Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.10.2019 în toate secţiunile
-
DONE, Done and finally Done! . Desi totul s-a petrecut Vineri, am zis sa astept ca, na, sa nu scriu la cald... Sa mai treaca entuziasmul si sa pot fi obiectiv... Sa nu zica lumea ca mi-a luat mintile! Dar noooo, nu se poate. Au trecut 3 zile si feeling-ul este mai arzator, mai evident, mai... prezent! Am trecut la Stage 1 MRC ECU + TCU si, cu doua click-uri si in trei miscari, am schimbat masina! Pentru ca, da (!!), este cu totul alta... Nu am cautat sa obtin cele mai bune cifre, sa stabilesc vreun record sau sa o fac de drag, pentru ca nu as fi avut sorti de izbanda (este totusi un SUV), dar rezultatul este peste asteptari! Cifrele stau in felul urmator: In diferite run-uri, s-au obtinut si valori mai bune (317 PS si 462 Nm), cu aceeasi varianta (v3) de soft, dar acest grafic a fost ales pentru aspectul liniar al curbei. Ce pot spune este ca masina TRAGE si trage si tot trage pana cand ramane fara gaz . Momentul in care turbo isi face simtita prezenta este precum un pumn in stomac si o palma dupa ceafa (in acelasi timp!) si parca nu esti niciodata pregatit pentru asta, indiferent de cate ori ti-a mai facut-o inainte... Cutia schimba complet diferit si parca nu mai simti pierderi intre trepte. Iti da senzatia ca masina trage non-stop. Launch Control in 3 trepte: 2.500, 3.000 si 3.500 rpm, pentru toate gusturile si nevoile . Per total, masinuta nu doar se simte mai rapida, dar si este: Ca timp, sunt sigur ca se poate si mai bine - eram 2 in masina, temperatura de 21 grade, rezervor la 90% si toate acaretele pe care as putea sa le dau jos (roata rezerva, bancheta etc. ), dar, chiar si asa, timpul a scazut cu mai bine de 1 sec. pentru 0-100 km/h si mai bine de 6 sec. in minus pentru 402 m (din pacate, nu pot atasa poza pentru a nu incalca Regulamentul). Sunt convins ca in conditii ideale, se poate scoate un high-fours (4,9x). Oricum, precum ziceam mai sus, nu timpii sunt cei mai importanti, ci cum se comporta masinuta pe strada. Si suntem bine-bine! . Mii de multumiri si recunostinta lui @C Z R pentru rabdarea si timpul dedicat pentru a iesi fix ce trebuie! Vorba lui - "ori e custom, ori nu mai e!" Totodata, multumesc si @voinea & @mugur pentru timpul alocat testarii pe dyno si rabdarii pentru a face toate calibrarile cum trebuie! P.S: Ma bucur de fiecare data ca am ales sa fac franele intai, pentru ca, precum ar spune vecinii de peste Atlantic, "za powaa iz intoxicating" ? P.S.2: Trebuie alte anvelope!23 points
-
Boon, si iata ca incepem un nou capitol cu o noua masina. De ce Chapter 2.0? Pt ca e a doua masina personala. Este vorba despre Octavia 3 facelift, 2018, inmatriculata in 2019, versiunea Style plus destule dotari optionale (cam de 3000 euro), cu micutul, dar voiosul motor de one point zero, 115 horse power. Masina de drive test, cu 12222 km atunci, luata la 12849 si in prezent avand 12399km. Pret: 15400 euro, pe baza configurarilor mele, masina a fost undeva la 22500-22800 euro . Mai jos aveti o detaliere pe scurt a povestii, achizitia avand la baza un topic de pe un forum de discutii renumit de la noi. Timp de 6 ani am condus un Sandero, luat in 2013, de nou, cu motorul de 1.2 - 75 cp. Prima mea masina. A fost bun, nu am avut probleme tehnice, dar, a inceput sa fie nevoie de spatiu mai generos si de motor mai puternic. De, am capatat experienta, am condus si masini mai scumpe (m-am oprit la 100 000 euro) si pretentiile au crescut. Ideea a fost sa vand Sandero si sa mai plusez cu maxim 5000 euro, sa iau ceva de prin 2015-2016. Dar, cautand, innebunind sa vad numai masini diesel si cu kilometri aia doar pe o roata si, fiind sprijinit de un unchi, am plusat la bani si cautarile s-au orientat spre masini cat mai noi. Voiam neaparat GARANTIE minim 2-3 ani, scaune incalzite, aer