Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.10.2019 în toate secţiunile

  1. Am mai reusit sa mai fac cate ceva : am schimbat etrierii , placutele si lichidul de frana , tampoanele de la motor ( cel de sus de la motor era cam praf , cel de la cutie mai mergea) , schimbat ulei si filtre si utlimul lucru am montat o suspensie bilstein b14. Gata. Mai urmeaza si altele dar nu stiu cand
    3 points
  2. La cbab NU porneste nici o pompa la punerea contactului ,deci e musai amorsare cu vcds
    2 points
  3. Intre timp am ajuns si la pragul de 9000km Iar acesta este un consum total din locul de parcare inapoi pe locul de parcare. Traseu: Constanta-Arad-Viena-Graz-Timisoara-TransRarau-Braila-Constanta. Media de viteza a fost undeva la 90kmh pana la intrarea in tara dar a scazut foarte mult cu drumurile de munte si opriri dese pentru admirat peisaje plus ceva treaba prin orase. Pe acest drum am fost 2 persoane plus 2 trolere mari iar ca o paranteza putem sa zicem ca am fost 2 si jumatate fara sa stim, am aflat acasa ca am avut un "pasager clandestin" :)). In total foarte multumit de masina, de consum, uimit ca nu a papat un gram de ulei, verificat la 5000km si la 9000km fara nicio schimbare. in curand(in cateva luni) vom cauta noi accesorii pentru Silver Arrow: scaun de bebe
    2 points
  4. Dupa ce am "maritat" Q5-ul am cautat un inlocuitor tot din familia VAG si fiindca Kodiaq-ul imi facea cu ochiul inca de cand a aparut am decis sa fac pasul hotarator. Fiindca aveam nevoie de masina relativ repede si nu aveam chef de asteptat 3-4 luni am mers pe varianta masina second. Si avem una bucata Kodiaq Style 2.0 TDI 190 cu urmatoarele dotari : Verde smarald, Interior piele/piele artificiala, Incalzire stationara cu telecomanda, Scaune fata reglabile electric cu memorie, ventilate si incalzite, Volan incalzit, Scaune spate incalzite, Parking assistant, Jante aliaj Trinity, Duze stropitoare parbriz incalzite, Trapa plafon panoramica, Sistem navigatie Amundsen, Sunset, Area view si pachet led exterior, Sound system Canton, Inteligent light assistant, Lane assistant si blind spot detection, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Driving mode selection, Detectare oboseala sofer, Virtual cockpit si Skoda connect. Masina avea 15.000 km cand am luat-o si necesita putina atentie pe partea exterioara asa ca saptamana trecuta am fost la "salon" unde a primit un polish si protectie ceramica Gtechnic. Ce nu imi place : faptul ca are jantele cu ET mare si sunt intrate foarte mult sub caroserie se va rezolva prin achizitia altor jante de 19 cu ET mai mic si J mai mare, lipsa suportului de numar fata... Ce nu are si mi-as fi dorit : sasiu adaptativ si navigatia Columbus deoarece la Amundsen cei de la Skoda s-au zgarcit si nu au pus si Dvd player ca la Tiguan. Planuri de viitor : folie navigatie, rama grila fata Sportline care cred ca va ajunge saptamana asta, infoliere trim-uri geamuri deoarece cele argintii deja sunt "varza", embleme negre fata si spate de pe superskoda, arcuri H&R sau Eibach, semnalizari oglinda dinamice, retrofit la Columbus si sigur vor mai urma...
    1 point
  5. Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.
    1 point
  6. Da este, imi place si mie mult ! Sotia nu se prea obisnuieste cu cutia automata, inainte a condus doar cutii manuale ! De data asta am ales toate dotariile de care am fugit in trecut, motor mare, suspensie pneumatica, cutie automata, dar nu regret nimic, imi place ff mult
    1 point
  7. Oricat ai incarca bateria nu o sa ajunga la 14v . 12.5v dimineata e ok
    1 point
  8. E foarte ok ca mașina de familie. Sigura, confortabila, liniștită. Recomand cu suspensie pneumatica, diferența de la cer la pamant, din punct de vedere al ținutei de drum. Ce am acum are perne numai pe spate... Și se simte...
