Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.10.2019 în toate secţiunile
-
Pai nu sunt pt ca sunt bune. In general lumea se plange de probleme despre cele de 184 care sunt si pe leon FR sau G7 GTD am auzit numai de bine, si intr'o mica masura nici despre cele de 150 cp nu am vazut sa se planga nimeni. Nu cred ca ai de ce sa'ti faci griji atata timp cat alegi o masina intr'o stare cat mai buna.3 points
-
3 points
-
Another 10000km bine defapt 11000 si ceva si inca o revizie , e deja a 3 revizie anul acesta. Ca si piese: -ulei ravenol 5w30 vmp usvo(ulei foarte bun din ce am citit ramane de vazut ce si cum) conform cu ce am gasit pe site la ei, mai aveam optiune de 0w20 sau ceva de genul totusi are aproape 300.000km. -filtre toate cele knecht ca deobicei. -discuri si placute spate Ate. -bucse puntea spate(cele mari) si dogbone lemforder. -rulmenti spate skf pe ambele parti. Practic puntea spate are totul schimbat anul acesta si amortizoarele anul trecut. Bonus am curat rugina de suprafata de pe puntea spate si dat cu un spray cu zinc plus vopsea neagra, look nice acum. Ne pregatim de schimb de roti cu cele de iarna si in rest km. Uleiul acesta fiind full sintetic il voi tine 15000km daca totul este ok cu el. 272000 and counting.2 points
-
2 points
-
Cu siguranta sunt asamblate in Romania. Voiam sa stiu in ideea ca poate cumparam direct de acolo la un alt pret. In acelasi timp, ei ca si fabricanti, poate ne recomanda anumite chestii ca sa nu se mai ajunga la defectarea lui.2 points
-
Una bucata revizie facuta ieri, prima dupa 2 ani. Pentru ca filtrul de polen a fost schimbat acum vreo 2 luni soferita a cerut sa nu fie schimbat asa ca pretul reviziei a fost de 180 de lei. Ce anume au facut nu a stiut sa-mi spuna pentru ca la ora la care a luat masina nu a mai gasit consilierul de service (si nici nu prea o intereseaza ce-i drept ). Stiu ca a reclamat ca din cand in cand nu a mers AC-ul, nici pe rece nici pe cald, chestie care se rezolva pe moment cu o repornire a motorului\masinii dar iarasi nu stiu ce au facut din punctul asta de vedere... Poate trebuia sa ma duc eu la revizie... Oh, welll! Sa tot fie asa reviziile si e bine.2 points
-
2 points
-
@ Florin am transmis treaba asta, dar din pacate fara succes. O sa incerc sa ajung cu masina la tine inainte de concediul din iarna si o rezolvam atunci. @oozz am fost la Ionica in Izvoare. A zis ca mai incearca maine odata si daca nu merge, o rezolv cu Florin. On topic: azi am facut rost de bunatati (volan 3 spite imbracat in piele de S-Line si jante OEM de S-Line). Mai jos cateva poze cu masina si cu volanul inainte si dupa curatare. Jantele arata mult mai bine in realitate decat in poze. Sper ca maine sa pot sa montez volanul si sa revin cu poze.2 points
-
Nu s-a rupt nimic. La vechile masini aveai niste butoane din plastic masiv care intra-un pe niste pini. Acum au pus niste desfacatoare de la dozele de bere, sa le faca si mai ieftine, dar polita respectiva este de o calitate mult mai ieftina decat ce gasesti la cea mai ieftina masina din grup. Adunand toate elementele astea, o sa cam regretam masinile mai vechi, fie ele si mai recente (B7/ G7). Polita respectiva este un carton presat, cu niste material pe el, ce imita mocheta. Adio burete.1 point
-
1 point
-
de unde sa stiu eu in Brasov?1 point
-
Sa montezi cele mai subtiri roti posibile (trecute in cartea masinii) nu ajuta? Dpdv aerodinamic castigi intotdeauna iar ca aderenta si tinuta de drum iarna sigur ai de castigat. Daca va uitati la cursele de pe zapada si gheata, masinile au roti ca de roaba.1 point
-
4+1L la 214ron la Epiesa https://www.epiesa.ro/ulei-motor-ravenol-1111122-vmp-usvo-5w30-4l-1l-gratuit-acc-47324.htm1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cea cu T este in fata catalizatorului, AA in spate evident. https://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=03C 906 262 T Producatorul nu imi dau seama care este... nici dupa pozele de la rusi: https://www.drive2.ru/l/9787247/1 point
-
Masurati intinderea, Se da intinzatorul jos si se masoara cu sublerul. Se pierd 50 ml de ulei. Nu are de a face cu intensificare zornait, nu numarati secunde, nu zornait in mers. Intinderea si atat. este procedura la skoda.1 point
-
