Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.10.2019 în toate secţiunile
-
De ce trebuie mereu cand cineva isi cumpara ceva sa venim cu contre cum ca Y sau Z ar fi fost o optiune. Treaba e deja facuta, masina cumparata, poate a fost primita cadou, gratis. Hai sa ii uram de bine, si sa ne focusam strict pe masina din topic, nu pe alte modele. E o masina perfecta de avut, o sa fie mega utila si in Bucuresti in alea cateva zile cand orasul e blocat de zapada, iar autoritatile nu fac fata la dezapezire instanta. Felicitari pentru achizitie, cat mai putine probleme cu ea, si astept cu mare interes poze si relatari de la iesirile la munte, singur sau alaturi de alti cei cativa de aici care posteaza.?4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
Va salut, Dupa ani buni de Skodist.. octavia 2.. 2 fcl.. si in final Superb.. Am revenit in familia VAG de data aceasta cu un B7. Este din 2011, 240.000 km, 2.0 TDi, 170 cai, cam cu de toate.. As fi vrut berlina, dar ce-la-vie.. Ca dotari..DSG, padele, corneling, panoramic, distronic, keyless go + entry, jante 18".. a vut tapiterie piele dar am schimbat cu textil.. Vara tine cald iarna.. cu toata incalzirea in scaune. Pe viitor am de gand sa ii schimb jantele (fara insa a le vinde pe acestea :-))..), cu un ET care sa scoata roata mai in afara si un set de Eibach-uri de -30/-30. Cam atat ! Toate cele bune !3 points
-
Masina a ajuns in starea asta doar cu intretinere ,reparatii la timp cu piese bune si motorina omv in general maxx,in rest nimic special Verificarea dpf-ului e foarte simpla :cu cat faci mai multi km si presiunea diferentiala si incarcarea sunt mici cu atat starea dpf-ul e mai buna. Cu cat starea motorului e mai buna cu atat dpf-ul duce mai mult.3 points
-
Cateva modificari pe partea estetica: Elemente de carbon oem de Cupra R si Cupra Carbon Ed: bumper lip, spoiler spate, eleron Grile oem de Cupra R Praguri oem parformance pack Evacuare oem golf 7 R facelift, variant .3 points
-
3 points
-
2 points
-
Multumesc frumos! Jantele de Passat echilibreaza masina pt ca au si un offset bun. Cele stock acum sunt cam triste, dar pt iarna de 17 cu Continental WinterContact TS860 sunt ce trebuie. Cele de vara mai au 4-5mm, s-au dus cam repede Michelin PS4, practic nici 40k km rulate. Se simteau tocite pt ca in WOT de la 3000rpm se aprindea esp-ul in conditiile de temperatura peste 15 grade si anvelope incalzite.2 points
-
Nu consider numărul de km parcurși un factor esențial în alegerea unei anvelope de calitate, cât deplasarea în siguranță în majoritatea situațiilor create de sezonul rece. O diferență de preț de 4x100 lei nu cred că este semnificativă, considerând utilizarea pe 5 ani cu performanțe peste medie. Ieri am schimbat anvelopele vară / iarnă și am avut de așteptat cam 3 ore pentru a efectua operația (10-12 auto înainte). Majoritatea posesorilor de auto cu "șteif", au optat pentru instalarea de anvelope de iarnă low cost (mărci greu de pronunțat, darămite să fie scrise corect), montate pe aceleași jante. Sigur că 6-8 exemple nu pot constitui un trend general, dar reprezintă după opinia mea, un eșantion semnificativ de opțiune. Pentru statistică Conti TS850 DOT XX15 cu un rulaj de 20-25K km a ajuns la un profil mediu de 6,5 mm. Ultimul sezon de utilizare.1 point
-
1 point
-
Sorento era buna doar ptr ca avea suspensii de mamaliga si nu simteai nimic la gropi Si ca e mai scurta , f ieftin de intretinut , motorul de 140CP nu face probleme ( cel de 170 crapa ) Dar AC-ul e horror de exemplu , lenes , sufla apoi aiurea , eu ma chinuiam efectiv sa nu racesc vara Iarna nu apuca niciodata sa se incalzeasca in interior cand mergeam in oras , trebuie sa ai suflet de pinguin sa mergi cu ea iarna in oras R5-ul e alegerea perfecta1 point
-
Buna treaba R5-ul este mult peste Sorento AT3 sunt excelente ptr orice vreme , aduna toate peitrele de pe drumurile neasfaltate dar asta e ...1 point
-
