Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2019 în toate secţiunile

  1. Salutare, Nu am mai scris de multa vreme pe aici, asta nu inseamna ca nu am fost prezent Dupa ce am avut mai multe masinute vw printre care si 2 Touaregi...acum a venit randul celui de al 3 lea ! Drept dovada ca imi place foarte mult acest model atat dpdv estetic cat si functional si nu in ultimul rand pentru siguranta. Un alt motiv pt . Upgrade a fost norma de poluare, mi-am dorit musai euro5 Am facut upgradeul de la 7L 2010, 2.5 manual cu suspensie normala la 7P 2012 3.0 automat si suspensie pneumatica. Daca in trecut am fugit de cutia automata si suspensia pneumatica, acum mi le-am dorit oblogatoriu. Asadar dupa ceva cautari am ajunsla.aces exemplar care il descriu aici 2012, 3.0 v6 245 cai, cutie automata Aisin cu 8 trepte, padele pe volan, suspensie pneumatica(obligatosriu), trapa panoramica ( a fost oblogatoriu), haion electric (obligatoriu), Bixenon adaptiv, RNS 850 premium, incalzire volan, coloana de volan eectrica, memorii scaune, tot felul de asistente :), piele, carlig, jante 20", pachet optic, pachet lumini interioare, senzori de parcare fata spate....cam astea ar fi in mare. Ii lipseste webasto si parbrizul incalzit, dar webasto e mai esential, cred ca are preincalzitorul electric caci se face cald in masina aproape instant. I a lipsit camera de reverse, care a fost primul retrofit facut!;) - fata de 7L ...lipsa diferential blocabil, webasto + ergonomie, putere, design, confort, prestanta, suspensie Masina am luat o de la privat, cu usoare avarii, am reparat o in regie proprie, are 154 000 km, i am facut toate reviziile, inclusiv cutie, i am mai luat si un set de jante pe 20" pt iarna Singura problema care am depistat o curand, ca am.un semering la diferentialul spate ce trebuie schimbat, in rest imi place ff mult masina! Si ceva poze
    5 points
  2. Suportul de ochelari este OEM, gasit in dezmembrari. Intre timp am trecut la rotile de iarna, suruburile stranse frumos cu dinamometrica la 120nm. Am schimbat setul de bucse de la schimbator (shifter rebuild kit) si acum jocul “in schimbator” a disparut. Astazi am lasat masina in service pentru a schimba kitul de ambreiaj cu volant si un capat de planetara. In rest toate bune.
    3 points
  3. Ai avut diferenta de 0,05 si ti-a aratat ? Eu zic sa zici saru'mana. Altii fac pana, pun rezerva si abia dupa primesc atentionare
    2 points
  4. ~155000 - dupa 3 ani impreuna n-am rezistat si i-am luat niste cadouri: - embleme negre fata si spate, cea de pe fata era ciuruita de pietre - vw data plug - bloc de lumini cu bluetooth. Eram frustrat pentru ca nu am coming & leaving home pe faza scurta. Am facut un video cu aplicatia care controleaza blocul de lumini, are niste greseli gramaticale insa.
    1 point
  5. @Miky_1 Si eu ma intrebam, chiar zilele trecuta l-am butonat, activat-dezactivat, activat-dezactivat. Si nu se intampla nimic. Ma uitam ca prostu'? Azi cand am vazut postarea ta m-am intrebat iar, si am inceput sa citesc manualul dar nimic, l-am intrebat pe unchiul google, tot nimic. Pana la urma mi-am dat seama singur, din intamplare. Trebuind sa ies cu masina am inceput sa butonez start-stopul, si lasand pe ecran informatia despre start- stop, la semafor motorul a pornit singur fara sa iau piciorul de pe acceleratie si cu informatia urmatoare Practic cu Front Assist activat a pornit singur deoarece s-a indepartat masina din fata Si alta chestie pe care am observat-o e ca daca iei piciorul de pe frana si il pui imediat inapoi cand e activ start-stop, si motorul este oprit, acesta porneste si nu se mai opreste, inainte, cu acea optiune (OFF I) dezactivat se oprea iar. Chestie care pe mine ma scotea din sarite. Concluzie e un fel de Start-Stop inteligent. "Inteligent off" care la mine e albastru cand e activ. ? P.S. Multam fain ca mi-ai stimulat curiozitatea.
    1 point
  6. Nu au vrut sa curete sita aceea, degeaba am insistat, chiar platind extra Suma am stiut-o dinainte, nu am fost obligat de nimeni sa o platesc, asa am decis sa am grija de masina si de istoricul ei si mi-am asumat “ consecintele” financiare
    1 point
  7. Fix in pagina anterioara un coleg a postat formula care iti raspunde la intrebare.
    1 point
  8. Fiind si 4motion, cred ca si o minima uzura a anvelopei sa-si spuna cuvantul la o mica vibratie... zic si eu
    1 point
  9. De ce nu ai schimbat anvelopele fata cu cele spate, pereche. Au aceasi uzura? Sa nu fie din anvelopa pusa de pe spate.
