Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.10.2019 în toate secţiunile

  1. Ce pot sa zic e ca ma bucur ca am luat 7 la sfarsit de serie. Nu as da 7-le pe 8 nici daca mi-ar da ei diferenta. A disparut orice aer retro al interiorului care definea Golf-ul pana acum, inclusiv maciulia schimbatorului rotunda. E primul Golf cu maciulia de schimbator manual patrata. A disparut orice accent de crom de la volan ( asta in toata gama, volanul mi se pare mai nasol ca cel anterior ). Trecand peste cost cutting, design-ul interior chiar lasa de dorit, bordul in partea pasagerului e plastic complet, fara nici un fel de ornament, e pur si simplu trist. Cat despe ecrane, vad monitoare in fata toata ziua la lucru. Cand ma sui in masina, ma astept la altceva, sa-mi mai odihnesc si eu mintea, sa apas pe niste butoane fizice, sa vad ca ceva se misca, nu tot pixeli. Sa vezi cautat frenetic prin meniuri in timp ce conduci si ti-e cald / rece sau sufla prea tare clima.
    3 points
  2. Trebuie sa mănânce si gura lor ceva, vânzările de piese si manoperă sunt mult mai avantajoase decât o mașină nouă vândută! Clienti pt 2000 de lei gasesti mai degrabă decat pt 20k eur, mai ales cand tie ca producător iti e usor sa o treci ca obligatorie in carnetul de service. Eu schimb la km, restul sa faca ce vor, chiar nu imi pasa si nici macar nu incerc sa ii conving, doar sunt pe banii lor.
    3 points
  3. Intre timp am ajuns si la pragul de 9000km Iar acesta este un consum total din locul de parcare inapoi pe locul de parcare. Traseu: Constanta-Arad-Viena-Graz-Timisoara-TransRarau-Braila-Constanta. Media de viteza a fost undeva la 90kmh pana la intrarea in tara dar a scazut foarte mult cu drumurile de munte si opriri dese pentru admirat peisaje plus ceva treaba prin orase. Pe acest drum am fost 2 persoane plus 2 trolere mari iar ca o paranteza putem sa zicem ca am fost 2 si jumatate fara sa stim, am aflat acasa ca am avut un "pasager clandestin" :)). In total foarte multumit de masina, de consum, uimit ca nu a papat un gram de ulei, verificat la 5000km si la 9000km fara nicio schimbare. in curand(in cateva luni) vom cauta noi accesorii pentru Silver Arrow: scaun de bebe
    2 points
  4. Codurile pe care le-am pus mai sus sunt din ETKA, in concluzie eu doar pe astea le-as folosi. O cutie de viteza este prea scumpa pentru ca 200-250Lei sa retina in a folosi uleiul corect.
    2 points
  5. Pentru cei dezamagiti de noul Golf, cum vi se pare noul Leon?
    2 points
  6. Mie îmi aduce aminte de seria 5 2005
    2 points
  7. Ca Golf 7 e mai frumos? In orice caz, mie mi se pare neinspirat "facelift-ul".
    2 points
  8. Resoftat azi, Passat B6 CBDC 110 cp, la ~ 257.000 km
    1 point
  9. mi-a placut mult la 7 ca au integrat displayul frumos in bord, si nu au infipt o tableta ca restul....dar acuma la 8, au infipt-o si ei. aduce mult cu bordul de mk2, binenteles, mult mai frumos, digital, finut, dar asa cum sunt dispuse toate in partea de sus
    1 point
  10. Din punctul meu de vedere, cand esti VW, si coloana vertebrala a companiei sa zicem este modelul Golf, si de zeci de ani vinzi acest model in zeci si zeci de milioane, iti cunosti clientii, stii ce asteptari au, stii de ce cumpara lumea Golf, automat tu poti sa iti faci niste calcule ca si constructor, ca daca merg treburile bine, in urmatorii ani, cat generatia noua va fi produsa si vanduta, vei vinde din nou cateva milioane de bucati. Si atunci, din punctul meu de vedere, orice costuri ai avea pe termen lung cu diferitele subansambluri puse pe masina, tu poti discuta altfel cu furnizorii de piese. Si cat timp tu vrei sa fii etalonul in clasa din care faci parte cu modelul Golf si toti sa se invarta in jurul tau, pai nu te zgarcesti la anumite chestii simple, practice si mai ales vizibile. Adica nu renunti la un capac in zona de pahare de pe consola centrala, nu renunti la un telescop la capota, nu pui acea maciulie de schimbator (ma refer la manuala) de zici ca e maciulia de la prima generatie de Logan (la forma ma refer si deocamdata doar din imaginile vazute) etc. Ca ne tot legam de acel telescop lipsa la capota. Da, o fi sa zicem 10 euro in service sa il schimbi, dar in aia 10 euro tu platesti manopera, faptul ca vezi doamne e piesa originala, etc etc. Pe VW, in fabrica, cu un furnizor cu care poate are deja batuta palma si care poate i-a tot furnizat si i-ar fi furnizat inca ani de zile fix acea piesa, acel telescop, pe milioane de masini, eu nu cred ca l-ar fi costat asa de mult. Pana la urma, vorbim pe baza imaginilor si prezentarilor de pe net. Normal ca multi dintre noi o sa mergem sa vedem, pipaim si chiar conduce un pic masina asta, pe cand va aparea in showroom-urile de la noi. Si atunci ne vom forma o mai buna parere sau ne vom schimba optica vis-a-vis de anumite parti ale Golf-ului 8. Insa momentan, masina vine cu anumite plusuri dar si cu lipsuri penibile.
