Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.10.2019 în toate secţiunile

  1. Probabil ultima experiență cu roțile de vară pe anul acesta. Soare si mult noroi prin munți. Video ceva mai incolo...
    4 points
  2. Salut colegi ! Am revenit la Golf Dupa ce am terminat mk2, la doar 8000 de km , a luat foc. Doi ani de zile am fost doar cu masina de serviciu. Pana ieri. Am devenit posesorul unui Golf mk4 GTI 1.8 turbo, 180 hp. Am luat-o de la un prieten, care din 2009 pana acum a facut 50000 km El, la randul lui a cumparat-o de la prieteni de familie, care au cumparat-o noua din US. De fapt de aia am luat-o, ca ii stiam istoricul. Masina are 121000 km, prima inmatriculare a fost in 2004 Consumul mediu pe 50 km in oras este de 11.2, mers in trafic, cu usoare sprinturi. In urmatoarea perioada, din pacate nu voi putea conduce masina. Dar am un plan pentru ea soft stage1 , evacuare de inox, o alta suspensie si alte frane. Suspensia se simte cam obosita. Intrebarea mea ar fi : ce suspensie recomandati ? Ma intereseaza un raport calitate pret bun. Recomandati reglabila ? KW din ce am vazut fac doar reglabile. Eventual preturi ...
    3 points
  3. Masina merge fara probleme. Cateva poze din seara asta
    2 points
  4. Verificarea DA, dar nu inlocuirea. Cat naiba sa stai cu motorul la relanti in gol ? Crezi ca producatorul nu a luat in calcul si uzura curelei si a rolelor la functionarea in gol a motorului ? Nu sunt prosti inginerii germani care au dat termen strict in functie de KM si nu de timp ! Sa o schimbi inainte de termen inseamna ca nu ai ce face cu banii si mergi pe principiul drobului de sare ! Am vazut sute de situatii in care a sarit de la punct distributia sau s-a gripat o rola sau a sarit surubul rolei intinzatoare FIX la cateva mii de km dupa inlocuirea kitului de distributie. De ce ? Pentru ca a fost facuta cu piese proaste, cu mana de lucru proasta de mecanic plapumar de cartier care recomanda inlocuirea la 60.000 km sau 4 ani indiferent de marca \ model. Asta daca tot mergem pe principiul drobului de sare si vrem sa schimbam mega preventiv piese. Poate ca ar trebui sa schimbam si masina o data la 3-4 ani ... tot preventiv !
    2 points
  5. Salutare. Dupa o lunga asteptare a venit clipa intalnirii. Comandata in iunie 2018 a fost ridicata de la dealer in mai 2019. Pe scurt vorbim de ceea ce am visat eu si sotia de 2 ani incoace. Seat ateca xcellence 1.5tsi dsg 4drive lava blue si ceva extras. Pachet asistenta sofer 5 Beats sound Pachet depozitare(spatii sub scaunele fata si mufa 12v in portbagaj) Incalzire stationara Virtual cockpit Full link Pachet njoy xcellence(pachet iarna,park asist,alarma) Top view camera Portbagaj electric. Alcantara black. Pana acum am facut aproape 1000km 90%extraurban si sunt innebunit dupa masina. Avand in vedere ca vin de pe un leon reference 2008 cu 0 optiuni diferenta e imensa. Sunt o gramada de optiuni care iti fac viata usoara la volan...acc dsg light assist... Avand in vedere ca e prima masina cu dsg ca si impresii despre cutie as putea spune ca treapta 1 e folosita f f f putin si ma gandesc ca "patineaza" ambreiajul in tr2 intrand asa repede. In rest numai de bine. Stie cand sa dea inferioara, stie cand sa faca frana de motor etc. Motorul se muleaza la fix pe mine. Am trecut de perioada cand alergam masinile si le scoteam sufletul din ele. Si sunt sigur ca dupa rodaj daca voi avea nevoie de mai mult modul sport al dsg imi va satisface momentele de sportivitate. Culoarea din punctul meu de vedere e superba dar va trebui sa imi dublez numarul de vizite la spalatorie fata de cele facute cu leonul care era galben si nu se cunostea orice pe el. Pana acum am un consum pe termen lung de 7.5 dar am mers batraneste si f putin in oras. As mai avea multe de spus dar este timp.