Exact. Cel mai bine la 55..60km ora... cu a3a in panta. Se descarca cel mai repede.. si fara multe decelerari si franari. Trebuie mers in forta .. nu necesita turatie mare .. 2200.. 2500 e suficient.1 point
-
1 point
-
Codul este, ca am văzut ceva pe partea cu adezivul, dar rămâne lipit pe sigiliul acela. La bidonul vechi codul nu se șterge deloc, chiar dacă dau cu ceva rigid. O sa merg la magazin sa vad care e problema. Și voi încerca și cu un mail la Ravenol DE.1 point
-
Felicitari de rezultate...? Totusi...de ce Brasov?sunt caii mai frumosi ca la Bucuresti?:P Ce urmeaza...frane...racire sau evacuare?:P?1 point
-
Eu am cumparat VMP USVO ,la fel 4+1 de la epiesa si nu au fost probleme cu codul. La tine pare ca nu ar avea cod.1 point
-
1 point
-
@catalinmiti: Mulțumesc frumos pentru aprecieri. Am fost plecat câteva luni și nu am mai avut timp să mai fac chestii pe la mașini. Acum o să reiau, în măsura posibilităților timpului, vremii de afară și banilor, îmbunătățirea mașinilor din toate punctele de vedere, precum și întreținerea acestora. Într-adevăr, mă și relaxez la cap, făcând altceva decât la serviciu, iar dacă îmi și iese treaba, e de două ori mai bine, psihic vorbind. Soția s-a obișnuit cu mine, din punctul asta de vedere, îmi mai pune "frână " din când în când, dar în general mă lasă cu bobby ul meu, mai ales că ii place și ei rezultatul. Pentru mine, mașina nu a fost niciodată ceva care mă duce de la A la B, din păcate sau din fericire, depinde din ce punct privești. Financiar ieși în dezavantaj, pentru că nu vei scoate bani în plus de la cel care îi vei vinde mașina. Iar uneori nici nu va fi apreciată munca sau investiția de viitorul proprietar. Dar nu cred că există cineva pe forumul acesta, care face investiții în mașină cu gândul că își va scoate ceva la revănzare. Și sunt destui care cheltuie mai mulți bani ca mine oe diverse accesorii sau sunt mult mai maniaci în ce privește întreținerea. E ca în reclama la Mastercard: aia costă, cealaltă costă, dar satisfacția personală... priceless!1 point
-
Ma bucur ca mai sunt oameni care privesc logic problema. Pana la urma un schimb de ulei la 10 luni cum se plang unii nu mi se pare un chin de facut iar dpdv financiar 250-300ron(ulei decent + filtru ulei + manopera) la un benzinar obisnuit e ceva absolut rezonabil, e gata totul cat bei o cafea si bagi cateva tigari. Mai dificil si chinuitor e spalatul masinii sau schimbul anvelopelor de vara/iarna. E totusi masina, are nevoie de mentenanta preventiva pentru cei ce nu doresc sa stea prin service si sa primeasca facturi de mii de lei/euro in timp, dand vine ca nu se mai fac masini ca alta data cand culmea, se cerea mentenanta mult mai des si in functie de scenariul de utilizare. Poate fi privit ca un casco pentru motor si turbina.1 point
-
Gresit. Au fost inlocuite fix pentru lipsa de fiabilitate. La 170.000 km am doua lanturi schimbate, doua chiulase reconditionate si imediat după ultimul service e lant+chiulasa de numai 10.000 lei, am benzina in ulei. Menționez ca softul e evitat sa emita eroare de lant pana in momentul in care pustoanele au lovit in supape. Primul lant a tinut 100.000 km. Al doilea a tinut doar 70.000. Deci VW nu au avut nicio solutie viabila pentru acest motor si ca atare au renuntat la el si cred ca mimeaza service pana renuntam si noi.1 point
-
Eu am 2500km cu VMP USVO ,dupa Castrol LL sursa reprezentanta si sincer daca sta masina doua zile, la pornire se aud tachetii.Nu imi amintesc sa se auda cu Castrol,plus ca sta cu 3-4 grade mai mult fata de Castrol.1 point
-
Am fost azi la intalnirea aniversara si inca sunt suparat ca nu am castigat premiul la categoria "Engine bay porn" Inca incerc sa-mi dau seama daca a fost din cauza ca era masina plina de praf sau pentru ca nu avea motor... Si o poza de "pe drum" !1 point
-
1 point
-
Salutare! Tocmai ce am dat comanda pentru Phaeton de ulei Aral, am auzit lucruri bune in ultimul despre el. 5w30 pentru Dpf-1 points
-
pt ca el il si vinde... nu ca nu ar fi un ulei bun, totusi e mid-saps si pt DPF e recomandat low-saps... eu am renuntat deocamdata la ravenol din cauza asta. Desi imi place ca e cu adevarat ulei full-syntethic-1 points
-
Eu unul oricum voi schimba uleiul + toata revizia mai des ca nu fac mai mult de 6-7 mii de km pe an Stiti unde se poate gasi mai ieftin Ravenol VMP USVO 5W-30 in Bucuresti ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00