Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2019 în toate secţiunile

  1. Azi am reușit să fac schimbarea între tunelul central fără cotieră și cel cu cotieră. Sunt obișnuit cu desfăcutul ? așa că mi-a venit oarecim ușor să fac operațiunea. pentru un montaj mai facil am preferat să scot scaunele față, iar cu ocazia asta, am făcut și o aspirare temeinică a interiorului. Tunelul central se demontează relativ simplu, iar cotiera se montează iarăși relativ simplu. Cu puțină atenție și câteva scule o puteți schimba in maxim 30-40 de minute. Cotiera a venit inclusiv cu conducta pentru aer, așa că acum am cotieră cu răcire ?. În plus acum și pasagerii din spate beneficiază de guri de aerisire și suport pentru pahare. Before & after pics: Mâine probabil voi aspira și Tiguanul în interior și le voi spăla pe amândouă. Weekend plăcut tuturor!
    5 points
  2. Atasat ai dovada din ELSA, de asemenea sumarul tarilor cu mult praf este tot din ELSA. Am raspuns in ideea ca o persoana informata isi corecteaza sustinerile si in acelasi timp poate sa propage mai departe o informatie de calitate, nu "fake news".
    3 points
  3. Mai actualizam si noi dupa o experienta mai lunga cu balena.. Am avut un drum mai lung intr-o singura zi de aproape 800 km si nu-mi gasesc o pozitie confortabila in scaunul soferului. Parca mai bine stateam in scaunele de golf (cu care apropo am mers pana in Thasos si inapoi si mi s-au parut ok). Echiparea masinii e Q4H - Sports comofort seats in front. Cei care mai aveti Passat B8, cum vi se pare pozitia in scaun? Aveam acel sunet specific platformei la trecerea peste cale ferata sau speed bumpers - un scartait mecanic. Am inlocuit la reprezentanta bucsele de la bara transversala cu ultima revizie 5Q0407183L si momentan e liniste. Nu am vrut cele de golf cu F la coada si pline inauntru. Solutia cu gresarea tinea doar cateva luni. Am dat lovitura ca pret si calitate cu un set de jante din germania si anvelope Michelin Alpin cu 8mm din 2017. Am vrut foarte mult cele OEM pe 16. De asemenea, cred ca au si senzori presiune roti si ma cam obliga la un retrofit ? Foarte multumit de spatiu in masina. De asta am cumparat aceasta masina Ca retrofituri pe viitor: - senzori presiune roti cu modul aferent - discover pro MIB 2.5 cu ecran de 9.2 .. cam scumpa investitia dar ma gandesc ca merita - camera OEM pentru mers inapoi - volan R line - imi e dor de vechiul volan de pe golf
    2 points
  4. Ce tampenie. In monetul in care am achizitionat eu masina era doar norma 504/507. Cum a aparut 1.5tsi cum hop si o norma noua 508/509. Imi par aberatii afirmatiile de genul ca mi-ar putea creste emisiile de CO2 in conditiile in care motorul a fost proiectat pe acele norme. La fel si consumul. Daca citesc invers ar insemna ca noua norma ar duce la un consum mai mic de carburant si emisii si mai mici decat pentru mine decat cele date in cartea tehnica. Imi e greu sa cred in Mos Craciun
    1 point
  5. Update: - montat si codat ceasuri si totul e ok acum - montat volan de S-Line Iar ca probleme, azi a murit releul asta negru, deci masina sta iar in parcare Caut maine sa il cumpar si sa il pun si sa spal si masina. Daca are cineva releul asta negru, let me know. Poze:
    1 point
  6. Norma 508 inseamna vascozitate 0W20, care e pentru masinile noi pe benzina cu GPF. Ai grija ce bagi in motor! Vezi ca la 504 ai mentiuni mai jos ( 2) ). Ce scrie in manual?
    1 point
  7. Salutari, Am achizitionat de curand un golf 1.0 Tsi gpf 115 cai. In manual, din cate vad, este recomandata norma 508.00. De la PBN, am cerut 1l de ulei sa am de rezerva si mi-au dat 504/507. Presupun ca asta pun si la revizii. Din cate vad in manual, 504 ar influenta negativ consumul si alte lucruri. Presupun ca masina vine cu 508 din fabrica ca nu vad vreun autocolant sub capota sa zica altceva. Voi ce recomandati? Care ar fi diferentele? Oare reprezentantele de la noi nu au inca 508, o fi prea nou?
