Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.10.2019 în toate secţiunile

  1. Manifestăm modalități diferite în a obține satisfacție de la un autoturism. Unii sunt mândri doar gândindu-se că au mașina în garaj (chiar și de nu o folosesc), alții manifestă plăcere deosebită și preocupare în a-i da luciu și a o spăla în fiecare week-end (chiar daca probabil nu a folosit-o deloc de la precedentul), altora sa o echipeze pentru offroad desi știu ca nu o vor folosi niciodata într-un atare scop, altii tind după cp in plus si un cuplu mai mare desi probabil modul de a o conduce rămâne neschimbat. Eu mă bucur de ea atunci când o folosesc, în rest nu generează pasiuni cand nu-mi este utilă. Faptul ca lucește după spălătorie nu mă mișcă cu nimic. În altă ordine de idei Android 10 vine cu Wireless MirrorLink build-in (Android Auto facand deja pasul asta odata cu ultima versiune aparută).
    4 points
  2. Boon, si iata ca incepem un nou capitol cu o noua masina. De ce Chapter 2.0? Pt ca e a doua masina personala. Este vorba despre Octavia 3 facelift, 2018, inmatriculata in 2019, versiunea Style plus destule dotari optionale (cam de 3000 euro), cu micutul, dar voiosul motor de one point zero, 115 horse power. Masina de drive test, cu 12222 km atunci, luata la 12849 si in prezent avand 12399km. Pret: 15400 euro, pe baza configurarilor mele, masina a fost undeva la 22500-22800 euro . Mai jos aveti o detaliere pe scurt a povestii, achizitia avand la baza un topic de pe un forum de discutii renumit de la noi. Timp de 6 ani am condus un Sandero, luat in 2013, de nou, cu motorul de 1.2 - 75 cp. Prima mea masina. A fost bun, nu am avut probleme tehnice, dar, a inceput sa fie nevoie de spatiu mai generos si de motor mai puternic. De, am capatat experienta, am condus si masini mai scumpe (m-am oprit la 100 000 euro) si pretentiile au crescut. Ideea a fost sa vand Sandero si sa mai plusez cu maxim 5000 euro, sa iau ceva de prin 2015-2016. Dar, cautand, innebunind sa vad numai masini diesel si cu kilometri aia doar pe o roata si, fiind sprijinit de un unchi, am plusat la bani si cautarile s-au orientat spre masini cat mai noi. Voiam neaparat GARANTIE minim 2-3 ani, scaune incalzite, aer conditionat automat, motor mai fasnet si un computer de bord mai avansat si senzori parcare spate (da, stiu, esti sofer si fara, dar eu vreau, mai ales ca luam o masina mai lunga). Eh, se pare ca Skoda aceasta mi-a depasit toate asteptarile, plusand cu faruri led, comenzi volan, pilot automat, geamuri spate cu tenta, lumini ambientale, vopsea metalizata, torpedo refrigerat, smart link, multimedia foarte fain, kilometri putini, rabatarea banchetelor spate din portbagaj, geamuri cu tenta inchisa pe spate si or mai fi. O sa le postez intr-un alt post. Android auto functioneaza foarte bine, Waze e priceless pe ecranul masinii. Timp de 3 luni, aproape 4, am tot cautat, cand, intr-o vineri seara (27 septembrie), am vazut Octavia in cauza. Nu aveam cumparator la Sandero, am zis macar sa ma duc sa o vad. Luni (29 septembrie) am fost la dealer, masina nu se vanduse. Mi-a placut, avea tot ce voiam plus altele, iar marti am achitat-o. A mai durat inca o saptamana pt a o prelua din cauza ca parbrizul a fost schimbat (era ciobit intr-un loc, destul de serios) si pt ca aripa fata avea o zgarietura pe care o ratasem, fiind si aceea revopsita. Apoi, saptamana trecuta a avut loc verificarea tehnica. Pe 08 octombrie, am eliberat locul de parcare prin inmanarea cheilor noului proprietar de Sandero, iar pe 09 octombrie am ocupat locul de parcare cu New Skoda. Ce sa zic, e altceva, merge intr-un fel, absoarbe socurile lejer. Am mers cu un prieten, conducand el. Am stat ca pasager atat in dreapta, cat si in spate. Da, am testat si asta, chiar daca eu voi fi soferul principal al masinii. Pasagerii se vor bucura de confort, se sta foarte bine si in spate. La 130 km/h in treapta 5 e liniste asa cum trebuie sa fie intr-o masina. Evident ca i-am dat-o si pe a 6-a, dar am vrut sa aud insonorizarea in treapta 5 Saptamana aceasta sper sa o inmatriculez, am numerele rezervate si le voi primi de la Sandero, RCA si Casco neaparat apoi anvelope iarna cu jante si cam atat pe anul acesta. In weekend a primit o tratatie corespunzatoare, fiind data cu ceara, in prealabil curatata si degresata ca la carte.