    1 point
  10. Masina din semnatura, am luat o groapa sanatoasa pe dreapta fata (multumim Firea). Rezultat: - schimbat cauciuc (galma cat pumnul) - indreptat janta - rocada janta indreptata pe spate si janta spate pusa in fata (dupa o verificare a echilibrarii la ambele roti) - refacut geometrie roti (toate la AutoSoft) Cei de la AutoSoft la cererea mea au facut o inspectie a puntii fata, nu au depistat nimic problematic Dusa masina la PBV1, test drive cu mecanicii, inspectie detaliata si din partea lor, nimic problematic (si acolo ar schimba si discuri noi de frana daca ar fi dupa ei). Simptome: de la 60km/h simt o vibratie in pedala de acceleratie (fina ce-i drept, dar inainte nu era). Se aude si un zgomot, la fel, foarte fin de la 60km/h in sus, de pe la 90-100km dispare (posibil sa dispara pentru ca e acoperit de restul de zgomote ambientale, vant, motor, tren rulare, etc.). Suspectez rulmentul dar la testul de balans inca nu se aude diferenta. Ar putea fi si altceva?
    1 point
  11. 1 point
  12. Oras: Craiova masina: Passat b8 Variant 190 cp 4Motion DSG6 Consum oras: 9-13 l/100 km. Cand duc copilul la gradinita dimineata motor rece, trafic etc. 13 %. Cand merg cu motorul cald pe o distanta mai lunga in oras 9%. Consum exterior: 6.3%
    1 point
  13. Impecabil, si eu am tot cautat sa ii gasesc defecte la drum lung sau la cum trage pe autostrada etc dar nimic, trage la fel poate chiar mai bine acum ca s-a mai dezmortit motorul cu ceva kilometrii in plus. Masina e o incantare, o sa pun o poza si cu un consum total cand ajung inapoi fix pe locul de parcare unde a fost resetat inainte de plecare.
    1 point
  14. Intorsi in tara am decis sa mai hoinarim prin tara pana sa ajungem la Constanta. Am traversat muntii pe drumuri cat mai pusti unde poti opri sa faci o poza sa inspiri aer curat fara sa auzi nicio masina ore intregi. Poza spune tot, eu si sotia adoram aceste peisaje de toamna.
    1 point
  15. Da, merge pus. Retrofit la farurile led Hi?
    1 point
  16. Asa e la Vw si Skoda... se reseteaza la 99h... marcile sarace... pe cand la Audi... alta viata tati... boierie... ??
    1 point
  17. Eu stiu pe cineva cu Fac. de Autov. Rutiere de la Pitesti, sef de parc auto de vreo 200 de masini, care niciodata nu porneste masina la prima cheie. Adica da la cheie si imediat intrerupe pornirea, apoi da la cheie sa porneasca. A zis ca nu vrea sa porneasca imediat, cu prima cheie vrea doar sa trimita uleiul pe traseu. Eu desigur ca nu fac asa, dar nu vad nici o logica in a baga un ulei mai subtire decat uleiul scris in cartea masinii. In nici un caz faptul ca porneste cu 0,25 sec. mai repede nu este un argument. In plus, as vrea sa raspunda cineva care se pricepe:-Nu cumva aditivii care fac ca un ulei sa fie mai multigrad decat alt ulei, sunt mai instabili. Adica uleiul 0W30 sa zicem sa nu fie la fel de stabil in timp ca unul 5W30. Sa nu mai vorbim de un ulei 0W60. Super, excelent, dar pentru cat timp? Nu cumva pentru o competitie si gata cu el?
