Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.10.2019 în toate secţiunile

  1. Buuuun, revin cu lucrurile distractive (not) pe care le-am mai facut Fiind intarziat cu revizia destul de mult (15k km de la ultima) eram foarte decis sa o fac. Comand piesele si daca tot fac ceva, sa caut sa iau si un injector si vad eu ce fac cu el. Stiind ca daca umblu la injectoare dupa trebuie schimbat uleiul, era taman bine. Daca tot umblu la injectoare zic hai sa pun si ce n-am pus data trecuta, si anume prezoane chiulasa de ARL duritate 12.9. Comandat si ele. Ajung la garaj, entuziasmat si cu o droaie de piese, ma apuc demontez capacul, schimb prezoanele unul cate unul, strang la cuplu, tot ok. Acum... injectorul. Ce fac cu el? Aveam valori mari (vedeti in poze mai jos) in injectorul 1 si pe 4. Cum pe nr4 era cu +, zic schimbam nr4. Mut si oringurile (puse de curand) si aia e. Acum reglajul... ce fac cu reglajul? Multi oameni zic “fa-le la 220 grade”, multi oameni zic “fa-le la 180 grade”. Bun, dar eu ce fac? Zic sunam la Porsche si intrebam (am o cunostinta care lucreaza acolo). Zice 220 grade. Asa facem atunci... Montam, reglam, aranjam, schimbam filtrele, uleiul. Bun, acum o pornesc si vreau sa pun vcds sa vad valorile, dar mecanicul zice nu, mergi un pic cu ea inainte. Ok, merg ziua respectiva si urmatoarea pe seara merg la @bgd_b92 sa citim valorile. Cand ajung si vad... sa lesin si nu alta. Aveam aproximativ aceleasi valori. Eu acum ce fac? Nu, maine sunt iar la garaj, demontez aranjez desfac, vad eu. Intre timp, mai intreb in stanga-dreapta, EU CE FAC?! Toata lumea zice... schimba locurile - injector cu valoare buna pe injector cu valoare proasta si vezi daca se muta valorile. Eu, deja demontand a doua oara, nici nu voiam sa aud.. adica sa demontez ca sa vad care e stricat ca sa mai demontez o data sa il schimb... pentru mine nu era o optiune. Asadar ce fac, ma indrept catre celalalt injector cu valoare mare... nr1. Ma gandesc, il scot de tot. Pun nr 2 in locul lui (care avea valoare buna) si cum nr4 scos acum 2 zile avea valori identice cu cel pe care l-am pus, zic e bun il pun in locul nr 2. Vine momentul reglajului... zic nu mai reglez la fel, fac la 180 grade. Zis si facut. Pornesc masina, dau o tura, vin sa vad valorile. Surprizaaa, valori mai bune. Singurul care a ramas maricel e tot nr1, dar voi mai lua un injector candva si ma voi ‘juca’ iar asa sa il rezolv si pe ala. Atunci iau si oringuri noi si o sa fie bine. De fericire, plec la drum in weekendul ce a trecut. Bucuresti - Brasov (pe cheia) - Sibiu - Hunedoara - Deva - Sibiu - Brasov - Bucuresti (tot pe cheia). In total 1000km, de mers normal, talpa doar in depasiri si nu pentru ca aveam nevoie Pentru ca nu se mai vede nimic pe bc, zic doar ca am bagat motorina de fix 350 de lei. Ceea ce mi se pare super (semn si ca am facut ceva la injectoare, nu doar degeaba umblat pe acolo ). Masina a mers mai bine, trage de mai jos (am dat inferioare muuult mai putine decat spre Grecia in vara). Fumul e mai putin atat in sarcina cat si la pornirea de dimineata, inca un semn bun. Abia asteptam sa ma urc de fiecare data la volan... ce sa mai. Per total sunt fericit cu ce am facut, se apropie finalul anului si s-au strans destule modificari. Caut roti de iarna acum (jante si cauciucuri pe 17) si am cam terminat. Daca ai citit pana aici... sa fie POZE: Masuratoarea initiala, dupa schimbare axa cu came si tacheti: Actiune (a2a demontare) Prezoane chiulasa 12.9 vs 10.9 Noul venit 15k revizie... prima si ultima data in viata mea Masuratoare dupa prima operatiune Masuratoare dupa a doua operatiune Masina (in doua culori, dar la cum m-a plimbat nu-mi pasa prea tare) si 2 dintre locurile vizitate LE scuze daca sunt greseli. Urmeaza inca un scan cu vcds... dupa 1000km sigur sunt “asezate” lucrurile. Vedem valorile finale.
