Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.10.2019 în toate secţiunile

  1. Aseara m-am trezit cu lag in acceleratie,la aprox 321 mii km a cedat actuatoru original al masinii fabricat la data de 01.02.09. Dimineata l-am comandat si inlocuit urgent. Piesa OE ,reglata conform elsawin
    7 points
  2. Spuma roz, extra soc in mizerie
    4 points
  3. Si e vremea sa incepem pregatirile de iarna. Asa ca am achizitionat un set de presuri de cauciuc si in curand voi monta si rotile de iarna. Asa ca va trebui sa imi fac curaj sa ma apus de slefuit rotile pentru ca la primavara sa avem incaltari mai aratoase.. Mai am de primit suruburile ornamentale .... capacele centrale si cele pentru valve le am deja Si daca tot e vremea urata afar o sa imi fac de lucru si o sa reconditionez si farurile . Sper sa incei lista cu modificari in primavara si apoi sa imi fac girji doar pentru carburant.
    3 points
  4. Salut. Multumesc de apreciere. Ar fi fost ideal sa am si eu un beci, dar eu pe balcon le tin (de 4 ani) in husele lor de protectie si in saci peste care le invelesc cu un fel de patura....oricum eu fac testul anvelopelor vara-iarna si la demontare si la montare...la mine o anvelopa dupa 4 ani ii arat cosul de gunoi (NU le vand ca altii) ca NU mai are ce cauta pe maina mea chiar daca are carene in ea si 80%. Asa arata un test de anvelope. PS: Multi au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!
    3 points
  5. Testul asta vad ca masoara doar adacimea profilului - nu si "imbatranirea" cauciucului. Un test de "tarie" sau schimbare de consistenta ar fi fost cu adevarat relevant.
    2 points
  6. Astazi ne-am pregatit de iarna, am pus celelalte jante cu anvelopele de iarna, facut presiunea acasa la rece totul super ok. In 2000 de km de la schimbul de ulei joja este identica la nivel, desi eu merg aproape zilnic pe a3 spre bucuresti cam 25 km deci vede turatii des. Aveam ceva emotii cu 5w30 dar pana acum totul in regula, zgomotul la pornire este mai redus mai ales in diminetiile cand au fost sub 5 grade , comparand cu ce aveam inainte 10w40.
    2 points
  7. Spre rusinea mea, trei luni de zile nu am miscat golful... ori mergeam cu bicicletele sau mai multi, ori pe drumuri de neumblat - busul si dinozaurul au avut monopolul acest an. Oricum am o problema mare, cu atatea masini, minim una ar trebui sa plece insa cvadrilema e complicata... Insa de vreo saptamana jumate am luat golful la dezmortit. "Bagat" vreo 400km, inclusiv o iesire pe munte, ca fii-mea tot nu facuse traseul pana la crucea ero(r)ilor. Vreo doua poze. Ca sa imi faca in ciuda, masina merge si se conduce ireprosabil, in toate regimurile de utilizare. Si arata si bine.
    2 points
  8. Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.
    1 point
  9. Multumesc frumos! Jantele de Passat echilibreaza masina pt ca au si un offset bun. Cele stock acum sunt cam triste, dar pt iarna de 17 cu Continental WinterContact TS860 sunt ce trebuie. Cele de vara mai au 4-5mm, s-au dus cam repede Michelin PS4, practic nici 40k km rulate. Se simteau tocite pt ca in WOT de la 3000rpm se aprindea esp-ul in conditiile de temperatura peste 15 grade si anvelope incalzite.
    1 point
  10. Multumesc dragosp92 Bgd_b92 e canalul de care zicea dragos, dar banuiesc ca nu e ok sa las link aici.
    1 point
  11. Service-ul si pretul pt schimbul de ulei le-am cam gasit: Avia Motors, 548,71 lei. Filtru ulei de origine, buson ulei, garnitura buson baie ulei, ulei Mobil 1 Esp 0w20, cu norma 508 00, manopera si niste materiale mici. Am solicitat sa fiu membru Avia, inca nu am primit confirmarea, dar mi-a spus ca se aplica reducerea cand ma duc la service. Pretul include si reducerea de membru. Daca iau eu piesele, tot cam pe acolo se invarte pretul, mai mic, dar nu cu mult. Pretul uleiului e o idee mai mare fata de restul uleiurilor de pe piata, asa ca nu ma complic sa iau piesele de prin alte parti. Timp sa fie acum
    1 point
  12. Se pot coda. Trebuie întâi scos CP ul.. Component protection, după care se face codarea, etc
    1 point
  13. Uite diferentele dintre Mobil 1 ESP 5W30 "formula" si fara formula. Nu-ti zic care cum sunt, te las sa descoperi singur :). Daca nu-ti dai seama, nu-i bai. Nici masina ta nu o sa-si dea seama care e diferenta.
