, am cautat pe net un parc de dezmebrari de langa /din Budapesta. Am gasit pe unul (roman stabilit in Budapesta) cu pagina de FB cu dezmembrari. Am sunat, am vb cu el. Dupa zeci de telefoane si discutii, am ajuns la un consens ca o sa imi aduca tot ce trebuie. Evident ca lipseau piese... dar na. Pana o ajuns el cu piesele, am desfacut toata masina ...pana la motor! Am mai facut asta, deci nu imi era greu. Ce era greu era ca eram in iarba si orice surubel cazut necesita timp de cautare. Apoi fiind in aer liber, multor tantari unguri le-o placut sangele romanesc. Asadar, seara pe la 8, m-am apucat de treaba la montat inapoi piesele. Bara fata Gri, capota rosie, aripa...din parti, am indreptat-o pe a mea. Din 2 faruri cerute l-o adus doar pe cel din stanga dar am putut sa-i dau un scotch la cel din dreapta si sa merg asa. FArul din stanga era si fara proiector de ceata. Grila centrala nu o adus-o... am lipit-o cumva pe a mea. O adus radiatoare insa, nu am reusit sa desfac tevile de pe cel de clima, asadar, l-am indreptat pe al meu si am folosit de la el doar radiatorul de racire. Stop spate o adus complet si in stare buna. Bara spate, completa si in stare buna. Cam asta e lista de piese luate de acolo... la un pret de aprox 300 euro. Calculati asta in Forinti ca totul era calculat in Forinti si apoi in Euro. Asadar, pe la 1 noaptea (2 noaptea la noi) am terminat masina. Am pus si lichid de racire G12 cumparat de acolo din zona... Verificat cu VCDS... Verificat lumini, tot ce trebuie si plecat la drum spre cazare in Budapesta. Urmatoarea zi...drum spre Croatia, pe caldura...dar fara clima. Ca pierdusem tot freonul cand am indreptat radiatorul de clima. Aveam totusi aer conditionat de aerul de afara... Croatia - Drumuri faine. Mers pe Autostrada aproape tot timpul, in afara de Split - Omis. (40 km). Peisaje faine cu munti stancosi in spate si plaja in fata... Intors acasa pe 12-13-14 Sept... (nu mai stiu exact) o trebuit sa fac repede orice sa fac masina cat mai ok ca trebuia sa merg la ITP. Am avut si aici de lucru, dar am reusit intr-un final sa o fac sa arate cat de cat ok... Si acum, pozele de la Accident. asa arata masina dupa reparatie: Ajuns acasa, am schimbat bara cu una la culoare + o folie pe capota (a iesit prost ca noaptea, dar macar era albastra) si am schimbat farurile cu unele in stare buna. Fusta V6 a scapat si am luat-o la mine. de asemenea ma bucur ca am recuperat proiectoarele de ceata din faruri si le-am putut pune pe alte faruri Valeo (pe care le-am gasit doar fara proiectoare). Acum astept data de 1 Decembrie sa merg la vopsitor pentru partea din spate (indreptat si vopsit panou + bara) + inlocuit aripa stanga si vopsit + vopsit capota si bara fata. La ITP masina a iesit foarte bine. La fiecare test de franare masina a iesit de pe role, iar ca valori de franare e foarte ok: - Fata stanga si dreapta - 320 N - Spate stanga si dreapta - 280 N respectiv 283 N. - Frana de mana : 183 N respectiv 200 N. - Aici, probabil daca schimbam si cablurile de frana de mana as fi avut 200 si 200. Dar oricum e doar frana de stationare si dezechilibrul nu e mare. Va urma... Edit: am ales sa repar eu masina deoarece asa a fost cel mai ieftin si rapid mod de a-mi continua calatoria. A doua zi eram in Croatia, ma odihneam. Asta este. O zi de concediu si vreo 450-500 euro in minus....1 point
-
Pe bune? Tu chiar crezi ce ai scris aici? Masina o cumperi ca sa te folosesti de ea, nu sa stergi motorul de praf. Daca se poate sa nu-i ridici capota niciodata, este perfect. Vrei masina sa ii ridici capota, iti cumperi si restaurezi una de zeci de ani. Cu ce ma ajuta pe mine amortizorul, daca nu exista garnitura la parbriz in partea superioara la G7? Daca mergi la viteze de autostrada, acolo se strange multa mizerie + insecte pentru ca parbrizul nu-i la nivel cu caroseria. 50e se pot muta intr-un otel mai bun sau doua traverse sub scaunul pasagerilor din fata.1 point
-
1 point
-
salutare. revin cu update: am rezolvat (se face foarte usor schimbarea buzzer-ului dar e relativ greu de ajuns la el). se demonteaza torpedoul si se vede undeva spre navigatie. problema rezolvata (park assist system functioneaza perfect). NB: a necesitat un tester pus apoi pt.stergerea erorii de airbag (trebuie scoasa mufa pentru a demonta torpedoul). succes tuturor daca aveti problema asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Singurul consum relevant este acela ce include suficient de multi km astfel incat sa acopere o arie larga de tipuri de drumuri parcurse (autostrazi, tranzitari de orase, drumuri de munte, offroad, etc)...sa mergi 20-30 km in Bucuresti si apoi sa afisezi acel consum ca fiind relevant pentru ceva e fix nimic.1 point
-
Util stergatorul ala de pe luneta. Nu inteleg de ce unii renunta la el ?1 point
-