    7 points
  2. Weekendul trecut l-am petrecut in zona Bacau mai specific in Moinesti si cu ocazia asta am zis sa mai vizitez si eu imprejurimile , asa cum ii place cel mai mult Exploratorului . Ce mi-a trecut mie prin cap .....hai sa vad si eu pe pielea mea cum e bucata de traseu care este in Raliul Moldovei cea apropiata de Moinesti dar cu mers "incet" , nu ca la raliu ? Drumul nu este chiar asa de rau , adica poate fi parcurs cu Loganul lejer , sau mai bine zis cu orice masina de "firma" peisajele insa sunt de vis in acest sezon ..... Cateva poza acum rapid pentru clatirea ochilor si va urma si un scurt filmulet cand timpul este de partea mea : O mica portie de offroad in Bacau ....asa ca aperitiv pentru saptamana ce avea sa vina . Si nu gluma ...avea sa vina ... momentan inca sunt plecat in aceasta aventura si nu as vrea sa dau deocamdata prea multe detalii , nu degeaba mi se spune "captain cliffhanger" ? Cateva cadre aperitiv pentru ce va urma Am descoperit un nou Trans..... ramane sa fie detaliat in mai multe filmulete la momentul potrivit .
    4 points
  3. intamplare haioasa aseara... ma duceam acasa, dau sa intru pe strada mea cand trece prin spatele meu un S4 B8. Se opreste in spatele meu si incepe sa tureze masina. Il vad, ii dau si eu doua talpi, da omul avarii si pleaca
    4 points
  4. 70 sau 80, dar nu iti face griji. Sunt multe care au mai mult si merg foarte bine. @EEXCALADE a vazut foarte multe cu multi km trecute de acea limita si mergeau bine, desigur, conditia fiind ca motorul sa fie in stare buna.
    2 points
  5. Am lesinat de ras cand am auzit povestea de mai sus si exact la asta m-am gandit
    2 points
  6. se pare ca nimeni nu citeste in urma... 26,5 grame este exact cat e normal pt numarul tau de km. Limita e de 80 grame la motorul tau. Atasez din nou tabelul dar tu ai alt motor, alt consum etc
    1 point
  7. De sters praful... - Am depasit 41.000 km. Am adunat destui km la concursurile de MTB - montarea carligului a fost cel mai misto upgrade pe care l-am facut - In curand vreau sa schimb uleiul, parca n-as sta pana la implinirea termenului de 2 ani, mai ales ca vine si iarna... - Singura problema a fost cu o nefunctionare a portalului SkodaConnect - imi zicea ca masina e in "offline mode", ca si cum era o problema de la mine... au fost de vina serverele Skoda pana la urma. - deocamdata, apa, paie si bataie, cum s-ar zice... In prima poza am parcat langa o "verisoara"
    1 point
  8. Salut! Despre valorile de mai jos ce parere aveti? 216.000Km, relanti, temperatura ~70*C Multumesc!
    1 point
  9. Avia Motors Pantelimon. Ma gandesc si la varianta asta, sa fiu eu impacat ca e ce trebuie si cum trebuie. O sa revin, oricum. Luna asta nu fac revizia, poate la inceputul lunii viitoare. Puii mei, le-am facut vraiste. Masina vizualizata la 12 222 km, platita la 12 240, intrat in posesia ei la 12289. In prezent, 12 399. Stiu ca ai glumit, dar nu umblu eu la kilometraj ca nu imi sta in fire
    1 point
  10. Daca tot ai investit atat , ce mai conteaza 200 lei in plus - schimba uleiul ca sa stii ca ai pornit cu dreptul
    1 point
  11. Am cerut oferta doar pt manopera schimbului de ulei: 191 lei. Piese cumparate de mine. Acelasi service: 586 lei, cu uleiul lor, Mobil1 Esp 0w20 (4 litri, 508 00/509 00), buson, garnitura buson, filtru ulei, manopera. Numai uleiul e 366 lei. De, mi-a trebuit Skoda Mai caut
    1 point
  12. Corect, am mai frunzarit un pic netul, si am gasit limita de 80... ceea ce duce spre 230k km atunci ( aproximat )... Da, motorul e ( momentan ) in stare buna, revizii la 10.000 si ulei 0W30.
