Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2019 în toate secţiunile
-
Breaking News... Fulgeul Gri este pregatit de iaruta, poate sa vina! -Antigel schimbat. -Solutie de parbriz de iarna. -Stergatoare noi. -Roti iarna. De aia e bine sa mergi sa faci schimbul de roti la o vulcanizare, rotile care au fost pe fata erau patrate...??? Dupa ce am stat la o coada de 4h la Autosoft, 2 roti au fost indreptate, echilibrate toate 4, buticii curatati si gresati, rotile de pe fata au trecut pe spate si invers, prezoanele stranse la dinamometrica, capacele prinse cu soricei. Rotile de vara au fost spalate bec, bagate in huse si in saci de plastic dupa care au fost depozitate pe balcon pana in martie-aprilie “20 20”. #sanatatelamotoare3 points
-
Astazi ne-am pregatit de iarna, am pus celelalte jante cu anvelopele de iarna, facut presiunea acasa la rece totul super ok. In 2000 de km de la schimbul de ulei joja este identica la nivel, desi eu merg aproape zilnic pe a3 spre bucuresti cam 25 km deci vede turatii des. Aveam ceva emotii cu 5w30 dar pana acum totul in regula, zgomotul la pornire este mai redus mai ales in diminetiile cand au fost sub 5 grade , comparand cu ce aveam inainte 10w40.2 points
-
@CristiALF Bine ne-am regasit, asa este nu orice soft schimba masina, dar parca nici acum nu prea am incredere in depasiri... Exact cum zice tata in ziua de astazi nu mai vin din sens opus masini cu maxim 100 hp, poti avea neplacuta surpriza sa vina masini cu 200-300-400 hp din fata si nici nu stii cand ajunge langa tine, tu fiind in depasire, dar am intalnit cazuri in acest weekend de m-am speriat de ce depasiri au facut unii si ce frane a trebuit sa pun eu ca sa nu facem accident frontal... Astea fiind spuse sunt bucuros cu noul soft, l-am testat pe Transfagarasan pana la Balea Lac duminica si este pur si simplu wow impreuna cu noile cauciucuri de la Mihcelin, Alpin 6 225/45/17 rezultand ca la vara vin noile jante pe masina, Rotiform BLQ 18", negru mat cu Michelin Pilot Sport 4, 225/40/18 pentru a ma bucura din plin de noii cai deoarece cu cele de la Hankook de vara derapau in treapta a doua. Las cateva poze deoarece mai tin minte ca mi-au zis unii la inceput ca nu se pot face 800 km cu un plin cu golful, asa ca iata si dovada + ca a ajuns uleiul si la 120 de grade pe transfagarasan deci a fost ceva tras de ea pe acolo Ruta a fost asa: Bucuresti - Pitesti (A1) - Valea Oltului - Sibiu - Valea Zanelor (la casele de lut) - Balea Lac - Sibiu (Stat in aglomeratie inainte de rondul in care se intalnesc cei ce vin din Brasov si cei de pe Valea Oltului) - Brasov - Sinaia (Am stat in aglomeratie si la Busteni si la Comarnic) - Ploiesti (A3) - Bucuresti.2 points
-
2 points
-
Spre rusinea mea, trei luni de zile nu am miscat golful... ori mergeam cu bicicletele sau mai multi, ori pe drumuri de neumblat - busul si dinozaurul au avut monopolul acest an. Oricum am o problema mare, cu atatea masini, minim una ar trebui sa plece insa cvadrilema e complicata... Insa de vreo saptamana jumate am luat golful la dezmortit. "Bagat" vreo 400km, inclusiv o iesire pe munte, ca fii-mea tot nu facuse traseul pana la crucea ero(r)ilor. Vreo doua poze. Ca sa imi faca in ciuda, masina merge si se conduce ireprosabil, in toate regimurile de utilizare. Si arata si bine.2 points
-
Dupa 3 masini diesel de care-am fost extrem de multumit, am zis sa vad cum e si o benzinara Vanez de multa vreme modelul asta si intr-un final am reusit sa fac trecerea... primele impresii sunt ca sunt dat pe spate. Si la propriu si la figurat Cand mergi calm si cu evacuarea pe modul silentios, masina este incredibil de civilizata, ai putea la fel de bine sa crezi ca ai un 1.2 cuminte sub capota. Cand o calci pe coada insa (si eventual muti evacuarea pe dynamic, lucru care deschide niste valve) holy mother of crap Devine un monstru si urla intr-un hal incredibil. M-am uitat in mod evident la sute de filme si review-uri inainte sa iau masina dar sunetul din realitate n-are absolut nicio legatura cu realitatea, nu poti "descrie" asa ceva prin boxe Face niste fart-uri pe upshift si niste "rateuri" pe frana de motor cand faci downshift dumnezeiesti. Am testat si launch control-ul cand am luat-o, am crezut ca lesin Din caracteristicile mai