Salut! Masina traieste si functioneaza excelent. Au venit si ceasurile maxidot+interfata polarFIS, asa ca am putut merge linistit pe circuit, avand macar temperaturile la apa, ulei si admisie disponibile permanent (mai am in plan o sonda EGT OEM pe care sa o infig in evacuarea custom). Am schimbat corpurile de injectoare cu pompe de 7.5mm cu cele de 8mm de pe motorul BWE (vandut doar in SUA), si masina s-a schimbat mult in bine, mai ales la turatii joase/sarcini mici, si la porniri, unde cele vechi faceau mai greu presiune. Am ajuns si pe circuit, din pacate doar de doua ori anul asta. Prima data cu niste FZ-201 soft, vechi si uzate, cu care a fost destul de frustrant sa ma dau, iar a doua oara cu Federal 595 RS-PRO noi, cu care am reusit un nou best lap de 2.03.4. Nu am de gand sa vand prea curand jucaria, ci mai degraba sa continui sa ingrop bani in ea :)). Bafta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
De ce trebuie mereu cand cineva isi cumpara ceva sa venim cu contre cum ca Y sau Z ar fi fost o optiune. Treaba e deja facuta, masina cumparata, poate a fost primita cadou, gratis. Hai sa ii uram de bine, si sa ne focusam strict pe masina din topic, nu pe alte modele. E o masina perfecta de avut, o sa fie mega utila si in Bucuresti in alea cateva zile cand orasul e blocat de zapada, iar autoritatile nu fac fata la dezapezire instanta. Felicitari pentru achizitie, cat mai putine probleme cu ea, si astept cu mare interes poze si relatari de la iesirile la munte, singur sau alaturi de alti cei cativa de aici care posteaza.?1 point
-
1 point
-
In Finlanda zona lacurilor este superba si prea putin se poate descrie din imagini... Case dragute, retrase avand cutia postala la drum Ai insa si alte repere de vizitat Ruinele castelului Raseborg (langa Helsinki) - https://en.wikipedia.org/wiki/Raseborg_Castle sau biserica de lemn din Kerimaki http://visitsavonlinna.fi/en/products/kerimaki-church/1 point
-
In afara de locațiile din orașe am avut câteva locuri de cazare pitorești în zona lacurilor din Finlanda - https://www.booking.com/hotel/fi/kuus-hukkala.en-gb.html?sid=e478291a3a15d51d162dd02df73b460c;dcid=2 Noi am ales optiunea de cabanuta (2adulti+2 copii - chiar daca era un singur copil ) cu toate facilitatile la dispozitie. Inital am crezut ca am gresit drumul... sau cazarea... Ne si vedeam dormind intr-o baraca ... Conditiile au fost insa excelente si locatia de vis. E un fe lde camping cu diverse solutii de cazare pentru toate buzunarele. In Finlanda nu lipseste sauna chiar si in aceasta zona.. Am mai vazut astfel de optiuni de cazare. 2. La Rovaniemi - pentru ca aveam varsta potrivita (cei mici si cei mari ...) am ales o noapte aici https://www.booking.com/hotel/fi/santa-claus-holiday-village.en-gb.html?sid=5f3016fa5286f5b3c3ebcf3dd386442a;dcid=2. Eu unul am profitat de sauna privata ... pe care o aveam in cabana. Am dat o tura sa vedem si crescatoria de caini Husky am vazut "unde ajung" scrisorile pentru Mos Craciun . 3. La Capul Nord asa cum am mai scris am ales https://www.booking.com/hotel/no/nordkapp-caravan-og-camping.en-gb.html?sid=e478291a3a15d51d162dd02df73b460c;dcid=2 Conditii foarte bune cu tot ce iti trebuie pentru o astfel de vacanta .1 point
-
Pe alde' VW probabil ca nu ii costa nici 50 EUR acel sistem. 1. Tu crezi ca au scos amortizorul ala ca sa iti puna tie altceva in contul acelor bani ?? ? 2. Ce "solutie tehnica" minunata crezi ca poti primi din acel maruntis ? Si da, capota o deschizi "destul de des" cat sa te bucuri daca il ai. Acel amortizor era util si, mai important, reprezenta unul din diferentiatorii VW fata de concurenta (in primul rand in cadrul grupului , vezi Skoda, Seat) in ce priveste (cel putin) perceptia de "calitate", "lucrul bine facut". Sunt mici detalii care de-a lungul timpului au facut ca Golf-ul, sa fie considerat castigator in fata concurentei si care au justificat cumva si pretul mai mare fata de aceasta. De aceea spun ca este o miscare dezamagitoare a noului Golf 8. Nu ca nu ai putea sa traiesti fara ea. Dar deja lupta intre producatori este destul de stransa, aproape ca nu mai exista masini proaste, drept urmare s-ar putea sa ma gandesc de 2 ori inainte de a achizitiona un Golf, daca mai mult ca niciodata, acum diferenta fata de concurenta va fi mai mica, dar la un pret poate nejustificat de mare? Totusi, imi mentin sperenta ca G8 va fi ok per ansamblu. Asteptam sa il vedem live si de asemenea sa vedem si noile preturi (care mai mult ca sigur iar vor creste cu cateva sute de EUR...).0 points
-
0 points
-
Foarte putin cauciuc contine, in rest kevlar si insertie de fibra de sticla ! Se schimba la KM , nu conteaza timpul.-1 points
-
Faci o spalare la motor cu el inainte sa schimbi uleiul cu unul recomandat.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00