Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2019 în toate secţiunile

  1. Salut! Masina traieste si functioneaza excelent. Au venit si ceasurile maxidot+interfata polarFIS, asa ca am putut merge linistit pe circuit, avand macar temperaturile la apa, ulei si admisie disponibile permanent (mai am in plan o sonda EGT OEM pe care sa o infig in evacuarea custom). Am schimbat corpurile de injectoare cu pompe de 7.5mm cu cele de 8mm de pe motorul BWE (vandut doar in SUA), si masina s-a schimbat mult in bine, mai ales la turatii joase/sarcini mici, si la porniri, unde cele vechi faceau mai greu presiune. Am ajuns si pe circuit, din pacate doar de doua ori anul asta. Prima data cu niste FZ-201 soft, vechi si uzate, cu care a fost destul de frustrant sa ma dau, iar a doua oara cu Federal 595 RS-PRO noi, cu care am reusit un nou best lap de 2.03.4. Nu am de gand sa vand prea curand jucaria, ci mai degraba sa continui sa ingrop bani in ea :)). Bafta!
    4 points
  2. Util stergatorul ala de pe luneta. Nu inteleg de ce unii renunta la el ?
    3 points
  3. Nokian sunt anvelope medii spre premium ( adica vor ei sa fie ) care sunt bune pe zapada/gheata. Dar asta inseamna sa mergi mult si bine pe drumuri inzapezite. Problema cu ele e cand mergi mult pe uscat/umed, se uzeaza mult mai repede, avand o compozitie mai moale. In timp scad si performantele.
    2 points
  4. Foarte bune Good Year Ultragrip. Despre Nokian wr d3 si wr d4 a zis userul deenman anul trecut in mai multe topic-uri ca sunt probleme si ca nu le recomanda el.
    2 points
  5. Va salut, Dupa ani buni de Skodist.. octavia 2.. 2 fcl.. si in final Superb.. Am revenit in familia VAG de data aceasta cu un B7. Este din 2011, 240.000 km, 2.0 TDi, 170 cai, cam cu de toate.. As fi vrut berlina, dar ce-la-vie.. Ca dotari..DSG, padele, corneling, panoramic, distronic, keyless go + entry, jante 18".. a vut tapiterie piele dar am schimbat cu textil.. Vara tine cald iarna.. cu toata incalzirea in scaune. Pe viitor am de gand sa ii schimb jantele (fara insa a le vinde pe acestea :-))..), cu un ET care sa scoata roata mai in afara si un set de Eibach-uri de -30/-30. Cam atat ! Toate cele bune !
    2 points
  6. Aseara m-am trezit cu lag in acceleratie,la aprox 321 mii km a cedat actuatoru original al masinii fabricat la data de 01.02.09. Dimineata l-am comandat si inlocuit urgent. Piesa OE ,reglata conform elsawin
    2 points
  7. 4010 am eu acum si din vara lui 2017 eu nu am mai prins live nicio regenerare fata de inainte de schimbarea soft-ului cand saptamanal aveam cel putin o zi in care trebuia sa astept langa masina sa isi termine ciclul. De asemenea, si-a recapatat cuplul la turatii joase. Unii spun ca si consumul ar trebui sa fi scazut dar nu am dat importanta.
    1 point
  8. Cand vad cum gadila cu degetul manetuta aia , ma apuca rasul Adica te sui tu barbat adevarat la volan si incepi sa dai cu degetelul prin parcare pana pleci la drum ... Dar nici femeile nu vad de ce ar fi incantate de o manetuta asa mica
    1 point
  9. Eu am facut downgrade la 4.4, daca ma duc mai jos, imi spune ca trebuie actualizata aplicatia si nu merge mai departe ... cand ies prin oras, revin cu feedback.
    1 point
  10. @Adrian_Pintilie exact aceleași simptome le am și eu de când am luat mașina ( aproximativ 2.5 ani) și schimbul de ulei și nici schimbul de volant nu le-a eliminat. Frana aceea forțata s-a ameliorat odată cu schimbul suportului de motor anti-balans (cel din jug) iar vibrației la schimbarea din 2 in 1 încă nu i-am dat de cap. Un prieten zicea că la el ar fi fost un cap de planetara. Ideea e ca o poți diminua mult din frânare, până aproape nu se mai simte deloc . Nu cred că e din ambreiaje pentru că am un cumnat cu un passat din 2001, 3.2 benzina , deci cu totul alt tip de cutie și are exact același comportament.