La omologarea motoarelor acestea sunt cumva puse in test mod. Acest soft modifica comportamentul astfel incat doar pe perioada acestui test de omologare sa rezulte anumite valori ale NOx si celorlalte emisii. Dar, in mod normal, pe strada, softul respectiv nu intra in actiune fiind ca si inexistent dar poluand mai mult decat era specificat oficial de catre VW. Au cam dat-o in bara la toate capitolele cu recall-ul Dieselgate. http://www.skodaforhandlere.no/globalassets/20160627-oamtc_rk_27062016_en.pdf1 point
-
Un alt site interesant cu multe review-uri si cu multe teste centralizate e acesta : https://www.testpneumatik.eu/ , doar ca in lb. Ceha. Merge usor cu google translate ( asta pe langa tyrereviews din UK )1 point
-
Faine primele 20 sec. Ai putea face si restul în aceeași manieră. Insa probabil necesita timp pentru editare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am incetat sa ma ghidez dupa ce declara producatorul (fiecare testeaza comparativ cu ce cand vine vorba de aceti indici?) Atat timp cat nu exista vreun standard, vreun cauciuc considerat etalon la care se raporteaza toti, prefer sa ii cred pe cei care le testeaza in viata reala. Printre cel mai bun site de informare mi se pare cel din UK, care pe langa testele marilor publicatii/companii, gen ADAC, AMS, testeaza si ei, in limita posibilitatilor anumite cauciucuri. http://www.tyrereviews.co.uk/1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Indicii unei anvelope pot sa fie diferiti in functie de dimensiune. Nokian WR D4 205/55 R16 are A iar 215/55 R16 are B.1 point
-
@Andrei1980 procedura din Elsa e "lege" si pt reprezentanta, si Elsa spune ca trebuie amorsata pompa (de fapt mai corect spus trebuie eliminat aerul de pe traseul sistemul de injectie combustibil).1 point
-
Multumesc dragosp92 Bgd_b92 e canalul de care zicea dragos, dar banuiesc ca nu e ok sa las link aici.1 point
-
Testul asta vad ca masoara doar adacimea profilului - nu si "imbatranirea" cauciucului. Un test de "tarie" sau schimbare de consistenta ar fi fost cu adevarat relevant.1 point
-
Nokian WR D4 au indici de consum C si franare pe ud B ( nu A ). Singura anvelopa gasita momentan cu indice A la franare pe ud este Bridgestone LM005.1 point
-
Salut. Multumesc de apreciere. Ar fi fost ideal sa am si eu un beci, dar eu pe balcon le tin (de 4 ani) in husele lor de protectie si in saci peste care le invelesc cu un fel de patura....oricum eu fac testul anvelopelor vara-iarna si la demontare si la montare...la mine o anvelopa dupa 4 ani ii arat cosul de gunoi (NU le vand ca altii) ca NU mai are ce cauta pe maina mea chiar daca are carene in ea si 80%. Asa arata un test de anvelope. PS: Multi au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!1 point
-
Super masina, sa o stapanesti sanatos! Am vazut prezentarea pe youtube la Masinapotrivita (asta daca nu o confund).1 point
-
Display-urile cred ca sunt mai ieftin de fabricat decat diverse componente separate , cum ar fi modulul de control climatizare, cu butoane mari rotative , cu leduri, cu butoane mici luminate, etc. Pun VW 2-3 display-uri si gata...a scapat de zeci de componente. Dar se va vinde ca o chestie "premium" cu pret pe masura.Touch screenul nu mi se pare mai ergonomic decat butoanele dedicate pentru clima, volum, lumini. Nu mi se pare normal nici sa iesi in fata la o masina noua doar prezentand infotainmentul ca o mare realizare si punctul principal de atractie. E masina sau telefon mobil ? Nu mai intereseaza pe nimeni confortul, performantele, calitatea materialelor? NVH ? Mai bine puneau si in spate fete de usi cu capitonaj moale, manere mai ca lumea pe usile din fata, pret mai bun, calitate mai buna in general si fiabilitate. In plus, se merge inainte cu masini autonome level 1000, bla bla ... sigur vreti asta ? stiti in ce hal e scris softul din automotive, in general ? ? P.S. : Si mie mi se pare tot un facelift la G7 cu multe reduceri de costuri care ma indoiesc ca se vor regasi in pretul de la client.1 point
-
M-am uitat si eu la clipul cu comparatia intre 7 si 8 Am dat stop , play ,am dat inapoi , m-am mai uitat odata ... degeaba Probabil ca ne vom obisnui cu tendinta asta de design din ultimii ani , eu inca nu reusesc Golf 7 inca arata a masina eleganta in interior , cu linii bine corelate intre diverse zone E ca o haina luata dintr-un magazin de costume Golf 8 parca e o haina luat din Croop .... dar daca asta se poarta acum ..1 point
