Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2019 în toate secţiunile

  1. Spre rusinea mea, trei luni de zile nu am miscat golful... ori mergeam cu bicicletele sau mai multi, ori pe drumuri de neumblat - busul si dinozaurul au avut monopolul acest an. Oricum am o problema mare, cu atatea masini, minim una ar trebui sa plece insa cvadrilema e complicata... Insa de vreo saptamana jumate am luat golful la dezmortit. "Bagat" vreo 400km, inclusiv o iesire pe munte, ca fii-mea tot nu facuse traseul pana la crucea ero(r)ilor. Vreo doua poze. Ca sa imi faca in ciuda, masina merge si se conduce ireprosabil, in toate regimurile de utilizare. Si arata si bine.
    9 points
  2. @mandeluMasina e doar un Golf 7 facelift cu cost reduction la greu si cu multe ecrane sa te convinga ca merita banii. Asadar, nu vad de ce ai astepta ca portbagajul sa fie mai mare. Pana la urma, VW a trecut prin scandalul dieselgate in perioada cand Golf 8 era in faza de proiectare si cum banii s-au dus pe amenzi, cam asta e tot ce au putut si ei...
    4 points
  3. Breaking News... Fulgeul Gri este pregatit de iaruta, poate sa vina! -Antigel schimbat. -Solutie de parbriz de iarna. -Stergatoare noi. -Roti iarna. De aia e bine sa mergi sa faci schimbul de roti la o vulcanizare, rotile care au fost pe fata erau patrate...??? Dupa ce am stat la o coada de 4h la Autosoft, 2 roti au fost indreptate, echilibrate toate 4, buticii curatati si gresati, rotile de pe fata au trecut pe spate si invers, prezoanele stranse la dinamometrica, capacele prinse cu soricei. Rotile de vara au fost spalate bec, bagate in huse si in saci de plastic dupa care au fost depozitate pe balcon pana in martie-aprilie “20 20”. #sanatatelamotoare
    3 points
  4. Breaking News... In ultimul timp am vazut ca Politia a retinut mai multe taloane ale unor cunostinte si prieteni de ai mei, m-am speriat si eu ca eram in ilegalitate cu rotile mele de vara Madras BBS RS800 de W8 echipate cu anvelope 225/45/R17. Cum imi expira ITP si eu il fac numai la RAR (ca pot si am tupeul asta), am zis sa “pusc 2 eurasi” dintr-un foc si sa intru in legalitate cu dimenisunile rotilor de vara. Zis si facut! Acum sunt in legalitate cu rotile si am omologate anvelopele 225/45/R17 si “Fulgerul Gri” functioneaza perfect! Pret ITP & modificare CIV = 215Lei. #sanatatelamotoare
    2 points
  5. Complicat?:) Legea Firea nu te ajuta sa faci triajul mai repede?
    1 point
  6. Au fost schimbate si garniturile, as fi pus poze cu factura de la ei insa am dat toate facturile noului proprietar al masinii. Da, am scapat de acel misfire la rece. Si da, au fost curatate mecanic. au inchis 2 supape cu 2 supape, au dat cu un spray si au curatat cu diverse instrumente pe acolo si apoi au aspirat
    1 point
  7. Stiu ca ai zis ca nu reprezentanta, insa eu am facut asta la Brady si am fost mai mult decat multumit. Pret: intre 700-800 lei
    1 point
  8. Etansare proasta la supape din cauza jegului (carbonului) adunat pe ele din cauza injectiei directe fara post injectie care sa curete supapele. Asa ca supapele se incarca cu depuneri, pana cand e asa rau ca nu mai merge bine masina, cu riscul de a ramane o supapa blocata, sau se indoaie dupa care pierde ulei si automat pierzi compresie. Chestia asta se simte de la 100.000km iar pe la 200.000 km deja devine problematica. Solutia, curatarea mecanica sau cu solutie (Care e cam frectie mai ales cand ai depuneri masive). Pentru detalii cauta direct injection carbon build up 1.2 tsi.