    1 point
  9. 1 point
  10. Personal fata nu imi place! Imi place interiorul, spatele si ...cheia!
    1 point
  11. Procedura se numeste Adaptarea la cantitatea minima injectata si o gasesti in Basic settings. Nu dati banii aiurea ,gasiti toate informatiile pe forum
    1 point
  12. Farurile zici ca sunt de la BMW seria 5 din anii 2000
    1 point
  13. Pret prea mare. Vascozitate prea mica la 100C pentru cei care folosesc masina extaurban sau merg turat/viteza de autostrada sustinut.
    1 point
  14. Eu de cativa ani m-am imprietenit cu Mobil 1 de care sunt foarte multumit. Dar eu am mers pe M1 ESP 0W30. Momentan am mai bine de 10.000km, cu un BiTDI resoftat si rulat in conditii peste medie, doar luna asta am facut mai bine de 5000km, si nu a consumat nimic ( cel putin nu sesizabil, pe joja uleiul fiind acolo unde trebuie, adica la max ) Mobil 1 "Formula" sunt modele mai vechi, cu alta compozitie.
    1 point
  15. Pai ..pentru ca sunt uleiuri foarte bune cu care lumea in general este foarte multumita ? Eu am 3 schimburi la activ, folosesc doar Mobil 1 ESP , schimbat la aprox 10.000 Km.
    1 point
  16. VAG LL III e acelasi ulei cu Aral Super Tronic Longlife III, asta pentru @florin71. Ravenol e ok, dar scump, de asta nu vreau sa-l folosesc. L-am avut in motor schimbul trecut. Mobil 1 s-a scumpit si el si au schimbat reteta de curand. Eu folosesc uleiuri mai ieftine cu fise tehnice bune, si rezultate bune in analize. Interval de schimb 10.000km sau 100-120ore functionare. Acum am Shell 0w30 AV-L acelasi ulei cu Shell 0w30 C2/C3. 150 ron un bidon de 5 litri. Le cumpar din Germania online, de exemplu acolo Mobil 1 ESP 5w30 este 220 ron-5 litri, de asta prefer Shell.
    1 point
  17. De Raven sa nu aud in viata - 3 persoane apropiate , masini diferite , dupa trecere la Ravenol toate masinile au inceput sa manance ulei, si nu putin ! Astazi am primii 500 km facuti cu uleiul acesta si motorul suna mult mai bine decat cu Castrol , asta e clar Sa vedem testul " mancarii" de ulei acum , dupa 5000 il verific
    1 point
  18. E vorbit de bine ,made in Germany bla ,bla. 50 lei L nu e chiar ieftin. Schimba-l la 15000 Km sau 300 ore .
    1 point
  19. Deenman vorbești ca și cum ai fi un angajat al lor sincer. Nu e mare distanta dacă mergi singur dar cu un copil de 2 ani jumate nu e chiar tot una. Care e problema? Asta e ca am întrebat clar dacă mașină mai are vreo ZGÂRIETURA în afara de acel punct de pe spoiler și mi-au spus ca nu! Asta e problema ca au mințit ca niște gunoaie. Da cred da am explicat destul de clar de ce nu sunt mulțumit.... Poate e peste puterea de înțelegere a unora. Ce e asa greu? Au adus mașina i-au făcut poze și apoi au pus stimata doamna la volan....si efectul a fost ca toată mașină e varza... Dacă erau corecți îmi arătau toate aceste detalii și nu mai mergeam sa vad live ca ma descurcam cu pozele...nu sa îmi spună ca da.. E super nici o urma pe vopsea... Ști... Pot pune pariu ca ești de-al lor poate chiar de la Bistrița pt ca 80% din explicațiile tale ca mașină sh ca are uzura ca bla bla.... Mi-au fost date de șeful de la Comsig care mai mult îmi zice ca subordonata lui nu avea de unde sa știe cum arata mașina..... Hai la gara cu faze din astea și cu cacati din ăștia!