    1 point
  8. Verificarea DA, dar nu inlocuirea. Cat naiba sa stai cu motorul la relanti in gol ? Crezi ca producatorul nu a luat in calcul si uzura curelei si a rolelor la functionarea in gol a motorului ? Nu sunt prosti inginerii germani care au dat termen strict in functie de KM si nu de timp ! Sa o schimbi inainte de termen inseamna ca nu ai ce face cu banii si mergi pe principiul drobului de sare ! Am vazut sute de situatii in care a sarit de la punct distributia sau s-a gripat o rola sau a sarit surubul rolei intinzatoare FIX la cateva mii de km dupa inlocuirea kitului de distributie. De ce ? Pentru ca a fost facuta cu piese proaste, cu mana de lucru proasta de mecanic plapumar de cartier care recomanda inlocuirea la 60.000 km sau 4 ani indiferent de marca \ model. Asta daca tot mergem pe principiul drobului de sare si vrem sa schimbam mega preventiv piese. Poate ca ar trebui sa schimbam si masina o data la 3-4 ani ... tot preventiv !
    1 point
  9. Am schimbat pana la urma si uleiul la cetava zile dupa postarea anterioara (in regie proprie, ca m-am saturat de programarile haotice din reprezentante). Pana acum nu pot spune ca simt vreo diferenta (sunet al motorului). In alta ordine de idei, luna trecuta am achizitionat o oglinda interioara electrocromata + senzor RLS + plasticele de mascare. La nici cateva zile de la achizitie, am reusit sa sparg oglinda (nu am depozitat-o corespunzator). Asadar am mai cumparat una. Pe langa oglinda, am investit in fire electrice , varnis termocontractibil si diverse chestii electrice de la www.TME.eu, am luat grund si adeziv bicomponent OE iar in urma cu 2 zile am gasit in sfarsit suportul de oglinda ce trebuie lipit pe parbriz. Investitie totala pana in acest moment: 250(oglinzile)+300(fire si alte chestii electrice)+50(suportul)+200(chimicalele pentru lipire, OE)=800 lei Toata aceasta aventura s-a datorat nerabdarii mele. As fi putut comanda un kit complet de retrofit oglinda cu senzor, de pe Aliexpress cu vreo 400 de lei, asteptam o luna si aia era. Pana la urma, am investit dublu si tot o luna a trecut pana am reusit sa strang toate piesele si sa imi confectionez cablajul. Aseara m-am apucat sa demontez oglinda si suportul original si am curatat cerculetul negru de sub suport. Azi voi continua cu montarea suportului nou si probabil ca maine, voi trage firele. Dupa ce voi termina, o sa fac un mic tutorial + poze
    1 point
  10. Mai conteaza asa mult daca uleiul e grupa 3 sau 4 la baza, din moment ce acum o buna parte din produs il reprezinta aditivii? Adica sa fie mai bun un ulei grupa 4 aditivat cu aditivi mediocrii, decat un ulei de grupa 3 dar aditivat cu aditivi superiori?
    1 point
  11. Am revenit cu clarificari. Nu am mai ajuns la ePiesa, deoarece am primit raspunsul de la Ravenol destul de rapid. Il atasez mai jos. M-au asigurat ca uleiul este original si explicatia o gasiti in atasament. Pe scurt, e vorba de 2 producatori de bidoane si etichete cu care lucreaza si fiecare are un mod individual de a le produce, insa ambele respecta standardele impuse de ei. In caz ca e cineva care se mai loveste de problema asta pe viitor, poate sta linistit. Referitor la ulei, masina se comporta bine, mai bine decat inainte de VST, cand am avut VSI. Si mai bine decat cu Liqui Moly TopTec 4100 5w-40. Momentan cred ca voi ramane la Ravenol. PS: Stiu, am mancat un "l", dar deja era trimis mesajul cand am vazut.