    2 points
  3. Urmatoarele sunt minciuni: - Speed Signs Recogniton - Speed Limiter ( Limitator Inteligent De Viteza)--nu e nimic inteligent ci este ceva configurabil - Scaune sport cu reglare multipla - Navigatie 4D Color Profesionala + HDD 20GB Integrat - Lumini Adaptive - Full LED Spate Daca nu are vreun chip tuning dubios, din cate stiu, puterea este de 105 CP nu 115.
    2 points
  4. De acord . Sa vina ecranul, sa l montez si descriu actiunea aici pe forum.
    2 points
  5. Felicitari! Chiar o masina buna la toate! Pe langa faptul ca e frumoasa. Legat de jante, vad ca sunt pareri si pareri, mie mi se par cele mai frumoase care pot fi puse pe Tiguan, si mai si completeaza un look mai "exclusivist" sa zic asa, venind cu R-line. Felicitari inca o data, excelenta masina!
    2 points
  6. DONE, Done and finally Done! . Desi totul s-a petrecut Vineri, am zis sa astept ca, na, sa nu scriu la cald... Sa mai treaca entuziasmul si sa pot fi obiectiv... Sa nu zica lumea ca mi-a luat mintile! Dar noooo, nu se poate. Au trecut 3 zile si feeling-ul este mai arzator, mai evident, mai... prezent! Am trecut la Stage 1 MRC ECU + TCU si, cu doua click-uri si in trei miscari, am schimbat masina! Pentru ca, da (!!), este cu totul alta... Nu am cautat sa obtin cele mai bune cifre, sa stabilesc vreun record sau sa o fac de drag, pentru ca nu as fi avut sorti de izbanda (este totusi un SUV), dar rezultatul este peste asteptari! Cifrele stau in felul urmator: In diferite run-uri, s-au obtinut si valori mai bune (317 PS si 462 Nm), cu aceeasi varianta (v3) de soft, dar acest grafic a fost ales pentru aspectul liniar al curbei. Ce pot spune este ca masina TRAGE si trage si tot trage pana cand ramane fara gaz . Momentul in care turbo isi face simtita prezenta este precum un pumn in stomac si o palma dupa ceafa (in acelasi timp!) si parca nu esti niciodata pregatit pentru asta, indiferent de cate ori ti-a mai facut-o inainte... Cutia schimba complet diferit si parca nu mai simti pierderi intre trepte. Iti da senzatia ca masina trage non-stop. Launch Control in 3 trepte: 2.500, 3.000 si 3.500 rpm, pentru toate gusturile si nevoile . Per total, masinuta nu doar se simte mai rapida, dar si este: Ca timp, sunt sigur ca se poate si mai bine - eram 2 in masina, temperatura de 21 grade, rezervor la 90% si toate acaretele pe care as putea sa le dau jos (roata rezerva, bancheta etc. ), dar, chiar si asa, timpul a scazut cu mai bine de 1 sec. pentru 0-100 km/h si mai bine de 6 sec. in minus pentru 402 m (din pacate, nu pot atasa poza pentru a nu incalca Regulamentul). Sunt convins ca in conditii ideale, se poate scoate un high-fours (4,9x). Oricum, precum ziceam mai sus, nu timpii sunt cei mai importanti, ci cum se comporta masinuta pe strada. Si suntem bine-bine! . Mii de multumiri si recunostinta lui @C Z R pentru rabdarea si timpul dedicat pentru a iesi fix ce trebuie! Vorba lui - "ori e custom, ori nu mai e!" Totodata, multumesc si @voinea & @mugur pentru timpul alocat testarii pe dyno si rabdarii pentru a face toate calibrarile cum trebuie! P.S: Ma bucur de fiecare data ca am ales sa fac franele intai, pentru ca, precum ar spune vecinii de peste Atlantic, "za powaa iz intoxicating" ? P.S.2: Trebuie alte anvelope!
    2 points
  7. Am revenit. Poate o sa radeti dar dozajul este foarte precis si e foarte productiv. Spor la treaba.
    2 points
  8. A, bun! Atunci poti sa lasi un cod cand ajunge sau, de ce nu, sa faci mai multe poze la montaj cu care sa poti face un DIY. Cred ca sunt destui care vor sa faca acest lucru si s-ar bucura sa gaseasca toate informatiile astea stranse undeva, nu aruncate undeva in zeci de pagini de alte discutii.