    1 point
  18. Nu am mai scris nimic de ceva timp dar incerc sa sintetizez ultima perioada pe scurt. Vacanta-RO-HU-A-DE-DK-NO-S-DK-DE-CH-SK-HU-RO nu mai stiu cati km am facut dar au fost cateva mii. Cu parere de rau nu am ajuns in norway decat pana la atlantic road si apoi traseul propus nord kapp cu intoarcere prin tarile baltice a fost scurtat si ne-am indrepttat spre est si apoi am venit pe continent prin suedia danemarca traversand faimoasele poduri dintre cele doua tari. Fata de acum 10 ani nu mai exista statiile de taxare (totul se face acum online cu telecamere), cred ca la 10 masini una e electrica iar din 10 electrice 8 sunt tesla. Germania e un santier intreg, cehia la fel peste tot se fac upgradeuri de la 2 la 3 benzi. Poze din vacanta nu prea am pentru ca majoritatea au fost facute cu telefonul sotiei. Ca si km ma apropii usurel de revizia de 30.000. Ulei nu a mai cerut cu toate ca masina trversand germania la dus si la intors a fost alergata in limitele de acolo. Adica cat s-a putut merge in conditii de siguranta. Astfel tind sa cred ca din fabrica a existat o cantitate minima de ulei. Daca era completat corect nu m-ar fi atentionat la 14-15.000 Ce m-a uimit la media de viteza 100 obtinuta pe 1600km consumul a fost 8.3. In tara la medie 65 am 8.5 Trecand peste vacanta si venind acasa au inceput sa vina din jucariile comandate pe aliexpress. Capac baterie, amortizoare capota, grile ventilatie picioare spate, capacele ventile etc. Cauciucurile all season s-au comportat excelent. Pana acum am simtit abs intrand doar la franarea de urgenta executata de masina. In rest nu am reusit sa il activez. La plecarile de pe loc simti cum patineaza o fractiune de secunda fata dar intervine haldex si gestioneaza situatia. Astept zapada sa vedem cum se comporta. Deja am cateva drumuri in plan pentru cand va fi zapada. Ca si incheiere astept sa vedem ce ne rezerva perioada viitoare pentru ca vrem sa ne mutam la tara la 30km de oras. Astfel ca ma uitam sa schimb ateca cu un pluginhibryd sau sa adaug in familie o masina full electric astfel incat costurile cu naveta sa nu devina o problema. Daca am putea sa facem naveta doar cu o masina un plug in hibryd e solutia. In varianta cu 2 masini pastram ateca si mai luam una electrica astfel incat "media " consumului zilnic sa nu fie foarte mare. Mai luasem in calcul si varianta gpl dar nici cei de la prins nu au scos instalatii pt tsi cu filtru de particule. Astfel ca momentan aceasta varianta iese din calcul.
    1 point
  19. in cel mai rau caz iti taie ACC si diferite functii de asistenta mai mult sau mai putin similare. Sunt cazuri in care poti genera eroarea fara alte simptome/efecte.
    1 point
  20. depinde cand ai masurat. nu torni si imediat masori.. si da, eu cred ca acei aditivi chiar exista..si merita diferenta de pret. si daca ai avea o dacie 1310, de ce sa nu-i pui ce e mai bun?
    1 point
  21. Masinile bune nu se gasesc in targul auto. Alea bune sunt exagerat de rare, sau se vand mult prea repede ca sa ai timp sa le gasesti. Targul auto e piata samsarilor unde isi fac veacul si se cunosc intre ei. E periculos pentru ca stau acolo mult, discuta intre ei, si invata unul de la altul metode de fraierit cumparatorul. Nu recomand deloc achizitia unei masini din targ.
    1 point
  22. ~147000 - am montat proiectoare și camera în emblemă
    1 point
  23. Salutare, Va rog din suflet, ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatie pentru un golf 4 motor BCB 1.6 16 v? Am tot gasit manual pt service, intretinere, utilizare dar nu reparatie.
    1 point
  24. ~139000 - am montat puddle lights și am schimbat rcd330 plus desay cu noname
    1 point
  25. Data de expirare se refera la faptul ca dupa data aia nu se mai recomanda montarea ei ! Daca ar fi sa fie asa, ar trebui sa mentioneze producatorul si in cartea service un interval de timp, ceea ce nu exista ! Eu am de peste 7 ani kitul de distributie pe masina si arata impecabil inca. Nu am ajuns la termenul dat de producator ( 120.000 km in cazul meu - A4 B7 2.0 TDI ), nu am schimbat-o si nu o schimb inca. Daca era sa ne luam dupa legendele urbane ale unora si altora trebuia sa fie de mult rupta nu ?? Uite ca nu e !!! Faceti ce vreti, schimbati-o lunar eventual ! Cel mai bine schimbati saptamanal masina cu una noua, preventiv ! Oricum imi racesc gura degeaba !!!
    -1 points
  26. Factorul uman primeaza întotdeauna. Nu ai cum sa abordezi provocari fata de care ai rețineri, eziți ori nu ai incredere in propriile abilitati de a manevra utilajul astfel incat sa duci un traseu la bun sfarsit. Daca exista un risc, este evaluat pe moment si se cauta alternative, chiar daca asta inseamna sa abandonezi si sa te intorci. Nimeni de pe aici nu cred ca este suficient de "nebun" incat sa faca damage la masina doar pentru a strabate un traseu propus. Probabil si Varful Penteleu poate fi considerat un traseu dificil insa putina lume stie ca meteorologul de acolo urca ani de zile cu o dacie papuc 4x4...asta in timp ce a salvat multi offroaderi cu masini preparate dar care o comiteau pe traseu (si nu din cauza capabilitatilor auto). Raman la concluzia ca probabilitatea este mult mai mare sa patesti ceva pe sosea decat sa te plimbi relaxat pe forestiere, fie ele si considerate mai dificile.
    -1 points
  27. antigelul se inlocuieste odata la 5 ani, in aceasta perioada se completeaza doar cu apa distilata pentru pierderi datorate evaporarii - sursa, Reprezentanta VW..... daca te ajuta.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!