Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.10.2019 în toate secţiunile

  1. Salut colegi ! Am revenit la Golf Dupa ce am terminat mk2, la doar 8000 de km , a luat foc. Doi ani de zile am fost doar cu masina de serviciu. Pana ieri. Am devenit posesorul unui Golf mk4 GTI 1.8 turbo, 180 hp. Am luat-o de la un prieten, care din 2009 pana acum a facut 50000 km El, la randul lui a cumparat-o de la prieteni de familie, care au cumparat-o noua din US. De fapt de aia am luat-o, ca ii stiam istoricul. Masina are 121000 km, prima inmatriculare a fost in 2004 Consumul mediu pe 50 km in oras este de 11.2, mers in trafic, cu usoare sprinturi. In urmatoarea perioada, din pacate nu voi putea conduce masina. Dar am un plan pentru ea soft stage1 , evacuare de inox, o alta suspensie si alte frane. Suspensia se simte cam obosita. Intrebarea mea ar fi : ce suspensie recomandati ? Ma intereseaza un raport calitate pret bun. Recomandati reglabila ? KW din ce am vazut fac doar reglabile. Eventual preturi ...
    5 points
  2. nu ma bate gandu' asta inca O sa fie o masina tare greu de inlocuit....
    4 points
  3. Another 10000km bine defapt 11000 si ceva si inca o revizie , e deja a 3 revizie anul acesta. Ca si piese: -ulei ravenol 5w30 vmp usvo(ulei foarte bun din ce am citit ramane de vazut ce si cum) conform cu ce am gasit pe site la ei, mai aveam optiune de 0w20 sau ceva de genul totusi are aproape 300.000km. -filtre toate cele knecht ca deobicei. -discuri si placute spate Ate. -bucse puntea spate(cele mari) si dogbone lemforder. -rulmenti spate skf pe ambele parti. Practic puntea spate are totul schimbat anul acesta si amortizoarele anul trecut. Bonus am curat rugina de suprafata de pe puntea spate si dat cu un spray cu zinc plus vopsea neagra, look nice acum. Ne pregatim de schimb de roti cu cele de iarna si in rest km. Uleiul acesta fiind full sintetic il voi tine 15000km daca totul este ok cu el. 272000 and counting.
    4 points
  4. Cum crezi ca as putea ghici ? Fa o constatare la un mecanic specializat pe motoare vag
    3 points
  5. Probabil ultimele poze inainte de bocancii de iarna...
    3 points
  6. Cred ca pe ClubAudi am citit ca doar 1% din masini sunt afectate de problema cu span , adevarat sau nu , habar nu am , dar cum spuneti si dvs , sunt foarte multe care nu au nici o problema , la mine la service mi sa spus urmatorul lucru : Pompa face span , cand se schimba filtrul de motorina si nu amorsezi pompa.Au avut de a face cu foarte putine masini la care le-a facut span pompa de inalta presiune.
    2 points
  7. Da, cat de curand service-ul masinilor o sa se faca asa:
    2 points
  8. Intra pe usile din fata. Cele spate o a le vezi slave. Ai un meniu de drop list.
    1 point
  9. Salutare. Un coleg a cumparat luminile de la picioare fata spate plus luminile la usile fata, le-am montat/codat si merg foarte bine. Recent a cumparat si lampi la usile spate, le-am montat si nu am reusit sa intru cu vcds pe usile spate. Pe can gateway- installation list sunt bifate, codarea pe can gateway este 461006. La autoscan- gateway installation list apar ambele cu status ok 0000, insa la scanare nu sunt adresele respective, adica nu am eroare cu lipsa comunicare. Singurele erori la masina sunt pe antena radio si antena gps. Eu ma gandesc ca e ceva din codari dar ce, unde? Ca m-am uitat peste tot, totul pare in regula. L.E. Mersi pronet am vazut intr-un video.
    1 point
  10. ai ales uleiul gresit. VST USVO nu poate fi folosit in orice masina, s-a mai scris VST, dacă studiezi cu atenție analizele, vei vedea că are o meteahnă. Își pierde din vâscozitate chiar și la benzinare. Motor cu toleranțe mari, niște uzură și VST e tot ce îi trebuie. În multe analize era deja la 10000 km 5w30. El protejează fantastic de bine dar consumul de ulei din păcate este o realitate, este și scump și atunci nu rentează. Plus de asta,ai dat si foarte multi bani pe el, puteai rezolva cu Total Quart 9000 Energy 5w40 mult mai ieftin.Sau alegeai Valvoline Synpower 5w40
    1 point
  11. Da, fix în aceasta mașina. Știu ca e un motor nepretențios, însă ce am încercat pana acum nu mi-a plăcut. Am avut și VSI, dar nu era același lucru. Poate au fost mai mulți factori care au influențat. Cu Motul mergea și mai prost. Eu am vrut sa bag un ulei de calitate și am considerat ca acesta este potrivit.
