Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2019 în toate secţiunile

  1. Daca doresti un sfat, cu toate ca sunt off topic. Alimenteaza oriunde dar nu pe autostrada, chiar si in oras in Vienna e ok. Diferenta fata de oras/sat/european vs autostrada in Austria e de aproximativ 0.20 centi per litru la toate sortimentele. La un plin (sau cat ai bagat tu) scutesti 9 euro, pretul unei vigniete aproximativ. Stiu ca nu e asta scopul unui concediu, dar e bine sa stim chestii astea.
    3 points
  2. Sper că glumesti, daca nu știi tu de ele nu înseamnă că sunt proaste. Sunt făcute în Ro și sunt deținuți de Michelin . In teste stau foarte bine, mai bine decât unele.modele de la producători premium.
    2 points
  3. Procedura se numeste Adaptarea la cantitatea minima injectata si o gasesti in Basic settings. Nu dati banii aiurea ,gasiti toate informatiile pe forum
    2 points
  4. sa-mi bag picioarele - 240 cp + 4motion, si ne cramponam la niste senzori de presiune pneuri ...
    2 points
  5. Eu cumpar. Si multi altii. Iarna merg foarte rar pe zapada, se anunta zapada, viscol, stau acasa frumos si astept sa se dezmorteasca situatia. Anvelopele de iarna vor fi schimbate nu din cauza kilometrilor, ci din cauza anilor. De aceea nu renteaza, in cazul meu, sa iau anvelopa de 300 lei. Daca parcurg 3000-3500 km iarna, e mult. Iar drumurile dese sunt deszapezite imediat. Respect masina prin tot ceea ce fac la ea, asta nu inseamna ca anvelopele luate sunt luate la prima vedere. Am vazut teste (aici un exemplu), comparative, am mai certat putin mai mult piata. Nu cumpar pe ochi frumosi, in cazul asta, pe baza profilului si a indicatorilor de umed si de consum.
    1 point
  6. Si cum nu imi place sa stau degeaba si cum vine iarna, ne pregatim incet, dar sigur de ea. Asadar, astazi am luat filtrul de aer de la epiesa. Culmea, nu s-a potrivit, aveam o banuiala ca nu va fi ce trebuie. Se demonteaza usor capacul, are mai multe suruburi, dar e ok. Partea mai grea a fost la montatul capacului inapoi, unde colierul dinspre habitaclu a trebuit fortat. Una peste alta am reusit partial din cauza ca filtrul de aer cumparat nu seamana cu cel de pe masina. L-am pus tot pe cel vechi, luni fac retur celuilalt si iau unul cu "2 parti". Ma cam enerveaza pt ca maine merg vreo 160 km, dar asta e. Oricum, si cel de pe masina e negru, la fel ca cel de polen si necesita imediata schimbare. Se rezolva Despre iarna. Cand apare, nu stim. Ne pregatim. Achizitionat 4 anvelope Kleber Krisalp Hp3, 205/55/16 de la Altex, 240 lei bucata, dot 3519, made in Romania. Mai caut jante de otel, pe 16, daca nu, le pun pe cele de aliaj. Si, tot astazi, meeting with Sandero. Aveti un comparativ cu cat e mai lunga Skoda, in realitate. Nu fise tehnice, reality https://ibb.co/hs4BFh6
    1 point
  7. Consumul e de la segmenții înguști de pe motorul 1.8 tsi 160 cp și de care a scăpat. Cu motorul nou(gen 3) nu o să aibă consum mare.un ulei bun nu înseamnă consum de ulei 0.