    1 point
  6. Incearca si 0w30, gasesti uleiuri bune, cu norma 504/507.00.
    1 point
  7. 1 point
  8. noua norma 508 este doar pentru masinile noi pe benzina cu filtru de particule. nu e cazul tau... pt tine e ok norma 504/507 ( adica 0W30 sau 5W30 ). motoarele noi cu GPF sunt gandite altfel, si de aia poate au nevoie de 0W20
    1 point
  9. Nu am mai scris nimic de ceva timp dar incerc sa sintetizez ultima perioada pe scurt. Vacanta-RO-HU-A-DE-DK-NO-S-DK-DE-CH-SK-HU-RO nu mai stiu cati km am facut dar au fost cateva mii. Cu parere de rau nu am ajuns in norway decat pana la atlantic road si apoi traseul propus nord kapp cu intoarcere prin tarile baltice a fost scurtat si ne-am indrepttat spre est si apoi am venit pe continent prin suedia danemarca traversand faimoasele poduri dintre cele doua tari. Fata de acum 10 ani nu mai exista statiile de taxare (totul se face acum online cu telecamere), cred ca la 10 masini una e electrica iar din 10 electrice 8 sunt tesla. Germania e un santier intreg, cehia la fel peste tot se fac upgradeuri de la 2 la 3 benzi. Poze din vacanta nu prea am pentru ca majoritatea au fost facute cu telefonul sotiei. Ca si km ma apropii usurel de revizia de 30.000. Ulei nu a mai cerut cu toate ca masina trversand germania la dus si la intors a fost alergata in limitele de acolo. Adica cat s-a putut merge in conditii de siguranta. Astfel tind sa cred ca din fabrica a existat o cantitate minima de ulei. Daca era completat corect nu m-ar fi atentionat la 14-15.000 Ce m-a uimit la media de viteza 100 obtinuta pe 1600km consumul a fost 8.3. In tara la medie 65 am 8.5 Trecand peste vacanta si venind acasa au inceput sa vina din jucariile comandate pe aliexpress. Capac baterie, amortizoare capota, grile ventilatie picioare spate, capacele ventile etc. Cauciucurile all season s-au comportat excelent. Pana acum am simtit abs intrand doar la franarea de urgenta executata de masina. In rest nu am reusit sa il activez. La plecarile de pe loc simti cum patineaza o fractiune de secunda fata dar intervine haldex si gestioneaza situatia. Astept zapada sa vedem cum se comporta. Deja am cateva drumuri in plan pentru cand va fi zapada. Ca si incheiere astept sa vedem ce ne rezerva perioada viitoare pentru ca vrem sa ne mutam la tara la 30km de oras. Astfel ca ma uitam sa schimb ateca cu un pluginhibryd sau sa adaug in familie o masina full electric astfel incat costurile cu naveta sa nu devina o problema. Daca am putea sa facem naveta doar cu o masina un plug in hibryd e solutia. In varianta cu 2 masini pastram ateca si mai luam una electrica astfel incat "media " consumului zilnic sa nu fie foarte mare. Mai luasem in calcul si varianta gpl dar nici cei de la prins nu au scos instalatii pt tsi cu filtru de particule. Astfel ca momentan aceasta varianta iese din calcul.
    1 point
  10. Aceleasi scaune sunt si pe masina mea...pozitia la volan mi se pare teribila, din punct de vedere al durerilor in ...partea dorsala . Eu nu rezist mai mult de 200 km pe ele. Apoi am nevoie de o pauza. La anumite bumpers parca aud si eu un mic scartait la puntea fata. Multumim pt codul bucselor.!
    1 point
  11. Se poate inlocui si senzorul swivel doar(prin spate, fara a da sticla jos), insa iti trebuie un far donator. Eu am facut treaba asta la "minunatul b6 cu bixenon adaptiv" la brasov, la un tip super pasionat de "mestereli" d-astea... Ii multumesc pe aceasta cale colegului Exxcalade pentru partea donatoare.:)
    1 point
  12. Dupa 14 ani si 18500 km, a venit momentul sa schimb bucsele comfort.Pt cei ce doresc sa faca operatia in regim propriu vreau sa le prezin un mic truc care micsoreaza efortul si timpul. Daca bucsele mici ale bratului nu sunt uzate, ca in cazul meu si se doreste doar schimbarea bucselor comfort ,nu este necesara scoaterea intregului brat inferior (asa cum este de altfel precizat in manualul de reparatii, se demonteaza doar corpul de aluminiu cu bucsa respectiva ( 2 suruburi cu cap de 16 si unul de 19).Nici macar roata nu am dat-o jos, doar am suspendat masina pe capre metalice.Axul bratului inferior care intra in bucsa trebuie lubrefiat din belsug ( WD-40 sau chestii de genu`) dupa care se scoate relativ usor cu un levier sau o surubelnita mai groasa.Trebuie fortat bratul sa coboare un pic ( un amic care preseaza cu un levier e priceless!) ca sa faceti loc pt scoaterea bucsei spre spate.Acolo este cu carenaj de plastic care sta in calea bucsei, de aceea trebuie presat bratul in jos, adica partea dispre bucsa. Depresarea bucsei vechi din corpul de aluminiu am facut-o pe presa hidraulica cu ajutorul unui dorn facut la imprimanta 3D (!!!).A fost mai usor asa decat sa confectionez un dorn metalic, desi am si strung....Eram si curios de rezistenta unui dorn din plastic folosit in combinatie cu o presa de 20 de tone....oricum , a scos bucsa fara nici o problema.Dupa scoaterea bucsii, se curata bine alezajul cu o perie de sarma rotativa si se greseaza cu vaselina siliconica si se introduce noua bucsa cu presa hidraulica. Toata lucrarea mi-a luat cc 3 ore, lucrat fara graba. PS.Pot ajuta cu presat/depresat bucsa comfort colegii din Cluj.Free of charge.