    1 point
  11. Cateva modificari pe partea estetica: Elemente de carbon oem de Cupra R si Cupra Carbon Ed: bumper lip, spoiler spate, eleron Grile oem de Cupra R Praguri oem parformance pack Evacuare oem golf 7 R facelift, variant .
    1 point
  12. Asa e procedura de reglaj din manual,la 0.75 bar trebuie sa aiba valoarea de 0.760V. Dupa 3 ani am ajuns la 323442 km (aprox 45.000 rolati in RO ,95% in oras ). DPF-ul se prezinta asa :
    1 point
  13. Spuma roz, extra soc in mizerie
    1 point
  14. Si e vremea sa incepem pregatirile de iarna. Asa ca am achizitionat un set de presuri de cauciuc si in curand voi monta si rotile de iarna. Asa ca va trebui sa imi fac curaj sa ma apus de slefuit rotile pentru ca la primavara sa avem incaltari mai aratoase.. Mai am de primit suruburile ornamentale .... capacele centrale si cele pentru valve le am deja Si daca tot e vremea urata afar o sa imi fac de lucru si o sa reconditionez si farurile . Sper sa incei lista cu modificari in primavara si apoi sa imi fac girji doar pentru carburant.
    1 point
  15. Am mai reusit sa mai fac cate ceva : am schimbat etrierii , placutele si lichidul de frana , tampoanele de la motor ( cel de sus de la motor era cam praf , cel de la cutie mai mergea) , schimbat ulei si filtre si utlimul lucru am montat o suspensie bilstein b14. Gata. Mai urmeaza si altele dar nu stiu cand
    1 point
  16. Update: Comandat si montat releu, montat, dat cheie siiii... masina tot nu pornea. Demontat panoul de sub bord, releul de la pompa de benzina mergea doar daca apasam pe el. Pana la urma, la indrumarea lui Florin (caruia tin sa ii multumesc pe acesta cale , am scos sigurantele bucata cu bucata, iar spre norocul meu, prima siguranta scoasa, era arsa. Pus una noua, iar masina a pornit la sfert. Acum ca masina merge in sfarsit bine, am inlocuit ambele semnalizari din aripile fata, am pus sorturile de noroi pe fata (doar astea le-am gasit momentan, astept sa le prind si pe alea pe spate), am spalat masina si in 2 zile am facut peste 300km cu ea prin oras Urmeaza cd player cu mp3 si stick, alarma ca sa nu mai descui masina ca in 1907 cu cheia in broasca si multe altele. Va tin la curent.
    1 point
  17. Consumul e de la segmenții înguști de pe motorul 1.8 tsi 160 cp și de care a scăpat. Cu motorul nou(gen 3) nu o să aibă consum mare.un ulei bun nu înseamnă consum de ulei 0.
    1 point
  18. @Ebi tu oricum nu crezi nici macar in Mos Craciun, ce sa zic. Liviu, poate daca mai citesti despre functionarea, problema acelui lant, cat si feedback-ul utilizatorilor, o sa vezi ca nu prea face la inceput cu ulei proaspat, dupa care se agraveaza. Un ulei mai fluid face presiune mai rapid in acel intinzator hidraulic, nu e nici o ecuatie de gradul 10 cu 3 necunoscute. Cat despre video, chiar asa ilogic e? un ulei mai fluid face ca motorul sa invarta mai usor, asa ca pornirea e mai rapida. Daca nu ma crezi, scoate uleiul din motor, si porneste-l asa, sa vezi ce rapid porneste.?
    1 point
  19. @C Z R Inseamna ca am fost norocos cu valoarea stock . Nu gresisem la calcule, ci la taste . Caz clasic de taste de telefon... Are in jurul a 20 kg o anvelopa (19,xx kg), fiind ContiSeal, iar janta are 16 kg, ai dreptate. Deci undeva la 35 kg / roata. Done si la profil! Uitasem complet. Merci!
    1 point
  20. Nu trebuie sa faci neaparat schimbul in reprezentanta, iar un ulei bun + filtru, cu manopera cu tot, nu cred sa depaseasca 300-350lei ( la un service ok )...