    1 point
  14. Este destul de necar daca produce mai mult fum, la fel de neclar este si daca corecteaza sau nu problema pentru care a fost conceput, adica reducerea cantitatii de NOx. Nu am vazut nici un studiu care in care sa se fi facut masuratori cu privire la emisiile motorului inainte si dupa update. Este clar doar ca softul dieselgate are o curba de activare a regenerarii mai agresiva. PS: Daca cineva are date concrete cu privire la emsiile inainte/dupa update va rog dati share.
    1 point
  15. Nu e aceeasi treaba: - log e una - output test e altceva probabil tu vrei sa iti verifici senzori abs ca sa vezi daca merg ok. poti face asta Fara probleme in measuring blocks
    1 point
  16. Display-urile cred ca sunt mai ieftin de fabricat decat diverse componente separate , cum ar fi modulul de control climatizare, cu butoane mari rotative , cu leduri, cu butoane mici luminate, etc. Pun VW 2-3 display-uri si gata...a scapat de zeci de componente. Dar se va vinde ca o chestie "premium" cu pret pe masura.Touch screenul nu mi se pare mai ergonomic decat butoanele dedicate pentru clima, volum, lumini. Nu mi se pare normal nici sa iesi in fata la o masina noua doar prezentand infotainmentul ca o mare realizare si punctul principal de atractie. E masina sau telefon mobil ? Nu mai intereseaza pe nimeni confortul, performantele, calitatea materialelor? NVH ? Mai bine puneau si in spate fete de usi cu capitonaj moale, manere mai ca lumea pe usile din fata, pret mai bun, calitate mai buna in general si fiabilitate. In plus, se merge inainte cu masini autonome level 1000, bla bla ... sigur vreti asta ? stiti in ce hal e scris softul din automotive, in general ? ? P.S. : Si mie mi se pare tot un facelift la G7 cu multe reduceri de costuri care ma indoiesc ca se vor regasi in pretul de la client.
    1 point
  17. Am ajuns si online, pe unul din canalele unde omul testeaza masini second hand pt clienti. Ma injura toti ca am volan pe dreapta (printre altele):), nu inteleg de ce nu e evident ca masina circula in UK.
    1 point
  18. Sigur va merge, am verificat acum și aplicația maps nu are restricții la baterie , dar waze avea.
    1 point
  19. @CristiALF Bine ne-am regasit, asa este nu orice soft schimba masina, dar parca nici acum nu prea am incredere in depasiri... Exact cum zice tata in ziua de astazi nu mai vin din sens opus masini cu maxim 100 hp, poti avea neplacuta surpriza sa vina masini cu 200-300-400 hp din fata si nici nu stii cand ajunge langa tine, tu fiind in depasire, dar am intalnit cazuri in acest weekend de m-am speriat de ce depasiri au facut unii si ce frane a trebuit sa pun eu ca sa nu facem accident frontal... Astea fiind spuse sunt bucuros cu noul soft, l-am testat pe Transfagarasan pana la Balea Lac duminica si este pur si simplu wow impreuna cu noile cauciucuri de la Mihcelin, Alpin 6 225/45/17 rezultand ca la vara vin noile jante pe masina, Rotiform BLQ 18", negru mat cu Michelin Pilot Sport 4, 225/40/18 pentru a ma bucura din plin de noii cai deoarece cu cele de la Hankook de vara derapau in treapta a doua. Las cateva poze deoarece mai tin minte ca mi-au zis unii la inceput ca nu se pot face 800 km cu un plin cu golful, asa ca iata si dovada + ca a ajuns uleiul si la 120 de grade pe transfagarasan deci a fost ceva tras de ea pe acolo Ruta a fost asa: Bucuresti - Pitesti (A1) - Valea Oltului - Sibiu - Valea Zanelor (la casele de lut) - Balea Lac - Sibiu (Stat in aglomeratie inainte de rondul in care se intalnesc cei ce vin din Brasov si cei de pe Valea Oltului) - Brasov - Sinaia (Am stat in aglomeratie si la Busteni si la Comarnic) - Ploiesti (A3) - Bucuresti.
