Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.10.2019 în toate secţiunile
-
5 points
-
3 points
-
3700 lei??? Presupun ca la reprezentanta au asemenea preturi. Doamne fereste ce jecmaneala.2 points
-
2 points
-
Infrumusetare la ce? oricat ar iesi de bine capacele remediate, palesc in fata frumusetii orbitoare a jantelor alora :( Pe bune, groaznice jantele alea... Inteleg ca e dificil cu 18, insa se gaseau 17 cu un aspect cat de cat decent.2 points
-
Nimic notabil, vara asta am tot mers cu bicicletele dupa mine, si am terminat lucrul la reparatiile casei de la tara - lucruri la care busul s-a dovedit extrem de util Si a culminat cu un transport de mobila "in familie", care, cu montat cu tot mi-a mancat tot weekendul aproape. Insa tot am gasit un pic de vreme sa ii fac o binemeritata curatenie si "aducere la starea initiala"2 points
-
Anvelopele sunt anvelope indiferent de marca masinii pe care o incalta... imho @AlexandraP eu as merge pe Continental TS860 sau GY Ultragrip9. Daca pretul este o problema, un raport foarte bun calitate pret au si Kleber.2 points
-
Da, la reprezentanta fac asta cu gandul la vreo culanta in caz de epic fail.1 point
-
Am gasit un tabel cu nivelul bateriei in functie de cati volti iti arata fara a porni motorul. https://www.energymatters.com.au/components/battery-voltage-discharge/ Daca ar fi sa ma iau dupa acel tabel as avea bateria undeva intre 50-60%. Dupa cate am citit pe tot felul de forumuri, se pare ca deobicei cand bateria e descarcata sau e defecta se dezactiveaza ACC/Front Assist disabled, ESP disabled, Park assist, etc. O sa revin cu update asupra situatiei in zilele urmatoare.1 point
-
1 point
-
Pam - Pam. Verifica dacă nu cumva ai fire îl interior, sub capitonaj dreapta în portbagaj. Dacă nu sunt acolo, tragi firele din fata și aia este1 point
-
@bubu182 Nu, nu, mergem "pe burta". Suntem pe sistemul "Sleeper" si nu marketizam puterea ca sa fie surpriza mai mare . Anytime! Demult voiam sa vad si un biturbo S1 cum trage! Timp sa fie @C Z R De fiecare data ma cocoseaza cand trec la celalalt set de roti! . Cere un PS4S, dar ar manca din bugetul pentru alte upgrade-uri... Oricum, este in varful listei de prioritati, clar! @cogdao Merci, merci! Stii cum e cu S2? Daca tot umblu la DP, parca ar fi pacat sa nu mai schimb cate ceva p-acolo si sa-l sar cu totul1 point
-
Inseamna ca e taiat undeva in interiorul masinii.Fa o diagnoza si dami-o in privat. Incerc sa te ajut..1 point
-
Sunt de acord cu Liviu, am Octavia 1.2 TSI din sept 2011 si nu mananca 1 gram de ulei, iar de pistoane cu probleme nu am auzit. (or fi la altii, dar eu nu am). ma rog, Golf VI e cu punte independenta pe spate si e mult mai confortabil decat Leon. Insa, are si Leon avantajele lui (ex este mai nou si nu are distributia cu probleme). Ma rog, nu ai spus un lucru esential: din ce an este si cati km are la bord Golf=ul.1 point
-
Placuta parcurge o distanta mai mare la o rotatie de 360° a discului, in cazul celui de 312.1 point
-
Ai avut diferenta de 0,05 si ti-a aratat ? Eu zic sa zici saru'mana. Altii fac pana, pun rezerva si abia dupa primesc atentionare1 point
-
1 point
-