    1 point
  21. Buuuun, revin cu lucrurile distractive (not) pe care le-am mai facut Fiind intarziat cu revizia destul de mult (15k km de la ultima) eram foarte decis sa o fac. Comand piesele si daca tot fac ceva, sa caut sa iau si un injector si vad eu ce fac cu el. Stiind ca daca umblu la injectoare dupa trebuie schimbat uleiul, era taman bine. Daca tot umblu la injectoare zic hai sa pun si ce n-am pus data trecuta, si anume prezoane chiulasa de ARL duritate 12.9. Comandat si ele. Ajung la garaj, entuziasmat si cu o droaie de piese, ma apuc demontez capacul, schimb prezoanele unul cate unul, strang la cuplu, tot ok. Acum... injectorul. Ce fac cu el? Aveam valori mari (vedeti in poze mai jos) in injectorul 1 si pe 4. Cum pe nr4 era cu +, zic schimbam nr4. Mut si oringurile (puse de curand) si aia e. Acum reglajul... ce fac cu reglajul? Multi oameni zic “fa-le la 220 grade”, multi oameni zic “fa-le la 180 grade”. Bun, dar eu ce fac? Zic sunam la Porsche si intrebam (am o cunostinta care lucreaza acolo). Zice 220 grade. Asa facem atunci... Montam, reglam, aranjam, schimbam filtrele, uleiul. Bun, acum o pornesc si vreau sa pun vcds sa vad valorile, dar mecanicul zice nu, mergi un pic cu ea inainte. Ok, merg ziua respectiva si urmatoarea pe seara merg la @bgd_b92 sa citim valorile. Cand ajung si vad... sa lesin si nu alta. Aveam aproximativ aceleasi valori. Eu acum ce fac? Nu, maine sunt iar la garaj, demontez aranjez desfac, vad eu. Intre timp, mai intreb in stanga-dreapta, EU CE FAC?! Toata lumea zice... schimba locurile - injector cu valoare buna pe injector cu valoare proasta si vezi daca se muta valorile. Eu, deja demontand a doua oara, nici nu voiam sa aud.. adica sa demontez ca sa vad care e stricat ca sa mai demontez o data sa il schimb... pentru mine nu era o optiune. Asadar ce fac, ma indrept catre celalalt injector cu valoare mare... nr1. Ma gandesc, il scot de tot. Pun nr 2 in locul lui (care avea valoare buna) si cum nr4 scos acum 2 zile avea valori identice cu cel pe care l-am pus, zic e bun il pun in locul nr 2. Vine momentul reglajului... zic nu mai reglez la fel, fac la 180 grade. Zis si facut. Pornesc masina, dau o tura, vin sa vad valorile. Surprizaaa, valori mai bune. Singurul care a ramas maricel e tot nr1, dar voi mai lua un injector candva si ma voi ‘juca’ iar asa sa il rezolv si pe ala. Atunci iau si oringuri noi si o sa fie bine. De fericire, plec la drum in weekendul ce a trecut. Bucuresti - Brasov (pe cheia) - Sibiu - Hunedoara - Deva - Sibiu - Brasov - Bucuresti (tot pe cheia). In total 1000km, de mers normal, talpa doar in depasiri si nu pentru ca aveam nevoie Pentru ca nu se mai vede nimic pe bc, zic doar ca am bagat motorina de fix 350 de lei. Ceea ce mi se pare super (semn si ca am facut ceva la injectoare, nu doar degeaba umblat pe acolo ). Masina a mers mai bine, trage de mai jos (am dat inferioare muuult mai putine decat spre Grecia in vara). Fumul e mai putin atat in sarcina cat si la pornirea de dimineata, inca un semn bun. Abia asteptam sa ma urc de fiecare data la volan... ce sa mai. Per total sunt fericit cu ce am facut, se apropie finalul anului si s-au strans destule modificari. Caut roti de iarna acum (jante si cauciucuri pe 17) si am cam terminat. Daca ai citit pana aici... sa fie POZE: Masuratoarea initiala, dupa schimbare axa cu came si tacheti: Actiune (a2a demontare) Prezoane chiulasa 12.9 vs 10.9 Noul venit 15k revizie... prima si ultima data in viata mea Masuratoare dupa prima operatiune Masuratoare dupa a doua operatiune Masina (in doua culori, dar la cum m-a plimbat nu-mi pasa prea tare) si 2 dintre locurile vizitate LE scuze daca sunt greseli. Urmeaza inca un scan cu vcds... dupa 1000km sigur sunt “asezate” lucrurile. Vedem valorile finale.
