Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.10.2019 în toate secţiunile

  1. Before and after spalare la aproape un an distanta ?
    6 points
  2. 4 points
  3. 4 points
  4. Pentru problema specifica cu pornirea grea la rece/dupa un timp sau aleatoriu + eroare start stop va expun mai jos rezolvarea (strans informatii de pe mai multe forumuri inainte de schimbare, las un ghid complet aici). Asa cum este descris si in video-ul celebru: https://youtu.be/DXvHdmq0reA (de la min 12) am schimbat exact ca in video si deja am suficiente porniri la rece/dupa un timp, sa pot confirma ca aceasta pare sa fie rezolvarea. (Bateria era noua - deci mitul cu bateria ....pica oricum) Am pus poze mai jos cu piesa veche/noua (revizuita VW) si codul pieselor. Cost distractie: aprox. 1500ron (NU la reprezentanta) In cazul meu: B8 2015, CRLB, se manifesta din ce in ce mai des problema cu pornirea grea, dupa schimbare este ok. Video (min 12) problema pornire
    3 points
  5. Salutare tuturor, Dupa o lunga perioada in care am stat sub anonimat si citeam topicurile voastre am decis sa va prezint si eu masina pe care o conduc. Detin un Passat B5.5 Highline fabricat in 2004, 1.8T AWT, pe care il am de aproape 2 ani. Masina cred ca are aproape toate doatarile pe care le putea avea in perioada respectiva (din ce stiu doar incalzire in parbriz si 4motion mai putea avea) o lista scurta ar fi: -Maxidot, -Incalzire in scaune si bancheta, -duze parbriz incalzite, -BI-xenon, -Trapa, -Navigatie MFD -Are chiar si un suport pentru schiuri prin cotiera spate si carlig de remorcare oem. Cum am adus masina acasa in saptamana respectiva pana sa fac rar-ul m-am apucat de o revizie generala in care am schimbat (Distributie, pompa apa, toate lichidele si filtrele, discuri si placute spate, etc) Acestea sunt primele poze facute cand am adus-o acasa: Pana acum pot zice ca sunt multumit consumul pe care il am este intre 10 si 13 in Bucuresti si undeva intre 7 si 8 la drum lung. Cel mai mic consum pe care l-am avut a fost 6.3 pe DN. O sa urmeze si alte postari cu diferite stadii pana la ziua actuala.
    1 point
  6. 1 point
  7. Prima. Doar citind al doilea anunt, iti dai seama de multe..
    1 point
  8. @ct_act Nu stiu in ce a constat "4 scurgere apa verificat" , m-as gandi ca pe la trapa. Legat de baterie, consultantul lor a zis ca e normal ca testul l-au facut imediat ce a pornit si sa nu imi fac griji. Dar da, folosesc rar masina, in weekend pentru plimbari in afara bucurestiului.
    1 point
  9. Pai a fost spalare cu spuma de zana, a rezistat un pic mai mult
    1 point
  10. Atelierele de Detailing Auto fac aceasta operatiune , cele care se ocupa cu polish auto ?
    1 point
  11. Am desfăcut astăzi carcasa filtrului de combustibil și era gol golut. Am pus contactul de mai multe ori, nu vine nici o picătură de motorina. Practic motorul a mers ieri până a terminat motorina pe care o pusesem in filtru. Mâine epopeea continua, schimb pompa combustibil și carcasa filtrului, am observat că nu se mai așează bine capacul.
    1 point
  12. Salutare tuturor, scriu pentru cei care vor sa facă acest retrofit la senzorul de lumina /ploaie și oglinda retrovizoare interioara electroheliomata fără a schimba parbrizul (cel cu oglinda simpla): 1. După ce se demontează vechea oglinda, cu ajutorul unei sârme speciala (acea sarma cu care se taie masticul la schimbarea parbrizelor) se inlatura cu mare atenție acel suport pe care se prinde oglinda simpla. Dacă nu sunteți siguri ca faceți aceasta operațiune în siguranță mergeți la un centru de schimbat parbrize și rugați pe cineva de acolo sa facă aceasta operațiune. Acel bănuț negru de rămâne după ce ați înlăturat vechiul suport al oglinzii nu încercați sa îl curățați pentru ca nu veți reuși fără sa deteriorati parbrizul, pentru ca este cumva în interiorul sticlei probabil un proces făcut direct la turnarea sticlei. 2. Dacă nu aveți acel suport pentru fixarea noii oglinzi și a senzorului tot de la un service de înlocuit parbrize puteți face rost (de pe parbrizele sparte care au acel suport). 3. Pentru a desena acel contur negru pe care se lipește suportul oglinzii și al senzorului am cumpărat o substanță de la teroson (grund și activator teroson PU 8519P) și cu ajutorul unui șablon făcut din autocolant am pictat acel contur cumva între vechea pastilă de la vechiul suport și acea parte punctata din partea de sus a parbrizului. Atenție sa țineți cont ca dacă urcați mai sus decât trebuia ștergătoarele nu o sa mai treacă integral peste senzor și o sa aveți probleme la ploaie. 4. Eu am lipit acel suport pentru senzor și oglinda cu mastic pentru montaj sticla luat din dedeman și l-am lăsat 24 de ore sa se întărească după care am montat senzorul și oglinda. Precizez ca mașina este o skoda octavia 2 2008 prefl și lucrarea are 2 ani și aproape 30000 km de când este realizata și nu are nici o problema, nu vibrează, nu s-a dezlipit, este totul ok ca în prima zi. Mai jos va las poze cu produsele folosite dar și cu rezultatul final.