Update: Comandat si montat releu, montat, dat cheie siiii... masina tot nu pornea. Demontat panoul de sub bord, releul de la pompa de benzina mergea doar daca apasam pe el. Pana la urma, la indrumarea lui Florin (caruia tin sa ii multumesc pe acesta cale , am scos sigurantele bucata cu bucata, iar spre norocul meu, prima siguranta scoasa, era arsa. Pus una noua, iar masina a pornit la sfert. Acum ca masina merge in sfarsit bine, am inlocuit ambele semnalizari din aripile fata, am pus sorturile de noroi pe fata (doar astea le-am gasit momentan, astept sa le prind si pe alea pe spate), am spalat masina si in 2 zile am facut peste 300km cu ea prin oras Urmeaza cd player cu mp3 si stick, alarma ca sa nu mai descui masina ca in 1907 cu cheia in broasca si multe altele. Va tin la curent.1 point
-
Eu propun sa le scoti la vanzare pe un Ebay si iti iei de pe ele faruri noi de broscuta....fara misto acum.1 point
-
Anul Domnului 2019, Octombrie 16 si putem spune oficial ca, pentru Romania, Octavia 3 a iesit din productie. Pentru mine, dupa 5 ani de Octavia 3 in vreo 2 versiuni, plus alti ani de 1000MB & 110L, pot spune cu 90% certitudine ca urmatoare masina va fi Octavia 4 (restul de 10% fiind tot o Skoda, si anume - SUV-ul electric). Poate si produsa in Romania.1 point
-
DONE, Done and finally Done! . Desi totul s-a petrecut Vineri, am zis sa astept ca, na, sa nu scriu la cald... Sa mai treaca entuziasmul si sa pot fi obiectiv... Sa nu zica lumea ca mi-a luat mintile! Dar noooo, nu se poate. Au trecut 3 zile si feeling-ul este mai arzator, mai evident, mai... prezent! Am trecut la Stage 1 MRC ECU + TCU si, cu doua click-uri si in trei miscari, am schimbat masina! Pentru ca, da (!!), este cu totul alta... Nu am cautat sa obtin cele mai bune cifre, sa stabilesc vreun record sau sa o fac de drag, pentru ca nu as fi avut sorti de izbanda (este totusi un SUV), dar rezultatul este peste asteptari! Cifrele stau in felul urmator: In diferite run-uri, s-au obtinut si valori mai bune (317 PS si 462 Nm), cu aceeasi varianta (v3) de soft, dar acest grafic a fost ales pentru aspectul liniar al curbei. Ce pot spune este ca masina TRAGE si trage si tot trage pana cand ramane fara gaz . Momentul in care turbo isi face simtita prezenta este precum un pumn in stomac si o palma dupa ceafa (in acelasi timp!) si parca nu esti niciodata pregatit pentru asta, indiferent de cate ori ti-a mai facut-o inainte... Cutia schimba complet diferit si parca nu mai simti pierderi intre trepte. Iti da senzatia ca masina trage non-stop. Launch Control in 3 trepte: 2.500, 3.000 si 3.500 rpm, pentru toate gusturile si nevoile . Per total, masinuta nu doar se simte mai rapida, dar si este: Ca timp, sunt sigur ca se poate si mai bine - eram 2 in masina, temperatura de 21 grade, rezervor la 90% si toate acaretele pe care as putea sa le dau jos (roata rezerva, bancheta etc. ), dar, chiar si asa, timpul a scazut cu mai bine de 1 sec. pentru 0-100 km/h si mai bine de 6 sec. in minus pentru 402 m (din pacate, nu pot atasa poza pentru a nu incalca Regulamentul). Sunt convins ca in conditii ideale, se poate scoate un high-fours (4,9x). Oricum, precum ziceam mai sus, nu timpii sunt cei mai importanti, ci cum se comporta masinuta pe strada. Si suntem bine-bine! . Mii de multumiri si recunostinta lui @C Z R pentru rabdarea si timpul dedicat pentru a iesi fix ce trebuie! Vorba lui - "ori e custom, ori nu mai e!" Totodata, multumesc si @voinea & @mugur pentru timpul alocat testarii pe dyno si rabdarii pentru a face toate calibrarile cum trebuie! P.S: Ma bucur de fiecare data ca am ales sa fac franele intai, pentru ca, precum ar spune vecinii de peste Atlantic, "za powaa iz intoxicating" ? P.S.2: Trebuie alte anvelope!1 point