    1 point
  11. Da' volanul va place? Seamănă cu cel de Opel.
    1 point
  12. Eu personal aveam asteptari mai mari pt o masina care a fost un etalon de fiabilitate si performante in segmentul ei (vezi MKIV). Interiorul mi se pare mai mult decat banal,tableta neintegrata de niciun fel, parca nu au depus niciun efort. Asteptam sa il vedem live, oricum de la Golf-ul 5 incoace parca e din rau in mai rau.
    1 point
  13. Fața mi se pare de japoneza. Interiorul full digital ok, insa ideea de renuntare la aproape toate butoanele de clima, este putin cam prea departe. Schimbatorul de la dsg...arata a o parte feminina care functioneaza tot la deget ca acest schimbator. Asta e ceva nou de dragul a ceva nou. Asta e directia. Oricum VW a renuntat la a mai inova de ceva vreme.
    1 point
  14. Asemanatoare sunt cele de leon fr / cupra 1m.
    1 point
  15. Cum e trecut deja de 20 octombrie am schimbat pe roti de iarna, desi vremea de afara nu prea e potrivita... E vorba de Nanuq silver pe 16" si anvelope ContiWinter Contact TS 830 P 215/60 R16. Rotile le-am luat in vara, când am ridicat mașina la prețul de 4600 RON. 16" pentru ca sa pot pune lanțuri pe ele (doar pe 16" se pot pune lanțuri), jante din aliaj pentru că 6 luni sunt cu roți de iarnă.
    1 point
  16. In curand o sa dispara bordurile "clasice"... iar prin clasic nu ma refer neaparat la instrumente analogice... mi se pare ca aruncarea de tablete pe ici si colo nu da deloc bine... cum e si la touareg. (e gust personal). Dintre masinile actuale, bordul de BMW mi se pare cel mai reusit ca design (mai ales partea cu vitezometrul, care nu-ti da neaparat senzatia de ecran de tableta)... Nu-s stugurii acri, imi dau si eu cu parerea si observ ca se pun cu ghiotura cu infotainment-uri, dar se renunta la un capac care sa acopere o incuietoare de pe maner...
    1 point
  17. Are bancheta spate incalzita, ceva ce imi doream la cel actual, Harman Kardon in loc de Dynaudio. In rest digitalizat prea mult pe gustul meu, butoane capacitive, fapt ce se va regasi in ergonomia inferioara, aceleasi dimensiuni, ceea ce nu e rau deloc, dar apar si reduceri de costuri (de asteptat), pe langa eliminarea butoanelor, lipseste amortizorul capotei, de pilda. Ar trebui vazut in realitate, dar pentru mine nu se justifica trecerea de la 7.5.
    1 point
  18. Suportul de ochelari este OEM, gasit in dezmembrari. Intre timp am trecut la rotile de iarna, suruburile stranse frumos cu dinamometrica la 120nm. Am schimbat setul de bucse de la schimbator (shifter rebuild kit) si acum jocul “in schimbator” a disparut. Astazi am lasat masina in service pentru a schimba kitul de ambreiaj cu volant si un capat de planetara. In rest toate bune.