    1 point
  12. Another 10000km bine defapt 11000 si ceva si inca o revizie , e deja a 3 revizie anul acesta. Ca si piese: -ulei ravenol 5w30 vmp usvo(ulei foarte bun din ce am citit ramane de vazut ce si cum) conform cu ce am gasit pe site la ei, mai aveam optiune de 0w20 sau ceva de genul totusi are aproape 300.000km. -filtre toate cele knecht ca deobicei. -discuri si placute spate Ate. -bucse puntea spate(cele mari) si dogbone lemforder. -rulmenti spate skf pe ambele parti. Practic puntea spate are totul schimbat anul acesta si amortizoarele anul trecut. Bonus am curat rugina de suprafata de pe puntea spate si dat cu un spray cu zinc plus vopsea neagra, look nice acum. Ne pregatim de schimb de roti cu cele de iarna si in rest km. Uleiul acesta fiind full sintetic il voi tine 15000km daca totul este ok cu el. 272000 and counting.
    1 point
  13. Mersi frumos de ajutor. Mai ales @Ovival. ? Am dat jos plasticele si am "tras" cablu pentru camera. Am adaugat si folie intre camera si parbriz exact pe mijloc. A iesit super bine. "Aproape " ca de fabrica. Revin cu poza.
    1 point
  14. Una bucata revizie facuta ieri, prima dupa 2 ani. Pentru ca filtrul de polen a fost schimbat acum vreo 2 luni soferita a cerut sa nu fie schimbat asa ca pretul reviziei a fost de 180 de lei. Ce anume au facut nu a stiut sa-mi spuna pentru ca la ora la care a luat masina nu a mai gasit consilierul de service (si nici nu prea o intereseaza ce-i drept ). Stiu ca a reclamat ca din cand in cand nu a mers AC-ul, nici pe rece nici pe cald, chestie care se rezolva pe moment cu o repornire a motorului\masinii dar iarasi nu stiu ce au facut din punctul asta de vedere... Poate trebuia sa ma duc eu la revizie... Oh, welll! Sa tot fie asa reviziile si e bine.
    1 point
  15. Ma bucur ca mai sunt oameni care privesc logic problema. Pana la urma un schimb de ulei la 10 luni cum se plang unii nu mi se pare un chin de facut iar dpdv financiar 250-300ron(ulei decent + filtru ulei + manopera) la un benzinar obisnuit e ceva absolut rezonabil, e gata totul cat bei o cafea si bagi cateva tigari. Mai dificil si chinuitor e spalatul masinii sau schimbul anvelopelor de vara/iarna. E totusi masina, are nevoie de mentenanta preventiva pentru cei ce nu doresc sa stea prin service si sa primeasca facturi de mii de lei/euro in timp, dand vine ca nu se mai fac masini ca alta data cand culmea, se cerea mentenanta mult mai des si in functie de scenariul de utilizare. Poate fi privit ca un casco pentru motor si turbina.
    1 point
  16. Primul schimb de ulei l-am facut la aprox 300h si 7500km rulaj...dupa 8 luni de la achizitie. Am pus Rowe atunci. Al doilea a survernit pe la 17 500km si am pus Total acum. Abia la anul in aprilie masina implineste 2 ani si conform graficului atunci ar fi trebuit sa schimb uleiul daca ma iau dupa intervalul flexibil cu 2ani/30 000km. In prezent am 650h in total si 18 500km. Ce am remarcat a fost faptul ca dupa primii 4000km facuti cu Rowe ,80% numai in Bucuresti, computerul masinii imi indica un estimat de 15.000km pentru viata uleiului. Apoi cum nu am mai mers in acest oras minunat a revenit la un estimat spre 30000km. Eu voi ramane fidel schimbului la numarul de ore nu la km parcursi. Nu ma dau banii afara din casa dar nici 400lei/schimb nu este un pret enorm (ulei, filtre, manopera). Desigur acum aceste ore se vor implini intr-o perioada mai lunga de timp. Traiasca trotineta electrica pentru mersul prin Bucuresti
    1 point