-
Cum weekend-ul trecut am tras o fuga rapida pana la munte si, mai ales, cum ramasesem dator cu un clip, revin cu o mica regie + montaj artistic (de amator) . Nu dati cu pietre . Pentru ce a iesit cu o mica editare pe telefon + un copilot de exceptie, responsabil cu filmarea ( @Yka's ), ma declar multumit ! Totul, evident, pe o coloana sonora adecvata, semnata Hans Zimmer. Totodata, am profitat de locatie si de noul hardware din dotare pentru a mai incerca cateva cadre de zi si noapte dragute .1 point
-
Salutare dragi colegi, Așa cum am anunțat intr-o postare anterioară modificările la Octavia 3 vrs continua. De aceasta data avem niște modificări radicale și anume: 1. Inlocuire BCM la ultima versiune pentru a permite Full Ambient Lighting, Configurare AID + Columbus MIB 2.5 și pentru a suporta viitoarele retrofituri; 2. Înlocuire senzor ACC generația 1 cu senzor ACC generația a 3 - MRRevo14F, acest lucru va permite functi noi și anume Predictive ACC, Pedestrian Monitoring System, Traffic Jam Assist + autonomie ACC High 0-210 km/h etc.; 3. Înlocuire camera Lane assist generația 1 cu Lane Assist Generația a 3 a, pentru a permite funcțiile enumerate la pct. 2; 4. Înlocuire parbriz + oglinda interioară, pentru a permite montarea camerei Lane Assist generația a 3 a; 5. Inlocuire Gateway de la 5Q... high la 3Q... high, întrucât poarta 5Q nu suporta modificările anterior menționate + vor mai fi disponibile meniuri in plus pentru configurarea AID/Columbus MIB 2.5; 6. Activare Swap pentru generația a 3 a pACC + FPA (Driving mode selection + profil confort și Snow) + Columbus MIB 2.5; 7. Calibrare ACC + Lane Assist in acest sens mi-am pregătit șabloanele și schemele necesare acestor proceduri (sper sa scap de calibrarea ACC-ului la reprezentanta tinând cont ca suportul senzorului rămâne pe poziția calibrata de fabrica). Toate aceste modificări au ca scop unicitatea unui model Octavia 3 vrs prefacelift, fără a tine cont de suma de bani investita, cu atât mai mult cu cât voi pierde sumele de bani cheltuiti anterior pentru codurile Swap aferent Driving Mode Selection și Columbus MIB 2.5 etc. . Retrofitul complet va dura 2-3 săptămâni, întrucât acesta se va face etapizat, durata de generare coduri SWAP, înlocuirea componentelor, codarea și calibrarea acestora este de durata ( numai înlocuirea și codarea BCM-ului poate dura 10 - 20 ore). Pentru orice informație va stau la dispoziție in limita timpului disponibil, va mulțumesc.1 point
-
Nu cred ca alegerea VW Tiguan Allspace ca si masina a fost marea greseala....Poate alegerea motorizarii nu a fost cea mai inspirata pentru o caroserie/greutate asa de mare....1 point
-
Am facut o mica cercetare personala, pe care as vrea sa o impartasesc cu voi. In septembrie trebuie sa schimb uleiul la masina din semnatura. Ultimele 2 revizii le-am facut la PBN, unde au bagat ulei Castrol Edge LL si acum vreau sa ma duc la AVIA cu uleiul luat de mine (PBN nu accepta). Asadar m-am apucat sa ma informez putin despre uleiurile de pe piata. Pentru fiecare ulei cu norma VW 504/507, am descarcat fisa tehnica si am trecut datele in tabelul de mai sus. Acolo unde este semnul (-) nu exista date in fisa. Pentru fiecare caracteristica in parte , am trecut valoarea din fisa, si un punctaj acordat de catre mine. De exemplu, Sulphated ash, la un ulei este bine sa aiba o valoare cat mai mica. Dintre cele 