    1 point
  9. Toti producatorii profita acum maxim de led si dispay-uri. Si le prezinta ca superoptiuni high-end. Eu cred ca un AID de serie e mai ieftin de produs decat cu ceasuri analogice si display mare color in mijloc. Plus ca pe toate modelele ramane acelasi hard-ware, se schimba doar forma si marimea display-ului si soft-ul. Sistemul de Infotainment este si el supraevaluat, ce stie sa faca "dicovery Pro" de exemplu, si ce stie sa faca un telefon profi de ~1k eur? Si telefonul mai e si limitat de spatiu
    1 point
  10. Este departe de a fi un facelift, fiind un model nou unde s-a pus accentul pe tehnologie (oricum pe asa ceva se si pune accentul in ziua de azi). Chiar se dorea portbagaj mai mare pe Golf? Cine vrea poate lua Variant. E vorba de cerere si oferta. Tai costurile unde nu sar prea mult in ochi- tija de capota, usa culisanta de pe consola. Suspensia spate ramane cu punte pe tot ce e sub 120-130cp? Costul de productie este discutabil..una era implementarea franarii automate in 2012 si altceva in 2020 - costuri sensibil reduse fiind implementata la toate marcile. La fel si ACC care are destui ani de la prima implementare. Legat de lucruri care sa ia ochii, banda led in grila centrala care e absolut inutila (nu contribuie la nimic pt vizibilitate fie noapte, fie zi) si mi se pare kitch. Led-uri in grila ca sa vada lumea, dar tija de la capota pe care nu o vezi decat tu.??
    1 point
  11. Ma bazez pe ceea ce am auzit la prieteni care au lucrat pentru Golf 8 si din ce am vazut in clipurile de prezentare. Ramane de vazut cum este cand o sa fie disponibila la test drive
    1 point
  12. Dupa 2.5 ani si aproximativ 40.000 Km a cedat din nou termostatul Mahle. De data asta o sa cumpar OE.
    1 point
  13. Salut, aici este sectiunea pentru Polo MK6. Poate colegii de forum de la Polo 6R si 6C te pot ajuta. Insa , ca idee , fara o scanare dupa erori nu cred ca poate nimeni sa-ti dea o parere viabila.
    1 point
  14. Azi am schimbat si eu uleiul la cutie, in regie proprie dar cu ajutorul lui @Muale, mare om mare caracter. E o procedura destul de simpla, mai ales cu youtube alaturi Singura greutate e gasirea unei gropi/rampe... unii au schimbat pe capre, e mai complicat dar se poate. A iesit sub 5 litri (bidonul de apa de 5 litri nu era plin). In Elsa zice ca ies "aproximativ 5l". Asta desi am lasat sa se scurga vreo ora cel putin, cat am schimbat filtrul de ulei (original VW, plus garnitura) si desi am supt cu siringa uleiul din carcasa filtrului. Banuiesc ca service-urile care factureaza 6 litri clientilor pastreaza 1 litru (nu vreau sa generalizez totusi). Ulei se agita inainte de varsarea in cutie. Cu ocazia turnarii uleiului, am remarcat mirosul intepator al uleiului (putoarea e mai corect spus...). Cumparasem 7 litri ulei original VW, apoi am returnat 1 litru dupa ce am mai citit pe forum, in final am ramas cu un bidon de 1 litru pe care nu il mai pot returna ca am depasit orice termen... Nivelul la ulei l-am facut la 40 grade, masurat pe VCDS, fix la mijlocul intervalului de temperatura recomandat (intre 35 si 45 grade). Nu am facut adaptare, in Elsa nu apare ca procedura recomandata dupa schimbarea uleiului. Cam asta a fost pe scurt.