    1 point
  13. @C Z R Inseamna ca am fost norocos cu valoarea stock . Nu gresisem la calcule, ci la taste . Caz clasic de taste de telefon... Are in jurul a 20 kg o anvelopa (19,xx kg), fiind ContiSeal, iar janta are 16 kg, ai dreptate. Deci undeva la 35 kg / roata. Done si la profil! Uitasem complet. Merci!
    1 point
  14. Dupa aprox 100km de "oras" si un Oradea - Budapesta - Oradea... ce inseamna sa ai "acces" la autostrazi... Pozele sunt facute in mers... Nu prea inteleg cu Oil Ash, la 26,5 e mult, e putin? Raportat si la km... ?
    1 point
  15. Foarte tare! Incredibil cum arata filtrul ala de aer - parca e de 30k nu doar 15k... Oricum, din toate punctele de vedere, schimburile de ulei si filtre la mai putin de 10k km fac bine masinii. Sunt foarte curios cum evolueaza valorile - pe 1 tot e cam naspa...
    1 point
  16. Un fel de mating call.
    1 point
  17. Se poate face acest retrofit, monta /activa, nu numai la reprezentanta. Îl putem face. Mai departe, trebuie o scanare a mașinii, vedem ce module ai, ce suporta, ce trebuie cumpărat.
    1 point
  18. NU RECOMAND coso garaj !!!
    1 point
  19. Aparent se poate configura VC si cu Swing, tocmai ce am incercat, asa ca tehnic se poate monta si dupa achizitie. Dar vei avea nevoie de piesa in sine (este scumpa - o cautare pe Ebay te poate edifica), de activare care se poate face doar la reprezentanta si in schimb... nu primesti foarte multe lucruri... Adica e misto sa ai harta de la navigatie in bord dar fara ea, pentru ca harta de CarPlay sau AndroidAuto nu o poate afisa, e doar un ecran cu care te joci de cateva ori si apoi il lasi intr-un mod care-ti place mai mult si uiti de el; am bord digital pe masina, desi nu la fel de complex ca VC, si clar nu as da banii de retrofit pe el... Acum, daca pentru tine merita peste 1.000 de euro sau nu... doar tu ne poti spune!
    1 point
  20. Manifestăm modalități diferite în a obține satisfacție de la un autoturism. Unii sunt mândri doar gândindu-se că au mașina în garaj (chiar și de nu o folosesc), alții manifestă plăcere deosebită și preocupare în a-i da luciu și a o spăla în fiecare week-end (chiar daca probabil nu a folosit-o deloc de la precedentul), altora sa o echipeze pentru offroad desi știu ca nu o vor folosi niciodata într-un atare scop, altii tind după cp in plus si un cuplu mai mare desi probabil modul de a o conduce rămâne neschimbat. Eu mă bucur de ea atunci când o folosesc, în rest nu generează pasiuni cand nu-mi este utilă. Faptul ca lucește după spălătorie nu mă mișcă cu nimic. În altă ordine de idei Android 10 vine cu Wireless MirrorLink build-in (Android Auto facand deja pasul asta odata cu ultima versiune aparută).
    1 point
  21. Urmatoarele sunt minciuni: - Speed Signs Recogniton - Speed Limiter ( Limitator Inteligent De Viteza)--nu e nimic inteligent ci este ceva configurabil - Scaune sport cu reglare multipla - Navigatie 4D Color Profesionala + HDD 20GB Integrat - Lumini Adaptive - Full LED Spate Daca nu are vreun chip tuning dubios, din cate stiu, puterea este de 105 CP nu 115.