  17. Pe principiul "cand viata iti ofera lamai, eu fac limonada", la inceputul lunii acestea, in concediu fiind, am zis sa profit de timpul liber si sa ma apuc sa curat temeinic tapiteria masinii. Pe bancheta, din gresela evident, am varsat cafea iar pe scaunele fata se adunase mult praf care, in contact cu picaturi de ploaie ratacite ce au patruns in masina la deschiderea usilor, a creat pete enervante. Nu mai spun de faptul, ca exista in permanenta un aer greu in masina, atunci cand statea in soare Si pentru ca aveam timp si determinare, am zis ca nu o sa curat tapiteria prin metoda splare-aspirare, ci o sa o curat prin spalare uscare. Prin urmare, m-am apucat si am demontat scaunele fata, bancheta si spatarul acesteia, apoi, cu multa rabdare m-am apcuat de demontat tapiteria. Cele mai "urate" momente au fost la demontarea tapiteriei de pe spatarele scaunelor. Am spalat tapiteria de mana, cu apa calda si Vanish + dezinfectant de haine, apoi le-am lasat la uscat in aer liber, la umbra. Eu speram sa o pot spala in masina de spalat rufe, dar exista niste baghete de plastic cusute pe tapiterie destul de lungi care s-ar fi agatat prin cuva si posibil ca ar fi rupt tapiteria. La final, montajul tapiteriei l-am facut cu soricei din plastic ce au inlocuit inelel de sarma originale. Cumparasem o punga de 100 de bucati si am rams doar cu vreo 5 - deci am inlocuit aproximativ 90 si ceva de inele metalice (2-3 soricei i-am aiurea si a trbuit sa ii tai) Am lucrat doua zile cate 8 ore pe zi si la final nu imi mai simteam buricele degetelor, dar acum toata tapiteria arata ca noua si mirosul de imbacseala a disparut definitiv. Asa arata interiorul spalat si montat (mai putin scaunul soferului ale carui huse stateau singurele pe bancheta, curate asteptand sa fie montate): Asa arata sezutul scaunului soferului stripped to the flesh:
    1 point
  18. Nu e VW dar....spălat cu Mafra degresant industrial,perie moale si furtun,fara vap
    1 point
  19. Salut ! Pentru cei care aveti probleme cu aerul conditionat, va recomand Mecanero (langa IDM si Depanero). Reprezentanta VW Iasi mi-a spus ca nu functioneaza compresorul. Am descoperit ca nu era conectat pentru ca mufa era stricata. Constatare si reparat pe loc la un pret foarte bun.
    1 point
  20. @Encvw, servetele sunt W5 din Lidl - servetele umede pentru ochelari. Led-urile din prima poza au venit in kit cu tot cu cabluri. Le-am schimbat cu cele originale ca sa fiu sigur ca nu se incalzesc (ca sunt made in China) si pe masina am pastrat doar cablurile cu care a venit kit-ul. Mai pun si cateva poze interior - exterior. Pielea e Alcantara. Sincer, inca e mic tare bebe si partea buna e ca am suficient spatiu sa pun si landou si carucior si bagaje dar cand va creste, sigur o sa pun o protectie la scaune. Nici nu vreau sa ma gandesc ca va scapa ceva un suc sau mancare pe scaune Imi place ACC. Atunci cand e foarte aglomerat si se merge cu 60-80 km/h il cam folosesc si impreuna cu Lane Assist, fac echipa buna dar sunt mereu activ ca nu am incredere deplina in sisteme. Chiar si cu follow-to-stop, stau si eu cu piciorul pe frana ca sa fiu sigur ca opreste.
    1 point
  21. Se zgarie foarte repede, eu am patit si la Golf 6 la fel si apoi am sters doar cu servetele umede pentru ochelari. Referitor la AID, eu inca ma bucur de display color acolo in fata mea Oricum, nu zic inca nu dar mai amanam. In alta ordine de idei: aveam scurgeri de ulei pe la buson, deasupra langa capac. Am schimbat busonul cu o revizie mai noua si s-a rezolvat aveam un zgomot in bord cand acceleram la peste 1500 ture.. am aflat ca toate fac la fel (ed. 2015) si rezolvarea oficiala consta intr-un colier de plastic la 2 conducte ce duc la instalatia de incalzire. Prin strangerea colierului, cele 2 conducte nu mai vibreaza si acum e liniste. S-a rezolvat de la editia 2016 in sus. Solutia o gasiti in aria tehnica la Passat B8 daca mai are cineva nevoie. am facut update software la cateva module (Park Assist, ACC si camera frontala din parbriz A5) am un zgomot (scartait) la trecerea peste denivelari.. din nou, asa fac toate si solutia oficiala VW este gresarea dar tine 2-3 luni Sper sa nu mai apara alte probleme Am trecut si la anvelope de vara si ma bucur de condus!