    1 point
  12. La ce ajuta un burete acolo?
    1 point
  13. @Koromi Problema descrisa de tine si eroarea afisata indica catre modulul de control al casetei de directie : Verifica Cablajul /mufa pentru coroziune de apa , ai mare sanse sa fie de la acestea , uite poza de mai jos pentru referinta cu mufa si cablajul : Aceasta problema este destul intalnita pentru acest model de caseta (5N1 909 144R) , daca ai eliminat cablajul atunci nu ramane decat modulul in sine. Inauntrul sau este un releu care obisnuieste sa se mai faca fitze pe intermitent - problemele lui provin de la coroziunea de apa. Masinile care nu au scut sunt predispuse la loviri , aceasta fiind destul de expus pentru anumite modele , garnitura din jurul carcasei este foarte sensibila si o deplasare mica a acesteia poate sa permita intrarea apei in interior.
    1 point
  14. Si acest ulei este folosit in ce masina? Sa nu imi zici ca in octavia 1 1.6 aspirat? Care este o masina foarte nepretentioasa.
    1 point
  15. Am revenit cu clarificari. Nu am mai ajuns la ePiesa, deoarece am primit raspunsul de la Ravenol destul de rapid. Il atasez mai jos. M-au asigurat ca uleiul este original si explicatia o gasiti in atasament. Pe scurt, e vorba de 2 producatori de bidoane si etichete cu care lucreaza si fiecare are un mod individual de a le produce, insa ambele respecta standardele impuse de ei. In caz ca e cineva care se mai loveste de problema asta pe viitor, poate sta linistit. Referitor la ulei, masina se comporta bine, mai bine decat inainte de VST, cand am avut VSI. Si mai bine decat cu Liqui Moly TopTec 4100 5w-40. Momentan cred ca voi ramane la Ravenol. PS: Stiu, am mancat un "l", dar deja era trimis mesajul cand am vazut.
    1 point
  16. exact multumesc dar eu am spart numai partea care se agață capacelul ăla mic de sus ( nu se găsesc separat).Mare om aerofan:)) câte răspunsuri ai aici.Multumesc.
    1 point
  17. Din ce am citit catalizatorul indiferent de norma de poluare se schimba cam la 200.000 - 250.000 km si va dati seama daca nu mai filtreaza cum trebuie astfel : Introduceti mana sau o carpa pe teava de evacuare si daca se murdareste , necesita schimbare , daca nu , este in stare buna . Si eu am la diesel martorul motor uneori aprins alteori nu si cu mesajul Emissions Workshop . Luni o sa ii fac o scanare cu VCDS-ul sa vad exact de la ce e eroarea , dar in prima faza mi s-a spus ca ar fi sonda lambda care nu ar fi o problema majora din punct de vedere bugetar O sa vad Luni , oricum as schimba si catalizatorul , masina ajunge la 300.000 km in curand , desi nu scoate fum , ulei nu consuma mult ( cam 200-300 gr ) dupa o perioada dupa ce ii fac schimbul ... carburant nu consuma extraordinar , la ITP-ul facut in Februarie au iesit toate ok ... Am vazut pe Facebook reclame la multe firme care curata catalizatoare si ca si pret ar fi cam la jumatatea unuia nou ... Dar cine stie cum si daca le curata ... Masina este cea din semnatura ...
    1 point
  18. ............ Pentru benzinare VAG vechi aspirate sau turbo(1,8T), cu injectie indirecta, Ravenol VST care este 5w40. Pentru benzinarele VAG noi, injectie directa, cu turbo(TSI), 5w30, adica Ravenol VMP. Pentru benzinare precum 2.0TFSI VMP daca masina e stock/stage 1 si nu e forjata des, merge mult in oras, altfel VST(daca mai papa si ulei excesiv cu 5w30, clar trebuie trecut la 5w40). Pentru cine e maniac, Ravenol RUP e uleiul lor de top cu aprobare pentru norma 502, peste VST ca pachet de aditivare si mid-saps. Personal merg cu VST la 2.0TFSI stage 3 si sunt multumit.
    1 point
  19. Orice ulei 5W30 este mai subtire la cald decat orice ulei 5W40 (are vascozitate mai mica). 5W30 este pentru masinile noi cu motoare turbo. Pentru tine care ai motor simplu, aspirat, uzat, baga ulei sintetic de calitate 5W40.
    1 point
  20. Frumos DIY. DAr eu as mai aduce urmatoarele observatii: - este bine sa se schimbe garniturile de etansare sa nu avem surpriza ca la montarea caloriferului sa avem scurgeri in habitaclu. - ca sa nu golim instalatia se pot folosi 2 cleme de strangere (clamp hose) pe furtunele ce intra in habitaclu, in compartimentul motor. - la desfacerea caloriferului oricum o sa curga antigel in habitaclu si este bine sa se aseze o folie sau un sac pe podea si sa avem la indemana niste carpe sau servetele de bucatarie la rola, pentru a absorbi antigelul ce curge la desfacerea furtunelor.
    1 point
  21. De ce schimbați uleiul la 15.000 KM / 1 an dacă producătorul spune clar 30.000 KM / 2 ani?
    1 point
  22. Ma faci sa rad. In trecut ai folosit Castrol LL 3,la asta nici eticheta nu seamana!:))ca idee, pe acest ulei am platit la atu in De 6 litri 92 e, ma gandesc ce vand astia la 124 lei 4 l....
    -1 points
  23. @ProfessorX Ce ai ales dintre cele două? Aral SuperTronic K SAE 5W-30 50400/50700 Aral SuperTronic Longlife III SAE 5W-30 50400/50700
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!