Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2019 în toate secţiunile

  1. În ordine inversă, că eu citesc de jos în sus... @catalinmiti PBV1, sunt mai aproape de mine (Bragadiru - o să modific locația imediat după postul ăsta, deși sunt cam la 500 m de București... ); @Rave Mulțam frumos, ți-am citit threadul de eUp! A fost instructiv! Îi mai fac poze, nu scapă așa ușor, dar azi eram relativ pe fugă și nu am stat prea mult de astea. O să încerc să prind și interiorul, deși până la urmă e un Golf. Mai puțin ce afișează pe consolă. @quze desigur, nici o problemă. Să iau lista să citesc... Deci avem după cum urmează: - Active Info Display - uber nice; - Airbaguri laterale spate; - Alarmă antifurt Plus cu senzor interior; - App-Connect; - Cameră video rear view; - Dynamic Light Assist (practic toate funcțiile de lumini); - Faruri LED TOP pentru Dynamic Light Assist; - Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminarea portierelor și înclinare la marșarier; - Pachet de iarnă (scaune față încălzite, duze spălare parbriz încălzite, spălare faruri, avertizor lichid spălare parbriz); - Park Assist + Park Pilot (da, știu, fițe, nu sunt în stare să parchez etc. :))))) DA' E MIȘTO!!!); - Privacu Glass (geamuri spate absorbție 65%); - Pompa de încălzire pentru timp de iarnă; - Priza combinată AC/DC (fast charge-ul, cât l-oi folosi nu știu dar să fie) - Sunet motor (util la pisica asta). Per total a ieșit aproape de 45000 preț final. Rabla Plus și celelate au tras numărul ăsta în jos. Practic, a ieșit cam la același scor ca o Toyota Corolla Hybrid. A, ca să nu uit: i-am tras și-un rând de Aquapel-uri pe toate geamurile...
    3 points
  2. @Ebi tu oricum nu crezi nici macar in Mos Craciun, ce sa zic. Liviu, poate daca mai citesti despre functionarea, problema acelui lant, cat si feedback-ul utilizatorilor, o sa vezi ca nu prea face la inceput cu ulei proaspat, dupa care se agraveaza. Un ulei mai fluid face presiune mai rapid in acel intinzator hidraulic, nu e nici o ecuatie de gradul 10 cu 3 necunoscute. Cat despre video, chiar asa ilogic e? un ulei mai fluid face ca motorul sa invarta mai usor, asa ca pornirea e mai rapida. Daca nu ma crezi, scoate uleiul din motor, si porneste-l asa, sa vezi ce rapid porneste.?
    2 points
  3. Fara mari cunostinte mecanice, daca sursa generatoare de span se afla inainte de filtrul de combustibil, nu ar trebui sa ajunga nimic la injectoare care sa le poata afecta. Vorbim totusi de un filtru de 2 microni .... Poate doar la schimbarea acestuia sa intre contaminanti...
    2 points
  4. Salut, Mai mult de 790km nu o sa vezi pe EA288 intre regenerari. Tu ca sa ajungi la cei din poza ~750 ai stat foarte mult in regenerare pasiva. Eu unul daca nu trag tare de masina >130km/h nu reusesc sa ajung in pasiva si pe autostrada tot isi face o regenerare pe la 400km.
    2 points
  5. Dragi tovarăși șî pretini, dup-atâta căldură de octombrie (like, WTF man...) a sosit și intrarea în scenă a lu' Silver Lightning. Silver că așa arată, iar Lightning... pe bune, la vitezele de le poți prinde în mieunatul București nu sunt multe mașini să se țină după ea. (Numele dat de jumătatea mea mai bună, în casa asta ea e cu mașinile, io cu alte prostii...) Iar dacă la Octavia m-am dat la fund acum 9 ani, am zis că frumos ar fi să mă bag și eu în seamă. Că măcar acum am cu ce! Prima (well, ok, a doua, că prima a fost prin iulie când ne-am dat cu cea de la PIA de seara până dimineața) impresie: nu-mi mai trebuie mașină pe motor termic. Ok, deocamdată drumurile lungi sunt mai... important de planificat cu o electrică și mai facile cu lichidul. Dar ca senzație, adio. Plecatul de pe loc e cât se poate de lin - sau de lipit în scaun, după preferințe - iar curba de accelerație (faimoasele schimbări de viteză) e perfect lină. Pentru început am dat un pic de ture prin oraș ("am luat-o pe o lungitură", știu că asta e de la Daimler, pls nu ștergeți postul!!! :D) și am venit repejor acasă, întrucât Junior mai avea teme de făcut iar tac-su manuale de citit. Yeah, right... App-connect (WeConnect) a mers din fuleu odată ce am folosit propria adresă de mail și nu una cu un typo în ea. Marele avantaj după care am tânjit de mulți ani e că poți porni climatizarea cu câteva minute înainte să te urci în mașină, astfel că vara / iarna nu suferi în tăcere sau clănțănit de dinți până poți respira înăuntru. Un feature interesant pe care nu-l găsisem prin manuale este posibilitatea de a limita nivelul de încărcare a bateriei în trepte de 10%. Evident i-am pus un 90% pentru că (1) doar oraș și (2) la peste 90% frâna regenerativă nu [prea] mai lucrează. Sunetul. Da. Mai exact, zgomotul traficului de afară, care te căpiază - că în mașină se aude musca. Doar să nu fugi prea tare, că anvelopele totuși fac ceva zgomot, iar la mersul foarte repede face și aerul. Dar liniștea face toți banii... Ce a rămas de făcut (pentru mâine): - testat Park Pilot-ul (most likely la soacră-mea); - găsit unde se afișează parametrii de încărcare pe afișajul central (sper că asta nu e posibil DOAR la varianta "mare" de sistem audio!); - niște plimbări mai lungi pe drumuri mai libere; - o cameră de bord, preferabil față-spate - aveți idei/preferințe? - niște accesorii care sunt aproape venite, miercuri mă duc la PBV1 să le pună (protecții praguri, apărători noroi, roți iarnă și o tavă pentru portbagaj). Orice păreri/sugestii sunt binevenite!