    1 point
  22. Felicitari, in sfaaarsiiittt !!! Stage2+ la anu? Iti dau 3 luni sa te plictisesti de puterea ei noua =))
    1 point
  23. DONE, Done and finally Done! . Desi totul s-a petrecut Vineri, am zis sa astept ca, na, sa nu scriu la cald... Sa mai treaca entuziasmul si sa pot fi obiectiv... Sa nu zica lumea ca mi-a luat mintile! Dar noooo, nu se poate. Au trecut 3 zile si feeling-ul este mai arzator, mai evident, mai... prezent! Am trecut la Stage 1 MRC ECU + TCU si, cu doua click-uri si in trei miscari, am schimbat masina! Pentru ca, da (!!), este cu totul alta... Nu am cautat sa obtin cele mai bune cifre, sa stabilesc vreun record sau sa o fac de drag, pentru ca nu as fi avut sorti de izbanda (este totusi un SUV), dar rezultatul este peste asteptari! Cifrele stau in felul urmator: In diferite run-uri, s-au obtinut si valori mai bune (317 PS si 462 Nm), cu aceeasi varianta (v3) de soft, dar acest grafic a fost ales pentru aspectul liniar al curbei. Ce pot spune este ca masina TRAGE si trage si tot trage pana cand ramane fara gaz . Momentul in care turbo isi face simtita prezenta este precum un pumn in stomac si o palma dupa ceafa (in acelasi timp!) si parca nu esti niciodata pregatit pentru asta, indiferent de cate ori ti-a mai facut-o inainte... Cutia schimba complet diferit si parca nu mai simti pierderi intre trepte. Iti da senzatia ca masina trage non-stop. Launch Control in 3 trepte: 2.500, 3.000 si 3.500 rpm, pentru toate gusturile si nevoile . Per total, masinuta nu doar se simte mai rapida, dar si este: Ca timp, sunt sigur ca se poate si mai bine - eram 2 in masina, temperatura de 21 grade, rezervor la 90% si toate acaretele pe care as putea sa le dau jos (roata rezerva, bancheta etc. ), dar, chiar si asa, timpul a scazut cu mai bine de 1 sec. pentru 0-100 km/h si mai bine de 6 sec. in minus pentru 402 m (din pacate, nu pot atasa poza pentru a nu incalca Regulamentul). Sunt convins ca in conditii ideale, se poate scoate un high-fours (4,9x). Oricum, precum ziceam mai sus, nu timpii sunt cei mai importanti, ci cum se comporta masinuta pe strada. Si suntem bine-bine! . Mii de multumiri si recunostinta lui @C Z R pentru rabdarea si timpul dedicat pentru a iesi fix ce trebuie! Vorba lui - "ori e custom, ori nu mai e!" Totodata, multumesc si @voinea & @mugur pentru timpul alocat testarii pe dyno si rabdarii pentru a face toate calibrarile cum trebuie! P.S: Ma bucur de fiecare data ca am ales sa fac franele intai, pentru ca, precum ar spune vecinii de peste Atlantic, "za powaa iz intoxicating" ? P.S.2: Trebuie alte anvelope!
    1 point
  24. Intrebarea ta ar trebui sa aiba 3 variante de raspuns: Online- avantaj pretul dar si daca e o piesa care nu e comandata bine inseamna timp pierdut si costuri suplimentare Magazin- aici pretul este cu un mic procent mai mare decat online dar in caz ca ai o problema cu piesa ai facut rapid retur. Pe langa asta de obicei baietii de acolo cunosc problemele in general si mai poti sa te sfatuiesti cu ei Magazinul serviceului- aici e cel mai scump dar in caz de doamne fereste ai o garantie. Daca vii cu piesele tale ei se pot spala pe maini rapid. Asa cu tot ansamblul piese-manopera luat de la ei trebuie sa iti rezolve problema. Cel mai ieftin iesi daca ai o relatie la importator sau distribuitor si sincer la piese peste 1000 ron se cunoaste diferenta si fata de online. Cred ca depinde foarte mult de situatie. De exemplu cautam alternator pentru masina si toti imi dadeau cam aceleasi preturi pana am dat de un magazin stradal care mi-a propus varianta de refurbished cu piesa la schimb mai ieftin cu 30% decat piesa noua. Si cu 20% mai mult decat cereau banditii de la dezmembrari. Piesa a venit cu garantie si e de 3-4 ani pe masina.