    1 point
  22. @ska Da, intr-adevar, se pare ca este o practica bine-cunoscuta a VW sa ofere puteri peste specificatii, ceea ce este clar in avantajul nostru . @cristi511 Sank iu! . Incercam sa mergem pe ideea de "sleeper" cat mai OEM-ish, dar care "packs a punch" . Greutatea conform producatorului este de 1660 kg, dar conform RAR-ului este de 1836 kg. Cu jantele vedem... Ne mai gandim, mai cautam o varianta usoara si frumoasa, dar rar gasesti sa fie usoare, mari, frumoasa si, mai ales, rezistente pentru drumurile Patriei ... @ct_act Multumesc! Da, a fost o surpriza placuta valoarea cuplului si, da, ma bucur zilnic de el, cu fiecare ocazie . @Golf TDI Multumesc frumos! Sincer, chiar aceasta ambi-valenta o cautam astfel incat sa nu-mi fac probleme legate de drum, indiferent de destinatie, dar sa fie si piticul sportiv satisfacut! Jantele, pe cat de fumoase sunt, penalizeaza mult la capitolul greutate, avand undeva in jurul a 45 kg / roata... @bubu182 Daaaaa, "I took my time" , dar rezultatul face sa merite fiecare clipa asteptata! Nu concept sa ma plictisesc atat de rapid de ea, dar nu stiu ce sa zic despre pitic . Urmatorul Stage deja se contureaza, dar vom vedea daca 2, 2+ sau ... ?
    1 point
  23. De asta nici nu am optat pt cele cu tenta mai alba pt ca au o durata de viata semnificativ mai mica. 55555km si probabil cea mai importanta dotare pt Bucuresti: loc de parcare subteran. E pozitionat fix in fata intrarii/iesirii pietonale din garaj, dupa 3 ani inca imi intorc capul
    1 point
  24. Tot nu am poze cu masina curata ? . am uitat sa fac la spalatorie si am mers pe drumuri mai prafuite. azi m-am ocupat putin de interior pentru ca era ceva praf si mizerie. mai am de curatat plafonul si centurile . din pacate nu prea au avut grija cum au lucrat . mai sunt destule chestii care nu mi-au placut la final dar macar am masina acum. o sa le rezov eu cu timpul. am apucat sa montez difuzoarele de dsp dar din pacate unul este ars. si era sa uit. nu mi-au montat folia de protectie pe prag pentru ca au "uitat" in ce pozitie era montata. poate ma ajuta un golec sa fac masuratori pe masina lui si sa le montez.
    1 point
  25. da , doar 5 % din totalul combustibilului este benzina , am facut peste 5000 km din 8 iunie pana acum si consumul cam asta este .
    1 point
  26. Azi am schimbat distributia+ulei si filtre, jantele de Octavia 3 Vrs sunt la locul lor
    1 point
  27. Dariane, o sa ajungi sa inchizi si topicul asta Te dau o tura cu a mea sa vezi wheel hop pe toate 4 ? Vis ! Ajunge socul pana in tips-urile din titaniu!
    1 point
  28. 1 point
  29. Multumita celor care au postat aici, astazi am schimbat si eu termostatul mic de la cutie intrucat , de cand s-a racit afara , masina se incalzea f. greu iar la 90* ajungea doar cand stateam pe loc. In mers nu urca mai sus de 70*. Un exemplu: Militari - Pantelimon, ora 19:30 ,afara erau cam 10 grade, drum facut intr-o ora si un sfert ,temperatura apei nu a trecut de 70*. Dupa schimbarea termostatului,12 grade afara, dupa 10-15 minute apa este la 90* si acolo incremeneste. Termostatul vechi era blocat pe deschis si s-a inlocuit cu unul Mahle de 63 lei. Lichid de racire a curs f. putin si nu a necesitat complectare, iar manopera moca ca am lucrat singur....langa o sticla de vin
    1 point
  30. Si ca sa nu stam degeaba, am mai comandat niste accesorii ieri: - protectii incuietori si balamale - curele prindere diverse accesorii - protectii suruburi/nituri - husa cheie. Ce mai vreau sa schimb sunt cele 2 filtre, de polen si de aer (in regie proprie), iar uleiul si filtrul de ulei la 15 000 km (undeva prin ianuarie, februarie - deci aproape de an). Mi se pare mult pt un ulei sa il tin si 20 000 km, dar 30 000 km.
    -1 points
  31. Ma ghidez in functie de ce am citit, in functie de cum arata uleiul la 10 000-11 000 km, in functie de drumurile parcurse (oras, extra-urban), in functie de temperaturiele exterioare. Mai ales ca a fost masina de test drive, nu am cum sa stiu cam cum s-a mers cu ea. Dupa mine, la 10 000 km l-as schimba. Sau la an.