    1 point
  20. Complicat?:) Legea Firea nu te ajuta sa faci triajul mai repede?
    1 point
  21. Parca ai luat o masina de 500 de euro si ii cumperi tot ce e mai ieftin Ce ai cu masina ? Uita-te si tu la ea , e frumoasa , aproape noua , respect-o putin mai mult Chiar ma intrebam cine cumpara anvelopele alea de la Altex
    1 point
  22. @bubu182 Multumesc! Din fericire in momentul de fata masina e intr-o stare tehnica foarte buna si nu necesita nici un fel de reparatii. La partea optica mai am de "lucrat" ,dar un proiect mai important imi mananca tot timpul. De curand am reusit sa inlocuiesc si consola cu una 2013.Totul a fost facut OE si totul e perfect fuctional. Si pe aceasta cale multumesc colegului @Mecatronic pentru conexiuni si piesele electronice necesare.
    1 point
  23. La recomandarea colegului @Doomy am inlocuit tampoanele de la capacul motorului ( 06A103226) Spalat motor si curatat compartimentul de sub stergatoare
    1 point
  24. @blla la fosta masina 1.4 tsi, O3 facelift, motor czda, 150 CP, cutie manuala, volant era cu masa simplă, am văzut cand a dat cutia jos. Daca sunetul dispare cand calci ambreiajul este clar ca este de acolo si o să-ți dai seama cand dai cutia jos. Cel mai bine cere ofertă la reprezentanța si cu ocazia asta afli codul pieselor.
    1 point
  25. Mai sunt si exceptii, dar si alea sunt cu km putini si preturi pe masura. La motoarele astea pistoanele se ovalizeaza dupa un anumit rulaj. Daca schimbi uleiul des si ai un istoric complet poti sa mai prinzi un motor ok, dar nici ala nu va tine la nesfarsit, tot ajungi sa umbli in motor, iar reparatia e foarte piperata, e mai ieftin sa cumperi alt motor decat sa schimbi pistoane si refacut motor complet. Pe langa fiabilitatea scazuta, mai adaugi si problema lantului de distributie si consumul marit de combustibil, si ai reteta perfecta pentru o masina relativ slaba in comparatie cu alte motorizari din grupul VAG. Benzina din grupul VAG merita doar incepand cu 2013.
    1 point
  26. Taranul, pardon neamtul, care ti-a vandut masina a folosit probabil 5w30 cu tratament(pentru crescut vascozitatea) sau 5w40 posibil si el cu aditiv. De asta ai brusc consum de ulei imens, imediat ce ai pus un ulei cu aprobare si vascozitatea corecta si spun asta cu toate ca n-am la suflet Motul, nu uleiul pus de tine e problema. Iarasi, schimburile facute la 10.000km pentru o masina folosita in mare parte urban si Bucuresti pe deasupra e cam rar, mai ales la TSI/TFSI care sunt sensibile si la care se umplu supapele de admisie de carbon si tinde sa se formeze marmelada(sludge) in motor. Mai mult de un Ravenol VMP USVO 5w30 n-ai ce sa faci, hai poate un VST 5w40(care nu va elimina consumul, ci doar il va reduce cam la jumatate, maxim o treime daca esti ultra norocos). VST in sezonul cald, in afara de iarna, asta daca faci macar 10-15km dus, 10-15km intors, si doar pana rezolvi problemele mecanice ale masinii. Daca esti genul care merge "sportiv" si nu faci drumuri lungi in oras, uita de 5w40 care va scadea consumul de ulei pe termen scurt pentru ca nu va dura mult pana va incepe sa-l bea si pe ala.