    1 point
  8. Dvs. nu aveti Discover PRO! Decarcati de aici hartile pentru Discover Media al Dvs.: https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/?car=cdc6f29e-8b23-4348-a923-94061502fa04&navi=19e5c80f-ca98-4776-8981-3aee228c0e5a Selectati poza Passat, apoi Passat From 2014. Apoi pe imaginea din stanga a celo 2 tipuri de navi afisate (stnga - Discover Media si dreapta - Discover Pro). Probabil Dvs. ati descarcat arhiva pentru PRO, apasand pe imaginea din dreapta, care "seamana" cu ce aveti Dvs., doar ca in realitate este mai mare (la ecran). Nu va speriati ca imaginea de la Discover Media de pe site nu e aceeasi cu ce aveti Dvs., este tot MIB2 cu harti AS, dar nu mai detaliem pe ce modele s-a montat pentru ca nu asta va intereseaza :). Selectati prima arhiva oferita la Discover Media, si anume European Countries – Bundle 1. Veti descarca, apoi avea descarcata, arhiva cu numele "DiscoverMedia2_EU_AS_1310_V11". Aceasta arhiva are un pic peste 13,5 GB...dezarhivata ar trebui sa mai ramana pe cardul original spatiu liber de aprox. 1.2 GB...deci fiti sigur ca incape. Dezarhivati cu 7-ZIP direct pe card-ul de 16 Gb, nu inainte de al (re)formata FAT 32 (incape sigur, va rezulta 1 folder "maps" direct in radacina cardului) si apoi la masina....o sa mearga.
    1 point
  9. @OviValMs frumos pt info, am dat cu "goagăl" și am găsit pe net SSP 545, conține info utile.
    1 point
  10. Ahh, cât sânge rece... ?
    1 point
  11. Au fost cândva 240 de căluți .. între timp au mai chemat niste frați...
    1 point
  12. Retrofit cu un rezultat ca acesta? ? https://m.facebook.com/viralhog/videos/2120088224927171/
    1 point
  13. Eu stiu pe cineva cu Fac. de Autov. Rutiere de la Pitesti, sef de parc auto de vreo 200 de masini, care niciodata nu porneste masina la prima cheie. Adica da la cheie si imediat intrerupe pornirea, apoi da la cheie sa porneasca. A zis ca nu vrea sa porneasca imediat, cu prima cheie vrea doar sa trimita uleiul pe traseu. Eu desigur ca nu fac asa, dar nu vad nici o logica in a baga un ulei mai subtire decat uleiul scris in cartea masinii. In nici un caz faptul ca porneste cu 0,25 sec. mai repede nu este un argument. In plus, as vrea sa raspunda cineva care se pricepe:-Nu cumva aditivii care fac ca un ulei sa fie mai multigrad decat alt ulei, sunt mai instabili. Adica uleiul 0W30 sa zicem sa nu fie la fel de stabil in timp ca unul 5W30. Sa nu mai vorbim de un ulei 0W60. Super, excelent, dar pentru cat timp? Nu cumva pentru o competitie si gata cu el?
    1 point
  14. Cei cu probleme la distributia pe lant ar fi bine sa schimbe distributia, nu sa puna alt ulei. Mie videoul de sus nu-mi spune nimic. Nici nu stiu daca este aceeasi masina. Acelasi combustibil nu este, pentru ca ba arata 1/4, ba arata 3/4, ba 1/2. Plus temperatura ambianta este 25 grade cu uleiul subtire si 21 la uleiul mai gros.
    1 point
  15. Dragi tovarăși șî pretini, dup-atâta căldură de octombrie (like, WTF man...) a sosit și intrarea în scenă a lu' Silver Lightning. Silver că așa arată, iar Lightning... pe bune, la vitezele de le poți prinde în mieunatul București nu sunt multe mașini să se țină după ea. (Numele dat de jumătatea mea mai bună, în casa asta ea e cu mașinile, io cu alte prostii...) Iar dacă la Octavia m-am dat la fund acum 9 ani, am zis că frumos ar fi să mă bag și eu în seamă. Că măcar acum am cu ce! Prima (well, ok, a doua, că prima a fost prin iulie când ne-am dat cu cea de la PIA de seara până dimineața) impresie: nu-mi mai trebuie mașină pe motor termic. Ok, deocamdată drumurile lungi sunt mai... important de planificat cu o electrică și mai facile cu lichidul. Dar ca senzație, adio. Plecatul de pe loc e cât se poate de lin - sau de lipit în scaun, după preferințe - iar curba de accelerație (faimoasele schimbări de viteză) e perfect lină. Pentru început am dat un pic de ture prin oraș ("am luat-o pe o lungitură", știu că asta e de la Daimler, pls nu ștergeți postul!!! :D) și am venit repejor acasă, întrucât