    1 point
  20. Ceau @Hightlink, Dupa parerea mea motoarele TSI sunt mult superioare celor aspirate , simti ca conduci si ai cu ce, pe cand la 1.6 16v e "moartea caprioarei" acceleratie foarte slaba- consum foarte mare , motor fiabil dar sincer mie nu-mi ofera placerea de a conduce. Ca si probleme la TSI cea mai mare este distributia , cand face galagie distributia nu mai astepti , o schimbi ( de preferinta la o reprezentanta) costa cam 2300-3000Ron depinde de motor .Mai sunt si comportamente anormale la unele( mai moare motorul la prima cheie la temperaturi joase daca nu accelerezi putin, cauza necunoscuta ?) , dar depinde de norocul fiecaruia si cum a fost condusa/intretinuta masina inainte. Despre Renault, am avut dar cu exceptia motoarelor aspirate foarte fiabile, am o parere foarte proasta pica totul dar motorul functioneaza .Piesele sunt scumpe, ora de reparatii in reprezentanta este foarte scumpa iar reteaua lor de reprezentante Autoeuropa e varza , niste samsari mai scumpi. Ex: reparatie macara geam Nissan Primera cu banda de hartie , cost 200ron a tinut 4 zile , explicatia lor: daca nu ti-am schimbat toata macaraua nu ai nici o garantie.In conditiile in care am reparato apoi eu cu un "soricel" si cu silicon.
    1 point
  21. bob7 Piesele din pompa sunt de otel tratat nu de plastic .Uzura (spanul) se acumuleaza in timp de la motorina proasta si din cauza cilindrului care isi schimba pozitia pe cama ,nu la primul schimb de filtru fara amorsare. La pompa din imagine (de pe masa garajului meu) sa dat la cheie in gol vreo 3 zile si nu are pic de uzura. Pentru a vedea starea cilindrului si a camei se poate desface partea de sus a pompei
    1 point
  22. Pentru ca nu ajuta la nimic.... Hello, CR DPF nu PD. Singurul lucru care ajuta sunt inj noi cand au picat datorita nr mare de km. Sa le consideram consumabile si schimbul lor o data la 200 000 km nu mi se pare a fi o problema de fiabilitate.
    1 point
  23. cele de 2.0 CR se pot reconditiona cu succes depinde unde sunt facute...cele de 1.6 CR da acelea nu merg deloc. Nu inteleg 2005-2008? la vag CR s-a introdus dupa 2009...pe mororul de 2.0 si 1.6. Injectorul nu are nimic special daca motorul e DPF...se poate reconditiona si calibra. cele piezo cum e la 1.6 nu ai ce sa reglezi si calibrezi.
    1 point
  24. pozele sunt poze. la arteon sunt mai mari cumva farurile ? daca lansau un golf 8 asemanator cu variantele anterioare... discutam despre ce naspa era acum ca au lansat ceva inovator fata de ce a fost ... suntem carcotasi Don't shoot me ?
    0 points
  25. Nu am inteles, care e problema mai exact? Pozele intr-un anunt sunt cu titlu informativ. O masina nu se cumpara din poze, nu? Cand iti cauti o masina SH ai niste pretentii reale(ca doar nu iti cumperi masina noua, tipla fara uzura) si lasa-ma sa ghicesc, masina avea si ceva km la bord, nu avea tocmai 20.000km. Plus de asta, mersul de la Satu Mare la Bistrita nu e chiar asa mult, am mers Baia Mare - Bucuresti ca sa vad masina dauna totala fara itp 2 ani si vopsita la garaj, si ghici a cui a fost vina? a mea. Chestiile astea fac parte din experienta de a cumpara o masina rulata SH, daca nu vrei asa ceva cumpara-ti masina noua. Si ca sa-ti explic, DWA sunt intermediari, cumpara si vand, nu ei au rulat masinile respective, si sunt oameni care dau masini la buyback sau schimb+ diferenta. Daca Gigel sau Cornel a dat km inapoi si a dat masina la DWA, atunci DWA nu este vinovat ca masina are km dati inapoi. Le verifica cat pot si ei, si isi pun adaos consistent pt ca sunt o companie, nu 2 bisnitari de ocazie. Reactia ta este exagerata, si folosesti cuvinte care nu sunt demne de un forum.
    -1 points
  26. te asteptam si cu alte dovezi. De ce la alte marci de masini ,se sustine in RO schimbarea in fuctie de timp SAU numar de km? Nu exista asa ceva. Arata dovezi unde scrie,sa iti sustii afirmatia !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!