conditionat automat, motor mai fasnet si un computer de bord mai avansat si senzori parcare spate (da, stiu, esti sofer si fara, dar eu vreau, mai ales ca luam o masina mai lunga). Eh, se pare ca Skoda aceasta mi-a depasit toate asteptarile, plusand cu faruri led, comenzi volan, pilot automat, geamuri spate cu tenta, lumini ambientale, vopsea metalizata, torpedo refrigerat, smart link, multimedia foarte fain, kilometri putini, rabatarea banchetelor spate din portbagaj, geamuri cu tenta inchisa pe spate si or mai fi. O sa le postez intr-un alt post. Android auto functioneaza foarte bine, Waze e priceless pe ecranul masinii. Timp de 3 luni, aproape 4, am tot cautat, cand, intr-o vineri seara (27 septembrie), am vazut Octavia in cauza. Nu aveam cumparator la Sandero, am zis macar sa ma duc sa o vad. Luni (29 septembrie) am fost la dealer, masina nu se vanduse. Mi-a placut, avea tot ce voiam plus altele, iar marti am achitat-o. A mai durat inca o saptamana pt a o prelua din cauza ca parbrizul a fost schimbat (era ciobit intr-un loc, destul de serios) si pt ca aripa fata avea o zgarietura pe care o ratasem, fiind si aceea revopsita. Apoi, saptamana trecuta a avut loc verificarea tehnica. Pe 08 octombrie, am eliberat locul de parcare prin inmanarea cheilor noului proprietar de Sandero, iar pe 09 octombrie am ocupat locul de parcare cu New Skoda. Ce sa zic, e altceva, merge intr-un fel, absoarbe socurile lejer. Am mers cu un prieten, conducand el. Am stat ca pasager atat in dreapta, cat si in spate. Da, am testat si asta, chiar daca eu voi fi soferul principal al masinii. Pasagerii se vor bucura de confort, se sta foarte bine si in spate. La 130 km/h in treapta 5 e liniste asa cum trebuie sa fie intr-o masina. Evident ca i-am dat-o si pe a 6-a, dar am vrut sa aud insonorizarea in treapta 5 Saptamana aceasta sper sa o inmatriculez, am numerele rezervate si le voi primi de la Sandero, RCA si Casco neaparat apoi anvelope iarna cu jante si cam atat pe anul acesta. In weekend a primit o tratatie corespunzatoare, fiind data cu ceara, in prealabil curatata si degresata ca la carte.7 points
-
@Muale au fost si scurte si lungi , de la 2 km la 18 km Au fost doua cazuri in care m-am intalnit cu oameni pe traseu : - Un biciclist foarte entuziast probabil german dupa accent - si cu un turist cu "masina de firma" ......inchiriata care tocmai se intorcea dintr-o zona care mi-a dat mie bataie de cap . In rest.....zero atv-uri si zero masini de offroad...... exact cum imi place ....pustiu. @skodamen O parte din drumuri erau salvate de acasa pe Goole Maps , dar nu sunt in totalitate conforme cu realitatea. Am mers destul de mult in Blind dupa busola navigatiei Nu consider asa de grele drumurile astea , nu am atins cu scutul deloc , odata ce am vazut anvelopele in actiune chiar nu am mai avut griji. Au existat momente mai periculoase unde treceai la cativa centimetri de o prapastie , asta e alta treaba dar masina a facut fata fara prea mult efort. Iti dai seama ce insemna sa vin cu Exploratorul meu in Zakynthos si sa il las in parcare la cazare.....apoi sa ma duc sa inchiriez un jimny si sa ma duc cu el pe munti .....tradare....mai rau decat sa inseli sotia.... cred ca se aprinde checkengine de la prima cheie cand ma intorc la el.....6 points
-
4 points
-
