Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.11.2019 în toate secţiunile
-
Pe principiul asta nu o sa reducem emisiile niciodata. Si tot pe principiul asta daca faci un calcul simplu iesi mai ieftin cu transportul in comun.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Salut! Masina traieste si functioneaza excelent. Au venit si ceasurile maxidot+interfata polarFIS, asa ca am putut merge linistit pe circuit, avand macar temperaturile la apa, ulei si admisie disponibile permanent (mai am in plan o sonda EGT OEM pe care sa o infig in evacuarea custom). Am schimbat corpurile de injectoare cu pompe de 7.5mm cu cele de 8mm de pe motorul BWE (vandut doar in SUA), si masina s-a schimbat mult in bine, mai ales la turatii joase/sarcini mici, si la porniri, unde cele vechi faceau mai greu presiune. Am ajuns si pe circuit, din pacate doar de doua ori anul asta. Prima data cu niste FZ-201 soft, vechi si uzate, cu care a fost destul de frustrant sa ma dau, iar a doua oara cu Federal 595 RS-PRO noi, cu care am reusit un nou best lap de 2.03.4. Nu am de gand sa vand prea curand jucaria, ci mai degraba sa continui sa ingrop bani in ea :)). Bafta!2 points
-
Nu e nici simplu dar nici dificil. trebuie doar sa am un spatiu unde nu e praf si multa atentie. In schimb partea cea mai grea este prima , cea cu desfacutul farului deoarece nu e lipit cu mastic ci cu o substanta care atunci cand se intareste devina ca un cauciuc si nu se inmoaie la caldura. A trebuit sa sparg lentila si acum trebuie sa curat restul adezivului1 point
-
Vă salut. Nu am mai făcut nimic la ea. Programarea la vw se face peste 3 - 4 sapt. Precizez că odată ajuns pe roșu am băgat pt prima data benzina 98 de la Rompetrol. A mai murit dimineața in urmatoarele 3 zile și de atunci a trecut 1 săptămână și nu mai moare dimineata, deși sunt 3 - 4 grade. A apărut ceva nou. Aseară am staționat putin, când am dat cheie acul a fluctuat , se juca singur între 600 și 900. Am oprit motorul, repornit și nu a mai făcut. Precizez că s-a curățat clapeta și făcută adaptarea și NU am erori pe diagnoza. Am luat în serios verificarea valorile sondelor Lambda ( cu tabelul in fața ). Am citit multe pagini pe forum la sondele lambda. În Engine am verificat 30, 31, 32, 33, 34. Valorile arata bine, cu excepția celor din blocul 30. În blocul 30, căsuța 1 am 00111 , iar în căsuța 2 am 0000. Căsuța 2 nu e bine. Verificarea s-a făcut la relanti , acul la 90 grade, am ținut înainte minim 2 minute la turații de 2000, temp Bank 1 este 350 grade ( bloc 34 ) . Urmează verificarea cablurilor, mufei de la sonda și cred că voi verifica și injectoarele.1 point
-
Asta da profesionalism a la reprezentanta: ulei 5W-40 la o motorizare 1.8TSI de ultima generatie. Poti umbla cu ea cu mentiunea ca la 10 000 km sa o schimbi neaparat.1 point
-
Lasa ambreiajele in pace,verifica sa nu ai joc in tripode sau in capul planetarei.La mine din cauza unei tripoda si a uleiului care nu a fost schimbat de mult timp,făcea în treapta a-2-a in frână de motor de parca eram cu barca pe valuri.Dupa schimbarea tripoda si a uleiului este că noua,alta masina,nici din treapta a-2-a în treapta a-3-a nu se mai simte nimic.1 point
-
Eu am parcurs 22 de mii cu cele pline, crezand ca se mai inmoaie, degeaba!! Am am cumparat bucse in X cu tot cu suport de la Lemforder si vreau sa spun ca e alta masina acum, vibratiile la plecarea de pe loc au disparut, dupa o anumita viteza imi trepida volanul foarte rau, acum mai trepideaza foarte foarte putin, nu mai bubuie cand trec peste denivelari sau gropi, amortizeaza foarte bine, cele pline erau foarte rigide. Nu o sa mai fac experimente ca nu merita, pun ce a recomandat fabricantul.1 point
-
1 point
-
Multumesc frumos! Jantele de Passat echilibreaza masina pt ca au si un offset bun. Cele stock acum sunt cam triste, dar pt iarna de 17 cu Continental WinterContact TS860 sunt ce trebuie. Cele de vara mai au 4-5mm, s-au dus cam repede Michelin PS4, practic nici 40k km rulate. Se simteau tocite pt ca in WOT de la 3000rpm se aprindea esp-ul in conditiile de temperatura peste 15 grade si anvelope incalzite.1 point
-