    1 point
  9. Felicitari, in sfaaarsiiittt !!! Stage2+ la anu? Iti dau 3 luni sa te plictisesti de puterea ei noua =))
    1 point
  10. Mai sunt și aia care și le iau pentru siguranța...
    1 point
  11. Bravo nu stiu pe unde gasesti traseele astea dar sunt faine si ai si masina cu , care poti sa le parcurgi . Prin ce postezi tu aicia pot vedea si alti posesori de suvuri ce poate face o masina de genul asta . Tu te folosesti corect de ea dat 99 % le folosesc pentru urcat bordura la oras si de a sta mai cocotati la volan si clar au 4X4 pe ele . Da vorba aia fiecare cu banul lui face ce vrea .
    1 point
  12. S-a jucat un pic soarele cu reflexiile in parbriz...dar tot 1080p60 a ieșit ? Cred ca este un bug...daca pun in acelasi post link-uri de la video diferite multiplica primul link... Solutia este sa pun link-urile in posturi diferite si face forumul "merge" automat...oare sa fie bug in Android10? ?
    1 point
  13. Exista si special pentru B8, https://www.aliexpress.com/item/33010138725.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3c647644ntnvS0&algo_pvid=276f4da6-030f-49f6-bb87-7043b11c2207&algo_expid=276f4da6-030f-49f6-bb87-7043b11c2207-2&btsid=0d52fb15-a5bd-418d-80ac-4106c6042307&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_55 Insa calitatea e made in china, nu se compara cu viofo.
    1 point
  14. Masina are 4 ani si ceva si 55k km, am uitat cred sa mentionez. Asta as face eu singur acasa la vara, sa ma mai murdaresc si eu pe maini, dar am notat-o, sa stii...si iti multumesc. Cumva in imaginatia mea optimista este sa lucrez cat mai mult la reprezentante, avand si pana acum toate lucrarile facute numai la reprezentanta in ideea unor viitoare culanze sau recall-uri ulterioare...sau poate macar reduceri de client fidel
    1 point
  15. Culmea, asa e si la BiTDI, cifrele "reale" de fabrica masurate pe dyno sunt pe la 250cp... Eu nu am masurat-o pe a mea ( ce urat suna... ) dar la cat de bine merge, nici nu cred ca mai imi bat capul sa o pun pe dyno. Si eu as vrea Stage 1 la DSG, dar aici in vest, inca mai trebuie asteptat...
    1 point
  16. Am venit din Ungaria, si m-am oprit direct la reprezentata. Bineinteles ca unu era in concediu, unu era foarte prins, celalalt era la baie, etc... nu putem, n-avem cum, doar programare... oricat le-am explicat ca pt mine e totusi o "urgenta", si nu am venit pt schimb ulei sau alte prostii care poate mai suporta amanare cateva zile... am facut totusi o programare, in cazul in care nu reusesc sub nicio forma... Vis-a-vis, prietenii mei de la Opel/BMW, si le-am facut o vizita. Ei, ce sa vezi, dupa 1 minut de chinuiala, s-a reusit cu greu deschiderea portbagajului, si ce sa vezi, problema era de la 2 "opritoare", rotunde, pe lateralul portbagajului, care se regleaza puterea de strangere/inchidere. Acestea au fost stranse mai bine, si culmea, totu functioneaza perfect, si se inchide/deschide chiar mai usor decat la inceput! Adica, sper ca asta sa fi fost problema... cel putin momentant merge fara probleme, si l-am deschis/inchis de vreo 20-30 de ori... O sa pun mai tarziu si o poza cu elementele respective. Va multumes pt sfaturi! Poate ajuta si pe altii aceasta rezolvare.
    1 point
  17. @Muale au fost si scurte si lungi , de la 2 km la 18 km Au fost doua cazuri in care m-am intalnit cu oameni pe traseu : - Un biciclist foarte entuziast probabil german dupa accent - si cu un turist cu "masina de firma" ......inchiriata care tocmai se intorcea dintr-o zona care mi-a dat mie bataie de cap . In rest.....zero atv-uri si zero masini de offroad...... exact cum imi place ....pustiu. @skodamen O parte din drumuri erau salvate de acasa pe Goole Maps , dar nu sunt in totalitate conforme cu realitatea. Am mers destul de mult in Blind dupa busola navigatiei Nu consider asa de grele drumurile astea , nu am atins cu scutul deloc , odata ce am vazut anvelopele in actiune chiar nu am mai avut griji. Au existat momente mai periculoase unde treceai la cativa centimetri de o prapastie , asta e alta treaba dar masina a facut fata fara prea mult efort. Iti dai seama ce insemna sa vin cu Exploratorul meu in Zakynthos si sa il las in parcare la cazare.....apoi sa ma duc sa inchiriez un jimny si sa ma duc cu el pe munti .....tradare....mai rau decat sa inseli sotia.... cred ca se aprinde checkengine de la prima cheie cand ma intorc la el.....