6 uleiuri analizate, Motul Specific are valoarea cea mai mica, deci primeste 4 puncte, Ravenol are urmatoarea valoare, deci primeste 3p, iar restul uleiurilor au a 3-a ce mai mica valoare si primesc 2 puncte. In coloana Description am mentionat ce se urmareste (valoare mai mai mare, sau mai mica) La Base Oil am scris ce fel de ulei de baza este folosit (PAO , HC sau PAO + HC) Scorul final este dat de media aritmetica a punctajelor individuale. A reiesit urmatorul clasament: 1. Ravenol VMP USVO 5W30 2. Motul X-Clean 8100 5W40 - demnetionat aici, ca in ciuda cifrei 40, se pare ca acest ulei are vascozitate cinematica mai buna decat ravenolul 5w30 3. Mobil 1 ESP 5W30 4. Motul Specific 504/507 5W30 si LiquiMoly TopTec 4200 5W30 5. Castrol EDGE LL 5W30 - se poate remarca faptul ca acest ulei este intr-adevar LongLife, deoarece Total Base Number (TBN) este mult mai mare fata de celelalte uleiuri analizate As mai adauga ca este destul de clar de ce consumul de combustibil nu va scadea cu uleiul Ravenol (asa cum am vazut in niste posturi anterioare): are indicele HTHS destul de ridicat, ceea ce inseamna ca va proteja mai bine motorul decat ar face-o un ulei cu un HTHS mai mic, dar va sacrifica economia de combustibil. Referitor la consumul de ulei: sa nu uitam ca motoarele TSI sunt motoare cu injectie directa (baga benzina direct in cilindru, in fata supapelor de admisie, spre deosebire de motoarele cu port injection, care baga benzina prin spatele supapelor de admisie, curatandu-le). Va intrebati ce treba are consumul de ulei cu injectia directa. Uleiul , la temperaturi inalte se volatilizeaza (indicele NOACK) si ajunge sa se amestece cu gazele de carter si apoi este impins inapoi in admisie prin PCV. Motoarele cu injectie directa ca si TSI-urile noastre vor aduna din acest motiv niste depuneri foarte urate pe supape, care in timp nu-si vor mai face treba cum trebuie si se va ajunge la miss-fire in cilindrii. Deci o parte din uleiul care dispare intre 2 schimburi este volatilizat si apoi reintrodus prin admisie , unde se depune pe supape, condenseaza in galeria de admisie, si eventual este ars in cilindrii. De aceea este recomandata folosirea unui ulei cu o valoare NOACK cat mai mica. Concluzia mea personala este ca nu exista uleiul perfect dar pot exista uleiuri echilibrate. Sper sa va fie de folos aceste informatii si va astept cu drag sa veniti cu orice corectie sau sa adaugati mai multe info daca aveti.1 point
-
Atâta fîss pt benzinare .. stați după ele până vă expiră buletinu. Treaba e foarte simplă. Toată lumea s-a panicat fix degeaba. Când se vor scoate din producție .. se vor scoate ambele.... și benzinarele și diesel-urile.... prin 2024. Mai exact toate mașinile cu ardere internă... si pe benzina si pe motorină. Se va merge in primul rand pe hibrid..... după .... pe full electric.... dar mai dureaza asta vreo 25 ani - infinit. Cei care v-ați comandat diesel (ca și mine) .. stați liniștiți ca nu veți muri cu ele de gât. (astea sunt doar visele unui brontozaur --- șeful de la volvo --- la care i-au pierit strămoșii din cauza unui meteorit). Bucurați-vă de CUPLU. Un fost - viitor posesor de passat DIESEL. PS. Revin cu poze cand ajunge. (estimare iulie 2019) passat r-line 2,0 TDI .. manual. 150 CP. full led. ... restul e poveste. (sper numai sa nu am atatea probleme ca si Cascadoru. ☺️)1 point
-
-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00