Exista spray GDI cleaner CRC pe care il dau in admisie dupa senzorul de aer. Se da conform instructiunilor de pe ambalaj, si inainte de schimbul de ulei. Acel spray doar previne formarea de carbon, nu elimina depuneri masive milimetrice, doar curata o pelicula. Dar eu zic prima data sa te informezi si sa te asiguri ca problema ta este de la depunerile de carbon, si nu din alta parte. Multumesc de raspuns @minu94 , ne dai o veste buna, pretul este minuscul.1 point
-
M-am uitat si eu la clipul cu comparatia intre 7 si 8 Am dat stop , play ,am dat inapoi , m-am mai uitat odata ... degeaba Probabil ca ne vom obisnui cu tendinta asta de design din ultimii ani , eu inca nu reusesc Golf 7 inca arata a masina eleganta in interior , cu linii bine corelate intre diverse zone E ca o haina luata dintr-un magazin de costume Golf 8 parca e o haina luat din Croop .... dar daca asta se poarta acum ..1 point
-
Trebuie sa mănânce si gura lor ceva, vânzările de piese si manoperă sunt mult mai avantajoase decât o mașină nouă vândută! Clienti pt 2000 de lei gasesti mai degrabă decat pt 20k eur, mai ales cand tie ca producător iti e usor sa o treci ca obligatorie in carnetul de service. Eu schimb la km, restul sa faca ce vor, chiar nu imi pasa si nici macar nu incerc sa ii conving, doar sunt pe banii lor.1 point
-
Și eu am pe Octavia II a mea cureaua originală din fabrică. Are 11 ani și 134.000km și la un control vizual arată chiar super ok,nici scrisul nu s-a șters. Mașina este cumpărată de nouă. O să o schimb la 150.000 km cred,așa cum scrie in cartea service.1 point
-
Nu e problemă specifică decât dacă parbrizul de Kody e foarte FRAGIL. Azi dimineață am gasit o crapatura de 2 cm de la o castana.... căzută dintr-un copac destul de mic ca înălțime... Și aproape specifice sunt complicație la schimbarea parbrizului. Înțeleg că recalibrarea senzorilor/ camerei de L.A. presupune inclusiv realinierea direcției. Vedem ce urmează.1 point
-
Au trecut cateva zile, astfel incat oboseala si impresiile la cald s-au disipat, consider ca momentul e bun pentru o retrospectiva la rece a acestui mega-roadtrip. Noi am concentrat toata povestea in fix 10 zile, avand 2 obiective pricipale: Grossglockner Hochalpenstrasse si Passo di Stelvio. Personal, eram focusat "pe dat", orice altceva pe langa era doar "side dish" al unui fel principal Stiam ca ambele zone ofera mai mult decat aceste 2 super drumuri, dar...eram si pending on the weather, cu atat mai mult la acele altitudini inalte, muntele are vremea lui. Pregatirile le-am inceput din primavara (adica am pornit de la cele 2 obiective si am grefat pe langa ele rute/cazari/drumuri/alte obiective), iar rezervarile le-am facut efectiv in Mai, ca sa putem prinde preturi bune. Ambele zone (Zell am See si adiacent Stelvio sunt delirant de scumpe daca nu rezervi din timp) Am calculat asa: Iunie e capricios in functie de cat de lunga e iarna (deci e posibil ca nu toate drumurile sa fie deschise), Iulie si August sunt foarte aglomerate ca si trafic in Europa si evident acolo si implicit sunt foarte scumpe ca si cazare si am ales prima jumatate a lui Septembrie. Primul weekend din Septembrie Stelvio a gazduit un eveniment ciclistic - adica da, a fost inchis complet, ca sa poata pedala toti "rutierii ce se cred la Il Giro" (no offence intended catre biciclisti, personal am facut ciclism perfomanta la juniori, stiu despre ce e vorba - dar am o problema cu atitudinea lor), asa ca...perioada s-a asezat de la sine. Nu am vrut sa intarziem mai mult in Septembrie, evident, sa nu riscam o iarna vremelnica. Am calculat cate 2 zile pline pentru fiecare obiectiv plus inca 1/2 zi de rezerva, astfel incat sa ne maximizam sansele. Eram chitit sa "ma dau" Planificarea am facut-o astfel incat sa nu urcam pe niciun obiectiv in weekend, tot pentru a maximiza sansele de trafic lejer. Ca sa nu irosim inca 1 zi de concediu, am ales sa facem o prima bucata (Brasov - Arad) seara, dupa munca, asumandu-ne tot ce presupune traficul de vineri seara catre granita. A fost nasol doar pe Brasov - Sibiu, pentru ca am ales ca Deva - Arad sa o facem pe Valea Muresului, pe DN, care stiam ca are asfalt foarte bun, pentru a nu risca sa fac