    1 point
  27. Ce cod motor? EA888 gen 1 sau 2? Eu am incercat pana acum Motul Specific 504/507 5w30, Liqui Moly 0w40 (ft scump), Motul Xclean+, Shell Helix 5w30, iar acum am Ravenol VMP USVO 5w30. Nici unul din cele enumerate mai sus nu se compara cu Ravenol, poate Liqui cat de cat, numai ca acela era un 502 si la mine (EA888 gen2, cod CDAA) e problema mare cu sludge-ul in segmenti, trebuie sa respect cu sfintenie 504. Consider ca BZB-ul este mai nepretentios la ulei, poate scapi cu un 502 de calitate schimbat mai des. De cand am bagat ravenol pur si simplu sta uleiul curat, nu se mai aud tachetii ca masina de cusut (30-40% reducere acustica) si la ture inalte nu se mai aude acea rezonanta metalica in motor (care sincer ma speria grozav). Mentionez ca motorul la a mea este cel din profil. Edit: Vorbesc prostii, a ta fiind 1.4 nu este EA888, asa-i? Numai 1.8 si 2.0 sunt din clasa asta parca. (BZB este gen1 la EA888 de 1.8) scuze daca te-am derutat, sper sa iti extragi ce iti e de folos din comment.
    1 point
  28. 262.000km and counting: -am montat astazi la colegul Cristi(al bundy) maneta de tempomat ne pregatim de vacanta. -am schimbat si boxa dreapta fata care decedase de ceva vreme. -la 260k am bifat o revizie de ulei intermediara sa zic, am dat jos LM hightech 5w40 ca nu mi-a placut cum se auzea motorul cu el(dupa reprize de mers pe autostrada la viteze mai mari devenea mai zgomotos), de consumat nu a consumat gram de ulei in 8000km cat l-am avut si am revenit la Lm10w40 mos2 cu care se impaca mult mai bine am eu impresia, cel putin in aceleasi conditii se aude normal si dupa mers de autostrada iar la rece nu am sesizat diferente. Pt iarna viitoare o sa incerc ceva 5w40 de la motul sau ravenol sa vedem cum se comporta. am gasit si o poza mai veche de acum 5 ani cred, before and after?
    1 point
  29. norul de nisip saharian + negru = love ... cu allseasonurile am mai experimentat daca tot s-a facut cald - sunt surprinzator de ok, cel putin la nivelul celor de vara pe care le-am avut. Parca sub uniroyalurile de pe bora... Studiem, si concluzionam prin iunie - iulie. dar, revenind, in vacanta am plecat cu busul, din nevoie de spatiu, carat biciclete etc
    1 point
  30. Zile libere, soare si plimbare. Mai bagam si cateva poze cu rapita inflorita?
    1 point
  31. A fost o saptamana plina pt masina, inspirat de colegul @bgd_b92 am dat si eu comanda la beloud de material de izolare fonica, am luat pt usi si portbagaj ctk 1.8mm cu aluminiu plus pentru partea de plastic adica fata de usa de plastic ctk silent coat cred ca ii zice un burete de 4mm(cu ajutorul lui am scapat de 90% din greierasii de la fetele de usi unde atingeau partea metalica a usii). La mine nu e ca la golf si nu ai cum sa dai asa usor fata de usa metalica cu macara si geam jos , cel putin eu singur acasa nu aveam cum asa ca am izolat cum am mai vazut pe net. In afara de astea am mai dat jos carenajele de plastic si am pus si acolo pe partea de plastic tot cel de 1.8mm pt a mai diminua si din zgomotul la rulaj al anvelopelor si mai ales la mers pe ploaie. Una peste alta diferenta se simte, practic acum zgomotul de la 110kmh este la fel cu cel dinainte de la 80kmh, am masurat cu aceeasi aplicatie din ios decibel x acum nu stiu cat este de precisa , masurat cam in aceleasi conditii pe acelasi drum si aceeasi viteza deci indiferent de acuratete aplicatie scaderea este de aproape 4db. Si astazi impins de ploaia cu praf de zilele trecute mi-am facut curaj si am facut o spalare mai atenta plus o ceruire cu un produs nou pt mine cu review-uri bune pe clubdetailing.
    1 point
  32. Gata cu vopsitul si cupra lip, grija mai mare la borduri de acum. Mai caut si niste distantieri fata spate gen 5mm si 10mm .
    1 point
  33. Mi se pare ca exagerați si sunteți foarte ray, fix ca parvenitul de blogger. Omul de aici a primit masina cadou de la părinți, probabil, si apreciază acest lucru si o întreține cum stie el mai bine. cel mai bine un moderator Închide topicul!