    1 point
  19. Asa e la Vw si Skoda... se reseteaza la 99h... marcile sarace... pe cand la Audi... alta viata tati... boierie... ??
    1 point
  20. La kit-ul ala iti trebuie mare indemanare daca vrei sa nu se vada diferenta. Mie nu mi-a iesit niciodata. Dar tot e bun kitul pt ca ofera o protectie. Daca punctezi doar cu vopsea fara sa dai cu lac atunci daca faci polish ai sansa sa se uniformizeze si sa nu se mai vada nici o diferenta. Daca ai punctat si cu lac atunci tot se vede diferenta dupa polish.
    1 point
  21. Azi Silver Arrow a ajuns pe circuitul de formula 1 din Austria, Red Bull Ring. Un loc extraordinar pentru pasionati mai ales ca in extrasezon, cum e acum poti face turul circuitului vip cu ghid si sa ajungi in padock, in camera de control a curselor, pe podium si pe circuit. O experienta de neuitat! Uimit ca navigatia masinii stie inclusiv harta circuitului, si absolut toate locatiile de care am acut nevoie pana acum plus indicatii din trafic in aceste tari dezgoltate
    1 point
  22. Dupa 2 ani de cand detin masina, a venit vremea sa ii fac prezentarea si aici pe forum Este vorba despre un Seat Leon 1M 2004 Top Sport, motor 1.9TDI ARL 150CP. Masina a fost adusa din Spania, luata de la un unchi. La o luna dupa ce am adus masina in tara, turbina s-a gandit ca ar fi cazul sa paraseasca motorul, drept urmare a primit o reconditionare. Pe partea de motor am mai schimbat racitorul de ulei (aveam mici urme de ulei in vasul de expansiune), cureaua de accesorii, plus kit-ul de distributie. La capitolul modificari, nu sunt foarte multe, dar pe parcurs vor urma. Recent i-am montat un set de lupe bi-xenon, o cotiera de A3 8L, grile de aer iluminate, o plafoniera W8 si un set de ornamente pentru pedale, urmand sa pun si footrest-ul. Pe spate, am ales sa renunt sa stergatorul de Leon si am pus in locul lui un stergator de Fabia. Pe partea de ulei, momentan folosesc Liqui Moly 4100 Top Tech 5W40, iar ca si kilometrii inregistram 309.500KM .....
    1 point
  23. Another 10000km bine defapt 11000 si ceva si inca o revizie , e deja a 3 revizie anul acesta. Ca si piese: -ulei ravenol 5w30 vmp usvo(ulei foarte bun din ce am citit ramane de vazut ce si cum) conform cu ce am gasit pe site la ei, mai aveam optiune de 0w20 sau ceva de genul totusi are aproape 300.000km. -filtre toate cele knecht ca deobicei. -discuri si placute spate Ate. -bucse puntea spate(cele mari) si dogbone lemforder. -rulmenti spate skf pe ambele parti. Practic puntea spate are totul schimbat anul acesta si amortizoarele anul trecut. Bonus am curat rugina de suprafata de pe puntea spate si dat cu un spray cu zinc plus vopsea neagra, look nice acum. Ne pregatim de schimb de roti cu cele de iarna si in rest km. Uleiul acesta fiind full sintetic il voi tine 15000km daca totul este ok cu el. 272000 and counting.
    1 point
  24. Si azi am facut antrenament pentru plafonul de la Bora - si anume plafonul de la duba. Dupa cum stim, masinilor, in jurul acestei varste, li se lasa. Plafonul. Asa ca am purces in a lua material (d-ala cu buretel, moale si cu textura cat mai oem-ish) si adeziv - tesa extra strong, aparent fara prenadez, neatacand astfel materialul. Demontare, simpla, curatat panza si burete copt, simplu dar time consuming, aplicat material nou - mediu ca dificultate, insa mai usor decat credeam. Rezultatul, in poze. Pretul, muuult sub cotatiile atelierelor specializate, motivatia principala a fost insa experienta. Din ciculul: "da' eu de ce nu pot sa fac asta?" Pentru o prima incercare sunt multumit. Urmeaza Bora... edit: in ultima poza mai aveam de pus o bagheta, d-aia luftul din plafon...