praf o janta in capcanele de pe mizeria aia de drum intre Deva si Lugoj. Ungaria e fara miza, doar tranzit. Greu, pentru ca sunt lucrari dupa Budapesta, se circula aiurea si incet. Dupa Budapesta ne-am vazut cu @ToniM, ei venind pe alta ruta, mai nordica , iar eu vrand sa evit placerea unui Brasov - Cluj vineri seara asa cum planificasem initial. Era perioada de vis in care se asfalta Padurea Bogatii si se punea criblura pe vreo 20km de DN, deci...big no-no pentru mine. Am continuat cu o jumatate de zi in centrul Vienei si apoi cazare la Ybbs. Etapa urmatoare a fost Ybbs - Saalfeld. Ca si bonus, de la iesirea de pe autostrada pana in Saalfeld am avut parte de un....sa zicem "Bran - Fundata - Dambovicioara" de mare efect, dar varianta cu asfalt perfect si cateva localitati ca in postcards. Saalfeld este un satuc de vis, in imediata apropiere a lui Zell Am See, dar suficient de departe pentru a avea liniste si mai ales...no turists Am stat la Winklehof, a fost de vis. Pentru delectare in imediata zona este Tauern Spa, un delight, mai ales seara. Pentru ca ploua, am zis sa asteptam cu Grossglockner. O plimbare la Zell am See, unde am mancat un frig incredibil. Meanwhile pe Grossglockner, ningea... Am facut un trekking la Krimmel Waterfalls, este foarte interesant nivelul la care au dus austriecii ideea de light trek prin padure catre un obiectiv spectaculos. Dupa amiaza a tinut cu noi - s-a inseninat asa ca am tulit-o pe Gerlos Pass, care incepe chiar de langa Krimmel. 10 Eur bine cheltuiti pentru un fel de Paltinis, dar putin mai altfel... A urmat main event in zona: Grossglockner - povestea ascensiunii cred ca am descris-o cel mai bine la cald, in ziua aceea. Plimbarea de seara pe Zell am See parca a avut un alt gust de data asta. Cald, bine, senin, apa cristalina. A urmat etapa Zell am See - Stelvio, via Innsbruck. A fost o binevenita pauza de cafea si leneveala la soare, ca sa sparga monotonia infernala a autostrazilor austriece cu limita de 100 sau 80km/h, in functie de trafic. De la Innsbruck, am ales Brenner Pass, acea spectaculoasa autostrada suspendata printre munti, cum nu cred ca vom avea noi vreodata Cu o inspiratie de moment, am coborat de pe autostrada si am luat-o freestyle catre Stelvio, pe un drum ce parea interesant pe Google Maps Si uite asa am descoperit Giovo Pass - poze la postul aferent. E fratele putin mai mic al lui Stelvio, dar cu nimic mai spectaculos. Stelvio. Prima zi - innorat, prognoza pe ziua urmatoare - soare. Deci relaxare si spa. Recomand, din nou, Die Post Hotel. E ceva aparte... A urmat Stelvio...cu emotiile si trairile lui, descrise cel mai bine la cald. Iar apoi...lungul (la propriu) drum spre casa. Hai sa ne uitam pe stats: Total trip: putin sub 3900km. Consum mediu: 7.7% (benzina 100). Minimul a fost de 6.5% (Stelvio - Budapesta). Maximul 29-30%(Grossglockner si Stelvio, desi zilele acelea le-am terminat cu 18-19%) Costs: 500Eur (benzina 100 + road tax + vignete + acces Grossglockner, Gerlos, Giovo) Other costs: functie de cazari individuale si daily spend Bottom line: o calatorie de vis, pe care mi-am dorit-o intens si am reusit sa o transform in realitate. Masina: s-a comportat absolut impecabil. Franele au rezistat absolut eroic, fara cicatrici ulterioare, discurile arata perfect, dar cu pauze de racire intre bucatile intense. Ulei, am verificat si sunt 2mm sub maxim pe joja - absolut ok, avand in vedere varfurile de 121 grade pe care le-a vazut - evident cu racire temeinica in mers dupa fiecare etapa de efort. Oricum, uleiul are deja 12k rulati, inca putin si gata. Antigelul a coborat la minim (la rece), dar nu tine neaparat de calatoria asta. Un set de sway bars mai dure si un set de Michelin ar fi fost maximul pe care l-as fi putut dori. Cumva, chiar e compromisul perfect masina asta: a inghitit etapele lungi de drum intr-un mare fel, absolut perfecte scaunele dpdv ergonomic, iar suspensia sport +19, e o combinatie dura, dar la limita la care nu enerveaza (autostrazile austriece in zona de sud au multe mici imperfectiuni). In schimb pe tot ce a insemnat "dat" a facut fata intr-un mod foarte ok, chiar nu ma asteptam sa se comporte