    1 point
  25. 316k km. Schimbat ulei, filtre. Am trecut de la Valvoline la Motul deoarece am auzit numa de bine de el si am zis sa il incerc si eu. Am anulat clapeta de preincalzire combustibil deoarece scapam putin vacuum pe la ea. Momentan traseul de vacuum este simplificat maxim. (Mai putine griji pe cap) Si inlocuit amortizoarele pe fata. Am mutat pernele de pe amortizoarele vechi reglabile V-max, pe un set de amortizoare stock OEM. Pot sa zic ca am castigat la comfort bine, iar la stabilitate nu am simtit diferente, ceea ce e bine. Si inca un avantaj e ca masina o pot face de offroad acum inainte, cu V-maxx, la 8bari imi statea cat stock de sus, iar acum am mai castigat vreo 3-4 cm. Nu am poze cu setupul asta, dar voi face curand si postez + celelalte 2 nivele prestabilite ce le-am modificat dupa ce am pus noile amortizoare (mi-am mai setat unul de mers foarte low, la limita sa nu rup aripile cand virez, si un nivel unde e mai inalta ca ride height-ul cu vreo 3 cm). Ce sa zic, masina merge bine, nu am avut probleme cu ea deloc in ciuda abuzului de putere, ceea ce inseamna ca reteta actuala este una buna, si sincer, nu cred ca voi mai urca mai sus. Cel putin, nu curand. Probabil o turbina mai mare doar cand 2260-ul va da semne de slabiciune si atunci un + de 20-30 cp din soft. Asa light Las si cateva poze ce le-am mai facut pe parcurs. Ultima poza e ride height-ul (nivelul de mers normal ).
    1 point
  26. Adrian Mitrea a mai facut un live pe pagina FB, aseara, de la Frankfurt, in care sunt mai multe ID-uri. Mai multe culori, variante de interior. Eu ma asteptam sa aiba frunk. Fiind o masina conceputa direct sa fie electrica nu pot sa inteleg de ce nu au pus asa ceva.
    1 point
  27. A ajuns Porsche de rasul lumii cu acel "turbo". Astept cu interes varianta "turbo s" cu "fake exhaust pipes"
    1 point
  28. Dragi tovarăși șî pretini, dup-atâta căldură de octombrie (like, WTF man...) a sosit și intrarea în scenă a lu' Silver Lightning. Silver că așa arată, iar Lightning... pe bune, la vitezele de le poți prinde în mieunatul București nu sunt multe mașini să se țină după ea. (Numele dat de jumătatea mea mai bună, în casa asta ea e cu mașinile, io cu alte prostii...) Iar dacă la Octavia m-am dat la fund acum 9 ani, am zis că frumos ar fi să mă bag și eu în seamă. Că măcar acum am cu ce! Prima (well, ok, a doua, că prima a fost prin iulie când ne-am dat cu cea de la PIA de seara până dimineața) impresie: nu-mi mai trebuie mașină pe motor termic. Ok, deocamdată drumurile lungi sunt mai... important de planificat cu o electrică și mai facile cu lichidul. Dar ca senzație, adio. Plecatul de pe loc e cât se poate de lin - sau de lipit în scaun, după preferințe - iar curba de accelerație (faimoasele schimbări de viteză) e perfect lină. Pentru început am dat un pic de ture prin oraș ("am luat-o pe o lungitură", știu că asta e de la Daimler, pls nu ștergeți postul!!! :D) și am venit repejor acasă, întrucât Junior mai avea teme de făcut iar tac-su manuale de citit. Yeah, right... App-connect (WeConnect) a mers din fuleu odată ce am folosit propria adresă de mail și nu una cu un typo în ea. Marele avantaj după care am tânjit de mulți ani e că poți porni climatizarea cu câteva minute înainte să te urci în mașină, astfel că vara / iarna nu suferi în tăcere sau clănțănit de dinți până poți respira înăuntru. Un feature interesant pe care nu-l găsisem prin manuale este posibilitatea de a limita nivelul de încărcare a bateriei în trepte de 10%. Evident i-am pus un 90% pentru că (1) doar oraș și (2) la peste 90% frâna regenerativă nu [prea] mai lucrează. Sunetul. Da. Mai exact, zgomotul traficului de afară, care te căpiază - că în mașină se aude musca. Doar să nu fugi prea tare, că anvelopele totuși fac ceva zgomot, iar la mersul foarte repede face și aerul. Dar liniștea face toți banii... Ce a rămas de făcut (pentru mâine): - testat Park Pilot-ul (most likely la soacră-mea); - găsit unde se afișează parametrii de încărcare pe afișajul central (sper că asta nu e posibil DOAR la varianta "mare" de sistem audio!); - niște plimbări mai lungi pe drumuri mai libere; - o cameră de bord, preferabil față-spate - aveți idei/preferințe? - niște accesorii care sunt aproape venite, miercuri mă duc la PBV1 să le pună (protecții praguri, apărători noroi, roți iarnă și o tavă pentru portbagaj). Orice păreri/sugestii sunt binevenite!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!