Repede, repede, repede, trecura si aproape 6 luni de cand ne-am "luat". Trecut pragul de 20.000km... Un pic peste asteptari ca numar de km, dar au trecut pe nesimtite. In afara de problema cu portbagajul blocat, care s-a rezolvat mult mai usor si repede decat m-as fi asteptat, in rest totul e in grafic. Si uleiul, si antigelul ( verific saptamanal, si e la maxim, as it should be... monitorizam oricum in continuare ) si ... consumul... ( more or less... dar mai mult more, decat less ) Nu sunt adeptul liniutelor, si nici a plecarii primului de la semafor, dar cateodata cand il vezi pe cel de langa tine cum se "incoarda" parca nu te poti abtine, si de cateva ori am vazut fet(z)e extrem de surpinse de un banal passat... priceless... Chiar daca ma repet, e un motor exceptional, cu o elasticiate fantastica, impingand in toata plaja de cuplu... bravo VW! Totodata, acum vreo 2 sapt m-am suit in fosta masina, si va spun foarte sincer, desi materialele sunt mai calitative in Passat ( clar, dooh ), Opelul e MUUULT mai bine lucrat, si asamblat. Are aprox 135.000km acum, si nu bate, nu troncane, nu scartaie nimic, niciun greieras ascuns... chiar a fost o masina pe cinste! Dar, revenind la oaia noastra in blana de lup, dupa 6 luni si 20.000km, are un big thumbs up! Let's keep it that way...3 points
-
Eibach ai mai avut si H&R-urile parca erau mai dure, nu?! Deci... Eibach!2 points
-
Dupa 2 ani de cand detin masina, a venit vremea sa ii fac prezentarea si aici pe forum Este vorba despre un Seat Leon 1M 2004 Top Sport, motor 1.9TDI ARL 150CP. Masina a fost adusa din Spania, luata de la un unchi. La o luna dupa ce am adus masina in tara, turbina s-a gandit ca ar fi cazul sa paraseasca motorul, drept urmare a primit o reconditionare. Pe partea de motor am mai schimbat racitorul de ulei (aveam mici urme de ulei in vasul de expansiune), cureaua de accesorii, plus kit-ul de distributie. La capitolul modificari, nu sunt foarte multe, dar pe parcurs vor urma. Recent i-am montat un set de lupe bi-xenon, o cotiera de A3 8L, grile de aer iluminate, o plafoniera W8 si un set de ornamente pentru pedale, urmand sa pun si footrest-ul. Pe spate, am ales sa renunt sa stergatorul de Leon si am pus in locul lui un stergator de Fabia. Pe partea de ulei, momentan folosesc Liqui Moly 4100 Top Tech 5W40, iar ca si kilometrii inregistram 309.500KM .....2 points
-
Masina are 4 ani si ceva si 55k km, am uitat cred sa mentionez. Asta as face eu singur acasa la vara, sa ma mai murdaresc si eu pe maini, dar am notat-o, sa stii...si iti multumesc. Cumva in imaginatia mea optimista este sa lucrez cat mai mult la reprezentante, avand si pana acum toate lucrarile facute numai la reprezentanta in ideea unor viitoare culanze sau recall-uri ulterioare...sau poate macar reduceri de client fidel1 point
-
Din cate stiu, nu apare ca operatiune. La reprezentanta iti schimba doar uleiul, nici macar filtrul, nu mai vb de sita pompei de curatat. Daca vrei sa schimbi si filtru iti dau in privat detaliile de achizitie. Sau vezi in aria Masina mea, ori la @Andrei_72, @Doomysau la mine.1 point
-
Uleiurile la diferentialele fata si spate , nu strica sa le schimbi . Probabil cei de la vw o sa iti spuna ca acelea nu se schimba ... dar poti sa insisti.1 point
-
@razvancc ms de sfat. UG8 nu am vrut eu, initial m-am uitat la GY Ultragrip Performance Gen-1, dar am vazut ca a fost inlocuit cu modelul mai nou Performance +, care din pacate nu vine XL. Da, nu par rele nici Vredesteinurile, dar sunt comandate... voi reveni cu feedback1 point
-
Salutare, In weekend am avut si prima interventie mai serioasa asupra masinii fiindca un xenon si-a dat duhul. Dupa cum se vede in poze, nu e asa simpla operatiunea, trebuie demontat destul de mult, de aceea e bine sa fie schimbate amandoua, chiar daca unu mai merge. Am mers tot pe Osram Xenarc, acelasi model cu ce vine din fabrica1 point
-
Am mai reusit sa mai fac inca doua filme din Zakynthos : Aici se vede si o zona devastata de incendiu de vegetatie cu un an in urma in 2018 . Si aici este coborarea spre orasul Keri , cu vedere la Insula Marathnonsi ( Insula Testoaselor)1 point
-
Broasca portbagaj VW Passat B8 3G0827503 10S cauta una cu data cat mai recenta, minim cu 10S. si la audi A4 B9 este aceeasi piesa.1 point
-