    1 point
  13. Eu mi-am luat suportul de ochelari de pe Aliexpress. Imi place ca folosesti dinamometrica. Tot pe kit Sachs + volant am mers si eu...de 3 ani merge brici! Multi km fara probleme si #sanatatelamotoare
    1 point
  14. Am mai reusit sa mai fac cate ceva : am schimbat etrierii , placutele si lichidul de frana , tampoanele de la motor ( cel de sus de la motor era cam praf , cel de la cutie mai mergea) , schimbat ulei si filtre si utlimul lucru am montat o suspensie bilstein b14. Gata. Mai urmeaza si altele dar nu stiu cand
    1 point
  15. La cbab NU porneste nici o pompa la punerea contactului ,deci e musai amorsare cu vcds
    1 point
  16. Pentru cei dezamagiti de noul Golf, cum vi se pare noul Leon?
    1 point
  17. @vdragos , da este alt ceva pot spune. Ma bucur de fiecare moment si pot spune ca sunt bucuros ca nu se mai plafoneaza la @3000 de ture si schimba mult mai lin vitezele dsg-ul. ? @C Z R O sa o masor o data, chiar sunt curios cat scoate, sper ca peste 180 daca nu, ma iau de ea. ? Anul acesta cu modificarile terminam cu un plafon negru mat care schimba cat de cat masina... sau poate nu ne oprim aici ?
    1 point
  18. Suportul de ochelari este OEM, gasit in dezmembrari. Intre timp am trecut la rotile de iarna, suruburile stranse frumos cu dinamometrica la 120nm. Am schimbat setul de bucse de la schimbator (shifter rebuild kit) si acum jocul “in schimbator” a disparut. Astazi am lasat masina in service pentru a schimba kitul de ambreiaj cu volant si un capat de planetara. In rest toate bune.
    1 point
  19. Transrarău (Chiril-Cabana Rarău) in 1080p60. Scurt si la obiect ?
    1 point
  20. Bucovina de week-end. Spre rusinea mea până acum nu fusesem în Moldova niciodată mai sus de Focșani, cu toate că este la o aruncătură de...km de Buzău. A fost Nordkapp si Marea Barents, au fost Alpii italieni-francezi-elvetieni, a fost Caucazul de Nord si incursiuni până aproape de Iran si Siria....dar niciodată Moldova. Așa ca i-am dedicat pentru început un week-end. Au fost 2 trasee principale: - Bacău-Piatra Neamț-Bicaz- Valea Bistriței pana la Chiril - intrare pe TransRarău- Cabana Rarău (cu escapadă la Pietrele Doamnei) - Pojorâta. Neaparat trebuie facut traseul in acest sens pentru ca urcarea de la Chiril pana la Cabana este spectaculoasa, soseaua avand lățimea unei masini. - al doilea traseu tematic a fost Drumul Baltagului (Mălini-Stănișoara-Crucea Talienilor-Sabașa)...pe unde și-a căutat Vitoria Lipan soțul ucis, intr-un final descoperind și locul crimei. Este un traseu mirific neasfaltat, drum forestier, paduri, serpentine, noroi si cu o priveliste superba in varf la Crucea Talienilor unde sunt si ramasitele cazematelor si transeelor din ww....merita abordat din ambele sensuri. Evident ca printre cele 2 trasee am bifat si Humor, Voroneț, Neamț, Cetatea Neamtului, casa lui Ion Creangă si Hanul Ancuței. 900 km care au meritat cu prisosință. Cand o sa am timp o sa compilez si ceva video.Până atunci...poze ?