    1 point
  22. Salutare. Deschid acest topic pt a afla cat mai multe detalii despre un produs original ( ma refer la ulei) Am cumparat de pe internet de pe un mare site dar el lucrează si cu alti parteneri.Am luat un bidon de 5l 5w30 specificație 504/507.Ca prezentare arata identic...dar... 1. La desfacere nu exista nici un sigil de plastic sau folie . 2. Nu exista data de producție. ( am văzut termen de 4 ani...dar nu este imprimată nici o data) 3 La codul de bare este scris cod de piesa. 4 Ar trebui să fie ceva holograma? Poate aflăm si noi care sunt metodele de securizare pt un produs original pt a nu se confunda cu contrafacutul.
    1 point
  23. Multumesc frumos pentru urari! Din pacate, acel sunet era de la distributie. Astfel ca am inlocuit deja tot kit-ul de distributie impreuna cu pompa de apa, curea de transmisie, intinzator curea alternator si fulie alternator ca sa fiu sigur ca e totul bine. Este si un buletin (TPI) in acest sens si in cazul meu (daca cureaua era Contitech si rola Gates), trebuia schimbata doar rola dar am preferat sa schimb tot... sa stau linistit. Am verificat si cand ar trebui sa schimb data viitoare si apare ca ar trebui sa o schimb din nou la inca +210.000 km dar este o mentiune ca la tari cu mult praf (banuiesc ca ne incadram), la +120.000 km. Va atasez niste poze cu piesele vechi din cutiile noi. Pare buna starea lor dupa 130.000 km. Discutiile tehnice le continui in topic-ul dedicat. Aveam o cutie cu lucruri in portbagaj la golf si mi-au incaput toate in buzunarele laterale din portbagaj la passat, ce sa mai zic ca am si spatiu la roata de rezerva. Am pus si acolo cateva lucruri si sticla de lichid de parbriz. Asa am aflat ca roata de rezerva este tot din aliaj. Imi place tare cum se comporta la drum lung. Cu toate ca initial am crezut ca e defect front assist ca nu imi dadea nicio avertizare, am citit in manual ca degeaba testez eu sa ma apropii de masina din fata mai tare ca tot ea stie cand e cazul sa-mi dea avertizare. Si s-a intamplat.. am fost o clipa neatent si ma uitam la radio si cand am ridicat privirea masina din fata era oprita sa faca stanga intr-o benzinarie, atunci mi-a aparut avertizare mare in bord cu sunet si am pus eu frana. S-a oprit fara probleme. Nu am simtit ca pune ea frana, cred ca am intervenit eu la timp. Oricum, am un stil de condus preventiv si sper sa nu intervina asa mult aceste sisteme dar e bine sa fie acolo. M-am jucat si cu ACC. E interesanta in oras in combinatie cu DSG - am pus 60 la ora si opreste singura, porneste iar - cred ca e utila functia atunci cand esti in trafic, bara la bara. Am dat sa conectez telefonul la Discover Media cu Mirrorlink si surpriza Ce imi place este ca am fost cu sotia in hipermarket si pentru prima oara mi-au incaput toate cumparaturile in portbagaj Mai las 2 poze la o iesire pe drum de tara:
    1 point
  24. Nu e compatibila centrala ta...desi e high/nu stie de parbriz incalzit.Schimb-o si va merge.Cauta un F la sfirsit. vezi aici de ajutor: http://www.passatforum.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=31784
    1 point
  25. Ceau,trebuie s-a aibă ,eu am schimbat in reprezentanta ,din câte am înțeles ar fi recomandat și pentru ca pompa de ulei este pe curea,însă nu-l recomand 30.000 km in motor,eu cel puțin la 7.000 km l-am schimbat.
    0 points
  26. Eu sunt de parere ca nu doar km afecteaza cureaua ci si orele de functionare ale motorului, o masina care circula mai mult in oras nu o sa faca atati km ca una folosita la drumuri lungi insa motorul va avea de trei ori mai multe ore de functionare. Oricum cureaua se verifica anual dupa un anumit numar de km sau ani, mi se pare o greseala sa astept cei 210 tkm ca atat e garantata cureaua, dupa 5 6 ani de folosinta sau 100tkm cred ca e mai mult decat indicata verificarea.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!