Am vorbit la PBN, o sa-mi inlocuiasca bidonul de ulei achizitionat cu unul cu norma 508.00, pt ca nu e ideal sa completez o norma diferita peste ce am acum. Ramane pana la revizie sa hotarasc daca merg in continuare pe 0w20 508.00 sau 5w30 504.00.1 point
-
Nu e o valoare de speriat. Atentie la turatia de relanti, de multe ori urca la aprox 1000rpm fara sa observam, si valorile pe injectoare difera1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Azi am reușit să fac schimbarea între tunelul central fără cotieră și cel cu cotieră. Sunt obișnuit cu desfăcutul ? așa că mi-a venit oarecim ușor să fac operațiunea. pentru un montaj mai facil am preferat să scot scaunele față, iar cu ocazia asta, am făcut și o aspirare temeinică a interiorului. Tunelul central se demontează relativ simplu, iar cotiera se montează iarăși relativ simplu. Cu puțină atenție și câteva scule o puteți schimba in maxim 30-40 de minute. Cotiera a venit inclusiv cu conducta pentru aer, așa că acum am cotieră cu răcire ?. În plus acum și pasagerii din spate beneficiază de guri de aerisire și suport pentru pahare. Before & after pics: Mâine probabil voi aspira și Tiguanul în interior și le voi spăla pe amândouă. Weekend plăcut tuturor!1 point
-
Septembrie 2019 si 199800 km. Verificat geometrie. Schimb distributie si transmisie accesorii pe original. Cost total 2300 lei la reprezentanta. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca urmatoarea distributie trebuie schimbata la 410000km. ? Masina merge la fel de bine, fara nici un fel de probleme care sa necesite orice fel de interventie mecanica sau electrica. Deja m-am obisnuit cu puterea si am inceput sa ma uit cu un ochi la B8 190 sau 240 cp. Ma ingrijoreaza totusi varianta de 240cp pentru fiabilitatea motorului schimbul distributiei la 120000km si putin consumul. A inceput sa-mi placa foarte mult si varianta Alltrack!1 point
-
Nu ai spus nimic de trecerea de la Audi la Skoda. Probabil sunt ceva mici, mari diferente. Sau nu ? Oricum, felicitari si sa te bucuri de ea.1 point
-
Pot sa-ti spun ca mai repede am vazut echipaje anuntate pe Waze decat pe statie, de asta am si renuntat la statie. In plus, e liniste in masina, nu mai aud tot felul de injuraturi si alte discutii "filozofice" Si sincer sa fiu, mai este vorba si de comoditate. Mi-era cam greu sa montez antena, statie, cabluri.... In concluzie, prefer Waze.1 point
-
Da,e codata gresit.Intra la longcodding si o sa-ti dai seama ..board comp via viper stalk..1 point
-
Vineri pana tarziu si sambata de la 9 dimineata pana la 10 noaptea, cu mici pauze, am reusit sa termin tot ce mai era de facut. Am reusit sa nu rup cleme si am ramas doar cu 3 suruburi si 2 cleme in plus :D. Am facut poze la izolarea cu CTK, dar la materialul al doilea nu am mai facut decat la portbagaj, intrucat incepuse sa tune si se intunecase a ploaie. Nu a mai plouat pana la urma, dar a fost suficienta amenintarea, ca sa grabesc ritmul si sa montez mai rapid tot, inclusiv pasla si mocheta. Greutati au fost mai la tot pasul, incepand de la intinderea CTK-ului, pe care a trebuit sa il presez foarte bine peste toate ramforsarile (pentru ca de fapt antifonarea sau mai precis reducerea vibratiilor se face doar daca acest material este foarte bine intins, cu cat mai putine goluri de aer sau cu lipire superficiala), continuand cu al doilea material, cel buretat, care are un lipici foarte bun, de mi s-a lipit mai tot timpul pe degete . Si impreuna cu bitumul de la celalalt, praf si ulei de la scule, au fost foarte greu de scos de pe maini aseara, chiar daca am dat cu sapun, Mafrasol si diluant. Ma cam ustura buricele degetelor si am putina febra musculara de la toate contorsiunile si genoflexiunile facute de o saptamana incoace. Dupa ce am terminat de ansamblat toata consola centrala nu gaseam mufa de la ESP. Cand ma uit, era prin cablul sub suportul de metal al consolei... si baga injuraturi si apoi chei si mana prin gaurica de la scrumiera (de