    2 points
  6. Ultima coloana este TVA-ul. Pretul e chiar ok tinand cont ca un 2.0 TDI sau 2.0 TFSI au revizii anuale de ~1100 RON TVA inclus (pret PBN)
    1 point
  7. Eu am motorul de 1,2 in 3 cilindri 60 de cai putere. E binisor... dar daca pornesc aerul conditionat... s-a terminat, pierd vreo 10 cai. Trebuie sa am grija cum dau drumul la ambreiaj. E la limita minima, puterea motorului, mai jos de atat nu se poate. Recomand 1,4. Nu stiu cum e cu 1,2 cu motorul de 70 de cai putere. Aaa ... pe motorul de 60 de cai nu ai ESP si nici computer de bord. La motorul de 1,2 indiferent de care, 60 sau 70 de cai, ai distibutie pe lant. Fiind in 3 cilidri cam tremura caroseria la relanti...
    1 point
  8. Un mare fas. Zgomotul de lant nu urmeaza un anumit scenariu. Totul e aleatoriu.Din 10 porniri poate scoate zgomot 1,2,3,4,5,...etc sau deloc. Si ce treaba are una cu alta? 1.0 tsi nu e pe lant din cate stiu.
    1 point
  9. Dupa 6 zile de: - zgarmat in sticla (ziua 1) - vopsit parbriz, lipit si pozitionat suport (ziua 2) - tras cabluri - plafon si stalp A + cuplat un fir in mufa de plafoniera (ziua 3) - tras UNA BUCATA fir (Oglinda) in panoul de sigurante (ziua 4) - tras restul de fire dupa cum urmeaza: CECM (2 bucati), pe punctul de masa de la baza stalpului A (2 bucati), si una bucata in switch-ul de lumini, deoarece mi-a fost lene sa-l mai leg direct in panoul de sigurante si deoarece, fostul proprietar a avut GPStracking aftermarket pe masina , device pentru care dezizolase deja plusul permanent din switch-ul de lumini. (ziua 5) - codare cu VCDS (ziua 6) In ziua a 7-a, adica azi, fac tutorialul de montaj pe care il voi posta in acest topic: Per total am lucrat vreo 6-7-8 ore distribuite pe 6 zile, deoarece pe langa proiectele acestea, mai am un job, o sotie, un copil, un caine + zile cu din ce in ce mai putina lumina naturala. Nu mai pun la socoteala amicii care imi dau tarcoale cand ma apuc de cate ceva la masina, si cu care pierd mult timp trancanind despre diverse. PS: Pentru cei carora le place sa-si faca de lucru, pentru cei incapatanati si un pic sado-masochisti, le recomand cu caldura sa faca acest retrofit fara a inlocui parbrizul. Pentru restul, inlocuirea parbrizului reprezinta varianta facila. Acestea fiind spuse, ma apuc sa scriu tutorialul.
    1 point
  10. nu sunt inca 100% sigur. Ori a fost un fel de "salut", ori a fost "ia sa vad, esti un TDI cu badge de S?"
    1 point
  11. daca distributia e pe lant pune 0w30 sau 0w40
    1 point
  12. @nicusan tot nu ai inteles cum sta treaba cu postinjectia doar acum vreo 2 pagini am mai discutat de asta... inca o data: nu se activeaza postinjectia decat in scopul ridicarii temperaturii in DPF la 600 grade pt regen. Adica pe termen cat mai scurt (5-10 min in mod normal), pt ca altfel nu e prea sanatos sa stai cu motorina arzand intr-un recipient
    1 point
  13. Asta e de ala nervos
    1 point
  14. Se face si in Romania rechemarea cu canapeaua spate. Am fost eu cu golful meu dar nu au schimbat nimic, pentru ca nu a fost nevoie.