Junior mai avea teme de făcut iar tac-su manuale de citit. Yeah, right... App-connect (WeConnect) a mers din fuleu odată ce am folosit propria adresă de mail și nu una cu un typo în ea. Marele avantaj după care am tânjit de mulți ani e că poți porni climatizarea cu câteva minute înainte să te urci în mașină, astfel că vara / iarna nu suferi în tăcere sau clănțănit de dinți până poți respira înăuntru. Un feature interesant pe care nu-l găsisem prin manuale este posibilitatea de a limita nivelul de încărcare a bateriei în trepte de 10%. Evident i-am pus un 90% pentru că (1) doar oraș și (2) la peste 90% frâna regenerativă nu [prea] mai lucrează. Sunetul. Da. Mai exact, zgomotul traficului de afară, care te căpiază - că în mașină se aude musca. Doar să nu fugi prea tare, că anvelopele totuși fac ceva zgomot, iar la mersul foarte repede face și aerul. Dar liniștea face toți banii... Ce a rămas de făcut (pentru mâine): - testat Park Pilot-ul (most likely la soacră-mea); - găsit unde se afișează parametrii de încărcare pe afișajul central (sper că asta nu e posibil DOAR la varianta "mare" de sistem audio!); - niște plimbări mai lungi pe drumuri mai libere; - o cameră de bord, preferabil față-spate - aveți idei/preferințe? - niște accesorii care sunt aproape venite, miercuri mă duc la PBV1 să le pună (protecții praguri, apărători noroi, roți iarnă și o tavă pentru portbagaj). Orice păreri/sugestii sunt binevenite!
    1 point
  16. Mai sunt și aia care și le iau pentru siguranța...
    1 point
  17. cel putin pentru motorul pe care il am eu (CGLC euro 5), dpdv performante cea mai buna motorina pare sa fie efix55. nu stiu despre protectie, ma refer strict la feeling-ul la volan. Ca incarcare DPF nu am sesizat diferente.
    1 point
  18. Salutare! Tocmai ce am dat comanda pentru Phaeton de ulei Aral, am auzit lucruri bune in ultimul despre el. 5w30 pentru Dpf
    1 point
  19. Pai as vrea sa renunt din doua motive: ma tem sa nu afectez cutia DSG, plus ca saltul de putere de la GTi-ul 5 cu stage 1 la R-ul stock este suficient... vreau sa ma plictisesc cat mai tarziu de el si sa il tin cat mai aproape de stock
    1 point
  20. Frumos, frumos. Rar vezi un golf 7 highline pe la noi. Toate-s trendline de pe franta cu "km reali". Cat fu?
    1 point
  21. Manifestăm modalități diferite în a obține satisfacție de la un autoturism. Unii sunt mândri doar gândindu-se că au mașina în garaj (chiar și de nu o folosesc), alții manifestă plăcere deosebită și preocupare în a-i da luciu și a o spăla în fiecare week-end (chiar daca probabil nu a folosit-o deloc de la precedentul), altora sa o echipeze pentru offroad desi știu ca nu o vor folosi niciodata într-un atare scop, altii tind după cp in plus si un cuplu mai mare desi probabil modul de a o conduce rămâne neschimbat. Eu mă bucur de ea atunci când o folosesc, în rest nu generează pasiuni cand nu-mi este utilă. Faptul ca lucește după spălătorie nu mă mișcă cu nimic. În altă ordine de idei Android 10 vine cu Wireless MirrorLink build-in (Android Auto facand deja pasul asta odata cu ultima versiune aparută).
    0 points
  22. @Ebi tu oricum nu crezi nici macar in Mos Craciun, ce sa zic. Liviu, poate daca mai citesti despre functionarea, problema acelui lant, cat si feedback-ul utilizatorilor, o sa vezi ca nu prea face la inceput cu ulei proaspat, dupa care se agraveaza. Un ulei mai fluid face presiune mai rapid in acel intinzator hidraulic, nu e nici o ecuatie de gradul 10 cu 3 necunoscute. Cat despre video, chiar asa ilogic e? un ulei mai fluid face ca motorul sa invarta mai usor, asa ca pornirea e mai rapida. Daca nu ma crezi, scoate uleiul din motor, si porneste-l asa, sa vezi ce rapid porneste.?
    -1 points
  23. Parca ai luat o masina de 500 de euro si ii cumperi tot ce e mai ieftin Ce ai cu masina ? Uita-te si tu la ea , e frumoasa , aproape noua , respect-o putin mai mult Chiar ma intrebam cine cumpara anvelopele alea de la Altex
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!