    1 point
  34. Aproape gata proiectul subwoofer. la volum mare vibra capitonajul din fata difuzorului .Nu am gasit o grila slim asa ca ..... l-am perforat ca sa poata "respira". Pe capitonaj am adaugat 1 cm de feltru si am pus vatelina in incita . Pentru imbunatatirea iluminatului din portbagaj am adaugat si doua lampi OE in laterale.
    1 point
  35. Custom subwoofer passat cc Masina are sistem audio standard ,se aude decent ,medii si inalte ,dar parca lipsea putin bass. Difuzor Focal Performance Sub P 25 Amplificator Hertz Conditia Nr 1 a fost sa nu fie nimic la vedere si asta a iesit:
    1 point
  36. @vladinsky Noul colector se conecteaza la fire exact ca vechiul colector,altfel nu o sa incarce corect. Dupa reperatie ,alternatorul e bine de pus pe un banc ca sa vezi exact starea actuala. La mine incarca 14 V si 178 A la 3880 rpm Pregatiri de iarna. O mica diferenta dintre rotile de iarna si vara
    1 point
  37. pe webasto - care se afla in fata - trebuie sa demontezi bara
    1 point
  38. Va salut domnilor....era cat pe ce sa-mi cumpar kitul de ambreiaj de la Luk, bine ca am vazut ca e By Romania mai sus. Asa dar am optat pentru Kit Sachs ( volant, Placa de presiune, Disc de ambreiaj si Rulmentul de presiune) la oferta de 1.800Lei. Din cate am inteles Sachs de 2-3 ani se fabrica'n Cehia.....mai bine de cat Romnia zic.
    -1 points
  39. @GtSport Din modul cum au fost editate vlogurile a reiesit ca as conduce-o mult prea lent, ceea ce nu e adevarat. Imi place sa sofez si dinamic profitand de calitatile masinii dar incerc sa fac asta accelerand atat cat e nevoie fara ca forta motoare sa rupa aderenta rotilor fata. Va multumesc pentru sfat, am sa tin cont. ?
    -1 points
  40. Ce sa faca....de unde le scoteti mah manca-v-as??? ??? Pei futunul ala intre pe admisie intradevar, dar duce pana la clapeta de acceleratie...si asta e benzinar, NU diesel sa aibe admisia imputita. NU mai cititi toate tampeniile de pe internet si va uitati in gurile la toti neavenitii. Afla de la baiatu' ca la masina mea are efect... Hai sa-ti spun cum a stat treaba la mine. Eu am benzinar, am si GPL pe motor este foarte greu sa gasesti amestecul perfect benzina aer si GPL aer...mai totul este nou pe el si aici ma refer la senzori smd....NU scapam de Check Engine din bord prin 2017....il stingeam si reaparea la cca 2-3 saptamani. Anul trecut inainte sa plec in Grecia i-am facut o Decarbonizare si de atunci, sa mai aprins fix de 4 ori. Dupa Decarbonizare (eu am cel mai lesinat motor, 102CP) chiar se simte ca trage mai bine si motorul merge mai rotund. Asta simiti cand ai o caroserie de 1,5 tone si un motor lesinat de 102CP....abia atunci vezi diferentele. Dupa efectuarea operatiunii se impune a se merge turat (4500-5000r/m) 40-50Km cu masina....eu am facut-o de fiecare data pe A2. Daca ma crezi bine, daca nu iara bine...e asta am facut-o pentru masina mea ca am vazut ca e benefic si scap de amestecul sarac sau bogat in motor si de japita aia de Check Engine din bord. Acum stau linistit!
    -1 points
  41. Revin cu un update: Intre timp am folosit 5w30 M1 esp formula, l-am dat jos dupa 4000 km, mi se pare un ulei slab, consum marit, cedeaza rapid dupa solicitari in turatii, zgomotos pe turatiile joase cu accelerare rapida. Dupa acesta am mers cu 2 schimburi de 5w40 vw specific plus, e ok pana in 7000 km chiar si cu modul meu de condus dar si regimul dezastruos, are un usor zgomot pe turatii joase cu accelerari bruste, dar normal fata de castrol si M1. Peste 3000 dar si pe la 4000-5000 se aude bine cu un consum relativ OK. Cred ca voi incerca si un LM 5w30 longlife 3 doar din faptul ca mentioneaza in descriere pt FSI...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!