    1 point
  13. Atasat ai dovada din ELSA, de asemenea sumarul tarilor cu mult praf este tot din ELSA. Am raspuns in ideea ca o persoana informata isi corecteaza sustinerile si in acelasi timp poate sa propage mai departe o informatie de calitate, nu "fake news".
    1 point
  14. Azi am profitat de vremea frumoasa si de faptul ca nu se inghesuie lumea la vulcanizari sa o incalt cu anvelope de iarna Hankook noi dot 2019, avand in vedere ca peste o saptamana-doua s-ar putea sa vada trans-Raraul. Le-am pus deocamdata pe jantele originale, dar am in vedere sa iau inca un set de jante de aliaj aftermarket la anul.
    1 point
  15. Am schimbat pana la urma si uleiul la cetava zile dupa postarea anterioara (in regie proprie, ca m-am saturat de programarile haotice din reprezentante). Pana acum nu pot spune ca simt vreo diferenta (sunet al motorului). In alta ordine de idei, luna trecuta am achizitionat o oglinda interioara electrocromata + senzor RLS + plasticele de mascare. La nici cateva zile de la achizitie, am reusit sa sparg oglinda (nu am depozitat-o corespunzator). Asadar am mai cumparat una. Pe langa oglinda, am investit in fire electrice , varnis termocontractibil si diverse chestii electrice de la www.TME.eu, am luat grund si adeziv bicomponent OE iar in urma cu 2 zile am gasit in sfarsit suportul de oglinda ce trebuie lipit pe parbriz. Investitie totala pana in acest moment: 250(oglinzile)+300(fire si alte chestii electrice)+50(suportul)+200(chimicalele pentru lipire, OE)=800 lei Toata aceasta aventura s-a datorat nerabdarii mele. As fi putut comanda un kit complet de retrofit oglinda cu senzor, de pe Aliexpress cu vreo 400 de lei, asteptam o luna si aia era. Pana la urma, am investit dublu si tot o luna a trecut pana am reusit sa strang toate piesele si sa imi confectionez cablajul. Aseara m-am apucat sa demontez oglinda si suportul original si am curatat cerculetul negru de sub suport. Azi voi continua cu montarea suportului nou si probabil ca maine, voi trage firele. Dupa ce voi termina, o sa fac un mic tutorial + poze
    1 point
  16. Azi, noi cadouri pentru Silver Arrow. 1. Jante Velorum 16' incaltate cu anvelope Nokian WD4 2. Activare needle sweep 3. Activare afisare cantitate de alimentare cu carburant 4. Activare afisare treapta ventilator pe auto
    1 point
  17. Stiu ca sunt f ok ambele, mai ales cel de 184 e un deliciu daca vrei ceva mai multa putere, tunerii care se pricep il duc in 230-235 cp ceea ce e ff ok pe un CC FWD (super safe). Problema la ele este ca inca sunt f scumpe si rare prin comparatie cu cele euro5.. plus ca unu dotat vei gasi si mai greu.