-
Toti producatorii profita acum maxim de led si dispay-uri. Si le prezinta ca superoptiuni high-end. Eu cred ca un AID de serie e mai ieftin de produs decat cu ceasuri analogice si display mare color in mijloc. Plus ca pe toate modelele ramane acelasi hard-ware, se schimba doar forma si marimea display-ului si soft-ul. Sistemul de Infotainment este si el supraevaluat, ce stie sa faca "dicovery Pro" de exemplu, si ce stie sa faca un telefon profi de ~1k eur? Si telefonul mai e si limitat de spatiu1 point
-
Nu este releu separat.... Comanda vine din centrala electrica, aflata sub bord la șofer, in partea stanga1 point
-
Anvelopele sunt anvelope indiferent de marca masinii pe care o incalta... imho @AlexandraP eu as merge pe Continental TS860 sau GY Ultragrip9. Daca pretul este o problema, un raport foarte bun calitate pret au si Kleber.1 point
-
1 point
-
Salutare dragi colegi, Așa cum am anunțat intr-o postare anterioară modificările la Octavia 3 vrs continua. De aceasta data avem niște modificări radicale și anume: 1. Inlocuire BCM la ultima versiune pentru a permite Full Ambient Lighting, Configurare AID + Columbus MIB 2.5 și pentru a suporta viitoarele retrofituri; 2. Înlocuire senzor ACC generația 1 cu senzor ACC generația a 3 - MRRevo14F, acest lucru va permite functi noi și anume Predictive ACC, Pedestrian Monitoring System, Traffic Jam Assist + autonomie ACC High 0-210 km/h etc.; 3. Înlocuire camera Lane assist generația 1 cu Lane Assist Generația a 3 a, pentru a permite funcțiile enumerate la pct. 2; 4. Înlocuire parbriz + oglinda interioară, pentru a permite montarea camerei Lane Assist generația a 3 a; 5. Inlocuire Gateway de la 5Q... high la 3Q... high, întrucât poarta 5Q nu suporta modificările anterior menționate + vor mai fi disponibile meniuri in plus pentru configurarea AID/Columbus MIB 2.5; 6. Activare Swap pentru generația a 3 a pACC + FPA (Driving mode selection + profil confort și Snow) + Columbus MIB 2.5; 7. Calibrare ACC + Lane Assist in acest sens mi-am pregătit șabloanele și schemele necesare acestor proceduri (sper sa scap de calibrarea ACC-ului la reprezentanta tinând cont ca suportul senzorului rămâne pe poziția calibrata de fabrica). Toate aceste modificări au ca scop unicitatea unui model Octavia 3 vrs prefacelift, fără a tine cont de suma de bani investita, cu atât mai mult cu cât voi pierde sumele de bani cheltuiti anterior pentru codurile Swap aferent Driving Mode Selection și Columbus MIB 2.5 etc. . Retrofitul complet va dura 2-3 săptămâni, întrucât acesta se va face etapizat, durata de generare coduri SWAP, înlocuirea componentelor, codarea și calibrarea acestora este de durata ( numai înlocuirea și codarea BCM-ului poate dura 10 - 20 ore). Pentru orice informație va stau la dispoziție in limita timpului disponibil, va mulțumesc.1 point
-
1 point
-
Golf R FL cu soft si admisie face cca 400cp. Deci motorul este o mina de aur pentru tuneri.1 point
-
1 point
-
La mine accelerarea cu intreruperi a fost cauzata de stricarea filetului la rola de intindere la distributie (mecanicul care a schimbat distributia a strans o prea tare ...) 'la mana' si asa ca axul rolei se misca...(ATENTIE DACA NU SE STRANGE LA 40 DeN cum prevede cartea,riscati sa se rupa filetul si inplicit distributia )1 point
-
1 point
-
Am vazut in autodata ordinea montarii fiselor la delco ca se incepe cu cilindrul 1 la mufa de jos a delcoului, cil.3 = mufa din dreapta, samd , iar la mine pe masina cil.1=mufa stanga delco, cil.3=mufa jos delco, samd adica sunt decalate cu o rotatie. A se vedea poza atasata. Risc ceva daca le pun si eu ca in autodata? Sper ca poza este suficient de explicita.1 point
-
Trebuie sa mănânce si gura lor ceva, vânzările de piese si manoperă sunt mult mai avantajoase decât o mașină nouă vândută! Clienti pt 2000 de lei gasesti mai degrabă decat pt 20k eur, mai ales cand tie ca producător iti e usor sa o treci ca obligatorie in carnetul de service. Eu schimb la km, restul sa faca ce vor, chiar nu imi pasa si nici macar nu incerc sa ii conving, doar sunt pe banii lor.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00