Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2019 în toate secţiunile
-
Weekendul trecut l-am petrecut in zona Bacau mai specific in Moinesti si cu ocazia asta am zis sa mai vizitez si eu imprejurimile , asa cum ii place cel mai mult Exploratorului . Ce mi-a trecut mie prin cap .....hai sa vad si eu pe pielea mea cum e bucata de traseu care este in Raliul Moldovei cea apropiata de Moinesti dar cu mers "incet" , nu ca la raliu ? Drumul nu este chiar asa de rau , adica poate fi parcurs cu Loganul lejer , sau mai bine zis cu orice masina de "firma" peisajele insa sunt de vis in acest sezon ..... Cateva poza acum rapid pentru clatirea ochilor si va urma si un scurt filmulet cand timpul este de partea mea : O mica portie de offroad in Bacau ....asa ca aperitiv pentru saptamana ce avea sa vina . Si nu gluma ...avea sa vina ... momentan inca sunt plecat in aceasta aventura si nu as vrea sa dau deocamdata prea multe detalii , nu degeaba mi se spune "captain cliffhanger" ? Cateva cadre aperitiv pentru ce va urma Am descoperit un nou Trans..... ramane sa fie detaliat in mai multe filmulete la momentul potrivit .4 points
-
intamplare haioasa aseara... ma duceam acasa, dau sa intru pe strada mea cand trece prin spatele meu un S4 B8. Se opreste in spatele meu si incepe sa tureze masina. Il vad, ii dau si eu doua talpi, da omul avarii si pleaca4 points
-
Boon, si iata ca incepem un nou capitol cu o noua masina. De ce Chapter 2.0? Pt ca e a doua masina personala. Este vorba despre Octavia 3 facelift, 2018, inmatriculata in 2019, versiunea Style plus destule dotari optionale (cam de 3000 euro), cu micutul, dar voiosul motor de one point zero, 115 horse power. Masina de drive test, cu 12222 km atunci, luata la 12849 si in prezent avand 12399km. Pret: 15400 euro, pe baza configurarilor mele, masina a fost undeva la 22500-22800 euro . Mai jos aveti o detaliere pe scurt a povestii, achizitia avand la baza un topic de pe un forum de discutii renumit de la noi. Timp de 6 ani am condus un Sandero, luat in 2013, de nou, cu motorul de 1.2 - 75 cp. Prima mea masina. A fost bun, nu am avut probleme tehnice, dar, a inceput sa fie nevoie de spatiu mai generos si de motor mai puternic. De, am capatat experienta, am condus si masini mai scumpe (m-am oprit la 100 000 euro) si pretentiile au crescut. Ideea a fost sa vand Sandero si sa mai plusez cu maxim 5000 euro, sa iau ceva de prin 2015-2016. Dar, cautand, innebunind sa vad numai masini diesel si cu kilometri aia doar pe o roata si, fiind sprijinit de un unchi, am plusat la bani si cautarile s-au orientat spre masini cat mai noi. Voiam neaparat GARANTIE minim 2-3 ani, scaune incalzite, aer conditionat automat, motor mai fasnet si un computer de bord mai avansat si senzori parcare spate (da, stiu, esti sofer si fara, dar eu vreau, mai ales ca luam o masina mai lunga). Eh, se pare ca Skoda aceasta mi-a depasit toate asteptarile, plusand cu faruri led, comenzi volan, pilot automat, geamuri spate cu tenta, lumini ambientale, vopsea metalizata, torpedo refrigerat, smart link, multimedia foarte fain, kilometri putini, rabatarea banchetelor spate din portbagaj, geamuri cu tenta inchisa pe spate si or mai fi. O sa le postez intr-un alt post. Android auto functioneaza foarte bine, Waze e priceless pe ecranul masinii. Timp de 3 luni, aproape 4, am tot cautat, cand, intr-o vineri seara (27 septembrie), am vazut Octavia in cauza. Nu aveam cumparator la Sandero, am zis macar sa ma duc sa o vad. Luni (29 septembrie) am fost la dealer, masina nu se vanduse. Mi-a placut, avea tot ce voiam plus altele, iar marti am achitat-o. A mai durat inca o saptamana pt a o prelua din cauza ca parbrizul a fost schimbat (era ciobit intr-un loc, destul de serios) si pt ca aripa fata avea o zgarietura pe care o ratasem, fiind si aceea revopsita. Apoi, saptamana trecuta a avut loc verificarea tehnica. Pe 08 octombrie, am eliberat locul de parcare prin inmanarea cheilor noului proprietar de Sandero, iar pe 09 octombrie am ocupat locul de parcare cu New Skoda. Ce sa zic, e altceva, merge intr-un fel, absoarbe socurile lejer. Am mers cu un prieten, conducand el. Am stat ca pasager atat in dreapta, cat si in spate. Da, am testat si asta, chiar daca eu voi fi soferul principal al masinii. Pasagerii se vor bucura de confort, se sta foarte bine si in spate. La 130 km/h in treapta 5 e liniste asa cum trebuie sa fie intr-o masina. Evident ca i-am dat-o si pe a 6-a, dar am vrut sa aud insonorizarea in treapta 5 Saptamana aceasta sper sa o inmatriculez, am numerele rezervate si le voi primi de la Sandero, RCA si Casco neaparat apoi anvelope iarna cu jante si cam atat pe anul acesta. In weekend a primit o tratatie corespunzatoare, fiind data cu ceara, in prealabil curatata si degresata ca la carte.1 point
-
Este camera de High Beam assist: Adica cea care porneste si opreste automat faza lunga1 point
-