    1 point
  18. Weekendul asta am reusit sa rezolv o problema mai veche care ma tot macina.... La baza a avut acest incident , unde am fost nevoit sa desfac farul sa schimb placa de baza care controleaza ledurile DRL: Monitorizand toata vara starea masticul nu eram multumit cat de mult se inmoaie la temperaturile mari , cu toate ca nu am vazut sa se abureasca sau sa intre apa , nu eram 100% sigur pe mine.... ma tot macina....plus faptul ca farul era cam cu 5 milimetri iesit mai in afara fata de celalalt din cauza masticului....rezulta un OCD care se activa foarte des...... Am decis sa il schimb si sa nu ma grabesc in acest proces , sa gasesc un far compatibil si in stare aproape perfecta....ca deh va fi SH perfect nu va fi , dar am ridicat pretentiile destul de sus , suficient cat sa nu activez OCD-ul. Facand lucrurile incet si cu cap , ca doar am invatat din greselile trecutului , am constatat ca sunt 3 tipuri de far cu Xenon pentru Tiguanul 5n2......ca sa vezi......si eu care initial am crezut daca e cu xenon e bun...... Cele 3 tipuri de care zic sunt : 1) Xenon fara AFS si fara DLA - doar xenon simplu - Coduri 032 033 stanga/dreapta Mufa 10 pini care au niste plastice montate in locul calculatorului AFS . 2) Xenon cu AFS (Auto Follow System) si fara DLA (Dinamic Light Assist) Mufa cu 10 pini terminatii de coduri 751 si 752 dreapta /stanga. ( nu merg adaptate 3) Xenon cu AFS si cu DLA ( din acesta am eu) 032 si 033 Mufa 9 pini terminatii cod dreapta/stanga si cu un cod de serie 748-01 Asa ca 2/3 din farurile de pe anunturile online au cazut din start ca optiune , am cautat si am tot cautat.... si intr-un final am gasit : Cod identic cu al meu dar cu an de productie 2014 fata de 2012 la al meu , zgarieturi superficiale , intr-o stare optica mult peste 90% si bineinteles toate prinderile originale si intregi . Montat rapid si fara probleme , aliniere corespunzatoare cu restul componentelor : Si s-a dovedit a fi o miscare inspirata ! AM gasit urme de coroziune apa pe mufa calculatoruluid e AFS , umezeala tot intra pe undeva numai ca eu nu o vedeam....... Am regretat putin faptul ca nu am luat far de la inceput dar .....mai bine mai tarziu decat niciodata , am curatat mufa calculatorului si l-am montat pe noul far fara alte probleme. Iar la final am spalat ca la carte Exploratorul..... a dat bine doar in poza de la parcarea subterana afara ploua si eu in parcare aplicam ceara asta da nebunie...... Important este ca m-am simtit eu bine , sa il stiu curat chiar si pentru cateva minute. Si pentru ca nu se putea sa fara.....o spalare si curatare la motor corespunzatoare ! Se vede in poza de mai sus cat de murdar era.....rusine mie ....
    1 point
  19. Bag si eu aici cateva poze ca toti colegii care au fost la intalnirea de azi : Si de la stanga la dreapta : Tiguan -30mm coborare / Tiguan Stock / Tiguan +60mm inaltare AfterMovie gasiti aici :
    1 point
  20. Incearca pe autokarma, vad ca este 229 lei, in comparatie cu bidonul de 4l care costa 240 lei ?.
    1 point
  21. Am reusit sa rezolv si o problema "tehnica" care ma enerva mult de tot atunci cand masina era intr-un mediu mai pustiu doar atunci devenea sesizabila din interior , mai precis vibratiile cauzate de capacul motor. Capacul de plastic care este renumit pentru defectul bucselor lui de cauciuc. Asa ca mi-am facut timp , am cautat codul de piesa ( ultima generatie) si m-am decis sa le schimb . La golf am facut schimbul dar din pacate nu am documentat si operatia , dar ma revansez acum. Asa arata piesele noi , codul lor este : 06A.103.226 Asta este diferenta intre cele noi si cele vechi : Si aici se vede diferenta de sunet intre cele noi si cele vechi !
    1 point
  22. @SSorin @DragosR va descurcati doar cu waze si la echipajele de politie in masini nemarcate si la cele in miscare? cele marcate si in stationare apar imediat pe waze, dar pt cele nemarcate si in miscare nu ma pot incredere in waze.
    1 point
  23. Ce tampenie. In monetul in care am achizitionat eu masina era doar norma 504/507. Cum a aparut 1.5tsi cum hop si o norma noua 508/509. Imi par aberatii afirmatiile de genul ca mi-ar putea creste emisiile de CO2 in conditiile in care motorul a fost proiectat pe acele norme. La fel si consumul. Daca citesc invers ar insemna ca noua norma ar duce la un consum mai mic de carburant si emisii si mai mici decat pentru mine decat cele date in cartea tehnica. Imi e greu sa cred in Mos Craciun
    0 points
  24. Nu stiu daca postez in topicul potrivit, dar imi zicea cineva zilele trecute ca se poate modifica tractiunea fata de la b7 in 4motion destul de usor si nu costa ff mult, gen inlocuire punte spate, diferential, etc. Stie cineva daca se poate modifica ?
    -1 points
  25. nu sunt compatibile cele 2 norme. mai exact ce cod motor ai? ghidurile de ulei de pe net ce iti recomanda? in fine, daca merg ambele, as sta tot pe 0w-30 504/507. 15 mii km nu-ti garanteaza niciun ulei. daca mergi prin oras foarte slabe sansele.
    -1 points
  26. Salutare...mai nou s-a dat o lege...interzicerea folosirii telefonului mobil sau a oricarui dispozitiv mobil prevazut cu functia de inregistrare ori redare text, foto sau video. Ca orice roman...care cand i se inchide poarta....sare gardul...intreb...legea se refera si la statii? Azi intentionat am folosit statia cand treceam pe langa un politist si nici nu m-a bagat in seama...nu stiu daca nu avea chef de mine sau nu avea de ce sa se ia de mine...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!