atat de bine pe Stelvio. Grossglocknerul se potriveste mult mai bine acestui..."Gti pentru batrani" Daca as mai merge? Da, clar. Dar in varianta avion + inchiriat. Ce as inchiria? Mini JCW, Clio RS, Focus RS, sau un R. Sau, mai ales, variantele lor decapotabile (unde exista) - pentru placerea absoluta. In final un "multumesc" special pentru @ToniM, pentru tot ajutorul, ghidarea, rabdarea in planificare si alegerea rutelor, cazarilor si a POI-urilor noastre. Va multumesc si voua, colegilor de forum care ati urmarit povestea asta si ati avut rabdare cu posturile lungi, scrise la cald, pline de emotiile momentului, sau, cumva sumarizate la rece, ca acesta. A fost o calatorie epica si sunt fericit ca mi-am indeplinit acest vis ?1 point
-
In sfarsit se apropie momentul cand o sa ma intorc pe circuit, asa ca probabil e cazul sa prezint, pe scurt, ce s-a mai intamplat cu masina. In 2017 nu am mai ajuns pe track pentru ca am vrut sa vad masina intr-un setup safe si satisfacator inainte, iar asta nu s-a intamplat asa repede :). Initial am schimbat duzele injectoarelor mele cu un set FIRAD 80+, si apoi am montat o axa Dbilas 272° / lift: 9,8. Aceste modificari au necesitat lucru custom intens pe parte software, avand in vedere ca duzele sunt sensibil mai mari (cu soft original dadeau motorina pt. 208 cai!!!), injectoarele au fost reglate mecanic la o alta presiune de deschidere a injectiei principale si sunt mai mici decat cele folosite in general (au pompa de 7,5), iar axa Dbilas are came de injectie diferite fata de o axa OEM pt. DPF (care are came mai agresive). Pe langa asta, am fost foarte dezamagit de calitatea axei cu came (vedeti poze mai jos) si de efectul montarii ei (consum marit la ralanti si in mers), si desi am vrut initial sa revin la o axa OEM, am incercat sa vad daca pot scoate ceva cu ea. Deocamdata totul pare sa mearga bine. Acum o luna am finalizat si traseul de aer turbo-IC-admisie si am montat un intercooler de S3, modificat pt. traseul clasic de pe 1.9/2.0 TDI-PD DPF. In tot acest timp, masina si-a facut cu brio treaba de daily-car, cu toate interventiile de intretinere necesare. Momentan masina a ajuns sa mearga foarte corect pe toata plaja de ture, curat (fara fum) si cu temperaturi foarte ok. Ralantiul e impecabil, singurele ezitari fiind la pornirile la cald sau la foarte rece (sub 0 grade). Astept acum niste ceasuri maxidot, pe care vreau sa le imperechez cu o interfata Polar FIS, pentru a putea monitoriza macar temperaturile la ulei si admisie aer, pentru a vedea cum sta masina si pe circuit. Din pacate sonda EGT si radiator suplimentar de ulei inca nu am reusit sa pun, dar sunt in plan. Sper sa ma intorc pe circuit cat de curand1 point
-
1 point
-
Salut, a montat cineva pe G5 un RCD 510 in orasul Iași? Mă gândesc să fac upgrade si vreau cineva care a facut asa ceva si stie despre ce e vorba, nu de alta dar nu vreau sa raman fara curent in baterie mai ales iarna :icon_rendeer: Vă mulțumesc!-1 points
-
Revin cu amanunte. Astazi dimineata era asa: Pe FM functiona OK, pe AM aveam doar paraziti. Cand am ajuns acasa era asa: Functiona OK pe FM, pe AM RRA se auzea bine (ca pe AM). Am fost la garaj in seara asta si am controlat. Era ca dimineata: functionarea la fel pe FM si AM. Se pare ca sunt doua antene diferite pentru FM si AM. Pe luneta am "firisoarele" orizontale de incalzire si doua firisoare verticale. ANT1 se pare ca e pentru AM si ANT2 pentru FM. Chiar nu inteleg care-i treaba...-1 points
-
@Audifan O poză, ca sa dau apa la moara celorlalți care le schimbă la ani... probabil se refera la statul pe raft. Am gasit piesa facand curat in magazie, cureaua e de TDI (daca face cineva caz). Eu am schimbat la km întotdeauna, cu vreo 3k inainte de termen si doar cu kituri OEM la dealer, dar fiecare face ce vrea. La 2.0tdi 143 CAGA cartea zice 180k, la 2.0tdi 140 CFHC zice 210k... asta pe vremea cand inca se mai livrau masini cu cărți (mai) tehnice.-1 points
-
Am trecut pe roți de iarnă. Ieri dimineață la 5 grade patinam aproape la fiecare plecare de pe loc. Aviz celor care au Nexen in echiparea de fabrică-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00