Uite aici range ce ne-ar place ? VID-20191016-WA0011.mp4 In realitate, consumurile la dieselul meu stau asa: Bucuresti - se apropie de 10 l% in trafic greu Afara nu trece de 6l%. Cel mai putin am consumat 4,2 l%, dar am mers cam incet!1 point
-
5689, e cea de fabrica la tine. De atunci, ai urmatoarele update-uri: FL_03L906023D 5689 6908 8867 9421 9970 9971 9972 - dieselgate 9978 - dieselgate 9979 - dieselgate VW recomanda ca aceste update-uri sa fie facute dupa seria de sasiu, nu dupa ureche. In functie de uzura/lotul/anul componentelor, probabil rezultatele nu sunt aceleasi pe toate masinile, dupa update.1 point
-
Aparent se poate configura VC si cu Swing, tocmai ce am incercat, asa ca tehnic se poate monta si dupa achizitie. Dar vei avea nevoie de piesa in sine (este scumpa - o cautare pe Ebay te poate edifica), de activare care se poate face doar la reprezentanta si in schimb... nu primesti foarte multe lucruri... Adica e misto sa ai harta de la navigatie in bord dar fara ea, pentru ca harta de CarPlay sau AndroidAuto nu o poate afisa, e doar un ecran cu care te joci de cateva ori si apoi il lasi intr-un mod care-ti place mai mult si uiti de el; am bord digital pe masina, desi nu la fel de complex ca VC, si clar nu as da banii de retrofit pe el... Acum, daca pentru tine merita peste 1.000 de euro sau nu... doar tu ne poti spune!1 point
-
Pentru folie cauta pe facebook: https://www.facebook.com/FolieDisplayNaviAuto/ A doua zi: Arad-Viena, surprins ca nu m-am dat jos deloc de pe autostrada si nici blocaje ca in Romania nu am prins. Am uitat sa fac poze la maxidot dar revin maine cu poze. Ce m-a surprins la navigatie este ca in Viena stie informatii din trafic si ca se conecteaza automat la wifi-urile din oras, ceea ce in Constanta nu face..... VID-20191015-WA0011.mp41 point
-
Manifestăm modalități diferite în a obține satisfacție de la un autoturism. Unii sunt mândri doar gândindu-se că au mașina în garaj (chiar și de nu o folosesc), alții manifestă plăcere deosebită și preocupare în a-i da luciu și a o spăla în fiecare week-end (chiar daca probabil nu a folosit-o deloc de la precedentul), altora sa o echipeze pentru offroad desi știu ca nu o vor folosi niciodata într-un atare scop, altii tind după cp in plus si un cuplu mai mare desi probabil modul de a o conduce rămâne neschimbat. Eu mă bucur de ea atunci când o folosesc, în rest nu generează pasiuni cand nu-mi este utilă. Faptul ca lucește după spălătorie nu mă mișcă cu nimic. În altă ordine de idei Android 10 vine cu Wireless MirrorLink build-in (Android Auto facand deja pasul asta odata cu ultima versiune aparută).1 point
-
Situri utile pentru cei care vor sa afle mai multe detalii despre uleiul de motor. https://www.oil-club.ru/ https://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=ru&u=https://www.oil-club.ru/&prev=search https://www.bobistheoilguy.com/ https://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=en&u=https://www.bobistheoilguy.com/&prev=search https://oil-club.de/ https://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=de&u=https://oil-club.de/&prev=search1 point
-
Sunt arhisuficienti cai, si asa cum am spus, nu pentru cifre am resoftat masina, ca atunci mergeam direct in stage1+ la 310-315cp @cristi511 Ti-as fi scris in privat, dar n-am cum Nu ma intind aici, poate ma plimb iar 7 zile... E pacat ca nu exista o arie "freezone" unde se pot discuta subiecte de genul... as fi fost foarte curios de un raspuns... dar am inteles mesajul! ms!1 point
-
O sa raspund tot eu, vad ca nu se grabeste cel care a adus in vb. buretele. Poate totusi ne explica si el la ce foloseste. Polita aia chiar asa trebuie sa fie. Este doar un material ieftin care trebuie sa isi pastreze forma in timp, chiar si daca depozitezi ceva usor pe ea. Cu aspect de mocheta ca sa se integreze cu restul materialelor din masina. Sa nu aibe un aspect lucios, ca sa nu se reflecte in geam. Poate in partea inferioara un material mai moale, pentru absortia sunetului. Dar si asta nu este neaparat necesar, acolo-s doar reflexii de cavitate.1 point
-
1 point
-
Faci un log cu VCDS cu turatia motorului si valoarea MAF-ului in Advanced Measuring Blocks (cum se face pentru log turbina), teoretic ar trebui sa ai constant peste 850mg/stroke de la 3.000Rot/min in sus.1 point
-
Breaking News... In ultimul timp am vazut ca Politia a retinut mai multe taloane ale unor cunostinte si prieteni de ai mei, m-am speriat si eu ca eram in ilegalitate cu rotile mele de vara Madras BBS RS800 de W8 echipate cu anvelope 225/45/R17. Cum imi expira ITP si eu il fac numai la RAR (ca pot si am tupeul asta), am zis sa “pusc 2 eurasi” dintr-un foc si sa intru in legalitate cu dimenisunile rotilor de vara. Zis si facut! Acum sunt in legalitate cu rotile si am omologate anvelopele 225/45/R17 si “Fulgerul Gri” functioneaza perfect! Pret ITP & modificare CIV = 215Lei. #sanatatelamotoare1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00