    1 point
  25. A ajuns Porsche de rasul lumii cu acel "turbo". Astept cu interes varianta "turbo s" cu "fake exhaust pipes"
    1 point
  26. Pfff...acum am dat peste topicul asta si imi parea mie ceva cunoscut...masina. O vad zilnic parcata si nemiscata, ma intreb de fiecare data oare de ce si-a luat cineva o Cupra asa frumoasa (a fost prima data cand am vazut combinatia asta de culori care arata foarte bine pe o masina) daca nu merge niciodata cu ea. Atunci cand s-a mers cu ea a fost pentru filmari oare? Vad ca s-a vorbit pe aici de vlog-uri, de condus masini intr-un fel sau altul, de cai putere, integrale si cauciucuri schimbate dar ce m-am intrebat serios a fost ...Oare cand s-au tocit cauciucurile, s-au obosit caii putere si s-a uzat masina de la atata launch-control daca nu se merge cu ea? Eu nu comentez ca nu sunt asa cunoscator ca altii, dar daca tot ai luat o asa masina, macar scoate-o zilnic la plimbare ca este o placere sa mergi cu ea.
    -1 points
  27. In prietenii astia DESTUI i-ai inclus si pe cei imaginari? Tot ei iti spun ca se strica dc o pui pe dyno si faci LC? Nu de alta dar s-ar elucida multe aspecte... Intamplator cunosc f bine comunitatea Seat, in special posesorii de Cupra si cam da cu virgula ce zici tu aici
    -1 points
  28. Este pusa banda neagra la greu mai peste tot sa pacaleasca conturul. Oricum, sunt multe schimbari de design si proportii la un studiu mai atent. Au adus solutiile actuale in design. Au lasat putin mai jos plafonul in partea din spate (sa aibe unghiul apropiat cu al lui ID.3) cu modificari la montantul C, spoiler si stopuri sa se pastreze spatiul la pasagerii spate. Mult mai frumusel ca G7 si nu sunt fan.
    -1 points
  29. @vdragos , da este alt ceva pot spune. Ma bucur de fiecare moment si pot spune ca sunt bucuros ca nu se mai plafoneaza la @3000 de ture si schimba mult mai lin vitezele dsg-ul. ? @C Z R O sa o masor o data, chiar sunt curios cat scoate, sper ca peste 180 daca nu, ma iau de ea. ? Anul acesta cu modificarile terminam cu un plafon negru mat care schimba cat de cat masina... sau poate nu ne oprim aici ?
    -1 points
  30. Cand altii se chinuiau sa copieze plansa de bord de la Golf, de data asta se pare ca VW a facut un viraj puternic. Personal imi place mai mult stilul cockpit. Indiferent de brand. Sunt si competitori mai fiabili si calitativi. Nu dam nume, dar exista. Jantele nu fac o masina. Sunt alte calitati pe care trebuie sa la aiba. Gen sasiu, legatura cu solul, ergonomia, insonorizarea etc Designul este subiectiv si ar trebui sa fie ultimul in alegerea unei masini.
    -1 points
  31. indiferent ce discutam noi aici el va fi oricum bestseller la prima vedere si eu am avut o impresie nu prea buna, dar ... se pare ca totusi este o evolutie fata de ce a fost pina acum. si ... da as da golful meu 7 pe un golf 8 ca acesta.
    -1 points
  32. Mie imi place, fata de golfurile de pana acum. 5-ul mi se pare banal, 6 hidos, 7 meh..exceptand variantele gti / gtd sau cu pachet R-line care arata bine si unde pretul e pe masura ; As lua golf 8, doar daca ar avea un pret ok, ceea ce nu cred ca se va intampla; altfel, in functie de pret as alege intre kia ceed ( care este imbatabila la pret, mai ales daca pui optiuni multe pe ea, are foarte multe, la 19k iei un Gt`line full, 1.4 t-gdi 140 cp ), mazda 3, ford focus, leon, golf 8.
    -1 points
  33. Revin cu update-uri. Am verificat atent daca a fost umblat la dopurile de la diferential si bag mana in foc ca nu a fost. Este oxid care le-a sigilat. Acum apare partea interesanta, azi am vazut alta imagine acolo. Se pare ca de la distanta arata ca si cum s-ar fi curs ceva de acolo, dar azi parca este mai intunecat decat ieri. Monitorizez si vad daca nu cumva pun alt surub de umplere, cu saiba noua de cupru. Am scos si putin lichid si pare proaspat. Am pus si intins putin ulei de pe furtunel in zona dopului si am spalat. Zero urme lasate de ulei. Ca si concluzie incep sa cred ca s-a schimbat, si dopul pierde ff putin. Il voi monitoriza si inlocui. Voi ce ziceti?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!