    1 point
  15. @valyemil81: ba da, am schimbat 1 data, cred ca pe la 15k. Si cum am optat pentru Castrol OE LL mi-au setat urmatorul schimb peste 30k. Undeva prin martie se fac 2 ani si d-asta ziceam ca nu mai stau si iarna asta cu el neschimbat. Deocamdata din cate mi-aduc aminte am verificat prin august si era aproape de maxim. PS. Am si la bicla de facut revizia la furca si amortizor, ca tot veni vorma de service
    1 point
  16. Uleiul bun scurteaza lantul? Daca cursa intinzatorului este la maxim ,cu ce ajuta uleiul bun? Au sarit distributii care aveau zgomot insesizabil.
    1 point
  17. Asa si? poti sa nu mai promovezi la fiecare postare a ta Ravenol sus Ravenol jos? Cel mai bun produs de pe piata? exista uleiuri botique foarte scumpe care au fisa tehnica (cel putin) superioara. Shell, Mobil, Castrol, si mai nou Aral toti au experienta cu produsele VAG, asta nu spune nimic. Sa ne legam de ce e important, preturile produselor ravenol au sarit in aer in ultimele 12 luni, dupa puternica mediatizare pe toate retele de socializare. In 2014 cand mergeam in Moldova doar acolo vedeam 3-4 tablouri publicitare la marginea drumului cu Ravenol in rest in toata tara nimeni nu auzise de Ravenol, in Transilvania nici nu exista era la moda Motul, acum daca intri pe youtube pe canelele "sacalilor influenceri" ghici ce ulei este mediatizat puternic? Ravenol. Publicitatea nu este gratis, niciodata. Exact aceasi poveste s-a intamplat cu Nokian, publicitate la greu, calitatea aceasi, sau mai nou si mai proasta. Pret de anvelope premium, dar constanta in calitate de anvelope asiatice. Faptul ca preturile s-au dublat (280-300ron un bidon de 5 litri in prezent) iar calitatea a ramas neschimbata, ar trebui sa te faca sa judeci de 2 -3 ori inainte sa apesi butonul de achizitie. 300 ron inseamna 8-10 litri de la alti producatori consacrati. Asa ca, te rog frumos sa nu mai aduci in discutie chiar asa des produsele Ravenol.
    1 point
  18. 150 ron/litru de ulei ,mai dragilor dar il aduce de pe Marte astia din reprezentanta.Prefer sa schimb uleiul mai des decât sa pun OE.Si e mult mai proaspăt!!!!
    1 point
  19. Discutia a existat de cel putin inca 3 ori aici pe forum. Au existat atunci postate inclusiv log-uri de pe masini in acest sens. Asa ca nu mai reiau informatiile pentru ca tot timpul exista un Toma Necredinciosul ...
    1 point
  20. 415 000 km in Romania cu masina din semantura, masina e luata de noua si uleiul din cutia de viteze nu a fost schimbat niciodata. Cutia de viteze merge normal, dar sa nu intelegeti ca sunt improtriva schimbului de ulei ... doar expun un exemplu.
    1 point
  21. Daca nu ai filtru de particule, orice 5w40 cu norma 502-505
    -1 points
  22. in 2009 nu era dpf. Sau e bun oricum? Eu pun mobil X1 S 3000 5w40 de 100000 de km.
    -1 points
  23. Mersi, mai liniștit... Bătrân relativ... Chinez încă nu Ala din filmuleț banui ca nu avea barbă când s-a apucat de codat după cum zici tu...
    -1 points
  24. Pt cei cu problemele la distributiile pe lant recomand 0w30 sau 0w20 daca permite masina.
    -1 points
  25. Eu stiu pe cineva cu Fac. de Autov. Rutiere de la Pitesti, sef de parc auto de vreo 200 de masini, care niciodata nu porneste masina la prima cheie. Adica da la cheie si imediat intrerupe pornirea, apoi da la cheie sa porneasca. A zis ca nu vrea sa porneasca imediat, cu prima cheie vrea doar sa trimita uleiul pe traseu. Eu desigur ca nu fac asa, dar nu vad nici o logica in a baga un ulei mai subtire decat uleiul scris in cartea masinii. In nici un caz faptul ca porneste cu 0,25 sec. mai repede nu este un argument. In plus, as vrea sa raspunda cineva care se pricepe:-Nu cumva aditivii care fac ca un ulei sa fie mai multigrad decat alt ulei, sunt mai instabili. Adica uleiul 0W30 sa zicem sa nu fie la fel de stabil in timp ca unul 5W30. Sa nu mai vorbim de un ulei 0W60. Super, excelent, dar pentru cat timp? Nu cumva pentru o competitie si gata cu el?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!