    1 point
  21. intamplare haioasa aseara... ma duceam acasa, dau sa intru pe strada mea cand trece prin spatele meu un S4 B8. Se opreste in spatele meu si incepe sa tureze masina. Il vad, ii dau si eu doua talpi, da omul avarii si pleaca
    1 point
  22. Ma bucur ca mai sunt oameni care privesc logic problema. Pana la urma un schimb de ulei la 10 luni cum se plang unii nu mi se pare un chin de facut iar dpdv financiar 250-300ron(ulei decent + filtru ulei + manopera) la un benzinar obisnuit e ceva absolut rezonabil, e gata totul cat bei o cafea si bagi cateva tigari. Mai dificil si chinuitor e spalatul masinii sau schimbul anvelopelor de vara/iarna. E totusi masina, are nevoie de mentenanta preventiva pentru cei ce nu doresc sa stea prin service si sa primeasca facturi de mii de lei/euro in timp, dand vine ca nu se mai fac masini ca alta data cand culmea, se cerea mentenanta mult mai des si in functie de scenariul de utilizare. Poate fi privit ca un casco pentru motor si turbina.
    1 point
  23. Primul schimb de ulei l-am facut la aprox 300h si 7500km rulaj...dupa 8 luni de la achizitie. Am pus Rowe atunci. Al doilea a survernit pe la 17 500km si am pus Total acum. Abia la anul in aprilie masina implineste 2 ani si conform graficului atunci ar fi trebuit sa schimb uleiul daca ma iau dupa intervalul flexibil cu 2ani/30 000km. In prezent am 650h in total si 18 500km. Ce am remarcat a fost faptul ca dupa primii 4000km facuti cu Rowe ,80% numai in Bucuresti, computerul masinii imi indica un estimat de 15.000km pentru viata uleiului. Apoi cum nu am mai mers in acest oras minunat a revenit la un estimat spre 30000km. Eu voi ramane fidel schimbului la numarul de ore nu la km parcursi. Nu ma dau banii afara din casa dar nici 400lei/schimb nu este un pret enorm (ulei, filtre, manopera). Desigur acum aceste ore se vor implini intr-o perioada mai lunga de timp. Traiasca trotineta electrica pentru mersul prin Bucuresti
    1 point
  24. Strict oras si frecat la rece un 7500 3 decent. Pt ceva mixt un 10k. Extraurban maxim 15k. Am avut prin 2000 un Renault Megane 1.9dTi 98cp, in cartea de service reviziile erau la 7500km! Masina aia inca mai merge, nu are nicio pb la motor si nu consuma un gram de ulei. Unii care ma stiu de pe vremea autoshow forum, stiu cum nu menajam deloc masina. Nu stiam eu atunci prea multe ( uleiuri, specificatii, vascozitati, etc )
    1 point
  25. si la audi q7 4m scartaie usile la inchidere, mai exact plasticul de la usa cand freaca chederul de jos de la rama usii, iar la touareg 7p imi scartaia pielea vienna cand ma miscam in scaun fracandu-se exteriorul sezutului de laterala de plastic a scaunului. toate se rezolva cu putin spray cu silicon de chedere, crema de piele ... am avut touareg 7p, l-am schimbat pe un q7 4m in 2016, si vara asta am schimbat iarasi avand la alegere intre cr7 si 4m. ca idee lagul la motorul de 286(audi vw irelevant) este si e usor oribil, mai ales pentru cineva care e obisnuit cu motorul de 272cp, si probabil are legatura cu controlul emisiilor. referitor la puntea viratoare spate, am avut pe 4m vechi, 3 ani 90k km a fost fara probleme. am optat tot pentru 4m, fara facelift, am "alergat" sa prind fara facelift, nu reusesc de nici un fel sa ma impac cu touchurile alea, iar touaregul chiar si fara televizorul din bord in varianta cu butoane pentru clima, nu mi-a placut ca si ergonomie la bord, plus ca ceasurile de bord arata chiar oribil in varianta clasica/analogica, iar diferenta de pret real/de achizitie nu a fost suficient de mare sa ma faca sa-l iau, in rest o idee mai putin antifonat, o idee mai putin lucrat interiorul, o idee mai putin calitative materialele vs 4m, si da fata de 7p facand abstractie de avansul tehnologic, parca ala vechi era mai masina decat asta nou.