    1 point
  15. Pai a fost spalare cu spuma de zana, a rezistat un pic mai mult
    1 point
  16. Before and after spalare la aproape un an distanta ?
    1 point
  17. Am mai reusit sa mai fac cate ceva : am schimbat etrierii , placutele si lichidul de frana , tampoanele de la motor ( cel de sus de la motor era cam praf , cel de la cutie mai mergea) , schimbat ulei si filtre si utlimul lucru am montat o suspensie bilstein b14. Gata. Mai urmeaza si altele dar nu stiu cand
    1 point
  18. Ce pot sa zic e ca ma bucur ca am luat 7 la sfarsit de serie. Nu as da 7-le pe 8 nici daca mi-ar da ei diferenta. A disparut orice aer retro al interiorului care definea Golf-ul pana acum, inclusiv maciulia schimbatorului rotunda. E primul Golf cu maciulia de schimbator manual patrata. A disparut orice accent de crom de la volan ( asta in toata gama, volanul mi se pare mai nasol ca cel anterior ). Trecand peste cost cutting, design-ul interior chiar lasa de dorit, bordul in partea pasagerului e plastic complet, fara nici un fel de ornament, e pur si simplu trist. Cat despe ecrane, vad monitoare in fata toata ziua la lucru. Cand ma sui in masina, ma astept la altceva, sa-mi mai odihnesc si eu mintea, sa apas pe niste butoane fizice, sa vad ca ceva se misca, nu tot pixeli. Sa vezi cautat frenetic prin meniuri in timp ce conduci si ti-e cald / rece sau sufla prea tare clima.
    1 point
  19. mi-a placut mult la 7 ca au integrat displayul frumos in bord, si nu au infipt o tableta ca restul....dar acuma la 8, au infipt-o si ei. aduce mult cu bordul de mk2, binenteles, mult mai frumos, digital, finut, dar asa cum sunt dispuse toate in partea de sus
    1 point
  20. Urmatoarele sunt minciuni: - Speed Signs Recogniton - Speed Limiter ( Limitator Inteligent De Viteza)--nu e nimic inteligent ci este ceva configurabil - Scaune sport cu reglare multipla - Navigatie 4D Color Profesionala + HDD 20GB Integrat - Lumini Adaptive - Full LED Spate Daca nu are vreun chip tuning dubios, din cate stiu, puterea este de 105 CP nu 115.
    1 point
  21. Va salut, joi in 3 octombrie am schimbat egr-ul la reprezentanta si m-a costat cum zicea si colegul de mai sus aproximativ 3000 lei. Ma rog, factura totala ii de 4350 lei cu tva deoarece am facut si revizia la motor (filtre + ulei) si revizia la haldex.
    1 point
  22. Contitech, Gates, Dayco, toti sunt furnizori pentru vw pt echipare de fabrica. Dayco este furnizor si pt ford. Eu personal am pus curea dayco pe passat b6 ce am acuma cu role ina si pompa hepu. Pe golf 4 ce am avut inainte tot combinatia asta am folosit fara probleme.
    1 point
  23. LAO 888 pentru si mai multa rasfatare. CareMetix > Activated Carbon Filter, anti-allergic effect, antibacterial action. O varianta mai este si FP 26 009 (FreciousPlus) de la MANN, dar este mai slab. Filtreaza ca cel de prima echipare.
    1 point
  24. Revo tuning face optimizare la dsg si activare launch control si scapi si de "clantanitul" cutiei la retrogradare
    1 point
  25. @Sabrina Ce masina de 300 de cp (sau mai mult) cu tractiune pe fata ai detinut? Sau nu era a ta? Ca si eu as face oricand pe masina altuia, desi la voi la Porsche nu am fost lasat, atat eu cat si cunostinte, care au vrut sa cumpere? De ce nu lasati cumparatorii sa faca Launch Control cu Seat Leon Cupra? Ma gandesc sa vin la alte modele sport ale concernului VW sa verific daca se face Launch Control in test drive. Cat despre toti cei nemultumiti de expresia "soc in motor" baieti veniti cu masinile voastre, va astept, le frig cat de mult doriti ca sunt ale voastre nu a mea. ?
    -1 points
  26. Mie imi place foarte mult si consider ca introducerea mild hibrid-ului pe motoarele TSI va ajuta mult mai ales la turatii mici, prin oras spre exemplu. Design-ul exterior sau interior e o chestie de gust, mie iarasi mi se par foarte reusite. Scaunele spate incalzite sunt un mare plus la fel si posibilitatea de a face upgrade "over the air".
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!