importante as mentiona: 3.0TFSI (compresor) 333cp quattro - masina merge inclusiv cu benzina de 91 si oamenii pe-afara zic ca acei 333cp sunt cu acea benzina de 91, cu 100+ mai toate dyno-urile ies usor peste 350cp S-Tronic 7 viteze cu launch control si padele pe volan Audi Drive Select (cutie, motor, directie, suspensie, evacuare, ACC) Webasto cu telecomanda Trapa Scaune S alb + negru (standard vine cu cele sport normale) Scaune incalzite fata + spate Jante 20" cu cauciucuri 265/30R20 Black optics package (asta nu prea ma incanta, cred ca voi face trecerea la grilele normale cromate) Navigatie cu HDD Lane assist Audi braking guard Adaptive cruise control Bi-xenon adaptiv (super misto cum fac farurile cand faci stanga-dreapta de volan) keyless entry & keyless go 2xSD card de pe care se pot rula inclusiv filme ornament fibra carbon oglinzi pliabile electric scaune cu reglaj full electric auto start/stop senzori lumina/ploaie pachet interior lumini bluetooth pt telefon bluetooth pt audio streaming audi music interface in torpedo Masina are 84.000km si mai e in garantie inca un an si putin1 point
-
P334B ar trebui să spună că e o problemă mecanică ... de inlocuit Cea cu A în coadă e remediabila Dacă îți mai face probleme încearcă o calibrare, pașii de parcurs sunt în descrierea video1 point
-
s-ar putea ca acel sistem mild hybrid sa faca condusul mult mai placut, livrand putere suplimentara cand e nevoie. dar atat, financiar vorbind nici gand se recuperezi.1 point
-
Si pozele promise. Cred ca e o operatiune care merita facuta la toti papucii. Ma tot roaga prieteni sa le rezolv diverse la electrica auto. 99% din cazuri sunt papuci oxidati. Dureaza ceva la toate capetele, dar merita. Mai ales acum ca vine frigul si majoritatea trag fiarele pe dreapta. Sa vedeti ce spectacol e cu suportul de sigurante curat. Sa nu stai sa freci sigurante sa porneasca masina, sau farurile sau... Pentru cei mai dotati si dornici de lucru, dupa curatare se pot si cositori papucii pe cablu.1 point
-
1 point
-
Mie imi place foarte mult si consider ca introducerea mild hibrid-ului pe motoarele TSI va ajuta mult mai ales la turatii mici, prin oras spre exemplu. Design-ul exterior sau interior e o chestie de gust, mie iarasi mi se par foarte reusite. Scaunele spate incalzite sunt un mare plus la fel si posibilitatea de a face upgrade "over the air".1 point
-
Salutare!!! Revin cu finalul povestii. Am curatat rezervor, conducte, rampa de injectoare, am montat kit-ul de conversie de la Mac impreuna cu filtrul de 1 micron si totul e functional. Injectoarele au scapat. Au fost testate, au doar returul un pic mai mare decat normal in putere maxima, insa purjarea este ok. Asa ca......sfatul meu este conversia la CP3 cat masina inca merge. Multumesc mult Mac pentru colaborare si ajutor. Un om de nota 200. Recomand cu toata increderea!!!1 point
-
Toti producatorii profita acum maxim de led si dispay-uri. Si le prezinta ca superoptiuni high-end. Eu cred ca un AID de serie e mai ieftin de produs decat cu ceasuri analogice si display mare color in mijloc. Plus ca pe toate modelele ramane acelasi hard-ware, se schimba doar forma si marimea display-ului si soft-ul. Sistemul de Infotainment este si el supraevaluat, ce stie sa faca "dicovery Pro" de exemplu, si ce stie sa faca un telefon profi de ~1k eur? Si telefonul mai e si limitat de spatiu1 point
-
Nu exista mai multe Weltauto Nurvil Sunt mai multi samsari care lucreaza acolo si fiecare e cu masinile lui , ocupatia lor principala e sa urmareasca masini de dincolo si sa obtina profit maxim , i-am urmarit live facand asta , pe toti , de abia aveau timp de mine ... Pentru ca sunt samsari nu au mai avut loc de depozitare la Audi ( birourile lor sunt la Audi , spatiul e mic in curte ) si se pare ca au inceput sa le depoziteze si pe Dem Radulescu la Ad Garage Sansele ca masinile sa fie verificate si cu km reali sunt minime Pentru ei faptul ca sunt acoperiti de numele Welt Auto si au in spate service-ul ala de tip Ad Garage , le ofera posibilitatea sa dea 6 luni garantie Service-ul oficial Nurvil nu se ocupa de masinile astea , ei lucreaza pe programare ptr clienti , de asta au avut nevoie de acel Ad Garage suplimentar Service-ul oficial e foarte ok , oameni de treaba si priceputi , mi-au spus ca nu au ei treaba cu masinile alea Garantia nu e ca urmare a faptului ca ei stiu ca masinile sunt bune ci un mod de a vinde mai mult Iar ce pica , asta e , se trece le pierderi , se repara / carpeste in service-ul ala de pe Dem Radulescu ( cum s-o repara de bine o masina .. gratis ... ) si se asteapta sa treaca garantia Nu recomand1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update: Comandat si montat releu, montat, dat cheie siiii... masina tot nu pornea. Demontat panoul de sub bord, releul de la pompa de benzina mergea doar daca apasam pe el. Pana la urma, la indrumarea lui Florin (caruia tin sa ii multumesc pe acesta cale , am scos sigurantele bucata cu bucata, iar spre norocul meu, prima siguranta scoasa, era arsa. Pus una noua, iar masina a pornit la sfert. Acum ca masina merge in sfarsit bine, am inlocuit ambele semnalizari din aripile fata, am pus sorturile de noroi pe fata (doar astea le-am gasit momentan, astept sa le prind si pe alea pe spate), am spalat masina si in 2 zile am facut peste 300km cu ea prin oras Urmeaza cd player cu mp3 si stick, alarma ca sa nu mai descui masina ca in 1907 cu cheia in broasca si multe altele. Va tin la curent.1 point
-
1 point
-
Fara suparare, dar tot ce ai scris este eronat, un ghiveci. In primul rand, cele 2 intervale din bord. Este corect. Dupa ce cumperi masina, Inspectia este prima data la 2 ani, apoi anuala. Daca nu te prezinti peste 1 an, mai bine nu te mai duci deloc ca nu are rost. Daca tot pierzi garantia, de ce sa mai mergi la ei? Uleiul da, este la 2 ani. Daca te-ai hotarat sa schimbi placutele, bujiile la nr. de ani, macar nu mai scrie aici ca poate derutezi pe unii care vor sa faca lucrurile "ca la carte". Placutele se schimba cand sunt uzate, bujiile la 60.000 Km. Tot la carte scrie ca trebuie sa schimbi lichidul de frana prima data la 3 ani, apoi din 2 in 2 ani. Tu vrei sa-l schimbi dupa 4 ani-adio garantie. Deci la inspectia pe care o ai peste 1 an, o sa iti schimbe lichidul de frana. In schimb vrei sa schimbi antigelul, care culmea nici nu trebuie schimbat. De unde ai scos la distributie 300.000 Km? Se schimba la 210.000. Succes la schimbarea filtrului de carburant care iarasi nu se schimba.1 point
-
Salut și mulțumesc tuturor celor care au postat pe forum. Posesor Passat 2.0 tdi dsg 2011 am întâmpinat și eu "comuna" problema cu acel mic termostat de răcire a cutiei care s-a defectat. La drum lung (temperaturi de -2 -4 °) nu trecea apa de 60 - 70°. După ce am citit acest topic m-am dus direct și am schimbat: 92 lei termostatul 50 lei manopera (Frontal - Galati) și s-a rezolvat. Încă o data mulțumiri.1 point
-
0 points
-
Nu am inteles, care e problema mai exact? Pozele intr-un anunt sunt cu titlu informativ. O masina nu se cumpara din poze, nu? Cand iti cauti o masina SH ai niste pretentii reale(ca doar nu iti cumperi masina noua, tipla fara uzura) si lasa-ma sa ghicesc, masina avea si ceva km la bord, nu avea tocmai 20.000km. Plus de asta, mersul de la Satu Mare la Bistrita nu e chiar asa mult, am mers Baia Mare - Bucuresti ca sa vad masina dauna totala fara itp 2 ani si vopsita la garaj, si ghici a cui a fost vina? a mea. Chestiile astea fac parte din experienta de a cumpara o masina rulata SH, daca nu vrei asa ceva cumpara-ti masina noua. Si ca sa-ti explic, DWA sunt intermediari, cumpara si vand, nu ei au rulat masinile respective, si sunt oameni care dau masini la buyback sau schimb+ diferenta. Daca Gigel sau Cornel a dat km inapoi si a dat masina la DWA, atunci DWA nu este vinovat ca masina are km dati inapoi. Le verifica cat pot si ei, si isi pun adaos consistent pt ca sunt o companie, nu 2 bisnitari de ocazie. Reactia ta este exagerata, si folosesti cuvinte care nu sunt demne de un forum.-1 points
-
12821 km Schimbat astăzi filtrul de aer. Intervalul de 30 000 km e o prostie. Marketing cu afectare înceată, dar sigură a motorului și a pasagerilor. Urmează uleiul cât mai curând. Impresii: mașina îmi place de fiecare dată când merg cu ea. Am mers la drumul des pe care îl parcurgeam cu Sandero. Evident, consum mai mic si viteză mai mare. Aveți mai jos un atașament. Include 16 km de București, de la Băneasa la Piața Sudului, ora 15.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00