    1 point
  26. Pai o sa fac cand revin acasa un video, numai sa scot numerele de moto si mici lucrari ? as vreau eu trapa acuma, dar apar mereu alte prioritati. Acum 2-3 ani cand am inceput nebunia masina era singura prioritate, acum s-au inmultit :-))
    1 point
  27. Breaking News... Astazi am pus folie 3M pe faruri si le-am reglat corect, corespunzator ashea! #sanatatelamotoare
    1 point
  28. Salutare ...Vin si eu cu o problema la un golf 6 ..1.4 tsi .În legătură cu faza stanga fata rămâne aprinsă .Mentionez ca maneta de semnal este pe neutru .Am fost cu ea la testare si mi-a spus că s-ar putea sa fie calculatorul central Farurile sunt xenon si pozitii banda led
    1 point
  29. Pai trapa o sa fie una cu fotocelule ceea ce vara imi face ca la interior sa fie putin mai racoros! Trapa va produce curent care alimenteaza motorasul de la aeroterma. Treaba e testata si motorasul incepe sa se invarta inca de la 1.5V,deci chiar daca nu va produce incontinuu +12v motorasul se invarte la o turatie data in functie de tensiunea care ajunge la el.
    1 point
  30. Modeulul se vinde bine dar nu stiu cati clienti o si pastreaza.Depinde cat esti de pretentios si de la ce masina vi, daca vi de la mercedes, bmw, chiar audi sau land rover atunci nu o sa fii prea incantat cu noul touareg decat in primele zile. Este un downgrade fata de modelul anterior deoarece i-au scos diferentialele blocabile (central, spate) cat si cutia cu low range. Partea de offroad a scazut mult. Sunt foarte curios cat de fiabila o sa fie directia pe spate si barele stabilizatoare electromecanice care isi fac treaba destul de bine masina pe curbe nu se inclina aproape deloc. Dupa mine masina e cate putin din fiecare, putin offroad putin sport putin confort putin din tehnologie dar nu exceleaza la nimic.
    1 point
  31. A venit vremea sa ma mai laud si eu putin deoarece a trecut un an si ceva de cand detin masina si sunt tare fericit ca nu am zgarieturi adanci si un consum de spectacol . Un an plin de km, ajungand deja la peste 20.000. O prima revizie in primavara la 15.000 km (majoritatea km fiind extraurbani deci nu necesita la 10.000 km). O iarna grea, fiind destul de joasa dar frumoasa. In concluzie o masina care isi merita banii si care poate pune zambetul pe fata oricarei persoane care ar conduce-o. P.S. : De anul acesta incep upgrade-urile.
    1 point
  32. Fa un filmulet si baga-l pe youtube sa ne lamurim.Cind ti-a schimbat kit-ul au verificat si cilindrul receptor sau ai rulment hidraulic?! Jocul la volant max acceptat la Sachs este de 3 dinti iar la Luk este de 7 dinti.Ce marca de kit ti-au montat?!
    1 point
  33. Si eu sunt in aceeasi dilema ca tine, doar ca eu vreau sa trec de la 140 la 170, adica Stage 0 in limbaj TCM (voinea). Durerile mele de cap vin de la turbina. Tuningul implica si marirea presiunii in turbina, adica marirea nr rotatii al turbinei adica uzuri mai mari, evident. Am vazut cu cata migala mi-au reglat capsula vacumatica a turbinei cand am schimbat-o si ma gandesc ca un tuning ar influenta toate setarile...sau nu ? Si mai am dubii pe ce se intampla cu ansamblul volant bimasa - ambreiaj. Pana acum nimeni nu m-a lamurit daca sunt diferente intre volante-ambreiaj intre 140 si 170 de cai, iar pana nu ma lamuresc nu fac modificarea. Nu ma grabesc sa dau 6000 ron ca sa schimb volant si ambreiajul.... Mai e o chestie: la 140 cai am torque steer daca ii dau in gura pe serpentine. Daca urc la 170 de cai si cresc 50NM la acelasi stil de mers o sa obosesc planetarele, de fapt capetele de planetara. Singurul beneficiu la tuning: depasiri la mers in coloana, unde la viteze gen 70-100 vrei sa tasnesti. Iar dieselul nu tasneste. Punct. M-am dat cu 320D, adica 2.0 d de 184 de cai si nu tasneste nici ala. Asta asa ca fapt divers... Later edit: daca ma lamureste cineva, dar argumentat, nu poezii, sunt dispus sa-mi schimb parerea si sa admit ca gresesc.
    1 point
  34. @mihai.iancu atunci nu inteleg cum poti face afirmația ca este un pas involutiv fata de 7P, CR7 depășește cu mult toate aspectele generației anterioare. In ceea ce privește diferențialul blocat si cutia de transfer cu reductor acestea erau opțiuni pe generația trecută si reprezentau tehnologii foarte vechi moștenite de la 7L.
    -1 points
  35. Este absolut normal , masina poporului este ce a fost mereu = super ok dar mereu sub cei trei lideri de care spui Iar cu preturile ... unii se cred mai mult decat sunt - vezi cum un Santa-Fe este 50.000 de euro ... jenant Cu WD40 , am glumit Pana la urma cred ca asa este cu toate , urmeaza trendul , mai mult roboti , mai putin masini
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!