fapt eu nu am scrumiera, ca e pachet nefumatori) si dupa 10 minute l-am convins sa iasa. Initial ma uitam la cele doua mufe ramase, una rosi si una maro, dar care nu se potriveau la mufa alba de la ESP, ca asa mi-am dat seama ca imi lipsea una . Am facut cateva poze cu masina curata, cum nu o sa mai fie niciodata . La sfarsit am schimbat si stergatoarele fata, sa ca acum pot sterge si luneta si parbrizul fara griji. As mai vrea sa schimb becurile din interior cu unele pe led, sa ma uit in "rezerva strategica" ce mai gasesc. Am folosit aproximativ 4.5 m2 de CTK si tot pe atat din materialul buretat, iar timpul efectiv de lucru a fost de aproximativ 17 ore. Mai am de dat jos usile, dar cred ca le voi face week endul viitor, pentru ca sincer imi doresc o pauza pe de o parte, iar pe de alta, ma gandesc ca sunt de dat multe suruburi la fetele de usi si trebuie sa lucrez cu atentie. Sau daca imi revine cheful so ma las si vremea, am sa le fac pe rand in cate o zi, dupa program. Am fost la o scurta plimbare cu masina. Zgomotele dinspre spate sunt mai putin sesizabile sau se aud destul de infundat, dar dinspre usi in continuare se aude zgomot (normal de altfel). Astept cu nerabdare clipa in care am sa termin tot Golful, sa vad atunci cum este. Week end placut tuturor.1 point
-
Dupa ce am "maritat" Q5-ul am cautat un inlocuitor tot din familia VAG si fiindca Kodiaq-ul imi facea cu ochiul inca de cand a aparut am decis sa fac pasul hotarator. Fiindca aveam nevoie de masina relativ repede si nu aveam chef de asteptat 3-4 luni am mers pe varianta masina second. Si avem una bucata Kodiaq Style 2.0 TDI 190 cu urmatoarele dotari : Verde smarald, Interior piele/piele artificiala, Incalzire stationara cu telecomanda, Scaune fata reglabile electric cu memorie, ventilate si incalzite, Volan incalzit, Scaune spate incalzite, Parking assistant, Jante aliaj Trinity, Duze stropitoare parbriz incalzite, Trapa plafon panoramica, Sistem navigatie Amundsen, Sunset, Area view si pachet led exterior, Sound system Canton, Inteligent light assistant, Lane assistant si blind spot detection, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Driving mode selection, Detectare oboseala sofer, Virtual cockpit si Skoda connect. Masina avea 15.000 km cand am luat-o si necesita putina atentie pe partea exterioara asa ca saptamana trecuta am fost la "salon" unde a primit un polish si protectie ceramica Gtechnic. Ce nu imi place : faptul ca are jantele cu ET mare si sunt intrate foarte mult sub caroserie se va rezolva prin achizitia altor jante de 19 cu ET mai mic si J mai mare, lipsa suportului de numar fata... Ce nu are si mi-as fi dorit : sasiu adaptativ si navigatia Columbus deoarece la Amundsen cei de la Skoda s-au zgarcit si nu au pus si Dvd player ca la Tiguan. Planuri de viitor : folie navigatie, rama grila fata Sportline care cred ca va ajunge saptamana asta, infoliere trim-uri geamuri deoarece cele argintii deja sunt "varza", embleme negre fata si spate de pe superskoda, arcuri H&R sau Eibach, semnalizari oglinda dinamice, retrofit la Columbus si sigur vor mai urma...0 points
-
O sa raspund tot eu, vad ca nu se grabeste cel care a adus in vb. buretele. Poate totusi ne explica si el la ce foloseste. Polita aia chiar asa trebuie sa fie. Este doar un material ieftin care trebuie sa isi pastreze forma in timp, chiar si daca depozitezi ceva usor pe ea. Cu aspect de mocheta ca sa se integreze cu restul materialelor din masina. Sa nu aibe un aspect lucios, ca sa nu se reflecte in geam. Poate in partea inferioara un material mai moale, pentru absortia sunetului. Dar si asta nu este neaparat necesar, acolo-s doar reflexii de cavitate.0 points
-
Despre exterior nu ma pronunt, dar interiorul crem e... ? desi, trebuie ceva atentie la "intretinerea" lui-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00