    -1 points
  32. Data de expirare se refera la faptul ca dupa data aia nu se mai recomanda montarea ei ! Daca ar fi sa fie asa, ar trebui sa mentioneze producatorul si in cartea service un interval de timp, ceea ce nu exista ! Eu am de peste 7 ani kitul de distributie pe masina si arata impecabil inca. Nu am ajuns la termenul dat de producator ( 120.000 km in cazul meu - A4 B7 2.0 TDI ), nu am schimbat-o si nu o schimb inca. Daca era sa ne luam dupa legendele urbane ale unora si altora trebuia sa fie de mult rupta nu ?? Uite ca nu e !!! Faceti ce vreti, schimbati-o lunar eventual ! Cel mai bine schimbati saptamanal masina cu una noua, preventiv ! Oricum imi racesc gura degeaba !!!
    -1 points
  33. Eu am folosit lichi de spălat parbriz de la ei.Bun lichidul,ulei nu am folosit si nici nu o sa cumpăr.
    -1 points
  34. Boon, si iata ca incepem un nou capitol cu o noua masina. De ce Chapter 2.0? Pt ca e a doua masina personala. Este vorba despre Octavia 3 facelift, 2018, inmatriculata in 2019, versiunea Style plus destule dotari optionale (cam de 3000 euro), cu micutul, dar voiosul motor de one point zero, 115 horse power. Masina de drive test, cu 12222 km atunci, luata la 12849 si in prezent avand 12399km. Pret: 15400 euro, pe baza configurarilor mele, masina a fost undeva la 22500-22800 euro . Mai jos aveti o detaliere pe scurt a povestii, achizitia avand la baza un topic de pe un forum de discutii renumit de la noi. Timp de 6 ani am condus un Sandero, luat in 2013, de nou, cu motorul de 1.2 - 75 cp. Prima mea masina. A fost bun, nu am avut probleme tehnice, dar, a inceput sa fie nevoie de spatiu mai generos si de motor mai puternic. De, am capatat experienta, am condus si masini mai scumpe (m-am oprit la 100 000 euro) si pretentiile au crescut. Ideea a fost sa vand Sandero si sa mai plusez cu maxim 5000 euro, sa iau ceva de prin 2015-2016. Dar, cautand, innebunind sa vad numai masini diesel si cu kilometri aia doar pe o roata si, fiind sprijinit de un unchi, am plusat la bani si cautarile s-au orientat spre masini cat mai noi. Voiam neaparat GARANTIE minim 2-3 ani, scaune incalzite, aer conditionat automat, motor mai fasnet si un computer de bord mai avansat si senzori parcare spate (da, stiu, esti sofer si fara, dar eu vreau, mai ales ca luam o masina mai lunga). Eh, se pare ca Skoda aceasta mi-a depasit toate asteptarile, plusand cu faruri led, comenzi volan, pilot automat, geamuri spate cu tenta, lumini ambientale, vopsea metalizata, torpedo refrigerat, smart link, multimedia foarte fain, kilometri putini, rabatarea banchetelor spate din portbagaj, geamuri cu tenta inchisa pe spate si or mai fi. O sa le postez intr-un alt post. Android auto functioneaza foarte bine, Waze e priceless pe ecranul masinii. Timp de 3 luni, aproape 4, am tot cautat, cand, intr-o vineri seara (27 septembrie), am vazut Octavia in cauza. Nu aveam cumparator la Sandero, am zis macar sa ma duc sa o vad. Luni (29 septembrie) am fost la dealer, masina nu se vanduse. Mi-a placut, avea tot ce voiam plus altele, iar marti am achitat-o. A mai durat inca o saptamana pt a o prelua din cauza ca parbrizul a fost schimbat (era ciobit intr-un loc, destul de serios) si pt ca aripa fata avea o zgarietura pe care o ratasem, fiind si aceea revopsita. Apoi, saptamana trecuta a avut loc verificarea tehnica. Pe 08 octombrie, am eliberat locul de parcare prin inmanarea cheilor noului proprietar de Sandero, iar pe 09 octombrie am ocupat locul de parcare cu New Skoda. Ce sa zic, e altceva, merge intr-un fel, absoarbe socurile lejer. Am mers cu un prieten, conducand el. Am stat ca pasager atat in dreapta, cat si in spate. Da, am testat si asta, chiar daca eu voi fi soferul principal al masinii. Pasagerii se vor bucura de confort, se sta foarte bine si in spate. La 130 km/h in treapta 5 e liniste asa cum trebuie sa fie intr-o masina. Evident ca i-am dat-o si pe a 6-a, dar am vrut sa aud insonorizarea in treapta 5 Saptamana aceasta sper sa o inmatriculez, am numerele rezervate si le voi primi de la Sandero, RCA si Casco neaparat apoi anvelope iarna cu jante si cam atat pe anul acesta. In weekend a primit o tratatie corespunzatoare, fiind data cu ceara, in prealabil curatata si degresata ca la carte.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!