    1 point
  18. Dupa 2 ani de cand detin masina, a venit vremea sa ii fac prezentarea si aici pe forum Este vorba despre un Seat Leon 1M 2004 Top Sport, motor 1.9TDI ARL 150CP. Masina a fost adusa din Spania, luata de la un unchi. La o luna dupa ce am adus masina in tara, turbina s-a gandit ca ar fi cazul sa paraseasca motorul, drept urmare a primit o reconditionare. Pe partea de motor am mai schimbat racitorul de ulei (aveam mici urme de ulei in vasul de expansiune), cureaua de accesorii, plus kit-ul de distributie. La capitolul modificari, nu sunt foarte multe, dar pe parcurs vor urma. Recent i-am montat un set de lupe bi-xenon, o cotiera de A3 8L, grile de aer iluminate, o plafoniera W8 si un set de ornamente pentru pedale, urmand sa pun si footrest-ul. Pe spate, am ales sa renunt sa stergatorul de Leon si am pus in locul lui un stergator de Fabia. Pe partea de ulei, momentan folosesc Liqui Moly 4100 Top Tech 5W40, iar ca si kilometrii inregistram 309.500KM .....
    1 point
  19. Azi am reușit să fac schimbarea între tunelul central fără cotieră și cel cu cotieră. Sunt obișnuit cu desfăcutul ? așa că mi-a venit oarecim ușor să fac operațiunea. pentru un montaj mai facil am preferat să scot scaunele față, iar cu ocazia asta, am făcut și o aspirare temeinică a interiorului. Tunelul central se demontează relativ simplu, iar cotiera se montează iarăși relativ simplu. Cu puțină atenție și câteva scule o puteți schimba in maxim 30-40 de minute. Cotiera a venit inclusiv cu conducta pentru aer, așa că acum am cotieră cu răcire ?. În plus acum și pasagerii din spate beneficiază de guri de aerisire și suport pentru pahare. Before & after pics: Mâine probabil voi aspira și Tiguanul în interior și le voi spăla pe amândouă. Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  20. nu ma bate gandu' asta inca O sa fie o masina tare greu de inlocuit....
    1 point
  21. Sau Hankook i'cept RS2, 270_280 lei.
    1 point
  22. Te rog sa verifici ceva la Tiguan. Nu de alta dar țin minte Intr un service din buc și eu și altul cu un b7 am avut aceași problema. Omul a schimbat și amortizoare și bucse și tot avea zgomotul la scurt timp.dupa. Verifica brațul trapez care intra in bucșă aia mare. Daca are joc in timp de la.frecat își face uzura și pui bucșă noua dar își face joc și bate. E dimineață, sper că se înțelege.
    1 point
  23. eu zic ca e fals 1.cu toata rugina, cind a scirtiit prezonul in butuc ...e strinsa roata :lol: 2. desurubarea prezoanelor este posibila cind nu sint strinse corespunzator; gresate sau nu, momentul de stringere al prezoanelor e acelasi ps: nu cred ca in urma gresarii se stringe cu juma' de tura in plus :D
    1 point
  24. asa este, dar decat sa dai 70-80% din valoarea initiala cat cer unii romani pe ale lor masini intretinute mai bine tragi o fuga in afara, si iei una de la un autohaus mai de renume, acolo macar o iei cu 50-60% din valoarea initiala, si ai si istoric oricum iesi mai ieftin fata de masinile de romania bune dar scumpe.. si acelasi timp uzate in traficul de bucuresti, cluj, iasi etc.. prin gaurile din drumurile noastre sparte, zgariate de matze prin parcare in fata blocului P.S. nu vreau sa fiu carcotas dar ma uitam aici pe forum la sectiunea de vanzari auto.. si sa ceri 11.000 euro pe skoda octavia din 2011 de 120.000km mi se pare cam... cam.. sa nu fiu rautacios P.S.2 stiu ca probabil vor sari colegii sau chiar moderatorii care au masini scumpe si intretinute.. cu explicatii si argumente, dar o masina noua sau scumpa merita numai daca faci bani cu ea.. sa fie taxi, sa fie masina de firma cu care angajatul se deplaseaza sa faca bani.. etc masina scumpa si noua luata ca sa te plimbi tu si familia.. numai daca ai un statut social, esti mare patron/antreprenor, si nu-ti permiti sa se uite lumea la tine sa zica ca umbli cu SH-uri. altfel angajati ca mine care fac 1000-1500 euro lunar, nu si-ar permite si nici n-ar fi logic sa-ti iei o masina noua sa o tii in fata blocului
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!